quote:Op donderdag 16 september 2004 20:50 schreef DrWolffenstein het volgende:
[POL Sc #427b] Een nieuw fris begin
dubbel.
Wie is die Nouk eigenlijk? Ik heb haar eigenlijk ook nog nooit in POL gezienquote:Op zaterdag 18 september 2004 19:33 schreef pberends het volgende:
Permban voor gebruiker Nouk graag, ze zit de hele tijd in POL, maar ze heeft het nooit over politiek.
Ja hallo, jij wilt toch ook een koekje bij de thee, wat is dat nou?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:42 schreef RichardQuest het volgende:
Is wel typisch, de aanwezige dames hier hebben het zelden over polletiek.
Lees je nooit sigs?quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Wie is die Nouk eigenlijk? Ik heb haar eigenlijk ook nog nooit in POL gezien![]()
Wij willen motieven!
Ja, huishoudpolitiek is eigenlijk ook een soort van politiek natuurlijkquote:Op zondag 19 september 2004 07:55 schreef sjun het volgende:
[..]
Lees je nooit sigs?![]()
Als ik een permban zou aanvragen voor degene die het meest baggeren in POL dan zou Nouk daar nieteens tussen zitten.quote:Op zaterdag 18 september 2004 19:33 schreef pberends het volgende:
Permban voor gebruiker Nouk graag, ze zit de hele tijd in POL, maar ze heeft het nooit over politiek.
Done.quote:Op maandag 20 september 2004 01:42 schreef OpenYourMind het volgende:
Hallo,
Zou dit topic naar truth verplaatst kunnen worden?
Corporations; the rulers of the world?
alvast bedankt
Pure onzin, linkse prietpraat; iemand die baggert over politiek is een stuk waardevoller voor POL dan iemand die het helemaal niet over politiek heeft en wel in POL zit, dat weet jij donders goed.quote:Op zondag 19 september 2004 11:14 schreef sizzler het volgende:
[..]
Als ik een permban zou aanvragen voor degene die het meest baggeren in POL dan zou Nouk daar nieteens tussen zitten.
Laat jij eerst eens een tijdje zien hoe het wél moet voordat je anderen van dingen gaat beschuldigen waar je de afgelopen jaren zelf vol van was.
POL staat open voor alle users en iedereen is hier welkom. bah, wat klinkt dat links eigenlijk
Meer dan de gemiddelde POL'ler.quote:Op maandag 20 september 2004 16:43 schreef du_ke het volgende:
Kom op berends het is bij jou ook een uitzondering wanneer je politiek inhoudelijk wat bijdraagt
Open maar een topic dan waar je op de geallieerden kan kankeren omdat ze mensen hebben doodgeschoten bij de herovering van Europa.quote:Op maandag 20 september 2004 18:57 schreef Ype het volgende:
De VS mag van mij Noord-Korea binnenvallen..
Dit lijkt me niet meer nog dan een discussie over hoe 'de gemeenschap' nu nog het best een genocide kan plegen onder het mom van onderdrukking van een volk.
Vuurstorm-bombardementen op Dresden, bijvoorbeeld?quote:Op maandag 20 september 2004 19:00 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Open maar een topic dan waar je op de geallieerden kan kankeren omdat ze mensen hebben doodgeschoten bij de herovering van Europa.
Idd Wile_E_Coyote.quote:Op maandag 20 september 2004 19:01 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vuurstorm-bombardementen op Dresden, bijvoorbeeld?
Inderdaadquote:Op maandag 20 september 2004 19:00 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Open maar een topic dan waar je op de geallieerden kan kankeren omdat ze mensen hebben doodgeschoten bij de herovering van Europa.
Verhuis anders zelf naar Noord-Korea, dan zullen wij niet aanvallen.quote:Op maandag 20 september 2004 18:57 schreef Ype het volgende:
De VS mag van mij Noord-Korea binnenvallen..
Dit lijkt me niet meer nog dan een discussie over hoe 'de gemeenschap' nu nog het best een genocide kan plegen onder het mom van onderdrukking van een volk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |