abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21755008
Hallo,
Ik kwam deze site tegen http://www.enzine.cyborgcow.net/exam/ en dat bracht me op een idee: vertel hier wat voor rare antwoorden jij hebt gegeven bij proefwerken of SO's.
Het is leuk om gewoon maar wat op te schrijven als je een antwoord toch niet weet, maar de leraren hebben er niet echt veel begrip voor!

feest
pi_21755252
vraag 3 a: .............. bla bla bla enz

antwoord 3 a: zie nakijkboekje / vraag 3 a

blijft altijd grappig
pi_21755276
leuker: de reactie van een docent op een antwoord. Ik had een keer heel veel verstand van een bepaald soort onderwerp, en heb toen minstens 2 x zoveel opgeschreven als uberhaupt in het boek stond. Die man: "Alleen de helft stond in het boek, maar toen ik het had opgezocht bleek dat het wel allemaal waar was... je hebt een 10 "
pi_21755507
tsssk
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 4 september 2004 @ 23:02:28 #5
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_21755922
Lol haha

[ Bericht 77% gewijzigd door Maikuuul op 04-09-2004 23:09:52 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zaterdag 4 september 2004 @ 23:12:01 #6
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_21756109
Zo'n gast bij mij in de klas heeft niet eens Management en Organisatie, maar zit er wel bijna altijd. Leraar merkt er niets van, die denkt dat hij gewoon bij ons hoort. Anyway, tijdens een proefwerk zat die gast er dus ook en hij wist dus echt helemaal niks. Op het proefwerk heeft ie allemaal kwats geschreven.. 'Heeuj, M&O is leeeuuk' .. 'Ja dan moet je de internet berekenen over de lening' en allemaal dat soort onzin.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_21756147
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 23:12 schreef Djekko het volgende:
Zo'n gast bij mij in de klas heeft niet eens Management en Organisatie, maar zit er wel bijna altijd. Leraar merkt er niets van, die denkt dat hij gewoon bij ons hoort. Anyway, tijdens een proefwerk zat die gast er dus ook en hij wist dus echt helemaal niks. Op het proefwerk heeft ie allemaal kwats geschreven.. 'Heeuj, M&O is leeeuuk' .. 'Ja dan moet je de internet berekenen over de lening' en allemaal dat soort onzin.
Dat vind ik echt gaaf!
feest
  zaterdag 4 september 2004 @ 23:15:17 #8
7744 DJ_Scuff
D.I.L.L.I.G.A.F.
pi_21756148
Op een vraag wat de volgorde van de handelingen was van mastertape naar plaat (vinyl) heb ik geantwoord: zoek ik op als ik 't nodig heb.
ik vouw m'n handen samen en doe m'n ogen dicht,
en bid dat na het amen m'n gehaktbal er nog ligt...
pi_21756152
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 22:30 schreef DABAMaster het volgende:
leuker: de reactie van een docent op een antwoord. Ik had een keer heel veel verstand van een bepaald soort onderwerp, en heb toen minstens 2 x zoveel opgeschreven als uberhaupt in het boek stond. Die man: "Alleen de helft stond in het boek, maar toen ik het had opgezocht bleek dat het wel allemaal waar was... je hebt een 10 "
Ja. Heel leuk.
  zaterdag 4 september 2004 @ 23:17:55 #10
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_21756181
snap niet weet niet
  zondag 5 september 2004 @ 15:56:42 #11
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_21766737
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 23:12 schreef Djekko het volgende:
Zo'n gast bij mij in de klas heeft niet eens Management en Organisatie, maar zit er wel bijna altijd. Leraar merkt er niets van, die denkt dat hij gewoon bij ons hoort.
Of hij doet net alsof hij er niets van merkt en wacht tot hij die leerling ontiegelijk te grazen kan nemen....
.
  zondag 5 september 2004 @ 16:04:57 #12
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21766909
ik kreeg ook de vraag: De klok slaat 12 keer. Hoe laat is het. Dus ik antwoorde half 3.
Ik vond het de meest onzinnige vraag die ik ooit was tegen gekomen.

Dus ja hoor paar dagen later iedereen krijgt z,n cijfer. Zegt die vent. Oke nu heb ik nog 1 vraag.
Zeg ook_gek jij antworde half 3 op de vraag. De klok slaat 12X hoe laat is het? Nou ja grote lol in de klas iedereen stikte zo wat. Tranen in de ogen en zo. En ik met een strak gezicht kijken. Hij wilde me dus even voor lul zetten.

Dus hij vraagt. Waarom heb je dat antwoord gegeven?
Dus ik zeg. Nou de klok was van slag het was eigelijk half 3 echter de klok was van slag en sloeg 12X. Kijkt hij zo van

Ja zeg ik. Bewijs jij nou maar eens dat de klok op het moment goed liep.
Word moeilijk dus. Ja zegt hij maar we gaan er van uit dat het goed loopt. JA zeg ik. Ik ga er ook van uit dat we geen vragen tegen komen die een peuter van 5 krijgt. Kennelijk kan je niet van alles uit gaan

Vond die man niet zo leuk. Mocht de les ook verlaten
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 5 september 2004 @ 16:47:26 #13
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_21767660
Ik heb weleens toen ik geen zin had in een overhoring en toch ongeveer 10 gemiddeld stond, het repetitie blaadje opgegeten.
Ik heb nog nooit iemand zo verbaasd zien kijken.

Ik kreeg een glaasje water en een 1 van die leraar
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zondag 5 september 2004 @ 16:54:56 #14
102466 cappp
Ondertitel
pi_21767815
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:47 schreef tonja het volgende:
Ik heb weleens toen ik geen zin had in een overhoring en toch ongeveer 10 gemiddeld stond, het repetitie blaadje opgegeten.
Ik heb nog nooit iemand zo verbaasd zien kijken.

Ik kreeg een glaasje water en een 1 van die leraar

ik bij frans...
vertaal: elle ecoute (ofzo, je weet wel)
ik: zij lijkt op een koe
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
  zondag 5 september 2004 @ 16:59:28 #15
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_21767897
Als je bijvoorbeeld een woordjesoverhoring voor frans of duits hebt en je weet iets niet gewoon alleen het lidwoord ervoor zetten krijg je echt zo'n lijst

Duits:
De koelkast - Der Koelkast enzo

of
de fiets - la fiets

kunnen leraren ook niet echt waarderen.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_21768210
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:04 schreef ook_gek het volgende:
ik kreeg ook de vraag: De klok slaat 12 keer. Hoe laat is het. Dus ik antwoorde half 3.

Dus ja hoor paar dagen later iedereen krijgt z,n cijfer. Zegt die vent. Oke nu heb ik nog 1 vraag.
Zeg ook_gek jij antworde half 3 op de vraag. De klok slaat 12X hoe laat is het? Nou ja grote lol in de klas iedereen stikte zo wat. Tranen in de ogen en zo. En ik met een strak gezicht kijken. Hij wilde me dus even voor lul zetten.

Dus ik zeg. Nou de klok was van slag het was eigelijk half 3 echter de klok was van slag en sloeg 12X. Kijkt hij zo van

Word moeilijk dus. Ja zegt hij maar we gaan er van uit dat het goed loopt. JA zeg ik. Ik ga er ook van uit dat we geen vragen tegen komen die een peuter van 5 krijgt. Kennelijk kan je niet van alles uit gaan

Een peuter van 5 heet een kleuter, scheetje.

Als ik iets niet wist leuterde ik een vel vol over onzinnige dingen als de Bond voor Schoonstofzuigen die ernstig gelobbied had om de verrechtsing in Zuidoost-Kastrafië tegen te gaan o.i.d. Kreeg er vaak nog punten voor ook, voor de moeite moeten ze gedacht hebben.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 5 september 2004 @ 17:31:46 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21768421
quote:
Op zondag 5 september 2004 17:18 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Een peuter van 5 heet een kleuter, scheetje.
Ben niet zo thuis in het kinder wereldje
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_21768713
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 22:28 schreef sjaaktrekhaak2k4 het volgende:
vraag 3 a: .............. bla bla bla enz

antwoord 3 a: zie nakijkboekje / vraag 3 a

blijft altijd grappig
"Zie antwoordblaadje *iemand die altijd tienen haalt*"
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_21768764
Zie boek is ook altijd grappig...
pi_21768861
Zie Google
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_21769367
We kregen ooit bij levensbeschouwing ofzo een hele paper over allerlei manieren van geloof en geloofsovertuigingen. Dat moesten we samenvatten in 1 kantje. Ik kwam niet verder dan:

Je gelooft altijd wel wat, want als je niet gelooft geloof je dat.

Vond ie een goeie samenvatting.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_21769431
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:04 schreef ook_gek het volgende:

M'm opa en oma hebben zo'n ouderwetse klok en die slaat soms 6 keer, soms 23, dat ding is echt gestoord.
feest
pi_21769461
"Waarmee bakte ze het vlees in de Middeleeuwen?"

"Croma"

Kreeg er gewoon een punt voor omdat ie het zo goed bedacht vondt
  zondag 5 september 2004 @ 18:39:25 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21769607
quote:
Op zondag 5 september 2004 18:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

M'm opa en oma hebben zo'n ouderwetse klok en die slaat soms 6 keer, soms 23, dat ding is echt gestoord.
precies daar doelde ik dus op. Op dat soort klokken
pi_21769671
tijdens een proefwerk scheikunde werd er gevraagd wat je krijgt als je 2 bepaalde stoffen bij elkaar doet. ik gaf als antwoord kokosbrood. tijdens het schrijven lag ik al in een deuk. de rest om mij heen snapte niet waarom ik zo moest lachen maar ik had wel lol.
And than you wake up dead and your dick falls off!!
  zondag 5 september 2004 @ 18:56:16 #26
101634 NiekieW.
Zuipen tot we kruipen
pi_21769856
d invullen terwijl je alleen a b of c kan kiezen naja.. :p
Siofok 2007!
Lloret 2006!
Wintersport 2003-2007!
pi_21769957
Ik laat 't blaadje dan maar leeg, kost alleen maar weer meer moeite om het op te schrijven..
  zondag 5 september 2004 @ 19:24:06 #28
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_21770366
een scriptie moeten schrijven over het toppunt van lef en invullen:

"dit is lef hebben"
pi_21770386
quote:
Op zondag 5 september 2004 19:24 schreef DABAMaster het volgende:

"dit is lef hebben"
En toen ?
  zondag 5 september 2004 @ 19:39:18 #30
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_21770669
niet bij mij, bij een kennis
pi_21774736
We moesten bij ANW eens een keertje 5 kenmerken van Pluto opschrijven...dus zovan; pluto heeft zoveel manen ensow, maar ik kwam maar tot 4, dus de vijfde was bij mij; Pluto is een hond die meespeelt in veel Disney-tekenfilms en strips...vonk ook errug grappig toen ik het aan het maken was
pi_21775952
quote:
Op zondag 5 september 2004 18:43 schreef J-DOGG het volgende:
tijdens een proefwerk scheikunde werd er gevraagd wat je krijgt als je 2 bepaalde stoffen bij elkaar doet. ik gaf als antwoord kokosbrood. tijdens het schrijven lag ik al in een deuk. de rest om mij heen snapte niet waarom ik zo moest lachen maar ik had wel lol.
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_21778515
Ik heb een keer bij een proefwerk frans, dat alleen over die achterlijke woordjes ging bij een woord opgeschreven waar het in het boek stond. Ik wist welk woord er boven stond, welk er onder, wat beide woorden betekenden, maar het gevraagde woord wist ik niet.

Toen heb ik dus maar opgeschreven:
Pagina 26, linker kolom, 3e woord van onder.

Werd wel goed gekeurd door de leraar.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  maandag 6 september 2004 @ 02:47:45 #34
67800 davidov
Human ^ Together
pi_21778750
had nooit echt grapjes uitgehaald, maar schreef wel echt vaak stomme dingen op...

zoals van: je hebt een metalen buisje, dat buisje stop je in een vlam van 500 graden....hoeveel mm zal het buisje uitzetten.

En dan zat ik vet moeilijk te doen met mn berekening en dan kwam eruit iets van 2400 km ofzo

altijd leuk om die bijschriften van de docenten te lezen
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  maandag 6 september 2004 @ 02:50:48 #35
67800 davidov
Human ^ Together
pi_21778767
ook leuk, antwoord geven in iets als: ergens tussen de 100 en 170

waarop de docent zegt "bijna"
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  maandag 6 september 2004 @ 02:59:46 #36
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_21778815
"Zet de volgende 7 gebeurtenissen in chronologische volgorde"

1 Slag bij Waterloo
2 Slag bij Waterloo
3 Slag bij Waterloo
4 Slag bij Waterloo
5 Slag bij Waterloo
6 Slag bij Waterloo
7 Slag bij Waterloo

Toch altijd goed voor 1 puntje
  maandag 6 september 2004 @ 03:03:25 #37
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_21778844
"Hoe heet de breuk bij de (insert een bepaald deel) van de enkel."
Moest zijn een Weber ofzo (het is al een paar jaar geleden)
Mijn antwoord: een botbreuk.

Volledige punten gekregen voor die vraag
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  maandag 6 september 2004 @ 03:20:37 #38
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_21778947
Vroegah bij topografie altijd nonsens als ik de stad / land etc niet wist te benoemen, dus werd vaak iets als Duckstad of Snorkelland

Wallahjeweettog
pi_21779537
quote:

"dit is lef hebben"
thorbecke lyceum?

dit verhaal ging daar al de ronde in 1995

opstel over lef, gozer levert 1 leeg blaadje in met alleen de tekst ''dit is lef''

volgens mij urban legend onder leraren
pi_21780215
Failing An Exam In Style (50 Ways)

--------------------------------------------------------------------------------

1. Bring a pillow. Fall asleep (or pretend to) until the last 15 minutes. Wake up, say "oh geez, better get cracking" and do some gibberish work. Turn it in a few minutes early.

2. Get a copy of the exam, run out screaming "Andre, Andre, I've got the secret documents!!"

3. If it is a math/science exam, answer in essay form. If it is long answer/essay form, answer with numbers and symbols. Be creative. Use the integral symbol.

4. Make paper airplanes out of the exam. Aim them at the instructor's left nostril.

5. Talk the entire way through the exam. Read questions aloud, debate your answers with yourself out loud. If asked to stop, yell out, "I'm SOOO sure you can hear me thinking." Then start talking about what a jerk the instructor is.

6. Bring cheerleaders.

7. Walk in, get the exam, sit down. About five minutes into it, loudly say to the instructor, "I don't understand ANY of this. I've been to every lecture all semester long! What's the deal? And who the hell are you? Where's the regular guy?"

8. Bring a Game Boy (or Game Gear, etc...). Play with the volume at max level.

9. On the answer sheet (book, whatever) find a new, interesting way to refuse to answer every question. For example: I refuse to answer this question on the grounds that it conflicts with my religious beliefs. Be creative.

10. Bring pets.

11. Run into the exam room looking about frantically. Breathe a sigh of relief. Go to the instructor, say "They've found me, I have to leave the country" and run off.

12. Fifteen minutes into the exam, stand up, rip up all the papers into very small pieces, throw them into the air and yell out "Merry Christmas." If you're really daring, ask for another copy of the exam. Say you lost the first one. Repeat this process every fifteen minutes.

13. Do the exam with crayons, paint, or fluorescent markers.

14. Come into the exam wearing slippers, a bathrobe, a towel on your head, and nothing else.

15. Come down with a BAD case of Turet's Syndrome during the exam. Be as vulgar as possible.

16. Do the entire exam in another language. If you don't know one, make one up! For math/science exams, try using Roman numerals.

17. Bring things to throw at the instructor when s/he's not looking. Blame it on the person nearest to you.

18. As soon as the instructor hands you the exam, eat it.

19. Walk into the exam with an entourage. Claim you are going to be taping your next video during the exam. Try to get the instructor to let them stay, be persuasive. Tell the instructor to expect a percentage of the profits if they are allowed to stay.

20. Every five minutes, stand up, collect all your things, move to another seat, continue with the exam.

21. Turn in the exam approximately 30 minutes into it. As you walk out, start commenting on how easy it was.

22. Do the entire exam as if it was multiple choice and true/false. If it is a multiple choice exam, spell out interesting things (DCCAB. BABE. etc..).

23. Bring a black marker. Return the exam with all questions and answers completely blacked out.

24. Get the exam. Twenty minutes into it, throw your papers down violently, scream out "Fuck this!" and walk out triumphantly.

25. Arrange a protest before the exam starts (i.e. Threaten the instructor that whether or not everyone's done, they are all leaving after one hour to go drink)

26. Show up completely drunk. (Completely drunk means at some point during the exam, you should start crying for mommy).

27. Every now and then, clap twice rapidly. If the instructor asks why, tell him/her in a very derogatory tone, "the light bulb that goes on above my head when I get an idea is hooked up to a clapper. DUH!"

28. Comment on how sexy the instructor is looking that day.

29. Come to the exam wearing a black cloak. After about 30 minutes, put on a white mask and start yelling "I'm here, the phantom of the opera" until they drag you away.

30. Go to an exam for a class you have no clue about, where you know the class is very small, and the instructor would recognize you if you belonged. Claim that you have been to every lecture. Fight for your right to take the exam.

31. Upon receiving the exam, look it over, while laughing loudly, say "you don't really expect me to waste my time on this drivel? Days of our Lives is on!!!"

32. Bring a water pistol with you. Nuff said.

33. From the moment the exam begins, hum the theme to Jeopardy. Ignore the instructor's requests for you to stop. When they finally get you to leave one way or another, begin whistling the theme to the Bridge on the River Kwai.

34. Start a brawl in the middle of the exam.

35. If the exam is math/science related, make up the longest proofs you could possibly think of. Get pi and imaginary numbers into most equations. If it is a written exam, relate everything to your own life story.

36. Come in wearing a full knight's outfit, complete with sword and shield.

37. Bring a friend to give you a back massage the entire way through the exam. Insist this person is needed, because you have bad circulation.

38. Bring cheat sheets FOR ANOTHER CLASS (make sure this is obvious... like history notes for a calculus exam... otherwise you're not just failing, you're getting kicked out too) and staple them to the exam, with the comment "Please use the attached notes for references as you see fit."

39. When you walk in, complain about the heat. Strip.

40. After you get the exam, call the instructor over, point to any question, ask for the answer. Try to work it out of him/her.

41. One word: Wrestlemania.

42. Bring balloons, blow them up, start throwing them around like they do before concerts start.

43. Try to get people in the room to do the wave.

44. Play frisbee with a friend at the other side of the room.

45. Bring some large, cumbersome, ugly idol. Put it right next to you. Pray to it often. Consider a small sacrifice.

46. Get deliveries of candy, flowers, balloons, telegrams, etc... sent to you every few minutes throughout the exam.

47. During the exam, take apart everything around you. Desks, chairs, anything you can reach.

48. Complete the exam with everything you write being backwards at a 90 degree angle.

49. Bring a musical instrument with you, play various tunes. If you are asked to stop, say "it helps me think." Bring a copy of the Student Handbook with you, challenging the instructor to find the section on musical instruments during finals. Don't forget to use the phrase "Told you so".

50. Answer the exam with the "Top Ten Reasons Why Professor xxxx Sucks"
pi_21780475
quote:
Op maandag 6 september 2004 09:24 schreef skink het volgende:
Failing An Exam In Style (50 Ways)
Cool!
feest
pi_21780506
Vraag 3a. hupdldlglwa...?

Antwoord: "zie boek".

(Wiskunde)leraar werd woedend, half uur staan preken te schreeuwen in de klas.
  maandag 6 september 2004 @ 09:51:21 #43
96076 davetje
wees ruig, lees de bobo
pi_21780523
quote:
Op maandag 6 september 2004 03:20 schreef EmjaY het volgende:
Vroegah bij topografie altijd nonsens als ik de stad / land etc niet wist te benoemen, dus werd vaak iets als Duckstad of Snorkelland

me2
Ook bij frans: Knabbel en Babbel of Donald Duck. Wel een keer ruzie met een leeraar gehad daardoor
pi_21780525
quote:

"dit is lef hebben"
dat verhaal heb ik gehoord van een leraar die dat onder z'n neus kreeg bij een examen.
Volgens mij was hij alsnog niet geslaagd op het eind.
  maandag 6 september 2004 @ 10:02:15 #45
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_21780658
quote:

[..]

En andere spelen weer een melodietje bestaande uit verschillende slagen.
[KNE]-Mod
pi_21780700
Interesseert me geen nat kutje
© ©
pi_21780705
quote:

[..]

Ik heb hier een pendule staan die om 10 voor 3, een stuk of 8 keer slaat. En meer van dat soort kuren, soms slaat ie langzaam, dan weer iets sneller :-p
  Redactie Frontpage maandag 6 september 2004 @ 10:22:21 #48
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_21780911
quote:

"dit is lef hebben"
Dit is al een heeeeel oud broodje aap verhaal
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_21780983
Ik heb wel eens op de vraag welke type dakpan op een afbeelding stond, geantwoord dat ik op een plaatje bestaande uit slechts 3 pixels niet echt verschil kon onderscheiden. Nul punten voor gekregen overigens.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_21781026
Een hele stomme over dingen expres fout invullen:

Bij een keuzevak met 13 deelnemers was er een enorm wazige Amerikaanse docent die regelmatig dronken voor de klas stond. De eerste keer wilde hij het aantal studenten weten, maar het lukte hem maar niet om ons te tellen. De eerste ronde kwam hij tot 16 deelnemers, de tweede keer dat hij telde waren we volgens hem met zijn achten. Wij keken hem wat bevreemd aan en stelden hem voor om dan maar een lijst door de zaal te laten gaan waarop iedereen zijn naam invulde met een nummer ervoor.
Ik ben er zo eentje die op dit punt al onder de tafel ligt, en ik was ook niet te beroerd om onder mijn naam in te vullen:

14. Nijntje Pluis

De keer erop grote paniek bij meneer, want "er had iemand in plaats van zijn eigen naam de naam van een Nederlands kinderboekje ingevuld". Ik die man uitleggen dat we echt met zijn dertienen waren en dat ik een extra naam had ingevuld. Zaak was hiermee afgedaan. Had ik nog geluk mee, want pas twee jaar later hoorde ik van de secretaresse hoe het allemaal gelopen was:

Meneer vond een student die hij niet kende op de lijst. Paniek. Hij bij het secretariaat vragen of hij de lijst met alle ingeschreven studenten mocht inzien. Hij die hele lijst doorploegen, maar hij kon de entry "Nijntje Pluis" niet vinden. Nog grotere paniek. (Hij herkende de naam ook niet omdat Nijntje in Engelstalige landen "Miffy" heet). Hij hing al tegen ontslag aan wegens zijn drankgebruik en hij kon zich dus geen onvolkomenheden in zijn presentielijst veroorloven moest hij gedacht hebben.
De secretaresse merkte pas wat er aan de hand was toen ze hem opgewonden met de Informatie Beheer Groep hoort bellen en naar Nijntje Pluis hoorde vragen, of die daar ook ingeschreven stond. Ze heeft hem maar even uitgelegd waarom hij daar uitgelachen werd.
pi_21781085
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:05 schreef da_micha_man het volgende:
Interesseert me geen nat kutje
Had ie dat nou in het werkboek opgeschreven of op een SO?
feest
pi_21781135
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Een hele stomme over dingen expres fout invullen:

Bij een keuzevak met 13 deelnemers was er een enorm wazige Amerikaanse docent die regelmatig dronken voor de klas stond. De eerste keer wilde hij het aantal studenten weten, maar het lukte hem maar niet om ons te tellen. De eerste ronde kwam hij tot 16 deelnemers, de tweede keer dat hij telde waren we volgens hem met zijn achten. Wij keken hem wat bevreemd aan en stelden hem voor om dan maar een lijst door de zaal te laten gaan waarop iedereen zijn naam invulde met een nummer ervoor.
Ik ben er zo eentje die op dit punt al onder de tafel ligt, en ik was ook niet te beroerd om onder mijn naam in te vullen:

14. Nijntje Pluis

De keer erop grote paniek bij meneer, want "er had iemand in plaats van zijn eigen naam de naam van een Nederlands kinderboekje ingevuld". Ik die man uitleggen dat we echt met zijn dertienen waren en dat ik een extra naam had ingevuld. Zaak was hiermee afgedaan. Had ik nog geluk mee, want pas twee jaar later hoorde ik van de secretaresse hoe het allemaal gelopen was:

Meneer vond een student die hij niet kende op de lijst. Paniek. Hij bij het secretariaat vragen of hij de lijst met alle ingeschreven studenten mocht inzien. Hij die hele lijst doorploegen, maar hij kon de entry "Nijntje Pluis" niet vinden. Nog grotere paniek. (Hij herkende de naam ook niet omdat Nijntje in Engelstalige landen "Miffy" heet). Hij hing al tegen ontslag aan wegens zijn drankgebruik en hij kon zich dus geen onvolkomenheden in zijn presentielijst veroorloven moest hij gedacht hebben.
De secretaresse merkte pas wat er aan de hand was toen ze hem opgewonden met de Informatie Beheer Groep hoort bellen en naar Nijntje Pluis hoorde vragen, of die daar ook ingeschreven stond. Ze heeft hem maar even uitgelegd waarom hij daar uitgelachen werd.

Wow, cool, die gast helemaal flippen!
feest
pi_21781217
bij een proefwerk Goddienst een erg ingewikkelde vraag over belijdenisgeschriften (waar ik dus geen tijd meer voor had)

Dus ik vul in: zie Daniel 3: 16b daar staat:

"wij achten het niet nodig u hierop enig antwoord te verschaffen"

Ik kreeg volledige punten op voorwaarde dat ik het niet weer zou doen

Verder nog een keer in de eerste bij engels. Woordjes vertalen. Ik kreeg het woordje: "wortels" kon er niet opkomen en antwoordde: Rabbit food! oook goedgekeurd!

[ Bericht 8% gewijzigd door marchien op 06-09-2004 10:54:10 ]
Carpe diem
pi_21781330
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:22 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dit is al een heeeeel oud broodje aap verhaal
En dus kan niemand dat daadwerkelijk flikken
pi_21782385
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:

Nijntje verhaal
Zoiets hebben wij ook een keer gedaan. Op zich een heel simpel en kinderachtig geintje, totdat de docent daadwerkelijk bleef doorvragen waarom Marco Polo en Carlo Boszhard niet aanwezig waren.

En het 'dit is lef' verhaal heb ik ook een aantal keren eerder gehoord; volgens mij is dat een echte Nederlandse Urban Legend.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  maandag 6 september 2004 @ 12:04:48 #56
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_21782458
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:48 schreef marchien het volgende:
bij een proefwerk Goddienst een erg ingewikkelde vraag over belijdenisgeschriften (waar ik dus geen tijd meer voor had)

Dus ik vul in: zie Daniel 3: 16b daar staat:

"wij achten het niet nodig u hierop enig antwoord te verschaffen"

Ik kreeg volledige punten op voorwaarde dat ik het niet weer zou doen
Dat heb ik ook gedaan.

Alleen bij het verkeerde vak ...

Mijn natuurkundeleraar dacht dat ik verwees naar vraag 16b op het proefwerk van mijn klasgenoot Daniël .... :')
pi_21783175
HBO 1e jaars spaans tentamen

Door compensatie mocht ik een 1,3 halen om de studiepunten te krijgen, dus heb ik bij elke vertaling naar het spaans OS achter het nederlandse woordje gezet.

vliegtuig - vliegtuigos
trein - treinos

ze vonden het niet zo grappig geloof ik

Toch nog een 1,5 gehaald

en voor de rest wel ns vaker: 'boeiend' of 'lekker belangrijk' opgeschreven bij vragen die ik niet wist.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_21783606
engels:
de vraag was: vertaal dit in het engels "de titanic zonk in de oceaan"
antwoord the titanic blub blub in the ocean
werd goedgerekent
pi_21784237
Volgens mij moet het dan nog into the ocean zijn, maar goed.

Bij ons hielp het bij Engels om een onzinwoord te verzinnen en dan te beweren het het slang was in Cornwall of Zuid-Harlem ofzo.
pi_21784348
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:39 schreef TheGHunter het volgende:
HBO 1e jaars spaans tentamen

Door compensatie mocht ik een 1,3 halen om de studiepunten te krijgen, dus heb ik bij elke vertaling naar het spaans OS achter het nederlandse woordje gezet.

vliegtuig - vliegtuigos
trein - treinos

ze vonden het niet zo grappig geloof ik

Toch nog een 1,5 gehaald

en voor de rest wel ns vaker: 'boeiend' of 'lekker belangrijk' opgeschreven bij vragen die ik niet wist.
Hahaha! Lolos!
feest
pi_21784357
Bij een meerkeuzetoets ben ik een keer met een dobbelsteen gaan gooien.
Jammer genoeg werd hij na 2 minuten al in beslag genomen.
  maandag 6 september 2004 @ 13:55:40 #62
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_21784426
Dobbelen bij multiple choice wordt volgens mij nooit echt gewaardeerd.

Ik heb wel eens een toets bij Frans in het Engels gemaakt. Ik liet het vak toch vallen, en volgens de leraar hoefde het geen correct Frans te zijn (spelling, grammatica), als een Fransman het maar zou begrijpen.

Bij Duits werd een gevraagd of men wist wat een bepaald woord in het Duits was, ik heb ja geantwoord (en wist het ook), kreeg echter geen punten.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_21784466
Ik heb een keer een leraar laaiend gekregen door bij een klassikaal mondeling op de vraag "wat is 'het kwartier' in het Duits" te antwoorden 'Das Kwartier'. Ik wist het echt niet (moest Viertelstunde zijn bleek later) maar de docent in kwestie was er een die nogal eens voor de gek gehouden werd en die dit ook als een van de vele geintjes opvatte dus ik kreeg me toch een uitbrander. Vond das Kwartier best Duits klinken eigenlijk...
  maandag 6 september 2004 @ 14:07:24 #64
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_21784623
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:01 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Zoiets hebben wij ook een keer gedaan. Op zich een heel simpel en kinderachtig geintje, totdat de docent daadwerkelijk bleef doorvragen waarom Marco Polo en Carlo Boszhard niet aanwezig waren.

En het 'dit is lef' verhaal heb ik ook een aantal keren eerder gehoord; volgens mij is dat een echte Nederlandse Urban Legend.
Op de middelbare school hadden ze een lerares wijs gemaakt dat men maximaal 5 woordjes per SO kreeg en dat een jongen in de klas niet miguel maar mitchell heette
[KNE]-Mod
pi_21784824
Op onze school was een meisje dat van klas wisselde (naar de onze toe). Daardoor kreeg ze een andere lerares Frans. Die oude hebben ze toen wijsgemaakt dat "Debbie misschien nooit meet zou komen, snif". Lomp grapje, dat mens stond met de tranen in de ogen.

Tijdens een S.O. hadden we een jongetje uit onze (brug)klas wijsgemaakt dat je daar je boek bij mocht gebruiken. Die kreeg echt een enorme uitbrander van de docent. Jongetje huilen.

Een andere docent had beloofd geen S.O. te geven maar deed het toch. Een jongen had toen bij elke vraag als antwoord Klootzak neergepend. Dat mocht hij even aan de rector laten zien dus.
  maandag 6 september 2004 @ 14:20:40 #66
39732 Mr.Zed
Ik besluit niets te beslissen.
pi_21784869
Bij biologie werd een stelling gegeven en vervolgens "licht dit toe" ik wist het antwoord niet, heb de stelling overgenomen en aan weerszijden een zaklamp getekend...

Werd nog goed gerekend ook.
Kunst zonder trein.
  maandag 6 september 2004 @ 14:23:43 #67
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_21784927
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:18 schreef Mwanatabu het volgende:
Tijdens een S.O. hadden we een jongetje uit onze (brug)klas wijsgemaakt dat je daar je boek bij mocht gebruiken. Die kreeg echt een enorme uitbrander van de docent. Jongetje huilen.
Wat een vreemde docent ...
Als iemand zo pontificaal z'n boek voor zich open slaat zie je dat toch niet als spieken ...
pi_21784965
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:20 schreef Mr.Zed het volgende:
Bij biologie werd een stelling gegeven en vervolgens "licht dit toe" ik wist het antwoord niet, heb de stelling overgenomen en aan weerszijden een zaklamp getekend...

Werd nog goed gerekend ook.
Ik zou het fout gerekend hebben. Er werd niet gevraagd het antwoord bij te lichten.
pi_21784999
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:23 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Als iemand zo pontificaal z'n boek voor zich open slaat zie je dat toch niet als spieken ...
Die docent was de grootste schoft die ik ooit in het onderwijs ben tegengekomen. Praatte voornamelijk met zijn leerlingen m.b.v. hautaine armgebaren. Zijn eerste zin ooit tegen onze klas was "Ik zit hier niet om naar jullie domme verhaaltjes te luisteren" (voordat iemand ook maar gehoest had). Vormt er zich een beeld?
  maandag 6 september 2004 @ 15:04:41 #70
40067 Demon-X
"What duck?"
pi_21785671
quote:
24. Get the exam. Twenty minutes into it, throw your papers down violently, scream out "Fuck this!" and walk out triumphantly.
die heb k vorig jaar gedaan samen met de helft van m'n klas, meeste hadden de punten niet nodig en et SO was ook debiel lang en moeilijk geen zin op

verder zal k best wel wat so's verneukt hebbe maar k kan me ze zo ff niet herinneren
iets met die 3 voor Frans in de brugklas.....
If you want to see a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face...forever.
pi_21785769
quote:
Op maandag 6 september 2004 12:04 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedaan.

Alleen bij het verkeerde vak ...

Mijn natuurkundeleraar dacht dat ik verwees naar vraag 16b op het proefwerk van mijn klasgenoot Daniël ....
kijk, dat is dan jammer
De leraren godsdienst snappen dit meestal wel
Carpe diem
pi_21786577
quote:

[..]

Het zijn geen mensen, het zijn leraren!
  maandag 6 september 2004 @ 20:18:42 #73
67800 davidov
Human ^ Together
pi_21789540
quote:

[..]

Ik haalde in de 2e klas eens 15 keer achter elkaar een 1 voor een SO

na de 15e 1 vond ik dat er maar eens verandering in moest komen.

Ben heel braaf vooraan bij de docente gaan zitten (haar bureau is 20 cm hoger)
en heb toen mn boek tegen haar bureau gezet al klaar op de juiste blz .

Ze merkte niks, voornamelijk omdat ze de blaadjes liet rondbrengen en ophalen had meteen een 10.
De week daarna echter probeerde ik het opnieuw maar toen na 5x!! langs mn tafel lopen zag ze het wel, erg waarderen kon ze het niet...

dus had ik dat jaar 24x een 1 gehaald, en 1x een 0 (stond aan het einde van het jaar gemiddeld een 3)
  dinsdag 7 september 2004 @ 01:27:27 #74
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_21796652
quote:
Op maandag 6 september 2004 20:18 schreef davidov het volgende:

[..]

Ik haalde in de 2e klas eens 15 keer achter elkaar een 1 voor een SO

na de 15e 1 vond ik dat er maar eens verandering in moest komen.

Ben heel braaf vooraan bij de docente gaan zitten (haar bureau is 20 cm hoger)
en heb toen mn boek tegen haar bureau gezet al klaar op de juiste blz .

Ze merkte niks, voornamelijk omdat ze de blaadjes liet rondbrengen en ophalen had meteen een 10.
De week daarna echter probeerde ik het opnieuw maar toen na 5x!! langs mn tafel lopen zag ze het wel, erg waarderen kon ze het niet...

dus had ik dat jaar 24x een 1 gehaald, en 1x een 0 (stond aan het einde van het jaar gemiddeld een 3)
wij kregen altijd een 1 voor aanwezig te zijn. 1 voor je naam juist spellen en een punt voor de juiste datum. Je haalde altijd een 3 minimaal
  dinsdag 7 september 2004 @ 02:07:04 #75
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_21797115
Waarom geloof ik een hele hoop van deze (sterke) verhalen niet?
quote:
Op maandag 6 september 2004 20:18 schreef davidov het volgende:
Uitgaand van het meest gunstige geval
24 x 1 = 24
1 x 0 = 0
6 x 10 = 60

Gemiddeld: 2,7 --> 3
Dat zijn dus 35 overhoringen per jaar(voor 1 vak, zeg 6 vakken --> 210 per jaar).....geloof je het zelf? Ik geloof het niet....
pi_21797129
Frans mondelinge overhoring:

leraar: vertaal <frans woord> naar nederlands...
ik: uh ..... Pino met een ijslollie ?
  dinsdag 7 september 2004 @ 02:48:27 #77
67800 davidov
Human ^ Together
pi_21797335
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 02:07 schreef Oldbie het volgende:
Waarom geloof ik een hele hoop van deze (sterke) verhalen niet?
[..]

Uitgaand van het meest gunstige geval
24 x 1 = 24
1 x 0 = 0
6 x 10 = 60

Gemiddeld: 2,7 --> 3
Dat zijn dus 35 overhoringen per jaar(voor 1 vak, zeg 6 vakken --> 210 per jaar).....geloof je het zelf? Ik geloof het niet....
zeurpiet, ik ahd voor frans bijna iedere les voor een half jaar lang een SO ja, ieder SO een ander onregelmatig werkwoord, en daarna verder met idioom woordjes...

En waar je dat van 6 vakken vandaan haalde weet ik ook niet want ik had het alleen maar over frans 2e klas
pi_21797978
quote:
Op maandag 6 september 2004 10:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Had ie dat nou in het werkboek opgeschreven of op een SO?
Hmm, ik dacht op een SO maar dat ken ik niet met zekerheid zeggen
© ©
pi_21798206
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 01:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

wij kregen altijd een 1 voor aanwezig te zijn. 1 voor je naam juist spellen en een punt voor de juiste datum. Je haalde altijd een 3 minimaal
WTF?!!! Laat me raden: achterstandswijkje, VMBO... Als je nee zegt zit ik naast mijn stoel, want dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden...
  dinsdag 7 september 2004 @ 13:46:11 #80
57971 Wrinex
Caught beneath the landslide
pi_21802694
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 09:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

WTF?!!! Laat me raden: achterstandswijkje, VMBO... Als je nee zegt zit ik naast mijn stoel, want dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden...
Bij een boel vakken in de 2de/3de klas kregen wij ook minimaal een 3 voor so'tjes (vwo), dit is gewoon een grappige manier om die punten een betekenis te geven
pi_21802884
Ik moest een keer een boekbespreking houden in het Duits.
Ik geen 1 boek gelezen natuurlijk.
Maar ik was wel geabonneerd op de Tina.

Heb in het duits een verhaal uit de Tina verteld, ik had een 8 :')
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:00:00 #82
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_21802910
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 13:46 schreef Wrinex het volgende:

[..]

Bij een boel vakken in de 2de/3de klas kregen wij ook minimaal een 3 voor so'tjes (vwo), dit is gewoon een grappige manier om die punten een betekenis te geven
Eigenlijk best misleiding, want op de uni is het ineens zo dat als je de helft goed hebt op een meerkeuzetoets je een 1 hebt, je hebt dan immers niet beter gepresteerd als iemand die zou gokken.
[KNE]-Mod
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:01:28 #83
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_21802941
Bij Duits woordjes-proefwerk vroegen ze wat het Duitse woord was voor "kapot"

Ik vul in: "Kapoet" met enkele trema's en umlauten, rekent ze het goed
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:13:32 #84
67800 davidov
Human ^ Together
pi_21803143
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:00 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Eigenlijk best misleiding, want op de uni is het ineens zo dat als je de helft goed hebt op een meerkeuzetoets je een 1 hebt, je hebt dan immers niet beter gepresteerd als iemand die zou gokken.
dat is wel erg overdreven, bij ons gaan ze er vanuit (als er 4 opties zijn) dat je zegmaar van de 40 vragen er 10 goed gokt....en dan van de overige 30 moet je er 16 goed hebben...komt neer op 26 vragen goed hebben in vergelijking met de 21 die al goed genoeg zijn op de middelbare school...

valt dan toch vaak tegen om net die 5.5 te halen
pi_21803177
  dinsdag 7 september 2004 @ 14:16:30 #86
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_21803207
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:13 schreef davidov het volgende:

[..]

dat is wel erg overdreven, bij ons gaan ze er vanuit (als er 4 opties zijn) dat je zegmaar van de 40 vragen er 10 goed gokt....en dan van de overige 30 moet je er 16 goed hebben...komt neer op 26 vragen goed hebben in vergelijking met de 21 die al goed genoeg zijn op de middelbare school...

valt dan toch vaak tegen om net die 5.5 te halen
ligt ook een beetje aan de docent en de soort vragen, dat wel
[KNE]-Mod
  dinsdag 7 september 2004 @ 15:18:35 #87
78498 classpc
I don't like change
pi_21804350
Moet ik onthouden voor mijn so's
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  dinsdag 7 september 2004 @ 16:40:51 #88
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_21805913
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  dinsdag 7 september 2004 @ 17:17:13 #89
67800 davidov
Human ^ Together
pi_21806746
quote:
Op dinsdag 7 september 2004 14:16 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ligt ook een beetje aan de docent en de soort vragen, dat wel
mwa het komt er gewoon op neer dat ze zeggen dat je als student eerst alles gaat gokken, en pas daarna ga je de vragen maken die je fout hebt gegokt....slaat nergens op dus

maar hangt er van af ja, heb al 3 van deze vakken gehad, echter de 4e die was nog niet op het idee gekomen voor deze klote structuur dus daar viel het mee
pi_21832731
quote:
Op maandag 6 september 2004 06:52 schreef TheDeadGuy het volgende:

[..]

thorbecke lyceum?

dit verhaal ging daar al de ronde in 1995

opstel over lef, gozer levert 1 leeg blaadje in met alleen de tekst ''dit is lef''

volgens mij urban legend onder leraren
Zeker net zoals het opstel over het paard. Een gast had geen zin om te maken en leverde als opstel in "Het paard, het paard is dood."
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_21832873
quote:

"dit is lef hebben"
hehe die heb ik ook gehoord op mijn school alleen dan op het examen nederlands een heel a4 moeten vol te schrijven over lef hebben.
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_21838445
quote:
Op donderdag 9 september 2004 08:45 schreef arexes het volgende:

[..]

hehe die heb ik ook gehoord op mijn school alleen dan op het examen nederlands een heel a4 moeten vol te schrijven over lef hebben.
Zoals al eerder verteld is, 't is een broody aap die al heel lang bestaat. Als een klas iets over lef moet schrijven en iemand schrijft 'dit is lef hebben' dan word dat echt niet goed getelt, het is al sins Napoleon niet meer orgineel.
feest
pi_24576852
Ik heb recent op een SO scheikunde nog ingevuld: Het lijkt me een beter idee als dit gevraagd wordt aan iemand die het wel weet, en die het ook iets boeit. Bij voorbaat dank.
© ©
  zaterdag 15 januari 2005 @ 19:13:33 #94
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24585173
Oh toen ik bleef zitten ben ik daar erg creatief ingeworden:

Bij alle vragen z.o.z. te zetten en dat dan ook weer op de achterkant was altijd wel okee. Ook heb ik op een examen werk doodleuk het sprookje van Roodkapje geschreven.
pi_24585433
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 19:13 schreef Djaser het volgende:
Oh toen ik bleef zitten ben ik daar erg creatief ingeworden:

Bij alle vragen z.o.z. te zetten en dat dan ook weer op de achterkant was altijd wel okee. Ook heb ik op een examen werk doodleuk het sprookje van Roodkapje geschreven.
Die laatste! Ik moest lachen!
feest
pi_24585624
tekstverklaring Nederlands ( niet mijn goeiste vak zeg maar)

tekst begint met: in een dorpje in zwitserland bla bla bla bla bla

vraag 1: In welk land speelt dit zich af?
Mijn antwoord: Oostenrijk.

Geen idee hoe ik daar opkwam eigenlijk...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 20:01:49 #97
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_24585889
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 19:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Die laatste! Ik moest lachen!
Mijn leraar ook maar gaf me wel een 1, terwijl ik zo hard mijn best had gedaan twee kantjes vol te schrijven
pi_24585957
Wij hadden in klas 3 een jongen zitten Mark hetend, hij was niet de snuggerste en kwam uit een boerengezin, wij noemden hem dan ook echt altijd! Berend.

Dus ook bij economie in de les, jong leraresje schrijft namen van iedereen op, voornaam wel te verstaan heh. Komt aan bij die Mark en een jongen achter hem schreeuwt al voor Mark zijn eigen naam kan zeggen dat hij dus Berend heet.

Ze heeft met het proefwerk nakijken zich helemaal suf gezocht naar een Berend op haar cijferlijst, ze kon hem niet vinden, ze had wel een Mark over.
Zij de les daarna heel verlegen naar die jongen toe, goh Berend, ken jij toevallig een Mark?

Wij hebben nog nooit zoveel lol gehad
pi_24586325
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 20:01 schreef Djaser het volgende:

[..]

Mijn leraar ook maar gaf me wel een 1, terwijl ik zo hard mijn best had gedaan twee kantjes vol te schrijven
Flauw!
feest
  zaterdag 15 januari 2005 @ 21:00:02 #100
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_24586865
Schoolgeintjes.. eens even denken
Verslag niet op tijd af voor einddatum, voorpagina inleveren met daarop plaatje, titel en je naam.. kreeg er wel een 1 voor, voor de moeite.

Mondeling tentamen biologie over kruisingen en zut. Wat krijg je als je een zwarte koe kruist met een rode koe. Antw: Rode koe met zwarte vlekken (uiteindelijk toch een 8,5 op examen gehaald als gemiddelde).
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 23:07:12 #101
19902 Hymn
CG Artist
pi_24589110
Ik heb een keer bij een toets java een compleet verhaal van 2 a4tjes opgeschreven over hoe de evil eenkhoorntjes de aarde gaan veroveren!

Was mn laatste toets op de hio en mn cijfers was een 2.5 ! \o/
  zaterdag 15 januari 2005 @ 23:08:42 #102
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_24589136
Ik schreef ooit bij de vraag naar de naam van één of ander historisch figuur 'Jaap van Meekeren' op.

Het was het enige foute antwoord maar kwam me toch op een 0 te staan.

Docenten zonder humor
Jawohl Herr Kaloin!
  zondag 16 januari 2005 @ 12:08:05 #103
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_24594975
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 23:08 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik schreef ooit bij de vraag naar de naam van één of ander historisch figuur 'Jaap van Meekeren' op.

Het was het enige foute antwoord maar kwam me toch op een 0 te staan.

Docenten zonder humor
Wat? Een leraar kan je toch geen 0 geven, als je 1 vraag fout hebt?
De klootzak!!
feest
pi_24595183
Goed topic.
  zondag 16 januari 2005 @ 12:28:22 #105
53760 Silverado
Da Animator
pi_24595261
quote:
Op maandag 6 september 2004 02:18 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ik heb een keer bij een proefwerk frans, dat alleen over die achterlijke woordjes ging bij een woord opgeschreven waar het in het boek stond. Ik wist welk woord er boven stond, welk er onder, wat beide woorden betekenden, maar het gevraagde woord wist ik niet.

Toen heb ik dus maar opgeschreven:
Pagina 26, linker kolom, 3e woord van onder.

Werd wel goed gekeurd door de leraar.
komt me heel erg bekend voor
Bier hoort rijkelijk te vloeien!
  zondag 16 januari 2005 @ 12:33:41 #106
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_24595315
tvp
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  zondag 16 januari 2005 @ 12:35:47 #107
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_24595350
bij ak werd gevraagd wat een delta was. toen maar opgeschreven "griekse letter d"

smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
  zondag 16 januari 2005 @ 14:19:07 #108
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_24596784
quote:
Op zondag 16 januari 2005 12:22 schreef veldmuis het volgende:
Goed topic.
quote:
Op zondag 16 januari 2005 12:35 schreef DeRCT14 het volgende:
bij ak werd gevraagd wat een delta was. toen maar opgeschreven "griekse letter d"

Had gewoon dit opgeschreven: Δ

[ Bericht 2% gewijzigd door Big_Boss_Man op 16-01-2005 14:45:22 ]
feest
  zondag 16 januari 2005 @ 15:17:15 #109
52237 DEAVELOFHEAVEN
5 down, many more 2 go
pi_24597445
Heb ooit eens een tentamen scheikunde gemaakt, totaal niet opzitten letten tijdens de les, maar toch nog even de avond voor het tentamen de stof doorgekeken.
Tentamen gemaakt, volgende les vroeg de lerares of ik soms ''wat had gesnoept' (pillen oid). Had echt totaal onrelevante antwoorden opgeschreven.
Diamonds!
It's like getting paid for getting laid
pi_24597617
Zie boek , blijf toch de beste
pi_24597825
quote:
Op zondag 16 januari 2005 15:17 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Heb ooit eens een tentamen scheikunde gemaakt, totaal niet opzitten letten tijdens de les, maar toch nog even de avond voor het tentamen de stof doorgekeken.
Tentamen gemaakt, volgende les vroeg de lerares of ik soms ''wat had gesnoept' (pillen oid). Had echt totaal onrelevante antwoorden opgeschreven.
hoezo? vragen over XTC had je wel goed?
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_24598128
quote:
Op donderdag 9 september 2004 14:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Zoals al eerder verteld is, 't is een broody aap die al heel lang bestaat. Als een klas iets over lef moet schrijven en iemand schrijft 'dit is lef hebben' dan word dat echt niet goed getelt, het is al sins Napoleon niet meer orgineel.
Ook een bekend verhaal op mijn middelbare school.....
pi_24598206
Wij hadden een vak, KGML (oftewel maatschappijleer ), en iemand uit mn klas had bij 'vak' Klote Gelul Met Leraren opgeschreven. Dat kon de desbetreffende docent niet echt waarderen. Ik weet niet of die gast er gezeik mee heeft gehad, of een lager cijfer ofzo.

Ach...het was toch een kutvak
pi_24598449
Ik heb eens toen ik in groep 7 voor de zoveelste keer een opstel moest overschrijven omdat het niet netjes genoeg was, iets van 'flikker op' oid neergeschreven Vond de leraar niet zo leuk en ik moest het nóg een keer overschrijven
  zondag 16 januari 2005 @ 16:36:00 #115
60922 Big_Boss_Man
Subtiel labiel
pi_24598596
quote:
Op zondag 16 januari 2005 16:10 schreef CasB het volgende:
Wij hadden een vak, KGML (oftewel maatschappijleer ), en iemand uit mn klas had bij 'vak' Klote Gelul Met Leraren opgeschreven. Dat kon de desbetreffende docent niet echt waarderen. Ik weet niet of die gast er gezeik mee heeft gehad, of een lager cijfer ofzo.

Ach...het was toch een kutvak

Dat vind ik een goeie!!
feest
  zondag 16 januari 2005 @ 16:37:14 #116
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_24598612
quote:
Op maandag 6 september 2004 14:27 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Die docent was de grootste schoft die ik ooit in het onderwijs ben tegengekomen. Praatte voornamelijk met zijn leerlingen m.b.v. hautaine armgebaren. Zijn eerste zin ooit tegen onze klas was "Ik zit hier niet om naar jullie domme verhaaltjes te luisteren" (voordat iemand ook maar gehoest had). Vormt er zich een beeld?
ja een beetje wel, ik heb zo'n leraar op het mbo gehad voor nederlands. zo'n type hitler wat in de eerste les een preek van drie kwartier hield over strafmaatregelen bij het niet op tijd aanwezig zijn voor de les, het niet af hebben van huiswerk, spieken tijdens so's, praten in de les etc.

halverwege de preek pakt een klasgenoot van mij zijn spullen, doet zijn jas aan en loopt naar de deur. bij de deur aangekomen begint de leraar met verheven stem tegen hem te praten. klasgenoot draait zich om en zegt ijskoud:"ik zit hier om wat te leren, niet om naar dom geouwehoer te luisteren over hoe sadistisch je wel niet bent." wij in een deuk, leraar over de rooie en klasgenoot loopt doodgewoon weg.

2 dagen later was ie overgeplaatst naar een andere klas zodat ie nederlands bij een andere leraar kon volgen. grap is dat wij na dit "incidentje" nooit meer last hebben gehad van de hitler praktijken van deze man....
Neerkomen wel!
pi_24599288
In de 1e hadden we het in de klas bij antieke cultuur over het woord televisie, dat dat dan ver-kijken betekend, en toen werd er gevraagt of er nog iemand een woord kende wat begon met tele, toen heb ik half door de klas geroepen: teletubbies! (kon hij wel waarderen.) vreder heeft een klasgenoot bij Natuurkunde over optica in de 3e opgeschreven bij een vraag over het brandpunt: koeien!
pi_24599418
Een jongen uit mijn klas schreef ook doodleuk op bij 'Wie schreef [boektitel]?' roodkapje op Maar misschien wastie stoned toen
  zondag 16 januari 2005 @ 20:34:58 #119
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_24601836
natuurkunde, in de 2de ofzo, was een vraag op een SO'tje "Wat is de beste manier om een krat stenen op te tillen?"

ik schrijf zo op "steen voor steen, veel beter voor je rug.."

helemaal goed gerekend
  maandag 17 januari 2005 @ 11:53:57 #120
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_24610701
Op het VWO op de middelbare school had ik aardrijkskunde proefwerk. Ik geloof zelfs dat het in de proefwerkweek was. We hadden dus veel moeten leren, waaronder een gedeelte over de verschillende sferen (atmosfeer, stratossfeer, etc.) Op het proefwerk kwam daar dus een vraag over, waar ik me dus niet van bewust was..
Kwam een hele beschrijving, zo van: In het dorpje S. in de bergen van Oostenrijk is het wintersportseizoen al in volle gang. De chaletjes zijn druk bezet en skiërs komen af en aan.
De vraag kwam op het volgende neer: welke sfeer is er hier?
Toen heb ik geantwoord: Een hele gezellige sfeer Nog een heel verhaal opgehangen over de gezelligheid van wintersportgebieden..
De lerares maakte het nog erger om bij het bekend maken van de punten iets te zeggen in de trant van: Eén iemand had wel een hele bijzondere sfeer voor ogen...
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  maandag 17 januari 2005 @ 12:43:35 #121
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_24611400
Tijdens een scheikunde toets kregen wij de vraag: "kun je stof x met stof y mengen?".
Als je dit deed, zou er een chemische reactie plaatsvinden en de boel 'ontploffen', maar door de formulatie van de vraag kon ik het niet laten om te antwoorden met "Het kán wel ja..".

Werd niet gewaardeerd -.-
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_24612354
Om één of het andere vage reden schreef ik ooit mijn geschiedenis proefwerk antwoorden enorm klein op. En dan ook echt klein. Die leraar had echt moeite met alle antwoorden goed te lezen. Ik weet nog steeds niet waarom ik dat deed, ik had er echt geen erg in .... maar ik hoor het nog steeds
pi_24612594
Vraag 3 op een toets gs vanmorgen; begrippen uitleggen. Moesten we uitleggen wat 'Absoluut Vorst' was, bij iedereen een heel lul verhaal maar bij mij kwam er niet meer als -14 oC uit
pi_24613191
quote:
Op maandag 17 januari 2005 14:27 schreef TC_Artemis het volgende:
Vraag 3 op een toets gs vanmorgen; begrippen uitleggen. Moesten we uitleggen wat 'Absoluut Vorst' was, bij iedereen een heel lul verhaal maar bij mij kwam er niet meer als -14 oC uit
WTF betekent -14 oC?
© ©
pi_24613240
Hij bedoelt vast -14 °c
pi_24613260
quote:
Op maandag 17 januari 2005 15:23 schreef da_micha_man het volgende:

[..]

WTF betekent -14 oC?
min veertien graden celcius?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_24647821
Laatste toets Grieks....tekstvertalen en een tekening maken van een voorstelling van de onderwereld.
Mijn tekstverhaal ging over nijntje die de wereld ging redden
en in mijn tekening werden de vervormde mensen afgevoerd door mobinet busjes.
Hij kon er wel om lachen
pi_24648753
Ik had ooit eens een tentamen Engels

Ik wist het woord voor "werkloos" niet meer heb toen maar "decapitated" opgeschreven (decapitated = onthoofd )
pi_24648834
Vriendin van me heeft ooit tijdens een toets Engels op de wc haar moeder opgebeld om het woord 'plichten' te vragen en toen heeft ze het ook gewoon de hele toets nog fout geschreven (was een brief over de plichten van nederlandse scholieren)
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:28:19 #130
62913 Blik
The one and Only!
pi_24649320
in klas 2, economie: wat betekent BTW

antwoord: Beter Tehuis voor Waskonijnen

ik was in een grappige bui maar mocht wel een opstel van een kantje schrijven na dit antwoord, een onzinopstel geschreven over waskonijnen en dat ze uitgeroeid werden door een jager genaamd Snamgreb Retep (palindroom voor Peter Bergmans) en dat doorvoor het tehuis was opgericht

dat kon die wel weer waarderen
  donderdag 20 januari 2005 @ 12:45:31 #131
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_24649627
Wij moesten op de uni eens zelf het tentamen maken: iedere student moest 10 vragen over de stof inleveren en uit al die vragen zou het tentamen worden samengesteld. Een van de medestudenten leverde oa het volgende in:

• leg in je eigen woorden de theorie van [geen idee meer wie] uit in relatie tot [geen idee meer welk maatschappelijk probleem], of schrijf de naam van je moeder in blokletters.

• Waar is een houten emmertje van gemaakt? Geldt dit ook voor een zinken emmertje?

zo flauw, maar ik moest vreselijk lachen (zo ook de docent... gelukkig)
  • Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_24652702
    Bij een proefwerk bankwezen werd er gevraagd "Wat is fiattering?".
    Op dat moment had ik echt geen idee en vulde in: "een ernstige ziekte bij een Italiaans automerk"

Werd niet goedgekeurd...
    Long live rock n roll!
    pi_24652992
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 16:06 schreef Prisoner_In_Paradise het volgende:
    Bij een proefwerk bankwezen werd er gevraagd "Wat is fiattering?".
    Op dat moment had ik echt geen idee en vulde in: "een ernstige ziekte bij een Italiaans automerk"

Werd niet goedgekeurd...
    ROFL!!!!
    pi_24656566
    ik heb vanmiddag bij mn pw engels deployment agency opgeschreven ipv employment agency
    Er zit een knop op je TV
    Jailbait Gallery
      donderdag 20 januari 2005 @ 21:34:53 #135
    66083 Platina
    78th Element
    pi_24657009
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 21:06 schreef cappp het volgende:
    ik heb vanmiddag bij mn pw engels deployment agency opgeschreven ipv employment agency
    Niet grappig
    pi_24657027
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 10:31 schreef __Bitter__Sweet__ het volgende:
    Laatste toets Grieks....tekstvertalen en een tekening maken van een voorstelling van de onderwereld.
    Mijn tekstverhaal ging over nijntje die de wereld ging redden
    en in mijn tekening werden de vervormde mensen afgevoerd door mobinet busjes.
    Hij kon er wel om lachen
    Enne, tekenen op een pw?
    feest
    pi_24657144
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 12:28 schreef Blik het volgende:
    in klas 2, economie: wat betekent BTW

antwoord: Beter Tehuis voor Waskonijnen

ik was in een grappige bui maar mocht wel een opstel van een kantje schrijven na dit antwoord, een onzinopstel geschreven over waskonijnen en dat ze uitgeroeid werden door een jager genaamd Snamgreb Retep (palindroom voor Peter Bergmans) en dat doorvoor het tehuis was opgericht

dat kon die wel weer waarderen
    Wat een hufter. Waar bemoeit hij zich mee?
    Mja, in de 2e denk ik dat ik het ook gedaan had.
    feest
      vrijdag 21 januari 2005 @ 16:03:18 #138
    102466 cappp
    Ondertitel
    pi_24670668
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 21:34 schreef Platina het volgende:

[..]

Niet grappig
    lees TT, anders stond er wel grappige...
    Er zit een knop op je TV
    Jailbait Gallery
    pi_24671987
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 12:45 schreef ElisaB het volgende:
    Wij moesten op de uni eens zelf het tentamen maken: iedere student moest 10 vragen over de stof inleveren en uit al die vragen zou het tentamen worden samengesteld. Een van de medestudenten leverde oa het volgende in:

• leg in je eigen woorden de theorie van [geen idee meer wie] uit in relatie tot [geen idee meer welk maatschappelijk probleem], of schrijf de naam van je moeder in blokletters.

• Waar is een houten emmertje van gemaakt? Geldt dit ook voor een zinken emmertje?

• deze vind ik echt geweldig !
    Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
    http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
    Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
    http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
      vrijdag 21 januari 2005 @ 19:17:15 #140
    66083 Platina
    78th Element
    pi_24673943
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 16:03 schreef cappp het volgende:

[..]

lees TT, anders stond er wel grappige...
    Ook niet raar
      vrijdag 21 januari 2005 @ 20:00:40 #141
    38216 haarb0l
    mijn mening is 4 8 15 16 23 42
    pi_24674809
    Is lang geleden, maar van wat ik me nog kan herinneren had ik altijd de neiging hele stripverhalen voor of achterop mijn toetsblaadje te tekenen bij Economie. Die vent was altijd een beetje teleurgesteld als ik dat vergeten was

Diezelfde vent kwam een keer naar me toe toen ik mijn toets aan het maken was:
    "Hee, jij bent linkshandig!"
    Ik:
    Hij: Jah, ik ook. Ze zeggen he, dat linkshandige mensen korter leven.
    Ik:
    Hij: Jaaaa, maaar ze leven wel intenser!

vrijdag 21 januari 2005 @ 20:35:18 #142
    69357 R-Mon
    jong en dynamisch
    pi_24675479
    &lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
    pi_24675539
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 20:00 schreef haarb0l het volgende:
    Diezelfde vent kwam een keer naar me toe toen ik mijn toets aan het maken was:
    "Hee, jij bent linkshandig!"
    Ik:
    Hij: Jah, ik ook. Ze zeggen he, dat linkshandige mensen korter leven.
    Ik:
    Hij: Jaaaa, maaar ze leven wel intenser!

LOL
    Coole gast

Raarste wat ik me kan herinneren is van vandaag.
    Leraar heet Simon en ik moest een goed beargumenteerde mening geven over de solvabiliteit van een of ander bedrijf. Maar ik kon er helemaal niet meer opkomen, veel te gaar, toen maar opgeschreven:

Wegens tijdgebrek helaas geen goed beargumenteerd antwoord van mij, maar Simon, jij en ik weten allebei dat het wel goed zit met de solvabiliteit van Ragazza. Dus geef me nu maar gewoon de punten.

En toen nog een mislukte smiley erachter gezet
      vrijdag 21 januari 2005 @ 21:09:04 #144
    32814 Tessje
    washed up, has been drugaddict
    pi_24676140
    'Deze vraag kan ik niet beantwoorden want hij druist in tegen mijn godsdienstige overtuigingen' *
    Bij levensbeschouwing..

*Komt uit Casper en Hobbes
    But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
    Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
    Xboxlive: Tessje
      vrijdag 21 januari 2005 @ 22:19:04 #145
    82525 Little_Angel
    Labiel kudtwijf.
    pi_24677934
    Meestal gewoon ''weet ik niet'' of ik zet er een / neer.
    Heel soms ''zie antwoordenboek [vul in welke pagina]''. Niks orgineels iig. .
    Don’t touch the girl,
    she will cut your hands off,
    and call it an accident.
    pi_24690273
    Bij mn test Engels vorig jaar moesten we tig onregelmatige werkwoorden kennen en daar werden er dan maar 5 van gevraagd. En natuurlijk weet ik er altijd eentje niet. Heb toen maar 'fuck-fuck-fucked' opgeschreven.
    Bij testbespreking komt dat Engelsvrouwtje naar me toe en vraagt aan me of ik de betekenis wel weet van wat ik opgeschreven had
    Let's do some living before we die
      zaterdag 22 januari 2005 @ 17:10:31 #147
    80068 gfree
    Rettekkettet, naar Beter Bed!
    pi_24690595
    quote:
    Op donderdag 20 januari 2005 12:45 schreef ElisaB het volgende:

• Saubere Schuhe gefallen jedem!
    pi_24690815
    quote:
    Op vrijdag 21 januari 2005 21:09 schreef Tessje het volgende:
    'Deze vraag kan ik niet beantwoorden want hij druist in tegen mijn godsdienstige overtuigingen' *
    Bij levensbeschouwing..

*Komt uit Casper en Hobbes
    leuk
      zaterdag 22 januari 2005 @ 17:29:25 #149
    65279 Silencer666
    Klaagbaakplaag
    pi_24690906
    Vreemd dat niet meer mensen deze hebben gebruikt:

Was nooit bijster goed in Aardrijkskunde en heb op een van de vragen die ik niet wist een keer "Het goede antwoord" opgeschreven. Leraar opmerking erachter: "Ook voor 'het goede antwoord' krijg je niet altijd punten." Vond ik op zich wel cool...mijn cijfer was iets minder cool toen....
    "Death is only the Beginning"
    -- Fuck is van oorsprong een Nederlands woord. Wij Nederlanders hebben dus het meest-gebruikte woord van de Engelse taal gemaakt --
      zondag 23 januari 2005 @ 18:56:11 #150
    101852 kokos
    mividaloca
    pi_24710285
    quote:
    Viva los Vatos Locos
      zondag 23 januari 2005 @ 20:58:27 #151
    48487 Martijn85
    XBL: NL NoName
    pi_24711923
    in dezelfde tentamenweek eerst bij Liquiditeit & Solvabiliteit moesten we een winst verdeling maken
    Antwoord: Alles is voor Bassie

Daarna bij wiskunde moesten we een grafiek maken maar ik had geen flauw id hoe ik die coördinaten moest bereken dus maar een aardig mooi groot vraagteken in het assenstelsel getekend.
    De leraar kon het wel waarderen, ik kreeg er alleen geen punten voor
    Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
    pi_24711990
    had aantal jaar geleden nog grieks en ik stond gemiddeld heel goed door allerlei stomme woordjes so's. het was me laatste proefwerk want ik ging stoppen met het vak en ik snapte heeelemaal niks van de grammatica en de eerste zin ging over Odysseus en toen heb ik maar opgeschreven:
    Odysseus zei: Ik heb het niet geleerd
    - God's only excuse is the fact that He doesn't exist -
    pi_24714156
    Hehe.
    In de brugklas bij techniek gaf ik dit soort antwoorden:

Vraag:
    Hoe lang is .....?

Antwoord:
    Heel lang.

Hoeveel cm3 is het aquarium?

Antwoord:
    Niet zo veel kubieke centimeters.

Enz.
    En dan haalde ik nog een dikke voldoende want de leraar dacht dat ik echt dacht dat dat zo kon en eigenlijk had ik dan wel gelijk ook
    pi_24714735
    Bij Frans moesten we eens een belachelijk lange samenvatting schrijven van een heel dun boekje en ik had echt geen zin om de boel uit te rekken door allemaal onzinzinnen.
    Heb dus maar een lesje Nederlands gegeven (lerares=native speaker kon nog niet zo goed Nederlands).
    Bleek later dat ze er in de kroeg met haar vrienden de grootste lol om had gehad.
      maandag 24 januari 2005 @ 00:00:08 #155
    110163 koffiekoekje
    Mag ook bij de thee...
    pi_24715085
    hele duits toets in t engels beantwoord
    pi_24715462
    'Dat weet je zelf ook wel'
    'Dit is een VWO-vraag'

zulke dingen
      maandag 24 januari 2005 @ 00:42:59 #157
    108508 haagse_elfje
    give me a l word
    pi_24716194
    heel irritant als mensen dat doen.....
    vooral ik ze dan moet nakijken vind ik echt heel raar en zit er niets goeds in...
    gaat er een rooie streep doorheen
    don't give me that fucking bullshit
    pi_24716402
    quote:
    Op zaterdag 4 september 2004 22:30 schreef DABAMaster het volgende:
    [...] je hebt een 10 "
    Niet leuk.
    Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
    Abusing semicolons since 1987.
    pi_24719301
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 00:42 schreef haagse_elfje het volgende:
    heel irritant als mensen dat doen.....
    vooral ik ze dan moet nakijken vind ik echt heel raar en zit er niets goeds in...
    gaat er een rooie streep doorheen
    Ik wil even informeren als jij teminste leraar(es) bent... wat je het meest vervelende vindt dat leerlingen kunnen doen om te vervelen, ik ben namelijk mijn inspiratie een beetje kwijt
    © ©
    pi_24719583
    ik heb zo toets engels, snap er werkelijk waar geen bal van, iemand nog leuke engelse pw grappen
    pi_24719769
    had bij grieks geen idee hoe het boek heette waaruit ik een vertaling moest maken, had heel verhaal over Sjakie en de Chocolade fabriek over geschreven, vond de leraar niet zo grappig, kreeg er minpunten voor
      maandag 24 januari 2005 @ 10:28:59 #162
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_24719832
    Bij geschiedenis was er een keer gevraagd welke persoon een bepaald land ontdekt had (nee, niet Amerika) en toen had ik als antwoord mijn moeder ingevuld.

Punten voor gekregen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_24720129
    min punte mag toch niet
      maandag 24 januari 2005 @ 11:39:52 #164
    108508 haagse_elfje
    give me a l word
    pi_24720976
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 09:51 schreef da_micha_man het volgende:

[..]

Ik wil even informeren als jij teminste leraar(es) bent... wat je het meest vervelende vindt dat leerlingen kunnen doen om te vervelen, ik ben namelijk mijn inspiratie een beetje kwijt
    hahahaha dat moet ik gaan zeggen...

heel onduidelijk schrijven, heel klein schrijven, extreem lange antwoorden geven, wat ik zlef een keer meemaakte wat dan voor mij heel irritant bleek te zijn de persoon kwestie vond het leuk om elk kantje te schrijven met fel gekleurde stift Ik hou van je mijn lieve juffrouw dat brande gewoon in mijn ogen....bij ons op school mag er sinds een jaar alleen met blauw en zwart geschreven worden ik kreeg ook roze toetsen ingeleverd en ga zo maar door
      maandag 24 januari 2005 @ 11:42:46 #165
    108508 haagse_elfje
    give me a l word
    pi_24721025
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Troel het volgende:
    Bij geschiedenis was er een keer gevraagd welke persoon een bepaald land ontdekt had (nee, niet Amerika) en toen had ik als antwoord mijn moeder ingevuld.

Punten voor gekregen
    bij mij had je echt 0 punten gehad of je had er een heel mooi verhaal van gemaakt,
    ik zelf geef geschiedenis en bijna klaar met de opleiding ben dan een echte geschiedenis docente maar als mensen de antwoorden niet weten maar wel een zeer apart en mooi verhaal maken ervan krijgen ze een deel van de puntjes.....
    pi_24725439
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 10:49 schreef ILCILA het volgende:
    min punte mag toch niet
    dacht ik ook ja, ben toen naar me mentor gestapt, wilde niet luisteren, rector dan maar en uiteindelijk het echte cijfer gekregen en de nederige excuses
      maandag 24 januari 2005 @ 16:26:15 #167
    101852 kokos
    mividaloca
    pi_24725612
    Wiskunde SE, heel verhaal opgeschreven. Want ik begreep de som niet. Ik haalde allerlei factoren aan en maakte er een verhaal van 14 regels. De bedoeling was om er een onduidelijk verhaal te maken en toch punten te scoren.

Kreeg nog volle punten ook . 'Volgende keer iets korter houden aub, ik heb het niet gelezen maar het zal wel goed zijn.'

Viva los Vatos Locos
      maandag 24 januari 2005 @ 16:55:28 #168
    60922 Big_Boss_Man
    Subtiel labiel
    pi_24725769
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 16:26 schreef kokos het volgende:
    Wiskunde SE, heel verhaal opgeschreven. Want ik begreep de som niet. Ik haalde allerlei factoren aan en maakte er een verhaal van 14 regels. De bedoeling was om er een onduidelijk verhaal te maken en toch punten te scoren.

Kreeg nog volle punten ook . 'Volgende keer iets korter houden aub, ik heb het niet gelezen maar het zal wel goed zijn.'

Danku voor de tip!
    feest
    pi_24726014
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 16:55 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Danku voor de tip!
    Er zal wel wat nuttige informatie in dit topic staan voor je Proefwerkweek
    © ©
      maandag 24 januari 2005 @ 17:42:09 #170
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_24726506
    tvp
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
    pi_24726889
    Een klasgenoot van me werd tijdens de Duitse les mondeling overhoord door de lerares, maar had niks geleerd.

Zij: "Warum hast du deine Hausafgaben nicht gemacht?"
    Hij: "Ich habe es nicht gewusst."

Hij kon meteen vertrekken.

Eventuele fouten in mijn Duits moeten jullie me maar vergeven.
      maandag 24 januari 2005 @ 18:24:15 #172
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_24727184
    Gut wat een dekselse rakkers hier allemaal
    Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
    pi_24727518
    jij zelf dan schijnheilig boontje
      maandag 24 januari 2005 @ 18:50:08 #174
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_24727623
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 18:06 schreef chibibo het volgende:
    Een klasgenoot van me werd tijdens de Duitse les mondeling overhoord door de lerares, maar had niks geleerd.

hehehe
    .
      woensdag 26 januari 2005 @ 09:25:03 #175
    73220 Lexi
    Beetje jammer.
    pi_24754937
    bij het verkeersexamen:

"U nadert een kruispunt, waar let u als eerste op?"

a) Wat voor type kruispunt het is
    b) waar het overige verkeer vandaan nadert
    c) uw snelheid
    d) of er een flitspaal staat
      † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 09:39:08 #176
    43556 miss_dynastie
    pi_24755130
    Mijn geschiedenisleraar scande alleen op bepaalde woorden.
    Dan krijg je dus een verhaal als:
    De clown nam zijn moeder mee naar de kermis, waar hij een ijsje voor haar kocht. Dat ijsje vond zij lekker. Ik denk dat Columbus dat ook erg lekker had gevonden, toen hij bezig was aan zijn zware tocht. Of zou hij niet van softijs houden?

Nou ja, je snapt em wel, denk ik
    En altijd volle punten dus, he
      † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 09:40:47 #177
    43556 miss_dynastie
    pi_24755151
    Oh ja, ik had ook een geschiedenisleraar die vijf vragen stelde, van elk twee punten, en een bonusvraag had:
    - Wat moet meneer de V. vanavond koken?
    - Moet meneer de V. vanavond vla eten of ijs?

Je had dus sowieso een 3. Maar die vragen die hij stelde kon je als je een beetje geleerd had zo beantwoorden
      woensdag 26 januari 2005 @ 10:25:13 #178
    54777 Anotsu
    El Duende Flamenco
    pi_24755819
    Opstel duits, middelbare school: Ik wist geen onderwerp te bedenken, en heb toen maar een a4-tje volgeschreven over dat ik niet wist waar ik het over moest hebben, en hoe moeilijk ik het daar mee had.

Een vriend van mij heeft op een tentamen sterkteleer bij een moeilijke vraag ingevuld: "Hier zet ik mijn joker in".
    pi_24755839
    Ben ik nou dom als ik je verhaal niet begrijp?
    Ik heb het dus over Miss_Dynastie...
      † In Memoriam † woensdag 26 januari 2005 @ 10:29:10 #180
    43556 miss_dynastie
    pi_24755882
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 10:26 schreef PAA-053 het volgende:
    Ben ik nou dom als ik je verhaal niet begrijp?
    Ik heb het dus over Miss_Dynastie...
    Nee hoor
    pi_24756707
    Ik heb eens "zielige vent" in hoofdletters schuin op een proefwerkblad geschreven. Gewoon omdat die vent een verschrikkelijke etter was en ik gemiddeld een 9 had. Ik mocht hem niet. Hij mij ook niet en ik mocht het uitleggen aan de rector. Deze kon wel lachen om mijn verhaal en de kwestie werd geseponeerd. Sindsdien was ik de held van de klas handelskennis. Maar ja, dat is inmiddels wel jaren geleden.
    Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
    pi_24756857
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 11:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
    Ik heb eens "zielige vent" in hoofdletters schuin op een proefwerkblad geschreven. Gewoon omdat die vent een verschrikkelijke etter was en ik gemiddeld een 9 had. Ik mocht hem niet. Hij mij ook niet en ik mocht het uitleggen aan de rector. Deze kon wel lachen om mijn verhaal en de kwestie werd geseponeerd. Sindsdien was ik de held van de klas handelskennis. Maar ja, dat is inmiddels wel jaren geleden.
    Tegenwoordig heb je een wat minder bruisend leven?
      woensdag 26 januari 2005 @ 11:32:32 #183
    92733 SiemeN
    De Postbode.
    pi_24756922
    Z'n nickname doet me van wel vermoeden
    Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
    Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
      woensdag 26 januari 2005 @ 13:16:01 #184
    101852 kokos
    mividaloca
    pi_24758810
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 10:25 schreef Anotsu het volgende:
    Opstel duits, middelbare school: Ik wist geen onderwerp te bedenken, en heb toen maar een a4-tje volgeschreven over dat ik niet wist waar ik het over moest hebben, en hoe moeilijk ik het daar mee had.

Een vriend van mij heeft op een tentamen sterkteleer bij een moeilijke vraag ingevuld: "Hier zet ik mijn joker in".
    Viva los Vatos Locos
      woensdag 26 januari 2005 @ 13:18:43 #185
    72039 Pappie_Culo
    Spelen is leuk
    pi_24758857
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 11:29 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Tegenwoordig heb je een wat minder bruisend leven?
    Whehehe
    Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
    pi_24759713
    Right, want nu noem ik jullie zielige vent.
    Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
      woensdag 26 januari 2005 @ 14:04:25 #187
    24291 Biotje
    Fuck me, I'm famous!
    pi_24759745
    Wel eens een geniale grap van een leraar op een toets. Van te voren legde hij wat dingen uit en legde ongeloofelijk de nadruk dat je eerst alle vragen goed moet lezen voordat je begint met antwoorden. Was echt raarste toets met opdrachten zoals loop door de klas, schreeuw een nummmer, enz.enz., na tijdje loopt iedereen rond en schreeuwt wat, blijkt dus laatste vraag te zijn: maak alleen vraag 1 en 2 (vul naam en datum in).
      woensdag 26 januari 2005 @ 14:20:40 #188
    41051 Rasing
    Taalnazis vereinigt euch!
    pi_24760053
    quote:
    Op maandag 24 januari 2005 11:42 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

bij mij had je echt 0 punten gehad of je had er een heel mooi verhaal van gemaakt,
    ik zelf geef geschiedenis en bijna klaar met de opleiding ben dan een echte geschiedenis docente maar als mensen de antwoorden niet weten maar wel een zeer apart en mooi verhaal maken ervan krijgen ze een deel van de puntjes.....
    LIO, en dan schrijf je zo?

1 woord: OMG
    Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
    Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
      woensdag 26 januari 2005 @ 14:45:03 #189
    35446 NT-T.BartMan
    voorgoed vertrokken
    pi_24760448
    Een wiskundeleraar had alle leerlingen een 'eigen' nummer gegeven om zijn administratie makkelijker te maken. Ik heb ooit dat nummer eens in een soort van binaire streepjescode boven een proefwerk gezet. Ondanks het feit dat er maar één persoon in staat was om zoiets te verzinnen heeft hij het helemaal zitten uitpuzzelen. (met succes, overigens)

Bij natuurkunde ben ik eens mijn rekenmachine vergeten. Ik heb toen de hele berekening uitgeschreven die ik zou gaan doen, is uiteindelijk nog goed gerekend ook!

Ook heb ik nog wel eens een paar keer 'Weet Niet/Geen Mening' ingevuld, dit leverde overigens geen punten op.
    pi_24760741
    tvp
    niet de vervaarlijke schaduw
    met zijn dikke pens vol pistolen
    beiden ingevet als een locomotief onder nul
    pi_24761105
    tvp
    pi_24761112
    Wat ook nog wel es komisch is, is om als je iets niet weet, op die plek dan bijv. "HENK" in te vullen. Als je dan slecht hebt geleerd, staat je hele pw vol met "HENK"

"Wat was de opvatting die Peter Paul had over de criminaliteit?"
    Antw: "HENK"
    pi_24761138
    Laatste examen Economie van mijn regentaatsopleiding:
    Docent: "Waar vind je de wisselkoersen terug?
    ik: (besefte niet onmiddellijk dat hij de krant bedoelde ) "Euh.. op internet want daar vind je tegenwoordig alles terug"
    Docent: (doelend op het feit dat mijn toenmalige vriend 200 km verder woonde en hij dus wist dat we vaak chatten) "Jah, laat ons zeggen dat jij idd alles vindt op internet, maar ok, volgende vraag. Leg de pijlers van het verdrag van maastricht uit."
    Ik: "wel euh.. aangezien ik ooit een website heb gemaakt over de euro, kan ik u dus eigenlijk onmiddellijk een url geven waar die pijlers staan met uitleg erbij.
    Docent: *zucht* "ja..."
    Ik: "maar aangezien dit het laatste examen is dat ik bij jou ooit zal moeten afleggen ik wist wel dat hij mij geen onvoldoende kon geven kan ik misschien nog een extra inspanning doen en die pijlers uitleggen

Had ik de eerste pijler opgesomd, mocht hij stoppen omdat hij mijn antwoord wel al voldoende achtte. Kwam ik makkelijk van af.

Het raarste antwoord dat ik ooit als leerkracht heb gekregen, ontglipt me nu wel, maar ik weet wel nog dat mijn vraag was: leg uit: CVE informatica examen Het antwoord was helemaaal verkeerd maar er stond toch nog bij "ik kan beter iets opschrijven eh, je weet nooit dat het juist is (met erbij idd
    pi_24761244
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 10:25 schreef Anotsu het volgende:
    In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
    Everybody needs a bosom for a pillow!
    pi_24761262
    als ik een vraag echt niet weet en veel tijd overheb, ga ik wel eens een tekening maken. Of ik vertel over wat ik meemaakte onlangs. Of van die pauperzinnetjes, zoals "bananen gooien naar tv is niet rendabel om een andere zender te bereiken"

niet dat ik die ooit heb opgeschreven, maar wel dat soort.
    Extremistisch gematigd.
      woensdag 26 januari 2005 @ 17:09:39 #196
    53191 STORMSEEKER
    Waakt Voortdurend..
    pi_24762507
    quote:
    Op maandag 6 september 2004 13:51 schreef DrXLTrouble het volgende:
    Bij een meerkeuzetoets ben ik een keer met een dobbelsteen gaan gooien.
    Jammer genoeg werd hij na 2 minuten al in beslag genomen.
    Whahahaha meesterlijk

Ik wist een op de middelbare (Klas 2 d8 ik) school een woord niet bij Engels. Ik zat vooraan en we hadden een nogal relaxte lererares. Op een gegeven moment kijk ik nogal moeilijk omdat ik er niet op kom komen en dan vraagt zei ineens zachtjes: ''welke moet je weten?'' En toen zei ze het gewoon voor!! Dat was echt vet.

Vanmorgen heb ik bij een tentamen Analyse B nog bij een onmogelijke integraal ''Pffffffffffffffff....'' opgeschreven.

Een keer bij natuurkunde (dit gaat niet over een toets overigens) in de 4 of 5 havo, hadden we een vrij aardige, maar nogal softe leraar. We zaten dus zelfs wel eens te kaarten onder de les en later gingen anderen dat ook doen, echter, die werden op een gegeven moment op vrijdag het laatste blok op school gehouden om alsnog te gaan kaarten, verplicht (hoe cool gevonden!)
    En de waarschuwing werd gegeven nooit meer te kaarten onder de les.

Affijn, de week daarop zitten wij gewoon weer te kaarten, komt die kerel naar ons toe, en zegt ''He, dat wil ik niet hebben hoor (oid) en wij een beetje slijmen en ''sorry'' zeggen enzo en we kwamen er ook nog mee weg, WHAHAHA. Wij lachen, niet normaal en die andere lui enorm balen.
    -|-|- Peace Through Power -|-|-
    pi_24762734
    Gisteren een maatschappijleer-tentamen, was een vraag van 'Welke 2 visies blabla', ik wist 'm echt niet en schreef toen 'Kabeltelevisie en satteliettelevisie' op .
    pi_24763064
    Vandag zo'n vraag: Wat is je mening over de gegeven casus..? Had bijna geantwoord, ik heb geen mening...

maar jah had wel door welke kant hij het zocht, dus toch maar serieus geantwoord, want had de punten hard nodig... Al met al gok ik op een 3... (niet goed genoeg )
    pi_24765461
    Vraag bij aardrijkskunde: Je staat midden in een groot bos, en bent de weg kwijt. Wat doe je om weer in de bewoonde wereld te komen?

Antwoord: mobieltje pakken en naar huis bellen, of ze me ff kunnen komen redden.

Maar leraren waren destijds nog niet helemaal bijgepraat over de nieuwigheid `mobieltje`...
    pi_24765743
    ik weet nog wel dat ik een keer een vaag hersinspinsel had op een proefwerk toen ik een antwoord niet wist. en tijdens het opschrijven van dat vage stuk begon ik keihard te lachen.

was wel een grappige situatie; er zaten nog 35 anderen in het lokaal. en die leraar had ook ziets van WTF?!?

maargoed, ik weet niet meer wat ik toen had opgeschreven.
    Extremistisch gematigd.
    pi_24766082
    Ik heb idd ook wel eens dubbel gelegen tijdens een toets Toen waren we bezig en schuin achter me zat een vriendin en we hadden een hele soepele opletleraar en toen hebben we maar ff blaadjes gewisseld om elkaars werk maar ff na te kijken Dan is het erg lastig niet te lachen

En ik heb idd ook een keer gehad dat ik een woordje niet wist tijdens Duits, dus toen heeft de leraar het maar ff voorgezegd Het was het woordje 'bis'
    pi_24766710
    Is ook wel lastig natuurlijk
    pi_24766854
    duits is sowieso een paupervak. net als frans. wij kregen altijd examentesten op het proefwerk die voor 50% je cijfer bepaalden. en examen antwoorden zijn op internet te vinden. ben ik blij dat die school van mij super achterlijk is, anders had ik die 2 nooit met een voldoende kunnen afsluiten
    Extremistisch gematigd.
      woensdag 26 januari 2005 @ 22:19:21 #204
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_24768377
    Verhaal wat hier eerder stond doet me ook denken aan iets dergelijks.

De antwoorden voor een aankomend Techniek-proefwerk waren uitgelekt, en door het hele niveau verspreid. Iedereen ging dus vol goede moed beginnen, alles prima in orde, totdat we rond vraag 20 ineens zagen staan: "Je hoeft alleen vraag 25 - 35 te maken".
    Wat bleek nou, de leraar was er achter gekomen dat iedereen de antwoorden had, en had z'n proefwerk dus even aangepast. Hij had van te voren nog gezegd dat we eerst de hele toets goed moesten doorlezen, maarja, wie luistert daar nou naar

Enfin, was altijd wel lachen met die gozer, we hebben tijdens de laatste lessen van het jaar nog From Dusk Till Dawn zitten kijken
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
      donderdag 27 januari 2005 @ 02:53:55 #205
    53191 STORMSEEKER
    Waakt Voortdurend..
    pi_24772354
    Met Duits op de havo op een gegeven moment zaten we met een groepje van 5 achterin de klas en we moesten een zeer saaie rottekst maken uit een tekstenbundel. 1 Van ons had echter een bundel waarin alle (bleek later gelukkig) goede antwoorden omcirkeld waren. We hebben dus (toen nog op de gok) maar al die antwoorden overgenomen en we waren dus binnen een minuut klaar.
    Affijn, we krijgen het terug, vet slecht gemaakt door de klas, maar 5 man achterin een 10... WHAHAHA
    Die blik van haar bij het uitdelen, shit dat was lachen.
    -|-|- Peace Through Power -|-|-
    pi_24773862
    quote:

Gisteren, Nederlands PW:

Wat is het verschil, op de lengte na, tussen een novelle en een roman:
    "Een novelle in korter en een roman langer."

EDIT: en nog ene daarbij:
    Wat zijn de subdoelen van het informatieve doel:
    "Intressant: dingen die mensen graag weten.
    Saai: dingen die wel belangrijk kunnen zijn maar die niemand iets intresseerd."

[ Bericht 9% gewijzigd door Big_Boss_Man op 27-01-2005 10:08:46 ]
    feest
    pi_24773885
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 21:09 schreef P8 het volgende:
    duits is sowieso een paupervak. net als frans. wij kregen altijd examentesten op het proefwerk die voor 50% je cijfer bepaalden. en examen antwoorden zijn op internet te vinden. ben ik blij dat die school van mij super achterlijk is, anders had ik die 2 nooit met een voldoende kunnen afsluiten
    Jah, zo'n economie examen heb ik een keer gehad Had die leraar het herexamen van het jaar ervoor gepakt en hij vertelde tegen ons altijd waar de vragen enigzins over gingen, dus hij zat lekker te bladeren in zn examentje en ondertussen hadden wij dus allang door van; ok, internet En dus netjes alles letterlijk overgeschreven (nog maar een 7,5 want sommige antwoorden waren niet voldoende onderbouwt ) en later bleek bij de bespreking van het proefwerk dat 1 iemand het dus niet door had gehad En die leraar zei ook echt heel naïef; Jah, maar mij is verzekerd dat de antwoorden van dit herexamen niet op internet stonden...

Best schattig soms, die economieleraren
      donderdag 27 januari 2005 @ 13:29:51 #208
    104367 Thrackan
    new and improved
    pi_24778092
    Ik had op een blauwe maandag nog Latijn. Elke keer als ik een toets eerder afhad ging ik zitten tekenen. Op een gegeven moment had ik een aantal flauwe woordgrapjes op Fiat Panda getekend (Fiat pinda, pinda op wieltjes etc...) Maar dat waren er een stuk of acht. Krijg ik mijn toets terug, had de leraar er nog 5 bijgemaakt,dat was wel lachen.

In de laatste klas Havo moesten we voor maatschappijleer (bleh!) onze werkboeken laten nakijken. Dus moest alles ingevuld staa (was het niet). Had ik een compleet verhaal over pinguins op de zuidpool opgeschreven, over 2 a 3 invulbladzijden. Dat mens heeft er gewoon overheen gelezen!

Mijn broer moest op school een keer (naar zijn mening onterecht) 3 velletjes strafwerk maken. Dus hij geeft dat aan de leraar, pleurt ie het meteen in de prullenbak! Dus mijn broer haalt het er weer uit:"Ja nou moet je het lezen ook!" heeft ie het toch gelezen, voor de hele klas

Toetsen wiskunde, kwam regelmatig voor dat ik absoluut t antwoord niet wist maar wel drie verschillende berekeningen had uitgevoerd en op hetzelfde uitkwam. Gewoon eronder gezet dat ik er geen reet van snapte maar dat ik op dat getal uitkwam.

Met Duits, woordjes, een SO bij elke vraag die ik niet wist het woordje uitgebreid in et Duits omschreven, werd meestal nog half goed gerekend!
    En dan erbij schrijven: ik weet wat het is, maar k kom niet op t woord...

Met mn nederlands mondeling examen ook zoiets, een compleet woord omschrijven omdat je het wel weet maar er ff niet opkomt, vond-ie goed!

Toen ik nog geschiedenis had: vragen die ik niet wist: dat is voor mijn tijd... werd alleen niet goed gerekend
    Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
      donderdag 27 januari 2005 @ 20:57:02 #209
    54777 Anotsu
    El Duende Flamenco
    pi_24785068
    In het eerste jaar van mn studie moesten we op een gegeven moment iemand van een of ander bedrijf interviewen. Iemand in mn groepje had een heel lulverhaal opgeschreven over de directeur van "Gebakken lucht bv." Leraar had het niet eens gelezen, en gaf hem een 7.
    pi_24785930
    In de 4de hadden we maatschappijleer, ik had totaal geen reet gedaan heel de trimester, en dat gold voor de rest van de klas ook. De punten waren achteraf ook dramatisch, er waren vrij weinig voldoendes, en dat kwam door de laatste vraag, waar je iets van 30 punten van de 90 voor kreeg. Dat was een vraag over welke waarde je moest hechten aan je rechten, en ons werd gevraagd om een afweging te maken of dat het recht op vrijheid van meningsuiting zwaarder woog, of de veiligheid van de maatschappij. Dat was relatief kort na de moord op Pim Fortuyn.
    Ik had helemaal niet genoeg tijd voor die vraag, ik had er nog zo'n anderhalve minuut voor, voordat de bel ging en de pennen neer moesten. De krantenartikelen die erbij hoorden heb ik toen helemaal niet gelezen natuurlijk. Uit de 1ste zin van de 1ste alinea van de artikel, het enige wat ik ervan had gelezen, begreep ik dat de schrijver vrijheid van meningsuiting hoog waardeerde. Ik heb toen in 2 of 3 regels slechts opgeschreven dat ik het met hem niet eens was, waarbij ik zei dat ik liever leefde in een land waar je je mond moest houden, dan dood was in een land waar je mocht zeggen wat je wilde, en dat vrijheid van meningsuiting een luxe is waaraan je pas kunt denken wanneer je de veiligheid van het dagelijkse leven hebt verzorgd. Toen ging de bel. Dat was het enige wat ik zo snel kon bedenken en opschrijven, en duidelijk was het veel te weinig, want je moest een heel betoog schrijven en je kreeg er een heel blaadje voor.
    Ik ben de enige die de maximale puntenaantal voor die vraag heeft gekregen. De meesten hadden lange uiteenzettingen geschreven waarbij hun mening niet duidelijk genoeg naar voren kwam volgens de leraar, de argumenten zwak waren, etc. Mijn antwoord vond hij juist zo goed doordat ik zo overtuigd van mijn gelijk overkwam etc etc etc....

Ik persoonlijk vind dat wel grappig eigenlijk, vooral omdat het niet eens echt mijn mening was...
    pi_24786239
    quote:
    Op zondag 16 januari 2005 15:17 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
    pi_24786485
    Proefwerk Natuurkunde.

Op tijd klaar. Aankloten met nakijken (veel wegstrepen) en vervolgens in tijdnood komen.

'k heb op de laatste twee regels van m'n blaadje vriendelijk gevraagd of de docent door het gestreep heen wilde kijken... Dikke voldoende (Maar hij vond 't wel maf)

Oh... En een keer vantevoren met een groepje een spiekbrief op het bord geschreven.
    Duurde een hele poos voordat de docent het in de gaten had. En die voelde zich zo opgelaten dat ze totaal vergat om ons op ons flikker te geven...

[ Bericht 25% gewijzigd door Jordy-B op 27-01-2005 22:23:34 ]
    Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
    With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
      vrijdag 28 januari 2005 @ 02:00:07 #213
    112288 grindtegel
    Wat zei ik nou??
    pi_24791274
    quote:
    Op zaterdag 22 januari 2005 16:49 schreef Footprint het volgende:
    Bij mn test Engels vorig jaar moesten we tig onregelmatige werkwoorden kennen en daar werden er dan maar 5 van gevraagd. En natuurlijk weet ik er altijd eentje niet. Heb toen maar 'fuck-fuck-fucked' opgeschreven.
    Bij testbespreking komt dat Engelsvrouwtje naar me toe en vraagt aan me of ik de betekenis wel weet van wat ik opgeschreven had
    the joke's on you...
    Niet door bushokjes tiefen aub
      vrijdag 28 januari 2005 @ 02:35:16 #214
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_24791461
    quote:
    Op donderdag 27 januari 2005 22:04 schreef Jordy-B het volgende:
    Proefwerk Natuurkunde.

Op tijd klaar. Aankloten met nakijken (veel wegstrepen) en vervolgens in tijdnood komen.

'k heb op de laatste twee regels van m'n blaadje vriendelijk gevraagd of de docent door het gestreep heen wilde kijken... Dikke voldoende (Maar hij vond 't wel maf)

Oh... En een keer vantevoren met een groepje een spiekbrief op het bord geschreven.
    Duurde een hele poos voordat de docent het in de gaten had. En die voelde zich zo opgelaten dat ze totaal vergat om ons op ons flikker te geven...
    die 2 heb ik ook nog meegemaakt

ik schrijf overigens wel regelmatig 'You can find the answer in the book' (engelse opleiding ) op de toetsblaadjes..
      † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 12:03:00 #215
    21636 Feestkabouter
    pi_24795550
    Frans, 1e of 2e klas VWO, in onze vocabulaire (mooie toepassing van dit woord zo in deze context:) ) stond: Zut allors! = Verroest!
    (voor de mensen zonder taalknobbel: "Verroest!" als in wat tegenwoordig doorgaans voorkomt onder de noemers: "Kut!" en "Shit!" )

Niet zozeer voor proefwerk, gewoon dagelijke rondvraag door de klas om een zin te maken met 1 van de geleerde woordjes.

Ikke: Ma voiture est zut allors!
      † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 12:05:28 #216
    21636 Feestkabouter
    pi_24795620
    quote:
    Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef Inu het volgende:
    .....
    En ik heb idd ook een keer gehad dat ik een woordje niet wist tijdens Duits, dus toen heeft de leraar het maar ff voorgezegd Het was het woordje 'bis'
    En toen deed je of je het niet goed verstond en toen vroeg je: Nog een keer?
    pi_24796396
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 12:03 schreef Feestkabouter het volgende:
    Frans, 1e of 2e klas VWO, in onze vocabulaire (mooie toepassing van dit woord zo in deze context:) ) stond: Zut allors! = Verroest!
    (voor de mensen zonder taalknobbel: "Verroest!" als in wat tegenwoordig doorgaans voorkomt onder de noemers: "Kut!" en "Shit!" )

Niet zozeer voor proefwerk, gewoon dagelijke rondvraag door de klas om een zin te maken met 1 van de geleerde woordjes.

Hehehehehehehehehe
      vrijdag 28 januari 2005 @ 13:06:29 #218
    60922 Big_Boss_Man
    Subtiel labiel
    pi_24796855
    quote:

feest
    pi_24796998
    Toen ik in een ver verleden nog een blauwe maandag Economie studeerde aan de uni, hadden we wel een leuke docent, voor macro-economie was dat geloof ik.
    Je kon bij het tentamen bonuspunten scoren door 3 nummers van de Kinks op te schrijven.
    Ja, die met de ballen in de bek.
    pi_24797150
    quote:
    .....verhaal........
    en "Ma voiture est zut allors!" betekent?
      † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2005 @ 13:40:33 #221
    21636 Feestkabouter
    pi_24797436
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 13:23 schreef deliberator het volgende:

[..]

en "Ma voiture est zut allors!" betekent?
    En ik dacht dat ik het nog wel duidelijk uitlegde
    "Ma voiture est zut allors" kun je letterlijk vertalen als: "Mijn auto is goedeverdegoedever" (of een andere vloek naar keuze)
    Maar als je de frans-nederlandse woordenlijst die wij gebruikten zou nemen als uitgangspunt, zou je het dus ook kunnen vertalen als: "Mijn auto is verroest".
    Dat moet je niet letterlijk nemen, want "zut allors" heeft niks met oxidatieprocessen te maken.....
    pi_24797718
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef Feestkabouter het volgende:

[..]

En ik dacht dat ik het nog wel duidelijk uitlegde
    "Ma voiture est zut allors" kun je letterlijk vertalen als: "Mijn auto is goedeverdegoedever" (of een andere vloek naar keuze)
    Maar als je de frans-nederlandse woordenlijst die wij gebruikten zou nemen als uitgangspunt, zou je het dus ook kunnen vertalen als: "Mijn auto is verroest".
    Dat moet je niet letterlijk nemen, want "zut allors" heeft niks met oxidatieprocessen te maken.....
    tja...nooit frans gehad, dus ik wist het niet

thnx
      vrijdag 28 januari 2005 @ 14:19:29 #223
    59761 Salmonella
    Wat niet weet, dat weet niet
    pi_24798098
    Hadden ooit een Latijn woordenoverhoring, en hebben allemaal antwoorden opgeschreven als:
    - aambeienjam
    - gitaar
    - poepschoen
    En dergelijke.. Werden hier niet rijkelijk voor beloond, maar kregen wel een klassikale herkansing!
    I want that one!
      vrijdag 28 januari 2005 @ 15:32:02 #224
    63111 Zaren
    ondertitel
    pi_24799272
    Minder leuk (zat nog op de middelbare 2de klas ofzo)

We moesten van die woorden opschrijven als:
    Groen als .. (gras)
    ...sterk (beren)

en ik doodleuk overal :

sterk als de neten
    groen als de neten
    enz

werd ook niet gewaardeerd
    all your base are belong to us!
      vrijdag 28 januari 2005 @ 16:40:09 #225
    37398 luisje
    Het kan WEL
    pi_24800439
    TVPtje!!!

vorig jaar bij mn laatste proefwerk AK (ik zou het laten vallen) heb ik in plaats van te antwoorden op de vragen, mijn leraar hartelijk bedankt voor de enorm verfrissende en leerzame jaren aardrijkskunde.. k had niet geleerd, dus k haalde natuurlijk een 1
    Mooi hè, alles..
    pi_24800645
    ik had eergisteren een V toets engels,

was er een zin waar je een bapaald woord van moest weten
    Jennifer had very attractive features

ik wist het dus even echt niet meer...
    heb ik maar voorgevel met een teken erachter gezet...
    kon ie niet waarderen
      vrijdag 28 januari 2005 @ 17:42:39 #227
    43844 Yankee
    Is tegenwoordig Drent
    pi_24801534
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 16:51 schreef ILCILA het volgende:

kon ie niet waarderen
    hehehe sjaak
    .
      vrijdag 28 januari 2005 @ 18:21:12 #228
    60922 Big_Boss_Man
    Subtiel labiel
    pi_24802157
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 13:14 schreef Biancavia het volgende:
    Toen ik in een ver verleden nog een blauwe maandag Economie studeerde aan de uni, hadden we wel een leuke docent, voor macro-economie was dat geloof ik.
    Je kon bij het tentamen bonuspunten scoren door 3 nummers van de Kinks op te schrijven.
    Hahaha! Geweldig!

Wist jij er 3?
    feest
    pi_24802230
    Tvp
    pi_24805286
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 16:51 schreef ILCILA het volgende:

kon ie niet waarderen
    Dit ook omdat features in deze context gelaatstrekken betekent...
    pi_24810925
    wist ik veel
    pi_24813166
    quote:

. .
    god i want to get you out of here
    you can ride in a pink mustang
    pi_24813525
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 12:54 schreef RaisinGirl het volgende:

[..]

. .
    dik offtopic je nickname komt van Tori Amos?
    pi_24818208
    quote:
    Op zaterdag 29 januari 2005 13:15 schreef Inu het volgende:

dik offtopic je nickname komt van Tori Amos?
    Goed gezien hoor. Jammer dat het niet voor een proefwerk is.
    god i want to get you out of here
    you can ride in a pink mustang
    pi_24820198
    bij openvragen die ik niet wist schreef ik steenvast B als antwoord op! staan die leraren echt raar te kijken!

middelbare school (L)
    Don't trust anyone else!
    Trust me!
      zondag 30 januari 2005 @ 12:18:43 #237
    43624 Martijn_77
    It was a good year
    pi_24830634
    We hadden een leraar die had van die worden die hij zef ook altijd gebruikte (Hij geilde volgens mij ook op die woorden).

Als je het antwoord niet wist en je bakt een zin met die woorden dan was het toch altijd wel goed voor enkele puntjes
    Experience is what you get when you don't get what you wanted
    Take my advice ... I don't use it anyway...
    Een goede Fok! Search
    Een goede Fok! Search
      zondag 30 januari 2005 @ 14:01:08 #238
    101852 kokos
    mividaloca
    pi_24832269
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 12:18 schreef Martijn_77 het volgende:
    We hadden een leraar die had van die worden die hij zef ook altijd gebruikte (Hij geilde volgens mij ook op die woorden).

Als je het antwoord niet wist en je bakt een zin met die woorden dan was het toch altijd wel goed voor enkele puntjes
    Viva los Vatos Locos
    pi_24868105
    quote:
    Op zondag 30 januari 2005 14:01 schreef kokos het volgende:

[..]

nou precies, dat vroeg ik me nou ook af
    Extremistisch gematigd.
      dinsdag 1 februari 2005 @ 19:23:51 #240
    37398 luisje
    Het kan WEL
    pi_24868348
    die begrijp ik zelfs, dummies!
    leraar gebruikt bijvoorbeeld heel vaak de woorden 'om de doodeenvoudige reden' (doet mijn nederlands leraar altijd, kneiter irritant), en als je die dan in je antwoord op je proefwerk gebruikt krijg je dus sowiesio een paar puntjes
    Mooi hè, alles..
      woensdag 2 februari 2005 @ 02:44:02 #241
    44760 Nachtdier
    Heeft usericon gejat!
    pi_24876719
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 13:14 schreef Biancavia het volgende:
    Mulder! Wat een oervervelende vent was dat... Heb je ook echt bonuspunten gekregen?

Mijn broer heeft het eens gepresteerd om bij een opstel over de schoolvakantie de volgende tekst in te leveren. "Ik heb binnen gespeeld, ik heb buiten gespeeld en toen was de vakantie om."

Ach, hij zat in groep 4 en de juf kon er hard om lachen...
    Amaranta is een dropmuts!
    "Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".&gt;&gt;&gt;ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
      woensdag 2 februari 2005 @ 09:41:23 #242
    54777 Anotsu
    El Duende Flamenco
    pi_24878477
    quote:
    Op vrijdag 28 januari 2005 16:40 schreef luisje het volgende:
    TVPtje!!!

vorig jaar bij mn laatste proefwerk AK (ik zou het laten vallen) heb ik in plaats van te antwoorden op de vragen, mijn leraar hartelijk bedankt voor de enorm verfrissende en leerzame jaren aardrijkskunde.. k had niet geleerd, dus k haalde natuurlijk een 1
    Ik ging op een gegeven moment Economie 1 laten vallen, dat wist ik van te voren. We hadden een keer 's ochtends een repetitie, vrij moeilijke stof, en ik had niet geleerd.
    Ben toen naar de docent toe gelopen: "Hee, ik ga dit vak laten vallen, mag ik weg?"
    Terwijl hij de blaadjes al aan het uitdelen was.
    pi_24884661
    Oh nog eentje die ik me spontaan kon herinneren: we hadden bij Algemene Natuur Wetenschappen eens een werkstuk moeten inleveren. Ik ben zelf Russisch, en ik deed het werkstuk samen met een meisje uit de Oekraine en een Limburgs meisje.
    Wij deden ons werkstuk over vodka... Het was echt totaal waardeloos, ik had wat op de website van kristall (een russische vodkaproducent) rondgesurfd en gewoon letterlijk het hele productieproces dat daar stond vertaald, en dat was alles. Zij deden (in overleg met mij) er een flesje vodka bij en een aantal vodka-recepten, met de suggestie dat de leraar ze eens ging proberen. De bedoeling was zeg maar dat hij de vodka aan zou nemen en een hoog punt zou geven. De werkstukken werden in een soort kist in de klas ingeleverd.

De volgende les had hij ze allemaal nagekeken. Hij kwam naar ons toe, en vroeg of we hem hadden geprobeerd om te kopen. Wij ontkenden dit uiteraard. Daarop gaf hij de vodka ongeopend aan ons terug, en het nagekeken werkstuk ook. We hadden een 9 gekregen (hoogste van de klas).

De vodka hebben we in een aansluitende blok van 2 zelfstudieuren grotendeels opgedronken.
      woensdag 2 februari 2005 @ 18:04:21 #244
    101852 kokos
    mividaloca
    pi_24886301
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 15:33 schreef Sessy het volgende:De volgende les had hij ze allemaal nagekeken. Hij kwam naar ons toe, en vroeg of we hem hadden geprobeerd om te kopen. Wij ontkenden dit uiteraard. Daarop gaf hij de vodka ongeopend aan ons terug, en het nagekeken werkstuk ook. We hadden een 9 gekregen (hoogste van de klas).
    Viva los Vatos Locos
    pi_24886998
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 15:33 schreef Sessy het volgende:
    ...
    De vodka hebben we in een aansluitende blok van 2 zelfstudieuren grotendeels opgedronken.
    Heel verstandig, is er toch nog iets goeds mee gebeurd! Toch nog 2 leuke uren gehad dan
    pi_24887511
    Een toets Latijn bestaande uit twee onderdelen: woordjes vertalen (Latijn - Nederlands) en tekst vertalen (Latijn - Nederlands). Bij het vertalen van de tekst mocht het boek gebruikt worden ivm de naamvallen etc. De surveillant had echter belabberde instructies gekregen én het was een groentje.

Ik heb hem vervolgens doodleuk wijsgemaakt dat het boek bij de gehele toets gebruikt mocht worden, oftewel, iedereen had een 10 voor het vertalen van de woordjes De docent was met stomheid geslagen en was met recht trots op zijn studenten

Verder op de middelbare school ook een keer het vak "levensbeschouwing" gehad. De docent had een heel slecht gehoor, dus wij hadden altijd al de lessen in een lokaal waar het niet zo zou galmen. We moesten voor de kerst een of andere groepsopdracht (2 personen) inleveren, een of andere vage compositie op tape.

Tegen het einde van het schooljaar hadden ik en een vriend van me het echter nog niet ingeleverd, dus werden wij door de docent vriendelijk verzocht het alsnog te doen. Wij hebben vervolgens enkele mp3tjes op heel laag volume op een minidisc geramd en de minidisc + speler aan de docent overhandigd zodat hij het die dag nog kon nakijken. Resultaat, we hadden een zeven gekregen, terwijl ik met zekerheid durf te zeggen dat hij het met geen mogelijkheid heeft kunnen horen Ikzelf had er al moeite mee namelijk Ik denk dat hij het beschamend vond en ons daarom maar een zeven heeft gegeven

In dezelfde categorie heb ik in, ik geloof de brugklas, nog even fijn gebluft tijdens handvaardigheid. Ik en een andere vriend moesten een of ander knutselwerk inleveren, we hadden uiteraard niets. Mijn smoes: we hebben brand gehad in mijn huis, gelukkig is het huis gespaard gebleven en heeft het enkel roestschade. Echter, we zijn niet in staat het werkstuk aan u te overhandigen aangezien de brand selectief is geweest en de restanten door een gespecialiseerd schoonmaakteam zijn meegenomen. Het zag er ongeveer "zus en zo" uit en het stelde "bladibla" voor.

Resultaat: een zeven voor de moeite
    pi_24889135
    Jezus, jouw leraren zijn dan ook wel heel erg infantiel hoor.....
    pi_24889825
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 20:38 schreef PAA-053 het volgende:
    Jezus, jouw leraren zijn dan ook wel heel erg infantiel hoor.....
    Ach, stukje manipulatieve interventie in mijn middelbare school periode
    pi_24890309
    pi_24894540
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 19:16 schreef Meneer_Storm het volgende:In dezelfde categorie heb ik in, ik geloof de brugklas, nog even fijn gebluft tijdens handvaardigheid. Ik en een andere vriend moesten een of ander knutselwerk inleveren, we hadden uiteraard niets. Mijn smoes: we hebben brand gehad in mijn huis, gelukkig is het huis gespaard gebleven en heeft het enkel roestschade. Echter, we zijn niet in staat het werkstuk aan u te overhandigen aangezien de brand selectief is geweest en de restanten door een gespecialiseerd schoonmaakteam zijn meegenomen. Het zag er ongeveer "zus en zo" uit en het stelde "bladibla" voor.
    Resultaat: een zeven voor de moeite
    Mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten Version 2.0
    pi_24894572
    quote:
    Op woensdag 2 februari 2005 18:47 schreef PAA-053 het volgende:

[..]

Heel verstandig, is er toch nog iets goeds mee gebeurd! Toch nog 2 leuke uren gehad dan
    Nouja, aansluitend hadden we nog een aantal uren les... Heh. Maar ik geloof niet dat de leraren door hadden dat we aangeschoten waren, al dreigde er eentje ons wel de klas uit te zetten omdat we de hele tijd aan het giechelen waren.
    pi_24895173
    In de brugklas hadden we een lerares geschiedenis die (alle respect voor dat mens) echt OLIEDOM was, en ook nogeens stokdoof. We zaten antwoorden dwars door elkaar te roepen, ze merkte het geeneens. Ik en een maatje zaten achterin de klas, (naast de boekenkast) we zaten op ons gemak de antwoorden op te zoeken, en vertelden dr als ze vroeg wat we aan het doen waren, oh, we zijn even snel tussendoor wat huiswerk aan het doen, voor het volgende uur.
    Nog nooit is er iemand gesnapt met spieken bij haar.

Een keer tijdens een nederlands proefwerk moest ik een opstel schrijven over de school (standaard gezeik) "Hoevaak heeft U nu al deze standaard verhaaltjes zitten lezen?"
    Die vrouw had totaal geen humor...
    pi_24895423
    Wij hadden een leraar Geschiedenis die altijd van die hints gaf tijdens proefwerken waar je heel veel mee kon als je het boek ook echt tenminste gelezen had, en waar je helemaal niks mee kon als je niks had gedaan.
    pi_24896462
    quote:
    Op donderdag 3 februari 2005 02:24 schreef Sessy het volgende:
    Wij hadden een leraar Geschiedenis die altijd van die hints gaf tijdens proefwerken waar je heel veel mee kon als je het boek ook echt tenminste gelezen had, en waar je helemaal niks mee kon als je niks had gedaan.
    Kijk, dat zijn de echte leraren...
    Bij sommigen had je echt het idee dat ze erop uit waren om je te naaien. Zo hadden wij een leraar Frans, echt de arrogantste bal op deze wereld. Hij had ook nog eens een eigen kerk waar hij predikant was (en dan heb ik het echt over een of ander sekte-gebeuren).
    Die vent kwam binnen, maakte een wijds armgebaar dat de ramen geopend dienden te worden en als je als bruggertje op je eerste schooldag dat niet snapte, dan werd je uitgekafferd. Verder praatte hij niet met de leerlingen, hij gaf alleen les. De leerlingen die alleen om hem een hekel kregen aan Frans zijn niet te tellen.

Hij is (eerlijk waar) de enige leraar waarbij ik ooit serieus gespiekt heb en ik voelde me er niet schuldig over, was gewoon om hem te zieken.
    Dan zat ik dus met mijn buurvrouw in het doven-alfabet het proefwerk te spellen, inclusief diacretische tekens, zetten we de antwoorden levensgroot op ons blad en seinden het door, waarna we ijskoud om een inktwisser vroegen om de sporen hiervan uit te wissen.

In de vierde is hij na 30 jaar terreur (van zijn kant) krijsend de klas uitgerend toen een stel leerlingen hem op hetzelfde toontje waarop hij altijd communiceerde duidelijk maakte dat hun prioriteit niet bij zijn stomme franse toneelstuk lag, maar dat ze liever discussieerden over de ideale opstelling van het Nederlands elftal. Of hij maar even stil wilde zijn en op wilde hoepelen. Dat deed hij dus.

(For the record: verder ben ik degene die contact hield met overspannen leraren en absoluut tegen stelselmatig persoonlijk geziek tegen die mensen was. Maar dit was zo'n klootzak dat ik hem nog steeds iets naars toewens)

Oh ja, hij heeft een lesmethode geschreven. Ook jij kan slachtoffer van hem zijn! Zut alors!
    pi_24901024
    Hoe heet hij? En hoe heet die methode? 'T zou maar zo kunnen natuurlijk dat....
    En trouwens, ik voel me nooit schuldig als ik heb afgekeken, hoezo?
    pi_24903137
    Ik ging een keer op de plaats van een vriendin zitten bij wiskunde, terwijl ik dat vak zelf niet had. Die vriendin was die dag ziek, en ik ging voor de gein naar die les toe.
    (we hebben allebei lang donker haar, maar verder lijken we echt totaal NIET op elkaar).
    Komt die lerares aan het begin van de les naar me toe: ''Goh D. heb je je haar geknipt''?
    Ik:'' eh ..ja!''
    zij: wat leuk zeg! echt een heel ander gezicht zo!
    ze had het gewoon ECHT niet door dat er dus een heel ander persoon zat!!
    Ik ben maar weggegaan toen ze een SO ging geven aan de klas..
    Gependeld
    3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
    april 2009 en het word een jongen
    pi_24905375
    Toch niet de Chouette-methode he?
    pi_24905514
    quote:
    Op donderdag 3 februari 2005 13:22 schreef PAA-053 het volgende:
    Ik voel me tegenover mezelf schuldig, daarom heb ik het ook maar 1 keer gedaan. Meestal werd juist bij mij afgekeken.
    Ik heb namelijk, als ik afkijk, het gevoel dat ik het punt niet heb verdiend en dan heeft het voor mij geen zin namelijk. Maar ik ben ook altijd naar school geweest omdat ik het wilde, en niet omdat het moest. Ik ben in mijn hele leven door mijn moeder nooit gedwongen om naar school te gaan of huiswerk te maken, zelfs niet gecontroleerd. Mijn moeder heeft nooit enig idee welke vakken we hadden en wat de stof was en hoeveel tijd eraan moest worden besteed, of wanneer iets moest worden ingeleverd, zelfs niet in groep 6 van de basisschool en zo. Zelfs niet in groep 3 trouwens (nog in Rusland).
    pi_24906064
    quote:
    Op donderdag 3 februari 2005 13:22 schreef PAA-053 het volgende:
    Hoe heet hij? En hoe heet die methode? 'T zou maar zo kunnen natuurlijk dat....
    Hij heette van Vledder.
    En ik voelde me zeker schuldig bij het idee van afkijken/spieken/bedriegen, gewoon omdat het eigenlijk niet hoort.
    pi_24907885
    Heb ik nou nooit last van, maar ik doe het ook altijd alleen maar uit pure noodzaak
    pi_24930887
    Ik kan mij op het eerste ogenblik ff 1 ding herinneren. Twas echt heel flauw.

Ik moest een stukje oplezen over housekeeping uit een Engels boek. Maar boven de tekst stond een plaatje van een stofzuiger en daar boven stond in cartoonstyle ZzzZZzZZZZzZZzZ

Dus ik ging tijdens die les een zoem geluid maken toen ik moest lezen en toen werd ik er dus uitgestuurd
      zaterdag 5 februari 2005 @ 02:45:00 #262
    11839 DemonRage
    [ Eindhoven ]
    pi_24931049
    Een keer bij Scheikunde bij een mondelinge rondvraag "Wat kun je oplossen in alcohol?" waarop ik als antwoord "hop" gaf. Vond de leraar wel grappig.
    quote:
    Ghehe ... had misschien ook wel een leuk effect gehad als je diarree als antwoord opschreef.
    pi_24939205
    bij SO duits een keer, moesten we van Nederlands naar duits vertalen
    schrijf zelf ook altijd het nederlandse woord op, en dan daarachter het duitse woord

als ik dan een woord in 't duits niet weet verander ik het nederlandse woord naar een andere waarvan ik het duitste woord wel weet

lomp mens die daar gewoon overheen leest =D

ook bij economie een keer
    zo'n vraag over bedragen in zo'n balans rekening ofzoiets
    'waarom moeten aan beide kanten van de balans zelfde bedragen komen te staan?'

antw.: anders pleurt ie om enz.

[ Bericht 2% gewijzigd door PoMeLo op 05-02-2005 17:40:50 ]
    pi_24939276
    Tja, tijdens een saai betoog ineens iets schrijven als "een kudde emoes stormde voorbij" heeft ook wel komisch effect. .
    pi_24945676
    Waarom zijn docenten Duits op de middelbare school trouwens _altijd_ complete psycho's? Een docent Duits welke ik wel eens had, typetje altijd overspannen, heeft wel eens mensen de klas uitgestuurd omdat ze met zwarte stift op zwart papier schreven (dat kon immers niet) of die tijdens het uitdelen van een proefwerk afweken van het patroon waarin volgens hem een proefwerk uitgedeeld zou moeten worden. Hij heeft zelfs iemand schreeuwend de klas uitgestuurd met als reden "ga maar douchen, en dan bedoel ik niet een douche waar je schoon van wordt, maar reinnn!"
    pi_24945760
    quote:
    Op zaterdag 5 februari 2005 23:51 schreef Meneer_Storm het volgende:
    Hij heeft zelfs iemand schreeuwend de klas uitgestuurd met als reden "ga maar douchen, en dan bedoel ik niet een douche waar je schoon van wordt, maar reinnn!"
    Jezus, hij bedoelt toch hopelijk niet...
    die gast is gewaaid
    feest
    pi_24945897
    Lachwekkend topic
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_24946095
    tvp

Meesterlijk topic .
    pi_24946284
    Vroeger moesten we onderaan het blaadje van een toets wel eens schrijven wat voor cijfer we verwachtten. Met een overhoring Frans had een gozer uit mn klas er een heel positief verhaaltje onder gezet, hij had em erg goed gemaakt, vond het niet moeilijk en verwachte wel een groot cijfer.

De man van onze lerares had even meegeholpen met nakijken. het resultaat was nogal laag, een 4 ofzo. Had die gast er echt een complete preek ondergeschreven dat ie er echt geen flikker van snapte, hoe kon ie zo idioot dom zijn bij bepaalde antwoorden enz. enz. Die jongen uit mn klas moest bijna janken man, te leuk

Frans was al een vak waar iedereen sklecht op scoorde. Lerares hielp dus vaak om de resultaten wat op te krikken, dus ging ze gewoon doodleuk midden tijdens een toets al dingen verbeteren, spieken lied ze ook bijna altijd toe.
    Tegen een vriend van me die helemaal vooraan zat, met het boeken open in zn tas op tafel had liggen zei ze : 'zou je dat boek niet ff dicht doen, de directeur komt zo ff langs"
    pi_24947197
    mijn leerkracht fysica/bio schrijft altijd commentaar bij testen
    bv een smiley naast de punten...
    op test fysica had ik 17.5/18 en hij had mijn familienaam tussen haakjes gezet en "EINSTEIN" in de plaats gezet
    pi_24948367
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 00:25 schreef Agrafes het volgende:
    Frans was al een vak waar iedereen sklecht op scoorde. Lerares hielp dus vaak om de resultaten wat op te krikken, dus ging ze gewoon doodleuk midden tijdens een toets al dingen verbeteren, spieken lied ze ook bijna altijd toe.
    Tegen een vriend van me die helemaal vooraan zat, met het boeken open in zn tas op tafel had liggen zei ze : 'zou je dat boek niet ff dicht doen, de directeur komt zo ff langs"

Ja 't gaat prima met het Nederlandse onderwijs...
      zondag 6 februari 2005 @ 04:27:00 #272
    106776 Nickthedick
    Non-smokers die every day
    pi_24948412
    quote:
    Waarom zijn docenten Duits op de middelbare school trouwens _altijd_ complete psycho's? Een docent Duits welke ik wel eens had, typetje altijd overspannen, heeft wel eens mensen de klas uitgestuurd omdat ze met zwarte stift op zwart papier schreven (dat kon immers niet) of die tijdens het uitdelen van een proefwerk afweken van het patroon waarin volgens hem een proefwerk uitgedeeld zou moeten worden. Hij heeft zelfs iemand schreeuwend de klas uitgestuurd met als reden "ga maar douchen, en dan bedoel ik niet een douche waar je schoon van wordt, maar reinnn!"
    Zo'n leraar heb ik ook gehad, die gozer ontkende dat de hele holocaust gebeurd was en dat het een samenzwering was van de joden etc. etc. etc.
    - It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
    - Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
      zondag 6 februari 2005 @ 12:24:36 #273
    60922 Big_Boss_Man
    Subtiel labiel
    pi_24950960
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 04:27 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Zo'n leraar heb ik ook gehad, die gozer ontkende dat de hele holocaust gebeurd was en dat het een samenzwering was van de joden etc. etc. etc.
    Dan vind ik dat een goed excuus (en reden eigelijk) om je Duits leraar eens flink in elkaar te rossen.
    feest
    pi_24954263
    Vaag... Wij hadden normale Duitse leraren. Eentje was een Duitse mevrouw uit regio Berlijn die hier al tig jaar woonde en altijd tegen de nazi's in protestmarsen en zo meeliep, en een andere was een leraar die op zich ontzettend lui was maar verder wel gewoon normaal, nog zelfs best aardig.
    pi_24954665
    Hehe leuk topic .

In de 2e klas moest we geregeld een werkstuk inleveren en bij bepaalde docenten mocht dat ook op floppy. Nou ja, wij waren niet de meest ijverige leerlingen en als er een mogelijkheid tot uitstel was dan wilden we die graag pakken natuurlijk. Wat we deden was dus gewoon een floppy slopen en die inleveren. Op een gegeven moment werd die truc in de hele klas bekend en toen waren er op een gegeven moment ruim 15 leerlingen die het op (kapotte) floppy inleverde..

Tja dan val je door de mand .

Verder niet zo veel raars opgeschreven van wat ik me herriner. Wel bij geschiedenis allemaal loze dingen opgeschreven enz.
    pi_24954938
    Kapotte floppies waren inderdaad ideaal
    Tijdens het formatteren eruit trekken ofzo...
    pi_24955098
    Voor Duits hebben wij een Duitse lerares, dat mens praat zogenaamd geen woord Nederlands, en lult de hele les in het Duits..... iedereen >
    pi_24955159
    dat is wel echt frustrerend, wou onze engels lerares gewoon in de examenklas invoeren, heel tof wijf hoor, ze heeft het 3 weke vol gehouden
    pi_24955227
    quote:
    Hij heeft zelfs iemand schreeuwend de klas uitgestuurd met als reden "ga maar douchen, en dan bedoel ik niet een douche waar je schoon van wordt, maar reinnn!"
    Da's toch gewoon grappig? Zelfde verhaal bij die dame die in plaats van een vriendin naar de les was gekomen, denken jullie nou echt dat zo'n mens dat niet doorheeft? Zo'n "goh, heb je je haar geknipt" is gewoon een geintje man

Ik zal niet ontkennen dat er onder docenten figuren zijn die het allemaal echt niet begrepen hebben, maar de helft van de tijd dat jullie je afvragen of ze echt zo dom zijn zitten ze je gewoon te focken man
    pi_24958312
    Laatst bij wiskunde wist ik de antwoorden van een vraag, onderdeel a.) en c.), niet. Bij beide vragen schreef ik op: "Ik weet het antwoord van deze vraag niet." Bij de bonusvraag e.) moest je aangeven wat het verschil is tussen het antwoord van b.) en d.) . Daar antwoorde ik: Het antwoord van b.) en d.) zijn beide gelijk, alleen is het antwoord van b.) in blokletters geschreven. Dat is het verschil.

Wie weet geeft het nog punten
    pi_24959572
    alleen een keer bij een gym repetitie toen we het hadden over een of andere vechtsport.
    we moesten de betekenissen van een paar benamingen geven en ik heb bij zon beetje alles een gerecht van de chinees ingevuld enz.
    Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
    [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56
      zondag 6 februari 2005 @ 21:49:48 #282
    60922 Big_Boss_Man
    Subtiel labiel
    pi_24960194
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 21:11 schreef blackmage het volgende:
    alleen een keer bij een gym repetitie toen we het hadden over een of andere vechtsport.
    we moesten de betekenissen van een paar benamingen geven en ik heb bij zon beetje alles een gerecht van de chinees ingevuld enz.

Net goed, wat eem stomme opdracht. (gym moet ik sowieso niet)
    feest
    pi_24960834
    Als kleuter moest je elke week jezelf tekenen . Ik had een hekel aan tekenen en tekende zo vierkant als maar kon, meestal met alleen m'n gezicht dat ronde vormen vertoonde. Na een tijdje aan m'n ouders gevraagd hoe ik "dit is stom" op m'n blaadje zetten. Ik heb die tekening met onderaan "dit is stom" in blokletters nogsteeds .
    Don't think you are, know you are.
    http://forum.fok.nl/topic/258357
    pi_24966415
    quote:
    Op zondag 6 februari 2005 16:44 schreef thaleia het volgende:
    Ik zal niet ontkennen dat er onder docenten figuren zijn die het allemaal echt niet begrepen hebben, maar de helft van de tijd dat jullie je afvragen of ze echt zo dom zijn zitten ze je gewoon te focken man
    En dan is het als leerkracht uiteraard enorm lachwekkend om te zien dat leerlingen oprecht denken dat je niets begrijpt.
    Wij zijn ook maar gewone mensen hoor
      maandag 7 februari 2005 @ 09:56:59 #285
    52212 Sprookjesbos
    Life 's a fairytale
    pi_24966466
    M'n schooltijd ligt al jaren achter me, maar ik vraag me af wat de reactie zou zijn als je
    [tvp] in vult bij een vraag die je niet weet.

Heb vroeger bij docent Geschiedenis die ik niet mocht wel een half jaar lang volgehouden om boven ieder so de tekst "hij die het kan doet het, hij die het niet kan onderwijst het" te kladden. Ging iedere keer een keurige streep doorheen en een halve punt aftrek.
    You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
    pi_24966980
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 09:56 schreef Sprookjesbos het volgende:
    M'n schooltijd ligt al jaren achter me, maar ik vraag me af wat de reactie zou zijn als je
    [tvp] in vult bij een vraag die je niet weet.

Heb vroeger bij docent Geschiedenis die ik niet mocht wel een half jaar lang volgehouden om boven ieder so de tekst "hij die het kan doet het, hij die het niet kan onderwijst het" te kladden. Ging iedere keer een keurige streep doorheen en een halve punt aftrek.
    Dat hij er geen 1 van maakte
    Mon 'en!
      maandag 7 februari 2005 @ 11:48:07 #287
    52212 Sprookjesbos
    Life 's a fairytale
    pi_24968374
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 10:31 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Dat hij er geen 1 van maakte
    Brrr, wat word jij een strenge docente zeg
    Helaas voor betreffende geschiedenisdocent was ik vrij goed in het vak (daardoor kon ik me die halve punt aftrek dan ook veroorloven)

Heb je zelf in je schooltijd dingen uitgehaald waarvan je denkt; "dat zullen ze mij niet flikken"??
    You saw her bathing on the roof, her beauty and the moonlight overthrew you
    pi_24969151
    Nou eigk valt het mij ook nog wel mee hoor, maar wel een beetje dom om bij elki pw dat te doen, scheelt bij je gemiddelde toch wel 0,5 punten, wat net voor een 8 kan zorgen ipv een 7 en dan kun je weer iets compenseren
    pi_24970355
    Ok, gouwe ouwe van mij.

Vroeger, toen ik nog op de HAVO zat, het moet 1997 geweest zijn...

Scheikundige reactie opgave op het bord, ik moest het antwoord geven.
    Dus ik geef het antwoord, waarvan ik dacht dat het het resultaat was van die reactie.

Nee fout, zegt hij. Nu hadden hij en ik al een lang lopende onderlinge haat opgebouwd, maar goed. Ik dacht fout, het zal wel.
    Dus hij zegt, denk nu eens goed na. Ik nog eens bekeken, en dacht tja, dit is ECHT goed hoor, dus ik geef hetzelfde antwoord.

Nee is fout, en hij begon met een uiteenzetting over dat ik maar eens moest gaan opletten, omdat ik blijkbaar helemaal niets wist, blahblah...
    Ik werd al kwaad, maar ik dacht, laat maar...

Hij stelt de zelfde vraag aan een klasgenoot van me. Die geeft EXACT mijn antwoord.
    Ja dat klopt. zegt mijn favoriete leraar.
    Ik werd goed pissig, en riep, jemig, dat zelfde zeg ik net 3 keer!!!!
    Zegt hij dat ie dat dan vast niet goed gehoord had.

Dus ik zeg "Stik toch"
    En hij: Wat zei je daar?

Een klasgenoot van me:
    Ze zei stikstof, meneer!

Geniaal!!!
    pi_24970993
    Ik had een leraar frans die ook italiaans studeerde in zijn vrije tijd.
    We hadden een SO met woordjes.
    Ik wist van sommige de franse vertaling niet maar de italiaans
    wel, heb ik die woorden maar in het italiaans vertaald.

Hij heeft er gewoon overheen gelezen
    Dikke voldoende ik, mn eerste met frans...................
    pi_24973123
    verkeerde topic, oeps
    pi_24974585
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 13:43 schreef MakzBokz het volgende:
    Ok, gouwe ouwe van mij.

Vroeger, toen ik nog op de HAVO zat, het moet 1997 geweest zijn...

Scheikundige reactie opgave op het bord, ik moest het antwoord geven.
    Dus ik geef het antwoord, waarvan ik dacht dat het het resultaat was van die reactie.

Nee fout, zegt hij. Nu hadden hij en ik al een lang lopende onderlinge haat opgebouwd, maar goed. Ik dacht fout, het zal wel.
    Dus hij zegt, denk nu eens goed na. Ik nog eens bekeken, en dacht tja, dit is ECHT goed hoor, dus ik geef hetzelfde antwoord.

Nee is fout, en hij begon met een uiteenzetting over dat ik maar eens moest gaan opletten, omdat ik blijkbaar helemaal niets wist, blahblah...
    Ik werd al kwaad, maar ik dacht, laat maar...

Hij stelt de zelfde vraag aan een klasgenoot van me. Die geeft EXACT mijn antwoord.
    Ja dat klopt. zegt mijn favoriete leraar.
    Ik werd goed pissig, en riep, jemig, dat zelfde zeg ik net 3 keer!!!!
    Zegt hij dat ie dat dan vast niet goed gehoord had.

Dus ik zeg "Stik toch"
    En hij: Wat zei je daar?

Een klasgenoot van me:
    Ze zei stikstof, meneer!

Geniaal!!!
    pi_24975378
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef Sprookjesbos het volgende:

[..]

Brrr, wat word jij een strenge docente zeg
    Helaas voor betreffende geschiedenisdocent was ik vrij goed in het vak (daardoor kon ik me die halve punt aftrek dan ook veroorloven)

Heb je zelf in je schooltijd dingen uitgehaald waarvan je denkt; "dat zullen ze mij niet flikken"??
    Nee, amper. Ik was altijd goede vriendjes met mijn docenten. Beetje een uitslovertje, haha. Nee, ik zette me volledig in bij de vakken die ik leuk vond en bij de rest deed ik voor de vorm mee. Ik heb bij mijn profielwerkstuk wel plagiaat gepleegd; alles van encarta gehaald en letterlijk vermeld. We hadden een 7,5
    Mon 'en!
    pi_24975704
    Oei, schande, en dat voor een docente!!! FOEI!
    pi_24976878
    Waar te beginnen....

Laatst, tijdens Frans was ik vergeten wat een betise (oid) was. Er stond dus een zin mee en die heb ik keurig vertaald met "Ik verstopte me in de bosjes." Bleek een behoorlijke betise (=stommiteit) van mij te zijn.

En ik moest voor economie strafwerk inleveren, paar pagina's overschrijven. Nu weet iedereen dat leraren toch niet lezen en alleen even kernwoorden checken. Dus dat was als volgt:

*begin overschrijven, twee regels*
    *verhaal over Waldo de kwaadaardige fret die met behulp van lama's de wereld gaat overnemen met links en rechts een kernwoord. vier bladzijden*
    *einde van overschrijven, twee regels*

Nog best knap van mezelf, stuk ging over elasticiteit en dergelijke, nog over de uitrekbaarheid van fretten en lama's geschreven.
    I'm not anti-social. Society is anti-me.
    pi_24977018
    5VWO zeker? Zelfde problemen en onderwerpen
    pi_24977144
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 19:33 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Nee, amper. Ik was altijd goede vriendjes met mijn docenten. Beetje een uitslovertje, haha. Nee, ik zette me volledig in bij de vakken die ik leuk vond en bij de rest deed ik voor de vorm mee. Ik heb bij mijn profielwerkstuk wel plagiaat gepleegd; alles van encarta gehaald en letterlijk vermeld. We hadden een 7,5
    In het begin met internet ging dat prima, toen werd het streng verboden, en werd alles nagezocht, en nou is het zo van "ja waarom moeilijk doen als het makkelijk kan"
    Dat merk ik iig met leraren. Er zijn er dus die met hun tijd meegaan!
    pi_24977209
    Je moet gewoon de 1e zin van het werkstuk veranderen, want die typen ze altijd in bij google....
    Dan komt het altijd wel goed....
    pi_24977715
    MAAR die eerste regel meot natuurlijk wel passen bij de rest he
    pi_24977924
    Wij hadden ook een niet al te slimme lerares voor Frans.. wel een lief mens, maar niet echt geschikt als VWO docente. Zo hadden we een toets over een tekst die we die week behandeld hadden, waardoor iedereen tijdens die toets de antwoorden nog wist en door de klas schreeuwde. Zij helemaal in paniek, gevolg: iedereen 1 punt aftrek. Hadden we later in dat uur gefaked dat er iemand last van zijn oog had, of de lerares ff wilde kijken op de gang.. zij kijken, wij naar haar agenda, blaadje met punten aftrek eruit scheuren -> iedereen een 10

Of toen de sirenes nog maar 1x per jaar getest werden ipv iedere maand, als de sirene afging hadden we afgesproken dat iedereen helemaal zou gaan flippen ed, alle tafels omgegooid, klassen uitgerend etc.
      maandag 7 februari 2005 @ 22:16:16 #301
    101791 dramslag
    Beijing 2008
    pi_24978038
    quote:
    Op maandag 7 februari 2005 19:33 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

zoiets had ik ook gedaan bij me profielwerkstuk.
    20 verschillende sites, sommige delen vertaald vanuit het engels.
    kreeg ik hem terug met 20 links inclusief de engels waar hij me verslag had gevonden op internet.
    toen had ik nog maar 2 weken
    dagboek gemaakt van die 2 weken en toen had ik een voldoende.
    toch overgestapt naar economische opleiding ipv de technische kant.
    daarom vond die leraar het wel best
    Meedoen is belangrijker dan winnen!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')