jacco | zaterdag 21 augustus 2004 @ 14:51 |
En ook ik ga natuurlijk gewoon weer verder met de Coupe ![]() [pics] Honda Civic Coupe project Jacco [pics]Honda Civic Coupe Project Jacco Part 2 [pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 3 [pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 4 [pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 5 Nadat de Show van de auto aan het exterieur grotendeels klaar is. Er komt alleen nog een andere carbon spoiler en een OEM carbon motorkap aan. Die zullen nog ongeveer 3 weekjes op zich laten wachten. Zijn we nu toch aangekomen bij de Go van de auto. Heb nu eerst een complete NX set voor mijn auto met werkelijk alle mogelijk opties erop en eraan. Hier een foto van het belangrijkste onderdeel ![]() ![]() En ook ben ik druk bezig met het interieur. Heb nu een clarion autoradio met dvd en navigatie. En dit systeem word nog verder uitgebreid met een complete ice install. De radio is iig de absolute top van clarion. ![]() En voor degene die niet weten hoe mijn auto eruit ziet hier de gebruikelijke pics ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Conflict | zaterdag 21 augustus 2004 @ 14:53 |
Afgezien van die vleugel is het een vette bak! ![]() | |
Fugie | zaterdag 21 augustus 2004 @ 14:57 |
Heb je al iets in gedachten voor de ice install ? ![]() | |
Dr.No | zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:00 |
Dit is gewoon een prototype foute auto. vandaar dat die gasten hun ramen blinderen want ik zou me ook kapot schamen om hier in te rijden. | |
The_S | zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:10 |
quote:zie jij geblindeerde ramen? ik vind het wel een vette bak | |
WaSTeiL | zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:43 |
Ga vooral door. Ik blijf het een mooie bak vinden. Met GO erbij word het helemaal een complete wagen!! | |
method21 | zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:44 |
quote:mocht ie t bovengenoemde setje hebben dan heeft de wing wel enigzins nut .... | |
Disher | zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:59 |
aaah jezus.. mooie bak verder. maar die spoiler is zoooo goedkoop he.. verkracht nu gewoon de hele wagen.... | |
seto | zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:17 |
quote:nee .... het is een FWD auto | |
Sjoewe | zaterdag 21 augustus 2004 @ 16:24 |
Dan heeft het heus nog wel zin om de achterkant op de weg te duwen... ![]() | |
Fugie | zaterdag 21 augustus 2004 @ 17:53 |
Is het overigens niet ontzettend kut om zoveel pk te hebben met fwd ? Mijn opel is al griploos als ik hard optrek en dat met 80 pk ofzo ![]() | |
jacco | zaterdag 21 augustus 2004 @ 18:55 |
Heb er geen last van eigenlijk. En heb nu al meer dan 100 pk. En ken wel auto's met FWD met meer dan 450 pk. Dus dat mag geen probleem opleveren | |
jacco | zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:04 |
En ga idd voor een B18c1 motorblok uit een ITR. Hier een foto van een soortgelijk blok. Ben al druk zoekende naar een goed en exemplaar met alles erop en eraan![]() | |
Sjoewe | zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:13 |
Is dat in NL eigenlijk te krijgen, of moet je dan naar chop-off's uit Japan gaan kijken? | |
jacco | zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:15 |
Je kan het wel krijgen maar ook dan komen ze vaak uit het buitenland. Het beste is gewoon om ze direct uit Japan of Amerika te halen. Daar ben ik nu dus ook druk mee bezig. Ga in november ook naar Amerika om daar wat blokken te bekijken en contacten maken | |
Sjoewe | zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:18 |
Tof man. in Amerika zit natuurlijk ook gewoon Honda fabrieken, dus dan heb je daar ook wel meer kans, maar Amrikaanse blokken zijn toch niet zo handig wat betreft de emissie-regels? Die zijn daar veel strenger, toch? | |
BazzoS | zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:23 |
quote:Wat zijn de verschillen met je huidige blok? | |
Sjoewe | zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:24 |
85 pk ![]() | |
jacco | zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:24 |
Het is idd niet allemaal hetzelfde als in NL. maar wie komt daarachter? en het is natuurlijk niet zo dat ik daar naar een Honda fabriek ga en een blok ga uitzoeken. Ik hoop hem daar uit een schade auto of een wagen die al een swap heeft meegemaakt te halen. | |
Sjoewe | zaterdag 21 augustus 2004 @ 19:31 |
Nee, maar je hebt wel meer kans daar. D'r zullen er zoiezo meer rond rijden daar dan hier, al is het maar omdat er geen invoer kosten aan zitten. Uitstoot regels (van Calefornië dan) http://laws.justice.gc.ca/en/C-15.31/SOR-2003-2/69988.html Het komt er op neer dat de emissie eisen in de VS (tegen de verwachting in) strenger zijn dan in Europa, wat zoveel betekend dat een er dus waarschijnlijk minder PK"s uitkomen dan in Europa om aan die eis te kunnen voldoen. Maar ik ben geen kenner wat dat betreft, misschien valt het allemaal wel mee. | |
noidea | zondag 22 augustus 2004 @ 11:30 |
Je moet gewoon zoeken op http://auctions.yahoo.co.jp daar is ook het sr20 blok in het topic Project Nissan 200sx vandaan, blokken kosten daar echt niks. | |
jacco | zondag 22 augustus 2004 @ 11:53 |
quote:En jij kan japans? maar het probleem is vaak dat de blokken idd niet veel kosten maar het reansport naar Nederland kost dan wel klauwen vol met geld | |
noidea | zondag 22 augustus 2004 @ 11:54 |
Nee ik kan geen japans, je moet een tussenpersoon hebben in japan. En gewoon het bloktype intypen bij de search krijg je al resultaten. (en een vertaalprogramma wil ook weleens helpen) | |
jacco | zondag 22 augustus 2004 @ 11:56 |
quote:En daarom ga ik juist naar Amerika. Voer b18c1 maar eens in op yahoo daar kom ik echt niet uit. | |
WaSTeiL | zondag 22 augustus 2004 @ 12:07 |
quote:Gewoon naar http://www.worldlingo.com(...)ingo_translator.html gaan. De website invullen. Bon-taal en doel-taal en hij gaat de complete website voor je vertalen. Super handig! Ik heb het net even geprobeerd voor deYahoo Auctions site en dat werkt perfect. ![]() | |
StefanP | zondag 22 augustus 2004 @ 14:01 |
Dat ziet er al best leuk uit, had ik niet verwacht! ![]() Ten tweede lijkt me zo'n radio heel erg duur... om maar niet van die NOS of die reis naar de USA, het kopen, verschepen en inbouwen van een nieuw blok te spreken. Knaagt het niet dat je voor dat geld waarschijnlijk een andere auto had kunnen kopen met meer PKs om mee te beginnen? | |
Sjoewe | zondag 22 augustus 2004 @ 14:13 |
Als het zo'n ITR blok is kan je 'm er zonder al te veel moeite zo in laten zakken geloof ik. Plus dat het gewoon onwijze fun is ![]() | |
jacco | zondag 22 augustus 2004 @ 15:10 |
quote:Nee het knaagt absoluut niet en waarom zou het. Als het dat wel had gedaan was ik allang met wat anders begonnen. En ja er zit ondertussen een meer dan uitgebreid alarmsyteem op | |
Five_Aces | zondag 22 augustus 2004 @ 18:31 |
Tsja, aan de ene kant had je voor die poen id iets veel snellers kunnen rijden, maar aan de andere kant heb je met de hele snelle auto's wel dat als je er nog wat bij wilt, je ook met 4x zo veel geld op tafel moet komen..... Als ik 40 PK extra in mijn BMW wil dan ben ik een paar duizend euro lichter. Aan de andere kant lijkt het me wel lullig dat de gemiddelde golf je nog steeds voorbij rijd, maarja daar gaat verandering in komen geloof ik ![]() | |
t0n | maandag 23 augustus 2004 @ 08:40 |
ITR blokken zijn lieeeeeeeeeeeffff ![]() Jacco, goed werk! ![]() Lekker karretje, geile go onderdelen komen er op! ![]() Doe je meid de groeten! ![]() | |
DraGoNCiviC | dinsdag 24 augustus 2004 @ 13:57 |
Mooie wagn Jacco !! ![]() Jaja honda is en blijft DE wagen ![]() ikzelf rij in een model na die van jouw ( `96 - `00 ) en ben er zeer tevreden over. Honda is mijn merk ! Ga zo door jacco !!! ![]() | |
t0n | dinsdag 24 augustus 2004 @ 23:48 |
quote:Zo achterlijk duur is NOS niet meer hoor... Ligt er aan of je het 1) Nieuw koopt 2) wet of dry etc... ![]() | |
Five_Aces | woensdag 25 augustus 2004 @ 05:46 |
Ik vraag me dan alleen af hoe lang je blok mee gaat met een dry of wet kit, van anderen die met 6 Cyl inline motoren rijden weet ik dat hun problemen hadden met de verdeling, daar kwam bijna alles in cyl 3 en 4 terecht. Direct port was daar bijna de enige oplossing om het goed te krijgen. | |
t0n | woensdag 25 augustus 2004 @ 08:25 |
Dit is als het goed is ook direct port ![]() Daarnaast spuit jacco niet zoveel pk als een andere malloot met een full race setup op zijn vr6'je ![]() | |
Five_Aces | woensdag 25 augustus 2004 @ 08:29 |
Dat waren M3's met een 75 PK shot ![]() | |
t0n | woensdag 25 augustus 2004 @ 08:34 |
We zullen het in de loop van de tijd wel merken hé ![]() Dit komt btw van een B16A2 af en daarna zat het op een B18c1.... En die auto doet het nog steeds... Althans... Op 'n overkill aan turboboost na... ![]() | |
method21 | woensdag 25 augustus 2004 @ 09:05 |
quote:Wat is dat nou voor een kletskoek....het maakt geen drol uit voor je weerstand of je nou voor, achter of all wheel drive heb. Al word je maar met 1 wiel aangedreven een wing heeft altijd nut en zeker een gekietelde auto .... | |
Five_Aces | woensdag 25 augustus 2004 @ 09:16 |
Wings hebben sowieso geen nut voor de gemiddelde straatauto. Als je een betere wegligging zoekt dan moet je eerst eens bij het onderstel kijken en dan pas met grote wings beginnen. Bovendien kan je de handeling van je auto er ook nog eens nadelig mee beinvloedden, als je bijvoorbeeld geen frontsplitter oid gebruikt. | |
dnzl | woensdag 25 augustus 2004 @ 09:34 |
Beter laat je die NX effe liggen en spuit je die bak in een toffe kleur ![]() Verder wel chill ![]() | |
Drive-r | woensdag 25 augustus 2004 @ 11:19 |
quote:Yup, spoilers op straatwagens zijn bijna 100% onzinnig... Zeker als je op zoek gaat naar downforce, dat valt er bijna niet te halen, maar goed. Heel af en toe wil een goed ontwikkelde spoiler de weerstand van de wagen weleens verlagen. Voorbeeld is de integrale die met spoiler naar beneden (is verstelbaar) iets zuiniger is dan zonder spoiler. Met spoiler omhoog echter weer veel onzuiniger... | |
Jyrun | woensdag 25 augustus 2004 @ 11:26 |
quote:nice ![]() radio is ook vet ![]() alleen, zoals zovelen het zeggen, die vleugel, niet echt mijn smaak, maar als je't zelf mooi vindt maakt dat niets uit. ik zie liever een vleugel die mooi aansluit met de carroserie, en in dezelfde kleur. | |
t0n | vrijdag 27 augustus 2004 @ 00:01 |
Vraagje, waar laat jij je B18 inbouwen... ? Hyper, of Ran? | |
seto | vrijdag 27 augustus 2004 @ 07:22 |
quote:wat ook wel leuk is jacco zijn auto heeft waarschijnlijk een hogere topsnelheid zonder de wing ![]() | |
jeucken | vrijdag 27 augustus 2004 @ 10:05 |
Vette bak. Spoiler had 1 maatje kleiner gemogen, maar verder is hij toppie. Keep up the good work! ![]() | |
MikdawG | vrijdag 27 augustus 2004 @ 15:40 |
Is wel leuk. Jammer van het racegaas, de kleur van de auto en de goedkoop-uitziende velgen. Voor de rest een cool coupétje. ![]() | |
jacco | vrijdag 27 augustus 2004 @ 18:33 |
quote:bij hyper zowiezo niet ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 31 augustus 2004 @ 13:13 |
he-le-maal niet mijn smaak ![]() imho nu al een foute rice bak. toch een paaropmerkingen: 1) spoiler is echt alleen maar show (mislukt) en zal je op "hoge" snelheden alleen maar afremmen. 2) NOS op standaard blok is a big no-no (succes met klepveerschotels, klepveren, zuigerveren, etc). TODA balanced piston and crankshaft set zou niet mistaan hier ![]() 3) hybrid tunen: vergeet naast het blok niet de bijbehorende onderdelen te halen > draadboom, ECU, benzinepomp, motorsteunen (?), bak, klokkenhuis (dashboard), etc. Vooral de benzinepomp is leuk werk (zit in de tank) maar ook de draadboom is fantastisch leuk werk. Gelukkig laat je dit doen want - believe me- dat is ECHT bout werk. 4) carbon hood staat leuk maar is eigenlijk om gewicht te besparen. Had je ook kunnen doen door de vertragende spoiler er af te laten. 5) gaas is beetje overdreven en helpt echt niet om te koelen ofzo. Serieuzere sport-auto's (waarbij het dus NIET gaat om uiterlijk maar om prestatie) maken er dan ook nooit gebruik van. Nogmaals... smaken verschillen. Ik respecteer ZEKER wel de tijd die er in zit. Maar imho is het een ricer. Persoonlijk had ik eerst ophanging gedaan, daarna power en dan pas looks. M.a.w.: eerst overleven, dan presteren dan pas bluffen. No offence. Het gaat namelijk om hoeveel plezier JIJ ermee hebt ![]() edit: Je kan ook doen wat RobertJan van TCC heeft gedaan voor extra oomph: B18 TypeR kop op een B20 CRV onderblok. Dat geeft je dus een B20 TypeR met 1950 cc. Beetje aanpaswerk maar scheelt je importeren. | |
piet_pelle | dinsdag 31 augustus 2004 @ 14:30 |
Het is niet alleen bluffen en doen alsof je go hebt Googolplexian. Sommige mensen vinden het gewoon mooi. ik ga ook niet alle Ferrari topics af en mijn gal spuien omdat het niet mijn smaak is. Carbon, spoilers, NX laat maar komen hoor. | |
jacco | dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:03 |
quote:EDIT: laat ook eigenlijk maar [ Bericht 9% gewijzigd door jacco op 31-08-2004 18:04:17 (geen zin in gezeik) ] | |
MikdawG | dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:11 |
Je hoeft toch niet per sé gezeik te krijgen? Hij geeft zijn mening en onderbouwt die erg goed, imo. ![]() Misschien ietwat fel, maar ach... | |
ThaFreak | dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:12 |
quote: | |
jacco | dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:19 |
quote:Zoiets wilde ik dus ook zeggen. Maar bedankt ThaFreak dat je het wat netter weet te verwoorden | |
ThaFreak | dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:24 |
quote:bij sommige stukjes is het gewoon onmogelijk om te negeren...... vooral als er dit soort onzinnige dingen instaan | |
Five_Aces | dinsdag 31 augustus 2004 @ 18:42 |
Ik vind sommige dingen anders wel logisch klinken, zoals dat naws verhaal. Alleen zet ik meer mijn twijvels bij andere zaken zoals of je niet je kleppen en zuigeveren verbranden na langere tijd door veel hogere verbrandings en uitlaatgassen temperaturen in de cilinder. (zal niet na 1 shot boom zijn maar kan wel effect op langere termijn hebben, weet niet hoe vaak je van plan bent het te gebruiken ![]() ![]() Dat verhaaltje over gebalanceerde krukas ed is een beetje onzin omdat je toch in het zelfde toerengebied blijft en dit doorgaans wel meer hebben kan als kleppen en zuigerveren ed. | |
MikdawG | dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:41 |
Het is sowieso meer een show dan go car of niet? | |
pAin | dinsdag 31 augustus 2004 @ 20:58 |
quote:Anders had die B18 er allang in gehangen met een grote turbo eraan, aangezien er tot nu toe weinig aan de GO is gedaan :p | |
Googolplexian | woensdag 1 september 2004 @ 02:58 |
Het laatste dat ik wilde is een streep trekken en zeggen "Iedereen die het wel mooi vindt hier en iedereen die het niet mooi vindt hiero!". Zoals al gezegd: kwestie van smaak. Er zitten minimaal 256 grijswaarden tussen mooi en niet mooi als het om smaak gaat dus da's een aardig grijs gebied waar ik niet op in wil gaan. (Bepaalde reakties op mijn opmerkingen kan ik helaas niet terug lezen omdat die kennelijk niet oprecht waren). Over prestatie valt echter niet te twisten. En over dat meeste optische tuning-onderdelen nu eenmaal in strijd zijn met de meeste speed tuning-principes ook niet. Vandaar mijn opmerkingen. Ik ben het type dat van weinig show en veel prestatie houdt maar zo ben ik. Eerder viel er een opmerking over dat de bewuste persoon oon niet Ferrari topics afgaat om z'n gal te spuwen. Doe ik ook niet hoor. ![]() Ah ... ThaFreak... ![]() 1) geen tijd voor gehad. Mijn excuus als ik iets heb gemist. 2) weet dan dat (voor zover ik weet) Honda-motoren een ruimte rond de cylinders hebben. Dunnere wanden dus (gevuld met olieom te koelen (!) en om de klappen te dempen). Correct me if I'm wrong, please. Dat betekend dus dat al die reclames voor NOS op stock die je op het internet vindt veelal gelden voor US-blocks (die meestal solide cylinderwanden hebben). Zeker een VTEC blok is fabrieks-af al aardig op het (optimale) randje. Tuurlijk kan je er meer uit halen maar geef toe: een Honda gaat nooit kapot TOTDAT je 'm gaat misbruiken. Verkeerd tunen = misbruiken. Get the best info! , imho & no offence & respect & op m'n knieën ![]() 3) Maybe wel toevallig. Ik ken Jacco verder niet persoonlijk maar ik dacht ook kenbaar te maken in mijn reaktie dat ik blij was dat hij alle eerder genoemde taken niet zelf uit hoefde te voeren. Just a friendly reminder aan ALLE ANDEREN DIE OOK KUNNEN LEZEN dat een hybride niet zo gemakkelijk is als zomaar een blok importeren. 4) zucht ... Lezen, zei je? Gaat het om speed of show? Toe... lees nog eens goed. 5) Uitteraard. Bij deze: helemaal gelijk dat je hebt. Ik zou het denk ik niet doen. Na 8 jaar dezelfde auto niet echt last gehad van steenslag op de radiateur ![]() Jacco: jij zei: "Zoiets wilde ik dus ook zeggen. Maar bedankt ThaFreak dat je het wat netter weet te verwoorden". Zie hierboven. Jammer dat het nette je effe verging. Five_Aces: het gaat dus onder andere ook om de weerstand die de cylinderwanden kunnen bieden. Bij meegeven heb je met NOS een grote kans dat je je zuigerveren verbrandt. Met een beetje pech is je cylinderwand de volgende. MikdawG: ![]() sorry, hoor... kritiek =! beledigen mits het netjes gebeurd ![]() peace edit: ThaFreak zei: "bij sommige stukjes is het gewoon onmogelijk om te negeren...... vooral als er dit soort onzinnige dingen instaan". <<< ![]() [ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 01-09-2004 03:15:51 ] | |
jacco | woensdag 1 september 2004 @ 17:21 |
Even voor de duidelijkhied NOS kan zonder problemen op een stock blok gebruikt worden zolang je niet boven de 75 pk shot uitkomt. En de engine swap hoeft niemand zich zorgen over te maken. Die word gedaan door mensen die al vaker dit soort dingen hebben gedaan. En als ik zeg Hasport engine mounts dan moet de kenners dat genoeg zeggen. En over het gaas vind ik echt bullshit, wacht maar tot de IC ervoor hangt. | |
piet_pelle | woensdag 1 september 2004 @ 17:27 |
Googolhuppeldepup, houd nou toch gewoon op man. Vind je het niet mooi? Dan ga je toch...... | |
Fugie | woensdag 1 september 2004 @ 21:40 |
Googolplexian waarom ga zeg je dat over smaak niet valt te twisten en dat jij dan vervolgens uitgebreid gaat opnoemen wat naar jou smaak niet klopt aan deze auto ? Ik ken jacco niet, maar volgens mij is het geen domme sjonnie die zomaar wat dingen doet met zijn auto, en dat hij wel degelijk nadenkt over wat hij doet. Dat jij het denkt beter te weten is leuk, maar tief gewoon op ofzo. Ik kan jou driewieler ook wel gaan afkraken maar dat doe ik niet omdat ik respect heb voor andere mensen. | |
Googolplexian | donderdag 2 september 2004 @ 05:33 |
Nogmaals 1000x sorry ... ik wist niet dat dit topic slechts voor kontelikkers bedoeld was. Naar mijn mening mogen positieve en negatieve meningen best in balans zijn. Fugie: Mijn driewieler = hyped up Del Sol 1.6 VTi-E abs. (Tokico/Koni, EBC, Ferrodo, Moroso, Tenzo, Momo, TCC, Lenzo (VPD), OMP, NGK, K&N, en vele anderen mochten meewerken aan deze driewieler). edit > volgens mij probeerde ik juist respect voor Jacco's project te tonen. Al eerder gaf ik aan dat mijn mening slechts mijn mening is en dat het allerbelangrijkste is hoe Jacco zich over zijn project voelt. Mensen zoals jezelf zouden eens moeten nadenken wat vrijheid van mening nu eigenlijk inhoudt. Ik kan namelijk ook gewoon m'n bek houden en Jacco de hemel in kussen zelfs als hij z'n blok op zou blazen. Op uiterlijk zeg ik: damn! jammer! net mis! ... Qua go probeer ik alleen maar tips te geven. Weet jij het beter? Succes! Zolang jij er van uit gaat dat je alles beter weet maak je de grootste kans om keihard op je muil te gaan. O ja... het is natuurlijk niet jouw auto! Dus dan is kont-kussen de beste optie want falen kost jou niets! STOM van mij. En hierbij een dikke kus op je kont. Maar op veler verzoek laat ik jullie lekker met elkaar. Nogmaals sorry voor eventuele onvoorkombaar opgedane kennis. Jacco: zie je bij het stoplicht ![]() ![]() peace [ Bericht 11% gewijzigd door Googolplexian op 02-09-2004 05:58:15 ] | |
BazzoS | donderdag 2 september 2004 @ 08:51 |
googledinges, foto van je auto ![]() En wanneer kunnen we de volgende foto's verwachten? ![]() | |
t0n | donderdag 2 september 2004 @ 09:24 |
quote:Nuff said ouwe! ![]() Btw, zaterdag ook in Rijen? | |
VanDread | donderdag 2 september 2004 @ 12:23 |
quote:linkje?plaatje? | |
jacco | donderdag 2 september 2004 @ 17:05 |
quote:Ja was wel de bedoeling. Maar gaat waarschijnlijk niet lukken heb om 15:00 namelijk een afspraak waar ik niet onderuit kan. Dus dan zou het weer zo'n stress dag worden. En daar heb ik eigenlijk geen zin in. Of ik moet heel vroeg vertrekken maar dat moet ik nog ff zien. | |
Fugie | donderdag 2 september 2004 @ 17:08 |
wat is er zaterdag in rijen ? | |
jacco | donderdag 2 september 2004 @ 17:27 |
quote: ![]() | |
BazzoS | donderdag 2 september 2004 @ 18:28 |
bereikbaar zonder drempels, das wel handig ![]() | |
Oxylus_ | donderdag 2 september 2004 @ 20:28 |
Ziet er goed uit Jacco! ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 3 september 2004 @ 00:36 |
edit: Jacco's topic dus mijn pics weer weggehaald ![]() [ Bericht 83% gewijzigd door Googolplexian op 03-09-2004 14:27:15 ] | |
Five_Aces | vrijdag 3 september 2004 @ 01:12 |
Wat is het nut van die kofferbak die zo open gaat, behelve dan dat je er slechter bij kunt? ![]() | |
Googolplexian | vrijdag 3 september 2004 @ 01:15 |
dat is om het dak in te laten schuiven. in die stand kantelt het dak en komen er twee grijp-armen uit de kofferdeksel die het dak beetpakken en naar binnen trekken > voila > cabrio 1.6 met 4 pijpen ![]() [ Bericht 14% gewijzigd door Googolplexian op 03-09-2004 01:32:05 ] | |
stefimke | vrijdag 3 september 2004 @ 09:02 |
quote:En "hoeveel" koppel bij een veel te hoog toerental? ![]() | |
t0n | vrijdag 3 september 2004 @ 09:20 |
Googolplexian, sorry hoor... Maar jij stampt jacco's style wel heel erg de grond in... Maar nu ga ik bij jou me gang... ![]() Waarom zet jij in GODSNAAM 4 DTM (!!!!!) pijpen op een JAPANSE auto! ![]() 1) You must be sick 2) You must be fucking sick DTM = DUUUUUUUUUUUUUITS! ![]() Jacco, wellicht tot zaterdag dan... | |
Oxylus_ | vrijdag 3 september 2004 @ 09:42 |
Die van Jacco vind ik wel beter, maar dat stelt ook veel meer voor. ![]() Die van Googolplexian is meer een standaard civic met een paar andere pijpjes eronder en een paar leuke velgjes. Omdat er zo weinig veranderd is aan het uiterlijk vind ik die pijpjes niet mooi, als je nu een andere achterbumper gehad had, die niet zo rond was hadden die pijpjes gekund, maar dit ziet er imo niet uit.. ![]() Om over die kofferbak nog maar te zwijgen.. ![]() | |
neuromancer | vrijdag 3 september 2004 @ 09:48 |
quote:Die kofferbak is standaard en het is geen civic maar een CRX del sol en je weet niet wat Googolplexian nog aan zijn machine wil verbouwen... hoewel ik toch wel een paar andere achterlichtjes erop had gezet. | |
Five_Aces | vrijdag 3 september 2004 @ 11:48 |
quote:Is dat op een Dyno gemeten? Anders is het wel discutabel, met een ander luchtfiltertje ed krijg je er niet zomaar PK's bij. | |
Googolplexian | vrijdag 3 september 2004 @ 14:03 |
1) koppel sux idd. Bij mij moet er nog een TODA set op (1.6 > 1.8 balanced conversion) maar dat roep ik al een tijdje en de cash is er effe niet ![]() ![]() 2) jup... dyno ![]() toch wel netjes voor een standaard blok van 9 jaar... Honda ![]() 3) die kofferbak heb ik er niet opgezet hoor... vind je het niets moet je klagen bij Honda. Ik zelf vind het heerlijk om m'n dak op die manier in de achterkant te zien verdwijnen. 4) t0n: rofl! Wat een opmerking zeg. Als we het zo gaan benaderen ben ik erg benieuwd wat jij onder een Honda zou gooien... Remus? Sebring? Laser? hehehe... nee... deze uitlaat is nooit in Duitsland geweest maar is hier in Nederland op maat vervaardigd uit RVS. En laten we in dit topic alsjeblieft niet beginnen over hoe zinvol 4 DTM pijpen op een 1.6 zijn want ik ken nog een bak met een taartschep op de kofferbak. ![]() 5) Op vrijdag 3 september 2004 09:42 schreef Oxylus_ het volgende: Die van Jacco vind ik wel beter, maar dat stelt ook veel meer voor. >>> kijk, dat bedoel ik nou... je ziet het niet aan m'n auto maar toch zit er voor zo'n 5000 euri aan tuned spul op. Want waarom zou je een auto bouwen die er uitziet alsof íe kan vliegen (effe in het midden gelaten of ie dat wel of niet kan) zonder goede remmen of wegligging? Als stopping-power en wegligging helemaal perfect zijn (getting there) komt er meer power-spul op. Als ik daar dan uiteindelijk mee klaar ben ga ik me zorgen maken over het uiterlijk. ik ben er blij mee ![]() ![]() | |
VanDread | vrijdag 3 september 2004 @ 14:07 |
stelletje gangsters hier.... chill toch kids ![]() .... hmm auto's zijn m'n bijbaan ![]() blaat? rustig aan verder ... dan komt het vast goed | |
Googolplexian | vrijdag 3 september 2004 @ 14:21 |
quote:Hoe bevalt die RX8 nou? Is toch een 1.3 wankel met 250 pk? | |
Five_Aces | vrijdag 3 september 2004 @ 15:23 |
Mooie dynocurve, heb je van te voren geen baseline laten doen? 23% verlies op je drivetrain is trouwens best veel, tenzij je een automaat hebt. | |
t0n | vrijdag 3 september 2004 @ 16:19 |
Of je kan niet shiften. ![]() Maar goed. bij mij komt er morgen een Jap-style Carbon uitlaat onder. 8) | |
Remon | vrijdag 3 september 2004 @ 16:22 |
Sugestie: word het meschien niet eens tijd voor een pta HONDA meeting? met al die Rijstkookers hier? | |
jacco | vrijdag 3 september 2004 @ 17:23 |
quote:Dat kunnen we natuurlijk altijd een keer doen ![]() | |
jacco | vrijdag 3 september 2004 @ 17:24 |
quote:Je mag van mij jouw foto's wel plaatsen hoor. Er is nu toch nog even weinig nieuws aan mijn auto. Maar 5000 euro aan je auto verspijkerd en dan "maar" 172 pk. Dat is toch niet echt iets om trots op te zijn. Voor 5000 euro kan je een complete swap doen en dan meer dan 200 pk overhouden. | |
DeBastaard | vrijdag 3 september 2004 @ 19:11 |
Ik zit dit topic nu eigenlijk zo te lezen, en vraag me af waar die flames opeens vandaan komen? Er is toch niks mis, met iemand die een beetje probeerd te discussieren ipv de normale "wow goede zaak jacco keep it up" talk ? Je mening uiten mag nog altijd volgens mij op Fok! ? ![]() Anyway, leuke wagen hoor jacco heb hem alleen nog nie in het echt mogen zien... | |
Googolplexian | vrijdag 3 september 2004 @ 19:47 |
quote:helemaal juist. maar dan heb je dus geen remmen, veren, dempers, banden, velgen, schijven. Heb ik nu wel (gele Koni's roeleren nog immer ![]() Over de lichten: er is echt bar weinig te krijgen voor de Del Sol. Het tegenovergestelde is waar van de Civic: http://www.matrixracing.com/BISub42Cat42ParPag3.htm | |
PEP | zaterdag 4 september 2004 @ 01:38 |
Ik denk niet dat jij het helemaal goed snapt Googolplexian! Aan de remmen heeft de man al heel veel gedaan. Namelijk door een extreme drag-increasing device op de achterkant te monteren in de vorm van de meest monstreuze achterspoiler seen by man. Als je je gas los laat sta je stantepede stil. Door die spoiler is de topsnelheid meteen gereduceerd tot 60 kilometer per uur zodat er aan de wegligging vrij weinig hoeft te worden gedaan. Is niet bepaald relevant. Wat mij betreft is dit dus best wel een typisch geval van een übersjonnie auto. Dat is een auto met (voorlopig?) alleen uiterlijk vertoon zonder een fuck te hebben gedaan aan de prestaties. Andersom is het juist wel weer kewl. Wolf in schaapskleren beats schaap in wolfskleren every time! | |
Googolplexian | zaterdag 4 september 2004 @ 03:20 |
quote: ![]() PEP: ![]() | |
Tjabbo | zaterdag 4 september 2004 @ 07:55 |
quote:Ga fietsen gappen man. ![]() Als je niets begrijpt over liefhebberijen of hobbies, kom hier dan niet het plezier van een ander vergallen. sukkel. | |
seto | zaterdag 4 september 2004 @ 10:49 |
quote: ![]() | |
SRD_Don | zaterdag 4 september 2004 @ 11:26 |
om nog eens ker positief te doen, nice ride! Tis niet mijn kleur, maar voor de rest netjes gedaan! Achja, dat gezeik over die spoiler enzo... zijn gewoon jaloers omdat het niet op hun euro cars staan ![]() | |
Five_Aces | zaterdag 4 september 2004 @ 12:32 |
Interresant punt, als het toch niet staat waarom zou men er dan jaloers op zijn? ![]() ![]() | |
Juggernaut | zaterdag 4 september 2004 @ 13:11 |
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | |
PEP | zaterdag 4 september 2004 @ 16:59 |
quote:Klopt! Op een stationcar zou dat er nóg bizarder uitzien. En ja, ik rijd dus een stationcar. Om het nog erger te maken: tis een Volvo. ![]() Kom maar, kom maar kom maar kom maar kom maar! ![]() | |
Mex_ | zaterdag 4 september 2004 @ 17:13 |
quote: ![]() | |
ThaFreak | zaterdag 4 september 2004 @ 17:31 |
oke nu is het afgelopen met dit gezeik, kom je hier alleen kritiek leveren tief dan gewoon een eind op of log lekker uit..... dit soort reacties worden in dit topic vanaf nu zonder waarschuwing verwijderd! Problemen met deze maatregel mag je posten in algemeen feedback van pta..... | |
Googolplexian | zaterdag 4 september 2004 @ 17:40 |
quote:jawohl, mein Fuhrer. Ban mij maar dan want aan een forum waar alleen positieve reakties geplaatst mogen worden ... ![]() | |
ThaFreak | zaterdag 4 september 2004 @ 18:09 |
quote:het gaat om reacties die alleen kritiek bevatten en dus in feite bash-post zijn..... Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum voor verdere discussie hierover en niet in dit topic! | |
PEP | zondag 5 september 2004 @ 01:27 |
Ik vind dat bash-posts vaak worden veróórzaakt door het overdreven reageren op niet-kontlik-reakties. Als je iets aan een auto niet mooi vindt kan je bijna vanzelf daar commentaar op verwachten. Zeker als je zelf in een "mindere" auto rijdt is commentaar leveren op een andermans produkt een absolute no-no. Elke auto boven de jouwe is namelijk mooi en kicken, wat er ook aan gedaan is. Oh jij rijdt Opel Corsa? Wie ben jij dan wel niet om mijn optisch getunede VW Golf te bashen! Zie het waarschijnlijk helemaal fout en nogal zwart/wit, maar goed, is dan ook slechts een mening hè. Maar goed, allemaal nogal off-topic dit. Als er aan die Honda wat motorisch/ander technisch werk wordt verricht en de spoiler wordt vervangen (wat ook de bedoeling was als ik het mij goed kan herinneren) is het een kicken auto hoor. Nu alleen, in mijn optiek, dus nog niet. | |
Remon | zondag 5 september 2004 @ 03:49 |
'T gezeik allemaal over een het aantal fucking pony's die een auto wel of de niet heb is een beetje jammer! nederland is toch te klein om ze tot hun recht te laten komen. (ik ken het weten ik probeer het elkedag met mijn auto) Het gaat hier immers over het (optiche) tunen van Jacco's zijn bolide als je het niets vind jammer dan zeg dan niets maar laar een ieder in zijn waarde! ik vind het altijd ![]() Keep up the good work! | |
PEP | zondag 5 september 2004 @ 13:09 |
quote:Aha, dus net als Googolplexian al schreef is dit een soort kontlikforum. Alleen reageren als je het mooi vindt, anders lekker je kop houden. Zet dan niets op het forum, als je niet tegen kritiek kan. Elke auto, hoe mooi of heftig ook, zal voor/tegenstanders hebben. Wat de één kicken vindt zal de ander afschuwelijk vinden. Dat moet je beseffen zodra je iets hier post. Negatieve opmerkingen die je nergens op vindt slaan moet je gewoon lekker links laten liggen. Daar moet je als poster boven staan omdat JIJ je auto mooi vindt en JIJ de dingen er aan uitvoert. Al vindt de rest van de wereld het lelijk, lekker boeiend! Maar verwacht niet dat iedereen het mooi gaat vinden! | |
#ANONIEM | zondag 5 september 2004 @ 13:42 |
IK VIND die spoiler ook niet mooi, te groot imho, maar das geen reden om te gaan schelden enzo. Daarbij heeft TS ook al aangegeven een andere spoiler te willen(meen ik gelezen te hebben), en zolang je zelf je rijbewijs niet hebt heb je ook geen recht om te zeuren PUNT nou, Jacco: Mooie auto, echt tof gedaan, beetje jammer van je spoiler, maarja, dat heb je al zovaak gehoord. Als ik strax mijn Volbloed Italiaan kan (en mag) berijden wil ik weleens duitsland in met je, woei! | |
PEP | zondag 5 september 2004 @ 14:08 |
quote:Méga nonsens redenatie. Ik heb geen plasma tv DUS moet ik elke maar mooi vinden? | |
#ANONIEM | zondag 5 september 2004 @ 14:12 |
nee, maar je mag zelf niet eens rijden, laat staan een auto hebben (of kunnen kopen), waarom zou je anderen dan afzeiken | |
Tommy_Kuklinski | zondag 5 september 2004 @ 14:14 |
Googolplexian heeft niks verkeerd gedaan, gewoon zijn mening geventileerd op een rustige manier daar hoef je het niet mee eens te zijn maar dit is een beetje jammer ![]() Ik vind het persoonlijk tof wat Jacco doet, omdat hij het met "liefde" doet, dat is mooi om te zien, alleen hou ik meer van een wolf in schaapskledij. | |
Googolplexian | zondag 5 september 2004 @ 14:21 |
quote: ![]() PEP: Volvo station? Wat voor een? | |
PEP | zondag 5 september 2004 @ 16:36 |
quote:Maakt niet uit. Ik heb blijkbaar nog geen rijbewijs dus mag er toch niet mee rijden... | |
seto | zondag 5 september 2004 @ 22:00 |
quote:wat kan jij krom redeneren | |
NFSUndergroundII | zondag 5 september 2004 @ 22:04 |
Wat een Strak bakkie Jacco! ![]() | |
jacco | zondag 5 september 2004 @ 22:14 |
hé gezellig hier na een weekend afwezig te zijn ![]() | |
VanDread | zondag 5 september 2004 @ 23:33 |
quote:super je kan er leuk mee glijden zowel op staal als asfalt ![]() zeker als je DSC uitzet (vriend van me reed er dus bijna 1 tegen een hek ![]() de auto opzich voelt wel beetje zwaar maar doordat ie mede is ontworpen door wat race fanaten is het leuk speelgoed ![]() jacco vind je van die "uit 1 stuk" voorlichten niets (inclusief richtinglicht) aangezien je civic vrij strak is past dat wel ![]() leuke ondertitel trouwes met een voorwiel honda ![]() | |
Googolplexian | zondag 5 september 2004 @ 23:38 |
quote:Meesterlijk mooie wagen. AutoMaxx heeft er één gekocht t.b.v. de promotie van Need For Speed Underground 2. | |
VanDread | maandag 6 september 2004 @ 09:53 |
soz voor oftopic was iets vergeten: DE MOTOR! dat geluid! 9000RPM is echt zoooooo geil, en dan dat piepje dat je moet schakelen ![]() gaat ook vrij soepel, itt tot de STI's waar ik in gereden heb, want daar moet je echt goed schakelen op de limiet wil je geen whiplash krijgen ![]() @jacco kwam deze civic tegen.... http://members.lycos.nl/mvanwilgen/ leuke velgen ^_^ | |
PEP | maandag 6 september 2004 @ 13:16 |
quote:(hmmm, had auto niet helemaal goed bekeken, interieur en dergelijke helemaal gemist. kewlnessfaktor is ietwat omlaag gegaan, daarom extreem euforische opmerkingen hierbij gewist. zal voortaan grondiger te werk gaan :-) ) [ Bericht 44% gewijzigd door PEP op 06-09-2004 22:21:17 ] | |
ShaoliN | maandag 6 september 2004 @ 13:57 |
quote:Die vind ik dus lelijk. Lelijke achterbumper, hele lelijke spoiler, sjonnie lexuslook achterlichten. Eigenlijk is de hele achterkant fout. | |
PEP | maandag 6 september 2004 @ 16:00 |
quote:Ga jij eerst maar eens even je rijbewijs halen mannetje! (standaard antwoord op dit forum als je iets afkraakt, ik wilde de rest voor zijn) ![]() | |
Googolplexian | maandag 6 september 2004 @ 19:47 |
quote:I prefer RX8 over STi ![]() die andere Civic :S > niet zo'n succes hoor imo. Zilver gepoten interieurdelen, demper van 13 uit een dozijn, misschien idd door de kleur iets subtieler maar eh ... ieder zijn meug ![]() | |
Jofunu-kun | maandag 6 september 2004 @ 19:58 |
Jacco, ik vroeg mij trouwens af, zijn er meerderen in SLH die op Zo'n manier gesponsort worden als jij? Ik heb wel eens met een gast van ergens in de 30 staan praten, die had een getunede Civic Coupe omstreeks 2000, beetje bordeaux-rood/paars kleurtje, stevige spoiler op de klep, en een heerlijk geluid, ik heb geen naam opgevangen, maar kan me wel herinneren dat hij een SLH sticker op z'n ruit had zitten, hij woont in de omgeving van rotterdam.. Ontopic: Keep up the good work, en laat die zeikerds maar lekker gaan, doe wat voor jezelf goed voelt, en niet wat een ander je aanlult.. | |
jacco | maandag 6 september 2004 @ 20:37 |
quote:Er zijn er wel veel meer van SLH die gesponsord word. Ieder weer door andere bedrijven en sommige door dezelfde. Zolang je maar wat te laten zien hebt en ook veel exposure. Zodat je de bedrijven naamsbekendheid kan geven. | |
RedArrow68 | maandag 6 september 2004 @ 23:41 |
quote:Zal wel lekker trekke ![]() | |
Googolplexian | dinsdag 7 september 2004 @ 14:11 |
quote:trekken als in acceleratie: yup trekken als in caravan: geen idee. who cares ![]() | |
jacco | dinsdag 7 september 2004 @ 17:25 |
quote:Van die one piece lichten is de pasvorm echt slecht. Dus die komen er bij mij niet in. | |
jacco | donderdag 9 september 2004 @ 18:23 |
En een luxe middenconsole erbij ![]() ![]() | |
Juggernaut | donderdag 9 september 2004 @ 21:24 |
en wat is daar luxe aan?? | |
jacco | donderdag 9 september 2004 @ 22:09 |
quote:Bij de standaard consoles houd hij onder de asbak en sigarettenaansteker op. En hier gaat hij verder met 2 vakjes ![]() De spoiler word zaterdag opgehaald ![]() | |
BazzoS | vrijdag 10 september 2004 @ 10:36 |
quote:euh, dus onder de asbak zit helemaal niks bij een std console? | |
t0n | vrijdag 10 september 2004 @ 12:04 |
Kut jeroen! Ik wilde dat ding van Frans! | |
-Muse- | vrijdag 10 september 2004 @ 12:19 |
Mooie bak, alleen jammer van de spoiler... En verder ben ik het met PEP eens, accepteer elkaars mening, ookal is die niet altijd leuk om te lezen ![]() | |
MegA | vrijdag 10 september 2004 @ 22:29 |
quote:ik heb ook van die vakjes en ik heb maar een 1.3 civic | |
jacco | zaterdag 11 september 2004 @ 09:31 |
quote:Connecties ![]() | |
t0n | dinsdag 28 september 2004 @ 12:58 |
Hey Vogel, nog nieuws? | |
jacco | dinsdag 28 september 2004 @ 17:35 |
Uhm, aankomende vrijdag word de NX kit opgehaald. Verder worden er wat ideen op papier gezet en een plan gemaakt voor aankomende zomer. iig een andere kleur en nog meer one of a kind dingen. En heb afgelopen weekend 2 dagen op Full-Speed gestaan en ook daar weer veel contacten gemaakt. Dus al met al een goed weekend en nog betere vooruitzichten | |
jacco | dinsdag 28 september 2004 @ 17:37 |
![]() | |
MightyRaven | dinsdag 28 september 2004 @ 18:30 |
Zoals de engelsen zo mooi zeggen "not my cup of thea" Maar zonder meer respect voor het werk dat je verricht hebt, en onthou: JIJ moet er tevreden mee zijn dus doe lekker wat je zelf mooi vind en nodig acht, als wij het ook wat vinden is het mooi megenomen voor je ego, vinden wij het niks lekker belangrijk... | |
-Eddow- | donderdag 25 november 2004 @ 22:14 |
Jacco, hoe staat het ermee ? | |
zinloos | vrijdag 26 november 2004 @ 00:04 |
Persoonlijk vind ik je velgen een btje te klein (of je wielkasten te groot ![]() Goed bezig ![]() | |
t0n | vrijdag 26 november 2004 @ 09:51 |
17" man, onder 'n honda. Is vaak toch wel de max hoor. ![]() | |
jacco | zaterdag 27 november 2004 @ 12:30 |
Ik sta dit weekend op Speed en Design. Voor de rest veel veranderingen op stapel | |
RaTz | zaterdag 27 november 2004 @ 21:55 |
Op Speed & Design 2004![]() | |
t0n | zaterdag 27 november 2004 @ 22:06 |
staat er netjes bij, ik ben er morgen ook... kom wel ff met je praten, Jeroen. | |
#ANONIEM | zondag 28 november 2004 @ 03:48 |
OMG!!!!! | |
WhiteAssNigga | zondag 28 november 2004 @ 21:11 |
Ik heb je auto zien staan op speed & design, en ik vind het een hele mooie auto worden, afgezien van de spoiler, maar dat heeft waarschijnlijk het meest met smaak te maken van de hele auto. Top!! | |
chiren | maandag 29 november 2004 @ 04:51 |
Mijn mening: Het lijkt er bij mij een beetje op dat je gewoon een voorbumper, een achterbumper, 2 skirts, een setje velgen en een grote strijkplank besteld hebt, gespoten hebt, erop geplakt hebt en dat daarmee de kous af was ofzo, en dat je nu lekker op shows staat met een auto die eigenlijk weinig voorstelt. Hij is zelfs nog de originele kleur... Ik vind het behoorlijk Sjonnie. Vind je het nu niet vervelend dat je er met zo'n snel uitziende wagen nog door vele 8v golfjes eruit wordt gereden bij het stoplicht? En als het je echt alleen maar te doen is om het stylen, om de mooiheid, waarom dan toch nog de motorswap of de NX? Het zou ook leuk zijn als je ook zou reageren op de mensen die een andere mening hebben als de mensen die het wél een vette bak vinden (wat overigens hun goed recht is). Nu kom je een beetje over als iemand die het topic alleen maar leest om zijn ego op te krikken, en niet tegen kritiek kan. Misschien steken beide partijen er wat van op ![]() | |
Anne | maandag 29 november 2004 @ 09:59 |
quote:Beetje mee eens is ![]() | |
Tjabbo | maandag 29 november 2004 @ 10:42 |
Chiren, ijsmeis, Als jullie nu eens de topics doorlezen vanaf het eerste deel, dan weet je dat deze discussie al vaker gevoerd is en volledig overbodig. Er is gekozen voor éérst show, dan pas Go. Daarnaast ff algemeen: Waarom denkem mensen toch dat een tuningproject binnen een jaar afgerond is? Wat spoilers bestellen kan iedereen, maar wil je zeldsaam spul, dan zul je toch echt meer dinero neer moeten leggen + langer wachten op je spullen ivm levertijden. Het verschil tussen een tuningproject en een sjonniegast die zijn auto styled, is vooral de zorgvuldigheid waarmee onderdelen bij elkaar zijn gezocht, ipv een bodykit die besteld is bij de autostyle. ![]() | |
Anne | maandag 29 november 2004 @ 10:49 |
Ik had geen zin in een discussie ![]() ![]() Maare, hoe lang is Jacco nou wel niet bezig? En eerst show.. mja.. zoals ik al zei.. ik vind het nog steeds niet zoveel bijzonders qua uiterlijk Enne, ik weet niet of dat laatste gedeelte gericht is op mij en me vriend ![]() ![]() De skirts die wij hebben besteld bijvoorbeeld, komen niet van autostyle. En wij hebben daar gewoon meer dan een half jaar mee liggen kutten. En zoals je denk ik wel weet hebben we ook pech gehad met dat ongeluk en heeft de auto meer dan 4 maanden bij de schadehersteller gestaan. En toch hebben we de auto 'afgekregen' in 2 jaar ![]() En bij Jacco duurt de buitenkant best lang imho ![]() En dat is niet erg.. dat moet ieder voor zich weten en wie weet valt het hier ook allemaal tegen, etc Maar, dan mag ik toch wel degelijk zeggen dat ik het nog niet veel vind? ![]() | |
ShaoliN | maandag 29 november 2004 @ 10:49 |
quote:Een civic is standaard niet langzaam. Bij Golfjes is het ten eerste de vraag of ze uberhaupt nog rijden als het licht op groen staat, en ten tweede houd de gemiddelde lopende Golf een Civic echt niet bij. | |
Drive-r | maandag 29 november 2004 @ 11:02 |
quote:Een civic is standaard ook niet snel.... sorry, maar zelf gti-tjes en al dat spul zijn niet echt snel, laten we zeggen dat ze vlot zijn? | |
RedArrow68 | maandag 29 november 2004 @ 16:35 |
quote:Er is ook zoiets als geld... Misschien studeert Jacco nog en al die hardware e.d is ook niet goedkoop.. en zeker niet als je je studie bijvoorbeeld zelf moet dokken enzo.. | |
Anne | maandag 29 november 2004 @ 17:46 |
quote:Mijn vriend studeert ook en moet ook alles zelf dokken. ![]() | |
#ANONIEM | maandag 29 november 2004 @ 17:55 |
Ik woon op mezelf, heb een Full-time baan, en kwa tuning ben ik wel wat duurder uit dat TupperWare Party Zone! Ga maar is een 2JZ-GTE Engine kopen, en een T88 Turbo erop. Dat is pas Tuning! | |
BazzoS | maandag 29 november 2004 @ 18:05 |
quote:Jacco doet eerst aan styling. -edit- Je bent trouwens de zoveelste die geen respect heeft voor het werk wat anderen in hun auto's stoppen, en daar kots ik op ![]() | |
#ANONIEM | maandag 29 november 2004 @ 18:21 |
quote:Heb ik dat gezegd?? NEE Maar tis zowieso zonde om eerst Styling te doen Show-No-Go als je dat geld in Motorisch Tuning steekt, kom je al een eind Maarja het blijft een 4 Cillinder Mietje met Voorwielaandrijving ![]() | |
BazzoS | maandag 29 november 2004 @ 18:23 |
quote:JA! Ik vind "TupperWare Party Zone" niet echt respectvol overkomen ![]() En over die mening van jou dat geld in show stoppen zonde is, dat is je eigen mening. Vlieg nou eens op met je mening zo door te drammen en laat hem zijn eigen hobby hebben! ![]() Jacco, keep up the good work ![]() | |
#ANONIEM | maandag 29 november 2004 @ 19:01 |
4 Cillinder Mietjes ![]() Only Milk and Juice comes in 2L ![]() | |
seto | maandag 29 november 2004 @ 19:10 |
in hoeveel topics heb je nou al gepost over je 2jz? ![]() | |
KeessieX | maandag 29 november 2004 @ 19:11 |
quote:Ghehehe hoeveel vermogen heeft dat ding van jou dan inmiddels? | |
MewBie | maandag 29 november 2004 @ 19:17 |
quote:2x de helft ![]() | |
Juggernaut | maandag 29 november 2004 @ 19:21 |
quote:ach kom op! het is alles wat die jongen heeft. laat hem toch ![]() | |
#ANONIEM | maandag 29 november 2004 @ 19:30 |
UHm overal, want het is de TOP Btw 450pk 444Nm Why? Ik zeg, 2JZ-GTE. T66 Single Dank U | |
Cyberdogg | maandag 29 november 2004 @ 20:45 |
quote:Uit een 6 in lijn turbo komt echt wel meer dan 444Nm koppel lijkt mij. ] | |
#ANONIEM | maandag 29 november 2004 @ 20:58 |
MKIV heeft 441Nm Stock 6 cillinder in lijn 3.0i TwinTurbo | |
Pumatje | maandag 29 november 2004 @ 21:02 |
leuk, maar een verrrrschrikkelijk lelijke achterspoiler | |
Anne | maandag 29 november 2004 @ 21:02 |
Offtopic ![]() Nu maar weer ontopic voordat de modjes in moeten grijpen ![]() | |
Jofunu-kun | maandag 29 november 2004 @ 21:06 |
quote:Ik dacht het al te zien aan je motoraanduiding, beetje opscheppen met je Supra TT, tegenover een normale kerel met een redelijk dure hobby.. Ga ff lekker je banden afroken in een of andere villawijk dan iemands hobby af zitten kraken.. | |
ThaFreak | maandag 29 november 2004 @ 21:08 |
KAPPEN MET OFFTOPIC | |
#ANONIEM | maandag 29 november 2004 @ 21:09 |
quote:??? Ik heb een Nissan 200SX schatebout maar daar komt dus een 2JZ in ( oftewel een MK4 blok ja ) Interessante Hobby auto dan?? ![]() Maar ja, ontopic ben er mee eens dat die Spoiler gewon niete cht mooi is, ben ook geen voorstander van grote open bumpers ( en zeker geen racegaas ) als er geen Intercooler ofzo achter zit. tis dan zo'n loos gat | |
Pumatje | maandag 29 november 2004 @ 21:17 |
Vroem vroem, Iieieeeehhhh, vrooooeeem vrooeem | |
Pumatje | maandag 29 november 2004 @ 21:19 |
Ben ook totaal geen voorstander van dat racegaas ![]() verder nogmaals echt een moooi bakkie ![]() iedereen zijn eigen smaak dan maar | |
Tjabbo | dinsdag 30 november 2004 @ 00:35 |
quote:Het was tegen jou noch tegen je vriend bedoeld. Gewoon in het algemeen, niet meer niet minder. Ik had de link met de auto van je vriend helemaal nog niet gelegd ![]() Dat jij dat wel doet zegt misschien meer over jou dan ? ![]() En geld speelt ook een rol he. niet alles kan in 1x. Kijk wat Jacco doet is ook niet echt mijn smaak, maar ieder zijn ding weet je. En hij is er serieus mee bezig, wat wil je nog meer! Ik heb daar echt respect voor, juist dat hij volhoudt terwijl het project 'al zo lang' loopt. Geld speelt ook een rol weet je, en niet iedereen heeft zomaar een paar flinke duiten op de bank. ![]() | |
jackson | dinsdag 30 november 2004 @ 00:42 |
hmmmzz... niet echt mijn ding dat uiterlijke gedeelte.... die vleugel maakt het echt een ramp trouwens! Hoe kan je dat nou mooi vinden. Loopt het nog een beetje zo'n ding of vlieg ik je voorbij met mijn barrel van een volvo 440 ? Uiteraard gewoon doorgaan zoals meneer stevens zou zeggen | |
BuBbliN | dinsdag 30 november 2004 @ 07:23 |
![]() ![]() ![]() ![]() Originele civic dxi uit '94, behalve de velgen (alu. OZ Superleggera zilver 7x16) en banden (Toyo Proxes T1-S 205/45/R16) zonder powersteer...ken je nagaan ![]() maar mooie civic heb je opgebouwd ![]() was je trouwens ook op Pimp My Ride van 18 oktober j.l met je car? [ Bericht 7% gewijzigd door BuBbliN op 30-11-2004 07:48:52 ] | |
Anne | dinsdag 30 november 2004 @ 12:09 |
quote:Misschien ligt dat wel aan mij ja ![]() Máár, dat komt meestal doordat als we bijvoorbeeld zeggen dat we in een crx rijden er meteen van die vooroordelen worden gemaakt ![]() Vandaar! ![]() Maare, ik vind persoonlijk dat je dan niet aan je auto moet gaan beginnen als je het geld er niet voor hebt. | |
jackson | dinsdag 30 november 2004 @ 14:59 |
quote:Ben ik het helemaal mee eens. En voordat ik dan zou zeggen van "kijk mij eens met mijn auto" zou ik wel een dikke 6 pitter onder de kap willen hebben of 4 cilinder met Turbo ofzo. Nou moet ik ook zeggen dat ik warmer word van een witte golf 3 VR6 dan een prachtig uiterlijk getunede honda civic ofzo. Maar da's allemaal persoonlijk natuurlijk !!! ![]() | |
chiren | dinsdag 30 november 2004 @ 18:45 |
Misschien kunnen we hem opgeven bij www.laughatrice.com ![]() | |
Pumatje | dinsdag 30 november 2004 @ 19:01 |
quote:van wie is de auto als ik vragen mag, van jou of je vriend? | |
Anne | dinsdag 30 november 2004 @ 22:30 |
quote:Oorspronkelijk van mijn vriend ![]() | |
Pumatje | dinsdag 30 november 2004 @ 22:40 |
van wie is hij? Op zijn naam, en dergelijke? want het valt me op dat je het steeds over " onze " auto hebt, maar zodra t stukje over uitgaves aan de auto ging kwam jij zelf niet in de post voor. | |
jackson | dinsdag 30 november 2004 @ 23:05 |
quote:Zo gaat dat met vrouwen... dat weet je toch ? | |
Fiets-toeter | dinsdag 30 november 2004 @ 23:15 |
Mooie auto Jacco!![]() | |
ThaFreak | dinsdag 30 november 2004 @ 23:17 |
laatste waarschuwing, ontopic ander gaan er post verwijderd worden..... zonder pardon zonder waarschuwing..... KAPPEN DUS | |
jacco | donderdag 2 december 2004 @ 17:42 |
op zich wel gezellig hier ![]() Rome is niet in 1 dag gebouwd. | |
Fugie | donderdag 2 december 2004 @ 18:40 |
quote: maar rome is dan ook een mooie stad ![]() ![]() wanneer staan de volgende grote dingen geplanned? Anytime soon of gaat het nog ff duren ? | |
jacco | vrijdag 3 december 2004 @ 17:43 |
Volgend jaar andere kleur en de NX set word ingebouwd. En de carbon motorkap moet er nog steeds aankomen. De andere spoiler is inmiddels wel binnen. | |
#ANONIEM | vrijdag 3 december 2004 @ 17:56 |
1 vraag Waarom wil je eigenlijk een Turbo op je auto, en blijf je alsmaar geld uitgeven aan andere dingen,m zodat dat Motorisch Tunen wat je wilt, geowon op die manier niet echt mogelijk is? | |
KeessieX | vrijdag 3 december 2004 @ 18:06 |
quote: Het gaat er toch om waar je prioriteiten liggen, kijk als dat ding optisch helemaal klaar is en hij ziet er super strak uit dan kan je daarna toch motorisch beginnen, en stel dat et nog 5 jaar duurt... Boeie ik neem aan dat ie em niet weg gaat doen binnen die tijd, toch Jacco? Vd rest vin ik et wel een mooie bak, egt vet dat er zoveel werk in zit... Maar niet mijn stijl ik hou et bij franse autookes ![]() | |
#ANONIEM | vrijdag 3 december 2004 @ 18:07 |
ik vroeg het daarom ook aan Jacco he ![]() | |
KeessieX | vrijdag 3 december 2004 @ 18:12 |
quote: Ohja ik weet et ook altijd weer ![]() | |
Jyrun | zaterdag 4 december 2004 @ 11:29 |
quote: eerlijk gezegd zijn de figuren die op die foto's staan kansloser dan diegenen van wie de auto's zijn. ![]() | |
jacco | zondag 5 december 2004 @ 13:07 |
quote:Ik koop eerst een ander blok. Maar dat gaat niet zo makkelijk ik wil een B18c6 maar dan wel een GSR uitvoering. En krijg misschien binnekort een optie op zo'n blok. Met turbo erbij. Dus even afwachten wat daar uitkomt. En tot die tijd geef ik mijn geld uit aan andere leuke dingen. | |
#ANONIEM | zondag 5 december 2004 @ 15:39 |
ok duidelijk ![]() | |
t0n | zondag 5 december 2004 @ 15:48 |
quote:Is er iets wat jij niet van eus overkoopt? ![]() | |
Henkmanz | woensdag 15 december 2004 @ 18:16 |
Kan het zijn dat ik je in Enschede heb zien rijden laatst? Ik zag een soortgelijke Civic als op jouw pics (ook zelfde kleur) maar met een raamband met StreetGlow erop in de buurt van het saxion.. Als jij het was zat je bijrijder een fietsende chickie op het fietspad na te schreeuwen ![]() | |
Delnooz | donderdag 16 december 2004 @ 11:08 |
quote: ![]() ![]() | |
jacco | donderdag 16 december 2004 @ 17:14 |
Nee dat ben ik niet geweest ![]() | |
furanku | zondag 27 februari 2005 @ 22:53 |
*kick Heb nu alle delen doorgelezen.. vind het wel fantastisch om zo'n leuk gedetaileerd verslag te lezen, maar ik heb geen foto's gezien hoe het er nu van binnen uitziet. Dat vind ik jammer ![]() Oh ja, ik ben trouwens benieuwd hoeveel dit ongeveer gekost heeft ![]() | |
Just0 | donderdag 3 maart 2005 @ 00:06 |
Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe de zaken er nu voor staan 3 maanden na je laatste reactie zeg maar ![]() ![]() | |
jacco | donderdag 3 maart 2005 @ 17:57 |
Uhm ben er nog. Heb inmiddels een carbon motorkap gemonteerd maar heb nu even andere prioriteiten. Wees gerust er word nog steeds hard aan gewerkt. Aankomende maandag gaat hij weg en word het onderstel vervangen eigenlijk alles wat niet meer goed was zoals ashoezen aandrijfassen en dergelijke. | |
xCRXDOHCx | donderdag 3 maart 2005 @ 19:14 |
Dit is mijn project,alleen doe k er verder nix meer aan. Hij staat nu te koop,vandaar. ![]() ![]() | |
BazzoS | donderdag 3 maart 2005 @ 19:18 |
jammer dat ie zo hoog op de poten staat, voor de rest niks van te zeggen ![]() Die motordemper heeft ook wel iets ![]() | |
jacco | donderdag 3 maart 2005 @ 19:37 |
quote:Mooie CRX verkoop je de velgen ook los? | |
t0n | vrijdag 4 maart 2005 @ 09:21 |
Kan ze erl wel onder uit schroeven voor je, ding staat bij mij in 't dorp. ![]() | |
Anne | vrijdag 4 maart 2005 @ 09:32 |
Patrick, je gaat voor de motoren? ![]() | |
Remon | maandag 7 maart 2005 @ 11:08 |
nog updates? | |
xCRXDOHCx | maandag 7 maart 2005 @ 22:36 |
quote:Ik kijk eerst of ik de auto met velgen kan verkopen,is meer interesse voor, dan zonder 17 inch velgen. Anders verkoop ik ze los,k neem aan dat je interesse in de velgen hebt? ![]() | |
xCRXDOHCx | maandag 7 maart 2005 @ 22:37 |
quote:haha,dat lukt je toch niet ![]() | |
xCRXDOHCx | maandag 7 maart 2005 @ 22:38 |
quote:Vraag snap ik ff niet? je weet toch dat ik er al een heb ? | |
BazzoS | maandag 7 maart 2005 @ 23:19 |
quote:Denk dat ze bedoelt dat je je auto weg doet, en nu helemaal voor de motoren gaat, qua tuning e.d. ![]() | |
Delnooz | dinsdag 3 mei 2005 @ 11:30 |
Om maar eens een topic uit het stof te halen.... doe je er nog wat aan? als ik even terug lees: een spoiler was er, carbon motorkap, andere kleur, nx-kit, geheel ander motorblok ben benieuwd... | |
t0n | dinsdag 3 mei 2005 @ 11:50 |
Dingetje komt te koop te staan. ![]() | |
Jofunu-kun | dinsdag 3 mei 2005 @ 12:00 |
Jacco doet m weg? | |
t0n | dinsdag 3 mei 2005 @ 12:09 |
Ja. | |
Delnooz | dinsdag 3 mei 2005 @ 12:11 |
huh. wrom? | |
t0n | dinsdag 3 mei 2005 @ 12:17 |
School enzo. 't fijne weet ik er ook niet van, kzal hem er eens op wijzen als hij op msn is. | |
jacco | dinsdag 3 mei 2005 @ 17:56 |
De auto staat idd te koop. Voor mensen die interesse hebben kunnen mailen naar jacco@fok.nl. Heb ook nog een NX set te koop en een racespex spoiler. De reden dat de auto weggaat is dat ik met een HBO opleiding Journalistiek ga beginnen. En dus weer student ga worden. En daar past deze auto helaas niet bij. Wil op den duur toch een RWD auto gaan rijden en dat word naar alle waarschijnlijkheid een nissan. Ben nu erg druk met gofaster. Heb dus ook mijn oude baan opgezegd om me helemaal op deze richting te focussen. voor vragen en/of opmerkingen laat ze maar komen ![]() Hij staat er nu zo bij zonder modder en vleugel ![]() | |
noidea | dinsdag 3 mei 2005 @ 18:47 |
Nissan 200sx? | |
jacco | dinsdag 3 mei 2005 @ 18:55 |
quote:Nee minstens een S14 | |
noidea | dinsdag 3 mei 2005 @ 19:04 |
quote:Das toch ook een 200sx. Of doe gewoon het beste, een s13 met s14 motor. | |
jacco | dinsdag 3 mei 2005 @ 19:37 |
quote:S14 is volgens mij een 240sx. Vind het model van de S13 alleen niet mooi. Maar eerst maar eens studeren en daarna zien we wel weer verder. | |
noidea | dinsdag 3 mei 2005 @ 19:46 |
quote:Haha idd eerst studeren, want een s14 is zeer zeker geen 240sx. Maar goed succes ermee en ik kijk uit naar een volgend project topic in de toekomst. | |
jacco | dinsdag 3 mei 2005 @ 19:50 |
quote:Heb me vergist,een 200sx is idd een S14 maar een S13 is dus ook een 200sx alleen dan een ouder type. En die 240sx is een amerikaanse uitvoering met een 2,4 liter blok. Zo genoeg gestudeerd nu aan het bier ![]() | |
H3rt0gJ4n | dinsdag 3 mei 2005 @ 20:29 |
en voor hoeveel staat tie nu eigenlijk te koop? ben wel erg benieuwd eigenlijk voor hoeveel je zoiets te koop zet na zoveel werk... succes met je nieuwe studie iig. ![]() | |
Just0 | maandag 17 oktober 2005 @ 16:44 |
*schop*, ben ook wel benieuwd wat zo'n dingetje dan nu mag kosten | |
Jofunu-kun | maandag 17 oktober 2005 @ 22:11 |
Ik denk dat je zeker wel rond de 5000 mag verwachten.. Ik heb de auto vandaag nog gezien, en er ff in gezeten, wat een prachtding.. | |
jacco | dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:50 |
quote:bedankt, de auto staat voor 4500 euro te koop. Zou dus zeggen grijp je kans ![]() | |
firecow | dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:44 |
Ga wel voor de s14a die heeft teminsten een mooie front look.... de normale s14 kijkt zo sloom ![]() | |
Just0 | zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:08 |
Binnenkort weer een nieuw project Jacco? Heb het de laatste tijd allemaal niet zo erg gevolgd, maar het is een beetje schaars met de leuke projectjes... | |
t0n | woensdag 26 oktober 2005 @ 10:55 |
echt helemaal lijp waarvoor je die motorkap verkocht hebt homo ![]() | |
jacco | woensdag 26 oktober 2005 @ 13:11 |
quote:Voor meer krijg je hem toch niet kwijt, dan kan je net zo goed een nieuwe kopen | |
t0n | woensdag 26 oktober 2005 @ 14:07 |
en ik nog zeggen dat je 't tegen mij moest zeggen.. maar neeeeeee ![]() ![]() ![]() nu moet ik 'n avond met je vriendin / ex? doen. | |
jacco | woensdag 26 oktober 2005 @ 18:29 |
quote:Hou dat soort dingen dan ook warm, ik vergeet dat altijd. En pech voor jou want het is nog steeds mijn girl ![]() | |
t0n | donderdag 27 oktober 2005 @ 10:37 |
quote:Ze zei idd dat je wat vergeet achtig bent af en toe. ![]() |