Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
je staat erbijquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:15 schreef Mar_Cel_Lo het volgende:
Dan zie je mijn naam ook wel een paar keer voorbij komen! Ik vroeg als laatste reactie ook waarom ik er nog niet bij was gezet... wordt dus nu opgelost
Is net geupdate... dus hij moet kloppenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:36 schreef kokos het volgende:
Weet niet of de lijst klopt.
Ik geef invite's aan de eerste twee.
Snaak1979 en StefSoft-NL
lijst is up to datequote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:51 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb 5 invites te vergeven, maar wil het niet verkeerd doen. Wil het hoofdje van dit topic mij even vertellen wie ik blij mag maken?
er zou een invit enaa rje verstuurd zijn. check bulkmail.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:01 schreef Sport_Life het volgende:
Waar is mijn naam, in een van de andere delen van dit topic had ik me aangemeld...
Nou opnieuw dan maar, Sport_Life -> marc_verhoef@hotmail.com
In de lijst van gelukkigen: http://fok.internix.be/gmail_g2.phpquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:01 schreef Sport_Life het volgende:
Waar is mijn naam, in een van de andere delen van dit topic had ik me aangemeld...
Is het mogelijk een invite die nog niet geactiveerd is 2x te versturen? In dat geval zoek ik de persoon (vele dank!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:03 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
In de lijst van gelukkigen: http://fok.internix.be/gmail_g2.php
Je hebt dus al lang een invite gehad, maar kennelijk niet gezien.
Zoals al in de openingspost staat komt deze in de junkmail van je hotmail aan...
Een invite wordt altijd in de sent items geplaatstquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:08 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Is het mogelijk een invite die nog niet geactiveerd is 2x te versturen? In dat geval zoek ik de persoon (vele dank!!) even op!
.
Dat is jammerquote:The link you followed to this page seems to be stale. Since the link has passed its expiration date, it's no longer valid for a Gmail account. If you'd still like to sign up for Gmail, you'll need to get a fresh account creation link. We apologize for the inconvenience.
If you've already created a Gmail account, go to http://gmail.google.com to log in.
Tnx!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:29 schreef Jump het volgende:
Sport_Life : heb je terug toegevoegd
Gmail van Google [Deel 41]quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:51 schreef dvanzwol het volgende:
ik snap niet dat mensen elke keer zoveel invites krijgen!!! ik heb er sinds mijn aanmelding (al 5 weken ofzo?) nog maar 1tje gehad Iemand enig idee waar dat aan ligt of verspreidt gmail ze echt heel willekeurig?? of zou het aan de intensiviteit van het gebruik kunnen liggen?
Ah ok dankjequote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gmail van Google [Deel 41]
En het kan niet aan de intensiviteit liggen, want ik kreeg er vijf op beide accounts, en account 2 gebruik ik eigenlijk niet.
De andere rechterkant; links dusquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ja gmail is enorm snel en hele fijne snelle en vooral handige interface (beter dan outlook bv)
anyway, de rode invite link staat nu rechtsonder (onder het menu) ipv bovenaan
Ik heb 6 invites om weg te geven, is de lijst hierboven up to date?
Heb je aan 1 gig niet genoeg?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:01 schreef Quarks het volgende:
Als de lijst "op" is mag je dan op de lijst voor een tweede account?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Done:Twisted.Nerve
... hebben een invite ontvangen
Jeuj ik heb em ! alleen nog geen invites gekregen om weg te geven maar thnx a million!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
flubub
ChillyWilly
BiGTASTY
Beertje27
Dulk
stinkie
ray_nl
hebben van mij een invite gekregen
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Heb je aan 1 gig niet genoeg?
Jaaa dankjewel!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:33 schreef Remzz het volgende:
Dramslag, Rodie83 en MrLazy
Hebben een invite
Dat invite systeem heeft inmiddels volgens mij niets met beta te maken, maar meer met marketing. Kan ik me in vergissen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:34 schreef Sport_Life het volgende:
Volgens mij heeft Gmail de betafase bijna overleefd en gaat het niet lang duren voordat het systeem zonder invites gaat werken?.
Het zal ook wel marketing zijn idd.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:39 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat invite systeem heeft inmiddels volgens mij niets met beta te maken, maar meer met marketing. Kan ik me in vergissen natuurlijk.
kloptquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:46 schreef Sport_Life het volgende:
en ff vraagje, ik zie dat het mogelijk is om Gmail in MSN te gebruiken, maar dan is het zeker niet mogelijk om een melding te krijgen als er nieuwe berichten zijn of wel?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:51 schreef SynXteR het volgende:
edit: ik zie nu ineens dat ik dubbel heb geinvite....
bedanktquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
flubub
ChillyWilly
BiGTASTY
Beertje27
Dulk
stinkie
ray_nl
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
flubub
ChillyWilly
BiGTASTY
Beertje27
Dulk
stinkie
ray_nl
je kan altijd de gmail notifier gebruikenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:46 schreef Sport_Life het volgende:
en ff vraagje, ik zie dat het mogelijk is om Gmail in MSN te gebruiken, maar dan is het zeker niet mogelijk om een melding te krijgen als er nieuwe berichten zijn of wel?
He, waarom sta ik nog steeds niet op die lijst ?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:12 schreef Djeez het volgende:
Mag ik me hier aanmelden voor op het lijstje ? Adres is Djeez@home.nl
Je kan natuurlijk ook gewoon jezelf invitten he.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:01 schreef Quarks het volgende:
Als de lijst "op" is mag je dan op de lijst voor een tweede account?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:04 schreef SynXteR het volgende:
Sport_Life verklapte reactie ik heb een invite naar jou toe gestuurt:D
Lijkt mij ook, juist omdat niet iedereen zomaar zelf kan registreren maakt het dat mensen het graag willen hebben.. en het is leuk om invites te versturen enzo.. goede marketing.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:39 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Dat invite systeem heeft inmiddels volgens mij niets met beta te maken, maar meer met marketing. Kan ik me in vergissen natuurlijk.
Zie lijst, en ik sta op de vierde plekquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:50 schreef marcom2 het volgende:
ik heb nog 8 invites, wie moet ik sturen?
http://toolbar.google.com/gmail-helper/ als je windows 2000 of xp draaitquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:59 schreef Sport_Life het volgende:
Damn wat is Gmail handig zeg!!.
Alleen dus jammer dat je geen venster krijgt als je nieuwe mail hebt zoals bij hotmail....
Heb je al de invite gestuurd die ik terug kreeg van prmnsquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:02 schreef Smart-Einstein het volgende:
Waar kan ik me op het lijstje laten zetten jongens? (w_kuipers [at] msn.com)
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:02 schreef MonoSynth het volgende:
[..]
http://toolbar.google.com/gmail-helper/ als je windows 2000 of xp draait
net gedaan en ook dan blockt ie em, goeie popup blocker die van MS (ik zeg gewoon tegen emm dattie altijd popups moet toelatenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:15 schreef marcom2 het volgende:
[..]
al geprobeerd via https://gmail.google.com
je krijg een mailtjequote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:19 schreef cyberb0b het volgende:
Mag ik ook op het lijstje?
bob@cyberbob.nl
ik heb m'n invite binnenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:08 schreef marcom2 het volgende:
[..]
Heb je al de invite gestuurd die ik terug kreeg van prmns
sport life in iedergeval...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:20 schreef Jump het volgende:
hebben
1. PRMNS
2. Sport_Life
al een invite gekregen? lijstje zo correct mogelijk geupdate. maar daar twijfel ik nog over, of niet ver genoeg terug geleze
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:59 schreef Sport_Life het volgende:
Damn wat is Gmail handig zeg!!.
Alleen dus jammer dat je geen venster krijgt als je nieuwe mail hebt zoals bij hotmail....
Zal zometeen ook wel hard achteruit gaan met de invites...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:14 schreef mschol het volgende:
misschien is het handig om de toelatings eisen iets te versoepelen?? anders hebben we straks geen lijstje meer
hadden we vorige keer ook gedaan. tot er geen invites meer kwammen op opeens 200 man op de lijst stond terugquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:14 schreef mschol het volgende:
misschien is het handig om de toelatings eisen iets te versoepelen?? anders hebben we straks geen lijstje meer
Dan stuur jij de dubbele toch weer door naar de nieuwe nr1?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:30 schreef c-joy het volgende:
[quote]Op donderdag 26 augustus 2004 14:51 schreef SynXteR het volgende:
Dramslag
Rodie83
Mr Lazy
c-joy
hebben van BetasIRC.Net een gmail invition gekregen
edit: ik zie nu ineens dat ik dubbel heb inivite
en nu, want ik heb hem dus dubbel
Had er net weer 1 tje gekregen als het goed is heb je hemquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:31 schreef Jump het volgende:
kan je eentje doorsturen ? zie men 2de post hierboven
Gebeurdquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:55 schreef One22 het volgende:
Kan iemand mij alsjeblieft inviteren?
rbovenlander@hotmail.com
heb 4 namen naar Tiemie gemaild. zie zal ze dan wel versturen. jouw mailadres zat er ook tussenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:12 schreef ILCILA het volgende:
hij doet het nietof in iedergeval ik sta nu niet meer op invite lijst... stond er net nog wel
Thanks!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Gebeurd
ook jouw naam stond in die mail naar tiemie. zien men vorige reactiequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:17 schreef -moi- het volgende:
nouja, dan maar opnieuw
wil iemand mij een invite sturen misschien?
-knip-
dankjewel!!
oke dankjewel jumpquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:18 schreef Jump het volgende:
[..]
ook jouw naam stond in die mail naar tiemie. zien men vorige reactie
Nuvole:quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog twee invites. Wie wil?
idd ik had al net boven je gepost , ik zou er erg blij mee zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog twee invites. Wie wil?
donequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:56 schreef Jump het volgende:
Nuvole:
nuvole at hccnet nl
Donequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:57 schreef Xlarge het volgende:
[..]
idd ik had al net boven je gepost , ik zou er erg blij mee zijn
Rustig afwachten tot je invites krijgt van Gmailquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:01 schreef RAM_ het volgende:
Ik heb nu ook een account hoe invite ik mensen?
De lijst was er zojuist niet meer, dus ga ik af op wat ik van Jump doorkrijg.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:01 schreef ILCILA het volgende:
elisa en iedereen anders er staan nog zeker 4 mensen op de wachtlijst... die hebben dus eerst recht...
toch
Nee, ik eerst!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:03 schreef dillhole77 het volgende:
Hi Elisab,
ik wil wel een invite,
grts tom
Gmail van Google [Deel 41]quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:03 schreef dillhole77 het volgende:
Hi Elisab,
ik wil wel een invite,
grts tom
Owkee, doe ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:11 schreef Jump het volgende:
LCILA: is nu al tweede keer dat je het vraagt. heb tiemie zojuist pm gestuurd op irc. nu ff wachten op antwoord.
ElisaB: stuur zeker eentje naar Djeez
Dr_evil op: jeppietribbiani (apenkrul) hotmail.com
Volgens mij heb ik die ook al gedaanquote:Dillhole77: post eerst eens wat. je hebt amper 1 post en dan nog te lui om de OP te lezen
En dan ook nog is: Elisab neer zettenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:11 schreef Jump het volgende:
Dillhole77: post eerst eens wat. je hebt amper 1 post en dan nog te lui om de OP te lezen
Ja, dat is wel het ergste.... Tssss...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En dan ook nog is: Elisab neer zetten
Is Djeeezzz een ander dan Dr_evil??quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:11 schreef Jump het volgende:
LCILA: is nu al tweede keer dat je het vraagt. heb tiemie zojuist pm gestuurd op irc. nu ff wachten op antwoord.
ElisaB: stuur zeker eentje naar Djeez
Dillhole77: post eerst eens wat. je hebt amper 1 post en dan nog te lui om de OP te lezen
Kreeg ik een mailtje van (tenminste: van iemand die ook tom heet)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:16 schreef Jump het volgende:
die dillhole77 heeft zelf geen mailadres gepost
Oks, doe ik die ook nog ff.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:18 schreef Jump het volgende:
Djeez (ap) home.nl
is mail van djeez
Je bent geweldigquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is Djeeezzz een ander dan Dr_evil??
Dan heb ik Dr_evil gestuurd en Djeez nog niet![]()
![]()
Heb ik er per ongeluk twee gestuurd. Als ie vriendelijk is, stuurt ie er een door naar een anderquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:11 schreef Jump het volgende:
YWquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:54 schreef Djeez het volgende:
ElisaB, THNX 4 the invite!
Heb idd nix gehad, dus gelieve mij weer op de lijst te zetten? prmns@lycos.nlquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:21 schreef marcom2 het volgende:
sport_life heeft ook al en toen ik naar prmns stuurde kreeg ik hem terug, bob@cyberbob.nl staat nu bovenaan, ben door m'n invites heen
Heeeeeeeeeeeel erg bedankt!!!! Wanneer ik een invite krijg zalk die zeker hier op fok verder geven!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
flubub
ChillyWilly
BiGTASTY
Beertje27
Dulk
stinkie
ray_nl
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:32 schreef Funnie het volgende:
Roi
PRMNS
bigbird
Yakult
Deze hebben een uitnodiging gehad!!!!
hartstikke bedanktquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:33 schreef Remzz het volgende:
Dramslag, Rodie83 en MrLazy
Hebben een invite
lees de OP eens? (zelfde voor redjuh)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:11 schreef UneXpeCteD het volgende:
ik zou graag een uitnodiging ontvangen ookal post ik amper op fokanders helaas
email: dpaagman APENSTAARTJE euronet PUNTJE nl
Ik vind het persoonlijk makkelijker om webmail te hebben ipv outlook ed. Ik kijk vaak ff de mail door op mn werk enzo. Vroeger draaide ik mn eigen mailserver maar die heb ik kortgeleden de nek omgedraaid.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:32 schreef Redjuh het volgende:
werty wat vind je eigenlijk zo fijn aan Gmail, behalve dat je 1GB hebt? behalve dat google je dingen die je ontvangt scant ofzo (zoeits had ik gelezen?) , zou je toch voldoende heben aan je provider email danwel hotmail? of krijg je elke dag 10 MB aan mail ofzo
de 2de kun je in principe forwarden naar iemand andersquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:51 schreef bigbird het volgende:
ok, nu heb ik er 2kan ik er gewoon 1 negeren zodat iemand anders er nog iets mee kan dan of hoe zit dat?
(btw wel thx allebei
)
Je bent een engelquote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:32 schreef Funnie het volgende:
Roi
PRMNS
bigbird
Yakult
Deze hebben een uitnodiging gehad!!!!
ik lust er nog wel 1 als dat magquote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:29 schreef werty het volgende:
hehe ik zit elke keer de pagina te refreshen blijk ik de laatste te zijn van pagina 4![]()
ik heb nog steeds de 5 invites, zeg maar waar je ze wilt hebben jump
tnx!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Done:kikoooooo Twisted.Nerve Gianluca Siegfried Des
... hebben een invite ontvangen
Jump, ik heb nog 3 invites over, weet nou niet of ik zomaar 3 moet gaan inviten of dat jij/jullie 3 mensen geven wie ik mag uitnodigenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:32 schreef Jump het volgende:
Bladerer:en jij bent hier speciaal voor geregistreerd om dat te melden ?
Gebruik jij ook uit principe ilse.nl nog?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:24 schreef Redjuh het volgende:
hmmms , ik vroeg mijn broer of ie GMail wilde , hoeft ie niet omdat ie t GMX.net mail en die heeft ook 1 GB. wordt dit een trend ofzo? alleen vind ik GMail niet "stoer" ofzo zoals hotmail, wat vinden jullie?? :p
ik zou zeggen post je email adresquote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:49 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
mag ik er ook 1?
Let op! Toelatingseisen!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:56 schreef mpass het volgende:
of moet ik mezelf op een lijst zetten ofzo? snap er niet echt wat van?! maar heb er wel veel vertrouwen in als ik het zo bekijk!
ff btw bladerer bedankt voor de link op tweakers!
ik las op tweakers dat dat mensen nog wel invites overhadden,quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:04 schreef diemer het volgende:
same here en aangezien ik niet wil gaan spammen
hehe net ff dat topic op tweakers doorgebladerd, levert leuke reacties op.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las op tweakers dat dat mensen nog wel invites overhadden,
vraag het aan hun zou ik zeggen
maar wel flauw dat je daar niet een gmail account mag gaan requestenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:10 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
hehe net ff dat topic op tweakers doorgebladerd, levert leuke reacties op..
Mja snap wel dat dat niet in dat topic mag, maar waarom er geen ander topic voor geopend mag wordenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
maar wel flauw dat je daar niet een gmail account mag gaan requesten
vind het een beetje discriminatie.... tweakers komen dus niet in aanmerking hier omdat ze via een andere site discussies voerenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik las op tweakers dat dat mensen nog wel invites overhadden,
vraag het aan hun zou ik zeggen
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:15 schreef pasmanm het volgende:
Hierbij meld ik mij aan :-)
pasmanm @ hotmail punt com
Thanks
Groetjes.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:16 schreef mpass het volgende:
[..]
vind het een beetje discriminatie....
jamaar.. zeg nou zlef:quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:16 schreef mpass het volgende:
[..]
vind het een beetje discriminatie..
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
jamaar.. zeg nou zlef:
tweakers <----- -----> Fok!kers
dat past toch ook helemaal niet bijelkaar
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:26 schreef mpass het volgende:
[..]
leg uit.....
stuur hem maar door aan de volgendequote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:28 schreef Vrieskist het volgende:
En bedankt Eric
laten we het gezellig houden....quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:29 schreef mschol het volgende:
[..]
jij bent zeker niet de lolligste thuis ?
Fok! heeft anders genoeg aan tweakers te danken.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:21 schreef mschol het volgende:
[..]
jamaar.. zeg nou zlef:
tweakers <----- -----> Fok!kers
dat past toch ook helemaal niet bijelkaar
Toch is het een apart volk!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:36 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Fok! heeft anders genoeg aan tweakers te danken.
dat zijn alleen maar vooroordelen. net zoiets als alle negers stelen. ook dikke stierenstront!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Toch is het een apart volk!
Nog vier drie te gaan...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:28 schreef Rio het volgende:
Ik heb er vijf in de aanbieding!
De eerste vijf gelukkigen die mailen naar mailrio [AT] gmail {PUNT] com kunnen een invite verwachten!
kwestie van de url doormailenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:44 schreef Vrieskist het volgende:
Doorsturen? Kan je invites vaker dan een keer gebruiken dan?
Nog steeds drie te gaan. Wie maakt me los?quote:Ik heb er vijf in de aanbieding!
De eerste vijf gelukkigen die mailen naar mailrio [AT] gmail [PUNT] com kunnen een invite verwachten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |