abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21755631
Hallo,

Laatst zag ik een vacature in de krant staan voor tijdelijke krachten, magazijnmedewerker bij Eurobrooks B.V.

Opslag voor vrije tijds kleding enzo. Alleen het telefoontje dat ik kreeg vond ik een beetje raar, hij vroeg vanaf wanneer ik beschikbaar ben, dus ik zeg, zo snel mogelijk. Zegt ie van, kan je dan morgen komen, zit een beetje krap met personeel. Die dag (vrijdag) had ik al andere afspraken, dus dat zei ik.

Zegt ie van, oh ok, dan zoek ik wel verder..

Alsof ik er al jaren werk Dus ik zei, ho ho, vanaf maandab ben ik wel beschikbaar.

"ok dan zie ik je maandag, half 9''

uh ok

Ga daar maandag dus heen.... maar dan moet er toch eerst een gesprek plaats vinden lijkt me ? Salaris enz, en voor hoeveel dagen in de week.

Het is toch niet gewoonlijk dat ik dan gelijk die dag begin?
pi_21755682
Waarschijnlijk krijg je dan een gesprek (die maandag), of je moet zwart werken.
pi_21755724
Ik vind het wel vreemd. En als je maandag moet beginnen dan heb je iig morgen nog even de kans om te kijken waar dat bedrijf zit en hoe het eruit ziet enzo. En dan maandag eerst melden bij die persoon die je aan de telefoon gesproken hebt.
pi_21755769
Ga gelijk achter een contract aan!!
pi_21755901
Eerst je contract doorlezen/tekenen dan pas gaan werken. Anders kun je mischien naar je geld fluiten.
  zaterdag 4 september 2004 @ 23:23:57 #6
17420 DeX090
bastard on parade
pi_21756300
Deed ik met m'n allereerste baan, ik ging met een vriend mee, ging gewoon aan de slag, aan het einde van de dag ving ik geld en zo ben ik een beetje begonnen. Die baas maakte daar ook helemaal geen problemen van, heb er uiteindelijk 4 jaar gewerkt.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_21760548
Hij zit krap in 't personeel; da's volgens mij een mooie onderhandelingspositie
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
pi_21761155
Ik wil toch zeker eerst thuis maandag het overleggen met mijn ouders. Heb namelijk nog meer reacties gehad op vacatures. Ik wil de baantjes gewoon even tegenover elkaar overgelijken. Salaris e.d.....
  zondag 5 september 2004 @ 16:25:43 #10
93082 Beaver
He! Ik ben je bitch niet!
pi_21767285
[offtopic]
Eurobrooks B.V. in Alblasserdam?
[/offtopic]

Het lijkt erop alsof ze ervan uitgaan dat je maandag om half 9 meteen gaat beginnen. Waarschijnlijk krijg je eerst een gesprek van tevoren en zul je daarna gelijk aan de slag gaan.... Ga niet eerder aan de slag voordat je exact weet hoe de vork in de steel zit anders word je dadelijk nog belazerd ook!
pi_21767299
Ja, Eurobrooks B.V. in Alblasserdam. Ken je het bedrijf?

Ik ben zeker niet van plan gelijk te gaan beginnen morgen, ik wil eerst e.e.a. met elkaar gaan vergelijken..... heb namelijk meerdere reacties op sollicitaties gehad.
pi_21767370
Ik ben ookal 2x ergens aangenomen zonder een echt gesprek gehad te hebben. en de andere keer had iemand anders het voor me geregeld. En dat zijn de enige 3 banen die ik heb/had.
Learn the rules and break them.
pi_21767371
Als die knakkers denken dat ik gelijk kom werken hebben ze het mis........ als ik de voorwaarden niks vind, of het bedrijf... ben ik net zo snel weer weg.
  zondag 5 september 2004 @ 16:32:26 #14
93082 Beaver
pi_21767386
Naja, "kennen" is een groot woord. Ik rijd er elke dag langs op weg naar mijn werk...

Tsja, het lijkt me nogal raar want ze verwachten denk ik dus echt dat je morgen gaat werken (aan de '"ok dan zie ik je maandag, half 9'' te zien). Je moet gewoon morgen even een kijkje nemen en duidelijk maken dat je niet van plan was gelijk aan het werk te gaan. Als ze moeilijk gaan lopen doen kun je denk ik beter dit bedrijf laten voor wat het is en naar de andere banen gaan kijken waar je ook reacties op gehad hebt.
pi_21767409
De man heeft idd personeelsgebrek. Maar je hebt zelf bij hem aangegeven dat je vanaf maandag beschikbaar bent, ga er dus maar vanuit dat je gelijk aan het werk mag. Eventuele vragen had je natuurlijk ook eerst even over de telefoon kunnen vragen. Ik denk dat als je maandagochtend aangeeft eerst te komen praten en dan weer naar huis gaat om er over na te denken dat je niet terug hoeft te komen
pi_21767428
Ja, een kennis van mij kreeg ook een baantje aangeboden daar, maar is er snel van weggerend. Het schijnt dat ze met 3-maanden contracten werken om bepaalde sociale lasten te ontduiken....

Heb sowieso geen goed gevoel erbij, maar ik zie morgen wel
pi_21767460
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:33 schreef danosa het volgende:
De man heeft idd personeelsgebrek. Maar je hebt zelf bij hem aangegeven dat je vanaf maandag beschikbaar bent, ga er dus maar vanuit dat je gelijk aan het werk mag. Eventuele vragen had je natuurlijk ook eerst even over de telefoon kunnen vragen. Ik denk dat als je maandagochtend aangeeft eerst te komen praten en dan weer naar huis gaat om er over na te denken dat je niet terug hoeft te komen
Dat is dan simpel.....

Die man had volgens mij heel veel haast, hij gaf het adres en zei tot maandag en hing bijna direct op

Maar het is toch niet meer dan logisch dat je eerst wil weten wat je functie wordt, hoeveel je gaat verdienen etc..

Hij heeft nog niet eens mn CV gezien Toen ik hun eerder belde om te reageren om de vacature zeiden ze dat ze meerdere kandidaten hadden... Heel vaag allemaal, maar ja, we zien het morgen
  zondag 5 september 2004 @ 16:36:17 #18
93082 Beaver
pi_21767462
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, een kennis van mij kreeg ook een baantje aangeboden daar, maar is er snel van weggerend. Het schijnt dat ze met 3-maanden contracten werken om bepaalde sociale lasten te ontduiken....

Heb sowieso geen goed gevoel erbij, maar ik zie morgen wel
Misschien moet jij dan ook maar het voorbeeld van die kennis volgen tenzij het natuurlijk een super relaxed baantje is met een vet salaris maar dat zal vast wel niet...
pi_21767471
Ik hoop het wel!
  zondag 5 september 2004 @ 16:38:22 #20
93082 Beaver
pi_21767498
Laat morgen even weten hoe het is gegaan, ben wel benieuwd
pi_21767500
Doe ik
  Redactie Games zondag 5 september 2004 @ 16:43:45 #22
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_21767579
Toevallig heb ik morgen een eerst een contractbespreking met m'n bedrijf voordat ik aan de slag ga. Maar als alles rond is kan ik gewoon dinsdag al aan de slag... Ik vertik het om meteen te gaan werken voordat ik weet wat de arbeidsvoorwaarden zijn, laat staan dat je verzekerd bent tijdens een bedrijfsongeval misschien... al is dat voor mij niet zo'n probleem, het werk zal voornamelijk binnen het kantoor bevinden...
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_21767640
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
Toevallig heb ik morgen een eerst een contractbespreking met m'n bedrijf voordat ik aan de slag ga. Maar als alles rond is kan ik gewoon dinsdag al aan de slag... Ik vertik het om meteen te gaan werken voordat ik weet wat de arbeidsvoorwaarden zijn, laat staan dat je verzekerd bent tijdens een bedrijfsongeval misschien... al is dat voor mij niet zo'n probleem, het werk zal voornamelijk binnen het kantoor bevinden...
Precies! Als alles klopt heb ik er ook niks tegen om zelfs morgen al te beginnen! Maar ik wil gewoon eerst alles weten.... that's it. Maar daar denken hun dus anders over, vrees ik.
  zondag 5 september 2004 @ 16:49:54 #24
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_21767711
klinkt wel vaag hoor
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_21767750
quote:
Op zondag 5 september 2004 16:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had wel een gesprek , maar had geen idee wat voor werk ik doen moest. Mocht ik ook niet zien, want je moest speciale kleding aan. Dus mocht ik niet naar binnen. Wat ik verdiende wisten ze ook niet. Dat moesten ze opzoeken..

Toen ik er eenmaal aan het werk was bleek het vreselijk werk te zijn. Vandaar dat ze zo geheimzinnig deden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')