Dat is dan simpel.....quote:Op zondag 5 september 2004 16:33 schreef danosa het volgende:
De man heeft idd personeelsgebrek. Maar je hebt zelf bij hem aangegeven dat je vanaf maandag beschikbaar bent, ga er dus maar vanuit dat je gelijk aan het werk mag. Eventuele vragen had je natuurlijk ook eerst even over de telefoon kunnen vragen. Ik denk dat als je maandagochtend aangeeft eerst te komen praten en dan weer naar huis gaat om er over na te denken dat je niet terug hoeft te komen
Misschien moet jij dan ook maar het voorbeeld van die kennis volgen tenzij het natuurlijk een super relaxed baantje is met een vet salaris maar dat zal vast wel niet...quote:Op zondag 5 september 2004 16:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, een kennis van mij kreeg ook een baantje aangeboden daar, maar is er snel van weggerend. Het schijnt dat ze met 3-maanden contracten werken om bepaalde sociale lasten te ontduiken....
Heb sowieso geen goed gevoel erbij, maar ik zie morgen wel
Precies! Als alles klopt heb ik er ook niks tegen om zelfs morgen al te beginnen! Maar ik wil gewoon eerst alles weten.... that's it. Maar daar denken hun dus anders over, vrees ik.quote:Op zondag 5 september 2004 16:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toevallig heb ik morgen een eerst een contractbespreking met m'n bedrijf voordat ik aan de slag ga. Maar als alles rond is kan ik gewoon dinsdag al aan de slag...Ik vertik het om meteen te gaan werken voordat ik weet wat de arbeidsvoorwaarden zijn, laat staan dat je verzekerd bent tijdens een bedrijfsongeval misschien... al is dat voor mij niet zo'n probleem, het werk zal voornamelijk binnen het kantoor bevinden...
Ik had wel een gesprek , maar had geen idee wat voor werk ik doen moest. Mocht ik ook niet zien, want je moest speciale kleding aan. Dus mocht ik niet naar binnen. Wat ik verdiende wisten ze ook niet. Dat moesten ze opzoeken..quote:Op zondag 5 september 2004 16:34 schreef Rietvaerder het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |