Dat nummer heet Monster Truck driver ik weet de artiest niet zo 123 meer ff zoekenquote:Ben op zoek naar een nummer die gebruikt wordt in een TMF reclame. Dacht altijd dat het nummer iets van Truck Driver hete ofzo maar ben al ene tijdje op zoek en tot nu toe zeer onsuccesvol. Nummer komt ongeveer uit de zelfde tijd dat het nummer Rock yout body rock van Ferry Costen was uitgebracht. Nummer is zangloos.
Jep, dankuquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:28 schreef BeemStar het volgende:
THX, that sound about right
Ben jij niet opzoek naar
Minnie Ripperton - Loving you
quote:BloodyLotte
Van wie is die geniale geweldige lieve videoclip met die verliefde vingertjes?
quote:Myster_E
Ik zoek dat nummer wat in de HP reclame te horen is.
Dus met die kinderen die op hun electrische gitaren zitten te oefenen op dat bekende deuntje.
quote:
quote:Leffe48
Megane Coupe cabriolet reclame van Seat, zit er NET naar te kijken
Dat nummer in die reclame.. The more I see you,the more I want you..
Hoe heet die?
quote:Een nummer wat in Frankrijk vaak gedraaid werd, Radio Skywalk.
Waarschijnlijk dus een Frans nummer.
Enige bekende is "ola ola sjiela sjiela".
weird al yankovicquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:26 schreef bonke het volgende:
de groep die de clip heeft nagedaan van michel jackson beat it werd eat it en gangsters paradise naar amish paradise wie weet hoe die groep heet
owkeeeeej tnxquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:32 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
weird al yankovic
en da's nog altijd geen groepquote:Op vrijdag 3 september 2004 12:32 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
weird al yankovic
Is het zo'n moeite om even bovenaan de pagina te kijken?quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:55 schreef Leffe48 het volgende:
Hoe heet die?
al eerder door Mark beantwoord. Lezen is ook een kunst.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:55 schreef Leffe48 het volgende:
Hoe heet die?
My place is z'n nieuwe nummer.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:11 schreef PAA-053 het volgende:
Jo, weet iemand misschien hoe dat nieuwe nummer van Nelly heet, met die clip waarin hij na een lange tijd eindelijk zijn vriendin (die hij bedrogen had ofzo) weer terugkrijgt?
Alvast tnx!
Nelly Feat. Jaheim - My Placequote:Op vrijdag 3 september 2004 20:11 schreef PAA-053 het volgende:
Jo, weet iemand misschien hoe dat nieuwe nummer van Nelly heet, met die clip waarin hij na een lange tijd eindelijk zijn vriendin (die hij bedrogen had ofzo) weer terugkrijgt?
Alvast tnx!
Ik zag pas een documentaire over de Zweedse nyckelharpa, die ze volgens mij in het Nederlands sleutelviool noemden. Een band kan ik me niet herinneren. Google vond wel een Zweedse kroonprinses;quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:50 schreef chilipenn het volgende:
... een of andere band op tv had gezien die een sleutelviool gebruikten. ...
madonna - papa dont preach (geloof ikquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:57 schreef _Drake_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een house/dance nummer geschat tussen 1995-1998
ik hoorde het nummer: mario winans ft lil'flip en ik weet 100% dat het
achterligende deuntje exact van een house/dance nummer is van die tijd .
dit is dus het deuntje:
http://www.wijfjes.demon.nl/deze01.wav
Nee, tis meer zoiets als bv: Scoop- Drop it, niet dat die er op lijkt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 00:05 schreef marcek het volgende:
[..]
madonna - papa dont preach (geloof ik)
Ik wist meteen welk liedje je bedoelde, maar het duurde even voordat ik het ook gevonden kreeg. Zat de hele tijd te denken in de richting Boy Wamduequote:Op vrijdag 3 september 2004 23:57 schreef _Drake_ het volgende:
Ik ben op zoek naar een house/dance nummer geschat tussen 1995-1998
ik hoorde het nummer: mario winans ft lil'flip en ik weet 100% dat het
achterligende deuntje exact van een house/dance nummer is van die tijd .
dit is dus het deuntje:
http://www.wijfjes.demon.nl/deze01.wav
quote:Op zaterdag 4 september 2004 04:45 schreef Elysium het volgende:
[..]
Ik wist meteen welk liedje je bedoelde, maar het duurde even voordat ik het ook gevonden kreeg. Zat de hele tijd te denken in de richting Boy Wamdue(Nou blijkt ook dat Wamdue Project - King Of My Castle in diezelfde periode uit was.)
Het is in ieder geval Progress presents The Boy Wunda - Everybody, uit 1999.
En daar komen inderdaad de strings van de intro van Madonna - Papa Don't Preach in voor.
Alphaville - In bubblegum [1984]quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:59 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zoek een liedje van rond de jaren '80. Iets met " bubblegum" komt in het liedje voor....
Ik?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:09 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik wil niet heel lullig doen CW en Tekno, maar hij vroeg om warez imo
Twilight and Mistquote:Op zaterdag 4 september 2004 22:20 schreef Jobbel het volgende:
Als de jongste van de drie broers uit Legends of the Fall thuiskomt met z'n nieuwe vriendin, zingt hij een prachtige folksong (zij begeleid hem op piano dacht ik).
Wie helpt mij aan dit nummer?
Alvast bedankt.
Clokx - Clocks en dat is een 'remix' van Coldplay - Clocks.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:06 schreef superarvid het volgende:
Ik zoek een nummer, is al best een tijdje oud, is volgens mij van de artiest Ron van den Beuken en heeft er zo'n piano solo in (waarna hij er uiteraard weer met de bas inhakt) Het is uiteraard van de categorie trance. heeft iemand enig idee wat de titel van dit nummer is?
Summerlove - Remember ..quote:Op zondag 5 september 2004 11:27 schreef Megter het volgende:
Ik zoek een nummer wat redelijk vaak gedraaid wordt in kroegen/discotheken. Gister ook weer, alleen vergeten aan de dj te vragen, dus dan maar hier.
Het nummer begint met: "In a while, maybe you'll remember..."
Alvast bedankt!
Kan het zijn dat de titel Anne is? De Starkoo versie is gecovered van Clouseau... Herman van Veen's nummer over Anne gaat anders.quote:Op zondag 5 september 2004 12:13 schreef Maeslant het volgende:
[..]
Summerlove - Remember ..
Nu mijnes .. het is iets van Herman van Veen .. dacht ik .. beetje skihut achtig .. heel bekend .. maari k kom ern iet meer op. Heb het van deweek 2x gehoord .. in skihut achtige dingen (soos enzo)
Dat is zelf gecomponeerd. www.ster.nl en dan naar reclame wereld.quote:Op zondag 5 september 2004 15:09 schreef Kyro het volgende:
Weet Iemand hoe het Nr Heet dat in de Hi Reclame wordt gebruikt waarbij er z'n meisje achter zo'n telefoon Piano zit.
Voor wat betreft friends: misschien hierbij: http://www.friends-tv.org/music.htmlquote:Op zondag 5 september 2004 21:08 schreef dennisdotcom het volgende:
Twee nummers van tv-promofilmpjes.
RTL5, het filmpje van de US Open, daar is een leuk instrumentaal stukje.
NET5, het filmpje laatste seizoen Friends, een beetje Frank Sinatra achtig maar door een vrouw.
Laat maar, gevonden: Peter Schilling - Major Tomquote:Op zondag 5 september 2004 22:53 schreef RichardQuest het volgende:
Ik zoek een nummer, waarschijnlijk Duitstalig. Het refrein heeft ongeveer dezelfde melodie als "Non, non, rien a change" van Les Poppys, en het is redelijk vrolijk...
Oh ja, het ritme verandert nogal als het refrein gezongen wordt.
't origineel is Ik Wil Je van De Kreuners. Wat ze er in de skihut mee gedaan hebben weet ik niet.quote:Op zondag 5 september 2004 23:09 schreef Qweraz het volgende:
Ik zoek vlak voor ik ga slapen ook nog wat:
Soort skihut achtig nummer (maar het zal een remix weze) met de tekst...
'blijf bij me, hou van me, ik mis je,, ik laat je nooit meer gaan(of los, datken ook)
iemand een ideeetje???
Voor US Open: komen de geluiden voornamelijk uit percussie instrumenten? Hetzelfde als bij het begin van de filmpjes op http://www.usopen.org/en_US/news/media/tv.html ?quote:Op zondag 5 september 2004 21:08 schreef dennisdotcom het volgende:
Twee nummers van tv-promofilmpjes.
RTL5, het filmpje van de US Open, daar is een leuk instrumentaal stukje.
NET5, het filmpje laatste seizoen Friends, een beetje Frank Sinatra achtig maar door een vrouw.
Bedoel je de versie van Aztec Camera?quote:Op maandag 6 september 2004 02:38 schreef BL_Henkie het volgende:
oi,
ik zoek een versie van Van Halen's Jump, gezongen door een vrouw, begeleid met een rustige
accoustisch gitaar. Ze had twee voornamen.
Wie weet wie ik bedoel?
bvb dank
Bedoel je niet het promofilmpje voor het laatste seizoen van Sex and the City? Dat is een beetje een nummer zoals je het omschrijft en ik zoek ook de titel en artiest van dat nummer...quote:Op zondag 5 september 2004 21:08 schreef dennisdotcom het volgende:
Ook te vinden op www.ster.nlquote:Op maandag 6 september 2004 13:40 schreef twinkles het volgende:
Ik ben helemaal weg van de muziek van een reclame op televisie. Volgens mij is het van natuur & milieu, je ziet dieren die terecht zijn gekomen in de mensenwereld, bijvoorbeeld een specht die tegen een lantarenpaal aan tikt.
Wie kan mij vertellen Hoe dit nummer heet, en wie het heeft gemaakt?
Maar ze is natuurlijk bekender als de helft van Dead Can Dancequote:Op maandag 6 september 2004 13:49 schreef Lehcimus het volgende:
btw Lisa Gerrard is een geweldige componist. Ze maak ook oa muziek voor films.
Martin Solveig vs Salif Keita - Madanquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:59 schreef El-Rico het volgende:
hoe heet dat nummer waarin je die vingers ziet, die als t ware een verhaal uitbeelden. Er zitten wel een beetje Afrikaanse klanken in.
Deze plaat is origineel idd van De Kreuners [1990], de "verkrachting" is van Starkoo [2004]quote:Op maandag 6 september 2004 00:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
't origineel is Ik Wil Je van De Kreuners. Wat ze er in de skihut mee gedaan hebben weet ik niet.
iemand een idee? hij wil het wel graag wetenquote:BeEr !я!ѕ кнσυω ναи נє ѕιєѕ! My Only One zegt:
Weet jij trouwens toevallig hoe dat nr. van de cranberries heet waarin ze in zown spookstad zijn in die clip?
Zombiequote:Op maandag 6 september 2004 20:02 schreef T1andonly het volgende:
[..]
iemand een idee? hij wil het wel graag weten
Rober Miles ?quote:Op maandag 6 september 2004 20:36 schreef sweex het volgende:
***** - Children
iig een zwaar relax nummer, en zwaar bekend
nope da's m niet. Als ik een mic had, had ik 'm heel eenvoudig kunnen fluiten. Tis echt een heel simpel melodietje.quote:Op maandag 6 september 2004 20:39 schreef Mark het volgende:
Babylon Zoo - Spaceman?
Starkoo - Ik wil jequote:Op maandag 6 september 2004 00:31 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
't origineel is Ik Wil Je van De Kreuners. Wat ze er in de skihut mee gedaan hebben weet ik niet.
Zie je wel... ik moet mijn vaste antwoord wijze aanhouden....er zijn er gelijk die het niet meer begrrijpen....quote:Op maandag 6 september 2004 21:26 schreef Qweraz het volgende:
[..]
Starkoo - Ik wil je
Hij heeft er denk een bass onder gezet![]()
![]()
ik ben nog steeds op zoekquote:Op zondag 5 september 2004 17:15 schreef TheFrankey het volgende:
ow ja.. ik had ook nog een verzoek. Ik was gister op een kermis en in de kroeg hoorde ik een best wel gezellig nummer. het is wel een typisch feest/ meezing nummer. En ik ken wel 1 regel uit het refrein
"onder de parasol"
Ja en dan een vrolijk muziekje erbij op midtempo zeg maar
quote:Op maandag 6 september 2004 22:22 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Vraagje, ik zoek het nummer van die reclame met die indiërs die een oude auto omtoveren naar een peugot 206 (volgensmij) en als ze erin rijden draaien ze dat nummer.
klinktwel cool
quote:"The Sculptor" by "Raja Mushtaq"
En wederom gooi ik deze er maar een keertje in:quote:Op maandag 6 september 2004 21:13 schreef ReVu het volgende:
Ik zoek een nummer....
Eenvoudig...
Het is een dance nummer...
En de melodie is van een soort trompet (spaans-achtig)....
De melodie begint zeg maar eerst met een lage en dan een hoge toon van die trompet....
ps: Het is echt een Hollywood-discotheek nummertje!
Volgens mij bedoel jij euh.. De Hooglanders - Chlamydiaquote:Op zondag 5 september 2004 12:13 schreef Maeslant het volgende:
[..]
Summerlove - Remember ..
Nu mijnes .. het is iets van Herman van Veen .. dacht ik .. beetje skihut achtig .. heel bekend .. maari k kom ern iet meer op. Heb het van deweek 2x gehoord .. in skihut achtige dingen (soos enzo)
Deep Purple - Hauntedquote:Op maandag 6 september 2004 21:51 schreef DJ.KRIZZ het volgende:
Waarvan is ook alweer het liedje waarin in het refrein wordt gezongen:
"Haunted(Wanted?) Haunted, cause that's what you wanted." Een rocknummer is het.
Google levert bijvoorbeeld " De Zon De Zee" van BZN op...quote:Op maandag 6 september 2004 22:38 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ik ben nog steeds op zoek
Jij ben de BOM van dit forum!!quote:Op maandag 6 september 2004 23:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En wederom gooi ik deze er maar een keertje in:
Rune - Calabria
Of niet?
Barry Manilow - Mandy [1975]quote:Op dinsdag 7 september 2004 16:10 schreef SynchroSteve het volgende:
Van wie is ook al weer het nummer met de tekst:
"Ow Mandy, when you kiss me you stop me from shaking"?
En hoe heet het?
Of Scott English - Brandy [1972]quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:22 schreef Maeslant het volgende:
Of Bombi - Mandy .. (dance versie)
of Westlife - Manby (Jongens groep)
of zelfs Mark-oh - Mandy (dance versie II)
Jan Wayne - Only You wellicht?quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:51 schreef VioLenT het volgende:
ik ben op zoek naar een nummer met een refrein waarin alleen een piano en viool te horen zijn op de maat met daartussen (de maten) korte pauzes
er zingt ook nog een man mee, en heb een vage herinnering van "only you", MAAR dat weet ik niet zeker. Het ging wel over een vrouw dacht ik.
Bekend bij iemand?
Mink de Ville - Spanish stroll [1977]quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:15 schreef peiky het volgende:
Ik ben op zoek naar een track die de woorden " Mr.Jim, i can see the state your in, finger on your eyebrau............"
Help..
Peiky.
En natuurlijk Me first & the gimme gimmes! [1997]quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:33 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Of Scott English - Brandy [1972]
Want dat is eigenlijk het origineel
Verder gecoverd door: Andy Williams [1975], Richard Kerr [1976], Black Ivory [1976], Drop Nineteens [1992] en er is een Nederlandse versie door: Yves Segers.
Alhoewel Mandy over een verloren liefde gaat, ging Brandy over een verloren geraakte hond...
Denk eerder aan iets als The Plattersquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:58 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Jan Wayne - Only You wellicht?
quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:50 schreef nXn het volgende:
voordat ik begin...dit is geen spam ik wil alleen de naam van eht nummer
http://www.lucky.nl/disco/ op die site in de musicplayer...liedje 2... iemand die weet hoe hij heet?
fenx alvast
gevonden op het forum van de sitequote:De nummers die op de website gebruikt worden zijn achtereenvolgens;
1 Jordan & Baker - Explode
2 Gabry Ponte - Geordie
3 Cosmic gate - Melt to the oceaan
doh ><quote:Op dinsdag 7 september 2004 21:09 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
[..]
gevonden op het forum van de site
iemandquote:Op vrijdag 3 september 2004 22:18 schreef Laevid het volgende:
Ik zoek drie nummers uit de set die laidback luke op het atlantis-festival in roosendaal draaide (ik neem aan dat dit OF vrij recente OF "classics" zijn.
Het zijn alledrie dance-nummers, en bevatten de volgende teksten:
1. blablabla revolution.... Fuck the revolution!
2. I love you, "iets" how three words can lead to sex (of iets van gelijke strekking)
3. een nummer met een vrouwenstem, wat volgens mij vrij recent is (heb het al meer keren gehoord) en die gaat wooooooooooooooooooooh nana na
Ik hoop dat iemand weet waar ik het over heb, alvast bedankt
Ik heb even geluisterd maar dit is hem jammer genoeg niet. Vraag gaat dus terug in de poul:quote:Op dinsdag 7 september 2004 11:35 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Google levert bijvoorbeeld " De Zon De Zee" van BZN op...
De zon, de zee,
'n dagje lekker niksen op het strand met een biertje in je hand (la-la-la-la la-la-la-la)
De zon, de zee, met je koelbox vol,
onder je parasol dan ga je uit je bol
En als de zon verdwijnt, (ooohh)
dan is 't tijd voor de liefde en voor veel gezelligheid (oh yeah)
T-Rex? Marc Bolan stierf in 1999 door een car crash....quote:Op woensdag 8 september 2004 01:06 schreef BB-King het volgende:
Ik zoek een bandje, alleen ben de naam spontaan vergeten.
Redelijk bekend in de 60's enzo, paar hitjes her en der gehad geloof ik.
Weet dat ze met z'n 4en waren, en eentje is toen in de mid-sixties verongelukt in autocrash.
Dat was een Schot geloof ik... tenminste zo'n naam had ie en dat was het eigenlijk zo'n beetje.
Iemand een idee?
In 1999 was hij al 22 jaar dood - Bolan stierf al in 1977. (link)quote:Op woensdag 8 september 2004 09:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
T-Rex? Marc Bolan stierf in 1999 door een car crash....
Ik weet het antwoord niet, maar deze link geeft een prachtig luguber overzicht van alle dead musicians, gesorteerd op doodsoorzaak. Als je de lijst bij Car Crashes doorkijkt, kom je misschien de naam tegen die je zoekt. Succes:)quote:Op woensdag 8 september 2004 01:06 schreef BB-King het volgende:
Ik zoek een bandje, alleen ben de naam spontaan vergeten.
Redelijk bekend in de 60's enzo, paar hitjes her en der gehad geloof ik.
Weet dat ze met z'n 4en waren, en eentje is toen in de mid-sixties verongelukt in autocrash.
Dat was een Schot geloof ik... tenminste zo'n naam had ie en dat was het eigenlijk zo'n beetje.
Iemand een idee?
Oeps... uiteraard bedoelde ik ook 77quote:Op woensdag 8 september 2004 10:11 schreef CaAl het volgende:
[..]
In 1999 was hij al 22 jaar dood - Bolan stierf al in 1977. (link)
Deze zoek ik dus ookquote:Op woensdag 8 september 2004 00:56 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer heet dat ze gebruiken in die Veronica reclame waarin ze stukjes laten zien van alle goeie films die gaan komen?
Het is een rock nummer, maar ik kan er maar niet achter komen welke het is
Jaja dat is hem!quote:Op woensdag 8 september 2004 12:17 schreef RichardQuest het volgende:
Volgens mij bedoel je The Von Bondies - C'mon C'mon.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar: Jodi Bernal - Que si, que non?quote:Op dinsdag 7 september 2004 18:55 schreef green_day het volgende:
hallo
ik ben in 2000 op vakantie geweest in spanje waar ik 1 liedje constant heb gehoord
nu hoorde ik hem vanochtend weer op de radio
ik ken de tekst nie en de titel ook nie
het is iets met
qui ce ra
est ce no no no
est ce no no no
best wel vaag maar misschien weten jullie het
nr. 1 is van hemzelf. Zijn nieuwe single heet 'Fuck the revolution'.quote:Ik zoek drie nummers uit de set die laidback luke op het atlantis-festival in roosendaal draaide (ik neem aan dat dit OF vrij recente OF "classics" zijn.
Het zijn alledrie dance-nummers, en bevatten de volgende teksten:
1. blablabla revolution.... Fuck the revolution!
2. I love you, "iets" how three words can lead to sex (of iets van gelijke strekking)
3. een nummer met een vrouwenstem, wat volgens mij vrij recent is (heb het al meer keren gehoord) en die gaat wooooooooooooooooooooh nana na
Niemand?quote:Op maandag 6 september 2004 20:05 schreef nlboy het volgende:
Het nummer wat je hoort op Thrillride TV (TMF).
In het nummer wordt het woord "Excited" gezongen.
Beetje trance-achtige stijl.
Hot Banditoz - Veo Veoquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:55 schreef green_day het volgende:
hallo
ik ben in 2000 op vakantie geweest in spanje waar ik 1 liedje constant heb gehoord
nu hoorde ik hem vanochtend weer op de radio
ik ken de tekst nie en de titel ook nie
het is iets met
qui ce ra
est ce no no no
est ce no no no
best wel vaag maar misschien weten jullie het
Pennywise - Bro Hymnquote:Op woensdag 8 september 2004 11:29 schreef DeX090 het volgende:
Op advies van Seborik (fuck, wat ben je er snel bij, het topic stond er net twee minuten):
Herkent iemand dit toevallig...?
http://home.student.utwente.nl/r.a.wolf/Sample10.mp3
Loop er al maanden mee in m'n kop, weet alleen nog steeds niet wat het is...
Dj Galaga - The Gamequote:Op woensdag 8 september 2004 22:18 schreef chillv het volgende:
hoe heet dat nummer eigenlijk dat ze nu bij nederland-tjechie steeds na een doelpunt spelen? Het is dat melodietje dat ook bij basketbal en honkbal wel eens wordt gespeeld, soort electrisch orgel. Er worden steeds 4 noten gespeeld, die steeds met een halve toon verhoogd worden. Het is volgens mij de intro van een ander nummer dat ook gespeeld wordt
Rune - Calabriaquote:Op woensdag 8 september 2004 22:33 schreef AlfredS het volgende:
Hoe heet dat jazzy/club nummer, wat nu heel veel wordt gedraaid? Dat nummer met die saxafoon erdoorheen?
thanx, ik zal er eens gaan kijkenquote:Op woensdag 8 september 2004 18:12 schreef SlagerKorrel het volgende:
[..]
nr. 1 is van hemzelf. Zijn nieuwe single heet 'Fuck the revolution'.
nr. 2 & 3 weet ik niet, maar op zijn site heeft-ie een drukbezocht forum, waar hij zelf ook regelmatig komt, en waar je oa. vragen kan stellen over zijn sets.
http://www.laidbackluke.com
Bekende covers van Push It, staat hij daar tussen?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:55 schreef Vimana het volgende:
Ik zoek een nummer, dance, was een klein hitje 1 of 2 jaar terug denk ik. Gebruikt het melodietje van Salt 'n Peppa's - Push It
Ik kan nu het filmpje niet bekijken, maar misschien dat je met de soundtrack op IMDB verder komt. Veel lyrics daarvan zijn te vinden op allthelyrics.com.quote:Op woensdag 8 september 2004 11:55 schreef ZanderZ het volgende:
Le_Roi_7: RMB - Spring?
Zelf zoek ik nog steeds een nummer, namelijk uit de film Me, Myself & Irene. Het gaat om het nummer dat op ongeveer 45 minuten te horen is. Het nummer hoor je op de achtergrond, erg zacht en er wordt doorheen gepraat. Het lijkt hiphop te zijn en de enige tekst die ik kan opmaken is 'Hey' en 'It ain't easy'. (ter verduidelijking een filmpje)
Ik heb al op Google gezocht naar 'hey it ain't easy lyrics' maar niks goeds gevonden
Alvast hartelijk bedankt
Welk genre, jaar ongeveer? Ik ken wel het liedje E-rotic - Max don't have sex with your exquote:Op donderdag 9 september 2004 02:51 schreef Dionysus1975 het volgende:
Ik kan me van vroeger ooit een nummer herinneren dat waarschjinlijk als titel Max had, maar door de tijd heen toch vergeten wie het nu eigenlijk moet wezen. Toevallig vroeg iemand mij hoe dat nummer heette, maar ja, ikkes geen idee hebben. Misschien dat jullie een idee hebben
Paolo Conte - Max [1988]quote:Op donderdag 9 september 2004 03:04 schreef Dionysus1975 het volgende:
Jaar, denk +/- rond 70-er jaren, zit tegen het klassieke aan.
Of iets in die richting. Het gaat in elk geval over roeien :wecky.quote:Roeien ...blablabla... van Herlingen naar Terschelling
Niemand? Geen Turken hier op FOK?quote:Op woensdag 8 september 2004 11:54 schreef Skylar het volgende:
Ben op zoek naar een Turks liedje. Het is op dit moment erg poplulair. Er wordt het zinnetje "Tu ta mas" (wat betekent; "niet te stoppen") in gezongen. Het is een langzaam, romantisch liedje. Weet iemand misschien de titel en de artiest?
Om half 3 's nachts heb ik idd mijn pc niet meer aan staanquote:Op donderdag 9 september 2004 02:25 schreef Elysium het volgende:
Ik kan nu het filmpje niet bekijken, maar misschien dat je met de soundtrack op IMDB verder komt. Veel lyrics daarvan zijn te vinden op allthelyrics.com.
ik denk meteen aan het nummer superstylin' van groove armada...maar kan niet 100% zeker zeggen of dat stukje er ook echt in zit...quote:Op woensdag 8 september 2004 23:33 schreef AlfredS het volgende:
Hoe heet dat clubnummer waarin de tekst voor komt van chaka demus - bla bam? Gaat zoiets van: "bambambillambambam", nou goed, you got it
scent - up & down?quote:Op donderdag 9 september 2004 17:22 schreef Megzz het volgende:
ik ben op zoek naar de titel van een vrolijk dancenummer dat ongeveer zo gaat: alalalalaeee alalalalaaaik weet dat je er zo niet veel mee opschiet
.... maar dat is echt alles wat ik ervan weet. Het heeft een beetje een tropische vibe...anyone?
Marmalade - Ob-la-di, ob-la-da [1968]quote:Op donderdag 9 september 2004 20:04 schreef D-John het volgende:
Zoek dat liedje van de tv serie ' Life goes on " van vroeguh! Met Corky ...
Ob la di ob la da. uitgevoerd door o.a. Beatles en Marmalade. Uitvoerder bij de serie weet ik niet.quote:Op donderdag 9 september 2004 20:04 schreef D-John het volgende:
Zoek dat liedje van de tv serie ' Life goes on " van vroeguh! Met Corky ...
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:45 schreef seto het volgende:
[..]
scent - up & down?
quote:Op donderdag 9 september 2004 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Welke voetbalfan weet welk nummer ze draaien bij een doelpunt van RKC Waalwijk??
Dat heet nu ongeduldig: op dezelfde pagina 2 keer posten.... Heb geduld mensen lezen echt wel meer dan alleen de laatste postquote:Op donderdag 9 september 2004 21:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
2e keer
Miggy - Annie [ 1981]quote:Op donderdag 9 september 2004 22:16 schreef markiemark het volgende:
van wie is het nummer annie hou jij mn tassie ff vast?
sorryquote:Op donderdag 9 september 2004 22:16 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Dat heet nu ongeduldig: op dezelfde pagina 2 keer posten.... Heb geduld mensen lezen echt wel meer dan alleen de laatste post
quote:Op donderdag 9 september 2004 22:18 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Miggy - Annie [ 1981]
Miggy - Annie (remix) [1989]
Counting Crows - Accidentally In Lovequote:Op donderdag 9 september 2004 21:55 schreef winterapfel het volgende:
ik zoek ik zoek....
come on come on.. move a little closer come on come on.. bla bla bla.. liedje word regelmatig gedraaid .. maar hoe t heet???
Volgens deze thread is het goal-lied Animal Crackers - Biertje? en de intro is Eye of the tiger.quote:Op donderdag 9 september 2004 18:50 schreef Bupatih het volgende:
Welke voetbalfan weet welk nummer ze draaien bij een doelpunt van RKC Waalwijk??
Martin Solveig versus Salif Keita - Madanquote:Op donderdag 9 september 2004 17:22 schreef Megzz het volgende:
ik ben op zoek naar de titel van een vrolijk dancenummer dat ongeveer zo gaat: alalalalaeee alalalalaaaik weet dat je er zo niet veel mee opschiet
.... maar dat is echt alles wat ik ervan weet. Het heeft een beetje een tropische vibe...anyone?
Curtis Stigers - I wonder why [1992]quote:Op vrijdag 10 september 2004 04:01 schreef PLAE@ het volgende:
Ik zoek zo'n zwaar romantisch nr. Het begint met een gigantische Saxofoon intro en dan komt er een vent met een zware vent die zingt: ' loveeeeeeeeeeeeeeee is a passion that burns deep inside' (nou hoop ik dat ik de tekst helemaal goed heb)
bekend nr maar kan ff niet op de rest van t nr komen. Alvast bedankt!
Dat is hem!quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:38 schreef Mark het volgende:
Klinkt als Duran Duran - Save a prayer ("Don't save a prayer for me now, Save it 'til the morning after")
quote:Op woensdag 8 september 2004 11:29 schreef DeX090 het volgende:
Op advies van Seborik (fuck, wat ben je er snel bij, het topic stond er net twee minuten):
Volgens mij was deze al gezegd, maar het klinkt erg als Bro Hymn van Pennywise. Of O van Melrose natuurlijk, maar dat is een k***enummer...quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:10 schreef DeX090 het volgende:
hier ben ik ook naar op zoek, nummertje hangt de hele dag al in mn kop. anyone ?quote:Op donderdag 9 september 2004 21:21 schreef BlackSheep het volgende:
Even een klein vraagje:
Welk nummer hoor je op de achterground van het reclamespotje over MTV & MSN Messenger present Icon ofzoiets........die ietwat gedigitaliseerde weergave van mensen die zitten te chatten via msn. Als ze dan die schermpjes afbeelden, hoor je een nummer. Weet iemand welke dat is toevallig?
Hmm..Ze draaiden wel een keerquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:35 schreef TheDon1985 het volgende:
Bij de laatste aflevering van GTST, werd een nummer gedraait in De Koning (toen Stefano er zat), welk nummer is dat?....lol
Een deel van de tekst: ''Don't save your breath for me now, save it for the morning after''
Nee, zie eerdere postsquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:22 schreef Bupatih het volgende:
Hmm..Ze draaiden wel een keer
Gary ??Nog wat?? - Mad World
Is dat die?
Via google kom ik op: DJ Zany - Be on your wayquote:Op vrijdag 10 september 2004 18:22 schreef Leon.S.Kennedy het volgende:
Help!
Ik zoek een nummertje dat van darten is, als iemand van darten houdt dan kent ie de engelse darter Ted Hanky... hij komt op met een zeer vet house nummer , en wat ik daar van weet is alleen dat het van DJ sady (of ik het goed schrijf weet ik niet eens) en de titel klinkt als (On your way of beyond your way) de tekst die de jonge dame in het nummer zegt is niets anders dan ( This is my terretory)
Help me, please,
Thx
Ik gok: 4 hero - Les fleursquote:Op vrijdag 10 september 2004 17:23 schreef Ripassa het volgende:
Hallo allemaal!
Een jaar, mischien zelfs al twee kwam regelmatig een clip voorbij van naar ik meen een franse band. Dit weet ik echter niet meer zeker, kan ook zijn dat er gedeeltes in frans werden gezongen.
De hele clip is een tekeflim, met happy mensen, veel bloemen, die constant door het beeld bewegen. Het liedje zelf is (wederom weet het niet zeker) een cover van een jaren 70-ig plaat.
Heeft een refrein waarin meerdere mensen tegelijk zingen, bijna mierzoet, maar een heel happy plaatje.
Wie o wie kent em ?
thnx.
Thnx man, sorry was vergeten te googlelen kom net terug van werk... beetje gaar..quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:42 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Via google kom ik op: DJ Zany - Be on your way
Inderdaad! dat is hem thnx!quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik gok: 4 hero - Les fleurs
Beastie Boys - Body Movin' (1998). Er is ook een Fatboy Slim remix.quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:30 schreef DuranK het volgende:
Hallo
ik zoek een nummer. ik weet niet of het oud of nieuw is.
er wordt eerst gewoon in gezongen en dan in het refrein word een paar keer Body Moving herhaald.
Iemand enig idee?
Even een klein egoïstisch schopjequote:Op donderdag 9 september 2004 21:21 schreef BlackSheep het volgende:
Even een klein vraagje:
Welk nummer hoor je op de achterground van het reclamespotje over MTV & MSN Messenger present Icon ofzoiets........die ietwat gedigitaliseerde weergave van mensen die zitten te chatten via msn. Als ze dan die schermpjes afbeelden, hoor je een nummer. Weet iemand welke dat is toevallig?
Ultrabeat - Pretty green eyes [2004]quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:46 schreef Seal_force het volgende:
Hoe heet de maker van het liedje Pretty Green Eye's??
was dat niet DJ Galaga - The Gamequote:Op vrijdag 10 september 2004 16:47 schreef BoosteRr het volgende:
Hey, wie weet hoe het nummer heet, dat werd gedraaid net voordat de 2e helft van Nederland-Tjechië begon?
Alvast bedankt!
klopt origineel is dit eeeh... the moon - blow up your speakersquote:Op zaterdag 11 september 2004 13:58 schreef __Wouter__ het volgende:
[..]
was dat niet DJ Galaga - The Game
(eventueel in een bubblin remix)
Yoji Biomehanika - Hardstyle Disco [2003]quote:Op zaterdag 11 september 2004 04:22 schreef bloedneus.com het volgende:
Ik wou weten welke deze is(download sloom)
volgens mij is het 1 van deze :
06. Yoji Biomehanika - Samurai
07. Eurotrash - Get Up, Get Down (Yoji Biomehanika Remix)
08. Yoji Biomehanika - Never End (Derler & Klitzing Remix)
09. Dark by Design - Blackout
Lil Jon & the East Side Boyz featuring Ying Yang Twins - Get Lowquote:Op zaterdag 11 september 2004 17:46 schreef SuperUli het volgende:
http://www.home.nl/film/trailer/9938?formaat=groot
R&B/hip-hop achtig nummer, helemaal op het einde van deze trailer, weet iemand die?
quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:53 schreef Elysium het volgende:
[..]
Lil Jon & the East Side Boyz featuring Ying Yang Twins - Get Low
Walking on shunshine?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:21 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek een nummer, gezongen door een man, jaren 80 / 90.
voorkomende teks/woordent:
"Walking on...." ... kwamen verschillende woorden
"Blues way shoes" hoorde ik dacht ik
"Boring"
iemand?![]()
Nee dat is hem niet, bedankt voor je reactie iig.quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:22 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Walking on shunshine?
Ik denk Marc Cohn - Walking in Memphisquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:21 schreef cb_17 het volgende:
ik zoek 2 nummers, gezongen door een man, jaren 80 / 90.
voorkomende teks/woordent:
"Walking on...." ... kwamen verschillende woorden
"Blues way shoes" hoorde ik dacht ik
"Boring"
en het andere nummer, gehoord in een KPN reclame:
"Whe gonna shot to the top" hoorde ik veel
Als het goed is staat ie hierbij http://www.imdb.com/title/tt0289043/soundtrackquote:Op zaterdag 11 september 2004 19:21 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje voor mijn vader:
In de film 28 days later, komt een deuntje voor, rustig deuntje, bestaand uit gitaar bas, drums en synthesizer..
Me pa dacht dat het deuntje voorkwam in de eerste helft van de film, voordat ze naar dat landhuis gaan...
Heb je al gekeken op www.imdb.com en dan bij Crouching Tiger.... ?quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:39 schreef StefSOFT-NL het volgende:
Ik ben op zoek naar de muziek uit de trailer van Crouching Tiger, Hidden dragon en die muziek is ook tegenwoordig in de reclame van the Bachelor te beluisteren, weet iemand wie dit gecomponeerd heeft en hoe dit nummer heet?
Allebe goed.. thnx.!!quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik denk Marc Cohn - Walking in Memphis
=edit= en Shout to the top van the style council
Of Blue suede shoes?quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:24 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik denk Marc Cohn - Walking in Memphis
=edit= en Shout to the top van the style council
DJ Cor - He ho Coolio [1998]quote:Op zaterdag 11 september 2004 17:45 schreef cyberterrorist het volgende:
ik zoek een apres ski soort liedje met als tekst steeds HEEEEY HOOOO
wie kan me helpen? Is altijd leuk voor op schoolfeesten![]()
alvast bedankt![]()
Ik gok op Grandaddy - AM 180quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:21 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje voor mijn vader:
In de film 28 days later, komt een deuntje voor, rustig deuntje, bestaand uit gitaar bas, drums en synthesizer..
Me pa dacht dat het deuntje voorkwam in de eerste helft van de film, voordat ze naar dat landhuis gaan...
Kan iemand hem helpen?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:37 schreef Devils_Child het volgende:
ojee
ik zoek een liedje, ik gok een 80ies liedje, maar in het cafe hadden ze er een remix van gemaakt
in het begin is het helemaal stil in het liedje behalve 1 instrument die het melodietje van het liedje doet.
tis klote dat ik er geen muziekje van online kan zetten dus zet ik de noten met streepjes neer
[code]
_ -- _ -------- -_
- - _ _ - _ - _
- -
[/code]
klote faq met zonder antwoorden van codes
[afbeelding]
Ik gok op:quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:21 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje voor mijn vader:
Kan iemand hem helpen?
ik kan hem helemaal nergens vindenquote:Op zaterdag 11 september 2004 20:57 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
DJ Cor - He ho Coolio [1998]
MSN dan maar?quote:Op zondag 12 september 2004 01:16 schreef cyberterrorist het volgende:
[..]
ik kan hem helemaal nergens vinden![]()
Marco Borsato - Hoe zou het zijn ?quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:53 schreef hallo_mensen het volgende:
wie weet hoe dit nummer heet ?
Marco Borsato eik
’’hoe zou het zijn als we nog een x bij elkaar waren‘‘
Misschien heb meer je kans als mensen de melodie horen gespeeld door een gitaar of piano.quote:Op zondag 12 september 2004 00:17 schreef Devils_Child het volgende:
[..]
Duran Duran - Save a Prayerquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:35 schreef TheDon1985 het volgende:
Bij de laatste aflevering van GTST, werd een nummer gedraait in De Koning (toen Stefano er zat), welk nummer is dat?....lol
Een deel van de tekst: ''Don't save your breath for me now, save it for the morning after''
kijk eens op www.ster.nl of die daar tussen staat.quote:Op zondag 12 september 2004 11:59 schreef keezert het volgende:
jongens en meiden hoe heet het liedje uit de nieuwe raclame van verkade? "ow my love" ofzo...
Dan krijg je de componist van de film te zien. Het gaat hier om de muziek uit de trailer (voor het Coco-Lee Song gedeelte). Het kan best van dezelfde componist zijn (Tan Dun), maar meestal is dat niet zo bij trailers. Dus anyone...quote:Op zaterdag 11 september 2004 19:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je al gekeken op www.imdb.com en dan bij Crouching Tiger.... ?
quote:Op zondag 12 september 2004 13:04 schreef StefSOFT-NL het volgende:
[..]
Dan krijg je de componist van de film te zien. Het gaat hier om de muziek uit de trailer (voor het Coco-Lee Song gedeelte). Het kan best van dezelfde componist zijn (Tan Dun), maar meestal is dat niet zo bij trailers. Dus anyone...
quote:filmmusic.com/trailers - Crouching Tiger Hidden Dragon:
- "A Love Before Time" - CoCo Lee
- Original Trailer Music - Non-Stop Music
- "Watch The Birdy" - Immediate Music
"Lasciate mi cantare" van Toto Cotugnoquote:Op zondag 12 september 2004 15:24 schreef Lone_Gunman het volgende:
Kan iemand mij vertellen wie het orgineel gezongen heeft en wat de originele titel is?
De versie van dit fragmentje is van de bollywood-film 'Mann' en het nummer heet Nasha Ye Pyaar Ka Nasha maar ik hoorde het orgineel ooit op radio 2 en hij werd niet afgekondigd. Het is waarschijnlijk een italiaans nummer. Misschien dat er ergens in de titel of naam van de artiest het woordje 'Nesta' in voorkomt. Plz help. Bij voorbaat dank.
Rightclick&save
Is het misschien Café del Mar, Vol. 1?quote:Op zondag 12 september 2004 16:18 schreef Modus het volgende:
Deze wordt vast lastig maar goed: ik zoek een verzamel CD uit ca. '92-'94 met ambient. Als ik het me goed kan herinneren, was het een (licht)blauwige hoes met iets van wolken er op. Titels/namen weet ik echt niet meer. Daar stond een heel relaxed nummer op..
Mijn dank is eeuwig mijn lieve Suikerzoetquote:Op zondag 12 september 2004 15:31 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
"Lasciate mi cantare" van Toto Cotugno
Mmm, er is dus originele muziek voor geschreven. Dan maar Net5 even mailen over hun programma De Miljonairquote:Op zondag 12 september 2004 15:25 schreef Elysium het volgende:
filmmusic.com/trailers - Crouching Tiger Hidden Dragon:
- "A Love Before Time" - CoCo Lee
- Original Trailer Music - Non-Stop Music
- "Watch The Birdy" - Immediate Music
groove coverage - poisonquote:Op zondag 12 september 2004 18:20 schreef Martino_JR het volgende:
Is er iemand die mij kan helpen met deze.. Ik ben op zoek naar een nummer wat een dance remix is van Alice Cooper - Poison.. De tekst in het dance / house liedje is precies hetzelfde als in het orgineel van Alice Cooper..
Dank zou groot zijn![]()
aan de titel te zien zou ik zeggen: groove coverage - poisonquote:Op zondag 12 september 2004 18:20 schreef Martino_JR het volgende:
Is er iemand die mij kan helpen met deze.. Ik ben op zoek naar een nummer wat een dance remix is van Alice Cooper - Poison.. De tekst in het dance / house liedje is precies hetzelfde als in het orgineel van Alice Cooper..
Dank zou groot zijn![]()
Samantha Fu - Theme from discotheque [2001]quote:Op zondag 12 september 2004 19:24 schreef superheist het volgende:
ik zoek een soort 'techno' nummer wat veel op KINKFM wordt/werd gedraaid, de text die erin gesproken worden door een man zijn iets in de richting van: do you know where you're teenager is at 5 in the morning, they come looking for drugs, dirty dancing and pounding pounding techno music
Topnummer toen ik het een paar jaar gelelden voor het eerst voor metteen gezoch op het internet en gedownload, alhoewel ik moet zeggen dat het wel lastig was om hem te vinden. Suc6quote:Op zondag 12 september 2004 20:31 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Samantha Fu - Theme from discotheque [2001]
Rune - Calabriaquote:Op zondag 12 september 2004 19:07 schreef Het_Biertje het volgende:
het nummer wat meteen aan het begin van DIT Filmpje gedraaid wordt.pas op 50 mb
JAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik gok op Grandaddy - AM 180
*tjekt kazaa*quote:Op zondag 12 september 2004 21:26 schreef DJ_Fritz het volgende:
[..]
Rune - Calabria
quote:Op zondag 12 september 2004 20:16 schreef __Wouter__ het volgende:
[..]
groove coverage - poison
Ja heel goed jongens, echt bedanktquote:Op zondag 12 september 2004 20:16 schreef nXn het volgende:
[..]
aan de titel te zien zou ik zeggen: groove coverage - poison
maar ik ken dat andere nummer dus niet...gaat de text: you're poison's running through my veins...?
Ik zag dat spotje net. The Cure - Close To Mequote:Op donderdag 9 september 2004 21:21 schreef BlackSheep het volgende:
Even een klein vraagje:
Probeer een van deze eens:quote:Op maandag 13 september 2004 00:35 schreef _Marcel_ het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een heel vet dance nummer dat ik vaak in de club hoor.
De melodie van het nummer bestaat uit een trompet-sample en verder weet ik er eigenlijk weinig over te vertellen.
Double Nation - I'm gonna get you (Bradski & Jenski Remix / DJ Zany Remix / Chew-Fu Phat Remix) ?quote:Op zondag 12 september 2004 21:32 schreef Maeslant het volgende:
Weet iemand of er een remix is uitgebracht van Bizarre Inc - I'm gonna get you ?
Ik hoor een onwijs relaxte mix hiervan. Maar ik weet nie tvan wie :S
Billy Paul - Me and Mrs. Jonesquote:Op maandag 13 september 2004 01:28 schreef Refragmental het volgende:
En verder 2 redelijk oude platen.
"Me and misses jones" ofzo, ik wil daar graag de artiest van weten.
En "It's a wonderfull world" wil ik ook graag de artiest van weten, beiden gezongen door negers.
Natasha Bedingfield - These Wordsquote:Op maandag 13 september 2004 01:28 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb al een aantal keer een plaat op de radio gehoord waar ik de naam niet van weet.
Een vrouw die "i love you i love you i love you" zingt, en de plaat sluit af met... "i love you, is that ok?".
Lawyer - I wanna mmm [2000]quote:Op maandag 13 september 2004 05:00 schreef mighty_myte het volgende:
blij house liedje van een paar jaren oud.
de clip ervan was volgens mij iets in fast motion met een ouwe vent ofzo.
getextureerde mannenstem > text die je constrant hoort "aaaaiii, aiii wanna a a a aaaiiii"
bedankt. ik dacht niet dat iemand op dit tijdstip nog met het antwoord zou komenquote:Op maandag 13 september 2004 05:14 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Lawyer - I wanna mmm [2000]
Natasha Beddingfield - These Wordsquote:Op maandag 13 september 2004 01:28 schreef Refragmental het volgende:
Ik heb al een aantal keer een plaat op de radio gehoord waar ik de naam niet van weet.
Een vrouw die "i love you i love you i love you" zingt, en de plaat sluit af met... "i love you, is that ok?".
Probeer eens wat Despina Vandi uitquote:Op maandag 13 september 2004 00:35 schreef _Marcel_ het volgende:
Verder nog twee dance nummers met buitenlandse stemmen erin....eentje lijkt wat chinees en het andere nummer afrikaans ofzo.....
De eerste is die met trompet. Thank you very muts! You're the man!quote:Op maandag 13 september 2004 01:00 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Probeer een van deze eens:
Rune - Calabria
Paul Johnson - Follow the Beat...
Niemand? Ik wil het echt zo graag weten!quote:Op woensdag 8 september 2004 20:34 schreef Morgil het volgende:
Weet hier iemand hoe het liedje heet dat word gedraait tijdens de reclame van Eternity Moments, van Calvin Klein?
Ik weet wel dat die gasten constant Afroman - Colt 45 zingen, maar die bedoel je vast nietquote:Op maandag 13 september 2004 14:47 schreef SoeperKoe het volgende:
Zijn er mensen die naar Summer Base kijken ? en zo ja..
De aflevering waarin ze naar Barcelona gaan, en dan het eerste liedje wat ze draaien in die aflevering, mijn zusje is hopeloos op zoek naar iemand die weet welk nummer dat is!
Ik weet niet of die aflevering nog herhaald gaat worden ofzo, maar voor het geval dat je um nog tegen komt..
DJ Ötzi - don't hahaquote:Op maandag 13 september 2004 15:02 schreef cyberterrorist het volgende:
ik zoek een apres ski soort liedje met als tekst steeds HEEEEY HOOOO
wie kan me helpen? Is altijd leuk voor op schoolfeesten
alvast bedankt
helaas. dat zijn ze nietquote:Op maandag 13 september 2004 15:09 schreef nXn het volgende:
[..]
DJ Ötzi - don't haha
heb hem net gister gedownload
edit: oh ja je hebt ook:
DJ Dekker vs Dj maurice - don't haha (apres skihut 8)
quote:Op zondag 12 september 2004 23:14 schreef Dizer het volgende:
Hoi. Ik zoek de titel en de artiest van het nummer wat Net5 gebruikt voor de reclame voor The O.C
Weet iemand het?
Bedanky
Mr. Big - Be With Youquote:Op maandag 13 september 2004 16:00 schreef Henkmanz het volgende:
Ik zoek een "rock"nummer uit de jaren 90, een aantal mannen met gitaren zongen vrolijk
"i'm the one who wants to be with you
deep inside i hope you feel it too
[dan een zin die ik niet meer weet]
Just to be the next to be with you"
of iets dergelijks.
Iemand een idee?
quote:Op maandag 13 september 2004 16:05 schreef SoeperKoe het volgende:
[..]
Mr. Big - Be With You
volgens google
Propaganda - Duel/Eye to eyequote:Op maandag 13 september 2004 16:32 schreef Le_Chef het volgende:
k zoek de titel en de uitvoerende band of artiest van het volgende nummer
The first cut won't hurt at all.
The second only makes you wonder.
The third will have you on your knees.
I start screaming you start bleeding.
Dit stukje wordt gezongen door een damesstem en is al een aantal jaren geleden.
Zoals ik al zei, probeer eens wat Despina Vandiquote:Op maandag 13 september 2004 14:28 schreef _Marcel_ het volgende:
[..]
De eerste is die met trompet. Thank you very muts! You're the man!
Nu wil ik alleen die dance nummers met die beuitenlandse stemmen nog weten. Chinees en afrikaans ofzo? Dan kan deze dag niet meer stuk!
Neej dat is het niet, ook al is hun cd wel leuk. Het is meer dance voor in een club. Despina Vandi vind ik toch meer iets als dat nummer van die peugeot reclame.quote:Op maandag 13 september 2004 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, probeer eens wat Despina Vandi
Frollo thanks man.quote:Op maandag 13 september 2004 16:38 schreef Frollo het volgende:
[..]
Propaganda - Duel/Eye to eye
phantom planet - californiaquote:Op maandag 13 september 2004 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jackie DeShannon (of Aimee Mann) - What The World Needs Now Is Love ?quote:Op woensdag 8 september 2004 20:34 schreef Morgil het volgende:
Weet hier iemand hoe het liedje heet dat word gedraait tijdens de reclame van Eternity Moments, van Calvin Klein?
dat is niet 1 nummer, dat is een heel album...quote:Op maandag 13 september 2004 18:06 schreef D-John het volgende:
Zoek de titel van de het nr van Ron Bransteder, WIE!, ja hij :0 waarin hij earobic lessen geeft...
Je hoort hem nu weer regelmatig bij Jeroen van Inkel in de show...
Wie helpt me?
Dus ik bedoel hoe het het album ?quote:Op maandag 13 september 2004 19:27 schreef D-John het volgende:
okay dan! En die heet ?
Ik denk dat je Love is gonna get you bedoeldquote:Op maandag 13 september 2004 19:17 schreef lilhovah het volgende:
hey,
de laatste tijden hoor ik op de radio wel eens een nummer van volgens mij macy grey welke kan dit zijn? ik heb al overal gezocht maar welke het van haar dan is kan ik niet ontdekken
quote:Op maandag 13 september 2004 20:05 schreef Le_Chef het volgende:
Weet iemand de titel en de uitvoerende artiest van de muziek in de Bacardi reclame. Die met de uitnodiging voor een party (de tennisballen die in het rond vliegen)
2 Many DJ's - The "O" Medley / Silverscreenquote:Op maandag 13 september 2004 20:09 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat is een remix van Felix da Housecat - Silverscreen
Bedanktquote:Op maandag 13 september 2004 18:33 schreef nXn het volgende:
[..]
phantom planet - california
the beach boys - kokomoquote:Op maandag 13 september 2004 22:07 schreef CoolGuy het volgende:
Hoe heette dat nr dat net voorbij kwam in Cocktail. Die film met Tom Cruise die nu bezig is @ Net 5. Was net tijdens een shot van boven t eiland, zoiets van...
tralala Bahama's...oeeee tral la la la la of zoiets Hier kunnen jullie natuurlijk niets mee, maar kleine kans dat iemand t weet...
U heerst meneerquote:Op maandag 13 september 2004 22:11 schreef Ms.Bitters het volgende:
[..]
the beach boys - kokomo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |