Ik vind het raar dat ie met een 300D loopt, terwijl hij in zijn eigen land veel goedkoper een digital rebel kan krijgenquote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
aaaargh!!!! weer geen camera mee
vandaag twee mensjes rondgeleid in \'mijn\' stad (delft), en ik kwam een bejaard echtpaar tegen. beiden slecht ter been enzo, ruzie beetje, amerikaans...
de man liep met een EOS 300D te patsen, terwijl zijn vrouw de Nikon D70 om haar nek had hangen.
het klinkt \'op papier\' raar, maar het is echt een geweldig gezicht!
indeedquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:55 schreef Tunerd het volgende:
Gizz..
Je moet al goed kijken of het de Digital Rebel versie is of de 300D... het zijn immer dezelfde toestellen. En voor het gemakt zal ie het gewoon ook 300D hebben genoemt.
en dan zit je met een brak vertaald stukje software, chapeauquote:Op woensdag 7 juli 2004 01:03 schreef medium het volgende:
Daar ik als lul geen engels versta,en bij de aankoop van een 300D de software in die taal was,heb ik dit ook gemeld aan de betrokken firma met een e mail,en dit is vervangen geworden door een nederl. versie.
Prima service van deze mannen,en dit zonder scheldpartijen.
Ik zie anders die prijs maar 1x in de Prijskijkertquote:Op vrijdag 30 juli 2004 19:46 schreef Tunerd het volgende:
je zei niet waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |