Ik heb dus maar besloten de FAQ eens door te lezen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
LEES DE FAQ EENS.
GEEN WAREZPOSTS.
Mee eens, dat kan niet, heb ik mij ook niet schuldig aan gemaakt.quote:Wat kan je hier NIET kwijt?
Warez requests (illegale software) en links naar (abandon) warez, patches, cracks, en andere illegale dingen.
Kan ik mij ook nog in vinden, maar het geven van een ervaring zonder ook maar met een woord te spreken over warez valt hier dus duidelijk niet onder.quote:Ook opscheppen over hoe stoer je wel niet bent met al je gekopieerde games wekt bij veel mensen irritatie op en wordt dus niet op prijs gesteld.
Dus het bespreken van het downloaden van een spel voor de release is ook niet toegestaan. Wederom vallen ervaringen daar niet onder.quote:Soms kunnen mensen niet wachten op de officiële release en downloaden het spel dan maar alvast. Hier valt helaas niks aan te doen, maar aan het bespreken daarvan in een games gerelateerd topic wel!
Mooi zo, dat interesseert mij ook niet, ik wil alleen ervaringen horenquote:Het interesseert ons niet waar je de game vandaan haalt of met wat voor snelheid je hem van je server download.
Inderdaad, ervaringen uitwisselen dus.quote:We gaan je niet helpen als je illegale release het niet doet en we gaan niet over cracks en warez praten, maar over de game zelf.
dude, don't be a smartassquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef Aurelium het volgende:
Om het san andreas topic toch maar niet te vervuilen heb ik besloten naar dit topic uit te wijken.
[..]
[/quote]quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef Aurelium het volgende:
[q] Kan ik mij ook nog in vinden, maar het geven van een ervaring zonder ook maar met een woord te spreken over warez valt hier dus duidelijk niet onder.
Je neemt het te letterlijk, het betreft hier niet alleen het bespreken van het downloaden, maar ook het bespreken van een gedownloade game. En de ervaringen doe je in dit geval op uit een spel dat is gedownload. Dus...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 11:07 schreef Aurelium het volgende:
Dus het bespreken van het downloaden van een spel voor de release is ook niet toegestaan. Wederom vallen ervaringen daar niet onder.
quote:Dus, welk deel van de FAQ heb ik nu gemist?
Dat stukje dus.quote:Soms kunnen mensen niet wachten op de officiële release en downloaden het spel dan maar alvast. Hier valt helaas niks aan te doen, maar aan het bespreken daarvan in een games gerelateerd topic wel!
Wat zij zegt dus,quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 12:55 schreef speknek het volgende:
Nouja niet te letterlijk, maar het is ambigu opgeschreven. 'Daarvan' kan inderdaad verwijzen naar het downloaden zelf, of het gedownloade spel.
Dat betekent dus dat jullie er geen rechten aan mogen ontlenen en wij wel.
GTA SA topicquote:Gravit - zaterdag 23 oktober 2004 @ 13:18 profiel edit quote
Heb hem zelf niet gedownload maar heb me mensen ervoor. haha. Het is wel een goede versie ook, alles werkt en ziet er perfect uit. En ja doe maar jaloers met het zeiken over illegale versie als jullie hem al hadden waren jullie net zo blij.
*Gaat weer ff spelen.
Ik had het gezien, danke.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 15:41 schreef mordradead het volgende:
Help! hij doet het niet (3)
miss nogwat met iemand anders
quote:Op maandag 25 oktober 2004 14:16 schreef Rodie83 het volgende:
Hee Speknek, mag ik je zoenen?
Wist niet dat julliequote:Op maandag 25 oktober 2004 15:28 schreef speknek het volgende:
Ik vrees dat Daggla dan jaloers wordt Rodie.
Naja, het is eerder een aanwijzing dat er een centraal topic is..quote:Op maandag 25 oktober 2004 17:39 schreef Gamedemon het volgende:
Daggla de Faq loopt nogal achter wat centrale topics betreftxbox deel 72 ofzo
Daggla ook goed?quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 22:33 schreef HomerJ het volgende:
Speknek: Hier!!!!!
xbox Live: xbox wil geen verbinding maken
Is je stage zo saai danquote:Op maandag 1 november 2004 14:57 schreef Rodie83 het volgende:
Hee Daggla, mag ik je zoenen?
Ja hoor, mag ik ook weten waar ik dit aan verdiend heb?quote:Op maandag 1 november 2004 14:57 schreef Rodie83 het volgende:
Hee Daggla, mag ik je zoenen?
Tnx, je kan ze ook geen minuut alleen laten,quote:Op maandag 1 november 2004 18:12 schreef taart het volgende:
[Xbox] Halo 2, deeltje 4: The end of the waiting, has begun.
stop het voordat het te laat is!!!![]()
Nee, want dat is anoniem en niet publiekelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Tnx!
Uhm topicreport?.
Ah, de schandpaal methode.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, want dat is anoniem en niet publiekelijk.
Ja, dat gaat wat sneller.quote:Op vrijdag 5 november 2004 14:46 schreef speknek het volgende:
Had je z'n post gewist Daggla? Ik snapte al niet wat Roy bedoelde.
precies wat hij zegt, je moet verder in dat andere topic.quote:Op zondag 7 november 2004 23:05 schreef knowall het volgende:
Ik snap de sluitpost niet.
CYCLING MANAGER 3 versus CYCLING MANGER 4
Tong80 en Furby en andere mensen die elk bericht met dezelfde smiley beeindigen zijn irritant
Welke andere topicquote:Op zondag 7 november 2004 23:06 schreef capibar het volgende:
[..]
precies wat hij zegt, je moet verder in dat andere topic.
Cycling Manager 4quote:Op zondag 7 november 2004 23:08 schreef knowall het volgende:
[..]
Welke andere topic
Ik zal altijd Robin blijven denk ik.quote:Op zondag 7 november 2004 23:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
Cycling Manager 4
Oke die had ik even gemistquote:Op zondag 7 november 2004 23:13 schreef speknek het volgende:
Cycling Manager 4
Deze. Dat was een centraal cycling manager 4 topic, dus daar kun je ook vragen of ie beter is dan deel 3.
Daar zijn ze al bijna een half jaartje meebezig. Met weinig resultaat. Erg jammer, want er was een tijd dat de slowchat (voor en rond de zomer) nog leuk, bijna interassant was waar men zich meer bezig hield met games dan met newbie bashen...quote:Op zondag 21 november 2004 12:58 schreef Khadgar het volgende:
Jongens kan er wat gedaan worden aan die bagger slowchat hier?
We cool, we cool.quote:Op zondag 21 november 2004 20:29 schreef speknek het volgende:
[afbeelding].
You ain't got no problem, Mzraki. I'm on the motherfucker. Go back in there, chill them niggaz out and wait for the spek who should be coming directly.
quote:Op zondag 21 november 2004 20:16 schreef speknek het volgende:
Persoonlijk ben ik er dan ook gewoon voor de gam sc weer alleen over games te laten gaan. En dan start de vaste kliek maar een topic in onzin waar ze kunnen vertellen dat ze een tosti aan het maken zijn.
Ja, maar dat wordt meestal al gedaan in de topics van [desbetreffende game/console].quote:Op zondag 21 november 2004 20:16 schreef speknek het volgende:
Persoonlijk ben ik er dan ook gewoon voor de gam sc weer alleen over games te laten gaan. En dan start de vaste kliek maar een topic in onzin waar ze kunnen vertellen dat ze een tosti aan het maken zijn.
De opzet is inmiddels al helemaal verdwenen.quote:Op zondag 21 november 2004 21:30 schreef Sharkdoggie het volgende:
aan de rest en de opzet van de slowchat.
Nee, je kunt mensen niet geen toegang weigeren tot een bepaald topic.quote:Op zondag 21 november 2004 22:11 schreef pkwarts het volgende:
of misschien alleen users toelaten die ook daadwerkelijk buiten de slowchat om in GAM posten.
Tijd voor een [GAM] Slowchat 2.0. Gewoon weer overnieuw beginnen met een OP die goed in elkaar steekt, wat herkenning oproept, duidelijk (omgangs)regels, waarvoor de slowchat wel/niet bedoeld is en nieuwe afspraken.quote:Op zondag 21 november 2004 22:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De opzet is inmiddels al helemaal verdwenen..
Dan laat je het onder de baggeren categorie vallen, waarschuw ze 1x en dan bannen. In ONZ wordt dat gezien als een legitieme reden om users te bannen, dus hier kan het ook (werken).quote:Op zondag 21 november 2004 22:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, je kunt mensen niet geen toegang weigeren tot een bepaald topic.
Iedereen heeft recht om te posten waar ie wil.
Ik probeer het ook altijd te doen, maar in LIF hoeven ze veel minder dubbele topics te sluiten (gisteren waren het er alleen al twaalf, ten opzichte van een bij LIF). De helft van m'n foktijd lijkt tegenwoordig wel in het sluiten van dubbele topics te zitten. En als je elke keer zelf moet zoeken kun je daar wel eens narrig van worden, dan mag de persoon in kwestie dat ook wel doen.quote:Op maandag 22 november 2004 15:34 schreef Markster het volgende:
Ik vind dat jullie je sluitposts wat duidelijker kunnen maken. Jullie geven lang niet altijd een linkje en een rede erbij.
In LIF wordt dat heel goed gedaan, en ik vind dat dan ook een voorbeeld..
Zo zag ik Daggla net een CSvraag sluiten met de opmerking dat er al een CS topic was. Maar er zat geen link bij. Nieuwe users, of mensen die gewoon niet veel komen, weten dat allemaal niet, en ik vind dat je ze wel mag helpen.
Search en FAQ staan er niet voor Jan Lul hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 15:34 schreef Markster het volgende:
Ik vind dat jullie je sluitposts wat duidelijker kunnen maken. Jullie geven lang niet altijd een linkje en een rede erbij.
In LIF wordt dat heel goed gedaan, en ik vind dat dan ook een voorbeeld..
Zo zag ik Daggla net een CSvraag sluiten met de opmerking dat er al een CS topic was. Maar er zat geen link bij. Nieuwe users, of mensen die gewoon niet veel komen, weten dat allemaal niet, en ik vind dat je ze wel mag helpen.
Ja, begin maar vast bij mij. Spekje is al bezet.quote:Op maandag 22 november 2004 15:57 schreef innepin het volgende:
Mag ik hier ook GAM modjes adoreren als ik verder niks in GAM te zoeken heb?![]()
Sorry voor het botte antwoord.quote:Op maandag 22 november 2004 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Search en FAQ staan er niet voor Jan Lul hoor.
Alleen in stilte.quote:Op maandag 22 november 2004 15:57 schreef innepin het volgende:
Mag ik hier ook GAM modjes adoreren als ik verder niks in GAM te zoeken heb?![]()
Er wordt terug gebukkaketquote:Op maandag 22 november 2004 16:17 schreef innepin het volgende:
Wordt hier trouwens ook teruggeadoreerd dan?
Niet zozeer in dit topic, maar voor de rest sta ik open voor een hoop dingen hoor.quote:Op maandag 22 november 2004 16:17 schreef innepin het volgende:
[..]
Wordt hier trouwens ook teruggeadoreerd dan?
In je mand Spekje.quote:Op maandag 22 november 2004 16:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Er wordt terug gebukkaket.
In stilte?quote:Op maandag 22 november 2004 16:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Zullen we een adoreer-in-stilte club oprichten, q?
Zijn wij dames hier zeldzaam? En zo ja (woah wat ontopic!) zou er een manier zijn om meer dames naar GAM te lokken?quote:Op maandag 22 november 2004 16:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In je mand Spekje.
Gedraag je als er dames zijn in GAM..
De vraag is of dat uberhaupt wel gewenst is met al die puberende jochies hier.quote:Op maandag 22 november 2004 16:30 schreef innepin het volgende:
zou er een manier zijn om meer dames naar GAM te lokken?
Ik snap wel dat het vrij irritant is, en ik hou ook niet bij hoeveel topics er dubbel zijn. (kom niet zoveel in GAM)quote:Op maandag 22 november 2004 16:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik probeer het ook altijd te doen, maar in LIF hoeven ze veel minder dubbele topics te sluiten (gisteren waren het er alleen al twaalf, ten opzichte van een bij LIF). De helft van m'n foktijd lijkt tegenwoordig wel in het sluiten van dubbele topics te zitten. En als je elke keer zelf moet zoeken kun je daar wel eens narrig van worden, dan mag de persoon in kwestie dat ook wel doen.
Dat is waar, maar staat daar ook in waar wat moet?quote:Op maandag 22 november 2004 16:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Search en FAQ staan er niet voor Jan Lul hoor.
Dan is de vraag, moet je dan wel op je werk modereren als je er eigenlijk geen tijd voor hebt ?quote:Op maandag 22 november 2004 16:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry voor het botte antwoord.
Ik zat op m'n werk en heb dan wel andere dingen te doen dan linkjes te zoeken voor dubbeltopics..
Zelfs een newbie kan weten dat op een forum met zoveel mensen er vast wel een topic over CS is.quote:Op maandag 22 november 2004 17:01 schreef Markster het volgende:
Dat is waar, maar staat daar ook in waar wat moet?
Mijn baas vindt vast van niet,quote:Dan is de vraag, moet je dan wel op je werk modereren als je er eigenlijk geen tijd voor hebt ?
Ik ben voor.quote:Op maandag 22 november 2004 16:18 schreef innepin het volgende:
[..]
Zullen we een adoreer-in-stilte club oprichten, q?
Zo dat duurde nog vrij lang voordat die dicht gingquote:Op maandag 22 november 2004 19:38 schreef peristilius het volgende:
Voor het geval het niet was opgevallen
Games
Hier mag wel een slotje op(en t liefst een ban erbij
)
Volgens mij ben je hier verdwaald.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:57 schreef Thomper het volgende:
Knuvvel..![]()
Mag ik morgen voor mijn verjaardag een knuffel terug..![]()
Maar ik heb ze zo lief.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:59 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Volgens mij ben je hier verdwaald.![]()
Toch is de sfeer in de hele topic door die berichten nu verziekt.quote:Op vrijdag 26 november 2004 20:57 schreef speknek het volgende:
Ja, dat kan. Maar waarom?
Ze leiden niet af van de discussie, want die is er niet.
Gelijk heeft ie. Als er een ruzie uitbreekt is de rest van de reacties ook wat bedompter en is het moeilijk om gewoon een normaal onderwerp te starten.quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Toch is de sfeer in de hele topic door die berichten nu verziekt.
mwah een paar mensen verpesten het topic voor een grote groep. Dat die paar mensen dat nu leuk vinden...quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Misschien moet de SC maar gewoon zo blijven. Een aantal mensen vind het blijkbaar leuk zo, en een aantal niet. Nou, so be it. De discussie is wel gevoerd eigenlijk
quote:Op vrijdag 26 november 2004 21:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, maar goed, het 'gezeur' om het SC topic dateert al vanaf de zomer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |