quote:Lichamelijk: verrot hoofdpijn, buikpijn, keelpijn en al m' n limfeklieren zijn opgezet
Verder: ook niet goed eigenlijk. Een ogenschijnlijk klein incident gisteren heeft me toch echt behoorlijk geraakt
En ik heb even het gevoel dat ik alleen maar geef, en me aanpas, en dr niks voor
terugkrijg, en het niemand iets kan schelen hoe het met mij gaat.
Ik ga met je meedoenquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:18 schreef DuchessX het volgende:
Dalijk lekker CSI'en.
Ik word al vrolijk van jouw postquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:41 schreef Jumparound het volgende:![]()
![]()
Beat that
En dat zonder reden![]()
![]()
Nog steeds.quote:Op woensdag 1 september 2004 02:16 schreef _ThundeR_ het volgende:
Mijn ex is me gek het maken , ik weet niet wat ze wilt of bedoelt, ik voel me weer helemaal kut, net zoals toen het pas uit was, ik ben gewoon nog helemaal gek op haar, ik wil haar.
Ohja tis pas een paar uur laterquote:Op woensdag 1 september 2004 11:27 schreef _ThundeR_ het volgende:
[..]
Nog steeds.
Ai ai ai... Het aloude gevoel is er weer even? Sterkte ermee.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:53 schreef thaleia het volgende:
SjachrijnigIk dacht na vrijdag al: met deze mensen moet ik maar niet meer in de kroeg gaan zitten.
Neuh, enkel het [edit] niet meer in aangeschoten toestand posten, thaleiaquote:Op woensdag 1 september 2004 22:59 schreef Moonah het volgende:
Ai ai ai... Het aloude gevoel is er weer even? Sterkte ermee.
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:11 schreef thaleia het volgende:
(Ik moet er inmiddels alweer een beetje om lachen)
Van hartequote:Op woensdag 1 september 2004 23:15 schreef striker06 het volgende:
Ben jarig
Euh beste vrienden?? Ik denk dat je er nu achter komt dat het niet je beste vrienden zijn. Niet dat dat makkelijk is, absoluut niet, maar wel verhelderend soms.quote:Op woensdag 1 september 2004 18:27 schreef T1andonly het volgende:
Ik besta niet meer voor mijn beste vrienden lijkt het
Dat wou ik net over mijn net-gekochte-nieuwe Tas zeggenquote:Op donderdag 2 september 2004 14:37 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
Ben echt zo blij als een klein kind met mn nieuwe jas
Ach gut, wat een kutgevoel he. Ik weet precies wat het is... Maarja gewoon doorgaan he, zijn nog genoeg leuke andere meidenquote:Op donderdag 2 september 2004 16:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Afgepeigerd en verdrietig, het meisje waar ik enige gevoelens voor begon te krijgen viel gisteren (in mijn bijzijn) als een blok voor een ander...
why the angry face?quote:Op donderdag 2 september 2004 17:30 schreef Frenkie het volgende:![]()
![]()
mijn baas en zijn planningen..quote:Op donderdag 2 september 2004 17:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
why the angry face?
oh heerlijk zulke bazenquote:Op donderdag 2 september 2004 17:44 schreef Frenkie het volgende:
[..]
mijn baas en zijn planningen..
nu moet ik hard werken.. heel hard omdat hij morgen een afspraak heeft..
Jij ook al? Ik ook... Waar moet jij zenuwachtig voor zijn dan?quote:Op donderdag 2 september 2004 18:49 schreef Arinna het volgende:
Zeeeenuwachtig voor morgen...
Scriptieverdediging.... Ik wou zo dat het 24 uur later was nu....quote:Op donderdag 2 september 2004 18:57 schreef ANGE het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik ook... Waar moet jij zenuwachtig voor zijn dan?
Toets op school. Of ik wel over ben... Veel succes morgen!quote:Op donderdag 2 september 2004 19:11 schreef Arinna het volgende:
[..]
Scriptieverdediging.... Ik wou zo dat het 24 uur later was nu....
en jij?
Hi Marc! Dankjewel hè!quote:Op donderdag 2 september 2004 19:25 schreef marcb1974 het volgende:
ANGE en Arinna heel veel succes morgen
OnTopic, gaat wel goed. Veel blauwe plekken, ben de pillen en spuiten nu al zat, weer geslapen vannacht, en nu bezig met school.
Ze zeggen het jaquote:Op donderdag 2 september 2004 17:29 schreef _ThundeR_ het volgende:
Maarja gewoon doorgaan he, zijn nog genoeg leuke andere meiden![]()
Snel naar TRU met je nieuwe icon!quote:Op donderdag 2 september 2004 20:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Blij met mijn nieuwe icoon
Zelf gefotografeerd, is amper aan bij gewerktBehalve resize...vandaag gefotografeerd bij een ondergaande zon.
UFO' S
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:28 schreef A.A. het volgende:
[..]
Euh beste vrienden?? Ik denk dat je er nu achter komt dat het niet je beste vrienden zijn. Niet dat dat makkelijk is, absoluut niet, maar wel verhelderend soms.
Ontspanningsoefeningen? Een stuk gaan hardlopen voordat je naar school moet? Kalmeringsmiddelen?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:30 schreef T1andonly het volgende:
Mezelf gaat het nietzo, vanmorgen misselijk omdat ik naar school moest...zo ziek word ik daarvan en ik word maar niet rustiger (iemand tips ofzo?). Elke morgen doodziek in de bus en trein en trillend naar school gaan is niet tof.
Ah, je kringspier is weer hersteldquote:Op donderdag 2 september 2004 20:46 schreef Moonah het volgende:EUFORISCH!!!!!
Ik probeer me zo rustig mogelijk te houden, hardlopen zou misschien wel willen, maar kweet niet of dat bij mij echt een goede werking heeft.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ontspanningsoefeningen? Een stuk gaan hardlopen voordat je naar school moet? Kalmeringsmiddelen?
Ook dat.quote:Op donderdag 2 september 2004 20:59 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Ah, je kringspier is weer hersteld
Oeh mijn hotmailaacount is verouderd zie ik nu pas! De nieuwe staat nu in mijn profiel. En nu wel mailen, want nu ben ik verdraaid nieuwsgierigquote:Op donderdag 2 september 2004 21:08 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ook dat.
Ik heb jou ook ff gemaild...![]()
zie je mail net!quote:Op donderdag 2 september 2004 20:46 schreef Moonah het volgende:EUFORISCH!!!!!
Cool he!quote:Op donderdag 2 september 2004 21:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zie je mail net!OMG!
Nu ben ik nog nieuwsgierigerquote:Op donderdag 2 september 2004 21:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zie je mail net!OMG!
Check je mail dan, muts.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:25 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Nu ben ik nog nieuwsgieriger
ja idd, laten weer HVJJN-enquote:Op donderdag 2 september 2004 21:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Cool he!
Maar laten we er hier maar over ophouden.
Tzt post ik het wel op fok.
Dat heb ik gedaan, maar op hendrikkiers@hotmail.com is niets te vinden. Mijn andere accounts zijn allemaal dood, dus ik hoop dat je daar heen hebt gemaildquote:Op donderdag 2 september 2004 21:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Check je mail dan, muts.
Nee hoor moppie, was dat maar waar.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:15 schreef Frenkie het volgende:
Moonah is zwanger wedduh
Of ze gaat trouwen..
Oke, ik ben een muts. Blijkbaar ging het automatisch naar ongewenste mailquote:Op donderdag 2 september 2004 21:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Check je mail dan, muts.
Hoor ik daar ook bij?quote:Op donderdag 2 september 2004 20:48 schreef Moonah het volgende:
En ik kan niet zeggen waarom.
Mijn lievelingsmensen hier mail ik wel even!!
Whhhoooeehhoooeee!
quote:Op donderdag 2 september 2004 23:52 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Oke, ik ben een muts.
Ik durf bijna niets meer te zeggen hierover, maar lees ook je mail...quote:Op vrijdag 3 september 2004 00:31 schreef thaleia het volgende:
Gaar
[edit]En na het lezen hier blij voor Moonah
Aqqron heeft nijn schoonvqder nou een Belgisch toetsenbord?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:59 schreef DuchessX het volgende:
Twee maal fantastisch nieuws gehad vandaag!!!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:11 schreef marcb1974 het volgende:
Mag stoppen met spuiten![]()
Dat was ook het eerste wat ik dacht.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:15 schreef Frenkie het volgende:
Moonah is zwanger wedduh
...
Gelukkig, een lotgenootquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:33 schreef GF het volgende:
Wel goed. Alleen heb ik nu ff een instelling van: fok alles. Opleiding, meiden, andere zaken.
Ja hoor, gedaan. Mijn vrienden gaan me voor gek verklaren.quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:44 schreef thaleia het volgende:
Als iemand die zich er bijna niet van kan weerhouden iets te doen wat slecht voor d'r is
quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:14 schreef Bengeltje het volgende:boos,teleurgesteld,verlaten enz enz
quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:16 schreef Arinna het volgende:
Heel goed! Afgestudeerd met een 8 voor mijn scriptie!
Ff douchen en dan naar bed, haha!quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]
goedzo
erug netjes dus
wat ga je nu doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |