Kom er gezellig bij zitten!quote:Al een tijdje signaleren wij als DIG moderators dat het steeds gezelliger wordt hier in ons Digitale hoekje. En dat moeten we vooral zo houden.![]()
Maar tot nu toe hebben we nog niet echt een goed plekje gehad voor al deze gezelligheid, eigenlijk werden al de slowchat stukjes in ons FB topic gezet, waardoor de echte FB topics een beetje naar de achtergrond werden gedrukt en dat is dus niet de bedoeling. Vandaar dit topic, dat dus de kroeg is van de Digital Corner waar men elkaar met respect behandelt.
Lukt dat je niet dan wordt je door de uitsmijters, Slarioux, Lucille of QuietGuy naar buiten gesodemieterd. Schelden, flamen, mensen belachelijk maken, en alle andere zaken die de modjes hier niet thuis vinden horen worden dan ook gewist.
Je begrijpt het goed, dit is het allereerste deel van een slowchatreeks in DIG, laten we hopen dat er vele zullen volgen. Maak er wat leuks van, deel je dagelijkse zaken hier met mede lotgenoten.
De spelregels zijn hopelijk duidelijk. Wees lief tegen elkaar. Discussiëren kan, maar discussiëren over moderatiezaken behoren in het Feedbacktopic plaats te vinden. Het gaat hier vooral om de zaken die buiten het moderatiebeleid vallen en onderwerpen die niet een apart topic waard zijn. Moderatie zal hier dus een stuk losser zijn, aangezien je hier ook je ei kwijt kan over zaken die niet meteen met DIG te maken hebben (zoals je dagelijkse leven). Op deze manier komen we meer te weten over wie je bent, wat je doet en waar je interesses liggen.
quote:[Slowchat deeltje 14] Wens jump succes met computertechniek
[Slowchat deeltje 13] Er is er 1 jarig, hoera!
[Slowchat deeltje 12] nog 7 daagjes :)
[Slowchat deeltje 11] wat een saaie topictitel
[Slowchat deeltje 10] Slarioux, wat een schattige avatar...
[Slowchat deeltje 9] deeltje 9 al
[Slowchat deeltje 8] Het word steeds drukker op #DIG!!!
[Slowchat deeltje 7] Slarioux goes VI
[Slowchat deeltje 6] Marty26, nerd in de ontkenningsfase
[Slowchat deeltje 5] Marty is zijn computer kwijt. Zoek mee!
[Slowchat deeltje 4] (bijna) weekend!!!!
[Slowchat deeltje 3] Nu ook op IRC
[Slowchat deeltje 2] Notorious_Roy is een Games nerd!
[Slowchat deeltje 1] QuietGuy schaamt zich :@
Absoluut! die heeft overigens ook de soundtrack van King Arthur gemaakt, ben gister naar de bios geweest.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:48 schreef Jump het volgende:
[..]
armegeddon. met muziek van hans zimmer![]()
![]()
![]()
da is reuze muziek
Belgische Opsporings Brigade ?quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:52 schreef SHERMAN het volgende:
Maar geef mij dus maar BoB
Band of Brothersquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:52 schreef Jump het volgende:
[..]
Belgische Opsporings Brigade ?
ohh, maar die rulen ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Band of Brothers
quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:06 schreef Renesite het volgende:
Hahaha, klopt.
Ik haaaat dat soort films.
Geef mij maar zo'n waargebeurde (Betty Mahmoody vond ik wel wat eigenlijk, de film, hoe het leven anders is) en Independence day, ook vond ik Bad boys 2, the fast and the furious 1 en 2 cool, police academy kan ik ook goed om lachen
Ruime keus, maar het moet wel een beeeetje realistisch blijven
Owja da's realistischquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:57 schreef Renesite het volgende:
Police academy![]()
waarom kan jij quoten uit gesloten topics en wij nietquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:58 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
[..]
Owja da's realistisch
Ik kan ook nog reageren in een gesloten topic, heeft met elkaar te makenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:00 schreef Jump het volgende:
[..]
waarom kan jij quoten uit gesloten topics en wij niet
Jup, know it, deel 2 gemist omdat ik familie dingen had...quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:00 schreef Jump het volgende:
[..]
waarom kan jij quoten uit gesloten topics en wij niet
Renesite: die police academy zenden ze de zaterdag nu allemaal uit op kanaaltwee. elke week ander deeltje. allemaal op 1 dag te teveel van het slechte zijn :')
quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:02 schreef Godlike02 het volgende:
Hallo!welkom in de nieuwe reeks!
ja, maar is irritant als je iets wilt quoten uit gesloten topic. in topix ging dat hoor (als ik me goed herinner )quote:Op zondag 22 augustus 2004 14:02 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik kan ook nog reageren in een gesloten topic, heeft met elkaar te maken
quote:
je kan een lege quote plaatsenquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:12 schreef Renesite het volgende:
Dan druk je m gewoon in
[..]
Als het om iemand gaat die zijn geile FTP server laat zien weten we genoeg (HOI QG)
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Die Belgen ook altijdquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:25 schreef Jump het volgende:
[..]
je kan een lege quote plaatsen
afprinten en je hebt lijntjes om op te schrijven:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ja, rare Belgen héquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Die Belgen ook altijd![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:37 schreef Renesite het volgende:
belgen
wij "leven" in DIGquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:18 schreef devzero het volgende:
In ONZ had insomaniac al een slotje op dit topic gezet
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:45 schreef Renesite het volgende:
Wij leven onder het bewind van QC, Luc, Slari
Gisterquote:SBS 6 21:00-22:35 Police Academy 2: Their first assignment
http://www.tvgids.nl/alleprogrammas5.htmlquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:53 schreef Renesite het volgende:
Nee, op SBS6 op zaterdag hiero
[..]
Gister
nee, ketnet/canvas is tv2. VRT zogezegd dan tv1.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:03 schreef Renesite het volgende:
[strike]Kanaal 2 is Canvas en Ketnet enzo?[/strike]
Jullie liggen al voor op police academy
Ik zoek 2
wij hebben de genste feestenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:38 schreef Renesite het volgende:
Tsk.
Jullie hebben geen Gronings ontzet
http://www.feestinstad.nl/
Groningen geht los!
Success meidquote:Op zondag 22 augustus 2004 23:57 schreef Troel het volgende:
Wens Troel succes met haar herkansingen?
Troel waar ben je nu, je moet hyperviper bannen op #digquote:Op maandag 23 augustus 2004 00:41 schreef Troel het volgende:
Marty,
quote:[01:12] * HyperViper changes topic to 'Marty gefeliciteerd !!!! ouwe klootzak !, we hebben het over KaZzAAAAAAA'
[01:12] * HyperViper has left #dig
[01:13] * HyperViper has joined #dig
[01:14] <DIGbot> Hoe W32.Beagle.M@mm te verwijderen? [ Hoe W32.Beagle.M@mm te verwijderen? (Spideyman)
[01:14] <devzero> kazaa is zo
[01:14] * HyperViper changes topic to 'Marty gefeliciteerd !!!! ouwe klootzak !, we hebben het over KaZzAAAAAAA, de nieuwste versie van mario is uit!!!!'
[01:15] * HyperViper changes topic to 'Marty gefeliciteerd !!!! ouwe klootzak !, we hebben het over KaZzAAAAAAA, de nieuwste versie van mario is uit!!!!, bier is gratis in #onz'
Ah, je wist het nog niet; ik ben blij dat we het je verteld hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:44 schreef Marty26 het volgende:
Woooooooooooooeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii Ikke ben jarig![]()
![]()
Dank je welquote:Op maandag 23 augustus 2004 08:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ah, je wist het nog niet; ik ben blij dat we het je verteld hebben![]()
als dat die serieus irri is, mail me ff de logsquote:Op maandag 23 augustus 2004 01:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Troel waar ben je nu, je moet hyperviper bannen op #dig
[..]
Gefeliciteerd ouwe lul!quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:44 schreef Marty26 het volgende:
Woooooooooooooeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii Ikke ben jarig![]()
![]()
Je bent altijd welkomquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:13 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd ouwe lul!
Wanneer kan ik worstenbroodjes komen eten?
Tnx Jumpiequote:Op maandag 23 augustus 2004 11:58 schreef Jump het volgende:
gefeliflapstaart marty !!!
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Lucille Werner een soort The Weakest Link voor de Tros gaat doen, genaamd: "De traagste uplink"quote:
de zwakste schakel ?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Lucille Werner een soort The Weakest Link voor de Tros gaat doen, genaamd: "De traagste uplink"
Dus voorlopig is ze nog niet werkeloos
met een wattenstaafje langs de randjes en verder kan een stofzuiger ook geen kwaad. natuurlijk niet tegen de componenten een houden en er langs gaan, maar gewoon een paar centimeter er boven zuigen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:31 schreef T1andonly het volgende:
ff kleine vraag die eigelijk geen topic waard is, hoe kan ik mijn moederbord en al die toffe kaartjes het beste stofvrij maken (zonder ze te slopen uiteraard...)
wat doet hij niet? helemaal niets? geeft hij pieptonen? beeld? foutmeldingen?quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:35 schreef T1andonly het volgende:
ok danku, dan kan ik zo beginnen
PC heeft het opgegevenen kweet niet waar het aan ligt...zolang het maar weer goed word probeer ik alles
Restarts, BSODs en dan heb ik nu wat foutmeldingen erbij gekregenquote:Op maandag 23 augustus 2004 15:37 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
wat doet hij niet? helemaal niets? geeft hij pieptonen? beeld? foutmeldingen?
Probeer eens een ander geheugenbankjequote:Op maandag 23 augustus 2004 16:40 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Restarts, BSODs en dan heb ik nu wat foutmeldingen erbij gekregen
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA en nog meer van die leuke dingen, gister al topic geopend, maar heeft nog nix geholpen. kga eerst alles ff schoonmaken dan daarna alles opnieuw installen denkik...![]()
Hmm.. je hebt er dus niet een paar liggen waarmee je ze kan vervangen? Die foutmeldingen kunnen door beschadigd geheugen komenquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:47 schreef T1andonly het volgende:
ik heb er 2, dus moet ik er eentje uithalen? (lijkt me nogal logisch...)
Tja wel heel toevallig natuurlijk. Heb je nog garantie?quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:05 schreef T1andonly het volgende:
Nou, ik heb er een van de 2 uitgehaald nu...
en nu lijkt alles het normaal te doen...
ik krijg iig geen BSOD als ik een spel opstart enzo...
maar nu is nog beetje te kort om zeker te weten of het daar aan ligt toch?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:03 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben er weer na een kutweekend
Ach jongenquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:03 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben er weer na een kutweekend
cursus van 120 bladzijden. vor met formules, afleidingen, bewijzen. en is enkel theorie.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:47 schreef Renesite het volgende:
Fysica, kan me er niet veel van voorstellen...
men herexamens over week gedaan. en pas 20 september terug beginnenquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:31 schreef T1andonly het volgende:ben ik blij dat mijn studentenleven pas over een week in volle glorie gaat beginnen
Succesquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 08:52 schreef Troel het volgende:
Vandaag mijn eerste her
Ik heb wel goed geleerd, dus daar zal het niet aan liggen
Dat weet iedereen tochquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:38 schreef Troel het volgende:
En wisten jullie dat normen opvattingen zijn over al wat al dan niet aanvaardbaar is?
derde keer goede keer:quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:59 schreef QuietGuy het volgende:
Zo, http://www.tweakers.net/gallery/sys/5209 ff geupdated
jeetje, heb je gezien wat dat kost als je het opnieuw aanschaft???quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 09:59 schreef QuietGuy het volgende:
Zo, http://www.tweakers.net/gallery/sys/5209 ff geupdated
Volgens de mail wilde hij dat geloof ik wel...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:07 schreef Lucille het volgende:
Iedereen succes met de tentamens.
Marty, wil jij meedoen met de voorbereiding voor de Makeover meeting? Ofwel meehelpen met mensen een mail sturen? We hebben op dit moment een lijst met mensen die een paar maanden geleden mee wilden doen en deze moeten gemailed worden om te zien of ze op ik meen 11 september kunnen komen. Troel doet ook al mee en nog iemand die enthousiast is.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:07 schreef Troel het volgende:
[..]
jeetje, heb je gezien wat dat kost als je het opnieuw aanschaft???
Dan zal ik vanavond de lijst maken met mail adressen en die verdelen onder jullie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:08 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens de mail wilde hij dat geloof ik wel...
Jeps vind ik een goed planquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:07 schreef Lucille het volgende:
Iedereen succes met de tentamens.
Marty, wil jij meedoen met de voorbereiding voor de Makeover meeting? Ofwel meehelpen met mensen een mail sturen? We hebben op dit moment een lijst met mensen die een paar maanden geleden mee wilden doen en deze moeten gemailed worden om te zien of ze op ik meen 11 september kunnen komen. Troel doet ook al mee en nog iemand die enthousiast is.
Ik wel.. En mijn msn weet jequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jeps vind ik een goed plan
Mail me maar de lijst die ik moet mailen. Overgens doe anders ook een msn toevoeging als je wilt. Kunnen we ff kijken hoe we die brief opstellen enzo.
Maar mailing doen komt voor elkaar
Overgens heeft iedereen een beetje leuk lekker weekend gehad?
Absoluut, heb m'n pc geupgraded, mijn weekend kan niet meer stukquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja het is allemaal mooi geworden? Wanneer zien we fotojes dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Absoluut, heb m'n pc geupgraded, mijn weekend kan niet meer stuk
hahah Ja die heb ik wel meschien vanavond is ff checken hoe we die mailing gaan doen enzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wel.. En mijn msn weet je
je dag kan al neit meer stuk als je ene pc ziet volgens mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:22 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Absoluut, heb m'n pc geupgraded, mijn weekend kan niet meer stuk
Van buiten ziet hij er amper anders uit, hooguit wat schoner. Heb de cola-spetters er afgehaaldquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:30 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja het is allemaal mooi geworden? Wanneer zien we fotojes dan?
Doe eens fototje makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:39 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Van buiten ziet hij er amper anders uit, hooguit wat schoner. Heb de cola-spetters er afgehaald
Maar het innerlijk vind ik wel ok zo zeg maar
Vanavond danquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:43 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Doe eens fototje makenik weet wel dat je er mee wil patsen
Nep Nerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:49 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Vanavond danmaar op de foto ziet 't er uit als een normale computer hoor, hij is niet modded ofzo.
Als jíj 'm opent kan je 'm ook zelf edittenquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:21 schreef Jump het volgende:
QG: kan jij deeltje 40 openen van GMail ? nog paar replys en het staat vol. en geen zin op die lijst van topics aan te vullen vanaf deel 33. die txt klopt niet meer
Mooi, ik zal vanavond MSN aanslingeren (Trillian dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:17 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Jeps vind ik een goed plan
Mail me maar de lijst die ik moet mailen. Overgens doe anders ook een msn toevoeging als je wilt. Kunnen we ff kijken hoe we die brief opstellen enzo.
Maar mailing doen komt voor elkaar
Nee hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:44 schreef Renesite het volgende:
He Guy, wat heb je eigenlijk een lage upload
Alé dat is in België niet genoeg mannekequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 16:59 schreef Renesite het volgende:
Je red het wel met een 5.6 je![]()
moet 12/20 halen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:02 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Alé dat is in België niet genoeg manneke
ik bedoelde 5.6 op 20quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:58 schreef Renesite het volgende:
COLAAAAAAAH!
5.6 is een 11.4![]()
Hehehehequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 18:42 schreef Jump het volgende:
Nadat sommige mensen die bier smily willen toevoegen aan fok: [afbeelding]
en wij in DIG kunnen niet achterblijven. dus hierbij de COLA-smilie
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:13 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nep NerdHahaha ach ben wel benieuwd
Die zijn af te stellen, hij staat met de zijkant tegen een kast aan, vandaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:35 schreef Troel het volgende:
Zijn voetje is gebroken! Dat staat helemaal vreemd
Dat weet ik, het was ook een geintjequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:36 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Die zijn af te stellen, hij staat met de zijkant tegen een kast aan, vandaar
* doneert een voetje *quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:42 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn pc heeft geen voetjes
quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:49 schreef Jump het volgende:
[..]
* doneert een voetje *
* doneert 3 houten blokjes en wat ducktape *quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:51 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
![]()
Hij staat alleen scheef nu![]()
* SHERMAN gaat aan de slagquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:53 schreef Jump het volgende:
[..]
* doneert 3 houten blokjes en wat ducktape *
* SHERMAN doneert een bureauquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 22:57 schreef Renesite het volgende:
* SHERMAN heeft een kast waar een pc dicht in staat,
Ik kan er nooit bij, moet altijd mijn hele bureau aan de kant schuifen om bij de achterkant te komen...
Doneer aub een nieuw bureau![]()
![]()
goedemorgequote:Op woensdag 25 augustus 2004 08:35 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen
Zo werkt hij ook voor de quick reply en quick reply voor moderatorsquote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:31 schreef Jump het volgende:
werkt enkel als je eerst op reageer drukt
zou nochtans moeten werken voor snel reageren ook
quote:javascript:(function() {if(document.forms[0].message) { var frm=document.forms[0]; }else if(document.forms[1].message) { var frm=document.forms[1]; }else if(document.forms[2].message) { var frm=document.forms[2]; }frm.message.value+=' [img=25,16]http://users.telenet.be/monkeytail/fok/cola.gif[/img] ';})();
als jij maar kan patsen équote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:22 schreef QuietGuy het volgende:
[spam] Zie m'n sig, nieuw item op m'n weblog[/spam]
ach 't is een ding van 2 tientjes, maar ik vind 'm wel kicken eigenlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:44 schreef Jump het volgende:
[..]
als jij maar kan patsen é
heb je weer gerief om je een avond bezig te houdenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:45 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
ach 't is een ding van 2 tientjes, maar ik vind 'm wel kicken eigenlijk
Preciesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:46 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je weer gerief om je een avond bezig te houden
is inderdaad een voordeel. rebooten is foeiquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:49 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Precies
Ik ga 'm gebruiken om een IDE-drive probleemloos hot-swappable te maken. Als er dan iemand met een HDD komt kan ik die zonder reboot enzo in m'n netwerk hangen.
mja, 't is enorm irritant om te moeten rebooten voor 't verwisselen van een schijf die ik als diskette gebruikquote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:54 schreef Jump het volgende:
[..]
is inderdaad een voordeel. rebooten is foei
iddquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:32 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
mja, 't is enorm irritant om te moeten rebooten voor 't verwisselen van een schijf die ik als diskette gebruik
ik heb idd ook een usb hdd, waarbij ik er andere hdd's in kan zetten, maar dit is meer voor als iemand bij me komt en z'n schijf in m'n lan wilt hangenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:34 schreef Jump het volgende:
[..]
dermee da ik hier ook zo'n extern bakje hebt da op usb trekt. is gewoon handig om te gebruike en snel aangesloten op andere pc
mja ik iets meer, maar dit is meer voor als anderen met hun schijf komenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:51 schreef Renesite het volgende:
Ach, ik heb 2 schijfen die werken
Is dat niet belgischquote:Op woensdag 25 augustus 2004 13:57 schreef Jump het volgende:
schijfen
Mijn pc: 80quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:05 schreef Renesite het volgende:
Heb maar een van 30(3jr) en een van 9(5jr) GB![]()
Dan kost het je meer geldquote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:20 schreef Renesite het volgende:
QG, waarom een upload maximum, wááarom, ik heb eindelijk een upload verhoging enzo![]()
Pffft, 5KB, kan ik netzo goed een telefoonlijntje er aan binden![]()
wijn kelder of cola kelder ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:15 schreef Renesite het volgende:
Ik heb nog een hele kelder vol met veeeel drinken, moet ik ff tellen ^_^
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:11 schreef Renesite het volgende:
(Moet ik het de volgende keer mailen ofzo)
heb ik iets gemist ?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:04 schreef Renesite het volgende:
ssshhtttt
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:15 schreef Jump het volgende:
[..]
heb ik iets gemist ?
niet voordat ik weet wat er stondquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:32 schreef Renesite het volgende:
Leren jij![]()
er stond een vraag aan mij, of ik z'n post wilde editten dus ik deed datquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:34 schreef Jump het volgende:
[..]
niet voordat ik weet wat er stond![]()
dat had ik ook al doorquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:35 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
er stond een vraag aan mij, of ik z'n post wilde editten dus ik deed dat![]()
Ik heb nog fanta en 7up genoegquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:39 schreef Jump het volgende:
[..]
dat had ik ook al door
geen cola meer voor jullie![]()
![]()
zie je gmailquote:Op woensdag 25 augustus 2004 16:46 schreef Jump het volgende:
[..]
zie nog es naar smiley
een cola kletsjesquote:Op woensdag 25 augustus 2004 17:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Drank orgel
jij moet je k-mail nog eten gevenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:00 schreef Renesite het volgende:
En ik mijn huismail?![]()
ja, herexamens.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:12 schreef Renesite het volgende:
Heb je zoveel verneukt ofzoik bedoel, dit zijn allemaal HER-examens?
Doe me aan Harry Potter denken... En aan al die Engelse kostscholen enzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:40 schreef QuietGuy het volgende:
Renee zit nu in Breukelen in een mooi gebouw:
[afbeelding]
En blij dat ze daar mee is!![]()
Dit is dan een Nederlandse schoolquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Doe me aan Harry Potter denken... En aan al die Engelse kostscholen enzo.
Wel erg mooi hoor!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:46 schreef Troel het volgende:
Echt waar joh, dat had ik nog niet door
Het is een universiteit dus tjah.. weinig vakantiesfeer daar ben ik bangquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:06 schreef Renesite het volgende:
Ik wou dat ik in dat gebouw zat, voor een vakantie ofzo, niet voor dingen dat je MOET doen![]()
je kan er een vakantiesfeertje makenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Het is een universiteit dus tjah.. weinig vakantiesfeer daar ben ik bang
Goh, google is your friendquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:45 schreef Renesite het volgende:
Maar een universiteit in Breukelen?
Nyenrode zit toch ook niet alleen in Breukelenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:49 schreef Renesite het volgende:
Google :')
Maar het leek me alleen stug dat daar een zat, eigenlijk nooit van gehoord,
Nyenrode wel, maar de plaatsnaam nooit
Tja, Renee krijgt ook gewoon les in Breda, maar introductie doen ze natuurlijk in het kasteel...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Nyenrode zit toch ook niet alleen in Breukelen
Ja, dat zal de hoofdvestiging wel zijn. En dan verschillende dependencesquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:15 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Tja, Renee krijgt ook gewoon les in Breda, maar introductie doen ze natuurlijk in het kasteel...
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:21 schreef Troel het volgende:
Er is nog zo'n kasteel in Breda toch? Met zo'n grote koepel en ook zo'n muur en prikkeldraad en camera;s enzo
Ja, da;s een mooi kasteeltje.. Zitten ook heel veel kamers in!quote:
Niet met me huisje pimpen QGquote:
Tja, er zit nu een vrij luxe hotel. En absoluut niet duur!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, da;s een mooi kasteeltje.. Zitten ook heel veel kamers in!
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:24 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Niet met me huisje pimpen QG![]()
En trouwens dan zit reneetje vlak bij mij in de buurt. Breukelen is 15 min ofzo.
Ga je daar doen dan? Ik heb vanavond wel afspraak bij iemand om te bbqen enzo. DUs dat is wel jammer bel de volgende keer ff.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:28 schreef QuietGuy het volgende:
[..]ik ga straks trouwens nog naar Utreg
En ik heb een afspraak om ergens te codenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:32 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ga je daar doen dan? Ik heb vanavond wel afspraak bij iemand om te bbqen enzo. DUs dat is wel jammer bel de volgende keer ff.
Hangt van de toepassing af. Het geluid van een LP is zuiverder. Het is analoog opgeslagen en blijft analoog.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:44 schreef Apekoek het volgende:
wat is beter, een LP of een MP3?
EN daar stap ik elke schooldag op de tram:quote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:34 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding] rijd ik elke dag langs![]()
Amai, maar in Gent heb je toch ook mooie kasteeltjes?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:16 schreef Jump het volgende:
[..]
EN daar stap ik elke schooldag op de tram:
[afbeelding]
Kerel, vertel mij is waar CSI komt danquote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:27 schreef Jump het volgende:
* SHERMAN verveelt zich
vanavond wel zien naar laatste deel van pkanet of the apes. en derna naar CSI
Deze avond op vt4quote:Op donderdag 26 augustus 2004 19:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kerel, vertel mij is waar CSI komt dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |