en maar weer verderquote:Feli jeroen
Ik moet ook nog eens een tas halen, das wel handig enzo, over een halfjaartje maar even uitzoeken wat je het beste kan hebben enzo![]()
of tussendoor... wat is btw een 'normale/redelijke' prijs voor zo'n tas waar we het nu over hebben? Want ik heb laatst al wat rond gekeken, veel rond de 200 euro enzo, is dat normaal![]()
Ah, met laptop, zo iets lijkt me wel watquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:57 schreef MLO2 het volgende:
Nog even over de tas, dit lijkt me wel wat, gezien ik een laptop heb. Dus mensen die ook een laptop hebben wou ik dit niet onthouden
Lowepro CompuTrekker AW
[afbeelding]
Ah zo. Sorry dan begreep ik het ff verkeerd.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:29 schreef Xilantof het volgende:
@dawg: ik weet dat konijnenberg niet de duurste is, maar dat had ik er bij gezet (ik zei dat het een goede indicatie geeft van wat ze in de winkel kosten). sommige mensen kopen niet graag online... ivm het met-de-vuist-op-de-toonbank-gehalte.
ik heb trouwens zelf de minitrekker Classic, en die bevalt prima! ruim zat, ik zal eens kijken voor een foto'tje
no problemosquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah zo. Sorry dan begreep ik het ff verkeerd.
Anyway, je tas zit al aardig vol he?
net als de mijne overigens
hehe... waar ga je voor, kwantiteit of kwaliteitquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:14 schreef Xilantof het volgende:
[..]
no problemos
en klopthij zit aardig vol.
nu alleen nog wat betere lenzen![]()
kwaliteitquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:19 schreef hooiberg het volgende:
[..]
hehe... waar ga je voor, kwantiteit of kwaliteit
Eerst niet dan zo te zienquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
kwaliteit
klopt... maar het is het wel waard.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:23 schreef dawg het volgende:
Das wel aan de prijs Xilantof.
Maarjah, je moet er wat voor over hebben he.
nog 5 posts! yeahyeah
Wat bedoel je daar precies mee, heb je toevallig een voorbeeldje?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:46 schreef hooiberg het volgende:
Jemlissen, is je het al opgevallen dat door de sluiter de zon een recht vlak heeft?
of ergens anders door... heb ik ook last van
Maar waar zit dan die laptop, want een tas waar alles in past zou ik ook wel willen hebben, niet dat ik mijn laptop altijd mee ga slepen!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:57 schreef MLO2 het volgende:
Nog even over de tas, dit lijkt me wel wat, gezien ik een laptop heb. Dus mensen die ook een laptop hebben wou ik dit niet onthouden
op het plaatje zit ie achter het grote vak met alle aparatuur en voor de schouderriemen (boven aan zie je hem)quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:10 schreef Borelius het volgende:
[..]
Maar waar zit dan die laptop, want een tas waar alles in past zou ik ook wel willen hebben, niet dat ik mijn laptop altijd mee ga slepen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |