Heb nu wel een 70-300 gekocht dus vandaar dat 't wat extra zwaar wordtquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 19:53 schreef hooiberg het volgende:
zwaar!
![]()
Valt mee hoor, maja, ieder z'n eigen dingen natuurlijk
lastig he, die zwaarte kracht
over al die dingen verbaaste ik me ook met de sb-800.quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:34 schreef Borelius het volgende:
Joepie!![]()
Sinds vrijdag heb ik eindelijk de SB600 flitser, wat een leuk ding zeg. Ik had vroeger best een goede flitser (Metz 45 CT1), maar ik moest daar alles met het handje instellen, nu laat deze flitser op een display zien hoe mijn camera staat ingesteld, welke brandpuntsafstand ik heb ingesteld, etc. etc.., tjonge, jonge, wat een gemak allemaal. Nu nog flink oefenen!
quote:Ouwesok (Moderator) - zondag 29 augustus 2004 @ 09:35
We gaan hier niet voor iedere digicam een apart topic openen.
RTFM!quote:Op maandag 30 augustus 2004 07:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
over al die dingen verbaaste ik me ook met de sb-800.
maar tis wel gaaf, maar ook de helft van wat ie kan snap ik niet
ben ik mee bezig, ben ik echt mee bezigquote:Op woensdag 1 september 2004 17:13 schreef dawg het volgende:
[..]
RTFM!
Hoe ver ben je, ik ben bij de witbalans ge-eindigd toen werden mijn ogen heel erg zwaar.....quote:Op woensdag 1 september 2004 17:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ben ik mee bezig, ben ik echt mee bezig
ik zoek het meer op als ik wat wil weten, als ik hem weer in mijn handen heb ofzo...quote:Op woensdag 1 september 2004 17:29 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
Hoe ver ben je, ik ben bij de witbalans ge-eindigd toen werden mijn ogen heel erg zwaar.....
jaaa, joh... hij zei het nadat ik de foto's had gemaakt tijdens de harley dag, ik heb er meer van hem maar die blik in zijn ogen en die uitstraling, vond het gewoon prima, en heb hem de foto's gestuurd maar dat is helaas nog altijd zonder reactie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Hey, dat is de eigenaar van het muziekcafe in Helmond.
geinigquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:06 schreef MLO2 het volgende:
even ter mededeling.. de 5GB microdrives uit de nieuwe Creative MUVO² werken in een D70
http://www.tweakers.net/nieuws/34129
Oei! Ik wil je pret niet bederven, maar ik heb vorig jaar een reader gekocht, samen met een kaartje van 128mb, van Sandisk. Later kocht ik nog eens een 128 mb kaart, die gebruikte ik bij een foto opdracht, ik stop die nieuwe in de reader...en WEG waren de foto's! Na veel gepieker en gepuzzel kwam ik tot de conclusie dat de reader niet deugde. Ik ben nu dus behoorlijk schichtig wat het gebruik van een (externe) readers betreft. Al is dit natuurlijk maar een incident...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 22:32 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Ow
Wist ik nietNaja ach misschien komt het nog wel ooit.
Ik merk alleen wel dat ik maar gauw een memorycard reader moet gaan kopen want die camera is echt über traag richting computer.
Ik had al een 512 MB Ultra II kaartje, en dat was al vervelend om die leeg te pompen. Laat staan zometeen als ik me 1024 MB kaartjes vol schiet.
Wel, ik heb er nog bitter weinig ervaring mee, maar ik ben er een paar dagen geleden in het stikkedonker mee naar buiten gegaan. Ik heb lukraak wat zitten schieten, met kapje, zonder kapje en ook met de interne flitser.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:31 schreef Laaaars het volgende:
[..] Ik las van Borelius dat hij de SB600 heeft gekocht, ik zit zelf alleen tijdje te twijfelen dus ben wel nbenieuwd naar wat resultaatjes en een korte ervaringenbeschrijvingsinlichting naar mijn kant zeg maar....als je dat zou willen doen
![]()
hm... ik heb er volgens mij weinig problemen mee.quote:Op vrijdag 10 september 2004 02:32 schreef amsterdam19 het volgende:
grr. waarom is t zo moeilijk om op 300mm iets scherp te krijgen
Overdag lukt het me wel maar 's avonds niet meer, met alles op automatisch.quote:Op vrijdag 10 september 2004 07:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hm... ik heb er volgens mij weinig problemen mee.
heb volgens mij wel een voorbeeldje online..
zal vanmiddag ff zoeken.
Hmmm ben ook benieuwd . Ik heb er zelf ook behoorlijk last van.quote:Op vrijdag 10 september 2004 02:32 schreef amsterdam19 het volgende:
grr. waarom is t zo moeilijk om op 300mm iets scherp te krijgen
*noteert*quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:49 schreef dawg het volgende:
En 's avonds zonder statief gaat bijna niet, dan is het nml. donker=weinig licht.![]()
Als je alles, maar dan ook alles, op automatisch hebt staan, vertoont de camera dan ook deze kuren? Als er niets meer is wat je handmatig kan instellen en de camera doet het dus "uit zichzelf" verkeerd, dan zou een retourtje Haarlem niet zo'n slecht idee zijn.quote:Op zondag 12 september 2004 18:30 schreef Divel het volgende:
Hi iedereen,
sinds gisteren doet m´n D70 nietwat ik van hem verwacht. De plaatjes die normaal gesproken goed zijn, worden nu in eens onderbelicht. Bovenop het display staat dan ook 'LO'. Ik heb hem al gereset dmv de daarvoor bestemde knoppen, maar hij blijft deze kuren vertonen.Ook met plussen en het opschroeven van de asa´s blijft het beeld vééll te donker. De flitsfoto´s zijn echter wel OK!
Iemand enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn met deze mooie camera voordat ik binnenkort naar Haarlem rijdt?![]()
Alvast bedankt,
Divel
is dit de eerste defecte D70 Binnen dit Forum!??quote:Op maandag 13 september 2004 13:40 schreef Divel het volgende:
Helaas. Ik heb beide menu´s gereset maar hij blijft te donker weergeven.![]()
je zou hem bijna feliciterenquote:Op dinsdag 14 september 2004 12:06 schreef AGee het volgende:
[..]
is dit de eerste defecte D70 Binnen dit Forum!??
dan heb je een primeur
Ik moest ff zoeken, maar helaas ook zonder resultaatquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:30 schreef CorDuRoy het volgende:
Heb je dat kleine resetknopje op de onderkant ook al geprobeert?
laatste keer dat ik er was 1399,-quote:Op woensdag 15 september 2004 20:27 schreef Blijepeen het volgende:
Weet iemand toevallig wat de D70 met de 18-70 kit bij de mediamarkt kost.
ik gok volgende maand...quote:Op woensdag 15 september 2004 21:24 schreef RuDe1234 het volgende:
Deze maand komen de concurrenten weer met nieuwe camera's, dus wellicht zakt de prijs wat binnenkort.
Ik zou er bijna weer eentje kopen.....quote:Op woensdag 15 september 2004 22:50 schreef LomarVe het volgende:
Het leukste bedrag voor de D70 met 18-70 is momenteel 1234,-
Jammer dat het in een webstore is, waar je nooit weet of de service goed zit en of het wel het nederlandse model is wat je ontvangt. Daarnaast zijn ze hier alweer maanden aan het wachten ..quote:Op woensdag 15 september 2004 22:50 schreef LomarVe het volgende:
Het leukste bedrag voor de D70 met 18-70 is momenteel 1234,-
Het is wel een keten maar volgens mij zijn het vooral Franchise bedrijven. Dus het (prijs)beleid in een winkel kan wel eens anders zijn tussen de winkels onderling.quote:Op donderdag 16 september 2004 14:28 schreef RuDe1234 het volgende:
Combi is toch die keten? Goede tip, die zit namelijk ook in Goes. Ik ga er zo eens langs.
Klopt,Combi is een inkoopcombinatie,de prijs kan per combi winkel verschillenquote:Op donderdag 16 september 2004 15:19 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Het is wel een keten maar volgens mij zijn het vooral Franchise bedrijven. Dus het (prijs)beleid in een winkel kan wel eens anders zijn tussen de winkels onderling.
Ha, ik ga es even checken dan, er zitten twee hier in de stad. Wel leuk om verschillende combi zaken te vergelijken!quote:Op donderdag 16 september 2004 15:23 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Klopt,Combi is een inkoopcombinatie,de prijs kan per combi winkel verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |