Op basis van wat ontkracht jij dat Hanjour de boeing bestuurde. Op basis van dat jij vind dat hanjour de boeing niet kon besturen, aangezien hij al een cessna niet kon besturen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:35 schreef NewOrder het volgende:
Ik ontkracht de verklaring van de FBI dat Hanjour de 757 bestuurde.
http://www.frieschdagblad.nl/artikel.asp?artID=7520quote:Almelo’s doek redde levens in Pentagon
Almelo - Een supersterk en technologisch hoogwaardig textieldoek uit de fabrieken van Ten Cate Nicolon in Almelo heeft bij de aanslagen op 11 september vorig jaar er mede voor gezorgd dat honderden mensenlevens werden gespaard.
Het speciale textieldoek, Geolon genaamd, werd negen jaar geleden verwerkt in de muren van het Pentagon in Washington. Door die toepassing bleven de muren en vloeren van het Pentagon tot meer dan een half uur na de inslag van het gekaapte vliegtuig hangen. Door deze marge wisten veel medewerkers van het Amerikaanse defensiehoofdkwartier op het nippertje te ontsnappen aan de dood.
Op het moment van de explosie (waar deze ook door veroorzaakt moge zijn) vliegen er voorwerpen door de lucht, stukken steen, brokstukken van een vliegtuig, stukken uit de muur van het Pentagon?quote:Op maandag 30 augustus 2004 @ 09:08 schreef haaahaha het volgende:[/b]
Brokstukken? Brokstukken waarvan?
Nee gewoon een slechte beeldkwaliteit.quote:Jij zegt nu dus dat wat ik het staartvlak noem een brokstuk is.
Wat ik niet begrijp is dat je dat uitstekende object een brokstuk van de crash noemt, terwijl het uitstekende object te zien is nog voor de crash.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:47 schreef Cosma-Shiva het volgende:
[..]
Op het moment van de explosie (waar deze ook door veroorzaakt moge zijn) vliegen er voorwerpen door de lucht, stukken steen, brokstukken van een vliegtuig, stukken uit de muur van het Pentagon?
Geen idee, maar je ziet vanaf de plek van de explosie een en ander door de lucht gaan, zie:
[afbeelding]
De filmmaker van het filmpje waarin beweerd wordt dat het geen boeing 757 maar een drone was wat het pentagon invloog noemt het uitstekende object zelf een staartvlak. Ik ben niet de enige die daar een onderdeel van het object wat van rechts naar links het pentagon invliegt in ziet. Alleen in tegenstelling tot wat de filmmaker beweert, zeg ik dat het een staartvlak van een boeing 757 is.quote:Nee gewoon een slechte beeldkwaliteit.
Je ziet op voor- en na de explosie diverse hoekjes (bv op de gebouwen (?) aan de horizon) her en der die er later niet meer zijn, zelfs de brokstukken die door de lucht vliegen hebben een hoek naar rechts (bv op plaatje 4 van de reeks hierboven heeft het rechter brokstuk recht boven het paaltje zeg maar ineens de vorm van een driehoek terwijl hij ervoorop plaatje 3 nog rond van vorm is)
Kijk nog eens op het plaatje hieronder recht boven de 2 direct onder de blauwe hemel, zodra we het volgende plaatje zien en kijken naar dat zelfde gebied nu recht boven de 1 is eea totaal anders van vorm:
[afbeelding]
Goh de muur van het pentagon is niet ingestort, dus het kan automatisch geen boeing zijn?quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:09 schreef BaajGuardian het volgende:
goh het heeft een staart en het is automatisch een boeing?
alle vliegende tuigen hebben een staart , ook een drone , ook een missile.
*lol* vorige topic heb ik verschillende foto's en links laten zien met bergen restanten van een 757 in en rond het pentagon, lees dat eerst maar eens door. Waarom zouden ze een rapport moeten maken of er wel wrakstukken zijn gevonden terwijl die er duidelijk wel zijn gevonden. Over het WTC zijn ook geen rapporten gemaakt, had jij het geloofd als er geen beelden daarvan waren maar wel wrakstukken? Had je dan ook een rapport nodig? Tuurlijk negeer je de honderden mensen die een BOEING 757 in het pentagon hebben zien vliegen! Maar dat zijn natuurlijk leugenaars omdat het niet past in wat je zelf wilt geloven.quote:Welke restanten? Er zijn nog steeds geen rapporten met harde bewijzen gepubliceerd.
Het laatste stuk was een rechte lijn na een de welbekende draai, zie ook het pad van geknakte lantaarnpalen.quote:De rechte lijn stemt niet overeen met de waarneming op de radar. Zie mijn vorige post.
Owh je was erbij toen het gebeurde, je hebt het dus gezien? Wat al het bewijs dat ik zie toont aan het het wel een 757 was. Je zei dat het geen boeing was die erin vloog en daarna vroeg je je af wie er aan de stuurknuppel zat. Nu niet terugkrabbelen je vroeg je dus af wie er achter de stuurknuppel zat van een vliegtuig dat dus niet is gecrashed, nee heel logisch. En je ontkracht het trouwens niet je basseerd je mening op een regeltje tekst, die man geloof je dus wel maar de honderden mensen die een boeing 757 in het pentagon hebben zien vliegen geloof je weer niet. Nee heel logisch denken hoor.quote:
Als er al een vliegtuig op het pentagon is neergestort, dan was het zeker geen Boeing 757. Maar dat heb ik al eerder gezegd. Ik ontkracht de verklaring van de FBI dat Hanjour de 757 bestuurde.
Verschil is alleen een drone komt geeneens door de muur heen een een missile kan niet verschillende lantaarnpalen die niet in een rechte lijn staan omlaag halen. Tevens heeft een missile geen stoelen, passagiers en 2 motoren.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Ja dat was al redelijk snel bekend, geloof dat op de site van pentagon ook hele beschrijving staat van welke materialen gebruikt zijn. Op een van de sites met oogetuigen zegt iemand ook dat de voorgevel al iets verschoven was vlak na de klap, lekkere kerosinebrand eronder en 1 en 1 is 2quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:45 schreef haaahaha het volgende:
Hey mouzzer, wist jij dit?
http://www.frieschdagblad.nl/artikel.asp?artID=7520
En 'believers' maar roepen dat het geen boeing kon zijn 'want de muur was niet meteen na crash ingestort'. Right..quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:51 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Ja dat was al redelijk snel bekend, geloof dat op de site van pentagon ook hele beschrijving staat van welke materialen gebruikt zijn. Op een van de sites met oogetuigen zegt iemand ook dat de voorgevel al iets verschoven was vlak na de klap, lekkere kerosinebrand eronder en 1 en 1 is 2
Ja. Net zo goed als dat iemand die niet kan autorijden ook geen vrachtwagen kan besturen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:17 schreef haaahaha het volgende:
Op basis van wat ontkracht jij dat Hanjour de boeing bestuurde. Op basis van dat jij vind dat hanjour de boeing niet kon besturen, aangezien hij al een cessna niet kon besturen?
Het kwam van grote hoogte, dat is bewezen middels de radarbeelden. Het laatste stuk heeft de radar gemist, aangezien het vliegtuig toen te laag vloog. Het is zeer, zeer onwaarschijnlijk dat een onervaren piloot als Hanjour deze manoeuvre heeft uitgevoerd.quote:Heel vreemd dat jij beweert dat het object van een hoge hoogte het pentagon invloog, aangezien je op de bewakingsbeelden duidelijk kunt zien dat er een object laag over de grond het pentagon in vliegt. Hoe jij dan kan beweren dat het object van een hoge hoogte komt, en daarmee wil ontkrachten dat hanjour de boeing bestuurde, of dat het uberhaubt een boeing was.
Er zijn ook een hoop andere getuigenverklaringen die o.a. spreken van een tweede vliegtuig.quote:Waarom negeer je de verklaringen van ooggetuigen die verklaren de boeing laag over hebben zien vliegen, palen die geraakt zijn (foto's gepost in vorige deel)?
Jouw conclusie, niet de mijne.quote:Dat het een boeing was, is wat mij betreft aannemelijker dan dat het een drone of raket was:
...
We kunnen dus concluderen dat het object inderdaad de boeing 757 is.
Goeie vergelijking. Iemand die autorijles krijgt, maar steeds bij bochten de stoep oprijdt, krijgt het zeker wel voor elkaar om met een vrachtwagen tegen een flat aan te rijden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:57 schreef NewOrder het volgende:
Ja. Net zo goed als dat iemand die niet kan autorijden ook geen vrachtwagen kan besturen.
Doe me eens een url, want ik zie toch echt beelden in het filmpje waarin wordt beweerd dat het laag aanvliegende object een drone was dat het object inderdaad laag aankomt vliegen.quote:Het kwam van grote hoogte, dat is bewezen middels de radarbeelden. Het laatste stuk heeft de radar gemist, aangezien het vliegtuig toen te laag vloog. Het is zeer, zeer onwaarschijnlijk dat een onervaren piloot als Hanjour deze manoeuvre heeft uitgevoerd.
Een 2de vliegtuig? Heb je een url waar ik die getuigenverklaringen kan vinden?quote:Er zijn ook een hoop andere getuigenverklaringen die o.a. spreken van een tweede vliegtuig.
Mwa, eerder de werkelijkheid.quote:Jouw conclusie, niet de mijne.![]()
Ik heb wel onderdelen gezien die voor brokstukken van een 757 door moeten gaan, maar bewijzen ho maar.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:40 schreef mouzzer het volgende:
*lol* vorige topic heb ik verschillende foto's en links laten zien met bergen restanten van een 757 in en rond het pentagon, lees dat eerst maar eens door.
Je kunt je beter afvragen waarom er geen rapporten zijn. Als iemand iets geheim wil houden heeft ie alle reden om geen rapport op te stellen of openbaar te maken.quote:Waarom zouden ze een rapport moeten maken of er wel wrakstukken zijn gevonden terwijl die er duidelijk wel zijn gevonden. Over het WTC zijn ook geen rapporten gemaakt, had jij het geloofd als er geen beelden daarvan waren maar wel wrakstukken? Had je dan ook een rapport nodig?
De meeste getuigen beweren een passagierstoestel te hebben gezien. Er zijn ook getuigen die beweren een tweede toestel te hebben gezien. Er zijn ook getuigen die beweren een raket te hebben gehoord. Als je het over getuigen hebt, moet je ze allemaal meereken, en iedere mogelijke situatie incalculeren.quote:Tuurlijk negeer je de honderden mensen die een BOEING 757 in het pentagon hebben zien vliegen! Maar dat zijn natuurlijk leugenaars omdat het niet past in wat je zelf wilt geloven.
Hier een pagina met conflicterende getuigenverklaringen: http://thewebfairy.com/killtown/flight77/witnesses.htmlquote:http://www.dragonslair.pwp.blueyonder.co.uk/77/ffdd.html
Allemaal leugenaars volgens jouw, sorry hoor maar deze mensen zijn stuk betrouwbaarder dan mensen die feiten weglaten om hun verhaal passend te krijgen.
Ik was er niet bij, maar jij vast wel.quote:Owh je was erbij toen het gebeurde, je hebt het dus gezien?
Het gegeven dat Hanjour niet achter de stuurknuppel zat, sluit de aanwezigheid van een vliegtuig niet uit. Ik heb het sterke vermoeden dat hier sprake is van een 'goocheltruc'. Men heeft ons willen laten geloven dat een passagierstoestel in het Pentagon is gecrasht. Velen trappen daarin, maar een aantal niet...quote:Wat al het bewijs dat ik zie toont aan het het wel een 757 was. Je zei dat het geen boeing was die erin vloog en daarna vroeg je je af wie er aan de stuurknuppel zat. Nu niet terugkrabbelen je vroeg je dus af wie er achter de stuurknuppel zat van een vliegtuig dat dus niet is gecrashed, nee heel logisch. En je ontkracht het trouwens niet je basseerd je mening op een regeltje tekst, die man geloof je dus wel maar de honderden mensen die een boeing 757 in het pentagon hebben zien vliegen geloof je weer niet. Nee heel logisch denken hoor.
Heb JIJ daar dan een URL van?quote:[b]Mwa, eerder de werkelijkheid.
De Bijlmerflat is tenslotte ook nog een uur of 2 blijven staanquote:Op maandag 30 augustus 2004 20:53 schreef haaahaha het volgende:
[..]
En 'believers' maar roepen dat het geen boeing kon zijn 'want de muur was niet meteen na crash ingestort'. Right..
Had de bijlmer speciaal textiel in de muren verwerkt?quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:29 schreef Rob310 het volgende:
[..]
De Bijlmerflat is tenslotte ook nog een uur of 2 blijven staan![]()
Alle brokstukken wijzen op een 757 geen enkel brokstok wijst op iets anders. Kijk maar in het vorige topic, daar zijn foto's van de wielen van een 757 in het pentagon. Lees de links eens goed GEEN enkel bewijs dat het iets anders was.quote:Ik heb wel onderdelen gezien die voor brokstukken van een 757 door moeten gaan, maar bewijzen ho maar.
Hier zat ik op te wachten, lees de getuigenissen eens goed na. Allemaal ZIEN ze ene passagiersvliegtuig het pentagon knallen. Sommige DENKEN een raket GEHOORD te hebben. Zit een groot verschil tussen. Zien heeft veel meer waarde dan denken, horen etc. Het gaat om de uiteindelijke waarneming. Ik HOORDE ook eerst het bericht dat er een sportvliegtuigje het WTC in is gevlogen, ik doe de tv aan en ZIE het 2de vliegtuig erin knallen.quote:Je kunt je beter afvragen waarom er geen rapporten zijn. Als iemand iets geheim wil houden heeft ie alle reden om geen rapport op te stellen of openbaar te maken.
[/qoute]
Als je iets geheim wil houden ga je geen drone of cruisraket over een drukke stad en drukke snelweg een gebouw in laten vliegen. DAT VALT OP! Dan neem je een oude boeing laat het op een bestaande airliner lijken maar als er iets achter zit zullen ze niet zo dom zijn om tijdens de ochtendspits een militair vliegtuig of raket een gebouw in laten vliegen. Net als het opvalt als je overver wordt geblazen door een laagvliegende 757 die enkele seconden laten het pentagon in vliegt. Van vlucht 93 was ook bijna niks over, wil je daar geen rapportje van? Waarom zouden ze een rapport gaan schrijven terwijl ieder logisch denkend mens weet dat er een 757 in is geknalt, door wie is een geheel andere vraag.
[quote]
De meeste getuigen beweren een passagierstoestel te hebben gezien. Er zijn ook getuigen die beweren een tweede toestel te hebben gezien. Er zijn ook getuigen die beweren een raket te hebben gehoord. Als je het over getuigen hebt, moet je ze allemaal meereken, en iedere mogelijke situatie incalculeren.
Goeie site, een paar voorbeelden:quote:Hier een pagina met conflicterende getuigenverklaringen: http://thewebfairy.com/killtown/flight77/witnesses.html
Nee ik was er niet bij maar als ik erbij was geweest en ik zei nu tegen je dat het een 757 van AA was die klonk als een raket, was je dan wel overtuigd?quote:Ik was er niet bij, maar jij vast wel.![]()
Wie er inzat is niet van belang in dit topic maar toch raar dat jij de bewering van enkele mensen die dachte/vonden wel voor waar aanneemt terwijl achteraf praten lekker makkelijk is. Maar honderden mensen die een 757 hebben gezien geloof je weer niet, toch wel raar hoor Over die geweldige goocheltruch hebben ze dan een kruisraket omgegoocheld in een 757 pasagiersjet? Als een Hans Kazan truc met animaties en spiegels en fake drukgolf, automatisch omvallende lantaarnpalen, nepmensen achter de ramen, spontane hersenspoeling van honderden mensen, snel neerleggen van duizenden kleine brokstukken, overal luidsprekers met het geluid van een vliegtuid, een grote mechanische en ontzichtbare constructie die op het laatste moment een passagiersvliegtuig laat zien dat het pentagon in vliegt?? Zo goochelen bedoel je of heb je uberhaupt bewijs dat het iets anders was dan een groot passagiersvliegtuig? Kom dan met bewijs voor die goocheltruc, onee dat is er niet.quote:Het gegeven dat Hanjour niet achter de stuurknuppel zat, sluit de aanwezigheid van een vliegtuig niet uit. Ik heb het sterke vermoeden dat hier sprake is van een 'goocheltruc'. Men heeft ons willen laten geloven dat een passagierstoestel in het Pentagon is gecrasht. Velen trappen daarin, maar een aantal niet...
Kom op zeg zijn de bijmerflats bomproove gemaakt? Dat zijn simpele betonnen skeletten, totaal NIET te vergelijk met de buitenmuur van het pentagon. Echt te grappig dat mensen uberhaupt durven een bijlmerflat met het pentagon te vergelijken. Net zo grappig als die mensen die plaatjes van een vliegtuigcrash op een landingsbaan gaan vergelijken met het veld voor het pentagon, die mensen hebben blijkbaar helemaal geen research gedaan.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:29 schreef Rob310 het volgende:
[..]
De Bijlmerflat is tenslotte ook nog een uur of 2 blijven staan![]()
Dit vind ik wel goed geschreven en je hebt ook wel gelijk sommige websites hebben een aardig samenhangend verhaal maar als je echt verder kijkt dat valt de onlogica echt op. Ik strooi ook met links ja maar allemaal officiele bronnen, feiten dus geen meningen. In het verhaal van wie er achterzit zitten zeker punten die niet kloppen maar in dit topic gaat het om of het een vliegtuig was. Ik vind de standpunten die aangedragen worden om wel een 'believer' (vind ik niet het goede woord) te zijn gewoon niet toereikend, eigenlijk is er geen enkel standpunt wat maar beetje overtuigend is want ze zijn heel makkelijk te weerleggen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:26 schreef Rob310 het volgende:
[..]
Heb JIJ daar dan een URL van?
Ik sta aan de kant van de zo genaamde "believers" omdat ik de aanwijzingen en de onderbouwingen die gegeven worden op de diverse websites goed vind.
En ja, er zitten dingen tussen waarvan ik ook denk 'is dat niet TE ver gezocht'.
Ik zie echter in alledrie de topics dat de 'believers' allerlei linken plaatsen naar websites, wat jij alleen maar linken noemt maar wat imho gezien moet worden als bronvermelding, en vervolgens vraagt men aan de 'non-believers' om daar eens een mening over te geven.
Vervolgens komen jullie met allerlei beweringen dat wij hartstikke gek zijn en dat we toch echt moeten geloven wat jullie ons vertellen ( weliswaar soms mooi en degelijk onderbouwd, serieus,) maar OOK zonder echte bewijzen. Ook jullie verwijzen naar foto's en verklaringen die op internet staan en handel je dus uiteindelijk hetzelfde als de 'believers'.
Maar een mening geven over onze standpunten zie ik er nog niet echt uitkomen.
Ik bedoel dat brokstuk dat door de lucht vliegt, vanaf het Pentagon richting ervanaf na de explosie. (dus geen uitstekende objecten, maar die vliegende)quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:11 schreef haaahaha het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat je dat uitstekende object een brokstuk van de crash noemt, terwijl het uitstekende object te zien is nog voor de crash.
Ik heb het filmpje noch een van de docu's gezien (nog niet).quote:De filmmaker van het filmpje waarin beweerd wordt dat het geen boeing 757 maar een drone was wat het pentagon invloog noemt het uitstekende object zelf een staartvlak. Ik ben niet de enige die daar een onderdeel van het object wat van rechts naar links het pentagon invliegt in ziet. Alleen in tegenstelling tot wat de filmmaker beweert, zeg ik dat het een staartvlak van een boeing 757 is.
Ja, maar je zei dat dat brokstuk de vorm van een staartvlak had? Ik zie geen brokstuk wat op een staartvlak lijkt. Je ziet het uistekende object op capture 1 redelijk goed. Je ziet het vervolgens niet meer op capture 2. Dit in tegenstelling tot andere objecten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:02 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik bedoel dat brokstuk dat door de lucht vliegt, vanaf het Pentagon richting ervanaf na de explosie. (dus geen uitstekende objecten, maar die vliegende)
Ah, nee je met eigenlijk het eerste kwartier van het filmpje kijken. De filmmaker beweert namelijk dat de objecten die je ziet een dron vliegtuig zijn. Maar zijn beweringen die hij aantoont met beelden en opgeplakte vliegtuigen etc kloppen niet. Daar was mijn eerste post met al die animated gifs etc waar jij op reageerde een reactie op. Ik probeer daarmee de beweringen van de filmmaker te ontkrachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 00:02 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik heb het filmpje noch een van de docu's gezien (nog niet).
Vandaar dat ik even dacht dat het een conclusie van jou was, maar jij en de man van het filmpje zijn het dus ten dele eens.
Ik heb het over echt bewijsmateriaal. Serienummers op onderdelen e.d., de publicatie van de data die op de data- en voicerecorder staan, de beelden van de vele beveiligingscamera's in de omgeving die allemaal door de FBI in beslag zijn genomen. Maar wij moeten het doen met foto's en een paar frame's van een beveiligingscamera die door de FBI zijn vrijgegeven.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:41 schreef mouzzer het volgende:
Alle brokstukken wijzen op een 757 geen enkel brokstok wijst op iets anders. Kijk maar in het vorige topic, daar zijn foto's van de wielen van een 757 in het pentagon. Lees de links eens goed GEEN enkel bewijs dat het iets anders was.
Waar het om gaat is dat er tegenstrijdige verklaringen van getuigen zijn. Dat moet voor iedere onderzoeker reden zijn om ook andere opties te onderzoeken dan automatisch het meest voor de hand liggende als waarheid aan te nemen.quote:Hier zat ik op te wachten, lees de getuigenissen eens goed na. Allemaal ZIEN ze ene passagiersvliegtuig het pentagon knallen. Sommige DENKEN een raket GEHOORD te hebben. Zit een groot verschil tussen. Zien heeft veel meer waarde dan denken, horen etc. Het gaat om de uiteindelijke waarneming. Ik HOORDE ook eerst het bericht dat er een sportvliegtuigje het WTC in is gevlogen, ik doe de tv aan en ZIE het 2de vliegtuig erin knallen.
Leuk, jij noemt alleen de verklaringen die de aanwezigheid van een passagiersvliegtuig bevestigen. En de rest?quote:Goeie site, een paar voorbeelden:
- had worked around Marine aviation long enough to know what a fly-by was, and it sounded like one as he stood outside his office near the Pentagon on Sept. 11. Turning around EXPAECTING to SEE a fighter jet fly over, he SAW only a split-second glimpse of a white commercial airliner.
- It sounded like an artillery shell
- ''I saw this plane coming in and it was low - and getting lower. ''I thought, 'This isn't really happening. That is a big plane.' Then I saw the faces of some of the passengers on board,'' Cissell said. Then the plane, which was taking out telephone and power lines on its way in, hit the building.
- "Suddenly, an airplane roared into VIEW, nearly shearing the roof off the trailer before slamming into the E ring. 'It SOUNDED like a missile,' DiPaula recalls . . . Buried in debris and covered with airplane fuel, he was briefly listed by authorities as missing
- I could see the windows and the color stripes.
- it appeared to be a small commercial aircraft. The engine was at full throttle. First, the plane knocked down a number of street lamp poles, then headed directly for the Pentagon and crashed on the lawn near the west side the Pentagon.
- "I SAW this large American Airlines passenger jet coming in fast and low,"
- The plane had a silver body with red and blue stripes down the fuselage. I believed at the time that it belonged to American Airlines, but I couldn’t be sure. It looked like a 737 and I so reported to authorities.
- I couldn’t believe what I was now seeing to my right: A silver, twin-engine American Airlines jetliner gliding almost noiselessly over the Navy Annex, fast, low and straight toward the Pentagon, just hundreds of yards away.
The plane, with red and blue markings.
- I did not see the engines, I saw the body and the tail; and it was a silver jet with the markings along the windows that spoke to me as an American Airlines jet, this was not a commercial, excuse me, a business jet, it was not a lear jet, it was a bigger plane than that."
Niemand zag een raket, niemand zag een drone, allemaal zagen ze een groot passagiersvliegtuig het pentagon invliegen!
Zou er geen verband zijn tussen de 'aanslag' en de C-130? Is het al geheel uitgesloten dat die C-130 een essentiėle rol heeft gespeeld?quote:Wat betreft dat 2de vliegtuig dat was er inderdaad, dat was een Amerikaanse C-130 transporter, de piloten hiervan zijn zelfs op tv geweest waarbij ze uitlegden wat ze zagen. Ja heel verrassend zagen ze een 757 het gebouw invliegen Er is nooit een geheim van gemaakt dat die c-130 er bij was.
Nee, maar als je het nou gefilmd had was het veel overtuigender. Maar dan had de FBI die film waarschijnlijk in beslag genomen.quote:Nee ik was er niet bij maar als ik erbij was geweest en ik zei nu tegen je dat het een 757 van AA was die klonk als een raket, was je dan wel overtuigd?
Je doet nu alsof een schijnvoorstelling absoluut onmogelijk is. Je maakt het door overdrijving belachelijk en nou verwacht je van mij dat ik dan maar met bewijzen aankom. Tja, ik kan niet bewijzen dat een goochelaar in werkelijkheid niet zijn assistente in drieėn deelt, en toch doet de vertoning ons dat geloven. De menselijke waarneming is gemakkelijk te misleiden. Dat was blijkbaar ook de bedoeling van de Amerikaanse overheid. Dat wil niet zeggen dat de feitelijke gebeurtenis niet anders was.quote:Wie er inzat is niet van belang in dit topic maar toch raar dat jij de bewering van enkele mensen die dachte/vonden wel voor waar aanneemt terwijl achteraf praten lekker makkelijk is. Maar honderden mensen die een 757 hebben gezien geloof je weer niet, toch wel raar hoor Over die geweldige goocheltruch hebben ze dan een kruisraket omgegoocheld in een 757 pasagiersjet? Als een Hans Kazan truc met animaties en spiegels en fake drukgolf, automatisch omvallende lantaarnpalen, nepmensen achter de ramen, spontane hersenspoeling van honderden mensen, snel neerleggen van duizenden kleine brokstukken, overal luidsprekers met het geluid van een vliegtuid, een grote mechanische en ontzichtbare constructie die op het laatste moment een passagiersvliegtuig laat zien dat het pentagon in vliegt?? Zo goochelen bedoel je of heb je uberhaupt bewijs dat het iets anders was dan een groot passagiersvliegtuig? Kom dan met bewijs voor die goocheltruc, onee dat is er niet.
Nee, dat is ons wijsgemaakt.quote:Je laatste zin klopt trouwens weer eens niet, je hoort te zeggen: er is een passagiersvliegtuig in het pentagon gecrashed, vele geloven dat een aantal niet...
Jij vergeet het totaalplaatje erbij te betrekken. Met een oogkleppenvisie zou ik ook tot jouw conclusie komen. Het mag duidelijk zijn dat de Amerikaanse regering belang heeft bij deze aanslag. De oorlog in Irak is niet zomaar bedacht, maar gaat terug in de tijd dat Clinton nog president was. Toen reeds liepen figuren als Wolfowitz en Rumsfeld rond met plannen voor die oorlog. Maar om oorlog te voeren moet je een reden hebben. En die reden is terug te vinden in 11-9-2001.quote:Ik zou willen zeggen er is een passagiersvliegtuig het pentagon ingevlogen, door wat tegenstrijdige berichten en onlogisch nadenken, door mensen die niet de expertise hebben om uit bepaalde gebeurtenissen menigen en feiten te scheiden, verschijnen er sites die denken dat er geen 757 het pentagon in is gevlogen en gelijk honderden ooggetuigen hiermee tot leugenaars bestempelen. Deze sites staan vol met onwaarheden, onlogische vergelijkingen, fouten, doelbewust weglaten van belangrijke feiten etc. Enkele trappen daar maar vele niet...
Laat maar zien... Dacht dat de flight data recorder niet terug gevonden was..quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:16 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ik heb het over echt bewijsmateriaal. Serienummers op onderdelen e.d., de publicatie van de data die op de data- en voicerecorder staan, de beelden van de vele beveiligingscamera's in de omgeving die allemaal door de FBI in beslag zijn genomen. Maar wij moeten het doen met foto's en een paar frame's van een beveiligingscamera die door de FBI zijn vrijgegeven.
Als het zo overduidelijk is dat er een 757 was, waarom word er dan niets vrijgegeven? Wat heeft men te verbergen?
[..]
Zou kunnen, wie weet.. Maar dat doet niets af aan het feit dat het overgrote deel van de getuigen en bewijzen een 757 aantonenquote:Leuk, jij noemt alleen de verklaringen die de aanwezigheid van een passagiersvliegtuig bevestigen. En de rest?
[..][/quote
Toegegeven, er zijn inderdaad een aantal getuigen (2 of 3) die zeggen een tweede vliegtuig gezien te hebben. Er is ook 1 getuige die zegt dat het een vliegtuig was voor ong 12 passagiers. De overige 40 zeggen of dat het een 757 was. En er is nog een klein groepje die niets gezien heeft, maar denkt dat het iets is, gebaseert op geluid en denkbeelden.
Het overgrote deel zegt dus dat het een 757 was.
[quote]
Zou er geen verband zijn tussen de 'aanslag' en de C-130? Is het al geheel uitgesloten dat die C-130 een essentiėle rol heeft gespeeld?
[..]
Zou ik ook doen als ik moet onderzoeken wat er gebeurt zou zijn..quote:Nee, maar als je het nou gefilmd had was het veel overtuigender. Maar dan had de FBI die film waarschijnlijk in beslag genomen.
[..]
Maar zoals de goochelaar zijn assistente dus niet echt in drieen deelt, zal het beeld wat veel mensen voor ogen hebben qua complot, ookk wel niet waar zijn..quote:Je doet nu alsof een schijnvoorstelling absoluut onmogelijk is. Je maakt het door overdrijving belachelijk en nou verwacht je van mij dat ik dan maar met bewijzen aankom. Tja, ik kan niet bewijzen dat een goochelaar in werkelijkheid niet zijn assistente in drieėn deelt, en toch doet de vertoning ons dat geloven. De menselijke waarneming is gemakkelijk te misleiden. Dat was blijkbaar ook de bedoeling van de Amerikaanse overheid. Dat wil niet zeggen dat de feitelijke gebeurtenis niet anders was.
[..]
Dat de aanslag als reden is gebruikt, is geen bewijs dat het ook uitgevoerd of in ieder geval geplanned is door Bush e.d. Ze hebben mooi gebruik gemaakt van het feit dat het gebeurt is..quote:Jij vergeet het totaalplaatje erbij te betrekken. Met een oogkleppenvisie zou ik ook tot jouw conclusie komen. Het mag duidelijk zijn dat de Amerikaanse regering belang heeft bij deze aanslag. De oorlog in Irak is niet zomaar bedacht, maar gaat terug in de tijd dat Clinton nog president was. Toen reeds liepen figuren als Wolfowitz en Rumsfeld rond met plannen voor die oorlog. Maar om oorlog te voeren moet je een reden hebben. En die reden is terug te vinden in 11-9-2001.
een getuige zegt:quote:De volgende vraag is dan waarom men de 757 niet op het Pentagon heeft laten crashen, maar er een schijnvoorstelling van heeft gemaakt. Dat is simpel te verklaren, aan de stuurknuppel zat geen terrorist maar een zeer ervaren Amerikaanse piloot die het toestel vlak over het Pentagon heeft gevlogen en op het nabij gelegen Reagan National Airport heeft geland. Of het ook een 757 is geweest of een soortgelijk toestel laat ik in het midden. Ook is het niet onwaarschijnlijk dat dit toestel geen passagiers aan boord had. Flight 77 is namelijk een tiental minuten van de radar geweest. Dat maakte een verwisseling (van transponder) mogelijk. De explosie die velen gezien hebben kan op allerlei manieren zijn opgezet. Waarom een verwisseling? Omdat men zekerheid wilde hebben dat de aanslag ook zou lukken.
Doet mij niet denken dat een ervaren piloot er vlak overheen vloog. Het is echt zo moeiijk niet om een vliegtuig een enorm groot gebouw te laten raken.. De moeiljikheid is om precies op een bepaald punt te mikken.. Maar aangezien we niet weten waar de piloot op mikte, weten we dus ook niet of het doel geraakt is.. Plus, waar zijn dan de inziitenden van de vlucht 77? Als die geland zijn op reagan airport, zijn ze dan vermoord?? En waarom is er niemand op reagan airport die de vlucht heeft zien landen.. Allemaal het zwijgen opgebracht?quote:pilot seemed to be fighting with his own craft [...]
He saw the plane fly above a nearby hotel and drop its landing gear. The plane’s right wheel struck a light pole, causing it to fly at a 45-degree angle, he said. The plane tried to recover, but hit a second light pole and continued flying at an angle. "You could hear the engines being revved up even higher," Sepulveda said. The plane dipped its nose and crashed into the southwest side of the Pentagon. "The right engine hit high, the left engine hit low," Sepulveda said. "For a brief moment, you could see the body of the plane sticking out from the side of the building. Then a ball of fire came from behind it."
Skeptisch is goed.. Koste wat het kost het complot blijven zien en aantoonbaar bewijs (dus niet een vage site met kreten, maar bijvoorbeeld foto's en films) negeren is slecht..quote:Onmogelijk of onwaarschijnlijk? Ik denk van niet. Deze operatie is lang van te voren gepland. De lijn van motieven loopt tot in de hoogste posities in Washington. Alle reden dus om sceptisch te zijn.
Dat zou ik best kunnen geloven.. Een van de kritieken op het hele 911 gebeuren is waarom de gekaapte vliegtuigen niet uit de lucht zijn geschoten.. Deze dan misschien wel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:45 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Vlucht 93 neergehaald door missile?: http://cyberspaceorbit.com/93mys.html
http://www.wordiq.com/def(...)_reaching_Washingtonquote:Claims that US military aircraft shot down Flight 93 to stop it reaching Washington
US authorities have denied undertaking any such action. The evidence for this claim is weak.
One basis for the claim is the fact that wreckage (including engine wreckage) was found upwind of the crash site, and roughly in the direction from which the plane came, implying that the plane broke up at least to some degree before it crashed. However, this is ambiguous and much wreckage can be expected to be strewn as a result of the crash that occurred. Had the plane broken up in midair, at least some of the bodies would have been scattered. Instead they were all found in the crater.
Another basis for the claim is the observations by many eyewitnesses who saw other aircraft in the area. US authorities have said that they have identified a civilian aircraft that was in the area, and that it had nothing to do with the downing of Flight 93. But eyewitness reports state that the plane crashed upside down into the field, following a wobbling of its wings. No smoke from the plane or white planes shooting down Flight 93 were reported.
A statement that a sonic boom was detected shortly before the crash has now been withdrawn by its author.
Contrary to what several media reports have stated, passenger Edward Felt did not report seeing 'white smoke' pouring into the toilet from where he was making a phone call from the plane.
Tsja.. er was ook sprake van een tegenaanval van de aanwezige passagiers.. Misschien heeft de daarop volgende worsteling in de cockpit gezorgt voor het out of control raken van het vliegtuig...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 20:30 schreef Redux het volgende:
[..]
http://www.wordiq.com/def(...)_reaching_Washington
ze kunnen je vraag niet beantwoorden, aangezien ze er geen antwoord op hebben...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 21:36 schreef Bensel het volgende:
En weer is m'n post genegeerd..
En hoe zou één vliegtuig deze drie nįįst elkaar liggende gaten kunnen maken in de overige 2 ringenquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:53 schreef Bensel het volgende:
nou zeg ik het nogmaals (aangezien m'n vorige post genegeerd werd): hoe kan een missile in godsnaam 2 flatgebouwen doorboren? (en dan wil ik het woord bunkerbuster niet horen, want dat levert een aardig ander plaatje op. immers, het gat gaat door 2! flatgebouwen (pentagon heeft meerdere ringen, en elke ring is eigenlijk een ordinair flatgebouw) Een missile veroorzaakt een gat in de gevel, maar makt niet zo'n gaap in het complex.
Dat bedoel ik nu juist, als er een Boeing tegen zo'n gepantserd pand aanvliegt, dan zou je op de bovenstaande foto toch brokstukken moeten zien liggen voor het pand ?? (pls correct me if i am wrong).quote:Kom op zeg zijn de bijmerflats bomproove gemaakt? Dat zijn simpele betonnen skeletten, totaal NIET te vergelijk met de buitenmuur van het pentagon. Echt te grappig dat mensen uberhaupt durven een bijlmerflat met het pentagon te vergelijken.
Dat s maar deels waar, de tegenstrijdigheid zit in wat men hoorde NIET in wat men zag. Op vele sites wordt het volgende aangehaald: The aircraft "appeared to hold about 8 to 12 people" and "sounded like the high-pitched squeal of a fighter", explained Steve Patterson to the Washington Post, on September 11.quote:Ik heb het over echt bewijsmateriaal. Serienummers op onderdelen e.d., de publicatie van de data die op de data- en voicerecorder staan, de beelden van de vele beveiligingscamera's in de omgeving die allemaal door de FBI in beslag zijn genomen. Maar wij moeten het doen met foto's en een paar frame's van een beveiligingscamera die door de FBI zijn vrijgegeven.
Als het zo overduidelijk is dat er een 757 was, waarom word er dan niets vrijgegeven? Wat heeft men te verbergen?
[/qoute]
Weer een fout in je tekst, die video is niet door de FBI vrijgegeven maar door ministerie van defensie. Wie zegt dat het niet wordt vrijgegeven?? Ten eerste jij wil echt bewijsmateriaal zien maar hebt zelf totaal GEEN bewijs die jou steeds veranderende theorie bevestigd. Ten tweede heb je blijkbaar weinig kennis van hoe een onderzoek in z'n werk gaat dan ga je niet zomaar bewijs vrijgeven voordat het onderzoek is afgerond. Trouwens denk ik als er videobeelden worden vrijgegeven deze door sommige hier toch als fake worden bestempeld omdat er misschien rare vlekjes op te zien zijn.
Als men iets niet vrijgeeft betekent dat niet automatisch dat men wat aan het verbergen is, als je zelf wat meer in de zaak had verdiept ipv van alleen maar vage onbewezen verhaaltjes van sites afplukt had je geweten dat het onderzoek nog gaande is:
NTSB Identification: DCA01MA064
Scheduled 14 CFR Part 121: Air Carrier operation of American Airlines
Accident occurred Tuesday, September 11, 2001 in Arlington, VA
Aircraft: Boeing 757-200, registration: N644AA
Injuries: 189 Fatal.
This event is being investigated by the Federal Bureau of Investigation as a criminal act.
http://www.ntsb.gov/NTSB/brief.asp?ev_id=20020123X00105&key=1
De voicercorder was te beschadigd om enige informatie uit te halen: It took 3 days to recover the flight data and cockpit voice recorders from American Airlines Flight 77 that was used in the Pentagon attack on September 11, 2001. In addition, the cockpit voice recorder was damaged beyond repair, rendering no information.
http://www.theorator.com/bills108/hr2632.html
NTSB is trouwens een onafhankelijke organisatie maar volgens jouw theorie zouden die dan ook in het complot zitten. Ik heb nul komma nul bewijs van jou kant gezien, kom zelf eens met bewijzen dan onee die heb je niet.
[quote]
Waar het om gaat is dat er tegenstrijdige verklaringen van getuigen zijn. Dat moet voor iedere onderzoeker reden zijn om ook andere opties te onderzoeken dan automatisch het meest voor de hand liggende als waarheid aan te nemen.
Leuk, jij noemt alleen de verklaringen die de aanwezigheid van een passagiersvliegtuig bevestigen. En de rest?
Dat zou best kunnen maar in dit topic gaat het erom of er een passagiersvleigtuig (heel veel bewijs voor) of een raket (totaal GEEN bewijs voor) in het pentagon is gevlogen.quote:Zou er geen verband zijn tussen de 'aanslag' en de C-130? Is het al geheel uitgesloten dat die C-130 een essentiėle rol heeft gespeeld?
Al had ik het gefilmd dan was er vast wel weer iets 'raars' gevonden op de video om weer een belachelijke theorie te beginnen. Jullie willen geeneens inzien dat het een 757 was. Trouwens FBI kan niet zomaar alle filmpjes in beslag nemen, hoe zijn anders de tientallen filmpjes van het WTC ooit uitgekomen?quote:Nee, maar als je het nou gefilmd had was het veel overtuigender. Maar dan had de FBI die film waarschijnlijk in beslag genomen.
Ik vergeet niks jij vergeet juist het belangrijkste en dat is kennis van zaken van het onderwerp wat hier beproken wordt. Het totaalplaatje komt pas in beeld als je weet wat er gebeurd is van daaruit werk je verder. Jij hebt duildelijk weinig verstand van (militaire)vliegtuigen, crashes etc. Kijk ik kan ook aan de hand van enkele foto's en video's en oogetuigenverslagen een geweldig verhaal verzinnen over iets anders dan een 757 alleen zal dat verhaal nooit kloppen met de werkelijke waarnemingen. Ik zal mijn verhaal nooit zo kunnen onderbouwen dat er geen 757 in is gevlogen, dat is gewoon niet mogelijk. Dan zou ik er ook een heel verhaal omheen gaan verzinnen waar wel een kern van waarheid in zit.quote:Jij vergeet het totaalplaatje erbij te betrekken. Met een oogkleppenvisie zou ik ook tot jouw conclusie komen. Het mag duidelijk zijn dat de Amerikaanse regering belang heeft bij deze aanslag. De oorlog in Irak is niet zomaar bedacht, maar gaat terug in de tijd dat Clinton nog president was. Toen reeds liepen figuren als Wolfowitz en Rumsfeld rond met plannen voor die oorlog. Maar om oorlog te voeren moet je een reden hebben. En die reden is terug te vinden in 11-9-2001.
Nu probeer je je theorie weer als feit te presenteren, doe dat eens niet. Die vraag is niet van toepassing, je hebt namelijk geen enkel bewijs dat het een schijnvoorstelling is wat er bij het pentagon is gebeurd. Je verzint er nu weer iets bij wat door GEEN ENKELE ooggetuige of video is waargenomen, NIEMAND heeft een vliegtuig vlak over het pentagon zien vliegen NIEMAND. Nee ook de C130 niet. En weer toon je weinig kennis van zaken, transponder verwisselen?? Hallo de transponder is uitgezet en niet meer aangezet! 8 minuten is het vliegtuig van radar verdwenen na het uitzetten van de transponder is het vliegtuig getraceerd door primaire radarsystemen. In 8 minuten een passagiervliegtuig van de aardbodem laten verdwijnen om dan een vervanger uit het niets te laten komen en die uiteindelijk weer dus NIET in het pentagon laten knallen volgens jouw theorie. Snap jij je eigen theorie nog wel want dit is wel heel erg ongeloofwaardig wat je zegt.quote:De volgende vraag is dan waarom men de 757 niet op het Pentagon heeft laten crashen, maar er een schijnvoorstelling van heeft gemaakt. Dat is simpel te verklaren, aan de stuurknuppel zat geen terrorist maar een zeer ervaren Amerikaanse piloot die het toestel vlak over het Pentagon heeft gevlogen en op het nabij gelegen Reagan National Airport heeft geland. Of het ook een 757 is geweest of een soortgelijk toestel laat ik in het midden. Ook is het niet onwaarschijnlijk dat dit toestel geen passagiers aan boord had. Flight 77 is namelijk een tiental minuten van de radar geweest. Dat maakte een verwisseling (van transponder) mogelijk. De explosie die velen gezien hebben kan op allerlei manieren zijn opgezet. Waarom een verwisseling? Omdat men zekerheid wilde hebben dat de aanslag ook zou lukken.
Onmogelijk of onwaarschijnlijk? Ik denk van niet. Deze operatie is lang van te voren gepland. De lijn van motieven loopt tot in de hoogste posities in Washington. Alle reden dus om sceptisch te zijn.
Gaten zijn kunnen zijn van de 2 motoren en de cockpit, of misschien zijn de gaten door redingswerkers gemaakt. Op een foto zijn duidelijk restanten van een vliegtuig te zien. Een drone zou geeneens door de muur komen en een kruiraket is al helemaal onwaarschijnlijk vanwege de lantaarnpalen, of het moet een dronken kruisraket zijn.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 22:46 schreef Rob310 het volgende:
[..]
En hoe zou één vliegtuig deze drie nįįst elkaar liggende gaten kunnen maken in de overige 2 ringen
[afbeelding]
Deze foto is van vrij recent na de inslag, pas veel later zou de gevel instorten en de 'gaap' in het complex veroorzaken.
[afbeelding]
[..]
Dat bedoel ik nu juist, als er een Boeing tegen zo'n gepantserd pand aanvliegt, dan zou je op de bovenstaande foto toch brokstukken moeten zien liggen voor het pand ?? (pls correct me if i am wrong).
En volgens de officiele verklaringen en jullie overtuiging is het toestel er doorheen gegaan en nu zeg je zelf dat het zo'n bomvrij pand is en zou dat dus niet moeten gaan.
Bovendien zou het toestel op de begane grond en de eerste verdieping ingeslagen zijn, waarom zie je dan nog alle verticale muren overeind staan ??
Geef ons hier dan eens een kloppende verklaring voor aub.
En nogmaals: ik wil geen discussie voeren op basis van "dit is mijn mening en jullie hebben ongelijk" maar ik stel hier een vraag over een, mij, onduidelijk feit en wil daar graag met jullie over van gedachten wisselen.
(bron van de foto's : www.serendipity.li )
Kijk, dit soort discussie bedoel ik............ jij weet dus schijnbaar wel wat het bomproof maken inhoudt en hoe dat gebeurd. Ik niet. Ik wil het wel graag weten, dus geef me aub info waar ik dit kan vinden zodat ik idd verder kan praten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:50 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bomvrij is iets HEEL anders dan een vleigtuig dat met 500 km per uur op een gebouw komt invliegen, komen veel meer krachten bij kijken dan een simpele bom(truck).Lees eerst maar eens wat het bomproove maken precies heeft ingehouden en waartegen het beschermd dan praten we wel weer verder.
Ehh....... naar mijn idee zou dus juist een groot stuk van de vleugel vóór het gebouw moeten liggen.quote:Bij de rooie pijl zie je duidelijk de inslag, deze rondingen komen precies overeen met de afmetingen van een 757, verklaar dat maar eens. Vleugels zijn helemaal niet stevig, je ziet de 2 scheve pilaren duidelijk staan waar de inslag van de vleugel was, een pilaar daarnaast is juist weer weggeslagen door de motor, verklaar dat maar eens.
Tja, onmogelijk is het niet, maar voordat je met dergelijke speculaties begint, moet je dan eerst maar uitleggen waar vlucht 77 wel is gebleven. Een heel vliegtuig verwijnt namelijk niet zomaar.quote:Op woensdag 1 september 2004 00:22 schreef Rob310 het volgende:
Het zou ook kunnen dat er meer dan één ding naar binnen is gegaan. Heb ik ook al ergens voorbij zien komen, eerst een 'projectiel' om het gat in het gebouw te blazen. waarna het vliegtuig er in gaat.
Het kan ook wel een verkeerstoestel zijn geweest, maar niet noodzakelijk de vlucht 77.
Ook kan er een afstandsbestuurd vliegend toestel zijn gebruikt wat gecamoufleerd (gekleurd, beletterd etc.) is als vlucht 77.
En in deze link die Mouzzer eerder postte wordt dus chronologisch beschreven wat er gebeurd is. Er zitten wat dingen in (tijden bv.) die volgens verschillende instanties niet helemaal overeen komen, maar de grote lijn is duidelijk. Er waren een 4-tal vluchten, en die zijn ergens gebleven, namelijk 2 in het WTC, 1 in het Pentagon en 1 bij Philadelpia.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 23:35 schreef mouzzer het volgende:
http://www.cooperativeres(...)line&day_of_911=aa77
quote:Op woensdag 1 september 2004 00:22 schreef Rob310 het volgende:
Kijk, dit soort discussie bedoel ik............ jij weet dus schijnbaar wel wat het bomproof maken inhoudt en hoe dat gebeurd. Ik niet. Ik wil het wel graag weten, dus geef me aub info waar ik dit kan vinden zodat ik idd verder kan praten.
http://www.frieschdagblad.nl/artikel.asp?artID=7520quote:Almelo’s doek redde levens in Pentagon
Almelo - Een supersterk en technologisch hoogwaardig textieldoek uit de fabrieken van Ten Cate Nicolon in Almelo heeft bij de aanslagen op 11 september vorig jaar er mede voor gezorgd dat honderden mensenlevens werden gespaard.
Het speciale textieldoek, Geolon genaamd, werd negen jaar geleden verwerkt in de muren van het Pentagon in Washington. Door die toepassing bleven de muren en vloeren van het Pentagon tot meer dan een half uur na de inslag van het gekaapte vliegtuig hangen. Door deze marge wisten veel medewerkers van het Amerikaanse defensiehoofdkwartier op het nippertje te ontsnappen aan de dood.
is al 2 dagen geleden maar nog.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:53 schreef haaahaha het volgende:
[..]
En 'believers' maar roepen dat het geen boeing kon zijn 'want de muur was niet meteen na crash ingestort'. Right..
quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:09 schreef BaajGuardian het volgende:
WAAR GAAT DIT NU NOG OVER ?!?!quote:Haaahahaha zegt : (reply op bovenstaande)
Goh de muur van het pentagon is niet ingestort, dus het kan automatisch geen boeing zijn?
De muren waren versterkt met een textiel, wat het instorten voorkwam.
Snap out of it.quote:Op woensdag 1 september 2004 07:42 schreef BaajGuardian het volgende:
Hufter
...
gore rat
...
klootzak
Tot nu toe gaat hij alleen maar in op bepaalde stellingen..quote:Op woensdag 1 september 2004 08:01 schreef BaajGuardian het volgende:
snap out of it?
die gast doet niks anders dan zn klote kloon te gebruiken mensen op het forum te irriteren , te trollen en te topic verkloten en anders wel de discussie , zoals je zelf nu kunt zien , te verdraaien.
ik zei het ergens al eerder , lijkt me gepast , dat hij een ban krijgt.
iig op zn kloon.
of niet dan ,... REDUX.
* The_stranger is off to feedback
kijk eens op de volgende pagina..quote:Op woensdag 1 september 2004 00:22 schreef Rob310 het volgende:
Ehh....... naar mijn idee zou dus juist een groot stuk van de vleugel vóór het gebouw moeten liggen.
Als ze niet stevig zijn breken ze af en gaan ze niet mee naar binnen.
Ja en met een simpele zoekopdracht kan jij het ook zo weten. Kijk bomproof maken is zodat er niet gebeurt wat er in ik geloof 95 in Oklahoma City is gebeurd. Een bom vaagt de gehele buitenmuur en groot deel van de interne constructie weg. Bomproof maken is het zo bouwen dat de buitenmuur niet wordt weggevaagd.quote:Kijk, dit soort discussie bedoel ik............ jij weet dus schijnbaar wel wat het bomproof maken inhoudt en hoe dat gebeurd. Ik niet. Ik wil het wel graag weten, dus geef me aub info waar ik dit kan vinden zodat ik idd verder kan praten. [
Ren jij maar een met gestrekte armen door een deuropening kijk maar eens wat er met je armen gebeurd, inderdaad die klappen naar achter en zijn dus waarschijnlijk deels met vliegtuig naar binnen gegaan. Het scheuren van de vleugels veroorzaakt een explosie van kerosine (inderdaad die zit voor een deel in de vleugels!) en de explosie vaagt de rest van de vleugels weg.quote:Ehh....... naar mijn idee zou dus juist een groot stuk van de vleugel vóór het gebouw moeten liggen.
Als ze niet stevig zijn breken ze af en gaan ze niet mee naar binnen.
NIEMAND heeft iets anders gezien dan een boeing 757 van American Airlines. Denk je ook niet dat het behoorlijk dom is om een drone of kruisraket in het gebouw te laten vliegen waar ze de meeste kennis van dat soort militair spul hebben? Het zou behoorlijk opvallen als het iets anders was. Echt drone of raket is hele domme theorie. Een ander vliegtuig, okee verklaar dan maar waarom ze resten van mensen en bagage uit flight 77 in het pentagon hebben gevonden. Die zijn er later neergelegd? Ze hebben eerst alle mensen van flight 77 vermoord, kinderen in stuken gesneden en die daar neergelegd? Ja dat moet haast wel wil je de theorie van een ander vliegtuig vol kunnen houden.quote:[on topic]
Het zou ook kunnen dat er meer dan één ding naar binnen is gegaan. Heb ik ook al ergens voorbij zien komen, eerst een 'projectiel' om het gat in het gebouw te blazen. waarna het vliegtuig er in gaat.
Het kan ook wel een verkeerstoestel zijn geweest, maar niet noodzakelijk de vlucht 77.
Ook kan er een afstandsbestuurd vliegend toestel zijn gebruikt wat gecamoufleerd (gekleurd, beletterd etc.) is als vlucht 77.
Honderden mensen hebben flight 77 IN het pentagon zien vliegen, niemand maar dan ook NIEMAND heeft ooit verklaard een vliegtuig over het pentagon hebben zien vliegen. Explosie vlogt pas na impact hoor, als groot deel van vlliegtuig al is verdwenen in het pentagon en de vleugels breken en de kerosine explodeerd.quote:Ook de theorie van een groot toestel wat lantaarnpalen om heeft gevlogen en op het moment van impact óver het pentagon is gevlogen, is een mogelijkheid. Op het moment dat er zo'n gigantische explosie plaats vindt, let niemand meer op de lucht waar evt. een vliegtuig weg vliegt.
En ja, ik weet het, er zijjn geen bewijzen voor deze theorieėn en ideeėn, maar zeg niet dat het onmogelijk is (ongeloofwaardig is wat anders, maar niet onmogelijk !).
quote:the released animation is not complete.
between plane & impact (frame1 -> frame2)
some frames (1 to 3) are missing (censored)
(the object would be visible if those frames were included)
Nee, maar gelukkig zijn er ooggetuigen die verklaren de boeing over hebben zien vliegen. Ben blij dat je de beweringen in het filmpje waarvoor deze topicreeks is geopend hiermee ontkracht.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:44 schreef coz het volgende:
die security tape bestaat uit 5 vrijgegeven frames waarbij je eigenlijk niets kan zeggen met zekerheid
Moet dan wel erg sterk spul geweest zijn om een klap van een 757 met alle kerosine te kunnen op vangen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:23 schreef haaahaha het volgende:
'Believers' beweren oa ook dat het geen boeing geweest kan zijn omdat het eerste half uur na de crash de buitenste muur nog overeind stond.
[..]
Daar hebben we dus de verklaring waarom de pentagonmuren zelfs bij impact van een 155 voet lange boeing 757 het eerste halfuur na de crash nog overeind stonden.
Lees de eerste 2 threads eens door indien je dat nog niet gedaan hebt. Het is inderdaad geen duidelijk filmpje maar alles (inclusief honderden ooggetuigen) wijst op de inslag van flight 77 in het pentagon.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:54 schreef ABBAfan het volgende:
Dit omvangrijke type vliegtuig, een Boeing 757 http://images.google.nl/images?q=Boeing+757-200&ie=UTF-8&hl=nl zou op de vijf frames te zien moeten zijn???
als er ooggetuigen zijn die ergens een ufo over hebben zien vliegenquote:Op donderdag 2 september 2004 11:49 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, maar gelukkig zijn er ooggetuigen die verklaren de boeing over hebben zien vliegen. Ben blij dat je de beweringen in het filmpje waarvoor deze topicreeks is geopend hiermee ontkracht.
Dat heeft het dus niet, veeigtuig is er compleet ingevlogen en als de vleugels het gebouw raken komt de kerosine tot ontploffng. Bij de explosie van de kerosine heeft het wel bescherming geboden waardoor niet alles in een keer instortte. Kijk maar eens in de link in een van mijn laatste posts, staat alles haarfijn uitgelegd. Wat voor spul het is en de werking van het spul tijdens de inslag en ontploffing van de boeing.quote:Op donderdag 2 september 2004 11:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Moet dan wel erg sterk spul geweest zijn om een klap van een 757 met alle kerosine te kunnen op vangen.
Ik blijf het een vreemd verhaal vinden vooral omdat er niks van het vliegtuig gevonden is.
Een Ufo (de naam zegt het al) is iets heel anders dan een boeing 757 vlak over je kop krijgen en het pentagon in zien vliegen. Weer een vergelijking die nergens op slaat.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als er ooggetuigen zijn die ergens een ufo over hebben zien vliegen
geloofd men er niks van.
en nu opeens wel.
kun jij als burger ooggetuige een vliegtuig bij naam en alles herkennen?
een drone zoet er precies hetzelfde uit als een vliegtuig , alleen iets kleiner , en zonder ramen.
voor de rest zou iedereen het voor een echt vliegtuig aanzien.
dus doe niet alsof je alles bewezen hebt.,
hoe jij het brengt is zwaar amateuristisch. en vol van logical fallacy's
je hebt nog niks bewezen.
en verder ga ik er geen woord over vuil maken , want men zoekt het maar uit.
Zo is er ook Penta-Lawn 2000quote:Op donderdag 2 september 2004 18:23 schreef ABBAfan het volgende:
Lees deze hilarische webpagina: The indestructible Pentanium Cable Spools! http://thewebfairy.com/killtown/pentanium.html
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 2 september 2004 18:20 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Een Ufo (de naam zegt het al) is iets heel anders dan een boeing 757 vlak over je kop krijgen en het pentagon in zien vliegen. Weer een vergelijking die nergens op slaat.
Tuurlijk is niet alles zomaar te herkennen maar iedereen weet wel hoe een passagiersvliegtuig er uit zit. En dan zouden ze bij het Pentagon, het bolwerk van militaire kennis, eend rone aanzien voor een boeing 757??? Ik woon onder een aanvliegroute van schiphol envleigtuig type en zelfs de maatschappij is vaak heel makkelijk te zien en dan vliegen ze hier al redelijk hoog over ipv vlak voor je neus zoals over de snelweg bij Pentagon
Een drone lijkt totaal niet op een 757!! Iets kleiner?? Lengteverschil is al 30 meter om nog maar te zwijgen over de omvang, uiterlijke kenmerken etc. Drone heeft o.a. geen motoren onder de vleugels. Een motor van een 757 heeft al de omvang van een complete drone! Vleugels zijn veel smaller en dunner bij een drone. Als je het verschil niet ziet tussen een drone en een passagiersvliegtuig moet je heel snel naar de opticien.
Alle complottheorieen over drone, raket, hologram etc zitten juist vol van logical fallacy's!
Duidelijk uitgeluld dus.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ze heeft die vriend van haar blijkbaar enkele dingen over de aanval gevraagd want later in een PM stuurde ze me het verhaal van die vriend:quote:What you are refusing to accept and believe is that my friend was THERE at the PENTAGON..
he was picking up parts of people and the plane that you all seem to think wasn't there. Well guess what? IT WAS THERE HE got to see it and wishes he didn't.
I just can NOT believe the ignorance here. I'm sitting here telling you that I know someone who was there - witnessed it with his own eyes... yet you still try to say that what he saw was not real.
completely unbelievable that people can be like this. Especially on this forum..
the next time you wonder how people can blindly believe the crap written in the press about MJ - you might want to revisit this post. Because you my friends are guilty of one and the same thing right here right now.
Disgusting.
Dus hopelijk kan ik binnenkort wat fotomateriaal laten zien...quote:That is all about that was left, parts. Not sure what part of 'parts' you wanted to know, it was entirely possible that some pieces were pocketed, and held a great federal charge if caught.
I know many of pictures were taken by fire/police/etc of the interior of the structures ( esp of the pentagon, due to many areas were not disturbed by physical damage, but fire and heat.... leaving victims where they sat, many had the appearance of no struggle - indicating a very quick ending )... but anyway, many pictures were taken, and confiscated.
Soooooooooo, to recap.... it was probably far and few between to have collectors items, because the feds had a tight reign on things. My partner of many years wigged out a couple years back. The pressure was too great, and the health problems from his 3 days of being there has brought him down. On full disability, he has detached himself from this area and now lives in Florida. He brought me a murial he put together of pictures we took, with crayon drawings.... it really resembles an infantile process of thinking, and the CISD teams encourage those outlets... just wierd. I guess it effects different people in many different ways. And to think hundreds of folks going thru this ( that you most likely will not hear about ). They are finally going public with the search dogs health stats.
Lemme look thru my pics.... somewhere I have some pics I can share that I took ( don't worry, they have been cleared ). It is kinda hard to miss the very large, massive tail section protruding....
Unfortunatly, the real 'reality check' photos I will not share. 1 - most folks just don't realize what they are looking at. 2 - They may suffer mental illness, over-react and try to sue me for mental anguish 3 - I agree, people need to see this stuff. They need to accidents by drunk drivers and pictures of kids half-way protruding the winmdshield because mom or dad didn;t want to hear them cry about a car seat, burned bodies and the repeated sound of bodies hitting the roof above you.
Serieus? Heb je een foto?quote:Op donderdag 2 september 2004 18:55 schreef ABBAfan het volgende:
Wat dacht je van de ramen van het Pentagon? Van een onbreekbare superkwaliteit zijn ze! Nog voordat het hele zooitje instort zijn heel veel ramen nog intact te zien op diverse foto's. Na de impact van het vliegtuig horen ze toch kapot te zijn?
quote:The plane debris observed in the various photographs does indeed comport with that of a 757, at least to the limited degree with which they can be compared to actual 757 parts or the manufacturer's detail drawings, as shown above. The engine compressor or turbine disk appears to be approximately the correct diameter to have been used in a Rolls Royce RB211-535E4B engine, as used in American Airlines 757 aircraft. The fragment of the high pressure combustor casing also comports with the string of fuel inlet nozzle holes, the mounting bosses of which have the correct number of screw holes (6). The combustor is definitely not from a Pratt and Whitney PW2037, which is the other make of 757 engine used in the airline industry, nor is it from a General Electric CF6-80C2.
quote:Some observers have claimed that these engine parts are too small to have come from a 757. The confusion is because the RB-211 engine configuration is dominated by the large turbofan at the front of the engine, which is what people expect a 757 engine should look like. However, because the RB-211 is a "high bypass" engine, the high-pressure compressor, combustion chamber and turbine are all much smaller than the turbofan, as shown in the small overview figure at the top left of the drawing. It is perfectly reasonable to ask what happened to the turbofan -- but the compressor disk and the combustor case do look like 757 parts.
http://www.911-strike.com/engines.htmquote:With regards to the missile theory: The engine parts might comport with the Rolls-Royce turbofan engine in a British Harrier jump-jet, but probably not with a Global Hawk or other missile. The wheel and landing gear parts do not look like they came from a fighter plane or missile. After a diligent search, we have been unable to find any photographs of parts which are clearly from a fighter jet or missile, rather than from a Boeing 757.
Waarom horen ze kapot te zijn? En ja ze waren van speciale kwaliteit, speciaal ontworpen om explosies te weerstaand.quote:Op donderdag 2 september 2004 18:55 schreef ABBAfan het volgende:
Wat dacht je van de ramen van het Pentagon? Van een onbreekbare superkwaliteit zijn ze! Nog voordat het hele zooitje instort zijn heel veel ramen nog intact te zien op diverse foto's. Na de impact van het vliegtuig horen ze toch kapot te zijn?
http://renovation.pentagon.mil/image-pg/image-W1blastwindows.htmquote:Steel beams reinforce the walls around the new blast resistant units on the A and E-rings. Each window unit weighs approximately 1,600 pounds. The geo-technical material covering the wall between the steel beams acts as a giant "catcher's mitt" in the event of an explosion, preventing debris from injury the occupants of the room.
Je vergeet een stuk:quote:Op donderdag 2 september 2004 20:42 schreef Redux het volgende:
http://www.911-strike.com/engines.htm
quote:The question remaining here from the extremely limited amount of crudely identifiable 757 parts is what can be derived from this evidence? There were two engines on the plane, there should be many more turbine disks, blade and vane fragments, and casing fragments. There should be 9 more wheel hubs to be accounted for, as well as more landing gear parts. There should also be heavy tungsten (not Depleted Uranium) counterweight ballasts to have survived. (These counterweights are used to balance the ailerons, flaps and tail control surfaces, to prevent flutter.) Depleted Uranium is used as ballast on 747s, L1011s, and DC10s, not 757s or 767s.
So in light of all the other anomalies, one must ask whether the parts were from a 757, or were they planted as fake evidence, perhaps having been from an earlier 757 crash? Or perhaps some of the pictures were taken directly from other crashes (although this would not account for the turbine rotor, which does appear in context. Eyewitness Lagasse also reported that one engine was seen being removed from the Pentagon.) As Gerard Holmgren has noted, all of the parts shown in photographs released by the Pentagon are small, portable chunks.
Die beschadigingen zijn er zeker wel, je zit zelfs precies waar de motoren naar binnen zijn gevlogen, (verbogen en weggeslagen pilaren).quote:Op vrijdag 3 september 2004 04:45 schreef nikky het volgende:
Ik vind het zo raar dat er geen beschadigingen zitten aan het gebouw van de vliegtuigvleugels. Of die dingen knappen af en liggen dus voor het pand. Dat dus alleen de romp en neus van het vleigtuig door zijn geschoten naar binnen. Of de vleugels hadden ook dwars door de muur moeten gaan en dan had je dat moeten zien.
Dat is wat mij aldoor al heeft verbaasd. Waar zijn de vliegtuigvleugels.
details...details....quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:29 schreef Redux het volgende:
Waar is vlucht 77 en haar passagiers volgens jou gebleven?
psst, die vleugels vouwen naar achter en worden gedesintegreerd.. Er zit nl een kerosine tank in de vleugel.. blijft niet veel van zo'n vleugel over hoor..quote:Op vrijdag 3 september 2004 04:45 schreef nikky het volgende:
Ik vind het zo raar dat er geen beschadigingen zitten aan het gebouw van de vliegtuigvleugels. Of die dingen knappen af en liggen dus voor het pand. Dat dus alleen de romp en neus van het vleigtuig door zijn geschoten naar binnen. Of de vleugels hadden ook dwars door de muur moeten gaan en dan had je dat moeten zien.
Dat is wat mij aldoor al heeft verbaasd. Waar zijn de vliegtuigvleugels.
Ga je nou maar eens eerst verdiepen in wat een drone precies is want blijkbaar heb je nog geen idee. Kan nooit een drone geweest zijn en dat ben ik al genoeg keer aangetoond in dit topic maar enige reactie van jouw daarop is zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. Nee dat is een onderbouwing van je statements zeg. En nu toch weer de drone en missile erbij halen, echt te voorspelbaar gewoon.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:22 schreef BaajGuardian het volgende:
een drone is ook een vliegtuig en heeft net zo goed vliegtuig onderdelen
en missile is het inderdaad niet geweest dus.
maar daarom kan er nog wel een missile aan de drone gezeten hebben
of explosieven.
sluit niet zo snel alles uit.
Jij mag het onzin vinden, maar tot nu toe is er niemand op deze aardbol met een sluitende bewijsvoering. Dat is ook logisch aangezien het meeste bewijsmateriaal in handen is van de FBI en zij geenszins van plan lijken deze bewijzen openbaar te maken. Moeten we dan maar klakkeloos aannemen dat de officiėle verklaring ook weergeeft wat er in werkelijkheid is gebeurd? Dat gaat er bij mij dus niet in.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een onzin zeg,een blinde kon nog zien hoe het gebeurde,bij zulk soort dingen komen er altijd,van die onzinnige theoričen,en complotten.
Die punten die 'believers' aandragen wat er op moet duiden dat 9/11 een inside job was -explosieven, hologrammen, missile of drone in pentagon, geen terroristen als piloten- zijn stuk voor stuk heel goed aannemelijk te maken alszijnde een al qaeda aanslag. Dus ja, we kunnen heel goed aannemen dat de officiele verklaring ook weergeeft wat er in de werkelijkheid is gebeurd.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:28 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Jij mag het onzin vinden, maar tot nu toe is er niemand op deze aardbol met een sluitende bewijsvoering. Dat is ook logisch aangezien het meeste bewijsmateriaal in handen is van de FBI en zij geenszins van plan lijken deze bewijzen openbaar te maken. Moeten we dan maar klakkeloos aannemen dat de officiėle verklaring ook weergeeft wat er in werkelijkheid is gebeurd? Dat gaat er bij mij dus niet in.
Nee, maar zolang er niemand met harde bewijzen komt moet je alle opties open houden.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:30 schreef Bensel het volgende:
NewOrder: moeten wij zomaar van jou aannemen dat het niet zo is?
Wat is volgens jou dan de reden dat de FBI bewijsmateriaal achterhoudt?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:30 schreef Redux het volgende:
Die punten die 'believers' aandragen wat er op moet duiden dat 9/11 een inside job was -explosieven, hologrammen, missile of drone in pentagon, geen terroristen als piloten- zijn stuk voor stuk heel goed aannemelijk te maken alszijnde een al qaeda aanslag. Dus ja, we kunnen heel goed aannemen dat de officiele verklaring ook weergeeft wat er in de werkelijkheid is gebeurd.
Hoe noem jij het dan als een overheidsinstantie bewijsmateriaal in bezit heeft en dit niet openbaar wil maken?quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:17 schreef Redux het volgende:
Waarom noem je het achterhouden?
En dat is anders dan wat ik schreef? Het gaat om het idee wat er achter zit. Wat is de reden dat men niets loslaat? Omdat het FBI-onderzoek nog loopt? Dan kunnen we nog heel lang wachten.quote:Op vrijdag 3 september 2004 22:38 schreef Redux het volgende:
Het niet vrijgeven van bewijsmateriaal.
Pff daar gaat het hele topic over man.quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:16 schreef wc-eend het volgende:
Pff geen zin om topic door te lezen..
Dit flash filmpje al gezien??
http://www.ebaumsworld.com/pentagon.html
Dank je dat je je eigen vraag beantwoord.quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:09 schreef NewOrder het volgende:
[..]
En dat is anders dan wat ik schreef? Het gaat om het idee wat er achter zit. Wat is de reden dat men niets loslaat? Omdat het FBI-onderzoek nog loopt? Dan kunnen we nog heel lang wachten.
Owww haha mijn excuusquote:Op zaterdag 4 september 2004 09:17 schreef Redux het volgende:
[..]
Pff daar gaat het hele topic over man.![]()
Antwoord hier eens op, baajguardian.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:29 schreef Redux het volgende:
Waar is vlucht 77 en haar passagiers volgens jou gebleven?
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:18 schreef Redux het volgende:
Dank je dat je je eigen vraag beantwoord.
Ligt misschien aan mij, maar dat wiel lijkt niet echt op dat wiel van de Global Hawk.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Redux...niemand weet dat zeker ...
maar ik denk dat je wel hier eens een kijkje naar mag nemen :
http://www.sierratimes.com/03/07/02/article_tro.htm
en daarnaast heb ik eindelijk wat nuttig matriaal gevonden , de bron laat ik even(niet dat het niet betrouwbaar is , maar juist omdat het er niet toe moet doen) het gaat om het matriaal.:
Possibly a Global Hawk wheel found in the wreckage
[afbeelding]
Close up of the wheel on the Global Hawk. Now this looks more realistic in terms of what we would expect.
[afbeelding]
Compare the landing gear with a 757. The wheel in the wreckage doesn't look at all like the one found on the 757 and does look a lot closer to the wheel found on the Global Hawk.
[afbeelding]
MEER VOLGT
Jij kunt zeker niet tellen? Als je naar het aantal gaten kijkt, zie je gelijk dat dat niet overeenkomtquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:13 schreef BaajGuardian het volgende:
en daarnaast heb ik eindelijk wat nuttig matriaal gevonden , de bron laat ik even(niet dat het niet betrouwbaar is , maar juist omdat het er niet toe moet doen) het gaat om het matriaal.:
[afbeelding]
Close up of the wheel on the Global Hawk. Now this looks more realistic in terms of what we would expect.
[afbeelding]
Compare the landing gear with a 757. The wheel in the wreckage doesn't look at all like the one found on the 757 and does look a lot closer to the wheel found on the Global Hawk.
[afbeelding]
MEER VOLGT
Redux, thx voor die foto, idd ook weer opgelostquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:28 schreef Redux het volgende:
Zie de wielen van een boeing 757.
[afbeelding]
http://members.tripod.com/~aravm98/reference/757LGindex.htm
Zie de bouten links en rechts van elk gat, en zie dat die bouten + gaten overeenkomen met de bouten + gaten van het wiel wat in het puin is gevonden.
Ook weer opgelost.
[afbeelding]
Je ziet inderdaad dat de fuselage de meeste schade heeft veroorzaakt. De vleugels hebben ook schade veroorzaakt, dat zie je. Het is niet meer dan logisch dat de vleugels tov de fuselage niet zo heel veel schade hebben veroorzaakt aangezien de vleugels een stuk minder sterk zijn dan de fuselage zelf.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Beetje ....T E...groot?
[afbeelding]
en ook wat groter dan dat miniscule voorwerpje in de footage he , wat je zo duidelijk kunt zien. (1 miliseconde)
[afbeelding]
NEE DE TERRORISTEN ZIJN LAAG AAN KOMEN VLIEGEN. DAARBIJ IS HET NIET BEKEND WELK DEEL VAN HET PENTAGON ZE WILDEN RAKEN DUS AANNEMEN DAT ZE ZO GOED HEBBEN GEVLOGEN DAT ZE PRECIES DAT PUNT HEBBEN GERAAKT WAT ZE WILDEN VRAGEN GAAT NIET OP.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:32 schreef BaajGuardian het volgende:
geloofd men nu echt , dat een vliegtuig als dit...bestuurd door (nieteens op de vlucht aanwezigzijnde) terroristen...die niet eens fatsoenlijk kunnen vliegen ...een capriool maken , en met FULL SPEED...van hoog in de lucht een onmogelijke bocht maken , vervolgens RECHT OVER DE GROND...PRECIES IN DE VOORDEUR KNALLEN ?!?!?!?
Heb je een bron hiervan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:40 schreef BaajGuardian het volgende:
Some background facts:
Many people were evacuated from this section of the Pentagon prior to the crash, I have two sources of information on this now.
Het is zeer aannemelijk te maken dat heel veel van het vliegtuig is vergaan in de hitte van het vuur.quote:If the 757 did go into the Pentagon and disintegrated, you still would be left with about 100,000 tonnes of carbonized aluminum, resembling sand. There is nothing there.
En toch hebben meerdere ooggetuigen verklaard een boeing laag over de grond te hebben zien vliegen. Ook foto's van lantaarnpalen die geraakt zijn zijn gepost in dit topic.quote:The fact that the plane was flying inches above the ground without causing damage to the lawn is amazing. It is near impossible to fly a commercial jet inches off the ground into the side of a building. You need to go slow with the flaps down etc. Try flying a flight simulator like that and see what happens. The supposed hijackers had minimal training on these jets and simply wouldn't have the skill. The fact that no Arabs were listed on the manifest is also interesting.
Heb je een bron hiervan? Dit wil ik graag lezen.quote:Victims Families are being told to shut up and take a small compensation package.
quote:NORAD was made to stand down for nearly an hour, yet we have reports of a C130 doing maneuvers near the Pentagon and a probable Jet fighter that went vertical and out of site just after the crash. The Pentagon is the most highly survailed and protected building on the planet and all they can do is come up with four doctored snap shots of what happened?
Daar gaat baajguardian blijkbaar verder niet op in, ik heb hem al 2 keer om zijn theorie daarover gevraagd.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:45 schreef Wombcat het volgende:
Waar is die Boeing dan wel gebleven?
Ik ook.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:48 schreef Redux het volgende:
[..]
Daar gaat baajguardian blijkbaar verder niet op in, ik heb hem al 2 keer om zijn theorie daarover gevraagd.
Hebben ze het weer over die witte rook wat op de beveiligingscamera is te zien. Die witte rook kan heel goed stof/zand zijn wat door de turbelentie van de vleugels omhoog wordt gezogen/geblazen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:48 schreef BaajGuardian het volgende:
laatste toevoeging
http://www.cosmicpenguin.com/911/Eastman/m18h05.html
ja wat denk jij dan , dat ik de almachtige alwetende ubermensch ben?quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:48 schreef Redux het volgende:
[..]
Daar gaat baajguardian blijkbaar verder niet op in, ik heb hem al 2 keer om zijn theorie daarover gevraagd.
het gaat over alles wat je maar wil weten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:50 schreef Redux het volgende:
[..]
Hebben ze het weer over die witte rook wat op de beveiligingscamera is te zien. Die witte rook kan heel goed stof/zand zijn wat door de turbelentie van de vleugels omhoog wordt gezogen/geblazen.
Even reagerend op iets wat op die site wordt gezegd, volgens die site is het een F-16 geweest die een raket heeft afgevuurd.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:48 schreef BaajGuardian het volgende:
laatste toevoeging
Nou ja, voordat je met allerlei speculaties komt, moet je toch ook wel een verklaring hebben waar die Boeing dan wel is gebleven. Een theorie die alleen maar meer vragen oproept dan dat 'ie beantwoord is niet erg waardevol.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja wat denk jij dan , dat ik de almachtige alwetende ubermensch ben?
hoe moet IK nu in godsnaam weten waar die zogenaamde boeing (als hij uberhaupt bestond)
moet zijn.
en daarbij , waar de namen op de lijst moeten zijn gebleven....
Dat wiel hebben ze er natuurlijk later neergelegd, dat ik daar niet eerder aan heb gedachtquote:Op zaterdag 4 september 2004 10:55 schreef Redux het volgende:
Ik heb er doorheen gescrolled, alles wat daar gezegd wordt is een herhaling van andere sites. Veel van die punten zijn heel goed anders uit te leggen zodat het wel blijkt dat het een boeing is geweest.
Waarom ga je niet specifiek in op bv die wielen? Je ziet toch duidelijk dat het wiel uit het puin overeen komt met het wiel wat ze zien is op de foto's van de boeings??
Ik begin steeds meer door te krijgen hoe jij aan die ver gezochte theorieen komt. Je neemt te vaak klakkeloos over wat er op die sites wordt gezegd, zonder dat je zelf dingen uitzoekt (dat terwijl je roept dat 'wij' eens dingen moeten uitzoeken). Zoals het wiel, het is duidelijk op foto's van boeings herkenbaar alszijnde een wiel van een boeing. Had je het opgezocht, had je dat zelf kunnen zien.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:13 schreef BaajGuardian het volgende:
when the plane passed about 150 feet overhead.
150 meter overhead.......smooth en calmly???
Je maakt totaal geen sterke punten hier.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:13 schreef BaajGuardian het volgende:
en tot zover , laat ik het weer even aan jullie.
veel plezier met de discussie.
quote:"It is a truth that a terrorist can attack any time, any place, using any technique and it's physically impossible to defend at every time and every place against every conceivable technique. Here we're talking about plastic knives and using an American Airlines flight filled with our citizens, and the missile to damage this building and similar (inaudible) that damaged the World Trade Center. The only way to deal with this problem is by taking the battle to the terrorists, wherever they are, and dealing with them."
dat heb ik net gedaan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:22 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
BG, ga eens op die wielen, of past dat niet in jou straatje, en negeer je het maar verder
Klopt niet wat je zegt. Jij komt met suggestieve info. Wij zeggen gebaseerd op feiten 'nee'.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat heb ik net gedaan.
en voor de rest , kijk eens goed naar je userpic.
er is zoveel info , ik ga niet op één punt blijven steken voor de rest van de dag
aangezien ik precies weet hoe de discussie aan blijft.
ik kom met info , jullie zeggen nee
en zo uren en uren door.
Het (inaudible) betekent dat hij daar iets zegt wat de interviewer niet goed verstaat. Dan kan het net zo goed zijn dat "missile" ook verkeerd is verstaan en hij "mission" zegt. Ook in het eerste stukje van de quote staat een stukje tussen haakjes, is misschien ook moeilijk te verstaan.quote:They [find a lot] and any number of terrorist efforts have been dissuaded, deterred or stopped by good intelligence gathering and good preventive work. It is a truth that a terrorist can attack any time, any place, using any technique and it's physically impossible to defend at every time and every place against every conceivable technique. Here we're talking about plastic knives and using an American Airlines flight filed with our citizens, and the missile to damage this building and similar (inaudible) that damaged the World Trade Center. The only way to deal with this problem is by taking the battle to the terrorists, wherever they are, and dealing with them.
En daar heeft hij het dan wel duidelijk over een vliegtuig.quote:I had been aware of a plane going into the World Trade Center, and I saw people on the grass, and we just, we tried to put them in stretchers and then move them out across the grass towards the road and lifted them over a jersey wall so the people on that side could stick them into the ambulances.
Jij beschuldig mij ervan dat ik alles klakkeloos van tv en journaal overneem. Ik ben volgens jou geindoctuneerd door het journaal, heb je een keer gepost.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:37 schreef BaajGuardian het volgende:
http://emperors-clothes.com/indict/indict-2.htm
Lijntjes vanaf de vleugelpunten, haha.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:30 schreef BaajGuardian het volgende:
Beetje ....T E...groot?
[afbeelding]
en ook wat groter dan dat miniscule voorwerpje in de footage he , wat je zo duidelijk kunt zien. (1 miliseconde)
[afbeelding]
Bovendien zie je dat de motoren precies overeenkomen met de twee andere gaten in de gevel. Dat heb ik overigens ook al in een ander topic in NWS van een hele tijd terug al eens aangetoond aan de hand van een andere, grotere foto.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:33 schreef Redux het volgende:
Je ziet inderdaad dat de fuselage de meeste schade heeft veroorzaakt. De vleugels hebben ook schade veroorzaakt, dat zie je. Het is niet meer dan logisch dat de vleugels tov de fuselage niet zo heel veel schade hebben veroorzaakt aangezien de vleugels een stuk minder sterk zijn dan de fuselage zelf.
Op die site wordt de aanwezigheid van de 757 helemaal niet ontkend:quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:57 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Even reagerend op iets wat op die site wordt gezegd, volgens die site is het een F-16 geweest die een raket heeft afgevuurd.
Er zijn oogetuigen die een Boeing hebben gezien. Nu wil ik best geloven dat niet iedereen acuut een Boeing 757 kan herkennen, maar een Boeing van een F-16 onderscheiden dat zal iedereen toch wel lukken.
Bovendien betwijfel ik of een F-16 die van zo dichtbij een raket afvuurt ten eerste nog op tijd kan optrekken en ten tweede heeft (zoals eerder al gezegd) niemand een F-16 zien vertrekken vanaf het Pentagon.
Ook betwijfel ik sterk of een getrainde gevechtspiloot al die lantaarnpalemn omverjast tijdens zijn apporach. En ik vermoed dat een F-16 wel wat schade lijdt als 'ie lantaarnpalen omverramt.
Om er verder nog maar over te zwijgen dat het niet gebruikelijk is om van zo dichtbij raketten af te vuren op stilstaande objecten. Dat doet men iha van groter afstand.
quote:All that remains is the simple determination
that the small attacking jet crashed into
the Pentagon as the Boeing which all
witnesses were watching disappeared
into the smoke (and for some the bright
9:00 a.m. sun appearing behind the
west wall) and, like a magician exiting
the stage in a cloud of smoke,
absconded to Reagan National Airport
only one mile away.
Niets, maar je mag er wel om lachen hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:38 schreef Redux het volgende:
Wat zegt dat dan?
Nou dan wordt het helemaal vreemd waar die is gebleven. Niet alleen vloog er een F-16 ongezien langs , ook de 757 is weer verdwenen zonder dat iemand het zag.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:19 schreef NewOrder het volgende:
Op die site wordt de aanwezigheid van de 757 helemaal niet ontkend:
Zéér kort voor het Pentagon wordt dan dus die raket afgevuurd. De F-16 vliegt op dat moment horizontaal. De vraag die bij mij opkomt is dan of een F-16 die zo laag (hooguit 15 meter boven de grond) en met zo'n snelheid vliegt, binnen de circa 50 meter die het nog te gaan heeft voor het Pentagon er overheen kan trekken. Want als die 'staarvin' die je moet zien, die van de F-16 is, heeft de piloot ongeveer 3-4x de lengte van een F-16 om voldoende te stijgen om over het Pentagon heen te vliegen.quote:Note the tail fin of the attacking jet,
visible only in the first picture, sticking
up behind the yellow parking-pass machine in
the foreground. Observe also the white
missile smoke trailing behind. Compare this
with these two pictures of an F-16 jet fighter
firing an air-to-ground missile, above right
and below.
Nog even aanvullend. Als je wel op die manier wilt aanvallen, dan gebruik je in zo'n situatie geen raket, maar bommen, die ontploffen namelijk achter het vliegtuig en niet ervoor. Een stuk prettiger voor de piloot dus.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:46 schreef Wombcat het volgende:
De F-16 is wel een wendbaar toestel, maar primair bedoeld als luchtverdedigingsjager, niet voor gronddoelen. Weliswaar kan 'ie bommen enzo meenemen, maar om een gronddoel te verwoesten, vlieg je niet met een jachtvliegtuig horizontaal erop af, om dan zo'n korte afstand een raket af te schieten. Het wordt dan namelijk veel te tricky voor de piloot om er nog veilig tussenuit te knijpen. En dat vindt die piloot best belangrijk iha.
en dan zou het wel kunnen....quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:48 schreef Wombcat het volgende:
Nog even aanvullend. Als je wel op die manier wilt aanvallen, dan gebruik je in zo'n situatie geen raket, maar bommen, die ontploffen namelijk achter het vliegtuig en niet ervoor. Een stuk prettiger voor de piloot dus.
Nee, dan kan het nog niet, want even uitgaand van een conventionele bom (wat ik bedoelde), moet je wat hoger vliegen en de bom wat eerder gooien dan 3-4 lengten voor je doel, anders is er nog teveel risico voor jezelf.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:00 schreef Freeflyer het volgende:
en dan zou het wel kunnen....
de (smart)bom is afgegooid, de F16 buiten bereik van de camera die de beelden gemaakt heeft en die kerel op het gras heeft een vliegtuig gehoord/gezien.
tevens verklaart het waarom de ene getuige over snel spreekt en de ander over langzaam...
snel = de F16 en langzaam = de (smart)bom
Ik wel dan wel op zijn minst een gastrol voor Arnold Schwarzenegger.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:58 schreef tong_poh het volgende:
De theorieėn in dit topic, beginnen langzamerhand de vorm aan te nemen van een slechte ongeloofwaardige plot van een B-film.
Daar moet wel iets op te vinden zijn. Ik bedoel, als je een F-16 een bom op het Pentagon kunt laten vallen zonder dat iemand het ziet, moet je vast ook nog wel kunnen aantonen dat Arnolds papa misschien toch wel amerikaan is.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:15 schreef merlin693 het volgende:
hey dat kan niet he..hij is niet in amerika geboren
ik zit niet zo in de bommelarij maar wie zegt mij dat alle bommen bekend zijn bij het grote volk... ook een apache helikopter en zo'n stealth 117 geval vlogen al ruim 15 jaar voordat het bij het grote publiek bekend was... dat het perse een F16 moet zijn geweest omdat iemand dat staartvlak herkent zegt me niets eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:10 schreef Wombcat het volgende:
Nee, dan kan het nog niet, want even uitgaand van een conventionele bom (wat ik bedoelde), moet je wat hoger vliegen en de bom wat eerder gooien dan 3-4 lengten voor je doel, anders is er nog teveel risico voor jezelf.
Wat smartbommen betreft. Op de site wordt het bestaan van de F-16 'aangetoond' dmv het staartvlak wat op de foto te zien zou zien. Als je het dan over smartbommen hebt, is de F-16 niet meer op de foto, en is die foto dus geen bewijsmateriaal voor de aanwezigheid van een F-16.
Bovendien komt een smartbom iha meer van boven aangevlogen dan parallel met de grond, in een zweefvlucht iig, dus in een dalende lijn.
En als het een smartbom zou zijn, waar heb je dan die Boeing voor nodig?
De Boeing vloog zo laag dat 'ie lantaarnpalen raakte en daar vloog nog een F-16 onder?quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:22 schreef Freeflyer het volgende:
Over die boeing; als er sprake is van een vooropgezet plan he (ik zeg als) dan is die boeing gebruikt om de F16 met (smart)bom of kruisraket of wat dan ook radarbescherming te geven. oftewel de F16 vloog schuinonder de boeing richting het pentagon. en wat ook kan is dat ze misschien al eerder gewisseld zijn in de aanvliegroute...
Ik ken de motieven van de Amerikaanse regering niet, dus het blijft gissen. Misschien was men bang voor overlevenden. Misschien wou men het effect van een raketinslag op het Pentagon testen. Er zijn ook theorieėn die nog veel verder gaan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:46 schreef Wombcat het volgende:
Als je er dan toch van uit wilt gaan dat de amerikaanse regering het gedaan heeft, dan is het veel logischer omdat dan toch idd met airline 77 gedaan te hebben. Waarom zou je het ingewikkelder doen? Dat vergroot toch alleen maar de kans dat het ontdekt wordt.
Theorieėn zijn leuk, maar je moet er wel een aanleiding voor hebben.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:25 schreef BaajGuardian het volgende:
ik ben zojuist op een theorie gekomen :
ik noem dit niet als de waarheid maar als theorie.,
de passagiers van vlucht 77 zijn overgezet op de neergeschoten vlucht (nummer ff kwijt)
er waren precies zoveel stoelen vrij(op papier)als dat er eerst passagiers waren in vlucht 77 namelijk.
vervolgens is vlucht 77 beladen met zware explosieven , en een remote heeft het ding bestuurd zodat het het pentagon in vloog. (remote besturen gaat makkelijker dan aan de stuurknuppel)
iemand reporteerde dat ie de vleugel...(ff woord kwijt) gevallen zag op en neer bewegen
met een stuurknuppel is dit bijna onmogelijk om zo recht over het gras te gaan en tegelijkertijd aan het knutsellen om het vliegtuig recht te houden en nog eens met de vleugel (woord kwijt) gevallen lopen kloten.
er is gewoon geen tijd voor om er uberhaupt over na te denken als je met de hand ook nog eens moet richten.
maar als je als een guided missile recht ergens op af gaat..........dan kan je gewoon remote die dingen bewegen maar het vliegtuig zal hoe dan ook zijn koers niet wijken.
een ander mogelijkheid dat na de transfer , een kleiner model is gebruikt met gastank op de romp en missile erbij.
oftewel een armed Drone.
Verbrand?quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:34 schreef BaajGuardian het volgende:
waar zijn de lichamen in het pentagon trouwens (van de inzittenden) heen gebracht?
ik heb het niet over lage hoogte, wat ik omschrijf gebeurt veel hoger.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:29 schreef Wombcat het volgende:
De Boeing vloog zo laag dat 'ie lantaarnpalen raakte en daar vloog nog een F-16 onder?
Bovendien is zo laag vliegen van zichzelf al moeilijk genoeg, als je dan ook nog eens ingewikkelde wisselmanoevres moet gaan maken (en dat allemaal zonder dat iemand ziet dat er twee vliegtuigen zijn) en heel kort op elkaar moet zitten. Ik weet niet of dat allemaal zo makkelijk is (ik denk dus van niet).
als er sprake is van een vooropgezet plan dan moet het zo veel mogelijk op een normale situatie lijken. het wisselen van vliegtuigen is op een grotere hoogte gebeurt, en ja dan hebben getuigen nog steeds 1 vliegtuig gezien, niet iedereen ligt de hele dag op zijn rug naar de lucht te kijken of welquote:Waarom hebben ze trouwens radarbescherming nodig? Ik zou me meer druik maken over al die getuigen, die allemaal het over maar één vliegtuig hebben trouwens.
als een vliegtuig geen beacon aan heeft dan kan het door de luchtverkeersleiding misschien zelfs wel aangezien worden als ruis, we hebben het steeds over een F16 maar misschien is het wel een vliegtuig stealth eigenschappen geweest.quote:Daar nog even naast: als de luchtverkeersleiding merkt dat er twee vliegtuigen erg dicht bij elkaar komen en vervolgens versmelten tot één object, dan gaan ze wel heel erg raar kijken, dat nemen ze echt niet alleen maar voor kennisgeving aan.
de reden voor de boeing met een vliegtuig in zijn kielzog is gewoon om het zo normaal mogelijk te laten lijken. een ding zijn we het denk ik wel over eens. als een regering (maakt niet uit welke) iets in de doofpot wil stoppen dan kunnen er nog zoveel getuigen zijn die de waarheid zeggen. De betreffende regering zorgt dan voor even zoveel mensen die een net wat ander verhaal vertellen waardoor het publiek gaat twijfelen tussen wat echt is en wat niet.quote:Als vliegtuigen zo laag vliegen als die Boeind vlak voordat 'ie het Pentagon inging, dan denk ik trouwens niet dat ze nog op de radar te zien zijn. Laagvliegen is namelijk een militaire tactiek om onder de radar door te vliegen. Dan hoef je dat dus niet nog eens te maskeren met een Boeing.
Mag ik vragen hoe je dat weet? Volgens mij zijn dat vermoedens van jou. Het kan heel goed zijn dat je ernaast zit met die vermoedens, en dan zit je met een theorie gebaseerd op foute vermoedens.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:41 schreef Freeflyer het volgende:
tot op heden weet ik niet wat ik moet geloven. ik weet echter wel dat de techniek vele malen verder is dan wat men ons wil doen geloven...
dan zouden er ook geen lichamen in het wtc liggen op ground zeroquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Verbrand?
dat mag niet , het is bewijsquote:Voor het deel dat ze dat niet zijn, waarschijnlijk overdragen aan de nabestaanden en begraven en gecremeerd.
( http://www.public-action.com/911/rescue/obq-nyt-09-14-2001/ )quote:The Associated Press said human remains pulled from the Pentagon were being taken to Dover Air Force Base in Delaware to be identified.
Met verbrand bedoelde ik dat een flink deel van de lichamen (van de pasagiers) wel verbrand zou zijn, maar idd niet alles.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dan zouden er ook geen lichamen in het wtc liggen op ground zero
[..]
dat mag niet , het is bewijs
lichamen van mensen of niet , het zijn bewijsstukken.
edit : in de zin van een oorlogsverklaring dmv militaire aanval waar dit volgens de bush administratie ZELF onder valt.
klopt !, ik spring zelf parachute en zelfs bij sportvliegtuigen zie je met name bij de start en landing het uiteinde van de vleugel bewegen. heeft o.a. te maken met de turbulentie in de lucht en het verschil in luchtlagenquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:36 schreef Wombcat het volgende:
Om met de vleugel te gaan klooien hoef je geen moeite te doen. De vleugels van een vliegtuig bewegen namelijk vanzelf. Die dingen zijn namelijk niet star, maar hebben bewegingsruimte. De opwaartse kracht (waardoor het vliegtuig vliegt) zorgt ervoor dat die vleugels in de vlucht omhoog gaan ten opzichte van de romp.
Ik weet er niet genoeg van, maar ik kan me voorstellen dat ze tijdens de vlucht ook kunnen bewegen, als gevolg van verschillen in lift.
niet helemaal waar.. je kunt ook vlakke bochten maken. het principe wat jij omschrijft zorgt er alleen niet voor dat een vliegtuig draait. het vliegt dan alleen op z'n zij. ze noemen dat ook wel rollen. in combinatie met een richtingsroer dan krijg je een draai. en een draai met richtingsroer en het rollen is efficienter. (enige wat ik hiermee wil bereiken is wat meer duidelijkheid, meer niet)quote:Bovendien een vliegtuig stuur je door 'm te kantelen. Als je linksaf wilt met een vliegtuig, dan gooi je de rechtervleugel omhoog en dan maak je een bocht naar links. De rechtervleugel doe je omhoog door aan de rechterkant meer lift te creėren dan aan de rechterkant. De rechtervleugel wordt dan omhoog gedrukt, de linker omlaag (de romp kantelt wel mee natuurlijk).
Als je zelf eens gevlogen hebt, dan kun je dit ook herkennen. Na de start moet er bijna altijd wel een bocht gemaakt worden. In de cabine kun je dan aan één kant naar beneden kijken (door het raampje natuurlijk) en zie je land (of zee), aan de andere kant zie je alleen lucht (of wolken).
Niet alle verdiepingen van de wtc torens stonden in brand. Er waren ook nog mensen boven en onder de brand. De torens stortten in, met mensen levend in de toren. Daarom zijn er mensen terug gevonden in het puin.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:43 schreef BaajGuardian het volgende:
dan zouden er ook geen lichamen in het wtc liggen op ground zero
Die site had het over lage hoogte.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:41 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
ik heb het niet over lage hoogte, wat ik omschrijf gebeurt veel hoger.
lantaarnpalen heb ik geen verklaring voor
[..]
als er sprake is van een vooropgezet plan dan moet het zo veel mogelijk op een normale situatie lijken. het wisselen van vliegtuigen is op een grotere hoogte gebeurt, en ja dan hebben getuigen nog steeds 1 vliegtuig gezien, niet iedereen ligt de hele dag op zijn rug naar de lucht te kijken of wel
[..]
als een vliegtuig geen beacon aan heeft dan kan het door de luchtverkeersleiding misschien zelfs wel aangezien worden als ruis, we hebben het steeds over een F16 maar misschien is het wel een vliegtuig stealth eigenschappen geweest.
[..]
de reden voor de boeing met een vliegtuig in zijn kielzog is gewoon om het zo normaal mogelijk te laten lijken. een ding zijn we het denk ik wel over eens. als een regering (maakt niet uit welke) iets in de doofpot wil stoppen dan kunnen er nog zoveel getuigen zijn die de waarheid zeggen. De betreffende regering zorgt dan voor even zoveel mensen die een net wat ander verhaal vertellen waardoor het publiek gaat twijfelen tussen wat echt is en wat niet.
het principe spindoctors wordt door alle regeringen toegepast om ware verhalen een twist te geven zodat ze niet negatief gaan werken tegen de betreffende bewindvoerders.
nogmaals: ik zeg als er sprake is van een vooropgezet plan... verder ben ik van 3 vliegtuigen redelijk overtuigd dat het de vliegtuigen zijn waar over gesproken wordt door iedereen (WTC x 2 en die andere die zn doel niet gehaald heeft) maar diezelfde bij het pentagon roept vragen op.
tot op heden weet ik niet wat ik moet geloven. ik weet echter wel dat de techniek vele malen verder is dan wat men ons wil doen geloven...
ik had het over inzittenden van vluchten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:50 schreef Redux het volgende:
[..]
Niet alle verdiepingen van de wtc torens stonden in brand. Er waren ook nog mensen boven en onder de brand. De torens stortten in, met mensen levend in de toren. Daarom zijn er mensen terug gevonden in het puin.
ja hoor dat mag je vragenquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:43 schreef Redux het volgende:
Mag ik vragen hoe je dat weet? Volgens mij zijn dat vermoedens van jou. Het kan heel goed zijn dat je ernaast zit met die vermoedens, en dan zit je met een theorie gebaseerd op foute vermoedens.
Hoezo? Jij zegt dat als alle lichamen verbrand zouden zijn er ook geen lichamen op ground zero zouden liggen. Die lichamen komen uit de torens. Die vergelijking gaat dus niet op.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ik had het over inzittenden van vluchten.
[offtopic]maar een bocht met het richtingsroer is toch veel ruimer en langzamer? En dat met rollen een vliegtuig niet alleen draait, maar ook op zijn zij vliegt is duidelijk. Alleen afhankelijk van wat voor bocht je wil maken, vlieg je natuurlijk minder op je zij. Wil je alleen een beetje corrigeren, dan kom je niet heel erg op je zij te vliegen. Maar ik geef toe dat ik weer niet genoeg van vliegen weet om al die nuances aan te geven. Mijn punt was dat de vleugels dan wel lijken te bewegen tov de romp en dat je dan dus niet hoeft te lopen klooien, maar dat het meestal vanzelf gaat.[offtopic]quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:47 schreef Freeflyer het volgende:
niet helemaal waar.. je kunt ook vlakke bochten maken. het principe wat jij omschrijft zorgt er alleen niet voor dat een vliegtuig draait. het vliegt dan alleen op z'n zij. ze noemen dat ook wel rollen. in combinatie met een richtingsroer dan krijg je een draai. en een draai met richtingsroer en het rollen is efficienter. (enige wat ik hiermee wil bereiken is wat meer duidelijkheid, meer niet)
Die zijn toch ook gedeeltelijk verbrand?quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:58 schreef BaajGuardian het volgende:
ja watever Redux , dat jij het niet begrijpt en het niet in zn context laat is mijn probleem niet
de discussie ging op dat moment over inzittenden van de vlucht , de vraag was waar waren de lichamen van die.
en het (gedeeltelijke) antwoord was , die zijn verbrand
dan zouden dus de lichamen in wtc ook verbrand moeten zijn (linkend aan vliegtuigen? inderdaad)
[offtopic]quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:58 schreef Wombcat het volgende:
[offtopic]maar een bocht met het richtingsroer is toch veel ruimer en langzamer? En dat met rollen een vliegtuig niet alleen draait, maar ook op zijn zij vliegt is duidelijk. Alleen afhankelijk van wat voor bocht je wil maken, vlieg je natuurlijk minder op je zij. Wil je alleen een beetje corrigeren, dan kom je niet heel erg op je zij te vliegen. Maar ik geef toe dat ik weer niet genoeg van vliegen weet om al die nuances aan te geven. Mijn punt was dat de vleugels dan wel lijken te bewegen tov de romp en dat je dan dus niet hoeft te lopen klooien, maar dat het meestal vanzelf gaat.[offtopic]
De F117 heeft niets met U2 en SR71 te maken. De laatste twee zijn namelijk spionagevliegtuigen en hebben geen bomlading.quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:52 schreef Freeflyer het volgende:
[..]kan zo snel niet een linkje vinden maar de apache en de F117 vliegen al sinds eind jaren 70 begin jaren 80!!! de opvolgers van deze apparaten zijn er allang (gebaseerd op een aanname maar wel een redelijk realistische gezien het feit U2 -> SR 71 -> F117)
U2 -> SR 71 -> F117: hiermee bedoel ik niet dat dit allemaal opvolgers van elkaar zijn. het enige wat het laat zien is het voorschreidend inzicht in techniek. en niemand maakt mij wijs dat dat na een F117 allemaal gestopt is.
Beste wombcat... het gaat niet om of ze wat met elkaar te maken hebben... het gaat om de techniek van die vliegtuigen en wanneer die techniek ontwikkeld en getest is...quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:04 schreef Wombcat het volgende:
De F117 heeft niets met U2 en SR71 te maken. De laatste twee zijn namelijk spionagevliegtuigen en hebben geen bomlading.
De F-117 is een gevechtsvliegtuig en dan vooral een bommenwerper. Die vliegt volgens mij pas sinds eind jaren 80/begin jaren 90.
En het gaat inderdaad verder: de JSF, die met stealthtechnologie naast bommenwerper ook luchtverdediging moet doen. Maar die vliegt nog niet volgens mij.
Iig zijn gevechtsvliegtuigen meestal al minder geheim dan spionagevliegtuigen, omdat gevechtsvliegtuigen veel meer vluchten maken (ook training) en dat betekent dat vliegtuigspotters die dingen opmerken.
De U2 is uit dienst. maar de SR71 wordt nog steeds gebruikt. Of er een opvolger voor is, weet ik niet.
Voor zover ik weet zijn er wel resten gevonden van flight 77 in het Pentagon en ook van de passagiers.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
juist , gedeeltelijk verbrand , het ging erom dat ze niet verdwenen waren , en aangezien de lichamen er waren (MITS ze ook echt zijn wie ze horen te zijn) is het flight 77
en als ze niet door familie (dmv DNA ed.) zijn vastgesteld dat ze zijn wie ze zouden moeten zijn.....
dan was het niet flight 77.
Da's van http://911research.wtc7.net/planes/attack/flight77.html, een UFO-site, dus die trekken gelijk in twijfel of die resten wel idd in het Pentagon zijn gevonden, maar dat kan ik niet bewijzen (zo direct), ook niet aantonen dat het niet is trouwens.quote:Human remains of the people onboard Flight 77 were identified at Dover, but there is no public evidence that places the bodies at the Pentagon crash site.
Oh, die kennis heb ik omdat ik me vroeger altijd geļnteresseerd heb voor vliegtuigen, nu is dat minder dus het is misschien niet altijd actueel. Maar als ik er iets over lees in de krant of zo, dan kan ik het altijd wel plaatsen. En als je iets kunt plaatsen, onthoud je het ook makkelijk (en ik heb sowieso al een geheugen dat wat beter is als gemiddeld voor dit soort zaken).quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:09 schreef BaajGuardian het volgende:
Wombcat , als ik vragen mag , hoe kom je aan al die kennis\ informatie over vliegtuigen
(of zoek je dat van sites , niet verkeerd bedoeld)
Idd, was ook offtopic. En dat van die F-117 had ik idd verkeerd, als ik die site bekijk. Ik dacht dat het vliegtuig minder oud was.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:06 schreef Freeflyer het volgende:
Beste wombcat... het gaat niet om of ze wat met elkaar te maken hebben... het gaat om de techniek van die vliegtuigen en wanneer die techniek ontwikkeld en getest is...
Die F117 vliegt dus al veel langer, net zoals de Apache helikopter... ik ben nog aan het zoeken naar het linkje
edit: linkje F117 vliegt sinds 1982 http://www.fas.org/man/dod-101/sys/ac/f-117.htm (betekent dat ie waarschijnlijk zijn eerste testvluchten al eind jaren 70 maakte, snap je nou wat ik bedoel ?)
ah ok ic.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Oh, die kennis heb ik omdat ik me vroeger altijd geļnteresseerd heb voor vliegtuigen, nu is dat minder dus het is misschien niet altijd actueel. Maar als ik er iets over lees in de krant of zo, dan kan ik het altijd wel plaatsen. En als je iets kunt plaatsen, onthoud je het ook makkelijk (en ik heb sowieso al een geheugen dat wat beter is als gemiddeld voor dit soort zaken).
Ik weet meer van vliegtuigen uit WO II dan hedendaagse, maar de techniek om te vliegen is in principe hetzelfde.
Hupsakee, gooi er maar weer even een suggestieve kreet doorheen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:17 schreef BaajGuardian het volgende:
"The ruling class has the schools and press under its thumb. This enables it to sway the emotions of the masses."
Man, onderschat de 'gewone man' toch niet zo. Jij hebt je info net als ieder ander ook van het internet / tv.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:21 schreef BaajGuardian het volgende:
een Harrier is anders ook niet al te bekend.
weinig mensen hebben die in het echt aanschouwd (van de massa)
of mischien met geluk op een leger tentoonstelling
dat je baaj niet zo hoog hebt zitten is wel duidelijk hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:25 schreef Redux het volgende:
Man, onderschat de 'gewone man' toch niet zo. Jij hebt je info net als ieder ander ook van het internet / tv.
hahaha GOTCHA ... je trapt er prachtig in !quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:24 schreef Redux het volgende:
[..]
Hupsakee, gooi er maar weer even een suggestieve kreet doorheen.
valt me aan de ene kant tegen dat je dat niet weet , aan de anderre kant had ik het 100% verwachtquote:"The ruling class has the schools and press under its thumb. This enables it to sway the emotions of the masses."
- Albert Einstein
Wheeehehehquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:30 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
hahaha GOTCHA ... je trapt er prachtig in !
dit is geen kreet ventje , dit is een behoorlijk bekende uitspraak van Einstein !
[..]
In context van dit topic is ie aardig suggestief ja, van jou kant bekeken.quote:valt me aan de ene kant tegen dat je dat niet weet , aan de anderre kant had ik het 100% verwacht
ik heb ook al aangegeven geen verklaring te hebben voor alles. het enige wat ik zeg (daarna ging het offtopic over dat de techniek verder is dan wij denken te weten) is dat dit het pentagon verhaal niet zo clean is dan wat er vertelt wordt en dat er waarschijnlijk wel meer aan de hand is dan wij weten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:30 schreef Redux het volgende:
Je bedoelt je posts waarin je duidelijk wil maken dat er best geheime technieken gebruikt zijn bij het pentagon aanslag? Verklaart nog niet waarom dat boeing 757 wiel in de puin ligt, plus dat een straalmotor alszijnde een boeing 757 straalmotor is geidentificeerd.
daar vergis je je in , maar mijn bronnen zijn vertrouwelijk en persoonlijk,quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:25 schreef Redux het volgende:
[..]
Man, onderschat de 'gewone man' toch niet zo. Jij hebt je info net als ieder ander ook van het internet / tv.
ja ik word er een beetje...ERG moe van...dus laat maarquote:Op zaterdag 4 september 2004 14:43 schreef Freeflyer het volgende:
baaj, ik moet redux gelijk geven, je maakt het er niet gemakkelijker op op deze manier...
in veel zaken deel ik je standpunt, maar openheid van zaken geven zorgt ervoor dat ook andere mensen (redux in dit geval) inzicht krijgen.
Nou, als je goed naar de foto van het wiel in het puin kijkt, en goed naar de foto van de wielen onder de boeing kijkt, zie je dat alles overeenkomt; de 8(!) gaten, de 2 bouten boven elk gat.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:48 schreef BaajGuardian het volgende:
en over dat wiel valt niks te verklaren.
kan er niks mee.
kan er ook niet iets tegen.
het kan alles wel zijn (meerdere vliegtuigen hebben zon wiel) , het kan niks zijn (geplaatst)
dus wat moet ik erover zeggen , ik heb er geen idee bij.
Okay, je hebt het over 2 soorten bronnen, de sites, en de 'vlees en bloed' bronnen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:36 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
daar vergis je je in , maar mijn bronnen zijn vertrouwelijk en persoonlijk,
de sites waar ik info weg copy paste zijn niet mijn persoonlijke (vlees en bloed) bronnen maar gelijkgestemde informatie bronnen
dus gewoon voorverpakte , dingen die inderdaad waar zijn (dan heb ik het niet over de sites die ik in dit topic plaats , dat is een zoek, lees, verwerk en plaats omdat het interresant is bezigheid). , en ik dus kan gebruiken , zodat ik niet uren hoef te tiepen.
wat ik overigens zowieso al doe , ik kan natuurlijk niet alles tegelijk.
nog iets?
http://en.wikipedia.org/w(...)_2001_attacks#Planesquote:Planes
265 people killed on four planes; 232 passengers, 25 flight attendants, 8 pilots. (Note that this total includes the 19 hijackers, who reportedly boarded the planes as passengers.)American Airlines flight 11 BOS-LAX (north tower of World Trade Center):
93 people: 82 passengers (including 5 hijackers), 9 flight attendants, 2 pilotsUnited Airlines flight 175 BOS-LAX (south tower of World Trade Center):
65 people: 56 passengers (including 5 hijackers), 7 flight attendants, 2 pilotsAmerican Airlines flight 77 IAD-LAX (The Pentagon):
64 people: 58 passengers (including 5 hijackers), 4 flight attendants, 2 pilotsUnited Airlines flight 93 EWR-SFO (Pittsburgh):
44 people: 37 passengers (including 4 hijackers), 5 flight attendants, 2 pilots
See also: Memorial wiki tributes to the occupants of each plane
deze conclusie is gebaseerd op een aanname (zie vetgedrukt). je doet nu hetzelfde als wat ik deed alleen onderbouwde ik em op jouw verzoek.quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:27 schreef Redux het volgende:
Nou, als je goed naar de foto van het wiel in het puin kijkt, en goed naar de foto van de wielen onder de boeing kijkt, zie je dat alles overeenkomt; de 8(!) gaten, de 2 bouten boven elk gat.
Kijk ik naar de foto van het wiel onder de drone, zie ik dat dat wiel veel meer gaten heeft. Bovendien zitten er niet 2 bouten elk gat.
Ik denk dat je daar heel goed een conclusie uit kunt trekken, dat samen met de ooggetuigenverklaringen dat wiel wel van de boeing 757 van vlucht 77 moet komen.
Frapant dat je eerst het wiel in dit topic post als argument tegen het boeing verhaal, en je er nu opeens niks mee of tegen kan.
nee, dat klopt. alleen vraag ik me af waar de slachtoffers zijn gevallen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:38 schreef Redux het volgende:
http://en.wikipedia.org/w(...)_2001_attacks#Planes
Lijst met namen van de 4 vluchten:American Airlines flight 11 United Airlines flight 175 American Airlines flight 77 United Airlines flight 93
http://sep11.wikipedia.org/wiki/Tributes_to_planes
Ik denk niet dat er misverstand hoeft te bestaan over het feit dat er slachtoffers zijn gevallen onder de passagiers van de 4 vluchten.
Ik doe een wilde gok: tijdens de aanslagen in het pentagon en de wtc torens?quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:42 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
nee, dat klopt. alleen vraag ik me af waar de slachtoffers zijn gevallen...
http://www.cnn.com/2004/US/07/22/911.flight.93/quote:Flight 93 hijacker: 'Shall we finish it off?'
9/11 report reveals who was at controls before crash
Friday, July 23, 2004 Posted: 5:57 AM EDT (0957 GMT)
(CNN) -- Who actually put United Flight 93 into a death dive, causing it to slam into the Pennsylvania countryside on September 11, 2001, is revealed in the 9/11 commission report released Thursday.
The passenger revolt began at 9:57 a.m., nearly 30 minutes after the four terrorists aboard launched their takeover of the Boeing 757 loaded with more than 11,000 gallons of jet fuel.
As passengers charged the cockpit door, terrorist hijacker Ziad Jarrah began rolling the plane to the left and right, "attempting to knock the passengers off balance," the 9/11 commission report said. Jarrah told another hijacker in the cockpit to block the door.
By 9:59 a.m., Jarrah changed tactics and "pitched the nose of the airplane up and down to disrupt the assault."
"The [flight] recorder captured the sounds of loud thumps, crashes, shouts and breaking glass and plates. At 10:00:03 a.m., Jarrah stabilized the airplane," the report says.
"Five seconds later, Jarrah asked, 'Is that it? Shall we finish it off?' A hijacker responded, 'No. Not yet. When they all come, we finish it off.' "
Jarrah resumed pitching the plane up and down.
"In the cockpit. If we don't, we'll die," a passenger is heard saying.
"Sixteen seconds later, a passenger yelled, 'Roll it!' " the report says.
By 10:01 a.m., Jarrah stopped his violent maneuvers and said, "Allah is the greatest! Allah is the greatest!"
According to the report, he then asked another hijacker in the cockpit, "Is that it? I mean, shall we put it down?"
"Yes, put it in it, and pull it down," the other responded.
The passengers continued with their assault, trying to break through the cockpit door. At 10:02 a.m. and 23 seconds, a hijacker said, "Pull it down! Pull it down!"
"The hijackers remained at the controls but must have judged that the passengers were only seconds from overcoming them," the report concludes.
"The airplane headed down; the control wheel was turned hard to the right. The airplane rolled onto its back, and one of the hijackers began shouting, 'Allah is the greatest. Allah is the greatest.'
"With the sounds of the passenger counter-attack continuing, the aircraft plowed into an empty field in Shanksville, Pennsylvania, at 580 miles per hour, about 20 minutes' flying time from Washington, D.C."
Struggle in the cockpit
The report says Jarrah intended to fly the plane into the White House or the U.S. Capitol. "He was defeated by the alerted, unarmed passengers of United 93," the report says.
The battle aboard the plane was burned into history by the story of one passenger, Todd Beamer, who used an onboard phone to call the FBI. At the end of his call, the operator overhead him say to other passengers, "Let's roll."
He and other passengers had learned of the attacks in New York and Washington after placing calls to loved ones.
In the weeks and months after the attacks, there were reports that officials believed passengers had overtaken the plane, forcing it to crash in the field in Pennsylvania. However, last year, officials began backing away from that theory.
Thursday's report gives no indication that passengers ever broke through the cockpit door, but it makes clear that passengers' actions thwarted the plans of the terrorists.
The report also gives harrowing details of the moments just before and after the plane was hijacked.
The plane, which had left Newark, New Jersey, for Los Angeles, California, at 8:42 a.m. carrying 37 passengers and seven crew members, received a warning from United flight dispatcher Ed Ballinger at 9:24 a.m.: "Beware any cockpit intrusion -- two a/c [aircraft] hit World Trade Center."
The message was sent by Ballinger to several aircraft to alert them of potential terrorists.
Two minutes later, at 9:26 a.m., pilot Jason Dahl appeared to be puzzled by the message and responded, "Ed, confirm latest mssg plz -- Jason."
"The hijackers attacked at 9:28," the report says. "While traveling 35,000 feet above eastern Ohio, United 93 suddenly dropped 700 feet. Eleven seconds into the descent, the FAA's air traffic control center in Cleveland received the first of two radio transmissions from the aircraft.
"During the first broadcast, the captain or first officer could be heard declaring 'Mayday' amid the sounds of a physical struggle in the cockpit. The second transmission, 35 seconds later, indicated that the fight was continuing. The captain or first officer could be heard shouting: 'Hey get out of here -- get out of here -- get out of here.' "
At 9:32 a.m., the report says, a hijacker "made or attempted to make the following announcement to the passengers of Flight 93: 'Ladies and gentlemen: Here the captain, please sit down keep remaining sitting. We have a bomb on board. So, sit.' "
The report also says a woman, most likely a flight attendant, was being held captive in the cockpit. "She struggled with one of the hijackers who killed or otherwise silenced her," it says.
The report says at least 10 passengers and two crew members contacted family, friends or others on the ground. They reported the hijackers were wearing red bandanas, forced passengers to the back of the plane and claimed a bomb was aboard, according to the report.
Flight 93 was the only hijacked plane that day with four hijackers aboard. All other flights had five hijackers.
The report says a man who was denied entry and detained in Florida a month before the attacks possibly was supposed to have been the fifth hijacker aboard Flight 93.
"The operative likely intended to round out the team for this flight, Mohamed al Kahtani, had been refused entry by a suspicious immigration inspector at Florida's Orlando International Airport in August," the report says.
Al Kahtani is currently being held at the detainee center at the U.S. naval base in Guantanamo Bay, Cuba.
men neme een aantal vliegtuigen met serienummers 1 t/m 8quote:Op zaterdag 4 september 2004 15:51 schreef Redux het volgende:
[lang verhaal]
http://www.cnn.com/2004/US/07/22/911.flight.93/
deze vlees en bloed bronnen zijn zowel onderzoekers , als ik soms de onderzoeker uithang in de cases , om dus de cases , te onderzoekenquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:29 schreef Redux het volgende:
[..]
Okay, je hebt het over 2 soorten bronnen, de sites, en de 'vlees en bloed' bronnen.
Wat vertellen die 'vlees en bloed' bronnen je. Zijn dat mensen die buiten de sites om informatie hebben over het totstandkomen van deze gebeurtenissen, of hebben deze 'vlees en bloed' bronnen op hun beurt ook weer hun info van de sites? Kun je me daar een antwoord op geven?
Dus die 'vlees en bloed' bronnen zijn onderzoekers net zoals jij onderzoekt?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:35 schreef BaajGuardian het volgende:
deze vlees en bloed bronnen zijn zowel onderzoekers , als ik soms de onderzoeker uithang in de cases , om dus de cases , te onderzoeken
Hoe verklaar je de telefoontjes van passagiers naar familie, vrienden of anderen waarin de passagiers vertellen dat het vliegtuig waarin ze zitten wordt gekaapt?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:35 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
men neme een aantal vliegtuigen met serienummers 1 t/m 8
men neme een aantal van die radar dingen en daarmee heb je inenen 2 vliegtuigen die in de lucht exact hetzelfde lijken oftewel serienummer 1 en 2 zijn 1 en hetzelfde vluchtnummer enz.
ergens midden in de lucht vindt er een verwisseling plaats... ja dat is technisch etc. allemaal mogelijk, staat zelfs in de verslagen van de US overheid (geen conspiracy dus).
de vliegtuigen met de mensen vliegen ergens anders naartoe en de kloon vliegtuigen worden op afstand bestuurd en vliegen naar de bekende doelen (discussie over pentagon laat ik even buiten beschouwing, gaat even om het idee) resultaat van de doelen is bekend.
overheid heeft nu alleen nog 4 vliegtuigen plus even zoveel mensen... en die ach die zijn wel weg te werken boven een oceaan etc. misschien zelfs wel een toestel in zijn geheel ontmanteld om maar wat te noemen.
ja een deel komt van conspiracy sites en is behoorlijk samen gevat. stel dat het waar is dan klopt het nog steeds dat deze mensen met een vliegtuig ongeluk om het leven zijn gekomen alleen op een andere plaats dan wij denken met zn allen... daar ging het om.
edit: aanvulling: mensen die niet in conspiracies geloven quoten altijd officieele bronnen als overheid en gerenommeerde media etc. mensen die er wel in geloven gebruiken meestal andere bronnen, niet officieel meestal.
in 95% van de gevallen komt het er op neer dat mensen die in conspiracy theorien geloven niet alles voor waar aannemen van wat de overheid en de media zegt.
wat ik me afvraag is hoe dat zit met mensen die niet in conspiracies geloven, geloven die wel alles wat de overheid zegt ??
ja er zijn gesprekken geweest, ik geloof ook wel dat ze authentiek zijn. ik geloof ook dat de mensen dachten dat ze gekaapt werden. ik weet alleen niet vanuit welk vliegtuig ze daadwerkelijk gepleegd zijn. en nee, ik ga hier nu niet verder op in... dit gaat een kant op die ik niet op wil gaan daarnaast heb ik lang niet alles gelezen van wat jij wel gelezen hebt. zou dus niet een discussie zijn tussen gelijkwaardige gesprekspartners.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:42 schreef Redux het volgende:
Hoe verklaar je de telefoontjes van passagiers naar familie, vrienden of anderen waarin de passagiers vertellen dat het vliegtuig waarin ze zitten wordt gekaapt?
Ik ben van mening dat de aanslagen gepleegd zijn door al qaeda, en dat het geen inside job was.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:49 schreef Freeflyer het volgende:
wat ik al eerder heb gezegd en daar reageer je niet op helaas... ik vind sommige gebeurtenissen vreemd en verdacht (met name die bij het pentagon) en vertrouw dus de overheid niet. ik ben van mening dat er meer aan de hand is dan dat wij denken dat er gebeurt is.
ok, thanks ! vind je sommige gebeurtenissen niet erg vreemd ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:50 schreef Redux het volgende:
Ik ben van mening dat de aanslagen gepleegd zijn door al qaeda, en dat het geen inside job was.
En dit vind je geloofwaardiger dan het oorspronkelijke verhaal?quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:35 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
men neme een aantal vliegtuigen met serienummers 1 t/m 8
men neme een aantal van die radar dingen en daarmee heb je inenen 2 vliegtuigen die in de lucht exact hetzelfde lijken oftewel serienummer 1 en 2 zijn 1 en hetzelfde vluchtnummer enz.
ergens midden in de lucht vindt er een verwisseling plaats... ja dat is technisch etc. allemaal mogelijk, staat zelfs in de verslagen van de US overheid (geen conspiracy dus).
de vliegtuigen met de mensen vliegen ergens anders naartoe en de kloon vliegtuigen worden op afstand bestuurd en vliegen naar de bekende doelen (discussie over pentagon laat ik even buiten beschouwing, gaat even om het idee) resultaat van de doelen is bekend.
overheid heeft nu alleen nog 4 vliegtuigen plus even zoveel mensen... en die ach die zijn wel weg te werken boven een oceaan etc. misschien zelfs wel een toestel in zijn geheel ontmanteld om maar wat te noemen.
ja een deel komt van conspiracy sites en is behoorlijk samen gevat. stel dat het waar is dan klopt het nog steeds dat deze mensen met een vliegtuig ongeluk om het leven zijn gekomen alleen op een andere plaats dan wij denken met zn allen... daar ging het om.
edit: aanvulling: mensen die niet in conspiracies geloven quoten altijd officieele bronnen als overheid en gerenommeerde media etc. mensen die er wel in geloven gebruiken meestal andere bronnen, niet officieel meestal.
in 95% van de gevallen komt het er op neer dat mensen die in conspiracy theorien geloven niet alles voor waar aannemen van wat de overheid en de media zegt.
wat ik me afvraag is hoe dat zit met mensen die niet in conspiracies geloven, geloven die wel alles wat de overheid zegt ??
akkoord, ik wel !quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:02 schreef Redux het volgende:
Nee, ik vind ze niet vreemd.
ik schetste een situatie, meer niet. WTC 1 en 2 en het vliegtuig wat gecrashed is geloof ik wel. ik heb alleen moeite met de situatie bij het pentagon... daar kloppen gewoon dingen niet...quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:05 schreef Swetsenegger het volgende:
En dit vind je geloofwaardiger dan het oorspronkelijke verhaal?
Ha!quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:11 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
het enige wat me opvalt is dat de believers vaak gemakkelijker water bij de wijn doen dan de non-believers.
Nogmaals, vind je dat geloofwaardiger dan de situatie welke de overhied heeft geschetstquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:13 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
ik schetste een situatie, meer niet.
Hier wat leesvoer voor je:quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:01 schreef BaajGuardian het volgende:
juist , gedeeltelijk verbrand , het ging erom dat ze niet verdwenen waren , en aangezien de lichamen er waren (MITS ze ook echt zijn wie ze horen te zijn) is het flight 77
en als ze niet door familie (dmv DNA ed.) zijn vastgesteld dat ze zijn wie ze zouden moeten zijn.....
dan was het niet flight 77.
jammer dat je er nu pas bent... ik moet eigenlijk al weg maar reageer toch nog evenquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Ha!
De believers noemden een verhaal waar aan alle kanten rammelt 'onomstotelijk bewijs'.
De 'non-believers' geloven simpelweg wat ze zien, en niet een of andere nasale vent welke wazige foto's toont welke geshopt zijn en dan alleen suggestief 'why?' zegt.
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat er wat anders gebeurt is dan het overheidsverhaal en WEL (flarden) bewijs dat het WEL zo gegaan is als het overheidsverhaal.
Vliegtuigen in de lucht swappen, zelfs spreken over in hologrammen gecloakte missiles om ze op boeings te laten lijken getuigt niet van enige realisteitszin en is zeker op geen enkele manier overtuigend te noemen.
ik weet om eerlijk te zijn niet precies wat ik moet geloven.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Nogmaals, vind je dat geloofwaardiger dan de situatie welke de overhied heeft geschetst
Ja, hoeft geen enkele organisatie aan vooraf te gaan en mensen laat je zo verdwijnen. En dan nog de vraag WAAROM? als er toch al twee echte terroristen vliegtuigen het WTC ingevlogen zijn.quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:25 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
jammer dat je er nu pas bent... ik moet eigenlijk al weg maar reageer toch nog even
hologrammen en cloaken geloof ik niet in, swappen is een ander verhaal, kan gewoon zonder problemen.
Nee er zijn getuigen welke verklaard hebben dat het KLONK als een raket. Dat is heel wat anders.quote:het missile verhaal van het "gecrashte" vliegtuig wordt al anders. er zijn getuigen die hebben gehoord dat er een raket afgevoerd is (afkomstig van overheidssites). ja het is allemaal hear say maar dat is het ook met getuigen die de non-believers aanvoeren.
Dus GEEN bewijs vinden voor een raket of drone is overtuigender dan WEL bewijs vinden voor een Boeing?quote:specifiek het pentagon wil het er bij mij niet in dat er niet meer brokstukken dan alleen 1 motor en 1 wiel gevonden worden van een 757.
quote:en als het dan bij het pentagon een wel een aanslag is dan maakt dat de andere gebeurtenissen automatisch verdacht.
en hoe dan met de gebeurtenissen van een wit vliegtuig wat in de buurt was (ook weer getuigenverklaringen)quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Nee er zijn getuigen welke verklaard hebben dat het KLONK als een raket. Dat is heel wat anders.
ik ben geen expert in brokstukken. het enige is dat ik sommige zaken niet omtrent de pentagon gebeurtenissen niet kan plaatsen en probeer daar een verklaring voor te vinden.quote:Dus GEEN bewijs vinden voor een raket of drone is overtuigender dan WEL bewijs vinden voor een Boeing?
als het pentagon een aanslag was dan is het wel verdomde toevallig dat er op dezelfde dag nog 3 van dit soort gebeurtenissen plaats vinden die geen aanslag zijn.quote:leg uit
Heb je een linkje naar een site welke niet vol staat met conspiracy shit? Dus www.cnn.com of desnoods www.anp.nl waar deze verklaringen staan?quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:35 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
en hoe dan met de gebeurtenissen van een wit vliegtuig wat in de buurt was (ook weer getuigenverklaringen)
Nogmaals, dus het feit dat er bewijzen te vinden zijn voor het ene verhaal maakt dit verhaal ongeloofwaardiger dan het andere verhaal waar GEEN bewijzen voor te vinden zijn?quote:ik ben geen expert in brokstukken. het enige is dat ik sommige zaken niet omtrent de pentagon gebeurtenissen niet kan plaatsen en probeer daar een verklaring voor te vinden.
quote:als het pentagon een aanslag was dan is het wel verdomde toevallig dat er op dezelfde dag nog 3 van dit soort gebeurtenissen plaats vinden die geen aanslag zijn.
Weer een bewijs dat je weinig kennis van zaken hebt. Zoals het atijd gaat? Nee zo ging het niet altijd dat maak jij er van. Tegenwoordig worden en wel straaljagers achter vliegtuigen aangestuurd (en vaker dan in het nieuws melding van wordt gemaakt) maar voor 11/9 was dat helemaal niet altijd.quote:Op zaterdag 4 september 2004 09:48 schreef BaajGuardian het volgende:
nog een leuke vraag erbij :
waarom stegen er niet ogenblikkelijk F16 vliegtuigen op om de zogenaamde passagiersvliegtuigen te tailen , oftewel in het oog houden , zoals het altijd gaat ?
dit kan geen intelligence fout zijn want die hebben er niks over te zeggen , het leger doet dat meteen als er iets in het luchtruim niet klopt.
en daar heeft men geen goedkeuring van de president van nodig.
(alleen voor het neerhalen van een vliegtuig)
waarom werd dit niet meteen uitgevoerd?
er is maar een oplossing voor die vraag , men werd belet om het luchtruim in te gaan door presidentieel bevel.
dat is de enige manier.
miljarden in het scannen van de lucht , zelfs een miniscuul zweefvliegtuigje zou men ogenblikkelijk opmerken....
en men doet niks?
Warom begin je nu weer over die wielen terwijl in de vorige topic als lang en duidelijk is aangetoond dat het absoluut GEEN wielen van een drone kunnen zijn maar gewoon van een 757 zijn? En typich weer dat je dan ook het verkeerde plaatje van een 757 post, het is namelijk een wiel van het achterste landingsgestel van een 757 niet van het neuswiel.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
MEER VOLGT
En weer een bericht vol met fouten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:32 schreef BaajGuardian het volgende:
geloofd men nu echt , dat een vliegtuig als dit...bestuurd door (nieteens op de vlucht aanwezigzijnde) terroristen...die niet eens fatsoenlijk kunnen vliegen ...een capriool maken , en met FULL SPEED...van hoog in de lucht een onmogelijke bocht maken , vervolgens RECHT OVER DE GROND...PRECIES IN DE VOORDEUR KNALLEN ?!?!?!?
kom ik op terug, ik had al weg moeten zijn, is er wel, staat op cnn of een andere officiele site die het eea naar buiten gebracht heeftquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Heb je een linkje naar een site welke niet vol staat met conspiracy shit? Dus www.cnn.com of desnoods www.anp.nl waar deze verklaringen staan?
ik blijf sommige dingen vreemd vinden zelfs MET de getuigen verklaringen.quote:En ja, het luchtruim was niet afgesloten dus waarom zou er geen ander vliegtuig 'in de buurt' geweest kunnen zijn?
nee hoor.quote:Nogmaals, dus het feit dat er bewijzen te vinden zijn voor het ene verhaal maakt dit verhaal ongeloofwaardiger dan het andere verhaal waar GEEN bewijzen voor te vinden zijn?
het waren ook aanslagen, alleen wie zat erachter en wat zijn de beweegredenen geweest...quote:Het waren ALLEDRIE aanslagen. Waarom zou een aanslag op het pentagon uitsluiten dat de 'WTC vliegtuigen' OOK een aanslag waren?
Deze is inderdaad al 4 keer langs gekomen... uh .... daar begon deze reeks eigenlijk mee ... thnx anywayquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:50 schreef snijder het volgende:
Ik volg dit al een tijdje, kijk eens naar onderstaande link (geen flauw idee of deze al eerder is gepost)
http://www.freedomunderground.org/memoryhole/pentagon121.swf
quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:07 schreef mouzzer het volgende:
De theorie dat hij niet kon vliegen komt van verklaring van 1 persoon. Waarom geloof je deze persoon wel en de honderden mensen die een boeing 757 van AA het pentagon in zaggen vliegen weer niet. Oja dan kloppen je theorieen natuurlijk niet meer he.
Ik tel 3 personen die twijfelen aan de vliegcapaciteiten van Hanjour (de vermeende piloot). En niet zomaar wat mensen, maar allemaal verbonden aan vliegscholen.quote:At Freeway Airport in Bowie, Md., 20 miles west of Washington, flight instructor Sheri Baxter instantly recognized the name of alleged hijacker Hani Hanjour when the FBI released a list of 19 suspects in the four hijackings. Hanjour, the only suspect on Flight 77 the FBI listed as a pilot, had come to the airport one month earlier seeking to rent a small plane.
However, when Baxter and fellow instructor Ben Conner took the slender, soft-spoken Hanjour on three test runs during the second week of August, they found he had trouble controlling and landing the single-engine Cessna 172. Even though Hanjour showed a federal pilot's license and a log book cataloging 600 hours of flying experience, chief flight instructor Marcel Bernard declined to rent him a plane without more lessons.
In the spring of 2000, Hanjour had asked to enroll in the CRM Airline Training Center in Scottsdale, Ariz., for advanced training, said the center's attorney, Gerald Chilton Jr. Hanjour had attended the school for three months in late 1996 and again in December 1997 but never finished coursework for a license to fly a single-engine aircraft, Chilton said.
When Hanjour reapplied to the center last year, "We declined to provide training to him because we didn't think he was a good enough student when he was there in 1996 and 1997," Chilton said.
Bron: Newsday.com
Het wordt ook steeds belachelijker wat men aan het beweren is, een F16 die een raket afschiet?? Hoe komen ze erop. Geen enkele raket die onder een F16 draagbaar is kan de explosie en schade veroorzaken zoals die zichtbaar is op de foto's op dezelfde site! Er is geen raket die de contouren van een vliegtuig achterlaat na een explosie hoor. Een F16 of welk ander gevechtsvliegtuig zal nooit een raket afvoeren als hij zo laag vlieg vlak voor z'n doel, dan zou hij namelijk zelf dwars door de explosie heen moeten vliegen. Om maar niet te beginnen over alle resten van het vliegtuig dan binnenin en om het pentagon zijn gevonden de restanten van lichamen van passagiers van flight 77 die gevonden zijn. (zaten zeker al in de raket ofzo??) en dan nog de honderden mensen die dus een Boeing 757 in de war halen met een F16.!!! TuurlijkEcht waar de gene die dit verzonnen heeft moet komiek worden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 10:48 schreef BaajGuardian het volgende:
laatste toevoeging
Twijfelen is heel wat anders dan hij kan niet vliegen. Bij het pentagon werken ook niet zomaar wat mensen die zouden juist het verschil moeten zien tussen een F16, drone, kruisraket of een boeing 757. Ik kan ook wel zeggen die mensen van de vliegscholen zijn omgekocht door believers om hun verhaal te ondersteunen. En nog iets kijk een naar de jaartallen, er is sprake van 1996 en 1997 en spring 2000 dat is lang voor 11-9-2001!! Maar EEN persoon heeft het over augustus 2001 en dan over controlling en landing, het is allang vastgesteld dat de kappers weinig interesse hadden in het landen van een vliegtuig tijdens de lessen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:28 schreef NewOrder het volgende:
[..]
[..]
Ik tel 3 personen die twijfelen aan de vliegcapaciteiten van Hanjour (de vermeende piloot). En niet zomaar wat mensen, maar allemaal verbonden aan vliegscholen.
De eerste berichten waren van 10 vliegtuigen waar het contact mee verbroken was. Het niet in contact kunnen komen met een vliegtuig gebeurd wel vaker, helemaal als je 5000 vliegtuigen tegelijk probeert te laten landen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
ik las net ergens...
People were listening to radio stations.
They knew what was going on in NYC, they
knew that 4 more planes were missing (which
turned to be, officially, 2 more missing planes)
eerst 4.....dan 2?...
met anderre woorden... als er vliegtuigen neergeschoten zouden worden , (2 van de 2 die niet vlogen) en reported als......die 2.
mischien is daar...flight 77 heen .
het is maar een gedachte.
Bovendien kan hij heel wel missile gezegd hebben. Het betekent immers geleid projectiel; welnu, het onderwerp van gesprek is de vindingrijkheid van terroristen, die in dit geval een vliegtuig als geleid projectiel gebruikten.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:40 schreef Wombcat het volgende:
http://www.sweetliberty.org/issues/war/rumparade.html
Daar staat wat Rumsfeld precies zegt:
[..]
Het (inaudible) betekent dat hij daar iets zegt wat de interviewer niet goed verstaat. Dan kan het net zo goed zijn dat "missile" ook verkeerd is verstaan en hij "mission" zegt. Ook in het eerste stukje van de quote staat een stukje tussen haakjes, is misschien ook moeilijk te verstaan.
Elders in het interview staat ook regelmatig (inaudible), dus kennelijk sprak hij niet zo duidelijk. Het zou interessant kunnen zijn om de tape van het interview te horen, misschien kun je er dan meer van maken. Nu is het alleen maar speculeren.
Eerder in het interview zegt Rumsfeld overigens:
[..]
En daar heeft hij het dan wel duidelijk over een vliegtuig.
Het is dus duidelijk dat het Hanjour in 5 jaar tijd niet gelukt is om redelijk te leren vliegen. Is het dan aannemelijk dat ie in het laatste jaar ineens een 757 heeft leren besturen?quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:48 schreef mouzzer het volgende:
Twijfelen is heel wat anders dan hij kan niet vliegen. Bij het pentagon werken ook niet zomaar wat mensen die zouden juist het verschil moeten zien tussen een F16, drone, kruisraket of een boeing 757. Ik kan ook wel zeggen die mensen van de vliegscholen zijn omgekocht door believers om hun verhaal te ondersteunen. En nog iets kijk een naar de jaartallen, er is sprake van 1996 en 1997 en spring 2000 dat is lang voor 11-9-2001!! Maar EEN persoon heeft het over augustus 2001 en dan over controlling en landing, het is allang vastgesteld dat de kappers weinig interesse hadden in het landen van een vliegtuig tijdens de lessen.
Waarom zo zwart-wit denken? Het een sluit het ander niet uit. Waar het om gaat is dat de officiėle verklaring te veel onregelmatigheden vertoont. Daarnaast bezit de FBI nog bewijsmateriaal dat niet naar buiten is gebracht. Al met al voldoende reden om na te denken of er ook iets anders gebeurd kan zijn dan de officiėle weergave ons doet geloven.quote:Nogmaals mijn vraag waarom geloven jullie die mensen dan wel en niet de honderden mensen die een Boeing 757 het pentagon in ZAGEN vliegen. Dus niet hoorden, leek als, ik dacht, nee echt ZAGEN!
Weer een typisch geval van verkeerde interpertatie en verdraaien van de werkelijke verklaringen. Zoals je in het vorige topic en dit topic had kunnen lezen zijn veel van de ooggetuigenverklaringen op de complotsites niet volledig en pakt men alleen de informatie uit het verslag wat hun theorie nodig heeft. Hier gaan we weer:quote:GETUIgEN VERKLARINGEN :
'I mean it was like a cruise missile with wings, went right there and slammed into the Pentagon,' eyewitness Mike Walter said of the plane that hit the military complex. 'Huge explosion, great ball of fire, smoke started billowing out, and then it was just chaos on the highway as people either tried to move around the traffic and go down either forward or backwards,' he said."
- "Witnesses and Leaders on Terrorist Attacks." CNN, 11 Sep 2001
Cruise missile with wings?
sinds wanneer ziet een 757 er uit als een cruismissile met vleugels?
Ik begin me toch echt af te vragen hoe klein je kennis van de engelse taal eigenlijk is. Smooth en calmly betekend gewoon geen rare bewegingen, schommelingen niks wees erop dat er wat fout was met het vliegtuig of dat de piloot probeerde het pentagon te ontwijken. Fast en low betekend snel en laag dat is dus heeeeeeel wat anders. Als je dat als niet snapt zeg.quote:
"'(The plane) was flying fast and low and the Pentagon was the obvious target,' said Fred Gaskins, who was driving to his job as a national editor at USA Today near the Pentagon when the plane passed about 150 feet overhead. 'It was flying very smoothly and calmly, without any hint that anything was wrong.'"
- "Bush Vows Retaliation for 'Evil Acts'." USA Today, 11 Sep 2001
150 meter overhead.......smooth en calmly???
en zonet was het nog FAST AND LOW ???
this report stinks.
En weer trek je totaal de verkeerde conclusies uit een ooggetuigeverslag! Deze man zegt dat hij aan de andere kant van de weg staat, dus niet aan de pentagon zijde. Hij ziet een passagiersvliegtuig waarschijnlijk van American Airlines met veel lawaai over zijn hoofd vliegen. Hij voelt de impact, de grond trilt en hele gebied (bij de inslag) is vol met vuur.quote:Omar Campo, a Salvadorean, was cutting the grass on the other side of the road when the plane flew over his head. 'It was a passenger plane. I think an American Airways plane,' Mr Campo said. 'I was cutting the grass and it came in screaming over my head. I felt the impact. The whole ground shook and the whole area was full of fire. I could never imagine I would see anything like that here.'"
- "Pentagon Eyewitness Accounts." The Guardian, 12 Sep 2001
oke , ten eerste , het vliegtuig kwam over zijn hoofd , (hij stond aan de anderre kant van de weg , dat is ongeveer 200 meter verderop.)
het vliegtuig gaat over Full speed....
hij is aan het grasmaaien , en het vliegtuig gaat over zn hoofd , (terwijl het vanaf die afstand allang over de grond moest gaan , hoe wil dat vliegtuig die perfecte angle aanhouden om recht over het gras te gaan??? (hij ging dat dus nog niet volgens deze verklaring)![]()
![]()
next : hij kan precies het vliegtuig beschrijven...hoe?
als hij A : dat vliegtuig recht over zn hoofd gaat en dat moet dan wel heel letterlijk recht over zn hoofd zijn geweest , een normaal mens springt dan op de grond om te bukken (gezien de angle)
en ziet dus geen hol van het vliegtuig verder.
(vooral omdat het vliegtuig te snel gaat om het op te merken>> is wel te zien aan de footage<<met het blote oog iig , niet , vooral niet in een halve shock.
en tot zover , laat ik het weer even aan jullie.
veel plezier met de discussie.
Nee dat is niet duidelijk dat maak jij er van. Hij had moeite met bepaalde onderdelen, als jij moeite hebt met schakelen kan jij dan opeens geen auto besturen??quote:Het is dus duidelijk dat het Hanjour in 5 jaar tijd niet gelukt is om redelijk te leren vliegen. Is het dan aannemelijk dat ie in het laatste jaar ineens een 757 heeft leren besturen?
Waarom altijd uitgaan dat officiele verklaringen fout zijn en dat ooggetuigenverslagen van mensen die iets ZAGEN gebeuren niet kloppen maar mensen die iets hoorden zijn opeens wel goede getuigen? Waarom altijd de verhalen verdraaien, bewijs weglaten, niet logisch nadenken. Inderdaad heeft de FBI bewijs dat nog niet is vrijgegeven moeten ze dat gelijk maar vrijgeven omdat paar sites op internet vage complotten hebben die vol met fouten zitten? Enig idee hoe onderzoeken werken??quote:Waarom zo zwart-wit denken? Het een sluit het ander niet uit. Waar het om gaat is dat de officiėle verklaring te veel onregelmatigheden vertoont. Daarnaast bezit de FBI nog bewijsmateriaal dat niet naar buiten is gebracht. Al met al voldoende reden om na te denken of er ook iets anders gebeurd kan zijn dan de officiėle weergave ons doet geloven.
Is dit dan het laatste woord van de discussie?quote:Op zondag 5 september 2004 00:19 schreef BaajGuardian het volgende:
mouzer , krijg de tering.
Ik snap jou werkelijk waar niet.quote:Op zondag 5 september 2004 00:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Huh?quote:Op zondag 5 september 2004 00:19 schreef BaajGuardian het volgende:
jazeker , met al die officiele crap 5 uur werk naar de grond trappen ...quote:Op zondag 5 september 2004 00:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dit dan het laatste woord van de discussie?
Bron ?quote:Op zondag 5 september 2004 00:43 schreef BaajGuardian het volgende:
osama bin laden heeft NIKS met 9\11 te maken.
en ga nu maar allemaal afvragen hoe heel 9\11 dan kan .
Waar heb je het over??quote:Op zondag 5 september 2004 00:43 schreef BaajGuardian het volgende:
jazeker , met al die officiele crap 5 uur werk naar de grond trappen ...
Het heeft iets met de Reptilian National Convention te maken. Maar wat?quote:Op zondag 5 september 2004 00:43 schreef BaajGuardian het volgende:
Dat hij heel hard heeft gewerkt aan een alternatieve verklaring die vervolgens door mouzer, lakei van de overheden, verpest werd.quote:Op zondag 5 september 2004 00:47 schreef Redux het volgende:
[..]
Waar heb je het over??
Verpest? Dus omdat er veel werk zit in een theorie mag je dat niet tegenspreken? Wat een onzin.quote:Op zondag 5 september 2004 00:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat hij heel hard heeft gewerkt aan een alternatieve verklaring die vervolgens door mouzer, lakei van de overheden, verpest werd.
Uiteraard. Maar vraag je maar eens af WAAROM mouzer dat doet.quote:Op zondag 5 september 2004 00:54 schreef Redux het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Omdat hij inziet dat het lapwerk is.quote:Op zondag 5 september 2004 00:56 schreef Redux het volgende:
Vertel jij me eens waarom jij denkt dat mouzzer het doet.
Ik denk dat mouzzer het doet omdat hij zijn gezond verstand gebruikt en ziet dat er het nodige schort aan die theorieeen. Blijkbaar heeft hij een afkeer van dergelijke bijeengeraapte verhalen en toont hij daarom aan dat ze niet kloppen.quote:Op zondag 5 september 2004 00:58 schreef Redux het volgende:
Waar hčb je het over???
Niets, uiteraard. Maar wanneer je dit doet, wordt je soms aangezien voor iemand die namens de overheid spreekt of tenminste blind is voor de smerige spelletjes van de hoogste machtshebbers, alleen maar omdat je niet denkt dat zij van alles achterhouden en verdraaien.quote:Op zondag 5 september 2004 01:01 schreef Redux het volgende:
Ja precies, en wat is daar precies mis mee?
Voor zover ik kan oordelen gezien zijn posts gaat mouzzer gewoon uit van feiten. Niet meer en niet minder.quote:Op zondag 5 september 2004 01:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Niets, uiteraard. Maar wanneer je dit doet, wordt je soms aangezien voor iemand die namens de overheid spreekt of tenminste blind is voor de smerige spelletjes van de hoogste machtshebbers, alleen maar omdat je niet denkt dat zij van alles achterhouden en verdraaien.
Precies mijn mening.quote:Op zondag 5 september 2004 01:04 schreef Redux het volgende:
[..]
Voor zover ik kan oordelen gezien zijn posts gaat mouzzer gewoon uit van feiten. Niet meer en niet minder.
quote:Op zondag 5 september 2004 01:03 schreef BaajGuardian het volgende:
http://www.public-action.com/911/oblintrv.html
[knip]
http://www.portal.telegra(...)001/11/11/wbin11.xmlquote:Bin Laden: Yes, I did it
By David Bamber
(Filed: 11/11/2001)
OSAMA BIN LADEN has for the first time admitted that his al-Qa'eda group carried out the attacks on the World Trade Centre and the Pentagon, the Telegraph can reveal.
Osama bin Laden with journalist Hamid Mir during the interview for a Pakistani newspaper
In a previously undisclosed video which has been circulating for 14 days among his supporters, he confesses that "history should be a witness that we are terrorists. Yes, we kill their innocents".
In the footage, shot in the Afghan mountains at the end of October, a smiling bin Laden goes on to say that the World Trade Centre's twin towers were a "legitimate target" and the pilots who hijacked the planes were "blessed by Allah".
The killing of at least 4,537 people was justified, he claims, because they were "not civilians" but were working for the American system.
Bin Laden also makes a direct personal threat against Tony Blair, the Prime Minister, for the first time, and warns nations such as Australia, Germany and Japan to stay out of the conflict.
The video will form the centrepiece of Britain and America's new evidence against bin Laden, to be released this Wednesday.
The footage, to which the Telegraph obtained access in the Middle East yesterday, was not made for public release via the al-Jazeera television network used by bin Laden for propaganda purposes in the past. It is believed to be intended as a rallying call to al-Qa'eda members.
In the video, bin Laden says: "The Twin Towers were legitimate targets, they were supporting US economic power. These events were great by all measurement. What was destroyed were not only the towers, but the towers of morale in that country."
The hijackers were "blessed by Allah to destroy America's economic and military landmarks". He freely admits to being behind the attacks: "If avenging the killing of our people is terrorism then history should be a witness that we are terrorists. Yes, we kill their innocents and this is legal religiously and logically."
In a contradictory section, however, bin Laden justifies killing the occupants of the Twin Towers because they were not civilians - Islam forbids the killing of innocent civilians even in a holy war.
He says: "The towers were supposed to be filled with supporters of the economical powers of the United States who are abusing the world. Those who talk about civilians should change their stand and reconsider their position. We are treating them like they treated us."
Bin Laden goes on to justify his entire terror campaign. "There are two types of terror, good and bad. What we are practising is good terror. We will not stop killing them and whoever supports them."
He directly threatens the lives of President Bush and Mr Blair. "Bush and Blair don't understand anything but the power of force. Every time they kill us, we kill them, so the balance of terror can be achieved." He also calls on all Muslims to join him. "It is the duty of every Muslim to fight. Killing Jews is top priority."
Bin Laden warns other nations to keep out of the conflict, implying that they could face terror attacks if they do not.
In the video, he also claims responsibility for an unspecified terrorist outrage in Riyadh, Saudi Arabia, which he claims was sparked by secret messages in one of his videos.
He admits for the first time using public pronouncements on video to whip up terrorism - a danger about which the British and American governments have warned broadcasters.
It is significant that throughout the video he uses the personal pronouns "I" and "we" to claim responsibility for the attacks. In the past, he has spoken of the attackers only in the third person.
Bin Laden has publicly issued four previous videos since September 11, always denying carrying out the atrocities.
He now claims to have access to nuclear and chemical weapons. Bin Laden made the claims on Friday night during an interview with the English language Pakistani newspaper Dawn.
He said: "If America used chemical or nuclear weapons against us, then we may retort with chemical and nuclear weapons. We have the weapons as deterrent."
Defence analysts dismissed these claims. They said that although bin Laden could have access to nuclear material through links with Pakistan or former Soviet republics, he was unlikely to have the technology to cause an explosion.
A Foreign Office spokesman said: "We know that he was looking for that capability. We believe he does not have it."
Emergency powers to imprison suspected international terrorists indefinitely using special closed courts will be announced this week. The measure, which will require exemption from human rights legislation, will be used to round up about 20 suspects hiding in Britain beyond the reach of existing laws.
Jij kent Osama persoonlijk?quote:Op zondag 5 september 2004 01:31 schreef BaajGuardian het volgende:
niet dus..
Pardon? Ga je mond eens spoelen enzo. Dat jij geen research doet naar je belachelijke theorieen is niet mijn schuld. In 1 minuutje googlen en met een gezonde kennis van zaken haal ik alles onderuit wat jij beweerd. Had je beetje research gedaan had je uberhaupt niet de onzinnige beweringen gedaan. Je hebt totaal geen weerwoord op wat ik zeg nou dat zegt eigenlijk genoeg. Je zit fout maar wil dat niet toegeven dus doet aan zandbakpolitiek en gaat beetje op de man spelen, heel volwassen hoor.quote:Op zondag 5 september 2004 00:19 schreef BaajGuardian het volgende:
Dus gewoon logisch nadenken en verstand hebben van wat je zegt is officiele crap. Had ide 5 uur dan maar eens besteed aan daadwerkelijk verdiepen in het onderwerp.quote:Op zondag 5 september 2004 00:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
jazeker , met al die officiele crap 5 uur werk naar de grond trappen ...
zal nog iets leuks toevoegen.
pt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |