De laatste vrachtlading puin is op 28 juni van het wtc gebied weggereden, dat is 9 maanden na de aanslag. Ik vind dat niet supersnel hoor.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:08 schreef UncleScorp het volgende:
Rm-rf ... er zijn zoveel onverklaarbare feiten ivm 11/9
Waarom is bijvoorbeeld het staal van die gebouwen supersnel verwijderd en wordt dat nu gewapend bewakend ?
Alle bewijsmateriaal of resten waar iets uit zou kunnen afgeleid worden zijn verwijderd ...
Kun je ook een directe link geven naar de pagina's in die sites waarin beweerd wordt dat 'alle bewijsmateriaal of resten waaruit ites zou kunnen worden afgeleid verwijderd zijn'?quote:
Inderdaad, en de bestaande officiele onderzoeken schieten absoluut tekort, zijn politiek gemanipuleerd (de 911 commissie, die zich ook nog eens halverwege uitwaaide naar een algemeen onderzoek naar de gang van zaken rondom Irak).quote:Op donderdag 2 september 2004 14:08 schreef UncleScorp het volgende:
Rm-rf ... er zijn zoveel onverklaarbare feiten ivm 11/9
Op deze sites worden dingen die volgens mij redelijk makkelijk te verlkaren zijn wel erg snel als 'verdacht' bestempeld.quote:Op donderdag 2 september 2004 14:08 schreef UncleScorp het volgende:
http://www.letsroll911.org/
http://www.forlarasbenefi(...)deos/ghostplane2.swf
http://www.81x.com/WTC1/missle
http://www.81x.com/wtc-obj/projectiles
---------------quote:Op donderdag 2 september 2004 15:13 schreef RM-rf het volgende:
[snip]
idd, en al die sites zijn bekend bij beide partijenquote:Op donderdag 2 september 2004 23:03 schreef Dwaashaas het volgende:
Maar goed..... eigenlijk off-topc want het ging over 7WTC ....![]()
Zo gaat het bij de meeste complot-sites. Er worden dingen in twijfel getrokken, er worden suggestieve zaken genoemd, en de gewone man -het wantrouwende publiek- gaat z'n eigen invulling eraan geven. Met de meest vreemde complottheorieen als gevolg.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:03 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Op deze sites worden dingen die volgens mij redelijk makkelijk te verlkaren zijn wel erg snel als 'verdacht' bestempeld.
voorbeeld:
Where is the damage ?
Was this just from the pressure from within?
If it was, why did it only create a single point "poof" in the front of the building, and then smoke on the side?
Why just on this floor which was several floors above the impact?
Kun je inderdaad verwachten op dergelijke sites, maar in de 9\11 topics zijn er toch wel een aantal betere links met wat diepgaande en wat meer aannemelijkere theorieen genoemd.quote:Op vrijdag 3 september 2004 08:55 schreef Redux het volgende:
Zo gaat het bij de meeste complot-sites. Er worden dingen in twijfel getrokken, er worden suggestieve zaken genoemd, en de gewone man -het wantrouwende publiek- gaat z'n eigen invulling eraan geven. Met de meest vreemde complottheorieen als gevolg.
vanaf 8.45 uur op 11 september 2001 werden daar meer gebouwen geevacueerd ...quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:03 schreef ico het volgende:
Oh ja, op die bewuste dag was gebouw 7 s'ochtens om negen uur al ontruimd! Maw. iedereen moest weg behalve die gasten op verdieping 23 natuurlijk.
Dat ligt wat mij betreft iets anders; zolang er geen echt sluitend bewijs geleverd wordt, worden er allerlei theorieen verzonnen om de hoofdtheorie -9/11 was een inside job- te verklaren/bewijzen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 13:36 schreef UncleScorp het volgende:
ja het wordt op den duur een discussie à la Ufo's ... zolang er geen echt sluitend bewijs geleverd wordt, aanvaardt niemand iets ...
welke discussiequote:Op vrijdag 3 september 2004 13:36 schreef UncleScorp het volgende:
ja het wordt op den duur een discussie à la Ufo's
quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:02 schreef Redux het volgende:
Feit dat er geen sluitend bewijs geleverd wordt
Hoezo? Wil je beweren dat je hier de wildste theorieen mag spuien zonder dat ze waar hoeven te zijn?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:08 schreef UncleScorp het volgende:
euh redux ... wat zoek je dan eigenlijk hier op dit Truth-forum ?
Het gaat hier allemaal om zaken waar de overheid geen verklaring achter zoekt en de gewone burger wel ?
en die van jou, het was een quotequote:Op vrijdag 3 september 2004 14:09 schreef Redux het volgende:
[..]
Zijn woorden.
Nee, als jij zegt dat je vind dat er niet diep genoeg van gedachten gewisseld wordt tussen personen die iets verder nadenken dan de gemiddelde tv-kijker, is het onderwerp van de discussie eigenlijk niet belangrijk. In dat opzicht maakt het dus niet uit waar je over discusseert, en kun je wat mij betreft net zo goed over kabouters en elfjes gaan discusseren.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:19 schreef UncleScorp het volgende:
ow in smurfen en kabouters geloof jij dan wel
daar heb ik het eerder moeilijk mee
ik wil eerst ene zien :p
Dus als concreet voorbeeld die pentagon crash, ongeacht de getuigenverklaringen dat er een boeing overvloog die het pentagon invloog, wil jij gewoon door discusseren dat het een raket was?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:25 schreef UncleScorp het volgende:
nee het is gewoon informatie die jij nutteloos vindt en waar anderen over willen verderdenken.
is een fucking goede vergelijking want die persconferentie zou dat niet bewijzen, de rechtzaken.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:36 schreef Redux het volgende:
Oh maar ik wil ook wel geloven dat die mensen iets hebben gezien, maar die persconferentie zou sluitend bewijs laten zien dat er contact was met buitenaardse intelligentie, en dat werd er niet bewezen.
Is geen goeie vergelijking.
ja hallo het was een persconferentiequote:Op vrijdag 3 september 2004 14:36 schreef Redux het volgende:
Oh maar ik wil ook wel geloven dat die mensen iets hebben gezien, maar die persconferentie zou sluitend bewijs laten zien dat er contact was met buitenaardse intelligentie, en dat werd er niet bewezen.
Is geen goeie vergelijking.
Bron, want ik wil het natuurlijk wel even lezen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:47 schreef UncleScorp het volgende:
wel strange dat er toch paar hoge pieten verwittigd waren dat ze niet mochten vliegen op 11/9.
Doe dan mên, staan zeker interessante feitjes in. Je hoeft niet alles te geloven wat hij suggereert maar de feiten zijn na te kijken op verschillende nieuwssites en andere pagina's.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:19 schreef Redux het volgende:
Die film staat bij mij nog steeds in de planning, ik heb er nog geen tijd voor gehad.
Mja, naja. Can't say we didn't warn himquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:43 schreef UncleScorp het volgende:
mja kdenk niet dat redux er ook maar iets van zal geloven
voor degene die hem nog niet heeft gezienquote:Op vrijdag 3 september 2004 15:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Doe dan mên, staan zeker interessante feitjes in. Je hoeft niet alles te geloven wat hij suggereert maar de feiten zijn na te kijken op verschillende nieuwssites en andere pagina's.
Ach, als je de film alleen maar kijkt om het af te doen als onzin kan je net zo goed meteen naar de laatste 5 minuten gaan, waar onze goede vriend even helemaal overboord gaat en suggereert dat de VN in het complot zit en ze van plan zijn om 80% van de bevolking af te slachten.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:19 schreef Redux het volgende:
Ik heb hem al gedownload, en ik moet toegeven, vooral na het kijken van de disclosure en pentagon film, ik ben nu al erg skeptisch....maar goed, ik hoef dat geloof ik niet eens te vermelden, wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |