laten we met de media beginnen
die staan niet te springen om 'onbekende cases' dan moeten ze er eerst voor open staan, van de maker van een bericht tot degene die toestemming geeft om het uit te zenden. vervolgens mogen ze er eigenlijk ook nog geen mening over geven, en ik heb aardig wat subliminale nieuwsberichten gelezen de laatste tijd. goed voorbeeld een over de mexico DoD ufo event die allereerst niet verteld dat een Departement of Defense die beelden maakte en vervolgens de mededeling doet dat er wel meerder hoaxes uit mexico kwamen
onbekende fenomenen ---
TRU vs ONZmaar ik kom er steeds meer achter dat ufo's gewoon geen onderwerp zijn in wetenschap en media
in de media kan het wel komen maar daar houdt het mee op, het gaat er zo snel mogelijk weer uit
persbericht overgenomen van anp valt nu bijvoorbeeld over die case niet meer te vinden op de site van cnn, zomaar een voorbeeld
Buitenaards Leven toegegeven , Gezworen op Congress. (5)er zijn velen die vermoeden dat het wetenschappelijke vlak niet echt staat te springen om ufo cases,
wat me opvalt is de steeds groter wordende groep aan onverklaarde zaken
behalve dat de meeste ufologen dan ook kort door de bocht willen zeggen , dan zijn het etafo's kun je ook nog zeggen dat het nieuwe onbekende aardse fenomenen zijn .. maar hier houdt het onderzoek echt wel op, als er al onderzoek naar is gedaan want dan heb je ook een budget nodig.
nou vind ik zaken die de stempel onbekend hebben wel grappig, en paradoxaal. hoe kan iets nou en onbekend zijn en bekend zijn (het is bekend dat die zaken onbekend zijn)
ok men snapt mijn punt nu al wss
![]()
niet om een conspiracy te bedenken maar
dit schiet echt niet op zo of wel ?
ok nou hadden we het laatst over disclosure
goed initiatief maar heeft een zetje nodig van het publiek, dat het congres die mensen onder ede met ontzegging van geheimplicht het verhaal laat vertellen
waarom niet meteen aan het publiek dan , tja dat zou net zo hard geen bewijs zijn of wel (
![]()
)
behalve dat de meeste het niet kunnen door geheimplicht, geen idee
http://www.space.com/searchforlife/UFO_hearings_010509.html (let op de titel)
FOIA, wet die geheime documenten opvraagbaar maakt, mits men de steekwoorden goed kan gokken
nou, ufo was best simpel en toen kreeg men blue book en paar andere (stuk of 40) documenten die grotendeels zwart waren
hier heb je er nog een paar
http://www.defenselink.mil/pubs/foi/ufo/op de pagina van de amerikaanse defensie .. let op de disclaimer
quote:
PLEASE NOTE THAT MUCH OF THIS MATERIAL IS QUITE OLD and that the Directorate for Freedom of Information and Security Review (DFOISR) did not author any of these documents. What you read here is all that DFOISR knows about UFO's! We used the best paper copies available from our FOIA Library to produce the electronic versions . We have also put forth a "good faith" effort to post them correctly. Hope you enjoy the material.
vertaling, vertrouw ons dat we dit goed hebben gescand, maar het is wel verouderde tekst, veel plezier, maar meer weten we ook niet
(defensie zou het niet weten terwijl deze achterhaalde documenten van ook hen afkomstig zijn
![]()
)
nou hier weer een die het probeert
http://www.space.com/scie(...)us_court_000320.htmlwaarneer wordt de planeet rond