Ach man, ga lekker de KLB modden man.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 14:36 schreef Anthraxx het volgende:
Ik eis minimaal 80% van alle adoratie posts wegens het zonder toestemming plaatsen van een identiek topic
ANBID ONS ZONDAARLING!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:19 schreef Tranceptor het volgende:
Ik hou van jullie met heel mijn hart, zonder jullie was mijn bestaan nutteloos.
stelletje narcisten...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ANBID ONS ZONDAARLING!
Misschien is het een idee om je voor je beeldscherm vandaan te komen, het uit-knopje van het beeldscherm te vinden, in te drukken en ff wat koffie te gaan drinken.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ANBID ONS ZONDAARLING!
Dude, en of!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:18 schreef mordradead het volgende:
dagglaspeknek
europees kampioen(weet je het nog? portugal... european championship)
Oeh, LEUKE een vrouw in GAM ! !quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..].
*bop* *bop* ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
Whehehe, [afbeelding].
Idd, het huidige staat al een maandje of meer open en niemand kijkt er meer inquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:29 schreef Flying het volgende:
Mag er een nieuw UT2004 Deel open?
Huidige is uitgestorven. Ik denk dat een nieuw deel met een goede OP, en met de vermelding dat er een nieuwe UT2004 uitkomt in het najaar, al veel helpt.
Ja, inderdaad..quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:38 schreef speknek het volgende:
En waarom zouden mensen er dan wel ineens over willen praten?
Ik vroeg het en ik moest toestemming hebben. Nu vraag ik het opnieuw, en de topicstarter van huidig deel vindt hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 20:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, inderdaad..
De OP en titel kunnen gewoon geëdit worden, in principe...
Volgens mij zijn de modjes zich aan het bezatten...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:45 schreef Thomper het volgende:
* Thomper heeft lief, kruipt langzaam naar achter, en showt dit topic Half live2
prima idee, de slowchat is ook niet meer de slowchat van zeg maar een jaar geledenquote:Op maandag 30 augustus 2004 10:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het valt me op dat de slowchat wel erg vaak negatief "in het nieuws" komt hier in GAM....
Misschien tijd voor wat regels danwel een opzetje? (Na overleg met de users aldaar dus).
Dat is wel een strak plan. Hoewel ze op Onzin net zoveel aan het forum toevoegen als hier. Is het niet mogelijk om een soort topic-ban ipv forumban te doen?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:01 schreef pkwarts het volgende:
prima plan. misschien een idee om users die buiten de slowchat om niet in GAM posten naar onzin door te verwijzen?
daar is onzin toch voor bedoeldquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat is wel een strak plan. Hoewel ze op Onzin net zoveel aan het forum toevoegen als hier. Is het niet mogelijk om een soort topic-ban ipv forumban te doen?
Nee, zelfs daar wordt gebagger niet getolereerd. Gelukkig.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:45 schreef Tain het volgende:
[..]
daar is onzin toch voor bedoeld
Ja. Hoe?quote:Op maandag 30 augustus 2004 16:01 schreef pkwarts het volgende:
prima plan. misschien een idee om users die buiten de slowchat om niet in GAM posten naar onzin door te verwijzen?
Dreigen met forumban zou voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Hoe?
quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:06 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dreigen met forumban zou voldoende moeten zijn. :')
door....ze door te verwijzenquote:Op maandag 30 augustus 2004 18:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja. Hoe?
Het viel te proberen.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Right,.
Dat kan je niet maken, je kan users niet verbieden in bepaalde subfora te komen mits ze echt te ver gaan.quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:16 schreef pkwarts het volgende:
[..]
door....ze door te verwijzenin de slowchat......
he [betreffende user(s)],
ik zie dat je buiten de slowchat in GAM nooit post. bijna al je post gaan dan ook niet over games. Hierdoor lijkt het mij dat je enkel en alleen naar GAM komt voor de slowchat. Graag heb ik dan ook dat je dan verder post in het slowchat topic in General of in Onzin.
maar ja, dit is alleen mijn mening natuurlijk
Of mij weet te irriteren.quote:Op maandag 30 augustus 2004 20:28 schreef Tain het volgende:
maar je moet toegeven dat het eigenlijk nergens opslaat dat iemand alleen in GAM komt voor de slowchat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |