grappig johquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ging altijd geblindoekt met 560 kilometer per uur over de snelweg rijden terwijl ik gepijpt werd
Das een goeei joh, toffe actie:Yquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:25 schreef Juup© het volgende:
Stunt was het niet echt, maar wel even schrikken.
Op weg naar denemarken wedstrijd rijden tegen een porsche 911 en en maserati. Ging op zich lekker (rond de 255 km/h), totdat een nederlandse ouwe lul in een camper van baan 3 naar 1 ging terwijl baan 2 helemaal leeg was. Alle drie moesten wij zo hard in de remmen dat het een wonder is geweest dat ik niet vanachter aangereden ben door die twee auto's. Dan rij ik naast de camper en kijkt die vent mij aan zo van "moet je maar niet zo hard rijden". Hart zat behoorlijk in mijn keel.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ging altijd geblindoekt met 560 kilometer per uur over de snelweg rijden terwijl ik gepijpt werd
hehe dat doet ie best netjesquote:Op zondag 29 augustus 2004 08:21 schreef Scheepschroef het volgende:
Een motor in een bestelwagen laden kan je ook zo gevaarlijk maken als je zelf wilt![]()
Lol, zo gaat het wel snel en hoef je hem tenminste niet op te tillen of over een dun plankje te rijdenquote:Op zondag 29 augustus 2004 08:21 schreef Scheepschroef het volgende:
Een motor in een bestelwagen laden kan je ook zo gevaarlijk maken als je zelf wilt![]()
moet je hem is heel rustig bekijken (op pauze zetten enzo) dan zie je dat vlak voordat ie het busje in gaat zn achterwiel bijna de grond raaktquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:36 schreef tjAb het volgende:
[..]
hehe dat doet ie best netjes
hmmmzz, 1+1=quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 23:51 schreef moussy het volgende:
Achter op zitten en in slaap vallen terwijl we met 170 over de snelweg gingen
ontopic. Ik stunt eigenlijk nooit op de motorquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:32 schreef BertV het volgende:
Stunt van iemand anders:
Ik heb een keer een meisje achterop gehad die in slaap gevallen was. Met een hand ondersteunend (ze hing half opzij) naar een benzine station... Ik had eigenlijk best wel lopen uitsloven dus ik was enorm bang dat ze flauw was gevallen. niet dus
Dan zul je je inderdaad flink uitgesloofd hebbenquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:32 schreef BertV het volgende:
Ik heb een keer een meisje achterop gehad die in slaap gevallen was. Met een hand ondersteunend (ze hing half opzij) naar een benzine station... Ik had eigenlijk best wel lopen uitsloven dus ik was enorm bang dat ze flauw was gevallen. niet dus
Kan ook per ongeluk ..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik stunt niet op de motor.
Ghe ghe ..quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:56 schreef Youssef het volgende:
Dan zul je je inderdaad flink uitgesloofd hebben
Mooi toch, dan kan het met +220km/hquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 15:55 schreef Patrick281 het volgende:
Toen we op de terugweg ergens stil stonden stapte ze af en ging een taxi bellen.![]()
![]()
Burn out had ik alleen nog in onze SC topic getijpedquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je hier al niet eens gepost PatM?
Of was dat het ''stunt met je auto'' topic.....
Dat heeft meer met je max topsnelheid te maken.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Mwa......
Mij zien ze denk ik ''wat beter'' op een brandweerrode motor
da's nog maar 180km/uquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:30 schreef Rietvaerder het volgende:
360km/2u
No shit Sherlockquote:Op maandag 6 september 2004 13:49 schreef Mr.Zed het volgende:
[..]
da's nog maar 180km/u
![]()
En toen schudde ze je wakker?quote:Op maandag 6 september 2004 14:46 schreef Youp het volgende:
1x in bilstain op een Honda XL500R toen k 15 was... een bergje om over te springen van 1,5 meter hoog ofzo.. eerst met 40-50 er over ging goed k kwam niet los toen wat harder ging ook goed 3e keer nog harder +-70 vergat ik te gaan staanmotor rijdt tegen bergje op, motor veert in, boven op bergje veert motor uit en begint te vliegen, youp wordt van t zadel afgegooid, youp heeft t stuur nog vast en gaat als superman achter de motor aan, motor land, youp land wonder boven wonder op t zadel, youp ziet klein kind op crossfiets
youp knijpt in voorrem (poot nog niet op achterrem) motor glijdt voor een beetje weg, youp heeft voet op achterrem en trapt daar vol op, youp slipt helemaal dwars, youp staat 50cm voor kind op crossfietsje stil met een halve hartverlamming
nee dit was niet een geplande 'stunt'![]()
nee is echt gebeurd..quote:Op maandag 6 september 2004 14:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
En toen schudde ze je wakker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |