Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons Digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het allereerste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiëren kan, maar discussiëren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
quote:[Slowchat deeltje 15] Marty26 wordt oud >:)
[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
ik heb nog een flinke open dir met spongebob picsquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:01 schreef Jump het volgende:
spammert
ikook. maar xp op laptop herinstalleren. en wou geen coorporate meer. maar toch een legale versie deropquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:41 schreef Renesite het volgende:
Ach, ik heb XP hiero :') Werkt prima,
Waar ben je dan bij aangemeldquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:48 schreef Jump het volgende:
[..]
ikook. maar xp op laptop herinstalleren. en wou geen coorporate meer. maar toch een legale versie derop
toch gratis
MSDN:AAquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waar ben je dan bij aangemeld
ik weet hetquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:52 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waar ben je dan bij aangemeld
Ik oooookquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:02 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ik weet het
Ach op die toerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:02 schreef Jump het volgende:
[..]
MSDN:AA
Microsoft Developer Network: Academic Allliance.
via school. bij ICT opleidingen kan je gratis MS software (de windows reeksen) verkrijgen. Bij de Office reeksen betaal je een klein bedrag. Games niet
Zeker weer zitten downloaden he Jumpquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:32 schreef Jump het volgende:
gvd. krijg installatie error.
Error:
Installation Failed: E:\I386\sms. Error Message: Incorrect Function
Fatal Error:
One of the components that Windows needs to continue setup could not be installed.
Incorrect function.
iemand oplossing ?
het is een legale versie hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zeker weer zitten downloaden he Jumpdat krijg je er dan van
![]()
Dat weet ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:35 schreef Jump het volgende:
[..]
het is een legale versie hoor
Maar na die error herstart pc, herstart setup en krijg ik zelfde error.
We waren dit jaar net aan de beurtquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:00 schreef Renesite het volgende:
Pc-privé per direct afgeschaft
What shall we do with him
opgelostquote:
quote:Generated Sun, 29 Aug 2004 09:26:39 GMT by k1tana (Squid/2.4.STABLE6)
ERROR
The requested URL could not be retrieved
While trying to retrieve the URL: http://diavolo.stefan2000.com:81/DIGstats/
The following error was encountered:
Access Denied.
Access control configuration prevents your request from being allowed at this time. Please contact your service provider if you feel this is incorrect.
je had je post beter 1 minuut later geplaatst. dan was je leetquote:Op zondag 29 augustus 2004 13:36 schreef Renesite het volgende:![]()
Gisteren vuurwerk, feest, drukte, Groningen, helemaal oke
Sterktequote:Op maandag 30 augustus 2004 08:23 schreef San_ het volgende:
Goede morgen, eten en naar school... het saaie leventje begint weer
succes san_quote:Op maandag 30 augustus 2004 08:23 schreef San_ het volgende:
Goede morgen, eten en naar school... het saaie leventje begint weer
Ja jij ook succes zo de ju zeg.. Hopen dat je t haaltquote:Op maandag 30 augustus 2004 11:43 schreef Jump het volgende:
[..]
succes san_
ik nog 2 herexamen make en kleine paper overnieuw doen en dan wachten op uitslag. en dan nog 2 weken verlof.
ik begin vakantie beu te worden
Dat wordt eerlijk verdelen voor die jongens danquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:24 schreef San_ het volgende:
[..]
Wel leuke nieuwe klas, 3 meisjes voor de rest jongens! Cool Cool
Sayz who?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:36 schreef Marty26 het volgende:
meer als 2 kun je toch niet handelen![]()
Dat is waar. Hey maar dat valt te proberen project groepje van 5 kun je beginnen met 2 en dan uitbouwen tot 5.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:39 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Sayz who?![]()
Ja ach ik heb al geen tijd voor bepaalde dingen dus ja zal hem niet worden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:45 schreef San_ het volgende:
Jah op fok wel ja...
Jammer hoor, jij kan goed meewerken als commercieel kereltje..;)
Ik weet al wat ik jou voor je verjaardag ga geven!!!quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ach ik heb al geen tijd voor bepaalde dingen dus ja zal hem niet worden.
En ik ben ook gebonden IRL alleen meschien niet getrouwd nee dat niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:03 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik weet al wat ik jou voor je verjaardag ga geven!!!
[afbeelding]LMAOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paxlie says: nu ben ik zo vervuld van geluk omdat jij via de digitale snelweg weer bij me bent O+
ach ik geef je geen ongelijk. Ik zit er al 2 jaar aan vast... Moet ineens afwassen en zelfs m'n bed opdekken!quote:Op maandag 30 augustus 2004 17:08 schreef Marty26 het volgende:
[..]
LMAO![]()
Ja ik nog niet echt lang maar toch he. Gelukkig krijg ik niet het verhaal Bed opmakenquote:Op maandag 30 augustus 2004 17:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ach ik geef je geen ongelijk. Ik zit er al 2 jaar aan vast... Moet ineens afwassen en zelfs m'n bed opdekken!
Hehe klinkt als een bekende opdrachtquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 19:28 schreef San_ het volgende:
Een product uit bedenken vergt toch veel kraakwerk, ben gewoon kei moe nou
Mogguhquote:Op woensdag 1 september 2004 08:40 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen![]()
IK zal jullie vanavond allemaal me banknr nogmaals geven zodat jullie kunnen storten![]()
Man jij bent stinkend rijkquote:Op woensdag 1 september 2004 09:07 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Mogguh
Naar mijn rekening mag ook iedereen storten?
Oeh daarover gesproken!!quote:Op woensdag 1 september 2004 09:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Man jij bent stinkend rijk
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 1 september 2004 09:19 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Oeh daarover gesproken!!
Ik krijg vandaag een Socket A-barebone binnen
Tuurlijkquote:Op woensdag 1 september 2004 09:33 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Dat bedoel ikhahaha. Wel vet krijgen we nog fototje te zien dan?
Die hadden ze alleen niet op voorraad dus hebben ze een ander gestuurd.quote:Specificaties van de behuizing:
- Afmetingen (bxhxd): 20cm x 19cm x 29.2cm
- Aluminium kast in zilverkleur met plexiglas frontpaneel
- 1x 5.25" plaats extern, 2x 3.5" plaats (1 intern, 1 extern)
- 150W voeding
Specificaties van het moederbord:
- Ondersteunt o.a. AMD Athlon XP2200+.
- Sis-740 IGUI NorthBridge met 3D/2D graphics & videoversneller
- Motion compensation MPEG1/MPRII videodecorder
- 2x Dimm DDR PC-266 sockets, maximaal 1GB geheugen
- 2x USB 2.0 in frontpaneel en 2x USB 2.0 in achterpaneel
- 1x IEEE1394 (FireWire) en Audio (6-kanaals) in frontpaneel
- TV-out functie
- Onboard lan 10/100Mb
- 1x PCI slot
Hmmm.... ik dacht dat jij een rijke kerel wasquote:Op woensdag 1 september 2004 09:18 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Man jij bent stinkend rijkDus geef het maar gewoon aan mij
Ikke ben arm
En wat voor vernieuwend product hebben jullie uitbedacht?quote:Op woensdag 1 september 2004 11:48 schreef San_ het volgende:
[..]
Yeah opdracht is ingeleverd! Ben kei tevreden, relaxe projectgroep
http://pulse.whatnet.org/stats/team.php?tid=2030quote:Op woensdag 1 september 2004 13:20 schreef Marty26 het volgende:
Vet speelgoed![]()
WhatPulse Online keyboard en muis tracker Schrijf je ff in QG En de Rest. Wij als nerds moeten wel ff helpen toch!
FF kijken of we als fok hoger kunnen komen als GOT.
Beter hoor zal mooi worden denk ik. Ben wel benieuwdquote:Op woensdag 1 september 2004 13:45 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
http://pulse.whatnet.org/stats/team.php?tid=2030
Maar idd gaaf speelgoed. Van 't weekend ga ik er een PC in bouwen
quote:Op woensdag 1 september 2004 13:53 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Beter hoor zal mooi worden denk ik. Ben wel benieuwd
Het grote 'Er is iets down' topic deel 15quote:Op woensdag 1 september 2004 20:30 schreef DeXtOuRiuS het volgende:
Hey mensen, werkt msn bij jullie?
hmm weten jullie misschien wat dit inhoud: foutmeldingscode: 0x81000370
het is gene fok radio héquote:Op woensdag 1 september 2004 21:15 schreef SHERMAN het volgende:
En waar is dat klote slowchat topic van hun![]()
Externe zutquote:Op donderdag 2 september 2004 00:42 schreef QuietGuy het volgende:
zo... ik zit nu een barebone met usb floppy en usb harddisk te installeren.
ik wil er nl. geen floppy+cd-station inbouwen, da's nie mooi
I agreequote:Op donderdag 2 september 2004 00:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Externe zut.
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:46 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
I agreedus daarom gaan die er weer af als alles werkt
Trustequote:Op donderdag 2 september 2004 00:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Kusje, ik ga slapen!
Tja, ik dacht er ook te laat aanquote:Op donderdag 2 september 2004 08:24 schreef Marty26 het volgende:
En niet eens zeggen dat je op de radio bent![]()
Net geluisterdquote:Op donderdag 2 september 2004 09:12 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Tja, ik dacht er ook te laat aan
mgoed 't is terug te luisteren
http://www.actionstream.nl/uurovergang.mp3
Vanaf vanavond is de gehele uitzending terug te luisterenquote:Op donderdag 2 september 2004 09:12 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Tja, ik dacht er ook te laat aan
mgoed 't is terug te luisteren
http://www.actionstream.nl/uurovergang.mp3
Nee niet helemaal neequote:Op donderdag 2 september 2004 12:34 schreef Tweater het volgende:
nee, geen vraag, maar ik weet niet hoe of wat ik een nieuwe moet openen. ik heb mijn invites al in het andere topic gezet maar volgens mij is dat niet de bedoeling![]()
Invites in here: Gmail van Google deel 45quote:Op donderdag 2 september 2004 12:34 schreef Tweater het volgende:
nee, geen vraag, maar ik weet niet hoe of wat ik een nieuwe moet openen. ik heb mijn invites al in het andere topic gezet maar volgens mij is dat niet de bedoeling![]()
Die heeft ze net geopentquote:Op donderdag 2 september 2004 13:07 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Invites in here: Gmail van Google deel 45
ja, maar ketting piepte keer en heb er toen iets teveel olie op gesmeerd. gans men wiel zat eronder bijna tot vanvoorquote:Op donderdag 2 september 2004 15:28 schreef Renesite het volgende:
Daarom maak ik m niet schoon
quote:Op vrijdag 3 september 2004 06:52 schreef Jump het volgende:
waarom sta ik zo vvroeg op
had herexamen deze ochtend. thuis om kwart na 10, gisteren pas zolaat opgestaanquote:Op vrijdag 3 september 2004 07:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]zou het niet weten. School?
slar en QG zijn gewoon online voor het moment. maar als ze zouden reageren is ies andersquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:10 schreef SHERMAN het volgende:
Alle mods zijn aan het eten ofzo
Heb het over mods in het algemeen, dan die twee kunnen niet in C&H moddenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:12 schreef Jump het volgende:
[..]
slar en QG zijn gewoon online voor het moment. maar als ze zouden reageren is ies anders
ze kunnen het wel hoorquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:13 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb het over mods in het algemeen, dan die twee kunnen niet in C&H moddenheb er een topic geopend (van een reeks) maar de TT is verkeerd
Topicreport en een topic in feedback 25 minuten geleden gedaan maar er is nog niemand gekomenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:16 schreef Renesite het volgende:![]()
Ach, anders ga je een mod aanvraag sturen![]()
nee hoor, nog niet, ben aan 't sleutelenquote:Op vrijdag 3 september 2004 18:10 schreef SHERMAN het volgende:
Alle mods zijn aan het eten ofzo
Cool Icon BTW, Slarioux .....quote:This page was created on 3.9.2004 16:41 with mIRCStats v1.21
We spreken je morgen wel weerquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:49 schreef SHERMAN het volgende:
Ik moet 2 gieg aan foto's van de ene pc naar de andere overzettenvia een scandisk kaartje van 64mb
Volgend jaar mag me pa het zelf doenquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:52 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
We spreken je morgen wel weer
brand ze op een cd ?quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:49 schreef SHERMAN het volgende:
Ik moet 2 gieg aan foto's van de ene pc naar de andere overzettenvia een scandisk kaartje van 64mb
Zit er niet in, en mag er ook niet ingezet wordenquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:53 schreef Jump het volgende:
[..]
brand ze op een cd ?
ik heb nog een usb hdd van 120GB?quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:55 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zit er niet in, en mag er ook niet ingezet worden![]()
En ik heb natuurlijk ook geen admin rechten op dat ding dus kan hem ook niet in het netwerk donderen![]()
En die is nu in Bredaquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:55 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ik heb nog een usb hdd van 120GB?
Als ik hem in het netwerk had kunnen hangen welquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:10 schreef Renesite het volgende:
Jezus, je kan het via internet nog sneller doen
quote:Op vrijdag 3 september 2004 08:17 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen al weer vrijdagen bijna weekend
Hey ouwequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:07 schreef Phaze1 het volgende:
[..]
hoi Marty
![]()
Gezelligquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:53 schreef Phaze1 het volgende:
tja, elke keer kijken maar niet posten, zo werkt het niet :-) dus eindelijk maar geregistreerd.
\quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:07 schreef Phaze1 het volgende:
Alleen ik word niet zo'n chatslet als jij hoor.... maar zo af en toe langskomen en zwaaien ben ik wel goed in![]()
Zwaaien is tof manquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:13 schreef Renesite het volgende:
Het blijft niet bij zwaaien hûr
Het werkt hoorquote:Op zondag 5 september 2004 15:51 schreef Jump het volgende:
Sherman: heb je Transport Tycoon al in gang gekregen ?
Voor mensen die goede muziek zoeken, probeer deze eens:
(ff te lui om te resizen)
[afbeelding]
wat is het dan voor muziek, ben te lui om eerst te downloaden of te kopenquote:Op zondag 5 september 2004 15:51 schreef Jump het volgende:
Voor mensen die goede muziek zoeken, probeer deze eens:
(ff te lui om te resizen)
jpg'je van winamp
is mij ook gelukt hoorquote:Op zondag 5 september 2004 15:51 schreef Jump het volgende:
King Arthur soundtrackquote:
en, speelt het goed? toon eens paar screenshotsquote:Op maandag 6 september 2004 10:24 schreef QuietGuy in een ander topic het volgende:
[..]
Transport Tycoon?? dan gaan je clicks snel omhoog merkte ik gisteren!
quote:Op maandag 6 september 2004 10:25 schreef Jump het volgende:
[..]
en, speelt het goed? toon eens paar screenshots
gelukkig dat je niet gezegd had dat er een hamster liep in plaats van een katquote:Op maandag 6 september 2004 10:29 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
heb nog niet uitgebreid zitten spelen, was gister ziek.
En eergisteravond een meisje zitten troosten wiens dwerghamster was komen te overlijden.
quote:Op maandag 6 september 2004 10:31 schreef Jump het volgende:
[..]
gelukkig dat je niet gezegd had dat er een hamster liep in plaats van een kat
Ik heb ze van afgelopen weekend nog opgespaard volgens mij, zal vanavond thuis eens flushenquote:Op maandag 6 september 2004 15:38 schreef Slarioux het volgende:
Zo, en we hebben eindelijk WhatPulse weer aan de gang. Wel mn keys kwijt, maar helaas.
Mjah, account weg, keys weg, alles. Kan weer opnieuw beginnen. Dan maar devvenquote:Op maandag 6 september 2004 15:38 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb ze van afgelopen weekend nog opgespaard volgens mij, zal vanavond thuis eens flushen
Ik heb tijdens de downtime gewoon niet geflushed. Account met zelfde user/pass aangemaakt en ik kon 'm er zo bijflushen daarnet. Vanavond thuis ook eens proberenquote:Op maandag 6 september 2004 15:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mjah, account weg, keys weg, alles. Kan weer opnieuw beginnen. Dan maar devven
GAAF!!!!!!!quote:Op maandag 6 september 2004 15:49 schreef Slarioux het volgende:
Ow btw, hadden jullie mijn superstoere desktop al gezien?
Het enige echte 'post je desktop' topic dl.5
QG en Slari, 1 pot natquote:Op maandag 6 september 2004 15:49 schreef Slarioux het volgende:
Ow btw, hadden jullie mijn superstoere desktop al gezien?
Het enige echte 'post je desktop' topic dl.5
quote:Op maandag 6 september 2004 18:55 schreef Slarioux het volgende:
Ow, en nu heb ik genoeg van WhatPulse, ik ben definitief terug naar Project Dolphin.
quote:Op maandag 6 september 2004 19:48 schreef Slarioux het volgende:
Daar komt de nacht aan
http://images.nder.be/deskavond.jpg
Da's dus een warez request. Fonts bevatten óók copyrights hoor ...quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:47 schreef Jump het volgende:
Iemand idee waarik het font "ITC Ronda Bold" kan downloaden ?
het is bijna overal betalendmag ook geen bold zijn
delete het dan maarquote:Op dinsdag 7 september 2004 13:56 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Da's dus een warez request. Fonts bevatten óók copyrights hoor ...
quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:04 schreef Renesite het volgende:
Fonts zijn warez+ copyright, true, maar als je ze gratis kan downloaden van een site?![]()
Dus....quote:Op dinsdag 7 september 2004 13:47 schreef Jump het volgende:
het is bijna overal betalendmag ook geen bold zijn
Ja nou sorry enzoquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
[..]
Dus....
Ow ik vind je nog wel lief hoorquote:Op dinsdag 7 september 2004 17:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja nou sorry enzo![]()
quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ow ik vind je nog wel lief hooren jump ook hoor
quote:Op dinsdag 7 september 2004 17:17 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ow ik vind je nog wel lief hooren jump ook hoor
je kan de originele TTD op 2k en XP laten werken met TTDPatch. maar makkelijker vind ik om Open TTD (de opensource variant) te nemen.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:34 schreef Renesite het volgende:
Helll, wat vond ik dat een cool spel, en ik kreeg m maar niet op win2000 4 jaar geleden![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 08:50 schreef Troel het volgende:
Open source is toch altijd legaal? Dat is toch altijd gratis? Of ben ik nou achterlijk?
Ik dacht dat dingen die open-source waren zoals Linux enzo gratis waren. En dan kon iedereen eraan knutselen enzo. Weer wat geleerd.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]Open source is toch altijd legaal? Hangt van de variant af. Ieder pakket heeft een source, met een licentie kan je deze soms in handen krijgen, maar dan mag je hem niet verspreiden
Dat is toch altijd gratis? Nee dus
Of ben ik nou achterlijk? Ja dus
![]()
Je hebt ook General Public License. Dit is generaal publiekelijk, dus wel vrij te verspreiden. Maar zelfs daar zitten voorwaarden aan, je moet credits en dergelijken vermelden in een readme-file enzo, maar er zijn ook stukken Windows open source. Geloof maar niet dat dat verspreid mag worden. Een aantal MS-dealers hebben dat om modificaties te kunnen maken maar verder blijft 't top secret.quote:Op woensdag 8 september 2004 09:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dingen die open-source waren zoals Linux enzo gratis waren. En dan kon iedereen eraan knutselen enzo. Weer wat geleerd.
Meester QG
op die OPensource TTD te draaien heb je ook files uit de officiele TT nodig. dus het is zo'n beetje op het randje als je die originele niet hadquote:Op woensdag 8 september 2004 08:50 schreef Troel het volgende:
Open source is toch altijd legaal? Dat is toch altijd gratis? Of ben ik nou achterlijk?
Ik ben zo klantvriendelijkquote:Op woensdag 8 september 2004 17:23 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gewoon iets meer politiek correctquote:Op woensdag 8 september 2004 17:24 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben zo klantvriendelijk
Neurmen en waerdenquote:Op woensdag 8 september 2004 17:25 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik ben gewoon iets meer politiek correct![]()
toen ik dit snel las las ik iets andersquote:Op woensdag 8 september 2004 17:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Neurmen en waerden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 september 2004 17:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
toen ik dit snel las las ik iets andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op woensdag 8 september 2004 17:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
toen ik dit snel las las ik iets andersIs je vriendin op vakantie ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt, want...quote:Op donderdag 9 september 2004 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn discussie in het topic waar QG mij uitnodigde was omdat AmigaOS veel efficiënter omgaat met het geheugen dan Windows, maarja, iedereen wilde pc's en geen Amiga's...beetje dom
Niet helemaal juist...quote:Op donderdag 9 september 2004 10:41 schreef djkoelkast het volgende:
Het bedrijf Amiga is failliet gegaan en overgenomen dooe Escomdie ook failliet ging, dat was het einde van het succes van Amiga, want een succes was het!
quote:Op donderdag 9 september 2004 12:00 schreef Jump het volgende:
een goedemiddag
Kut!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:23 schreef SHERMAN het volgende:
neeh
weekend....quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kut!!
Ik ook al niet
alleen dat het WEEKEND is![]()
Iddquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:34 schreef djkoelkast het volgende:
mijn poging tot discussie komt ook niet zo ver he
nee, ik klik er niet opnieuw opquote:
quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:12 schreef Jump het volgende:
[..]
nee, ik klik er niet opnieuw op![]()
quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
www.at-scheelt.er ??quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:38 schreef Renesite het volgende:
www.zater.dag ?
Voor een OS uit 85 was memory aansturing redelijkquote:Op donderdag 9 september 2004 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
Mijn discussie in het topic waar QG mij uitnodigde was omdat AmigaOS veel efficiënter omgaat met het geheugen dan Windows, maarja, iedereen wilde pc's en geen Amiga's...beetje dom
Owh, dat moeten we even mailenquote:Op zondag 12 september 2004 12:48 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 september 2004 13:29 schreef Jump het volgende:
quote:Op zondag 12 september 2004 13:44 schreef Renesite het volgende:
[..]![]()
![]()
Dj QGquote:Op zondag 12 september 2004 14:45 schreef QuietGuy het volgende:
Ow trouwens!!
Om mijn ondertitel eventjes eer aan te doen!!
[[url=http://www.stefan2000.com/wl_pics/schermpje_500.jpg]afbeelding][/url]
klik voor grote versie
Dit schermpje kan je aanraken (net als met ieder schermpje) maar hij reageert er ook op
BPM studio.quote:Op zondag 12 september 2004 17:53 schreef cygnusx het volgende:
was dat voor prog onder winamp, ooit eens eerder gezien
BPM Studioquote:Op zondag 12 september 2004 17:53 schreef cygnusx het volgende:
was dat voor prog onder winamp, ooit eens eerder gezien
pats-nerdquote:Op zondag 12 september 2004 22:27 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
BPM Studio
Roeleert als je de juiste hardware hebt óf als je een touchscreen gebruikt
* QuietGuy Aantal posts: 11387 (gemiddeld 19 per dag)
quote:4626 (gemiddeld 9 per dag)
Schoolquote:Op maandag 13 september 2004 09:03 schreef Slarioux het volgende:
Mogguh! Wel lekker, maar ik heb me verslapen dus alweer 2 uur gemist
Verzin wel een excuusje
hey marty, alles wel op deze maandagmorgen?quote:Op maandag 13 september 2004 08:22 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensenLekker weekend gehad allemaal?
Ja joh ik adem nog daar is wel alles mee gezegdquote:Op maandag 13 september 2004 09:29 schreef Phaze1 het volgende:
[..]
hey marty, alles wel op deze maandagmorgen?
Weekend viel niet meequote:Op maandag 13 september 2004 16:04 schreef SHERMAN het volgende:hallo
Ik ook leuk weekend gehad hoorgister lekker bij mijn meissie geweest
hier beetje tussenin. volgend weekend zal beter zijn. maar dag erna terug naar schoolquote:Op maandag 13 september 2004 16:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Weekend viel niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |