Je vergeet Flevo polder en Frieslandquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:39 schreef ZX9R het volgende:
Zo, mijn weektotaal staat nu op 1100 km
Man wat rijdt dat ding nu fijn
Vandaag weer 250 km gedaan waarvan zo'n 190 met Ralf en ondeugend.
Lekker door Drenthe en Overijssel getourd en veel brommers gezien bij het TT-Circuit.
De training van de zijspannen was bezig. Die dingen jagen ze vlak voor een haakse bocht vol in de toerenbegrenzer, dan schakelen ze terug en komt er een mooie vlam uit de zijkant![]()
Ah, vandaar die rechte wegenquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:47 schreef RB het volgende:
[..]
Je vergeet Flevo polder en Friesland![]()
iddquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:49 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ah, vandaar die rechte wegen![]()
das wel heel erg weinigquote:Duur geintje..... ik was voor dit bij een willekeurige spuiter 350 euro kwijt geweest........
En nu 50
Damn.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Luc, wat betaalde jij bij Motozoom voor die Streetfighter demper? Ik had het al zo vaak gezegd he.... nooit bij Motozoom bestellen maar bij Louis.de, zelfde zaak, gaat onder een andere naam.
VEEL betere en snellere service en vooral goedkoper....
Hij kost bij Louis 99,95 ex. verzendkosten
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:32 schreef Patrick281 het volgende:
hehe eindelijk gaat die PatM een beetje sturen .. moet gewoon kunnen met die Beemer hoor.![]()
Zoals ik al zei... de BT-45 R vraagt erom om flink misbruikte te wordenquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Binnenkort toch echt een Beugelslijter
En hoe denk je dat het bij de Bimota zat .. en alle andere motoren die ik gehad heb.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Denk dat wij de situatie beter kunnen beoordelen dan jij achter je monitor he
Dus snap je de situatie niet..... er zitten moertjes onder het spatbord die meedraaien op de imbusschroefjesquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En hoe denk je dat het bij de Bimota zat .. en alle andere motoren die ik gehad heb.
Dt het een Soes is maakt het niet lastiger ofzo. Zit gewoon een standaard voorvork op.![]()
Jazeker! (als het M12 is)quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
luc, nog interesse?
[afbeelding]
wat is trouwens een beetje een schappelijke prijs voor die dingen?
Ik bijna de 50.000kmquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:58 schreef PatrickM het volgende:
En oja... vandaag ben ik de 80.000 km grens gepasseerd
Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jazeker!
¤ 20 is ongeveer de nieuwprijs voor die dingen!
Ach, de jouwe moet nog minimaal 50.000 km door kunnen gaan, en die van mij nog 120.000 km...quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:00 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik bijna de 50.000kmOud wrak
ik haal ze er eerst af morgen, hoor je het nog. anders stuur ik ze wel op ofzo als ze goed zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:00 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Jazeker! (als het M12 is)
En morgen ben ik er niet
tja, maar nogal moeilijk te krijgen hequote:¤ 20 is ongeveer de nieuwprijs voor die dingen!
Als ze passe, de helft?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik haal ze er eerst af morgen, hoor je het nog. anders stuur ik ze wel op ofzo als ze goed zijn.
[..]
zeg maar
ja hoor!quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:02 schreef ondeugend het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
@ Luc .... die onschuldige van jou ook ?
Weet ik.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus snap je de situatie niet..... er zitten moertjes onder het spatbord die meedraaien op de imbusschroefjesNogal moeilijk tussen te komen met een steeksleuteltje als je wiel erin zit...... heb je erg weinig ruimte omdat het spatbord maar een stukje boven de band zit.
Zou je zeggen, maat van mij heeft ook een Bandit600...... in 97 nieuw gekocht, gast rijdt er ECHT als een koekwaus mee, altijd met koude motor tot in de begrenzer enz enz...quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:02 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ach, de jouwe moet nog minimaal 50.000 km door kunnen gaan, en die van mij nog 120.000 km...
morgen ff eenzelfde foto maken, rietquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:11 schreef Rietvaerder het volgende:
Help mij maar ipv die Luc![]()
luc kijkt verleidelijker nichteriger (idd PatM)quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Is deze goed genoeg...
[afbeelding]![]()
wrom niet?quote:Morgen ben ik er niet bij hoor
Ik wis niet dat Cor Sleutel ook hier op het forum kwam...quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Is deze goed genoeg...![]()
Morgen ben ik er niet bij hoor
1. Morgen kettingspanners nakijkenquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom niet?
Wiesoquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik wis niet dat Cor Sleutel ook hier op het forum kwam...![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:09 schreef ondeugend het volgende:
Speciaal voor de dames in dit topic![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
In t blauw/wit/rood?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
Maar ach... ik krijg dit najaar toch een nieuwe topkuip... dus dat komt van het voorjaar wel weer
Ken heel Cor Sleutel niet.....quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
[..]
sjek de smilies
Als het ff zou kunnenquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
In t blauw/wit/rood?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:17 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Ik wis niet dat Cor Sleutel ook hier op het forum kwam...![]()
![]()
![]()
Nee dat was de onschuldige, daar was ie echt met de camera aan het flirtenquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:15 schreef PatrickM het volgende:
Foto nr. 2 is een beetje een nichterige pose als je het aan mij vraag
Stoppeltjes vinden vrouwen sexyquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Scheerapparaat defect?
Maar wel een goede foto voor z'n MSN.![]()
Dat prikt toch zo?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:27 schreef ondeugend het volgende:
Stoppeltjes vinden vrouwen sexy
Tja, niet iedereen heeft zoveel geluk als ik en een paar mede Fok!MC'ersquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:36 schreef ook_gek het volgende:
ik verwacht een foto van ondeugend![]()
dat heb ik pas nog vernomen ja .. op een heel intiem plaatsje.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:31 schreef ondeugend het volgende:
Ja het prikt een beetje !! Kan ook pcies genoeg zijn !
Het staat ook weer niet iedereen .. met name jongeren niet die gewoon te lui zijn om te scheren.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:29 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja??
*noteert*
Aangepast voor zwaargewichten van 19 jaar:quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motozoom.nl/me(...)95121&CFTOKEN=572946
quote:zwaarder te belasten.
Werk je niet meer bij de supermarkt?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef Rietvaerder het volgende:
Als ik baantje heb ik koop ik die veren
Hij had een winkeldief zijn Carbonknokkels laten zien. Heb je het niet in de krant gelezen over die mishandeling bij AH?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:46 schreef PatrickM het volgende:
Werk je niet meer bij de supermarkt?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het staat ook weer niet iedereen .. met name jongeren niet die gewoon te lui zijn om te scheren.
[..]
Aangepast voor zwaargewichten van 19 jaar:
[..]
quote:Het doel van onze club is onder andere de eigenaren en berijders van de mooiste en meest karaktervolle motorfiets ter wereld met elkaar in kontakt te brengen ...
quote:Geachte heer/mevrouw,
Een vriend van mij liet mij de vacature van Free-lance koerier.
Is het een probleem als ik alleen in het bezit ben van motor en alleen het A-rijbewijs?
Ik hoor graag nog van u,
Hoogachtend,
Stephan *censuur*
Bijlage: C.V.
Nee, maar Dordrecht is vanaf hier al slechts 15 minuten.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:23 schreef Rietvaerder het volgende:
In bezit van auto, motor
Heb geen auto...
En woon ook niet in Rotterdam
Het zal igg een stuk veiliger worden op de snelweg qua motorrijders als je dit moet kunnen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn...... je signature, RESPECT
Rommelen met Opel sinds de Opel Kadett GSi enz .. jaren 80 ellende.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:35 schreef ZX9R het volgende:
[afbeelding]
Dit is het beste nieuws ever!
Wat een kutauto is het ook...
Per ongeluk?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
en nog iets !!!! IK HEB VANAVOND MIJN EERSTE WHEELY GEMAAKT![]()
![]()
![]()
![]()
^
Express, eerste waren maar een paar cm,quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Per ongeluk?
Of expres![]()
Shit weer geen gelukquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:37 schreef ondeugend het volgende:
Mijn toestel... dus ik maak de foto's
Ik kon je brommer opeens ook niet meer horen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:44 schreef RB het volgende:
Ben weer een nette burger heb de DB killer er weer ingezet![]()
Anders mag ik straks niet met vro meedoen![]()
Ik lees: óf een auto, óf een motor, óf een scooter óf een brommer.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:44 schreef Rietvaerder het volgende:
[afbeelding]
Hoe lezen jullie deze advertentie dan
Scooter en brommer is hetzelfde..... brommer-certificaat, dus brommer OF scooter.
Maar wel motor EN auto volgens mij....
Anyway, heb natuurlijk toch een email gestuurd
Wat dacht je wat ik doe als VRO geweest isquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik kon je brommer opeens ook niet meer horen.
Of wacht, ik had de mijne gestart en die hoorde ik opeens. Geen wonder![]()
![]()
Ik zou het niet wetenquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:49 schreef RB het volgende:
[..]
Wat dacht je wat ik doe als VRO geweest is![]()
![]()
Balhoofdhoek vergroot naar 26°?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/1759
Kijk de nieuwe Bandit dan!
Bandit 650 !
Beterquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ik lees: óf een auto, óf een motor, óf een scooter óf een brommer.![]()
Mooi kruisjequote:Op vrijdag 3 september 2004 23:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
ik heb nog foto van gozer gemaakt die daar aan het rijden was,
met flink vonkende kneesliders, ging echt loeihard gewoon.
[afbeelding]
dat het hard ging zie je niet op foto jammer genoeg
nee Tilburg,quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat bij Ressen Mercy
hai beebquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:19 schreef ondeugend het volgende:
Biw
Hay backseaterquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:19 schreef ondeugend het volgende:
Biw
Ziet er idd puik uit... kijk trouwens ook eens naar de reacties van ene 'BMW K1100LT'quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:48 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.motorfreaks.nl/index.php/news/1759
Kijk de nieuwe Bandit dan!
Bandit 650 !
Oeh, die was wel gaaf!quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:33 schreef RB het volgende:
[..]
Hay backseater![]()
heb je de foto`s van de 6 cilinder ook nog?
En zag er ook nog goed uit voor zo`n oud beessiequote:Op vrijdag 3 september 2004 23:35 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Oeh, die was wel gaaf!
wil je ze hier plaatsen?quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:51 schreef ondeugend het volgende:
Even in het algemeen zwaait
ja heb ik nog Ralf
Thanksquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:03 schreef ondeugend het volgende:
yep
Je wilde me kwijtquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:33 schreef RB het volgende:
[..]
Hay backseater![]()
heb je de foto`s van de 6 cilinder ook nog?
Ikke waneer dan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:10 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je wilde me kwijt![]()
beetje jammer iddquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:15 schreef RB het volgende:
Allen jammer dat er een beemer bij staat met een sticker van het MF forum![]()
![]()
Dingetjequote:Op zaterdag 4 september 2004 00:16 schreef Rietvaerder het volgende:
Grappig dingetje
Synchroniseer jij effe de carbs, kleppen stellen en 6 nieuwe bougies![]()
Je kunt vooruit!quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:45 schreef ondeugend het volgende:
Ga jij maar eerst douchen dan... wel opschieten ik wil ook zo![]()
Ohhhquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Je kunt vooruit!
quote:Nee dat is geen probleem. Wel dat je in Dordrecht woont. In de advertentie staat duidelijk dat we mensen in Rotterdam zoeken.
Met vriendelijke groeten,
D. Verschoor
Transmoto Express
Zou er niet op willen rijdenquote:Op zaterdag 4 september 2004 00:19 schreef RB het volgende:
[..]
Dingetje![]()
Heb er ooit eens op gereden, zijn echte gooi en smijt fietsen zeker in de bochten![]()
sjonge, das ook echt kilometers ver weg hequote:Op zaterdag 4 september 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo goed als aan elkaar vast geroeid wasquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wel op rijden maar dan wel in de winter makkelijk met zo`n breed blokquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zou er niet op willen rijden
Neuh...... er tussenin zit Hendrik Ibo Ambacht, Zwijndrecht, Kinderdijk, Nieuw Lekkerland, Ridderkerkquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat zo goed als aan elkaar vast geroeid was
quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
gaat er eigenlijk nog iemand naar ijsselstijn behalve mercy en raus?
Ja, misschien effetjes dan om te kijken hoe zo'n 6 cilinder rijdt.....quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:31 schreef RB het volgende:
[..]
Wel op rijden maar dan wel in de winter makkelijk met zo`n breed blokgratis beenverwarming
![]()
het klinkt iig fantastischquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, misschien effetjes dan om te kijken hoe zo'n 6 cilinder rijdt.....
En dan zeggen ze wat over blonde vrouwenquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Je grootste stunt met een motor.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lekker vaag
we zouden toch gaan rijden (ok, jij niet...)?
Zeker met zo`n 6 in 6 eronderquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:43 schreef ZX9R het volgende:
[..]
het klinkt iig fantastisch![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we zouden toch gaan rijden (ok, jij niet...)?
CBR? Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
maar vanmiddag op CBR gaan rijden in IJsselstein
Is dat serieus?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar weer eens met VFR ga stoeien, (wheely technieken)
Ja Gisteravond de eerste wheely gemaakt dus weet nu hoe het moet,quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:04 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is dat serieus?
Hier en alle prietpraat daarna..quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:03 schreef PatrickM het volgende:
CBR? Heb ik iets gemist?
als pepijn gaat kom ik ookquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
Zien wij nog iemand vandaag ?? Pepijn, Jesse ? is maar klein stukje![]()
maar vanmiddag op CBR gaan rijden in IJsselstein
Nou die was om te praten zei ie net dus dat word gezellig dan,quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
als pepijn gaat kom ik ook
Maar ik kom niet tenzij jij komt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als pepijn gaat kom ik ook![]()
Wat is er bij Zwolle dan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:12 schreef ondeugend het volgende:
Weet iemand toevallig of ik op zaterdag ook rekening moet houden met ernstige vertraging bij Zwolle ?
Is dat in Nederland?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:12 schreef ondeugend het volgende:
Weet iemand toevallig of ik op zaterdag ook rekening moet houden met ernstige vertraging bij Zwolle ?
Hhm....... hoe dan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja Gisteravond de eerste wheely gemaakt dus weet nu hoe het moet,
![]()
![]()
Kilometers wegwerkzaamheden..... door de week worden er vaak files van 12 kilometer vermeldquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:12 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Wat is er bij Zwolle dan?
Balhoofd op marktplaats 50 euro's...quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Hhm....... hoe dan?
Niet zeuren als je binnenkort nieuwe voorvorkkeeringen en balhoofdlagers moet he
Dat gebeurt namelijk als je hem te hard neerzet, wat beginners nogal vaak doen.....
OMG ..quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ja Gisteravond de eerste wheely gemaakt dus weet nu hoe het moet,
![]()
![]()
Ach, het is een lichtgewicht dus die zware motor heeft dan niet zoveel te lijden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:Niet zeuren als je binnenkort nieuwe voorvorkkeeringen en balhoofdlagers moet he
Dat gebeurt namelijk als je hem te hard neerzet, wat beginners nogal vaak doen.....
laten we maar doen danquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:11 schreef Patrick281 het volgende:
Maar ik kom niet tenzij jij komt.![]()
quote:En ik moet mij wel excuseren voor wat slaperigheid vandaag..
Deze staat er nu!quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:19 schreef ondeugend het volgende:
Riet die foto van je in de bergen met blitse zonnebril is een leuke voor in Userfoto's
Weet je het zeker ..quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
laten we maar doen dan![]()
eigenlijk niet nee...quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Weet je het zeker ..![]()
ben zelf ook aardig lam eigenlijk...gisteravond was het laat en vanochtend (te) vroeg.quote:OK .. dan ..als ik eenmaal onderweg ben dan zal het vast wel meevallen.
Ik zag mij meer op het strand liggen vandaag. (en zwemmen)
Owww.. ik dacht met de VFR!quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
OMG ..
[..]
Ach, het is een lichtgewicht dus die zware motor heeft dan niet zoveel te lijden.![]()
Zin of niet .. want Mercy is sowiezo toch niet alleen vandaag.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ben zelf ook aardig lam eigenlijk...gisteravond was het laat en vanochtend (te) vroeg.
weet je wat, ik laat vandaag maar voorbij gaan...volgende keer maar weerquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:37 schreef Patrick281 het volgende:
Zin of niet .. want Mercy is sowiezo toch niet alleen vandaag.
want dat is ook wel weer zo natuurlijk, niet vergeten dat er ook nog iemand achterop zit...quote:En om te rijden met een GS-500 erbij zie ik sowiezo niet zitten.![]()
![]()
Als jij eigenlijk ook niet wilt dan ik ook niet .. als je wel een beetje wilt dan wil ik ook wel een beetje.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
(heb het gevoel dat jij eigenlijk ook niet wilt) ik ga vanmiddag wel wat dijkjes doen hier, als ik wat wakkerder ben
Ik ben nu even wat zaken regelen (douche, afwas, was ophangen, bibliotheek) en rond 13:00 weer terug hier en eventueel paraat om direct te vertrekken.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
bel je vanavond wel voor morgenquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:07 schreef ondeugend het volgende:
is out the house
Nee is niet Motport is bij ARIE MOLENAAR einsteinweg 4 3404LK in IJsselstein,quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben nu even wat zaken regelen (douche, afwas, was ophangen, bibliotheek) en rond 13:00 weer terug hier en eventueel paraat om direct te vertrekken.
OPM is het voor jou iets verder?
Jij zou eventueel al kunnen rijden voor 13:00, daarvoor hier even posten is genoeg.
Misschien kan Mercy nog even aangeven waar hij om 14:00 moet zijn. (Motoport IJsselstein?)
Je hebt het veel te kort van tevoren aangekondigd......quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tjonge tjonge wat een gekeuvel zeg,![]()
ik begrijp omdat de ene twijffel en de andere de GS500 niet bij kan houdenzien ze er maar vanaf,
![]()
![]()
![]()
ff gekeken: hoogvliet-ijsselstijn: 72 km en arnhem-ijsselstijn: 70 kmquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben nu even wat zaken regelen (douche, afwas, was ophangen, bibliotheek) en rond 13:00 weer terug hier en eventueel paraat om direct te vertrekken.
OPM is het voor jou iets verder?
Jij zou eventueel al kunnen rijden voor 13:00, daarvoor hier even posten is genoeg.
Misschien kan Mercy nog even aangeven waar hij om 14:00 moet zijn. (Motoport IJsselstein?)
dit betekent dat jij ook komtquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Dordrecht - Ijsselstein: 65km
In your wet dreamsquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dit betekent dat jij ook komt![]()
Check de smileys ..quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:03 schreef Mercy_symbol het volgende:
Tjonge tjonge wat een gekeuvel zeg,![]()
ik begrijp omdat de ene twijffel en de andere de GS500 niet bij kan houdenzien ze er maar vanaf,
![]()
![]()
![]()
Wat had ik al gezegt op de allereerste meet.quote:enne Wheely was met VFR, had de vering iets anders afgesteld dus moest wel testen en van het een kwam het ander, wel vreemd dat je na afstelling het net lijkt alsof je een andere motor onder je heb,![]()
![]()
quote:Dat is 15 minuten en een hoop kilometers te laat.
D. Verschoor
Transmoto Express
Open dempers?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:56 schreef PatrickM het volgende:
Trouwens... het is nou bevestigd door een politieagent (de man van een vriending van m'n moeder)... politiemotoren zijn sneller dan de standaarduitvoeringen (zijn gekieteld). ABS is zodanig afgesteld zodat ie idd pas op het allerlaatste moment - tegen het blokkeren aan - in de ABS schiet.
Niks ervan..... Rietje heeft nu weer een normale ketting en een glimmende motorquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:06 schreef Patrick281 het volgende:
Rietje kan zich nu nog bedenken.
quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met momentsleutel vast gezet, 100km gereden, en nog even strak
Vet ding chefquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:44 schreef PatrickM het volgende:
Deze motor heeft m'n zwager gekocht:
[afbeelding]
Kawasaki ZX9R Ninja 2001 (5800 km op de teller) bij Hans van Wijk in Zoetermeer
a.s. zaterdag ophalen (en ik ga uiteraard mee om 'm op te halen)
Die gasten zullen wel rijden in het lucht ledige Patquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:28 schreef PatrickM het volgende:
Volgens de heren op M-F kan m'n motor als ie met 100 km p/h op 3800 rpm draait niet met 120 km p/h 4200 rpm draaien... dan zou m'n motor volgens hen bij 120 km p/h 3800/100*120=4560 rpm moeten draaien.
Volgens mij heb je nog altijd met je pk/koppel kromme te maken i.c.m. snelheid...
Oftewel, je snelheid loop helemaal niet linear aan je toerental, maar ook met een kromme... (is ook logisch als je bedenkt dat elke motor een bepaald gebied heeft waar ie het sterkst en het zwaksts is)...
Ben ik nou zo slim of zij zo dom?
M-F linkje: Aanschaf toermotor
Is het MF niet voor blondjes bedoeldquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:48 schreef PatrickM het volgende:
Volgens mij zou hun redenatie er ook op neer komen, dat als je naar de 100 km p/h trekt in een sprint in 4 seconden, dat je bij sec. 1 25 km p/h rijdt, bij sec. 2 50 km p/h, bij sec. 3 75 km p/h en bij 4 sec. 100 km p/h
Dat zou dus betekenen dat je van 0 tot 100 een éénparigversnellende beweging hebt,quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:48 schreef PatrickM het volgende:
Volgens mij zou hun redenatie er ook op neer komen, dat als je naar de 100 km p/h trekt in een sprint in 4 seconden, dat je bij sec. 1 25 km p/h rijdt, bij sec. 2 50 km p/h, bij sec. 3 75 km p/h en bij 4 sec. 100 km p/h
Ook op de CBR zag je er erg tevreden uit .. we zaten onder het eten al te filosoferen wanneer je weer iets anders wilt hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
terug van een lekker dagje IJsselstein
[..knip]
Dat kost niet zoveel tijd schakelen ..quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:52 schreef RB het volgende:
Dat zou dus betekenen dat je van 0 tot 100 een éénparigversnellende beweging hebt,![]()
En het schakelen dan![]()
blond dusquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat kost niet zoveel tijd schakelen ..
Maar de luchtweerstand neemt enorm snel toe, dus je hebt steeds meer vermogen en koppel nodig om te kunnen versnellen.![]()
BTW: (bijvoorbeeld) een Hayabusa hoeft niet te schakelen van 0 tot 100.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:59 schreef RB het volgende:
blond dus![]()
![]()
![]()
Shit ik welquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:00 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
BTW: (bijvoorbeeld) een Hayabusa hoeft niet te schakelen van 0 tot 100.![]()
Misschien een Fazer 1000 niet ..quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:03 schreef RB het volgende:
Shit ik wel![]()
![]()
Dan wordt dat mijn volgende fiets 1000quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Misschien een Fazer 1000 niet ..![]()
![]()
Ja OPM we hebben het wel gezien je ogen glommen helemaal toen je van die CBR afstaptequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook op de CBR zag je er erg tevreden uit .. we zaten onder het eten al te filosoferen wanneer je weer iets anders wilt hebben.![]()
En Mercy en ik vonden je ZXR ook lekker rijden.![]()
OPM, stiekem over de Beemer praten he als afleiding, maar we hebben je door!quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Ja OPM we hebben het wel gezien je ogen glommen helemaal toen je van die CBR afstapte![]()
![]()
Een schaap?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb iets ontmaagd![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:24 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb iets ontmaagd![]()
![]()
was het lekker ??quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:26 schreef Rausdouwer
Een schaap?
Wat ben je ook een zeikerd zeg, er is niets maar dan ook echt niets wat ik en anderen hebben kunnen vinden wat er op wijst dat ie afgeragd is, en jij zou het zonder er op gereden te hebben al verstand van hebben ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Tja, persoonlijk zou ik zoiets niet geloven.....
Als ik hoor dat er een nieuw balhoofd, om wat voor reden dan ook, is op gegaan zou ik hem meteen al niet meer kopen
Maar dat is ieder zijn eigen keuze....
Ja dat weet ik dat je hem af kan stellen, ik heb er de vorige keer niets van gemerkt dat ie zwaar stuurde of zo, dus zou best kunnen da de monteur een pietjes precies is en vond dat het vervangen moest worden,quote:Op zaterdag 4 september 2004 21:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Vriend, moet je eens luisteren........ een CBR600 stuurt standaard NIET zwaar..... waarom zou er dan een ander balhoofd onder gaan
Verder wil ik alleen maar helpen dat mensen geen kat in de zak kopen !
Ik heb er idd niet op gereden, maar een ander balhoofd onder een goed-sturende fiets gooien klinkt in mijn oren als gelul....
Toevallig kan je een balhoofd ook nog strakker- en slaper stellen.....
dat kan kloppen want dat was ik ook welquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ook op de CBR zag je er erg tevreden uit .. we zaten onder het eten al te filosoferen wanneer je weer iets anders wilt hebben.![]()
quote:En Mercy en ik vonden je ZXR ook lekker rijden.![]()
jazeker, die beemer van pepijnquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Hello
Was het wat vandaag?
was bij mij in de 1e versnelling...was wel vreemd want ik verwachtte het helemaal niet. we stonden naast elkaar en met groen snel optrekken. ik probeer met mijn ZXR dan de koppeling te laten slippen en automatisch ook met deze CBR...toen kwam ie een beetje los af en toe.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:13 schreef Mercy_symbol het volgende:
in de 2e versnelling nog het voorwiel van de grond komenecht mega vet, ik hoorde OPM ook al zeggen dat hem dat overkomen was
het was zeer de moeite waardquote:Ik vind het megaultrasupercool dat jullie gekomen waren en meegetest hebben,![]()
![]()
![]()
quote:unieke motorfiets merk CBX bouwjaar 1989.
6 cyl. 1049CC. kleur parelmoer metallic blauwe striping en belettering.
geheel in supersport uitvoering eur 2.900,-
Môgge, die kleuren ken ik ergens van...quote:Op zondag 5 september 2004 09:38 schreef Patrick281 het volgende:Morning ..
Iemand nog intresse in deze supersport?![]()
[..]
Bedrijf zit hier in de buurt en is gespecialiseerd in de import van Amerikaanse dreamcars.
Laten ze het daar bij houden..![]()
Het betere jatwerk .. dat heeft Suzuki toch niet nodig.quote:Op zondag 5 september 2004 11:31 schreef Rausdouwer het volgende:
Môgge, die kleuren ken ik ergens van...![]()
Mogge allemaal,quote:Op zaterdag 4 september 2004 23:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
was bij mij in de 1e versnelling...was wel vreemd want ik verwachtte het helemaal niet. we stonden naast elkaar en met groen snel optrekken. ik probeer met mijn ZXR dan de koppeling te laten slippen en automatisch ook met deze CBR...toen kwam ie een beetje los af en toe.
[..]
het was zeer de moeite waardblij dat we toch zijn gegaan
In combinatie met een grote windvanger erop.quote:Op zondag 5 september 2004 12:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
gewoon flink gas geven was al voldoende om hem te laten stijgeren,![]()
![]()
![]()
Laat maar snel eens zien dan.quote:Op zondag 5 september 2004 13:04 schreef PatrickM het volgende:
En om echt vol te sporten moet ik nu ook gaan verzitten om de bocht door te knallen
Lijkt me overigens wel een vreemd gezicht als je er achter rijdt... een toermotor met iemand erop die verzit en 'm flinkt de bocht door veegt
Owquote:Op zondag 5 september 2004 13:07 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar zoals we gisteren reden moet je er dan niet te vaak mee doen..met de Beemer ook niet.
Ik bedoel dat je niet iedere dag zo met je motor moet rijden.quote:Op zondag 5 september 2004 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
Owik wilde net voorstellen om bij een andere dealer of motor zaak weer 2 machines te reserveren zodat we die met zijn allen uitgebreid kunnen testen
![]()
![]()
![]()
quote:nemen we ook wel een keer een 24Kw brommertje![]()
![]()
Hoerejong, ik mag 25kw rijden hoor!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 5 september 2004 13:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
nemen we ook wel een keer een 24Kw brommertje![]()
![]()
Merk ketting, olie, onderhoud, rijstijl. Ik neem aan dat de tandiwielen tegelijk met de ketting vervangen zijn.quote:Op zondag 5 september 2004 16:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar waar het nu om gaat is, waarom zijn al mijn kettingsets na zo'n goeie 10.000km versleten......
Die BT-45 loopt al duidelijk een stuk ronder af dan de Metzeler die nog meer een toerband is dus.quote:Op zondag 5 september 2004 13:20 schreef PatrickM het volgende:
Piccies van m'n banden (schaamranden met ME33 Laser en ME55A Metronic combo en met ME33 Laser en BT-45 combo)
En ook een ketting van 200 euro meer.quote:Op zondag 5 september 2004 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn, ik ken zat gasten met R1's/Fazer1000's die 50.000km met een kettingset doen..... en die rijden ècht niet zachtjes.... en hebben ruim 100pk meer![]()
Tja rustig is een ruim begrip.quote:Wat bedoel je met ehhh rustig met 6000km![]()
Hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 5 september 2004 16:43 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ook een ketting van 200 euro meer.![]()
verzitten is jouw standaard houding op een motor (zoals ik in Chaam opmerkte)quote:Op zondag 5 september 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
OPM .. ging ik gisteren verzitten op dat dijkje met die ZZR achter mij aan?
Elk model en type motor heeft een ketting aangepast aan het vermogen.quote:Op zondag 5 september 2004 16:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoe weet jij dat nou
Ik heb een D.I.D. ketting OK, dat is echt een troep..... 1 vd beste merken, samen met Tsubaki....
Die Fazer had originele kettingset en die R1 dus DID....
En Street:quote:O-Ring
Chain
Disp. c.c. * Main Feature
520ERV2
Max. 750 c.c.
EXCLUSIVE RACING High-End Racing Chain
Ik heb die 530ZVM, zelfde als de R1/Fazer1000 dusquote:O-ring
428VM Max. 350 c.c
PREMIUM X-RING
(Half the Friction and Longer Life)*
520VM Max. 750 c.c.
525VM Max. 750 c.c.
50(530) Max. 1000 c.c.
50(530)ZVM Max. 1300 c.c.
* The maximum c.c. displacement is based on original
manufacturers recommended chain size.
Consult your owners manual
Zo raar is dat niet, doen bandenfabrikanten ook voor de topmodellen motorfietsen.quote:Op zondag 5 september 2004 16:54 schreef Rietvaerder het volgende:
Alsof er voor elke motor een speciale ketting is gemaakt
quote:Hallo heren van Sabra,
Ik heb een probleem met de kettingset van mijn Suzuki Bandit600. Ik kocht deze met 21500km op de teller, bij 22000km heb ik er een nieuwe kettingset onder laten zetten. Namelijk een Tsubaki ketting met JT tandwielen.
Deze set was na 13000km al versleten, ondanks goed onderhoud. Toen bij de 35000km weer een nieuw kettingset erop gezet, dit keer een DID kettingset. Nu, bij 49000km op de teller is hij weer versleten. Hij hangt telkens 50km na het opspannen weer als een hangmatje, zo slap dat ik hem tegen de achterbrug aan kan duwen.
Ik heb alles al geprobeerd, wiel uitgelijnd, moeras met momentsleutel vast gezet, maar helpt allemaal niet. Toch versleten zou je denken, maar een kettingset van een goed merk verslijten binnen 15000km met een 25kw-motor is op zijn zachtst gezegd merkwaardig te noemen.
Ik smeer de ketting om de 2-300km in met Motorex witte kettingspray, en als het regent direct na de rit.
Nu is mijn vraag, hebben jullie deze week eens tijd om te kijken waar het kan liggen dat hij na 50km weer slap hangt?
Stephan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |