quote:De_Warme_bakker - woensdag 1 september 2004 @ 15:33
*bakt ze bruin*
Oversight, what is your point?
doe gewoon mee aan de aanstaande septemberwedstrijd, dan kan je daarna weer gaan slapen...
Ja wel Xila.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:10 schreef Xilantof het volgende:
................
nofi
nee hoor ik snap hem alleen niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja wel Xila.
De point is dat je ingaande nu ophoudt met zieken.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:06 schreef Oversight het volgende:
[..]
the point is dat de onderwerpen slaapverwekkend zijn...
én dat ouwesok liegt.
Een onderwerp op zich kan nauwelijks slaapverwekkend zijn, maar wat iemand zonder fantasie er van maakt des te meer. En wat dacht je van het onderwerp Tegenstrijdigheden, een complexer en uitdagender onderwerp kun je bijna niet bedenken.quote:Op woensdag 1 september 2004 17:06 schreef Oversight het volgende:
[..]the point is dat de onderwerpen slaapverwekkend zijn...
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:06 schreef De_Warme_bakker het volgende:
maar je spamt een flink aantal topics vol met nutteloze crap. dus ja...
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:10 schreef Xilantof het volgende:
Nikon D70 deeltje 6 :-)
de post vind ik ook onnodig van je. als je ee nbeetje nadenkt en leest, die zie dat dat topic al 6-7 delen loopt, dat hebben de modjes heus wel gezien.
tis een topic dat goed loopt, en het heeft z'n bestaansrecht gekregen van de modjes.
quote:Ouwesok (Moderator) - zondag 29 augustus 2004 @ 09:35
We gaan hier niet voor iedere digicam een apart topic openen.
Deze moest maar weer eens dicht
quote:Op woensdag 1 september 2004 18:44 schreef dawg het volgende:
Ja ach, volgens mij issie het 'oversight' een beetje kwijt.
quote:Op woensdag 1 september 2004 20:52 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
De point is dat je ingaande nu ophoudt met zieken.
Daar heeft hij patent op.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:06 schreef De_Warme_bakker het volgende:
maar je spamt een flink aantal topics vol met nutteloze crap. dus ja...
quote:Op woensdag 1 september 2004 21:48 schreef Borelius het volgende:
[..]
Een onderwerp op zich kan nauwelijks slaapverwekkend zijn, maar wat iemand zonder fantasie er van maakt des te meer. En wat dacht je van het onderwerp Tegenstrijdigheden, een complexer en uitdagender onderwerp kun je bijna niet bedenken.
quote:Op donderdag 2 september 2004 03:28 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daar heeft hij patent op.![]()
Die topics over het WTC, maar ik zie dat je volwassen geworden bent en niet meer hapt.quote:Op donderdag 2 september 2004 03:31 schreef Oversight het volgende:laat me er eens 1 zien in / Fotografie ?
ik kan er geen vinden......
quote:Op donderdag 2 september 2004 03:28 schreef Steijn het volgende:
Zeik niet zo op sok.
quote:Op donderdag 2 september 2004 03:32 schreef Steijn het volgende:
[..]
Die topics over het WTC, maar ik zie dat je volwassen geworden bent en niet meer hapt. :'(
als je zelf ook had op gelet had je gezien dat al deze topic "speciaal" zijn.quote:Op donderdag 2 september 2004 03:13 schreef Oversight het volgende:
[..]dan vraag ik me af waarom dit kennelijk uitsluitend voor de HP 945 geldt....
mede gezien het feit dat al deze camera's wel een eigen topic hebben:
Rare Camera, die Horizon202
Het Canon Powershot A60/A70/A75/A80/A85 topic deel 8
JVC GR-DX317 Camcorder
Nikon D70 deeltje 6 :-)
canon eos 300D ervaring deel 2
quote:Op donderdag 2 september 2004 07:25 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als je zelf ook had op gelet had je gezien dat al deze topic "speciaal" zijn.
in het Horizon topic worden " rare" camera's besproken, panoramacamera's. daar loopt geen topic over. nu dus wel.
de powershot AXX topics hebben ook bestaandrecht wegens het grote succes en de vele gebruikers van die camera's in dit FOT-deel. hier kan met om hulp vragen bij mede gebruikers.
ook hier laat het " deel8" zie dat het een goedlopend topic is.
de camcorder, dat die het heeft is omdat er baggerweinig gedaan wordt in dit subforum met filmcamera's er lopen naar mijn weten geen centrale topics voor.
de Nikon D70 en de Canon 300D zijn erg omdat het "spectaculaire" camera's zijn. als in concurrerend, goed, laag in de prijs ect. en idem als bij de PS AXX topics: met vragen van de vele gebruikers van die camera's kan je daar terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |