Nuvole:quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog twee invites. Wie wil?
idd ik had al net boven je gepost , ik zou er erg blij mee zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb nog twee invites. Wie wil?
donequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:56 schreef Jump het volgende:
Nuvole:
nuvole at hccnet nl
Donequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:57 schreef Xlarge het volgende:
[..]
idd ik had al net boven je gepost , ik zou er erg blij mee zijn
Rustig afwachten tot je invites krijgt van Gmailquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:01 schreef RAM_ het volgende:
Ik heb nu ook een account hoe invite ik mensen?
De lijst was er zojuist niet meer, dus ga ik af op wat ik van Jump doorkrijg.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:01 schreef ILCILA het volgende:
elisa en iedereen anders er staan nog zeker 4 mensen op de wachtlijst... die hebben dus eerst recht...
toch
Nee, ik eerst!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:03 schreef dillhole77 het volgende:
Hi Elisab,
ik wil wel een invite,
grts tom
Gmail van Google [Deel 41]quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:03 schreef dillhole77 het volgende:
Hi Elisab,
ik wil wel een invite,
grts tom
Owkee, doe ik.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:11 schreef Jump het volgende:
LCILA: is nu al tweede keer dat je het vraagt. heb tiemie zojuist pm gestuurd op irc. nu ff wachten op antwoord.
ElisaB: stuur zeker eentje naar Djeez
Dr_evil op: jeppietribbiani (apenkrul) hotmail.com
Volgens mij heb ik die ook al gedaanquote:Dillhole77: post eerst eens wat. je hebt amper 1 post en dan nog te lui om de OP te lezen
En dan ook nog is: Elisab neer zettenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:11 schreef Jump het volgende:
Dillhole77: post eerst eens wat. je hebt amper 1 post en dan nog te lui om de OP te lezen
Ja, dat is wel het ergste.... Tssss...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:14 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En dan ook nog is: Elisab neer zetten
Is Djeeezzz een ander dan Dr_evil??quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:11 schreef Jump het volgende:
LCILA: is nu al tweede keer dat je het vraagt. heb tiemie zojuist pm gestuurd op irc. nu ff wachten op antwoord.
ElisaB: stuur zeker eentje naar Djeez
Dillhole77: post eerst eens wat. je hebt amper 1 post en dan nog te lui om de OP te lezen
Kreeg ik een mailtje van (tenminste: van iemand die ook tom heet)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:16 schreef Jump het volgende:
die dillhole77 heeft zelf geen mailadres gepost
Oks, doe ik die ook nog ff.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:18 schreef Jump het volgende:
Djeez (ap) home.nl
is mail van djeez
Je bent geweldigquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is Djeeezzz een ander dan Dr_evil??
Dan heb ik Dr_evil gestuurd en Djeez nog niet![]()
![]()
Heb ik er per ongeluk twee gestuurd. Als ie vriendelijk is, stuurt ie er een door naar een anderquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:11 schreef Jump het volgende:
YWquote:Op donderdag 26 augustus 2004 18:54 schreef Djeez het volgende:
ElisaB, THNX 4 the invite!
Heb idd nix gehad, dus gelieve mij weer op de lijst te zetten? prmns@lycos.nlquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:21 schreef marcom2 het volgende:
sport_life heeft ook al en toen ik naar prmns stuurde kreeg ik hem terug, bob@cyberbob.nl staat nu bovenaan, ben door m'n invites heen
Heeeeeeeeeeeel erg bedankt!!!! Wanneer ik een invite krijg zalk die zeker hier op fok verder geven!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
flubub
ChillyWilly
BiGTASTY
Beertje27
Dulk
stinkie
ray_nl
hebben van mij een invite gekregen
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 20:32 schreef Funnie het volgende:
Roi
PRMNS
bigbird
Yakult
Deze hebben een uitnodiging gehad!!!!
hartstikke bedanktquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:33 schreef Remzz het volgende:
Dramslag, Rodie83 en MrLazy
Hebben een invite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |