Heb ik wat gemist?quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:53 schreef Johan_de_With het volgende:
He, op de voorpagina was je nog tvlxd.
Ach, waarom? Nu moet ik erkennen dat ik het nooit kijk en dus niet geheel weet of het gepast is, maar... ofzo... Nu ben ik m'n zin weer kwijt.quote:Overigens vind ik het wel buitengewoon goedkoop om een dergelijk filmpje in Zomergasten te vertonen.
Zie ik hier een grammatica fout van sjun?quote:Op zondag 29 augustus 2004 06:15 schreef sjun het volgende:
Hoe zit het dan met de verschillende hondenrassen? Ik bij deze diersoort kan er buiten de rasspecifieke deur worden voortgeplant.
De verschillen tussen twee kaukasische mensen en de verschillen tussen twee negroïde mensen zijn kleiner dan het verschil tussen een kaukasische mens en negroïde mens, in evolutionair opzicht hebben zij zich verschillend ontwikkeld. Over de ‘genetische volkeren’ kwam ik net een ‘leuk’ kaartje tegen:quote:Op zondag 29 augustus 2004 11:08 schreef Sidekick het volgende:
De vruchtbaarheid is niet een criterium voor een ras.
Mensen zijn wel in te delen in groepen die als rassen bekend staan, maar verschillen tussen twee willekeurige mensen binnen zo'n 'ras' zijn niet kleiner dan twee willekeurige mensen uit verschillende 'rassen'.
(…)
Pardon, dat was tvdleur.quote:Op zondag 29 augustus 2004 12:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?
[..]
Ach, waarom? Nu moet ik erkennen dat ik het nooit kijk en dus niet geheel weet of het gepast is, maar... ofzo... Nu ben ik m'n zin weer kwijt.
In ieder geval, hij en zij willen aandacht en zo bereiken zij het kennelijk. De vraag is inderdaad of dit programma wel geschikt is. Ik geloof dat het een literair programma is, of zoiets.
Woei, toch maar even civven. Uiteraard kan zulks gelijktijdig.
typisch, alle gasten kiezen iemand die zij bewonderen of datgene dat ze interesseert, maar bij Ayaan Hirsi Ali, gaat het alleen over Ayaan Hirsi Aliquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Pardon, dat was tvdleur.
Zomergasten is, volgens de website:
VPRO's Zomergasten is het avondvullend live interviewprogramma waarin bekende Nederlanders in de gelegenheid worden gesteld om hun favoriete televisieavond samen te stellen.
Aan de hand van de door henzelf gekozen beeldfragmenten wordt de gast drie uur lang geinterviewd door Joost Zwagerman.
''Door henzelf gekozen beeldfragmenten'' betekent in de regel dat zij bepaalde passages uit andermans werk vertonen en becommentarieren.
Bekijk de keuze van de andere Zomergasten eens:
http://www.vpro.nl/programma/zomergasten/
Globalisering in zijn perverste vorm.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:00 schreef Monidique het volgende:
Jemig, ik viel vanochtend zowat uit mijn bed. Men heeft dan journalisten, Franse, ontvoerd in Irak om te protesteren tegen het hoofddoekjesverbod in Frankrijk. Allicht vind ik de ontvoeringen en executies, etc., sowieso al verachtelijk, maar ik kan het begrijpen als het gaat om het land, of de regio, zelf, maar dit is toch echt waanzin. Ik vrees voor hun levens, want aan die beelden te zien, is het wel een serieuze beweging. Ze hebben ook die Italiaan gedood.
Het is wel een soortement mooi gebeuren en hiermee bedoel ik dus niet mee dat ik het mooi vind dat zij ontvoerd zijn. Het laat echter zien hoe gemondialiseerd de terreurbewegingen zijn en hoe gemondialiseerd de internationale kwesties worden. Een teken dat de wereld verenigt, me dunkt, op een bepaalde manier.
Waar is de link tussen bizarre moorden die begaan worden door terroristen en globalisering?quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:12 schreef George-Butters het volgende:
Globalisering in zijn perverste vorm.
Het verband met het 'hoofddoekjesverbod' in Frankrijk, het gebruik van internet, mondiaal opererende financiële netwerken, immitatie-technieken, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 29 augustus 2004 13:28 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Waar is de link tussen bizarre moorden die begaan worden door terroristen en globalisering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
R.I.P. Ome Berlusquote:Berlusconi naar ziekenhuis na trap Blair
LONDEN - De Britse premier Blair heeft zijn Italiaanse ambtgenoot Berlusconi bij een potje voetbal zo hard geschopt dat deze naar het ziekenhuis moest. Daar bleek dat de meniscus van zijn linkerknie beschadigd was. Een ingreep was niet nodig.
Berlusconi had Blair tijdens diens recente logeerpartij in zijn villa op Sardinië voorgesteld een potje te voetballen met teams van medewerkers, meldden Britse media zondag. Nog dagen daarna strompelde Berlusconi, meldden Italiaanse journalisten.
Ik heb geen zin om off-topic te reageren, dus doe ik het hier maar:quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:43 schreef Speth het volgende:
Fransen ontvoerd om hoofddoekverbod
En weer een reden tot steun voor Hirsi Ali en Wilders...
Man neergestoken na aanspreken vandaal
"iedereen is gelijk, en moet een tweede kans hebben!"
Moslimgroep claimt aanslag vliegtuigen
"Nederlandse politici zaaien haat! De Islam is helemaal niet gewelddadig"
Neuh...
Edit: en op dezelfde dag weer een nieuwspost:
Marokkaanse hangjongeren terroriseren gezin
Dat er nog PvdA stemmers bestaan...
Ik ga de master Technische Planologie doen aan de RUG. Dit kan in twee jaar, een instromersjaar en een jaar voor de master.quote:
Zeg her_tog, wat ga jij nu eigenlijk studeren voor opleiding volgen?
Jij hebt goed geslapen vanacht of niet?quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:15 schreef Monidique het volgende:
Rusland, dat wordt me toch ook wel wat, over een aantal jaren. Het is op het moment al een dictatuur-in-wording en over een tijdje is het dus gewoon een dictatuur. Niets liberalisme, nee, de conservatieve groepen in Rusland hebben mooi gebruik gemaakt van het gevoel van onbehagen onder de bevolking, het soortement anti-westerse en de oorlog in de Kaukasus, om de minieme hervormingen van de jaren negentig teniet te doen en zo een waardige opvolger van de USSR te creëren.
Het consistente karakter van Ruslands politiek is overigens wel opmerkelijk. Er zit weinig verschil tussen het tsarenrijk, het communistisch regime en de dictatuur, die zich nu al steeds meer ontluikt. Ze zijn allemaal afhankelijk van een wrede geheime dienst, hebben problemen met minderheden en proberen altijd een anders-westerse, doch westers ogende, mogendheid te worden of te blijven.
Hoe was je KEIweek?quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:49 schreef du_ke het volgende:.
[@Johan_de_With]
[..]
Ik ga de master Technische Planologie doen aan de RUG. Dit kan in twee jaar, een instromersjaar en een jaar voor de master.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |