Dat vind ik echt gaaf!quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:12 schreef Djekko het volgende:
Zo'n gast bij mij in de klas heeft niet eens Management en Organisatie, maar zit er wel bijna altijd. Leraar merkt er niets van, die denkt dat hij gewoon bij ons hoort.Anyway, tijdens een proefwerk zat die gast er dus ook en hij wist dus echt helemaal niks. Op het proefwerk heeft ie allemaal kwats geschreven.. 'Heeuj, M&O is leeeuuk' .. 'Ja dan moet je de internet berekenen over de lening' en allemaal dat soort onzin.
Ja. Heel leuk.quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:30 schreef DABAMaster het volgende:
leuker: de reactie van een docent op een antwoord. Ik had een keer heel veel verstand van een bepaald soort onderwerp, en heb toen minstens 2 x zoveel opgeschreven als uberhaupt in het boek stond. Die man: "Alleen de helft stond in het boek, maar toen ik het had opgezocht bleek dat het wel allemaal waar was... je hebt een 10"
Of hij doet net alsof hij er niets van merkt en wacht tot hij die leerling ontiegelijk te grazen kan nemen....quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:12 schreef Djekko het volgende:
Zo'n gast bij mij in de klas heeft niet eens Management en Organisatie, maar zit er wel bijna altijd. Leraar merkt er niets van, die denkt dat hij gewoon bij ons hoort.![]()
quote:Op zondag 5 september 2004 16:47 schreef tonja het volgende:
Ik heb weleens toen ik geen zin had in een overhoring en toch ongeveer 10 gemiddeld stond, het repetitie blaadje opgegeten.
Ik heb nog nooit iemand zo verbaasd zien kijken.
Ik kreeg een glaasje water en een 1 van die leraar![]()
Een peuter van 5 heet een kleuter, scheetje.quote:Op zondag 5 september 2004 16:04 schreef ook_gek het volgende:
ik kreeg ook de vraag: De klok slaat 12 keer. Hoe laat is het. Dus ik antwoorde half 3.
Ik vond het de meest onzinnige vraag die ik ooit was tegen gekomen.
Dus ja hoor paar dagen later iedereen krijgt z,n cijfer. Zegt die vent. Oke nu heb ik nog 1 vraag.
Zeg ook_gek jij antworde half 3 op de vraag. De klok slaat 12X hoe laat is het? Nou ja grote lol in de klas iedereen stikte zo wat. Tranen in de ogen en zo. En ik met een strak gezicht kijken. Hij wilde me dus even voor lul zetten.
Dus hij vraagt. Waarom heb je dat antwoord gegeven?
Dus ik zeg. Nou de klok was van slag het was eigelijk half 3 echter de klok was van slag en sloeg 12X. Kijkt hij zo van
Ja zeg ik. Bewijs jij nou maar eens dat de klok op het moment goed liep.
Word moeilijk dus. Ja zegt hij maar we gaan er van uit dat het goed loopt. JA zeg ik. Ik ga er ook van uit dat we geen vragen tegen komen die een peuter van 5 krijgt. Kennelijk kan je niet van alles uit gaan![]()
Vond die man niet zo leuk. Mocht de les ook verlaten![]()
Ben niet zo thuis in het kinder wereldjequote:Op zondag 5 september 2004 17:18 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een peuter van 5 heet een kleuter, scheetje.
"Zie antwoordblaadje *iemand die altijd tienen haalt*"quote:Op zaterdag 4 september 2004 22:28 schreef sjaaktrekhaak2k4 het volgende:
vraag 3 a: .............. bla bla bla enz
antwoord 3 a: zie nakijkboekje / vraag 3 a
blijft altijd grappig
M'm opa en oma hebben zo'n ouderwetse klok en die slaat soms 6 keer, soms 23, dat ding is echt gestoord.quote:Op zondag 5 september 2004 16:04 schreef ook_gek het volgende:
ik kreeg ook de vraag: De klok slaat 12 keer. Hoe laat is het. Dus ik antwoorde half 3.
Ik vond het de meest onzinnige vraag die ik ooit was tegen gekomen.
Dus ja hoor paar dagen later iedereen krijgt z,n cijfer. Zegt die vent. Oke nu heb ik nog 1 vraag.
Zeg ook_gek jij antworde half 3 op de vraag. De klok slaat 12X hoe laat is het? Nou ja grote lol in de klas iedereen stikte zo wat. Tranen in de ogen en zo. En ik met een strak gezicht kijken. Hij wilde me dus even voor lul zetten.
Dus hij vraagt. Waarom heb je dat antwoord gegeven?
Dus ik zeg. Nou de klok was van slag het was eigelijk half 3 echter de klok was van slag en sloeg 12X. Kijkt hij zo van
Ja zeg ik. Bewijs jij nou maar eens dat de klok op het moment goed liep.
Word moeilijk dus. Ja zegt hij maar we gaan er van uit dat het goed loopt. JA zeg ik. Ik ga er ook van uit dat we geen vragen tegen komen die een peuter van 5 krijgt. Kennelijk kan je niet van alles uit gaan![]()
Vond die man niet zo leuk. Mocht de les ook verlaten![]()
precies daar doelde ik dus op. Op dat soort klokkenquote:Op zondag 5 september 2004 18:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
M'm opa en oma hebben zo'n ouderwetse klok en die slaat soms 6 keer, soms 23, dat ding is echt gestoord.
En toen ?quote:Op zondag 5 september 2004 19:24 schreef DABAMaster het volgende:
een scriptie moeten schrijven over het toppunt van lef en invullen:
"dit is lef hebben"
quote:Op zondag 5 september 2004 18:43 schreef J-DOGG het volgende:
tijdens een proefwerk scheikunde werd er gevraagd wat je krijgt als je 2 bepaalde stoffen bij elkaar doet. ik gaf als antwoord kokosbrood. tijdens het schrijven lag ik al in een deuk. de rest om mij heen snapte niet waarom ik zo moest lachen maar ik had wel lol.
thorbecke lyceum?quote:Op zondag 5 september 2004 19:24 schreef DABAMaster het volgende:
"dit is lef hebben"
Cool!quote:Op maandag 6 september 2004 09:24 schreef skink het volgende:
Failing An Exam In Style (50 Ways)
me2quote:Op maandag 6 september 2004 03:20 schreef EmjaY het volgende:
Vroegahbij topografie altijd nonsens als ik de stad / land etc niet wist te benoemen, dus werd vaak iets als Duckstad of Snorkelland
![]()
![]()
dat verhaal heb ik gehoord van een leraar die dat onder z'n neus kreeg bij een examen.quote:Op zondag 5 september 2004 19:24 schreef DABAMaster het volgende:
"dit is lef hebben"
En andere spelen weer een melodietje bestaande uit verschillende slagen.quote:Op zondag 5 september 2004 18:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
M'm opa en oma hebben zo'n ouderwetse klok en die slaat soms 6 keer, soms 23, dat ding is echt gestoord.
Ik heb hier een pendule staan die om 10 voor 3, een stuk of 8 keer slaat. En meer van dat soort kuren, soms slaat ie langzaam, dan weer iets sneller :-pquote:Op zondag 5 september 2004 18:28 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Dit is al een heeeeel oud broodje aap verhaalquote:Op zondag 5 september 2004 19:24 schreef DABAMaster het volgende:
"dit is lef hebben"
Had ie dat nou in het werkboek opgeschreven of op een SO?quote:Op maandag 6 september 2004 10:05 schreef da_micha_man het volgende:
Interesseert me geen nat kutje
quote:Op maandag 6 september 2004 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Een hele stomme over dingen expres fout invullen:
Bij een keuzevak met 13 deelnemers was er een enorm wazige Amerikaanse docent die regelmatig dronken voor de klas stond. De eerste keer wilde hij het aantal studenten weten, maar het lukte hem maar niet om ons te tellen. De eerste ronde kwam hij tot 16 deelnemers, de tweede keer dat hij telde waren we volgens hem met zijn achten. Wij keken hem wat bevreemd aan en stelden hem voor om dan maar een lijst door de zaal te laten gaan waarop iedereen zijn naam invulde met een nummer ervoor.
Ik ben er zo eentje die op dit punt al onder de tafel ligt, en ik was ook niet te beroerd om onder mijn naam in te vullen:
14. Nijntje Pluis
De keer erop grote paniek bij meneer, want "er had iemand in plaats van zijn eigen naam de naam van een Nederlands kinderboekje ingevuld". Ik die man uitleggen dat we echt met zijn dertienen waren en dat ik een extra naam had ingevuld. Zaak was hiermee afgedaan. Had ik nog geluk mee, want pas twee jaar later hoorde ik van de secretaresse hoe het allemaal gelopen was:
Meneer vond een student die hij niet kende op de lijst. Paniek. Hij bij het secretariaat vragen of hij de lijst met alle ingeschreven studenten mocht inzien. Hij die hele lijst doorploegen, maar hij kon de entry "Nijntje Pluis" niet vinden. Nog grotere paniek. (Hij herkende de naam ook niet omdat Nijntje in Engelstalige landen "Miffy" heet). Hij hing al tegen ontslag aan wegens zijn drankgebruik en hij kon zich dus geen onvolkomenheden in zijn presentielijst veroorloven moest hij gedacht hebben.
De secretaresse merkte pas wat er aan de hand was toen ze hem opgewonden met de Informatie Beheer Groep hoort bellen en naar Nijntje Pluis hoorde vragen, of die daar ook ingeschreven stond. Ze heeft hem maar even uitgelegd waarom hij daar uitgelachen werd.
En dus kan niemand dat daadwerkelijk flikkenquote:Op maandag 6 september 2004 10:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dit is al een heeeeel oud broodje aap verhaal
Zoiets hebben wij ook een keer gedaan. Op zich een heel simpel en kinderachtig geintje, totdat de docent daadwerkelijk bleef doorvragen waarom Marco Polo en Carlo Boszhard niet aanwezig waren.quote:Op maandag 6 september 2004 10:31 schreef Mwanatabu het volgende:
Nijntje verhaal
Dat heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 6 september 2004 10:48 schreef marchien het volgende:
bij een proefwerk Goddienst een erg ingewikkelde vraag over belijdenisgeschriften (waar ik dus geen tijd meer voor had)
Dus ik vul in: zie Daniel 3: 16b daar staat:
"wij achten het niet nodig u hierop enig antwoord te verschaffen"
Ik kreeg volledige punten op voorwaarde dat ik het niet weer zou doen
Hahaha! Lolos!quote:Op maandag 6 september 2004 12:39 schreef TheGHunter het volgende:
HBO 1e jaars spaans tentamen
Door compensatie mocht ik een 1,3 halen om de studiepunten te krijgen, dus heb ik bij elke vertaling naar het spaans OS achter het nederlandse woordje gezet.
vliegtuig - vliegtuigos
trein - treinos
ze vonden het niet zo grappig geloof ik
Toch nog een 1,5 gehaald
en voor de rest wel ns vaker: 'boeiend' of 'lekker belangrijk' opgeschreven bij vragen die ik niet wist.
Op de middelbare school hadden ze een lerares wijs gemaakt dat men maximaal 5 woordjes per SO kreegquote:Op maandag 6 september 2004 12:01 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook een keer gedaan. Op zich een heel simpel en kinderachtig geintje, totdat de docent daadwerkelijk bleef doorvragen waarom Marco Polo en Carlo Boszhard niet aanwezig waren.
En het 'dit is lef' verhaal heb ik ook een aantal keren eerder gehoord; volgens mij is dat een echte Nederlandse Urban Legend.
Wat een vreemde docent ...quote:Op maandag 6 september 2004 14:18 schreef Mwanatabu het volgende:
Tijdens een S.O. hadden we een jongetje uit onze (brug)klas wijsgemaakt dat je daar je boek bij mocht gebruiken. Die kreeg echt een enorme uitbrander van de docent. Jongetje huilen.
Ik zou het fout gerekend hebben. Er werd niet gevraagd het antwoord bij te lichten.quote:Op maandag 6 september 2004 14:20 schreef Mr.Zed het volgende:
Bij biologie werd een stelling gegeven en vervolgens "licht dit toe" ik wist het antwoord niet, heb de stelling overgenomen en aan weerszijden een zaklamp getekend...
Werd nog goed gerekend ook.
Die docent was de grootste schoft die ik ooit in het onderwijs ben tegengekomen. Praatte voornamelijk met zijn leerlingen m.b.v. hautaine armgebaren. Zijn eerste zin ooit tegen onze klas was "Ik zit hier niet om naar jullie domme verhaaltjes te luisteren" (voordat iemand ook maar gehoest had). Vormt er zich een beeld?quote:Op maandag 6 september 2004 14:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Wat een vreemde docent ...
Als iemand zo pontificaal z'n boek voor zich open slaat zie je dat toch niet als spieken ...
die heb k vorig jaar gedaan samen met de helft van m'n klas, meeste hadden de punten niet nodig en et SO was ook debiel lang en moeilijkquote:24. Get the exam. Twenty minutes into it, throw your papers down violently, scream out "Fuck this!" and walk out triumphantly.
kijk, dat is dan jammerquote:Op maandag 6 september 2004 12:04 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan.
Alleen bij het verkeerde vak ...
Mijn natuurkundeleraar dacht dat ik verwees naar vraag 16b op het proefwerk van mijn klasgenoot Daniël ....![]()
Het zijn geen mensen, het zijn leraren!quote:Op maandag 6 september 2004 14:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Als iemand zo pontificaal z'n boek voor zich open slaat zie je dat toch niet als spieken ...
Ik haalde in de 2e klas eens 15 keer achter elkaar een 1 voor een SOquote:Op maandag 6 september 2004 14:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
wij kregen altijd een 1 voor aanwezig te zijn. 1 voor je naam juist spellen en een punt voor de juiste datum. Je haalde altijd een 3 minimaalquote:Op maandag 6 september 2004 20:18 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik haalde in de 2e klas eens 15 keer achter elkaar een 1 voor een SO
na de 15e 1 vond ik dat er maar eens verandering in moest komen.
Ben heel braaf vooraan bij de docente gaan zitten (haar bureau is 20 cm hoger)
en heb toen mn boek tegen haar bureau gezet al klaar op de juiste blz.
Ze merkte niks, voornamelijk omdat ze de blaadjes liet rondbrengen en ophalenhad meteen een 10.
De week daarna echter probeerde ik het opnieuw maar toen na 5x!! langs mn tafel lopen zag ze het wel, erg waarderen kon ze het niet...
dus had ik dat jaar 24x een 1 gehaald, en 1x een 0(stond aan het einde van het jaar gemiddeld een 3)
Uitgaand van het meest gunstige gevalquote:Op maandag 6 september 2004 20:18 schreef davidov het volgende:
dus had ik dat jaar 24x een 1 gehaald, en 1x een 0(stond aan het einde van het jaar gemiddeld een 3)
zeurpiet, ik ahd voor frans bijna iedere les voor een half jaar lang een SO ja, ieder SO een ander onregelmatig werkwoord, en daarna verder met idioom woordjes...quote:Op dinsdag 7 september 2004 02:07 schreef Oldbie het volgende:
Waarom geloof ik een hele hoop van deze (sterke) verhalen niet?
[..]
Uitgaand van het meest gunstige geval
24 x 1 = 24
1 x 0 = 0
6 x 10 = 60
Gemiddeld: 2,7 --> 3
Dat zijn dus 35 overhoringen per jaar(voor 1 vak, zeg 6 vakken --> 210 per jaar).....geloof je het zelf? Ik geloof het niet....
Hmm, ik dacht op een SO maar dat ken ik niet met zekerheid zeggenquote:Op maandag 6 september 2004 10:37 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Had ie dat nou in het werkboek opgeschreven of op een SO?
WTF?!!! Laat me raden: achterstandswijkje, VMBO... Als je nee zegt zit ik naast mijn stoel, want dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden...quote:Op dinsdag 7 september 2004 01:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wij kregen altijd een 1 voor aanwezig te zijn. 1 voor je naam juist spellen en een punt voor de juiste datum. Je haalde altijd een 3 minimaal
Bij een boel vakken in de 2de/3de klas kregen wij ook minimaal een 3 voor so'tjes (vwo), dit is gewoon een grappige manier om die punten een betekenis te gevenquote:Op dinsdag 7 september 2004 09:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
WTF?!!! Laat me raden: achterstandswijkje, VMBO... Als je nee zegt zit ik naast mijn stoel, want dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden...
Eigenlijk best misleiding, want op de uni is het ineens zo dat als je de helft goed hebt op een meerkeuzetoets je een 1 hebt, je hebt dan immers niet beter gepresteerd als iemand die zou gokken.quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:46 schreef Wrinex het volgende:
[..]
Bij een boel vakken in de 2de/3de klas kregen wij ook minimaal een 3 voor so'tjes (vwo), dit is gewoon een grappige manier om die punten een betekenis te geven
dat is wel erg overdreven, bij ons gaan ze er vanuit (als er 4 opties zijn) dat je zegmaar van de 40 vragen er 10 goed gokt....en dan van de overige 30 moet je er 16 goed hebben...komt neer op 26 vragen goed hebben in vergelijking met de 21 die al goed genoeg zijn op de middelbare school...quote:Op dinsdag 7 september 2004 14:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Eigenlijk best misleiding, want op de uni is het ineens zo dat als je de helft goed hebt op een meerkeuzetoets je een 1 hebt, je hebt dan immers niet beter gepresteerd als iemand die zou gokken.
ligt ook een beetje aan de docent en de soort vragen, dat welquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:13 schreef davidov het volgende:
[..]
dat is wel erg overdreven, bij ons gaan ze er vanuit (als er 4 opties zijn) dat je zegmaar van de 40 vragen er 10 goed gokt....en dan van de overige 30 moet je er 16 goed hebben...komt neer op 26 vragen goed hebben in vergelijking met de 21 die al goed genoeg zijn op de middelbare school...
valt dan toch vaak tegen om net die 5.5 te halen
mwa het komt er gewoon op neer dat ze zeggen dat je als student eerst alles gaat gokken, en pas daarna ga je de vragen maken die je fout hebt gegokt....slaat nergens op dusquote:Op dinsdag 7 september 2004 14:16 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ligt ook een beetje aan de docent en de soort vragen, dat wel
Zeker net zoals het opstel over het paard. Een gast had geen zin om te maken en leverde als opstel in "Het paard, het paard is dood."quote:Op maandag 6 september 2004 06:52 schreef TheDeadGuy het volgende:
[..]
thorbecke lyceum?
dit verhaal ging daar al de ronde in 1995
opstel over lef, gozer levert 1 leeg blaadje in met alleen de tekst ''dit is lef''
volgens mij urban legend onder leraren
hehe die heb ik ook gehoord op mijn schoolquote:Op zondag 5 september 2004 19:24 schreef DABAMaster het volgende:
"dit is lef hebben"
Zoals al eerder verteld is, 't is een broody aap die al heel lang bestaat. Als een klas iets over lef moet schrijven en iemand schrijft 'dit is lef hebben' dan word dat echt niet goed getelt, het is al sins Napoleon niet meer orgineel.quote:Op donderdag 9 september 2004 08:45 schreef arexes het volgende:
[..]
hehe die heb ik ook gehoord op mijn schoolalleen dan op het examen nederlands een heel a4 moeten vol te schrijven over lef hebben.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:13 schreef Djaser het volgende:
Oh toen ik bleef zitten ben ik daar erg creatief ingeworden:
Bij alle vragen z.o.z. te zetten en dat dan ook weer op de achterkant was altijd wel okee. Ook heb ik op een examen werk doodleuk het sprookje van Roodkapje geschreven.
Mijn leraar ook maar gaf me wel een 1, terwijl ik zo hard mijn best had gedaan twee kantjes vol te schrijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:34 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]Die laatste! Ik moest lachen!
Flauw!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:01 schreef Djaser het volgende:
[..]
Mijn leraar ook maar gaf me wel een 1, terwijl ik zo hard mijn best had gedaan twee kantjes vol te schrijven
Wat? Een leraar kan je toch geen 0 geven, als je 1 vraag fout hebt?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:08 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik schreef ooit bij de vraag naar de naam van één of ander historisch figuur 'Jaap van Meekeren' op.
Het was het enige foute antwoord maar kwam me toch op een 0 te staan.
Docenten zonder humor
komt me heel erg bekend voorquote:Op maandag 6 september 2004 02:18 schreef SuzukiSwift het volgende:
Ik heb een keer bij een proefwerk frans, dat alleen over die achterlijke woordjes ging bij een woord opgeschreven waar het in het boek stond. Ik wist welk woord er boven stond, welk er onder, wat beide woorden betekenden, maar het gevraagde woord wist ik niet.
Toen heb ik dus maar opgeschreven:
Pagina 26, linker kolom, 3e woord van onder.
Werd wel goed gekeurd door de leraar.
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:22 schreef veldmuis het volgende:
Goed topic.
Had gewoon dit opgeschreven: Δquote:Op zondag 16 januari 2005 12:35 schreef DeRCT14 het volgende:
bij ak werd gevraagd wat een delta was. toen maar opgeschreven "griekse letter d"
hoezo? vragen over XTC had je wel goed?quote:Op zondag 16 januari 2005 15:17 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Heb ooit eens een tentamen scheikunde gemaakt, totaal niet opzitten letten tijdens de les, maar toch nog even de avond voor het tentamen de stof doorgekeken.
Tentamen gemaakt, volgende les vroeg de lerares of ik soms ''wat had gesnoept' (pillen oid). Had echt totaal onrelevante antwoorden opgeschreven.
Ook een bekend verhaal op mijn middelbare school.....quote:Op donderdag 9 september 2004 14:14 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Zoals al eerder verteld is, 't is een broody aap die al heel lang bestaat. Als een klas iets over lef moet schrijven en iemand schrijft 'dit is lef hebben' dan word dat echt niet goed getelt, het is al sins Napoleon niet meer orgineel.
quote:Op zondag 16 januari 2005 16:10 schreef CasB het volgende:
Wij hadden een vak, KGML (oftewel maatschappijleer), en iemand uit mn klas had bij 'vak' Klote Gelul Met Leraren opgeschreven. Dat kon de desbetreffende docent niet echt waarderen. Ik weet niet of die gast er gezeik mee heeft gehad, of een lager cijfer ofzo.
Ach...het was toch een kutvak
ja een beetje wel, ik heb zo'n leraar op het mbo gehad voor nederlands. zo'n type hitler wat in de eerste les een preek van drie kwartier hield over strafmaatregelen bij het niet op tijd aanwezig zijn voor de les, het niet af hebben van huiswerk, spieken tijdens so's, praten in de les etc.quote:Op maandag 6 september 2004 14:27 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Die docent was de grootste schoft die ik ooit in het onderwijs ben tegengekomen. Praatte voornamelijk met zijn leerlingen m.b.v. hautaine armgebaren. Zijn eerste zin ooit tegen onze klas was "Ik zit hier niet om naar jullie domme verhaaltjes te luisteren" (voordat iemand ook maar gehoest had). Vormt er zich een beeld?
WTF betekent -14 oC?quote:Op maandag 17 januari 2005 14:27 schreef TC_Artemis het volgende:
Vraag 3 op een toets gs vanmorgen; begrippen uitleggen. Moesten we uitleggen wat 'Absoluut Vorst' was, bij iedereen een heel lul verhaal maar bij mij kwam er niet meer als -14 oC uit![]()
![]()
![]()
![]()
ROFL!!!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 16:06 schreef Prisoner_In_Paradise het volgende:
Bij een proefwerk bankwezen werd er gevraagd "Wat is fiattering?".
Op dat moment had ik echt geen idee en vulde in: "een ernstige ziekte bij een Italiaans automerk"
Werd niet goedgekeurd...
Niet grappigquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:06 schreef cappp het volgende:
ik heb vanmiddag bij mn pw engels deployment agency opgeschreven ipv employment agency
Enne, tekenen op een pw?quote:Op donderdag 20 januari 2005 10:31 schreef __Bitter__Sweet__ het volgende:
Laatste toets Grieks....tekstvertalen en een tekening maken van een voorstelling van de onderwereld.
Mijn tekstverhaal ging over nijntje die de wereld ging redden
en in mijn tekening werden de vervormde mensen afgevoerd door mobinet busjes.
Hij kon er wel om lachen
Wat een hufter. Waar bemoeit hij zich mee?quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:28 schreef Blik het volgende:
in klas 2, economie: wat betekent BTW
antwoord: Beter Tehuis voor Waskonijnen
ik was in een grappige bui maar mocht wel een opstel van een kantje schrijven na dit antwoord, een onzinopstel geschreven over waskonijnen en dat ze uitgeroeid werden door een jager genaamd Snamgreb Retep (palindroom voor Peter Bergmans) en dat doorvoor het tehuis was opgericht
dat kon die wel weer waarderen
lees TT, anders stond er wel grappige...quote:
deze vind ik echt geweldig !quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:45 schreef ElisaB het volgende:
Wij moesten op de uni eens zelf het tentamen maken: iedere student moest 10 vragen over de stof inleveren en uit al die vragen zou het tentamen worden samengesteld. Een van de medestudenten leverde oa het volgende in:leg in je eigen woorden de theorie van [geen idee meer wie] uit in relatie tot [geen idee meer welk maatschappelijk probleem], of schrijf de naam van je moeder in blokletters. Waar is een houten emmertje van gemaakt? Geldt dit ook voor een zinken emmertje? zo flauw, maar ik moest vreselijk lachen (zo ook de docent... gelukkig)
Ook niet raarquote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:03 schreef cappp het volgende:
[..]
lees TT, anders stond er wel grappige...
LOLquote:Op vrijdag 21 januari 2005 20:00 schreef haarb0l het volgende:
Diezelfde vent kwam een keer naar me toe toen ik mijn toets aan het maken was:
"Hee, jij bent linkshandig!"
Ik:![]()
Hij: Jah, ik ook. Ze zeggen he, dat linkshandige mensen korter leven.
Ik:
Hij: Jaaaa, maaar ze leven wel intenser!
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2005 12:45 schreef ElisaB het volgende:
Wij moesten op de uni eens zelf het tentamen maken: iedere student moest 10 vragen over de stof inleveren en uit al die vragen zou het tentamen worden samengesteld. Een van de medestudenten leverde oa het volgende in:leg in je eigen woorden de theorie van [geen idee meer wie] uit in relatie tot [geen idee meer welk maatschappelijk probleem], of schrijf de naam van je moeder in blokletters. Waar is een houten emmertje van gemaakt? Geldt dit ook voor een zinken emmertje? zo flauw, maar ik moest vreselijk lachen (zo ook de docent... gelukkig)
leukquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:09 schreef Tessje het volgende:
'Deze vraag kan ik niet beantwoorden want hij druist in tegen mijn godsdienstige overtuigingen' *
Bij levensbeschouwing..
*Komt uit Casper en Hobbes
quote:Op zondag 5 september 2004 18:43 schreef J-DOGG het volgende:
tijdens een proefwerk scheikunde werd er gevraagd wat je krijgt als je 2 bepaalde stoffen bij elkaar doet. ik gaf als antwoord kokosbrood. tijdens het schrijven lag ik al in een deuk. de rest om mij heen snapte niet waarom ik zo moest lachen maar ik had wel lol.
Niet leuk.quote:
Ik wil even informeren als jij teminste leraar(es) bent... wat je het meest vervelende vindt dat leerlingen kunnen doen om te vervelen, ik ben namelijk mijn inspiratie een beetje kwijtquote:Op maandag 24 januari 2005 00:42 schreef haagse_elfje het volgende:
heel irritant als mensen dat doen.....
vooral ik ze dan moet nakijkenvind ik echt heel raar en zit er niets goeds in...
gaat er een rooie streep doorheen
hahahaha dat moet ik gaan zeggen...quote:Op maandag 24 januari 2005 09:51 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Ik wil even informeren als jij teminste leraar(es) bent... wat je het meest vervelende vindt dat leerlingen kunnen doen om te vervelen, ik ben namelijk mijn inspiratie een beetje kwijt
bij mij had je echt 0 punten gehad of je had er een heel mooi verhaal van gemaakt,quote:Op maandag 24 januari 2005 10:28 schreef Troel het volgende:
Bij geschiedenis was er een keer gevraagd welke persoon een bepaald land ontdekt had (nee, niet Amerika) en toen had ik als antwoord mijn moeder ingevuld.
Punten voor gekregen
dacht ik ook ja, ben toen naar me mentor gestapt, wilde niet luisteren, rector dan maar en uiteindelijk het echte cijfer gekregen en de nederige excusesquote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 16:26 schreef kokos het volgende:
Wiskunde SE, heel verhaal opgeschreven. Want ik begreep de som niet. Ik haalde allerlei factoren aan en maakte er een verhaal van 14 regels. De bedoeling was om er een onduidelijk verhaal te maken en toch punten te scoren.
Kreeg nog volle punten ook. 'Volgende keer iets korter houden aub, ik heb het niet gelezen maar het zal wel goed zijn.'
hehehequote:Op maandag 24 januari 2005 18:06 schreef chibibo het volgende:
Een klasgenoot van me werd tijdens de Duitse les mondeling overhoord door de lerares, maar had niks geleerd.
Zij: "Warum hast du deine Hausafgaben nicht gemacht?"
Hij: "Ich habe es nicht gewusst."
Hij kon meteen vertrekken.
Eventuele fouten in mijn Duits moeten jullie me maar vergeven.
Nee hoorquote:Op woensdag 26 januari 2005 10:26 schreef PAA-053 het volgende:
Ben ik nou dom als ik je verhaal niet begrijp?
Ik heb het dus over Miss_Dynastie...
Tegenwoordig heb je een wat minder bruisend leven?quote:Op woensdag 26 januari 2005 11:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb eens "zielige vent" in hoofdletters schuin op een proefwerkblad geschreven. Gewoon omdat die vent een verschrikkelijke etter was en ik gemiddeld een 9 had. Ik mocht hem niet. Hij mij ook niet en ik mocht het uitleggen aan de rector. Deze kon wel lachen om mijn verhaal en de kwestie werd geseponeerd. Sindsdien was ik de held van de klas handelskennis. Maar ja, dat is inmiddels wel jaren geleden.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:25 schreef Anotsu het volgende:
Opstel duits, middelbare school: Ik wist geen onderwerp te bedenken, en heb toen maar een a4-tje volgeschreven over dat ik niet wist waar ik het over moest hebben, en hoe moeilijk ik het daar mee had.
Een vriend van mij heeft op een tentamen sterkteleer bij een moeilijke vraag ingevuld: "Hier zet ik mijn joker in".
Whehehequote:Op woensdag 26 januari 2005 11:29 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je een wat minder bruisend leven?![]()
![]()
LIO, en dan schrijf je zo?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:42 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
bij mij had je echt 0 punten gehad of je had er een heel mooi verhaal van gemaakt,
ik zelf geef geschiedenis en bijna klaar met de opleiding ben dan een echte geschiedenis docente maar als mensen de antwoorden niet weten maar wel een zeer apart en mooi verhaal maken ervan krijgen ze een deel van de puntjes.....
quote:Op woensdag 26 januari 2005 10:25 schreef Anotsu het volgende:
Een vriend van mij heeft op een tentamen sterkteleer bij een moeilijke vraag ingevuld: "Hier zet ik mijn joker in".
Whahahaha meesterlijkquote:Op maandag 6 september 2004 13:51 schreef DrXLTrouble het volgende:
Bij een meerkeuzetoets ben ik een keer met een dobbelsteen gaan gooien.
Jammer genoeg werd hij na 2 minuten al in beslag genomen.
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:06 schreef chibibo het volgende:
Een klasgenoot van me werd tijdens de Duitse les mondeling overhoord door de lerares, maar had niks geleerd.
Eventuele fouten in mijn Duits moeten jullie me maar vergeven.
Jah, zo'n economie examen heb ik een keer gehadquote:Op woensdag 26 januari 2005 21:09 schreef P8 het volgende:
duits is sowieso een paupervak. net als frans. wij kregen altijd examentesten op het proefwerk die voor 50% je cijfer bepaalden. en examen antwoorden zijn op internet te vinden. ben ik blij dat die school van mij super achterlijk is, anders had ik die 2 nooit met een voldoende kunnen afsluiten
quote:Op zondag 16 januari 2005 15:17 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Heb ooit eens een tentamen scheikunde gemaakt, totaal niet opzitten letten tijdens de les, maar toch nog even de avond voor het tentamen de stof doorgekeken.
Tentamen gemaakt, volgende les vroeg de lerares of ik soms ''wat had gesnoept' (pillen oid). Had echt totaal onrelevante antwoorden opgeschreven.
the joke's on you...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:49 schreef Footprint het volgende:
Bij mn test Engels vorig jaar moesten we tig onregelmatige werkwoorden kennen en daar werden er dan maar 5 van gevraagd. En natuurlijk weet ik er altijd eentje niet. Heb toen maar 'fuck-fuck-fucked' opgeschreven.
Bij testbespreking komt dat Engelsvrouwtje naar me toe en vraagt aan me of ik de betekenis wel weet van wat ik opgeschreven had![]()
die 2 heb ik ook nog meegemaaktquote:Op donderdag 27 januari 2005 22:04 schreef Jordy-B het volgende:
Proefwerk Natuurkunde.
Op tijd klaar. Aankloten met nakijken (veel wegstrepen) en vervolgens in tijdnood komen.
'k heb op de laatste twee regels van m'n blaadje vriendelijk gevraagd of de docent door het gestreep heen wilde kijken... Dikke voldoende(Maar hij vond 't wel maf)
Oh... En een keer vantevoren met een groepje een spiekbrief op het bord geschreven.
Duurde een hele poos voordat de docent het in de gaten had. En die voelde zich zo opgelaten dat ze totaal vergat om ons op ons flikker te geven...
En toen deed je of je het niet goed verstond en toen vroeg je: Nog een keer?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:36 schreef Inu het volgende:
.....
En ik heb idd ook een keer gehad dat ik een woordje niet wist tijdens Duits, dus toen heeft de leraar het maar ff voorgezegdHet was het woordje 'bis'
Hehehehehehehehehequote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:03 schreef Feestkabouter het volgende:
Frans, 1e of 2e klas VWO, in onze vocabulaire (mooie toepassing van dit woord zo in deze context:) ) stond: Zut allors! = Verroest!
(voor de mensen zonder taalknobbel: "Verroest!" als in wat tegenwoordig doorgaans voorkomt onder de noemers: "Kut!" en "Shit!" )
Niet zozeer voor proefwerk, gewoon dagelijke rondvraag door de klas om een zin te maken met 1 van de geleerde woordjes.
Ikke: Ma voiture est zut allors!
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:03 schreef Feestkabouter het volgende:
Frans, 1e of 2e klas VWO, in onze vocabulaire (mooie toepassing van dit woord zo in deze context:) ) stond: Zut allors! = Verroest!
(voor de mensen zonder taalknobbel: "Verroest!" als in wat tegenwoordig doorgaans voorkomt onder de noemers: "Kut!" en "Shit!" )
Niet zozeer voor proefwerk, gewoon dagelijke rondvraag door de klas om een zin te maken met 1 van de geleerde woordjes.
en "Ma voiture est zut allors!" betekent?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:03 schreef Feestkabouter het volgende:
.....verhaal........
En ik dacht dat ik het nog wel duidelijk uitlegdequote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:23 schreef deliberator het volgende:
[..]
en "Ma voiture est zut allors!" betekent?
tja...nooit frans gehad, dus ik wist het nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:40 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik het nog wel duidelijk uitlegde
"Ma voiture est zut allors" kun je letterlijk vertalen als: "Mijn auto is goedeverdegoedever" (of een andere vloek naar keuze)
Maar als je de frans-nederlandse woordenlijst die wij gebruikten zou nemen als uitgangspunt, zou je het dus ook kunnen vertalen als: "Mijn auto is verroest".
Dat moet je niet letterlijk nemen, want "zut allors" heeft niks met oxidatieprocessen te maken.....
hehehe sjaakquote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:51 schreef ILCILA het volgende:
ik had eergisteren een V toets engels,
was er een zin waar je een bapaald woord van moest weten
Jennifer had very attractive features
ik wist het dus even echt niet meer...
heb ik maar voorgevel met eenteken erachter gezet...
kon ie niet waarderen![]()
Hahaha! Geweldig!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:14 schreef Biancavia het volgende:
Toen ik in een ver verleden nog een blauwe maandag Economie studeerde aan de uni, hadden we wel een leuke docent, voor macro-economie was dat geloof ik.
Je kon bij het tentamen bonuspunten scoren door 3 nummers van de Kinks op te schrijven.
Dit ook omdat features in deze context gelaatstrekken betekent...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:51 schreef ILCILA het volgende:
ik had eergisteren een V toets engels,
was er een zin waar je een bapaald woord van moest weten
Jennifer had very attractive features
ik wist het dus even echt niet meer...
heb ik maar voorgevel met eenteken erachter gezet...
kon ie niet waarderen![]()
quote:Op maandag 24 januari 2005 18:06 schreef chibibo het volgende:
Goed gezien hoor. Jammer dat het niet voor een proefwerk is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:15 schreef Inu het volgende:
dik offtopicje nickname komt van Tori Amos?
quote:Op zondag 30 januari 2005 12:18 schreef Martijn_77 het volgende:
We hadden een leraar die had van die worden die hij zef ook altijd gebruikte (Hij geilde volgens mij ook op die woorden).
Als je het antwoord niet wist en je bakt een zin met die woorden dan was het toch altijd wel goed voor enkele puntjes
Mulder! Wat een oervervelende vent was dat... Heb je ook echt bonuspunten gekregen?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 13:14 schreef Biancavia het volgende:
Toen ik in een ver verleden nog een blauwe maandag Economie studeerde aan de uni, hadden we wel een leuke docent, voor macro-economie was dat geloof ik.
Je kon bij het tentamen bonuspunten scoren door 3 nummers van de Kinks op te schrijven.
Ik ging op een gegeven moment Economie 1 laten vallen, dat wist ik van te voren. We hadden een keer 's ochtends een repetitie, vrij moeilijke stof, en ik had niet geleerd.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:40 schreef luisje het volgende:
TVPtje!!!
vorig jaar bij mn laatste proefwerk AK (ik zou het laten vallen) heb ik in plaats van te antwoorden op de vragen, mijn leraar hartelijk bedankt voor de enorm verfrissende en leerzame jaren aardrijkskunde.. k had niet geleerd, dus k haalde natuurlijk een 1![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 februari 2005 15:33 schreef Sessy het volgende:De volgende les had hij ze allemaal nagekeken. Hij kwam naar ons toe, en vroeg of we hem hadden geprobeerd om te kopen. Wij ontkenden dit uiteraard. Daarop gaf hij de vodka ongeopend aan ons terug, en het nagekeken werkstuk ook. We hadden een 9 gekregen (hoogste van de klas).
Heel verstandig, is er toch nog iets goeds mee gebeurd! Toch nog 2 leuke uren gehad danquote:Op woensdag 2 februari 2005 15:33 schreef Sessy het volgende:
...
De vodka hebben we in een aansluitende blok van 2 zelfstudieuren grotendeels opgedronken.
Ach, stukje manipulatieve interventie in mijn middelbare school periodequote:Op woensdag 2 februari 2005 20:38 schreef PAA-053 het volgende:
Jezus, jouw leraren zijn dan ook wel heel erg infantiel hoor.....
Mijn hond heeft mijn huiswerk opgegeten Version 2.0quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:16 schreef Meneer_Storm het volgende:In dezelfde categorie heb ik in, ik geloof de brugklas, nog even fijn gebluft tijdens handvaardigheid. Ik en een andere vriend moesten een of ander knutselwerk inleveren, we hadden uiteraard niets. Mijn smoes: we hebben brand gehad in mijn huis, gelukkig is het huis gespaard gebleven en heeft het enkel roestschade. Echter, we zijn niet in staat het werkstuk aan u te overhandigen aangezien de brand selectief is geweest en de restanten door een gespecialiseerd schoonmaakteam zijn meegenomen. Het zag er ongeveer "zus en zo" uit en het stelde "bladibla" voor.
Resultaat: een zeven voor de moeite
Nouja, aansluitend hadden we nog een aantal uren les... Heh. Maar ik geloof niet dat de leraren door hadden dat we aangeschoten waren, al dreigde er eentje ons wel de klas uit te zetten omdat we de hele tijd aan het giechelen waren.quote:Op woensdag 2 februari 2005 18:47 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Heel verstandig, is er toch nog iets goeds mee gebeurd! Toch nog 2 leuke uren gehad dan![]()
![]()
Kijk, dat zijn de echte leraren...quote:Op donderdag 3 februari 2005 02:24 schreef Sessy het volgende:
Wij hadden een leraar Geschiedenis die altijd van die hints gaf tijdens proefwerken waar je heel veel mee kon als je het boek ook echt tenminste gelezen had, en waar je helemaal niks mee kon als je niks had gedaan.
Ik voel me tegenover mezelf schuldig, daarom heb ik het ook maar 1 keer gedaan. Meestal werd juist bij mij afgekeken.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:22 schreef PAA-053 het volgende:
En trouwens, ik voel me nooit schuldig als ik heb afgekeken, hoezo?
Hij heette van Vledder.quote:Op donderdag 3 februari 2005 13:22 schreef PAA-053 het volgende:
Hoe heet hij? En hoe heet die methode? 'T zou maar zo kunnen natuurlijk dat....
En trouwens, ik voel me nooit schuldig als ik heb afgekeken, hoezo?
Ghehequote:Op zondag 5 september 2004 18:43 schreef J-DOGG het volgende:
Jezus, hij bedoelt toch hopelijk niet...quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:51 schreef Meneer_Storm het volgende:
Hij heeft zelfs iemand schreeuwend de klas uitgestuurd met als reden "ga maar douchen, en dan bedoel ik niet een douche waar je schoon van wordt, maar reinnn!"
quote:Op zondag 6 februari 2005 00:25 schreef Agrafes het volgende:
Frans was al een vak waar iedereen sklecht op scoorde. Lerares hielp dus vaak om de resultaten wat op te krikken, dus ging ze gewoon doodleuk midden tijdens een toets al dingen verbeteren, spieken lied ze ook bijna altijd toe.
Tegen een vriend van me die helemaal vooraan zat, met het boeken open in zn tas op tafel had liggen zei ze : 'zou je dat boek niet ff dicht doen, de directeur komt zo ff langs"
Zo'n leraar heb ik ook gehad, die gozer ontkende dat de hele holocaust gebeurd was en dat het een samenzwering was van de joden etc. etc. etc.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:51 schreef Meneer_Storm het volgende:
Waarom zijn docenten Duits op de middelbare school trouwens _altijd_ complete psycho's? Een docent Duits welke ik wel eens had, typetje altijd overspannen, heeft wel eens mensen de klas uitgestuurd omdat ze met zwarte stift op zwart papier schreven (dat kon immers niet) of die tijdens het uitdelen van een proefwerk afweken van het patroon waarin volgens hem een proefwerk uitgedeeld zou moeten worden. Hij heeft zelfs iemand schreeuwend de klas uitgestuurd met als reden "ga maar douchen, en dan bedoel ik niet een douche waar je schoon van wordt, maar reinnn!"
Dan vind ik dat een goed excuus (en reden eigelijk) om je Duits leraar eens flink in elkaar te rossen.quote:Op zondag 6 februari 2005 04:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zo'n leraar heb ik ook gehad, die gozer ontkende dat de hele holocaust gebeurd was en dat het een samenzwering was van de joden etc. etc. etc.
Da's toch gewoon grappig?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 23:51 schreef Meneer_Storm het volgende:
Hij heeft zelfs iemand schreeuwend de klas uitgestuurd met als reden "ga maar douchen, en dan bedoel ik niet een douche waar je schoon van wordt, maar reinnn!"
quote:Op zondag 6 februari 2005 21:11 schreef blackmage het volgende:
alleen een keer bij een gym repetitie toen we het hadden over een of andere vechtsport.
we moesten de betekenissen van een paar benamingen geven en ik heb bij zon beetje alles een gerecht van de chinees ingevuld enz.
En dan is het als leerkracht uiteraard enorm lachwekkend om te zien dat leerlingen oprecht denken dat je niets begrijpt.quote:Op zondag 6 februari 2005 16:44 schreef thaleia het volgende:
Ik zal niet ontkennen dat er onder docenten figuren zijn die het allemaal echt niet begrepen hebben, maar de helft van de tijd dat jullie je afvragen of ze echt zo dom zijn zitten ze je gewoon te focken man
Dat hij er geen 1 van maaktequote:Op maandag 7 februari 2005 09:56 schreef Sprookjesbos het volgende:
M'n schooltijd ligt al jaren achter me, maar ik vraag me af wat de reactie zou zijn als je
[tvp] in vult bij een vraag die je niet weet.
Heb vroeger bij docent Geschiedenis die ik niet mocht wel een half jaar lang volgehouden om boven ieder so de tekst "hij die het kan doet het, hij die het niet kan onderwijst het" te kladden. Ging iedere keer een keurige streep doorheen en een halve punt aftrek.
Brrr, wat word jij een strenge docente zegquote:
quote:Op maandag 7 februari 2005 13:43 schreef MakzBokz het volgende:
Ok, gouwe ouwe van mij.
Vroeger, toen ik nog op de HAVO zat, het moet 1997 geweest zijn...
Scheikundige reactie opgave op het bord, ik moest het antwoord geven.
Dus ik geef het antwoord, waarvan ik dacht dat het het resultaat was van die reactie.
Nee fout, zegt hij. Nu hadden hij en ik al een lang lopende onderlinge haat opgebouwd, maar goed. Ik dacht fout, het zal wel.
Dus hij zegt, denk nu eens goed na. Ik nog eens bekeken, en dacht tja, dit is ECHT goed hoor, dus ik geef hetzelfde antwoord.
Nee is fout, en hij begon met een uiteenzetting over dat ik maar eens moest gaan opletten, omdat ik blijkbaar helemaal niets wist, blahblah...
Ik werd al kwaad, maar ik dacht, laat maar...
Hij stelt de zelfde vraag aan een klasgenoot van me. Die geeft EXACT mijn antwoord.
Ja dat klopt. zegt mijn favoriete leraar.
Ik werd goed pissig, en riep, jemig, dat zelfde zeg ik net 3 keer!!!!
Zegt hij dat ie dat dan vast niet goed gehoord had.
Dus ik zeg "Stik toch"
En hij: Wat zei je daar?
Een klasgenoot van me:
Ze zei stikstof, meneer!
Geniaal!!!
Nee, amper. Ik was altijd goede vriendjes met mijn docenten. Beetje een uitslovertje, haha. Nee, ik zette me volledig in bij de vakken die ik leuk vond en bij de rest deed ik voor de vorm mee. Ik heb bij mijn profielwerkstuk wel plagiaat gepleegd; alles van encarta gehaald en letterlijk vermeld. We hadden een 7,5quote:Op maandag 7 februari 2005 11:48 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Brrr, wat word jij een strenge docente zeg![]()
Helaas voor betreffende geschiedenisdocent was ik vrij goed in het vak (daardoor kon ik me die halve punt aftrek dan ook veroorloven)
Heb je zelf in je schooltijd dingen uitgehaald waarvan je denkt; "dat zullen ze mij niet flikken"??
In het begin met internet ging dat prima, toen werd het streng verboden, en werd alles nagezocht, en nou is het zo van "ja waarom moeilijk doen als het makkelijk kan"quote:Op maandag 7 februari 2005 19:33 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Nee, amper. Ik was altijd goede vriendjes met mijn docenten. Beetje een uitslovertje, haha. Nee, ik zette me volledig in bij de vakken die ik leuk vond en bij de rest deed ik voor de vorm mee. Ik heb bij mijn profielwerkstuk wel plagiaat gepleegd; alles van encarta gehaald en letterlijk vermeld. We hadden een 7,5
zoiets had ik ook gedaan bij me profielwerkstuk.quote:Op maandag 7 februari 2005 19:33 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Nee, amper. Ik was altijd goede vriendjes met mijn docenten. Beetje een uitslovertje, haha. Nee, ik zette me volledig in bij de vakken die ik leuk vond en bij de rest deed ik voor de vorm mee. Ik heb bij mijn profielwerkstuk wel plagiaat gepleegd; alles van encarta gehaald en letterlijk vermeld. We hadden een 7,5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |