En Arie en Silvester! Whoehoew!quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Dat vanavond de Lama's weer komen ! Whoei !
lotgenoot?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:10 schreef Fisher het volgende:
omdat ik vandaag jarig ben und 1ste rijles heb gehadhaha, mja voor de rest staat het ook wel gelijk met _ThundeR_
Dacht dat de laatste aflevering een paar weken geleden was?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:03 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Dat vanavond de Lama's weer komen ! Whoei !
Vanavond een herhaling van de leukste stukjes!quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dacht dat de laatste aflevering een paar weken geleden was?
Ga es hier kijken jij Hoe voel je je nu? Deel 257quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:11 schreef EdwardSeepers het volgende:
Ik voel me niet vrolijk! Maar pessimistisch! Sarcastisch en Cynisch! En bovenal verdrietig! Bah.
Gefeliciflapsteerd!quote:Op maandag 30 augustus 2004 21:56 schreef vrouwtjetrouw het volgende:
dat ik mn tentamen heb gehaald!!
Dankje!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:02 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[..]
Gefeliciflapsteerd!
jaa bij gielquote:Op maandag 30 augustus 2004 22:48 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[offtopic]
Heej B_F_W!!![]()
Ken je me nog van IRC? *deadgurl is*
Of heb ik nu de verkeerde B_F_W....
[/offtopic]
Jawelquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:26 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Doen ze dat normaliter niet dan?
Natuurlijk komt er geluid uit mijn schatje als ik aan haar knopjes zitquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 13:36 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Komt er geluid uit?
Same here...quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:03 schreef _ThundeR_ het volgende:
Leuk meisje, maar daardoor ben ik ook weer een beetje down, omdat ik nou niet weet of er wat meer inzit dan vriendschap.
Dat voornemen maakte mij in het verleden altijd erg rustig...quote:Op woensdag 1 september 2004 03:21 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Het feit dat ik vanmiddag zelfmoord ga plegen maakt mij vrolijk
Ik krijg vandaag ook een pakketje met een hele leuke inhoud: Mijn Canon Powershot S1IS!!! Ik hoop dat ik thuis ben voordat de postbode er is, anders moet ik nog wachten tot ik hem kan ophalen van het postkantoorquote:Op woensdag 1 september 2004 05:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
Dat ik vandaag een leuk pakketje verwacht (al gaat het meer om de inhoud).
fijne vakantiequote:Op woensdag 1 september 2004 12:17 schreef komrad het volgende:
Dat ik morgen op vakantie ga
haha helemaal mee eensquote:Op woensdag 1 september 2004 17:19 schreef Smoonshine het volgende:
En dat Ibrahimovic eindelijk opgehoepelt is en dat dat zo laat gebeurde dat ajax geen vervanger heeft kunnen kopen.
quote:[b]
De gedachte aan mijn kop onder een guillotine...
jeetjequote:Op donderdag 2 september 2004 19:01 schreef patselsjatsel het volgende:
Ik was hoogste bieder op E-bay voor de Elmo-handpop![]()
![]()
Ga je toevallig naar Major League volgende week?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:12 schreef gekke_sandra het volgende:
*Heb heel hard Electro/Techno/Dance herrie opstaan
*Heb n onwijs lang en lief mailtje van n goed vriendinnetje gehad, ze mist me na n wk al, whehe
*Het is mooi weer
*Zit lekker in mn vel
*Heb heel erg zin om uit te gaan!!!... volgende week word geweldig!!! Drum n bass, woei!!!
Ach wat lief!quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:28 schreef Praag het volgende:
Ga je toevallig naar Major League volgende week?
* gekke_sandra wordt vrolijk van gekke_sandra
En ja, het enthousiasme gaat er kennelijk wel weer vanaf.quote:Op maandag 6 september 2004 14:26 schreef Sassiej het volgende:
KUTSCHOOL!!![]()
Ik ken het, zelfs met slot er op is hij niet veiligquote:Op maandag 6 september 2004 20:53 schreef -Sum- het volgende:
mn fiets stond nog op het station toen ik aankwam (altijd weer spannend)
Als je dat al teltquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:54 schreef Tuana het volgende:
Vandaag officieel een maand met mijn vriendVanochtend met hem gesproken aan de tel
En hij komt over 2 weekjes weer naar Nederland![]()
* Tranceptor is vrolijk
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:02 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als je dat al telt![]()
vraag ik me af of dat wel zo vrolijkmakend is
Omdat je daar als het goed is helemaal niet mee bezig bent, zeker niet als het nog priller is dan een paar maanden. Als je nu al dagen aan het tellen bentquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
EN BEDANKT... Waarom is dat volgens jou niet vrolijkmakend?!
![]()
Libris!!!!!
Maakt me ook vrolijk dat ik je weer eens spreek!quote:Op vrijdag 10 september 2004 12:05 schreef Tuana het volgende:
[..]
EN BEDANKT... Waarom is dat volgens jou niet vrolijkmakend?!
![]()
Libris!!!!!
Drink d'r nog 1quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Straks bij infra-rood internet is dat sowieso meegenomen.
vertel vertel...quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:46 schreef DearPrudence het volgende:
Weekend.
En heb plannen voor het weekend.
jahaaaa....quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]
vertel vertel...
Van het liedje van de indische waterleliesquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
jahaaaa....(gewoon uit enzo.)
oke leukquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:08 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
jahaaaa....(gewoon uit enzo.)
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Van het liedje van de indische waterlelies![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
oke leuk![]()
![]()
Ja das zo'n vrolijk liedjequote:Op vrijdag 10 september 2004 20:14 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
* Tuanaquote:Op vrijdag 10 september 2004 12:17 schreef Libris het volgende:
[..]
Maakt me ook vrolijk dat ik je weer eens spreek!
Mail je binnenkort weer eens..
klinkt wel heel spannend allemaal...quote:Op zondag 12 september 2004 18:56 schreef Blinky het volgende:
Wat me vandaag vrolijk maakt?
Ik heb iemand iets belangrijks laten weten. Ik heb iets aan mezelf toegegeven en het maakt mij blij dat ik voor mezelf uit de onzekerheid ben.
nu de reactie afwachten
gek heh.. tis toch ook nie normaal je langer dan tot 3 uur te laten zitten..?? en je dan ook nog es ingeroostert 3 tussenuren geven.. maar goed..quote:Op maandag 6 september 2004 18:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
En ja, het enthousiasme gaat er kennelijk wel weer vanaf.
Dat was het ook. Diegene heeft pas heel laat kunnen antwoorden door andere overdagse verplichtingen, maar het heeft positief uitgepakt.quote:Op zondag 12 september 2004 19:46 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
klinkt wel heel spannend allemaal...
zoals?quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:49 schreef DuchessX het volgende:
Wat mij vandaag vrolijk maakt?
Dat er leuke programma's op tv komen;
quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:49 schreef DuchessX het volgende:
Wat mij vandaag vrolijk maakt?
Meerdere dingen
Dat ik lasagne ga maken straks;
Het idee dat ik over een paar maanden weer in mijn oude spijkerbroeken kan;
Dat er leuke programma's op tv komen;
Het vooruitzicht dat ik binnenkort een heel speciale vriendin plus aanhang weer zal zien;
Dat ik over een aantal weken lekker een week op vakantie ga;
Dat er nog een stapel verse spannende boeken uit de bieb op mij liggen te wachten.
Is dit genoeg?
csi, csi miami, law &order special victims unit, law & order criminal intent, sex and the city, will & grace, expeditie robinson, topgearquote:Op woensdag 15 september 2004 12:58 schreef DuchessX het volgende:
[..]
CSI o.a.
Dat laatste is wel leuk natuurlijk!quote:Op woensdag 15 september 2004 13:26 schreef hawaii het volgende:
ditte:
-liedje wat nare herinneringen brengt-
enneh dat ik vnaaf een heel leuk meisje ga (proberen te) regelen
Aii! Een verstandskies laten trekken is echt heel pijnlijk heb ik gehoord, m'n zus had er één laten trekken, en kon dagen niet eten, en wilde ab-so-luut niet meer haar andere laten trekken.quote:Op woensdag 15 september 2004 15:29 schreef Biancavia het volgende:
De tandarts! Ik ben net geweest en ik mag terugkomen voor een gaatje, een te vervangen vulling, een kroon en alle vier mijn verstandskiezen die eruit getrokken moeten worden!![]()
![]()
![]()
Red mij!
Hmm, dat is wel waar ja. Ik blij dat mijn verstandskiezen nu (nog) verstopt zitten.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:01 schreef A.A. het volgende:
Verstandkiezen te lang laten zitten schijnt ook geen pretje te zijn, dus in dat opzicht maakt het weinig uit, nu niet trekken is alleen de pijn uitstellen.
Neemt niet weg dat ik ze ook liever laat zitten totdat ik er last van krijg
Altijd leuk om je katten weer te zien.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Vanavond naar mijn liefje toe!
quote:Op donderdag 16 september 2004 10:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Altijd leuk om je katten weer te zien.
puntje Noordereiland?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:43 schreef Lucyfurr het volgende:
Maakte:
Zittend op een megagrote paddestoelachtige witte steen(?), kijkend op Maas en Erasmusbrug met een goede vriendin praten over vanalles en nog wat..![]()
het is weer weekendquote:Op maandag 30 augustus 2004 15:07 schreef hawaii het volgende:
tijd voor meer vrolijkheid in errenpee, doe mee
Wat maakt jou vrolijk vandaag? Deel het hier met ons
TS begint:
me stamkroeg (studentencafe tegenover me werk) gaat vandaag weer open als het goed is, heb een hele hoop mensen tijd nie meer gezien, dus daar ga ik straks na me werk langs. Wordt zeker gezellieVerder schiet alles lekker op, ondanks dat ik vanochtend me nest niet uit te branden was en heb ik me foute zonnebril weer terug gevonden
![]()
zo nu jullie
quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:51 schreef dJ-Zcore het volgende:
Als de klok 15:30 slaat ben ik blij, want dan is het eindelijk eens een keer weekend.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:25 schreef Sylvana het volgende:
het is weekend
quote:Op vrijdag 17 september 2004 17:25 schreef Sylvana het volgende:
het is weekend
Nee, puntje Wilhelminaplein (voor het Gerechtsgebouw).quote:Op vrijdag 17 september 2004 01:24 schreef sioux_ het volgende:
[..]
puntje Noordereiland?
* Praag is dol op Sushi. Op elk moment van de dag!quote:Op zaterdag 18 september 2004 23:39 schreef Pietjuh het volgende:
Net lekker sushi op! Word ik altijd vrolijk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |