FOK!forum / Planes, Trains & Automobiles / [pics] Honda Civic Coupe Project Jacco part 6
jaccozaterdag 21 augustus 2004 @ 14:51
En ook ik ga natuurlijk gewoon weer verder met de Coupe en daar is dit deeltje 6 alweer van.

[pics] Honda Civic Coupe project Jacco
[pics]Honda Civic Coupe Project Jacco Part 2
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 3
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 4
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 5

Nadat de Show van de auto aan het exterieur grotendeels klaar is. Er komt alleen nog een andere carbon spoiler en een OEM carbon motorkap aan. Die zullen nog ongeveer 3 weekjes op zich laten wachten.

Zijn we nu toch aangekomen bij de Go van de auto. Heb nu eerst een complete NX set voor mijn auto met werkelijk alle mogelijk opties erop en eraan. Hier een foto van het belangrijkste onderdeel



En ook ben ik druk bezig met het interieur. Heb nu een clarion autoradio met dvd en navigatie. En dit systeem word nog verder uitgebreid met een complete ice install. De radio is iig de absolute top van clarion.



En voor degene die niet weten hoe mijn auto eruit ziet hier de gebruikelijke pics


Conflictzaterdag 21 augustus 2004 @ 14:53
Afgezien van die vleugel is het een vette bak!

Fugiezaterdag 21 augustus 2004 @ 14:57
Heb je al iets in gedachten voor de ice install ?
Dr.Nozaterdag 21 augustus 2004 @ 15:00
Dit is gewoon een prototype foute auto.
vandaar dat die gasten hun ramen blinderen want ik zou me ook kapot schamen om hier in te rijden.
The_Szaterdag 21 augustus 2004 @ 15:10
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:00 schreef Dr.No het volgende:
Dit is gewoon een prototype foute auto.
vandaar dat die gasten hun ramen blinderen want ik zou me ook kapot schamen om hier in te rijden.
zie jij geblindeerde ramen?

ik vind het wel een vette bak
WaSTeiLzaterdag 21 augustus 2004 @ 15:43
Ga vooral door. Ik blijf het een mooie bak vinden. Met GO erbij word het helemaal een complete wagen!!
method21zaterdag 21 augustus 2004 @ 15:44
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:53 schreef Conflict het volgende:
Afgezien van die vleugel is het een vette bak!

mocht ie t bovengenoemde setje hebben dan heeft de wing wel enigzins nut ....
Disherzaterdag 21 augustus 2004 @ 15:59
aaah jezus.. mooie bak verder. maar die spoiler is zoooo goedkoop he.. verkracht nu gewoon de hele wagen....
setozaterdag 21 augustus 2004 @ 16:17
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 15:44 schreef method21 het volgende:

[..]

mocht ie t bovengenoemde setje hebben dan heeft de wing wel enigzins nut ....
nee ....
het is een FWD auto
Sjoewezaterdag 21 augustus 2004 @ 16:24
Dan heeft het heus nog wel zin om de achterkant op de weg te duwen...
Fugiezaterdag 21 augustus 2004 @ 17:53
Is het overigens niet ontzettend kut om zoveel pk te hebben met fwd ? Mijn opel is al griploos als ik hard optrek en dat met 80 pk ofzo
jaccozaterdag 21 augustus 2004 @ 18:55
Heb er geen last van eigenlijk. En heb nu al meer dan 100 pk. En ken wel auto's met FWD met meer dan 450 pk. Dus dat mag geen probleem opleveren
jaccozaterdag 21 augustus 2004 @ 19:04
En ga idd voor een B18c1 motorblok uit een ITR. Hier een foto van een soortgelijk blok. Ben al druk zoekende naar een goed en exemplaar met alles erop en eraan

Sjoewezaterdag 21 augustus 2004 @ 19:13
Is dat in NL eigenlijk te krijgen, of moet je dan naar chop-off's uit Japan gaan kijken?
jaccozaterdag 21 augustus 2004 @ 19:15
Je kan het wel krijgen maar ook dan komen ze vaak uit het buitenland. Het beste is gewoon om ze direct uit Japan of Amerika te halen. Daar ben ik nu dus ook druk mee bezig.

Ga in november ook naar Amerika om daar wat blokken te bekijken en contacten maken
Sjoewezaterdag 21 augustus 2004 @ 19:18
Tof man. in Amerika zit natuurlijk ook gewoon Honda fabrieken, dus dan heb je daar ook wel meer kans, maar Amrikaanse blokken zijn toch niet zo handig wat betreft de emissie-regels? Die zijn daar veel strenger, toch?
BazzoSzaterdag 21 augustus 2004 @ 19:23
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 19:04 schreef jacco het volgende:
En ga idd voor een B18c1 motorblok uit een ITR. Hier een foto van een soortgelijk blok. Ben al druk zoekende naar een goed en exemplaar met alles erop en eraan

[afbeelding]
Wat zijn de verschillen met je huidige blok?
Sjoewezaterdag 21 augustus 2004 @ 19:24
85 pk
jaccozaterdag 21 augustus 2004 @ 19:24
Het is idd niet allemaal hetzelfde als in NL. maar wie komt daarachter? en het is natuurlijk niet zo dat ik daar naar een Honda fabriek ga en een blok ga uitzoeken.

Ik hoop hem daar uit een schade auto of een wagen die al een swap heeft meegemaakt te halen.
Sjoewezaterdag 21 augustus 2004 @ 19:31
Nee, maar je hebt wel meer kans daar. D'r zullen er zoiezo meer rond rijden daar dan hier, al is het maar omdat er geen invoer kosten aan zitten.

Uitstoot regels (van Calefornië dan) http://laws.justice.gc.ca/en/C-15.31/SOR-2003-2/69988.html

Het komt er op neer dat de emissie eisen in de VS (tegen de verwachting in) strenger zijn dan in Europa, wat zoveel betekend dat een er dus waarschijnlijk minder PK"s uitkomen dan in Europa om aan die eis te kunnen voldoen. Maar ik ben geen kenner wat dat betreft, misschien valt het allemaal wel mee.
noideazondag 22 augustus 2004 @ 11:30
Je moet gewoon zoeken op http://auctions.yahoo.co.jp daar is ook het sr20 blok in het topic Project Nissan 200sx vandaan, blokken kosten daar echt niks.
jaccozondag 22 augustus 2004 @ 11:53
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 11:30 schreef noidea het volgende:
Je moet gewoon zoeken op http://auctions.yahoo.co.jp daar is ook het sr20 blok in het topic Project Nissan 200sx vandaan, blokken kosten daar echt niks.
En jij kan japans? maar het probleem is vaak dat de blokken idd niet veel kosten maar het reansport naar Nederland kost dan wel klauwen vol met geld
noideazondag 22 augustus 2004 @ 11:54
Nee ik kan geen japans, je moet een tussenpersoon hebben in japan. En gewoon het bloktype intypen bij de search krijg je al resultaten. (en een vertaalprogramma wil ook weleens helpen)
jaccozondag 22 augustus 2004 @ 11:56
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 11:54 schreef noidea het volgende:
Nee ik kan geen japans, je moet een tussenpersoon hebben in japan. En gewoon het bloktype intypen bij de search krijg je al resultaten.
En daarom ga ik juist naar Amerika. Voer b18c1 maar eens in op yahoo daar kom ik echt niet uit.
WaSTeiLzondag 22 augustus 2004 @ 12:07
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 11:54 schreef noidea het volgende:
Nee ik kan geen japans, je moet een tussenpersoon hebben in japan. En gewoon het bloktype intypen bij de search krijg je al resultaten. (en een vertaalprogramma wil ook weleens helpen)
Gewoon naar http://www.worldlingo.com(...)ingo_translator.html gaan. De website invullen. Bon-taal en doel-taal en hij gaat de complete website voor je vertalen. Super handig!
Ik heb het net even geprobeerd voor deYahoo Auctions site en dat werkt perfect.
StefanPzondag 22 augustus 2004 @ 14:01
Dat ziet er al best leuk uit, had ik niet verwacht! Die radio is ook om te kwijlen. Heb je wel een goed alarm in de auto? Dat is nu natuurlijk wel belangrijk!

Ten tweede lijkt me zo'n radio heel erg duur... om maar niet van die NOS of die reis naar de USA, het kopen, verschepen en inbouwen van een nieuw blok te spreken. Knaagt het niet dat je voor dat geld waarschijnlijk een andere auto had kunnen kopen met meer PKs om mee te beginnen?
Sjoewezondag 22 augustus 2004 @ 14:13
Als het zo'n ITR blok is kan je 'm er zonder al te veel moeite zo in laten zakken geloof ik. Plus dat het gewoon onwijze fun is
jaccozondag 22 augustus 2004 @ 15:10
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:01 schreef StefanP het volgende:
Dat ziet er al best leuk uit, had ik niet verwacht! Die radio is ook om te kwijlen. Heb je wel een goed alarm in de auto? Dat is nu natuurlijk wel belangrijk!

Ten tweede lijkt me zo'n radio heel erg duur... om maar niet van die NOS of die reis naar de USA, het kopen, verschepen en inbouwen van een nieuw blok te spreken. Knaagt het niet dat je voor dat geld waarschijnlijk een andere auto had kunnen kopen met meer PKs om mee te beginnen?
Nee het knaagt absoluut niet en waarom zou het. Als het dat wel had gedaan was ik allang met wat anders begonnen.

En ja er zit ondertussen een meer dan uitgebreid alarmsyteem op
Five_Aceszondag 22 augustus 2004 @ 18:31
Tsja, aan de ene kant had je voor die poen id iets veel snellers kunnen rijden, maar aan de andere kant heb je met de hele snelle auto's wel dat als je er nog wat bij wilt, je ook met 4x zo veel geld op tafel moet komen..... Als ik 40 PK extra in mijn BMW wil dan ben ik een paar duizend euro lichter.

Aan de andere kant lijkt het me wel lullig dat de gemiddelde golf je nog steeds voorbij rijd, maarja daar gaat verandering in komen geloof ik
t0nmaandag 23 augustus 2004 @ 08:40
ITR blokken zijn lieeeeeeeeeeeffff

Jacco, goed werk!
Lekker karretje, geile go onderdelen komen er op!

Doe je meid de groeten!
DraGoNCiviCdinsdag 24 augustus 2004 @ 13:57
Mooie wagn Jacco !! :):)
Jaja honda is en blijft DE wagen

ikzelf rij in een model na die van jouw ( `96 - `00 ) en ben er zeer tevreden over.
Honda is mijn merk !

Ga zo door jacco !!!
t0ndinsdag 24 augustus 2004 @ 23:48
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 14:01 schreef StefanP het volgende:
Dat ziet er al best leuk uit, had ik niet verwacht! Die radio is ook om te kwijlen. Heb je wel een goed alarm in de auto? Dat is nu natuurlijk wel belangrijk!

Ten tweede lijkt me zo'n radio heel erg duur... om maar niet van die NOS of die reis naar de USA, het kopen, verschepen en inbouwen van een nieuw blok te spreken. Knaagt het niet dat je voor dat geld waarschijnlijk een andere auto had kunnen kopen met meer PKs om mee te beginnen?
Zo achterlijk duur is NOS niet meer hoor... Ligt er aan of je het 1) Nieuw koopt 2) wet of dry etc...

Five_Aceswoensdag 25 augustus 2004 @ 05:46
Ik vraag me dan alleen af hoe lang je blok mee gaat met een dry of wet kit, van anderen die met 6 Cyl inline motoren rijden weet ik dat hun problemen hadden met de verdeling, daar kwam bijna alles in cyl 3 en 4 terecht. Direct port was daar bijna de enige oplossing om het goed te krijgen.
t0nwoensdag 25 augustus 2004 @ 08:25
Dit is als het goed is ook direct port
Daarnaast spuit jacco niet zoveel pk als een andere malloot met een full race setup op zijn vr6'je
Five_Aceswoensdag 25 augustus 2004 @ 08:29
Dat waren M3's met een 75 PK shot Maar bij die auto's zit je ermee dat elke cilinder zijn eigen gasklep heeft, dus misschien is het bij een VR6 oid met maar 1 gasklep wel beter te doen.
t0nwoensdag 25 augustus 2004 @ 08:34
We zullen het in de loop van de tijd wel merken hé

Dit komt btw van een B16A2 af en daarna zat het op een B18c1.... En die auto doet het nog steeds...

Althans... Op 'n overkill aan turboboost na...
method21woensdag 25 augustus 2004 @ 09:05
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 16:17 schreef seto het volgende:

[..]

nee ....
het is een FWD auto
Wat is dat nou voor een kletskoek....het maakt geen drol uit voor je weerstand of je nou voor, achter of all wheel drive heb. Al word je maar met 1 wiel aangedreven een wing heeft altijd nut en zeker een gekietelde auto ....
Five_Aceswoensdag 25 augustus 2004 @ 09:16
Wings hebben sowieso geen nut voor de gemiddelde straatauto. Als je een betere wegligging zoekt dan moet je eerst eens bij het onderstel kijken en dan pas met grote wings beginnen. Bovendien kan je de handeling van je auto er ook nog eens nadelig mee beinvloedden, als je bijvoorbeeld geen frontsplitter oid gebruikt.
dnzlwoensdag 25 augustus 2004 @ 09:34
Beter laat je die NX effe liggen en spuit je die bak in een toffe kleur

Verder wel chill
Drive-rwoensdag 25 augustus 2004 @ 11:19
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 09:16 schreef Five_Aces het volgende:
Wings hebben sowieso geen nut voor de gemiddelde straatauto. Als je een betere wegligging zoekt dan moet je eerst eens bij het onderstel kijken en dan pas met grote wings beginnen. Bovendien kan je de handeling van je auto er ook nog eens nadelig mee beinvloedden, als je bijvoorbeeld geen frontsplitter oid gebruikt.
Yup, spoilers op straatwagens zijn bijna 100% onzinnig... Zeker als je op zoek gaat naar downforce, dat valt er bijna niet te halen, maar goed. Heel af en toe wil een goed ontwikkelde spoiler de weerstand van de wagen weleens verlagen. Voorbeeld is de integrale die met spoiler naar beneden (is verstelbaar) iets zuiniger is dan zonder spoiler. Met spoiler omhoog echter weer veel onzuiniger...
Jyrunwoensdag 25 augustus 2004 @ 11:26
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 14:51 schreef jacco het volgende:
En ook ik ga natuurlijk gewoon weer verder met de Coupe en daar is dit deeltje 6 alweer van.

[pics] Honda Civic Coupe project Jacco
[pics]Honda Civic Coupe Project Jacco Part 2
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 3
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 4
[pics] Honda Civic Coupe project Jacco Part 5

Nadat de Show van de auto aan het exterieur grotendeels klaar is. Er komt alleen nog een andere carbon spoiler en een OEM carbon motorkap aan. Die zullen nog ongeveer 3 weekjes op zich laten wachten.

Zijn we nu toch aangekomen bij de Go van de auto. Heb nu eerst een complete NX set voor mijn auto met werkelijk alle mogelijk opties erop en eraan. Hier een foto van het belangrijkste onderdeel

[afbeelding]

En ook ben ik druk bezig met het interieur. Heb nu een clarion autoradio met dvd en navigatie. En dit systeem word nog verder uitgebreid met een complete ice install. De radio is iig de absolute top van clarion.

[afbeelding]

En voor degene die niet weten hoe mijn auto eruit ziet hier de gebruikelijke pics


[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
nice ,
radio is ook vet
alleen, zoals zovelen het zeggen, die vleugel, niet echt mijn smaak, maar als je't zelf mooi vindt maakt dat niets uit. ik zie liever een vleugel die mooi aansluit met de carroserie, en in dezelfde kleur.
t0nvrijdag 27 augustus 2004 @ 00:01
Vraagje, waar laat jij je B18 inbouwen... ?
Hyper, of Ran?
setovrijdag 27 augustus 2004 @ 07:22
quote:
Op woensdag 25 augustus 2004 11:19 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Yup, spoilers op straatwagens zijn bijna 100% onzinnig... Zeker als je op zoek gaat naar downforce, dat valt er bijna niet te halen, maar goed. Heel af en toe wil een goed ontwikkelde spoiler de weerstand van de wagen weleens verlagen. Voorbeeld is de integrale die met spoiler naar beneden (is verstelbaar) iets zuiniger is dan zonder spoiler. Met spoiler omhoog echter weer veel onzuiniger...
wat ook wel leuk is
jacco zijn auto heeft waarschijnlijk een hogere topsnelheid zonder de wing
jeuckenvrijdag 27 augustus 2004 @ 10:05
Vette bak. Spoiler had 1 maatje kleiner gemogen, maar verder is hij toppie. Keep up the good work!
MikdawGvrijdag 27 augustus 2004 @ 15:40
Is wel leuk. Jammer van het racegaas, de kleur van de auto en de goedkoop-uitziende velgen.

Voor de rest een cool coupétje.
jaccovrijdag 27 augustus 2004 @ 18:33
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 00:01 schreef t0n het volgende:
Vraagje, waar laat jij je B18 inbouwen... ?
Hyper, of Ran?
bij hyper zowiezo niet moet nog ff een keer met Eus erover babbelen
Googolplexiandinsdag 31 augustus 2004 @ 13:13
he-le-maal niet mijn smaak valt gelukkig niet over te twisten.

imho nu al een foute rice bak.


toch een paaropmerkingen:

1) spoiler is echt alleen maar show (mislukt) en zal je op "hoge" snelheden alleen maar afremmen.

2) NOS op standaard blok is a big no-no (succes met klepveerschotels, klepveren, zuigerveren, etc). TODA balanced piston and crankshaft set zou niet mistaan hier

3) hybrid tunen: vergeet naast het blok niet de bijbehorende onderdelen te halen > draadboom, ECU, benzinepomp, motorsteunen (?), bak, klokkenhuis (dashboard), etc. Vooral de benzinepomp is leuk werk (zit in de tank) maar ook de draadboom is fantastisch leuk werk. Gelukkig laat je dit doen want - believe me- dat is ECHT bout werk.

4) carbon hood staat leuk maar is eigenlijk om gewicht te besparen. Had je ook kunnen doen door de vertragende spoiler er af te laten.

5) gaas is beetje overdreven en helpt echt niet om te koelen ofzo. Serieuzere sport-auto's (waarbij het dus NIET gaat om uiterlijk maar om prestatie) maken er dan ook nooit gebruik van.


Nogmaals... smaken verschillen. Ik respecteer ZEKER wel de tijd die er in zit. Maar imho is het een ricer. Persoonlijk had ik eerst ophanging gedaan, daarna power en dan pas looks. M.a.w.: eerst overleven, dan presteren dan pas bluffen. No offence.

Het gaat namelijk om hoeveel plezier JIJ ermee hebt


edit: Je kan ook doen wat RobertJan van TCC heeft gedaan voor extra oomph: B18 TypeR kop op een B20 CRV onderblok. Dat geeft je dus een B20 TypeR met 1950 cc. Beetje aanpaswerk maar scheelt je importeren.
piet_pelledinsdag 31 augustus 2004 @ 14:30
Het is niet alleen bluffen en doen alsof je go hebt Googolplexian. Sommige mensen vinden het gewoon mooi.
ik ga ook niet alle Ferrari topics af en mijn gal spuien omdat het niet mijn smaak is.
Carbon, spoilers, NX laat maar komen hoor.
jaccodinsdag 31 augustus 2004 @ 18:03
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef Googolplexian het volgende:
he-le-maal niet mijn smaak valt gelukkig niet over te twisten.

imho nu al een foute rice bak.


toch een paaropmerkingen:

1) spoiler is echt alleen maar show (mislukt) en zal je op "hoge" snelheden alleen maar afremmen.

2) NOS op standaard blok is a big no-no (succes met klepveerschotels, klepveren, zuigerveren, etc). TODA balanced piston and crankshaft set zou niet mistaan hier

3) hybrid tunen: vergeet naast het blok niet de bijbehorende onderdelen te halen > draadboom, ECU, benzinepomp, motorsteunen (?), bak, klokkenhuis (dashboard), etc. Vooral de benzinepomp is leuk werk (zit in de tank) maar ook de draadboom is fantastisch leuk werk. Gelukkig laat je dit doen want - believe me- dat is ECHT bout werk.

4) carbon hood staat leuk maar is eigenlijk om gewicht te besparen. Had je ook kunnen doen door de vertragende spoiler er af te laten.

5) gaas is beetje overdreven en helpt echt niet om te koelen ofzo. Serieuzere sport-auto's (waarbij het dus NIET gaat om uiterlijk maar om prestatie) maken er dan ook nooit gebruik van.


Nogmaals... smaken verschillen. Ik respecteer ZEKER wel de tijd die er in zit. Maar imho is het een ricer. Persoonlijk had ik eerst ophanging gedaan, daarna power en dan pas looks. M.a.w.: eerst overleven, dan presteren dan pas bluffen. No offence.

Het gaat namelijk om hoeveel plezier JIJ ermee hebt


edit: Je kan ook doen wat RobertJan van TCC heeft gedaan voor extra oomph: B18 TypeR kop op een B20 CRV onderblok. Dat geeft je dus een B20 TypeR met 1950 cc. Beetje aanpaswerk maar scheelt je importeren.
EDIT: laat ook eigenlijk maar

[ Bericht 9% gewijzigd door jacco op 31-08-2004 18:04:17 (geen zin in gezeik) ]
MikdawGdinsdag 31 augustus 2004 @ 18:11
Je hoeft toch niet per sé gezeik te krijgen? Hij geeft zijn mening en onderbouwt die erg goed, imo.

Misschien ietwat fel, maar ach...
ThaFreakdinsdag 31 augustus 2004 @ 18:12
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 13:13 schreef Googolplexian het volgende:

1) spoiler is echt alleen maar show (mislukt) en zal je op "hoge" snelheden alleen maar afremmen.
als je een beetje de topics had je kunnen lezen dat er een anders op komt....

2) NOS op standaard blok is a big no-no (succes met klepveerschotels, klepveren, zuigerveren, etc). TODA balanced piston and crankshaft set zou niet mistaan hier
bullshit, dat het een no-no is op een stock blok

3) hybrid tunen: vergeet naast het blok niet de bijbehorende onderdelen te halen > draadboom, ECU, benzinepomp, motorsteunen (?), bak, klokkenhuis (dashboard), etc. Vooral de benzinepomp is leuk werk (zit in de tank) maar ook de draadboom is fantastisch leuk werk. Gelukkig laat je dit doen want - believe me- dat is ECHT bout werk.
toevallig maybe dat jacco mensen kent die dit geintje wel vaker hebben gedaan

4) carbon hood staat leuk maar is eigenlijk om gewicht te besparen. Had je ook kunnen doen door de vertragende spoiler er af te laten.
minder gewicht meer speed, of is dat ook weer rice

5) gaas is beetje overdreven en helpt echt niet om te koelen ofzo. Serieuzere sport-auto's (waarbij het dus NIET gaat om uiterlijk maar om prestatie) maken er dan ook nooit gebruik van.
gaas is er om dingen uit de radiator en dergelijke te houden hoor
jaccodinsdag 31 augustus 2004 @ 18:19
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:12 schreef ThaFreak het volgende:

[..]
Zoiets wilde ik dus ook zeggen. Maar bedankt ThaFreak dat je het wat netter weet te verwoorden
ThaFreakdinsdag 31 augustus 2004 @ 18:24
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 18:19 schreef jacco het volgende:

[..]

Zoiets wilde ik dus ook zeggen. Maar bedankt ThaFreak dat je het wat netter weet te verwoorden
bij sommige stukjes is het gewoon onmogelijk om te negeren......
vooral als er dit soort onzinnige dingen instaan
Five_Acesdinsdag 31 augustus 2004 @ 18:42
Ik vind sommige dingen anders wel logisch klinken, zoals dat naws verhaal. Alleen zet ik meer mijn twijvels bij andere zaken zoals of je niet je kleppen en zuigeveren verbranden na langere tijd door veel hogere verbrandings en uitlaatgassen temperaturen in de cilinder. (zal niet na 1 shot boom zijn maar kan wel effect op langere termijn hebben, weet niet hoe vaak je van plan bent het te gebruiken ) Ook vraag ik me af of je je ontstekingstiming niet iets terug moet zetten bij een 75 shot op een 1.6 blok (dus om je EGT's omlaag te krijgen) Maar dat zullen jullie beter weten als ik, ben niet zo in de honda blokken

Dat verhaaltje over gebalanceerde krukas ed is een beetje onzin omdat je toch in het zelfde toerengebied blijft en dit doorgaans wel meer hebben kan als kleppen en zuigerveren ed.
MikdawGdinsdag 31 augustus 2004 @ 20:41
Het is sowieso meer een show dan go car of niet?
pAindinsdag 31 augustus 2004 @ 20:58
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2004 20:41 schreef MikdawG het volgende:
Het is sowieso meer een show dan go car of niet?
Anders had die B18 er allang in gehangen met een grote turbo eraan, aangezien er tot nu toe weinig aan de GO is gedaan :p
Googolplexianwoensdag 1 september 2004 @ 02:58
Het laatste dat ik wilde is een streep trekken en zeggen "Iedereen die het wel mooi vindt hier en iedereen die het niet mooi vindt hiero!". Zoals al gezegd: kwestie van smaak. Er zitten minimaal 256 grijswaarden tussen mooi en niet mooi als het om smaak gaat dus da's een aardig grijs gebied waar ik niet op in wil gaan. (Bepaalde reakties op mijn opmerkingen kan ik helaas niet terug lezen omdat die kennelijk niet oprecht waren).

Over prestatie valt echter niet te twisten. En over dat meeste optische tuning-onderdelen nu eenmaal in strijd zijn met de meeste speed tuning-principes ook niet. Vandaar mijn opmerkingen. Ik ben het type dat van weinig show en veel prestatie houdt maar zo ben ik.

Eerder viel er een opmerking over dat de bewuste persoon oon niet Ferrari topics afgaat om z'n gal te spuwen. Doe ik ook niet hoor.


Ah ... ThaFreak... lol. Ofcoz begrijp ik je reaktie. En hier komt de mijne:
1) geen tijd voor gehad. Mijn excuus als ik iets heb gemist.
2) weet dan dat (voor zover ik weet) Honda-motoren een ruimte rond de cylinders hebben. Dunnere wanden dus (gevuld met olieom te koelen (!) en om de klappen te dempen). Correct me if I'm wrong, please. Dat betekend dus dat al die reclames voor NOS op stock die je op het internet vindt veelal gelden voor US-blocks (die meestal solide cylinderwanden hebben). Zeker een VTEC blok is fabrieks-af al aardig op het (optimale) randje. Tuurlijk kan je er meer uit halen maar geef toe: een Honda gaat nooit kapot TOTDAT je 'm gaat misbruiken. Verkeerd tunen = misbruiken. Get the best info! , imho & no offence & respect & op m'n knieën
3) Maybe wel toevallig. Ik ken Jacco verder niet persoonlijk maar ik dacht ook kenbaar te maken in mijn reaktie dat ik blij was dat hij alle eerder genoemde taken niet zelf uit hoefde te voeren. Just a friendly reminder aan ALLE ANDEREN DIE OOK KUNNEN LEZEN dat een hybride niet zo gemakkelijk is als zomaar een blok importeren.
4) zucht ... Lezen, zei je? Gaat het om speed of show? Toe... lees nog eens goed.
5) Uitteraard. Bij deze: helemaal gelijk dat je hebt. Ik zou het denk ik niet doen. Na 8 jaar dezelfde auto niet echt last gehad van steenslag op de radiateur


Jacco: jij zei: "Zoiets wilde ik dus ook zeggen. Maar bedankt ThaFreak dat je het wat netter weet te verwoorden". Zie hierboven. Jammer dat het nette je effe verging.

Five_Aces: het gaat dus onder andere ook om de weerstand die de cylinderwanden kunnen bieden. Bij meegeven heb je met NOS een grote kans dat je je zuigerveren verbrandt. Met een beetje pech is je cylinderwand de volgende.


MikdawG:


sorry, hoor... kritiek =! beledigen mits het netjes gebeurd
peace


edit: ThaFreak zei: "bij sommige stukjes is het gewoon onmogelijk om te negeren...... vooral als er dit soort onzinnige dingen instaan". <<< ik ben nu eenmaal erg dom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Googolplexian op 01-09-2004 03:15:51 ]
jaccowoensdag 1 september 2004 @ 17:21
Even voor de duidelijkhied NOS kan zonder problemen op een stock blok gebruikt worden zolang je niet boven de 75 pk shot uitkomt.

En de engine swap hoeft niemand zich zorgen over te maken. Die word gedaan door mensen die al vaker dit soort dingen hebben gedaan. En als ik zeg Hasport engine mounts dan moet de kenners dat genoeg zeggen.

En over het gaas vind ik echt bullshit, wacht maar tot de IC ervoor hangt.
piet_pellewoensdag 1 september 2004 @ 17:27
Googolhuppeldepup, houd nou toch gewoon op man. Vind je het niet mooi? Dan ga je toch......
Fugiewoensdag 1 september 2004 @ 21:40
Googolplexian waarom ga zeg je dat over smaak niet valt te twisten en dat jij dan vervolgens uitgebreid gaat opnoemen wat naar jou smaak niet klopt aan deze auto ?
Ik ken jacco niet, maar volgens mij is het geen domme sjonnie die zomaar wat dingen doet met zijn auto, en dat hij wel degelijk nadenkt over wat hij doet. Dat jij het denkt beter te weten is leuk, maar tief gewoon op ofzo. Ik kan jou driewieler ook wel gaan afkraken maar dat doe ik niet omdat ik respect heb voor andere mensen.
Googolplexiandonderdag 2 september 2004 @ 05:33
Nogmaals 1000x sorry ... ik wist niet dat dit topic slechts voor kontelikkers bedoeld was. Naar mijn mening mogen positieve en negatieve meningen best in balans zijn.

Fugie: Mijn driewieler = hyped up Del Sol 1.6 VTi-E abs. (Tokico/Koni, EBC, Ferrodo, Moroso, Tenzo, Momo, TCC, Lenzo (VPD), OMP, NGK, K&N, en vele anderen mochten meewerken aan deze driewieler). edit > volgens mij probeerde ik juist respect voor Jacco's project te tonen. Al eerder gaf ik aan dat mijn mening slechts mijn mening is en dat het allerbelangrijkste is hoe Jacco zich over zijn project voelt. Mensen zoals jezelf zouden eens moeten nadenken wat vrijheid van mening nu eigenlijk inhoudt. Ik kan namelijk ook gewoon m'n bek houden en Jacco de hemel in kussen zelfs als hij z'n blok op zou blazen. Op uiterlijk zeg ik: damn! jammer! net mis! ... Qua go probeer ik alleen maar tips te geven. Weet jij het beter? Succes! Zolang jij er van uit gaat dat je alles beter weet maak je de grootste kans om keihard op je muil te gaan. O ja... het is natuurlijk niet jouw auto! Dus dan is kont-kussen de beste optie want falen kost jou niets! STOM van mij. En hierbij een dikke kus op je kont.

Maar op veler verzoek laat ik jullie lekker met elkaar. Nogmaals sorry voor eventuele onvoorkombaar opgedane kennis.

Jacco: zie je bij het stoplicht kommop zeg ... moet je tegen kunnen, hoor... edit > Ik hoop dat jij hier boven staat. Jij zal mijn bak misschien ook niet om aan te gluren vinden maar IK ben er minstens net zo happy mee als jij met de jouwe

peace

[ Bericht 11% gewijzigd door Googolplexian op 02-09-2004 05:58:15 ]
BazzoSdonderdag 2 september 2004 @ 08:51
googledinges, foto van je auto

En wanneer kunnen we de volgende foto's verwachten?
t0ndonderdag 2 september 2004 @ 09:24
quote:
Op woensdag 1 september 2004 17:21 schreef jacco het volgende:
Even voor de duidelijkhied NOS kan zonder problemen op een stock blok gebruikt worden zolang je niet boven de 75 pk shot uitkomt.

En de engine swap hoeft niemand zich zorgen over te maken. Die word gedaan door mensen die al vaker dit soort dingen hebben gedaan. En als ik zeg Hasport engine mounts dan moet de kenners dat genoeg zeggen.

En over het gaas vind ik echt bullshit, wacht maar tot de IC ervoor hangt.
Nuff said ouwe!

Btw, zaterdag ook in Rijen?
VanDreaddonderdag 2 september 2004 @ 12:23
quote:
Op donderdag 2 september 2004 05:33 schreef Googolplexian het volgende:
Fugie: Mijn driewieler = hyped up Del Sol 1.6 VTi-E abs. (Tokico/Koni, EBC, Ferrodo, Moroso, Tenzo, Momo, TCC, Lenzo (VPD), OMP, NGK, K&N, en vele anderen mochten meewerken aan deze driewieler).
linkje?plaatje?
jaccodonderdag 2 september 2004 @ 17:05
quote:
Op donderdag 2 september 2004 09:24 schreef t0n het volgende:

[..]

Nuff said ouwe!

Btw, zaterdag ook in Rijen?
Ja was wel de bedoeling. Maar gaat waarschijnlijk niet lukken heb om 15:00 namelijk een afspraak waar ik niet onderuit kan. Dus dan zou het weer zo'n stress dag worden. En daar heb ik eigenlijk geen zin in. Of ik moet heel vroeg vertrekken maar dat moet ik nog ff zien.
Fugiedonderdag 2 september 2004 @ 17:08
wat is er zaterdag in rijen ?
jaccodonderdag 2 september 2004 @ 17:27
quote:
Op donderdag 2 september 2004 17:08 schreef Fugie het volgende:
wat is er zaterdag in rijen ?
BazzoSdonderdag 2 september 2004 @ 18:28
bereikbaar zonder drempels, das wel handig
Oxylus_donderdag 2 september 2004 @ 20:28
Ziet er goed uit Jacco!
Googolplexianvrijdag 3 september 2004 @ 00:36
edit: Jacco's topic dus mijn pics weer weggehaald

[ Bericht 83% gewijzigd door Googolplexian op 03-09-2004 14:27:15 ]
Five_Acesvrijdag 3 september 2004 @ 01:12
Wat is het nut van die kofferbak die zo open gaat, behelve dan dat je er slechter bij kunt? Verder is 4 pijpen toch ietwat overdreven voor een 1.6...
Googolplexianvrijdag 3 september 2004 @ 01:15
dat is om het dak in te laten schuiven. in die stand kantelt het dak en komen er twee grijp-armen uit de kofferdeksel die het dak beetpakken en naar binnen trekken > voila > cabrio

1.6 met 4 pijpen maar wel 172 pk uit een 1.6 standaard. I Love Honda

[ Bericht 14% gewijzigd door Googolplexian op 03-09-2004 01:32:05 ]
stefimkevrijdag 3 september 2004 @ 09:02
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef Googolplexian het volgende:
1.6 met 4 pijpen maar wel 172 pk uit een 1.6 standaard. I Love Honda
En "hoeveel" koppel bij een veel te hoog toerental?
t0nvrijdag 3 september 2004 @ 09:20
Googolplexian, sorry hoor... Maar jij stampt jacco's style wel heel erg de grond in... Maar nu ga ik bij jou me gang...

Waarom zet jij in GODSNAAM 4 DTM (!!!!!) pijpen op een JAPANSE auto!
1) You must be sick
2) You must be fucking sick

DTM = DUUUUUUUUUUUUUITS!




Jacco, wellicht tot zaterdag dan...
Oxylus_vrijdag 3 september 2004 @ 09:42
Die van Jacco vind ik wel beter, maar dat stelt ook veel meer voor.

Die van Googolplexian is meer een standaard civic met een paar andere pijpjes eronder en een paar leuke velgjes. Omdat er zo weinig veranderd is aan het uiterlijk vind ik die pijpjes niet mooi, als je nu een andere achterbumper gehad had, die niet zo rond was hadden die pijpjes gekund, maar dit ziet er imo niet uit..

Om over die kofferbak nog maar te zwijgen..
neuromancervrijdag 3 september 2004 @ 09:48
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 09:42 schreef Oxylus_ het volgende:
Die van Jacco vind ik wel beter, maar dat stelt ook veel meer voor.

Die van Googolplexian is meer een standaard civic met een paar andere pijpjes eronder en een paar leuke velgjes. Omdat er zo weinig veranderd is aan het uiterlijk vind ik die pijpjes niet mooi, als je nu een andere achterbumper gehad had, die niet zo rond was hadden die pijpjes gekund, maar dit ziet er imo niet uit..

Om over die kofferbak nog maar te zwijgen..
Die kofferbak is standaard en het is geen civic maar een CRX del sol en je weet niet wat Googolplexian nog aan zijn machine wil verbouwen... hoewel ik toch wel een paar andere achterlichtjes erop had gezet.
Five_Acesvrijdag 3 september 2004 @ 11:48
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 01:15 schreef Googolplexian het volgende:
dat is om het dak in te laten schuiven. in die stand kantelt het dak en komen er twee grijp-armen uit de kofferdeksel die het dak beetpakken en naar binnen trekken > voila > cabrio

1.6 met 4 pijpen maar wel 172 pk uit een 1.6 standaard. I Love Honda
Is dat op een Dyno gemeten? Anders is het wel discutabel, met een ander luchtfiltertje ed krijg je er niet zomaar PK's bij.
Googolplexianvrijdag 3 september 2004 @ 14:03
1) koppel sux idd. Bij mij moet er nog een TODA set op (1.6 > 1.8 balanced conversion) maar dat roep ik al een tijdje en de cash is er effe niet je weet hoe dat gaat. Heb ook nog deze om voor te zorgen:


2) jup... dyno
toch wel netjes voor een standaard blok van 9 jaar... Honda

3) die kofferbak heb ik er niet opgezet hoor... vind je het niets moet je klagen bij Honda. Ik zelf vind het heerlijk om m'n dak op die manier in de achterkant te zien verdwijnen.

4) t0n: rofl! Wat een opmerking zeg. Als we het zo gaan benaderen ben ik erg benieuwd wat jij onder een Honda zou gooien... Remus? Sebring? Laser? hehehe... nee... deze uitlaat is nooit in Duitsland geweest maar is hier in Nederland op maat vervaardigd uit RVS. En laten we in dit topic alsjeblieft niet beginnen over hoe zinvol 4 DTM pijpen op een 1.6 zijn want ik ken nog een bak met een taartschep op de kofferbak.

5) Op vrijdag 3 september 2004 09:42 schreef Oxylus_ het volgende:
Die van Jacco vind ik wel beter, maar dat stelt ook veel meer voor.
>>> kijk, dat bedoel ik nou... je ziet het niet aan m'n auto maar toch zit er voor zo'n 5000 euri aan tuned spul op. Want waarom zou je een auto bouwen die er uitziet alsof íe kan vliegen (effe in het midden gelaten of ie dat wel of niet kan) zonder goede remmen of wegligging? Als stopping-power en wegligging helemaal perfect zijn (getting there) komt er meer power-spul op. Als ik daar dan uiteindelijk mee klaar ben ga ik me zorgen maken over het uiterlijk.


ik ben er blij mee Jacco vast ook wel met zijn bak. en zo hoort 't. Mijn mening is allang gegeven en je kan het met me eens zijn of niet. Wat Jacco doet vind ik niet mooi (zonde zelfs) maar als je je druk gaat maken om mijn mening hecht je er kennelijk teveel waarde aan. Voor slijmen en een oneerlijke mening moet je bij mij betalen peace
VanDreadvrijdag 3 september 2004 @ 14:07
stelletje gangsters hier.... chill toch kids t zijn maar autos ^_^
.... hmm auto's zijn m'n bijbaan ik rij in RX8'en en STI's
blaat? rustig aan verder ... dan komt het vast goed
Googolplexianvrijdag 3 september 2004 @ 14:21
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 14:07 schreef VanDread het volgende:
stelletje gangsters hier.... chill toch kids t zijn maar autos ^_^
.... hmm auto's zijn m'n bijbaan ik rij in RX8'en en STI's
blaat? rustig aan verder ... dan komt het vast goed
Hoe bevalt die RX8 nou? Is toch een 1.3 wankel met 250 pk?
Five_Acesvrijdag 3 september 2004 @ 15:23
Mooie dynocurve, heb je van te voren geen baseline laten doen? 23% verlies op je drivetrain is trouwens best veel, tenzij je een automaat hebt.
t0nvrijdag 3 september 2004 @ 16:19
Of je kan niet shiften.

Maar goed.

bij mij komt er morgen een Jap-style Carbon uitlaat onder. 8)
Remonvrijdag 3 september 2004 @ 16:22
Sugestie:
word het meschien niet eens tijd voor een pta HONDA meeting?
met al die Rijstkookers hier?
jaccovrijdag 3 september 2004 @ 17:23
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 16:22 schreef Remon het volgende:
Sugestie:
word het meschien niet eens tijd voor een pta HONDA meeting?
met al die Rijstkookers hier?
Dat kunnen we natuurlijk altijd een keer doen
jaccovrijdag 3 september 2004 @ 17:24
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 00:36 schreef Googolplexian het volgende:
edit: Jacco's topic dus mijn pics weer weggehaald
Je mag van mij jouw foto's wel plaatsen hoor. Er is nu toch nog even weinig nieuws aan mijn auto.

Maar 5000 euro aan je auto verspijkerd en dan "maar" 172 pk. Dat is toch niet echt iets om trots op te zijn.

Voor 5000 euro kan je een complete swap doen en dan meer dan 200 pk overhouden.
DeBastaardvrijdag 3 september 2004 @ 19:11
Ik zit dit topic nu eigenlijk zo te lezen, en vraag me af waar die flames opeens vandaan komen?

Er is toch niks mis, met iemand die een beetje probeerd te discussieren ipv de normale "wow goede zaak jacco keep it up" talk ?

Je mening uiten mag nog altijd volgens mij op Fok! ?

Anyway, leuke wagen hoor jacco heb hem alleen nog nie in het echt mogen zien...
Googolplexianvrijdag 3 september 2004 @ 19:47
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 17:24 schreef jacco het volgende:

[..]

Je mag van mij jouw foto's wel plaatsen hoor. Er is nu toch nog even weinig nieuws aan mijn auto.

Maar 5000 euro aan je auto verspijkerd en dan "maar" 172 pk. Dat is toch niet echt iets om trots op te zijn.

Voor 5000 euro kan je een complete swap doen en dan meer dan 200 pk overhouden.
helemaal juist. maar dan heb je dus geen remmen, veren, dempers, banden, velgen, schijven. Heb ik nu wel (gele Koni's roeleren nog immer ) Bovendien huist er een B16A2 in dus engine swap zie ik niet zo zitten (ja... of er moet een H22 inkomen. Daar zijn wel mounts voor te krijgen maar is een bout werk).

Over de lichten: er is echt bar weinig te krijgen voor de Del Sol. Het tegenovergestelde is waar van de Civic: http://www.matrixracing.com/BISub42Cat42ParPag3.htm
PEPzaterdag 4 september 2004 @ 01:38
Ik denk niet dat jij het helemaal goed snapt Googolplexian! Aan de remmen heeft de man al heel veel gedaan. Namelijk door een extreme drag-increasing device op de achterkant te monteren in de vorm van de meest monstreuze achterspoiler seen by man. Als je je gas los laat sta je stantepede stil. Door die spoiler is de topsnelheid meteen gereduceerd tot 60 kilometer per uur zodat er aan de wegligging vrij weinig hoeft te worden gedaan. Is niet bepaald relevant.
Wat mij betreft is dit dus best wel een typisch geval van een übersjonnie auto. Dat is een auto met (voorlopig?) alleen uiterlijk vertoon zonder een fuck te hebben gedaan aan de prestaties. Andersom is het juist wel weer kewl. Wolf in schaapskleren beats schaap in wolfskleren every time!
Googolplexianzaterdag 4 september 2004 @ 03:20
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 16:19 schreef t0n het volgende:
Of je kan niet shiften.

Maar goed.

bij mij komt er morgen een Jap-style Carbon uitlaat onder. 8)
define "JAP-style"


PEP: rofl
Tjabbozaterdag 4 september 2004 @ 07:55
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:38 schreef PEP het volgende:
Ik denk niet dat jij het helemaal goed snapt Googolplexian! Aan de remmen heeft de man al heel veel gedaan. Namelijk door een extreme drag-increasing device op de achterkant te monteren in de vorm van de meest monstreuze achterspoiler seen by man. Als je je gas los laat sta je stantepede stil. Door die spoiler is de topsnelheid meteen gereduceerd tot 60 kilometer per uur zodat er aan de wegligging vrij weinig hoeft te worden gedaan. Is niet bepaald relevant.
Wat mij betreft is dit dus best wel een typisch geval van een übersjonnie auto. Dat is een auto met (voorlopig?) alleen uiterlijk vertoon zonder een fuck te hebben gedaan aan de prestaties. Andersom is het juist wel weer kewl. Wolf in schaapskleren beats schaap in wolfskleren every time!
Ga fietsen gappen man.
Als je niets begrijpt over liefhebberijen of hobbies, kom hier dan niet het plezier van een ander vergallen.

sukkel.
setozaterdag 4 september 2004 @ 10:49
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:38 schreef PEP het volgende:
Ik denk niet dat jij het helemaal goed snapt Googolplexian! Aan de remmen heeft de man al heel veel gedaan. Namelijk door een extreme drag-increasing device op de achterkant te monteren in de vorm van de meest monstreuze achterspoiler seen by man. Als je je gas los laat sta je stantepede stil. Door die spoiler is de topsnelheid meteen gereduceerd tot 60 kilometer per uur zodat er aan de wegligging vrij weinig hoeft te worden gedaan. Is niet bepaald relevant.
Wat mij betreft is dit dus best wel een typisch geval van een übersjonnie auto. Dat is een auto met (voorlopig?) alleen uiterlijk vertoon zonder een fuck te hebben gedaan aan de prestaties. Andersom is het juist wel weer kewl. Wolf in schaapskleren beats schaap in wolfskleren every time!
SRD_Donzaterdag 4 september 2004 @ 11:26
om nog eens ker positief te doen, nice ride! Tis niet mijn kleur, maar voor de rest netjes gedaan! Achja, dat gezeik over die spoiler enzo... zijn gewoon jaloers omdat het niet op hun euro cars staan
Five_Aceszaterdag 4 september 2004 @ 12:32
Interresant punt, als het toch niet staat waarom zou men er dan jaloers op zijn?
Juggernautzaterdag 4 september 2004 @ 13:11
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:38 schreef PEP het volgende:
Ik denk niet dat jij het helemaal goed snapt Googolplexian! Aan de remmen heeft de man al heel veel gedaan. Namelijk door een extreme drag-increasing device op de achterkant te monteren in de vorm van de meest monstreuze achterspoiler seen by man. Als je je gas los laat sta je stantepede stil. Door die spoiler is de topsnelheid meteen gereduceerd tot 60 kilometer per uur zodat er aan de wegligging vrij weinig hoeft te worden gedaan. Is niet bepaald relevant.
Wat mij betreft is dit dus best wel een typisch geval van een übersjonnie auto. Dat is een auto met (voorlopig?) alleen uiterlijk vertoon zonder een fuck te hebben gedaan aan de prestaties. Andersom is het juist wel weer kewl. Wolf in schaapskleren beats schaap in wolfskleren every time!
PEPzaterdag 4 september 2004 @ 16:59
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 11:26 schreef SRD_Don het volgende:
om nog eens ker positief te doen, nice ride! Tis niet mijn kleur, maar voor de rest netjes gedaan! Achja, dat gezeik over die spoiler enzo... zijn gewoon jaloers omdat het niet op hun euro cars staan
Klopt! Op een stationcar zou dat er nóg bizarder uitzien. En ja, ik rijd dus een stationcar. Om het nog erger te maken: tis een Volvo.

Kom maar, kom maar kom maar kom maar kom maar!
Mex_zaterdag 4 september 2004 @ 17:13
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 01:38 schreef PEP het volgende:
Ik denk niet dat jij het helemaal goed snapt Googolplexian! Aan de remmen heeft de man al heel veel gedaan. Namelijk door een extreme drag-increasing device op de achterkant te monteren in de vorm van de meest monstreuze achterspoiler seen by man. Als je je gas los laat sta je stantepede stil. Door die spoiler is de topsnelheid meteen gereduceerd tot 60 kilometer per uur zodat er aan de wegligging vrij weinig hoeft te worden gedaan. Is niet bepaald relevant.
Wat mij betreft is dit dus best wel een typisch geval van een übersjonnie auto. Dat is een auto met (voorlopig?) alleen uiterlijk vertoon zonder een fuck te hebben gedaan aan de prestaties. Andersom is het juist wel weer kewl. Wolf in schaapskleren beats schaap in wolfskleren every time!
ThaFreakzaterdag 4 september 2004 @ 17:31
oke nu is het afgelopen met dit gezeik, kom je hier alleen kritiek leveren tief dan gewoon een eind op of log lekker uit.....
dit soort reacties worden in dit topic vanaf nu zonder waarschuwing verwijderd!
Problemen met deze maatregel mag je posten in algemeen feedback van pta.....
Googolplexianzaterdag 4 september 2004 @ 17:40
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 17:31 schreef ThaFreak het volgende:
oke nu is het afgelopen met dit gezeik, kom je hier alleen kritiek leveren tief dan gewoon een eind op of log lekker uit.....
dit soort reacties worden in dit topic vanaf nu zonder waarschuwing verwijderd!
Problemen met deze maatregel mag je posten in algemeen feedback van pta.....
jawohl, mein Fuhrer. Ban mij maar dan want aan een forum waar alleen positieve reakties geplaatst mogen worden ...
ThaFreakzaterdag 4 september 2004 @ 18:09
quote:
Op zaterdag 4 september 2004 17:40 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

jawohl, mein Fuhrer. Ban mij maar dan want aan een forum waar alleen positieve reakties geplaatst mogen worden ...
het gaat om reacties die alleen kritiek bevatten en dus in feite bash-post zijn.....
Opmerkingen, feedback etc. voor het PTA forum voor verdere discussie hierover en niet in dit topic!
PEPzondag 5 september 2004 @ 01:27
Ik vind dat bash-posts vaak worden veróórzaakt door het overdreven reageren op niet-kontlik-reakties. Als je iets aan een auto niet mooi vindt kan je bijna vanzelf daar commentaar op verwachten. Zeker als je zelf in een "mindere" auto rijdt is commentaar leveren op een andermans produkt een absolute no-no. Elke auto boven de jouwe is namelijk mooi en kicken, wat er ook aan gedaan is. Oh jij rijdt Opel Corsa? Wie ben jij dan wel niet om mijn optisch getunede VW Golf te bashen!

Zie het waarschijnlijk helemaal fout en nogal zwart/wit, maar goed, is dan ook slechts een mening hè.

Maar goed, allemaal nogal off-topic dit. Als er aan die Honda wat motorisch/ander technisch werk wordt verricht en de spoiler wordt vervangen (wat ook de bedoeling was als ik het mij goed kan herinneren) is het een kicken auto hoor. Nu alleen, in mijn optiek, dus nog niet.
Remonzondag 5 september 2004 @ 03:49
'T gezeik allemaal over een het aantal fucking pony's die een auto wel of de niet heb is een beetje jammer!
nederland is toch te klein om ze tot hun recht te laten komen. (ik ken het weten ik probeer het elkedag met mijn auto)

Het gaat hier immers over het (optiche) tunen van Jacco's zijn bolide als je het niets vind jammer dan zeg dan niets maar laar een ieder in zijn waarde!

ik vind het altijd om het te mogen zien!
Keep up the good work!
PEPzondag 5 september 2004 @ 13:09
quote:
Op zondag 5 september 2004 03:49 schreef Remon het volgende:
Het gaat hier immers over het (optiche) tunen van Jacco's zijn bolide als je het niets vind jammer dan zeg dan niets maar laar een ieder in zijn waarde!
Aha, dus net als Googolplexian al schreef is dit een soort kontlikforum. Alleen reageren als je het mooi vindt, anders lekker je kop houden. Zet dan niets op het forum, als je niet tegen kritiek kan. Elke auto, hoe mooi of heftig ook, zal voor/tegenstanders hebben. Wat de één kicken vindt zal de ander afschuwelijk vinden. Dat moet je beseffen zodra je iets hier post. Negatieve opmerkingen die je nergens op vindt slaan moet je gewoon lekker links laten liggen. Daar moet je als poster boven staan omdat JIJ je auto mooi vindt en JIJ de dingen er aan uitvoert. Al vindt de rest van de wereld het lelijk, lekker boeiend! Maar verwacht niet dat iedereen het mooi gaat vinden!
#ANONIEMzondag 5 september 2004 @ 13:42
IK VIND die spoiler ook niet mooi, te groot imho, maar das geen reden om te gaan schelden enzo.

Daarbij heeft TS ook al aangegeven een andere spoiler te willen(meen ik gelezen te hebben), en zolang je zelf je rijbewijs niet hebt heb je ook geen recht om te zeuren PUNT

nou, Jacco:
Mooie auto, echt tof gedaan, beetje jammer van je spoiler, maarja, dat heb je al zovaak gehoord.
Als ik strax mijn Volbloed Italiaan kan (en mag) berijden wil ik weleens duitsland in met je, woei!
PEPzondag 5 september 2004 @ 14:08
quote:
Op zondag 5 september 2004 13:42 schreef Fwnk het volgende:
en zolang je zelf je rijbewijs niet hebt heb je ook geen recht om te zeuren PUNT
Méga nonsens redenatie. Ik heb geen plasma tv DUS moet ik elke maar mooi vinden?
#ANONIEMzondag 5 september 2004 @ 14:12
nee, maar je mag zelf niet eens rijden, laat staan een auto hebben (of kunnen kopen), waarom zou je anderen dan afzeiken
Tommy_Kuklinskizondag 5 september 2004 @ 14:14
Googolplexian heeft niks verkeerd gedaan, gewoon zijn mening geventileerd op een rustige manier daar hoef je het niet mee eens te zijn maar dit is een beetje jammer

Ik vind het persoonlijk tof wat Jacco doet, omdat hij het met "liefde" doet, dat is mooi om te zien, alleen hou ik meer van een wolf in schaapskledij.
Googolplexianzondag 5 september 2004 @ 14:21
quote:
Ik vind het persoonlijk tof wat Jacco doet, omdat hij het met "liefde" doet


PEP: Volvo station? Wat voor een?
PEPzondag 5 september 2004 @ 16:36
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:21 schreef Googolplexian het volgende:

PEP: Volvo station? Wat voor een?
Maakt niet uit. Ik heb blijkbaar nog geen rijbewijs dus mag er toch niet mee rijden...
setozondag 5 september 2004 @ 22:00
quote:
Op zondag 5 september 2004 14:12 schreef Fwnk het volgende:
nee, maar je mag zelf niet eens rijden, laat staan een auto hebben (of kunnen kopen), waarom zou je anderen dan afzeiken
wat kan jij krom redeneren
NFSUndergroundIIzondag 5 september 2004 @ 22:04
Wat een Strak bakkie Jacco!
jaccozondag 5 september 2004 @ 22:14
hé gezellig hier na een weekend afwezig te zijn
VanDreadzondag 5 september 2004 @ 23:33
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 14:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hoe bevalt die RX8 nou? Is toch een 1.3 wankel met 250 pk?
super
je kan er leuk mee glijden zowel op staal als asfalt heerlijk die RWD
zeker als je DSC uitzet (vriend van me reed er dus bijna 1 tegen een hek )
de auto opzich voelt wel beetje zwaar maar doordat ie mede is ontworpen door wat race fanaten is het leuk speelgoed

jacco vind je van die "uit 1 stuk" voorlichten niets (inclusief richtinglicht)
aangezien je civic vrij strak is past dat wel
leuke ondertitel trouwes met een voorwiel honda
Googolplexianzondag 5 september 2004 @ 23:38
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:33 schreef VanDread het volgende:

[..]

super
je kan er leuk mee glijden zowel op staal als asfalt heerlijk die RWD
zeker als je DSC uitzet (vriend van me reed er dus bijna 1 tegen een hek )
de auto opzich voelt wel beetje zwaar maar doordat ie mede is ontworpen door wat race fanaten is het leuk speelgoed
Meesterlijk mooie wagen. AutoMaxx heeft er één gekocht t.b.v. de promotie van Need For Speed Underground 2.
VanDreadmaandag 6 september 2004 @ 09:53
soz voor oftopic
was iets vergeten:
DE MOTOR! dat geluid! 9000RPM is echt zoooooo geil, en dan dat piepje dat je moet schakelen
gaat ook vrij soepel, itt tot de STI's waar ik in gereden heb, want daar moet je echt goed schakelen op de limiet wil je geen whiplash krijgen

@jacco

kwam deze civic tegen.... http://members.lycos.nl/mvanwilgen/
leuke velgen ^_^
PEPmaandag 6 september 2004 @ 13:16
quote:
Op maandag 6 september 2004 09:53 schreef VanDread het volgende:
kwam deze civic tegen.... http://members.lycos.nl/mvanwilgen/
leuke velgen ^_^
(hmmm, had auto niet helemaal goed bekeken, interieur en dergelijke helemaal gemist. kewlnessfaktor is ietwat omlaag gegaan, daarom extreem euforische opmerkingen hierbij gewist. zal voortaan grondiger te werk gaan :-) )

[ Bericht 44% gewijzigd door PEP op 06-09-2004 22:21:17 ]
ShaoliNmaandag 6 september 2004 @ 13:57
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:16 schreef PEP het volgende:

[..]

Die vind ik vet! Terwijl 'ie toch ook best heftig optisch getuned is. Zal wel komen door de kleur of zo, dit is wat "minder opvallend", als je dat tenminste er van kunt zeggen. Eeeeecht een coole bak man, die uitlaat ook! Wil ik ook! Oh nee, eerst rijbewijs ofcoz...
Die vind ik dus lelijk. Lelijke achterbumper, hele lelijke spoiler, sjonnie lexuslook achterlichten. Eigenlijk is de hele achterkant fout.
PEPmaandag 6 september 2004 @ 16:00
quote:
Op maandag 6 september 2004 13:57 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

...sjonnie lexuslook achterlichten. Eigenlijk is de hele achterkant fout.
Ga jij eerst maar eens even je rijbewijs halen mannetje! (standaard antwoord op dit forum als je iets afkraakt, ik wilde de rest voor zijn)

Googolplexianmaandag 6 september 2004 @ 19:47
quote:
Op maandag 6 september 2004 09:53 schreef VanDread het volgende:
soz voor oftopic
was iets vergeten:
DE MOTOR! dat geluid! 9000RPM is echt zoooooo geil, en dan dat piepje dat je moet schakelen
gaat ook vrij soepel, itt tot de STI's waar ik in gereden heb, want daar moet je echt goed schakelen op de limiet wil je geen whiplash krijgen

@jacco

kwam deze civic tegen.... http://members.lycos.nl/mvanwilgen/
leuke velgen ^_^
I prefer RX8 over STi machtig mooie vormgeving (me is jealous)

die andere Civic :S > niet zo'n succes hoor imo. Zilver gepoten interieurdelen, demper van 13 uit een dozijn, misschien idd door de kleur iets subtieler maar eh ... ieder zijn meug
Jofunu-kunmaandag 6 september 2004 @ 19:58
Jacco, ik vroeg mij trouwens af, zijn er meerderen in SLH die op Zo'n manier gesponsort worden als jij? Ik heb wel eens met een gast van ergens in de 30 staan praten, die had een getunede Civic Coupe omstreeks 2000, beetje bordeaux-rood/paars kleurtje, stevige spoiler op de klep, en een heerlijk geluid, ik heb geen naam opgevangen, maar kan me wel herinneren dat hij een SLH sticker op z'n ruit had zitten, hij woont in de omgeving van rotterdam..

Ontopic: Keep up the good work, en laat die zeikerds maar lekker gaan, doe wat voor jezelf goed voelt, en niet wat een ander je aanlult..
jaccomaandag 6 september 2004 @ 20:37
quote:
Op maandag 6 september 2004 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jacco, ik vroeg mij trouwens af, zijn er meerderen in SLH die op Zo'n manier gesponsort worden als jij? Ik heb wel eens met een gast van ergens in de 30 staan praten, die had een getunede Civic Coupe omstreeks 2000, beetje bordeaux-rood/paars kleurtje, stevige spoiler op de klep, en een heerlijk geluid, ik heb geen naam opgevangen, maar kan me wel herinneren dat hij een SLH sticker op z'n ruit had zitten, hij woont in de omgeving van rotterdam..

Ontopic: Keep up the good work, en laat die zeikerds maar lekker gaan, doe wat voor jezelf goed voelt, en niet wat een ander je aanlult..
Er zijn er wel veel meer van SLH die gesponsord word. Ieder weer door andere bedrijven en sommige door dezelfde. Zolang je maar wat te laten zien hebt en ook veel exposure. Zodat je de bedrijven naamsbekendheid kan geven.
RedArrow68maandag 6 september 2004 @ 23:41
quote:
Op vrijdag 3 september 2004 14:03 schreef Googolplexian het volgende:
1) koppel sux idd. Bij mij moet er nog een TODA set op (1.6 > 1.8 balanced conversion) maar dat roep ik al een tijdje en de cash is er effe niet je weet hoe dat gaat. Heb ook nog deze om voor te zorgen:
[afbeelding]

2) jup... dyno [afbeelding]
toch wel netjes voor een standaard blok van 9 jaar... Honda

3) die kofferbak heb ik er niet opgezet hoor... vind je het niets moet je klagen bij Honda. Ik zelf vind het heerlijk om m'n dak op die manier in de achterkant te zien verdwijnen.

4) t0n: rofl! Wat een opmerking zeg. Als we het zo gaan benaderen ben ik erg benieuwd wat jij onder een Honda zou gooien... Remus? Sebring? Laser? hehehe... nee... deze uitlaat is nooit in Duitsland geweest maar is hier in Nederland op maat vervaardigd uit RVS. En laten we in dit topic alsjeblieft niet beginnen over hoe zinvol 4 DTM pijpen op een 1.6 zijn want ik ken nog een bak met een taartschep op de kofferbak.

5) Op vrijdag 3 september 2004 09:42 schreef Oxylus_ het volgende:
Die van Jacco vind ik wel beter, maar dat stelt ook veel meer voor.
>>> kijk, dat bedoel ik nou... je ziet het niet aan m'n auto maar toch zit er voor zo'n 5000 euri aan tuned spul op. Want waarom zou je een auto bouwen die er uitziet alsof íe kan vliegen (effe in het midden gelaten of ie dat wel of niet kan) zonder goede remmen of wegligging? Als stopping-power en wegligging helemaal perfect zijn (getting there) komt er meer power-spul op. Als ik daar dan uiteindelijk mee klaar ben ga ik me zorgen maken over het uiterlijk.


ik ben er blij mee Jacco vast ook wel met zijn bak. en zo hoort 't. Mijn mening is allang gegeven en je kan het met me eens zijn of niet. Wat Jacco doet vind ik niet mooi (zonde zelfs) maar als je je druk gaat maken om mijn mening hecht je er kennelijk teveel waarde aan. Voor slijmen en een oneerlijke mening moet je bij mij betalen peace
Zal wel lekker trekke haha
Googolplexiandinsdag 7 september 2004 @ 14:11
quote:
Op maandag 6 september 2004 23:41 schreef RedArrow68 het volgende:

[..]

Zal wel lekker trekke haha
trekken als in acceleratie: yup

trekken als in caravan: geen idee. who cares
jaccodinsdag 7 september 2004 @ 17:25
quote:
Op zondag 5 september 2004 23:33 schreef VanDread het volgende:

[..]

super
je kan er leuk mee glijden zowel op staal als asfalt heerlijk die RWD
zeker als je DSC uitzet (vriend van me reed er dus bijna 1 tegen een hek )
de auto opzich voelt wel beetje zwaar maar doordat ie mede is ontworpen door wat race fanaten is het leuk speelgoed

jacco vind je van die "uit 1 stuk" voorlichten niets (inclusief richtinglicht)
aangezien je civic vrij strak is past dat wel
leuke ondertitel trouwes met een voorwiel honda
Van die one piece lichten is de pasvorm echt slecht. Dus die komen er bij mij niet in.
jaccodonderdag 9 september 2004 @ 18:23
En een luxe middenconsole erbij dus ff in de juiste kleur spuiten en monteren. En vandaag is de spoiler binnen gekomen dus die word ook zeer binnekort gemonteerd.

Juggernautdonderdag 9 september 2004 @ 21:24
en wat is daar luxe aan??
jaccodonderdag 9 september 2004 @ 22:09
quote:
Op donderdag 9 september 2004 21:24 schreef Juggernaut het volgende:
en wat is daar luxe aan??
Bij de standaard consoles houd hij onder de asbak en sigarettenaansteker op. En hier gaat hij verder met 2 vakjes

De spoiler word zaterdag opgehaald
BazzoSvrijdag 10 september 2004 @ 10:36
quote:
Op donderdag 9 september 2004 22:09 schreef jacco het volgende:

[..]

Bij de standaard consoles houd hij onder de asbak en sigarettenaansteker op. En hier gaat hij verder met 2 vakjes

De spoiler word zaterdag opgehaald
euh, dus onder de asbak zit helemaal niks bij een std console?
t0nvrijdag 10 september 2004 @ 12:04
Kut jeroen!

Ik wilde dat ding van Frans!
-Muse-vrijdag 10 september 2004 @ 12:19
Mooie bak, alleen jammer van de spoiler...

En verder ben ik het met PEP eens, accepteer elkaars mening, ookal is die niet altijd leuk om te lezen
MegAvrijdag 10 september 2004 @ 22:29
quote:
Op donderdag 9 september 2004 22:09 schreef jacco het volgende:

[..]

Bij de standaard consoles houd hij onder de asbak en sigarettenaansteker op. En hier gaat hij verder met 2 vakjes

De spoiler word zaterdag opgehaald
ik heb ook van die vakjes en ik heb maar een 1.3 civic
jaccozaterdag 11 september 2004 @ 09:31
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 12:04 schreef t0n het volgende:
Kut jeroen!

Ik wilde dat ding van Frans!
Connecties
t0ndinsdag 28 september 2004 @ 12:58
Hey Vogel, nog nieuws?
jaccodinsdag 28 september 2004 @ 17:35
Uhm, aankomende vrijdag word de NX kit opgehaald. Verder worden er wat ideen op papier gezet en een plan gemaakt voor aankomende zomer.

iig een andere kleur en nog meer one of a kind dingen.

En heb afgelopen weekend 2 dagen op Full-Speed gestaan en ook daar weer veel contacten gemaakt. Dus al met al een goed weekend en nog betere vooruitzichten

jaccodinsdag 28 september 2004 @ 17:37
MightyRavendinsdag 28 september 2004 @ 18:30
Zoals de engelsen zo mooi zeggen "not my cup of thea"
Maar zonder meer respect voor het werk dat je verricht hebt, en onthou: JIJ moet er tevreden mee zijn dus doe lekker wat je zelf mooi vind en nodig acht, als wij het ook wat vinden is het mooi megenomen voor je ego, vinden wij het niks lekker belangrijk...
-Eddow-donderdag 25 november 2004 @ 22:14
Jacco, hoe staat het ermee ?
zinloosvrijdag 26 november 2004 @ 00:04
Persoonlijk vind ik je velgen een btje te klein (of je wielkasten te groot ) maar verder ziet ie er wel cool uit. Niet echt mijn smaak qua auto, maar toch vet!!

Goed bezig
t0nvrijdag 26 november 2004 @ 09:51
17" man, onder 'n honda.

Is vaak toch wel de max hoor.
jaccozaterdag 27 november 2004 @ 12:30
Ik sta dit weekend op Speed en Design. Voor de rest veel veranderingen op stapel
RaTzzaterdag 27 november 2004 @ 21:55
Op Speed & Design 2004

t0nzaterdag 27 november 2004 @ 22:06
staat er netjes bij, ik ben er morgen ook... kom wel ff met je praten, Jeroen.
#ANONIEMzondag 28 november 2004 @ 03:48
OMG!!!!!
WhiteAssNiggazondag 28 november 2004 @ 21:11
Ik heb je auto zien staan op speed & design, en ik vind het een hele mooie auto worden, afgezien van de spoiler, maar dat heeft waarschijnlijk het meest met smaak te maken van de hele auto. Top!!
chirenmaandag 29 november 2004 @ 04:51
Mijn mening: Het lijkt er bij mij een beetje op dat je gewoon een voorbumper, een achterbumper, 2 skirts, een setje velgen en een grote strijkplank besteld hebt, gespoten hebt, erop geplakt hebt en dat daarmee de kous af was ofzo, en dat je nu lekker op shows staat met een auto die eigenlijk weinig voorstelt. Hij is zelfs nog de originele kleur... Ik vind het behoorlijk Sjonnie. Vind je het nu niet vervelend dat je er met zo'n snel uitziende wagen nog door vele 8v golfjes eruit wordt gereden bij het stoplicht? En als het je echt alleen maar te doen is om het stylen, om de mooiheid, waarom dan toch nog de motorswap of de NX?

Het zou ook leuk zijn als je ook zou reageren op de mensen die een andere mening hebben als de mensen die het wél een vette bak vinden (wat overigens hun goed recht is). Nu kom je een beetje over als iemand die het topic alleen maar leest om zijn ego op te krikken, en niet tegen kritiek kan.

Misschien steken beide partijen er wat van op
Annemaandag 29 november 2004 @ 09:59
quote:
Op maandag 29 november 2004 04:51 schreef chiren het volgende:
Mijn mening: Het lijkt er bij mij een beetje op dat je gewoon een voorbumper, een achterbumper, 2 skirts, een setje velgen en een grote strijkplank besteld hebt, gespoten hebt, erop geplakt hebt en dat daarmee de kous af was ofzo.
Beetje mee eens is
Tjabbomaandag 29 november 2004 @ 10:42
Chiren, ijsmeis,

Als jullie nu eens de topics doorlezen vanaf het eerste deel, dan weet je dat deze discussie al vaker gevoerd is en volledig overbodig.
Er is gekozen voor éérst show, dan pas Go.

Daarnaast ff algemeen:

Waarom denkem mensen toch dat een tuningproject binnen een jaar afgerond is?
Wat spoilers bestellen kan iedereen, maar wil je zeldsaam spul, dan zul je toch echt meer dinero neer moeten leggen + langer wachten op je spullen ivm levertijden.

Het verschil tussen een tuningproject en een sjonniegast die zijn auto styled, is vooral de zorgvuldigheid waarmee onderdelen bij elkaar zijn gezocht, ipv een bodykit die besteld is bij de autostyle.

Annemaandag 29 november 2004 @ 10:49
Ik had geen zin in een discussie Maar mijn mening geven doe ik graag
Maare, hoe lang is Jacco nou wel niet bezig?
En eerst show.. mja.. zoals ik al zei.. ik vind het nog steeds niet zoveel bijzonders qua uiterlijk

Enne, ik weet niet of dat laatste gedeelte gericht is op mij en me vriend maar dan reageer ik er maar even op
De skirts die wij hebben besteld bijvoorbeeld, komen niet van autostyle.
En wij hebben daar gewoon meer dan een half jaar mee liggen kutten.
En zoals je denk ik wel weet hebben we ook pech gehad met dat ongeluk en heeft de auto meer dan 4 maanden bij de schadehersteller gestaan.

En toch hebben we de auto 'afgekregen' in 2 jaar Inclusief uiterlijk en 'innerlijk'.
En bij Jacco duurt de buitenkant best lang imho
En dat is niet erg.. dat moet ieder voor zich weten en wie weet valt het hier ook allemaal tegen, etc
Maar, dan mag ik toch wel degelijk zeggen dat ik het nog niet veel vind?
ShaoliNmaandag 29 november 2004 @ 10:49
quote:
Op maandag 29 november 2004 04:51 schreef chiren het volgende:
Vind je het nu niet vervelend dat je er met zo'n snel uitziende wagen nog door vele 8v golfjes eruit wordt gereden bij het stoplicht?
Een civic is standaard niet langzaam. Bij Golfjes is het ten eerste de vraag of ze uberhaupt nog rijden als het licht op groen staat, en ten tweede houd de gemiddelde lopende Golf een Civic echt niet bij.
Drive-rmaandag 29 november 2004 @ 11:02
quote:
Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Een civic is standaard niet langzaam. Bij Golfjes is het ten eerste de vraag of ze uberhaupt nog rijden als het licht op groen staat, en ten tweede houd de gemiddelde lopende Golf een Civic echt niet bij.
Een civic is standaard ook niet snel.... sorry, maar zelf gti-tjes en al dat spul zijn niet echt snel, laten we zeggen dat ze vlot zijn?
RedArrow68maandag 29 november 2004 @ 16:35
quote:
Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef ijsmeis het volgende:
En toch hebben we de auto 'afgekregen' in 2 jaar Inclusief uiterlijk en 'innerlijk'.
En bij Jacco duurt de buitenkant best lang imho
En dat is niet erg.. dat moet ieder voor zich weten en wie weet valt het hier ook allemaal tegen, etc
Maar, dan mag ik toch wel degelijk zeggen dat ik het nog niet veel vind?
Er is ook zoiets als geld... Misschien studeert Jacco nog en al die hardware e.d is ook niet goedkoop.. en zeker niet als je je studie bijvoorbeeld zelf moet dokken enzo..
Annemaandag 29 november 2004 @ 17:46
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:35 schreef RedArrow68 het volgende:

[..]

Er is ook zoiets als geld... Misschien studeert Jacco nog en al die hardware e.d is ook niet goedkoop.. en zeker niet als je je studie bijvoorbeeld zelf moet dokken enzo..
Mijn vriend studeert ook en moet ook alles zelf dokken. .
#ANONIEMmaandag 29 november 2004 @ 17:55
Ik woon op mezelf, heb een Full-time baan, en kwa tuning ben ik wel wat duurder uit dat TupperWare Party Zone!

Ga maar is een 2JZ-GTE Engine kopen, en een T88 Turbo erop. Dat is pas Tuning!
BazzoSmaandag 29 november 2004 @ 18:05
quote:
Op maandag 29 november 2004 17:55 schreef Estolan het volgende:
Ik woon op mezelf, heb een Full-time baan, en kwa tuning ben ik wel wat duurder uit dat TupperWare Party Zone!

Ga maar is een 2JZ-GTE Engine kopen, en een T88 Turbo erop. Dat is pas Tuning!
Jacco doet eerst aan styling.

-edit-
Je bent trouwens de zoveelste die geen respect heeft voor het werk wat anderen in hun auto's stoppen, en daar kots ik op
#ANONIEMmaandag 29 november 2004 @ 18:21
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:05 schreef BazzoS het volgende:

[..]

Jacco doet eerst aan styling.

-edit-
Je bent trouwens de zoveelste die geen respect heeft voor het werk wat anderen in hun auto's stoppen, en daar kots ik op
Heb ik dat gezegd??

NEE

Maar tis zowieso zonde om eerst Styling te doen

Show-No-Go

als je dat geld in Motorisch Tuning steekt, kom je al een eind

Maarja het blijft een 4 Cillinder Mietje met Voorwielaandrijving
BazzoSmaandag 29 november 2004 @ 18:23
quote:
Op maandag 29 november 2004 18:21 schreef Estolan het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd??

NEE

Maar tis zowieso zonde om eerst Styling te doen

Show-No-Go

als je dat geld in Motorisch Tuning steekt, kom je al een eind

Maarja het blijft een 4 Cillinder Mietje met Voorwielaandrijving
JA!
Ik vind "TupperWare Party Zone" niet echt respectvol overkomen

En over die mening van jou dat geld in show stoppen zonde is, dat is je eigen mening.
Vlieg nou eens op met je mening zo door te drammen en laat hem zijn eigen hobby hebben!

Jacco, keep up the good work
#ANONIEMmaandag 29 november 2004 @ 19:01
4 Cillinder Mietjes

Only Milk and Juice comes in 2L
setomaandag 29 november 2004 @ 19:10
in hoeveel topics heb je nou al gepost over je 2jz?
KeessieXmaandag 29 november 2004 @ 19:11
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:01 schreef Estolan het volgende:
4 Cillinder Mietjes

Only Milk and Juice comes in 2L
Ghehehe hoeveel vermogen heeft dat ding van jou dan inmiddels?
MewBiemaandag 29 november 2004 @ 19:17
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:11 schreef KeessieX het volgende:

[..]

Ghehehe hoeveel vermogen heeft dat ding van jou dan inmiddels?
2x de helft
Juggernautmaandag 29 november 2004 @ 19:21
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:10 schreef seto het volgende:
in hoeveel topics heb je nou al gepost over je 2jz?
ach kom op! het is alles wat die jongen heeft. laat hem toch
#ANONIEMmaandag 29 november 2004 @ 19:30
UHm overal, want het is de TOP

Btw 450pk 444Nm

Why?

Ik zeg, 2JZ-GTE. T66 Single

Dank U
Cyberdoggmaandag 29 november 2004 @ 20:45
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:30 schreef Estolan het volgende:
UHm overal, want het is de TOP

Btw 450pk 444Nm

Why?

Ik zeg, 2JZ-GTE. T66 Single

Dank U
Uit een 6 in lijn turbo komt echt wel meer dan 444Nm koppel lijkt mij. ]
#ANONIEMmaandag 29 november 2004 @ 20:58
MKIV heeft 441Nm Stock 6 cillinder in lijn 3.0i TwinTurbo
Pumatjemaandag 29 november 2004 @ 21:02
leuk, maar een verrrrschrikkelijk lelijke achterspoiler
Annemaandag 29 november 2004 @ 21:02
Offtopic

Nu maar weer ontopic voordat de modjes in moeten grijpen
Jofunu-kunmaandag 29 november 2004 @ 21:06
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:58 schreef Estolan het volgende:
MKIV heeft 441Nm Stock 6 cillinder in lijn 3.0i TwinTurbo
Ik dacht het al te zien aan je motoraanduiding, beetje opscheppen met je Supra TT, tegenover een normale kerel met een redelijk dure hobby.. Ga ff lekker je banden afroken in een of andere villawijk dan iemands hobby af zitten kraken..
ThaFreakmaandag 29 november 2004 @ 21:08
KAPPEN MET OFFTOPIC
#ANONIEMmaandag 29 november 2004 @ 21:09
quote:
Op maandag 29 november 2004 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Ik dacht het al te zien aan je motoraanduiding, beetje opscheppen met je Supra TT, tegenover een normale kerel met een redelijk dure hobby.. Ga ff lekker je banden afroken in een of andere villawijk dan iemands hobby af zitten kraken..
???

Ik heb een Nissan 200SX schatebout

maar daar komt dus een 2JZ in ( oftewel een MK4 blok ja )

Interessante Hobby auto dan??


Maar ja, ontopic

ben er mee eens dat die Spoiler gewon niete cht mooi is, ben ook geen voorstander van grote open bumpers ( en zeker geen racegaas ) als er geen Intercooler ofzo achter zit. tis dan zo'n loos gat
Pumatjemaandag 29 november 2004 @ 21:17
Vroem vroem, Iieieeeehhhh, vrooooeeem vrooeem
Pumatjemaandag 29 november 2004 @ 21:19
Ben ook totaal geen voorstander van dat racegaas , spuit het dan zwart ofzo. en die spoiler past niet bij de rest vande vormgeving van de auto.

verder nogmaals echt een moooi bakkie
iedereen zijn eigen smaak dan maar
Tjabbodinsdag 30 november 2004 @ 00:35
quote:
Op maandag 29 november 2004 10:49 schreef ijsmeis het volgende:


Enne, ik weet niet of dat laatste gedeelte gericht is op mij en me vriend maar dan reageer ik er maar even op
De skirts die wij hebben besteld bijvoorbeeld, komen niet van autostyle.
En wij hebben daar gewoon meer dan een half jaar mee liggen kutten.
En zoals je denk ik wel weet hebben we ook pech gehad met dat ongeluk en heeft de auto meer dan 4 maanden bij de schadehersteller gestaan.
Het was tegen jou noch tegen je vriend bedoeld. Gewoon in het algemeen, niet meer niet minder.
Ik had de link met de auto van je vriend helemaal nog niet gelegd
Dat jij dat wel doet zegt misschien meer over jou dan ?

En geld speelt ook een rol he. niet alles kan in 1x. Kijk wat Jacco doet is ook niet echt mijn smaak, maar ieder zijn ding weet je. En hij is er serieus mee bezig, wat wil je nog meer! Ik heb daar echt respect voor, juist dat hij volhoudt terwijl het project 'al zo lang' loopt.

Geld speelt ook een rol weet je, en niet iedereen heeft zomaar een paar flinke duiten op de bank.
jacksondinsdag 30 november 2004 @ 00:42
hmmmzz... niet echt mijn ding dat uiterlijke gedeelte.... die vleugel maakt het echt een ramp trouwens! Hoe kan je dat nou mooi vinden.

Loopt het nog een beetje zo'n ding of vlieg ik je voorbij met mijn barrel van een volvo 440 ?

Uiteraard gewoon doorgaan zoals meneer stevens zou zeggen
BuBbliNdinsdag 30 november 2004 @ 07:23





Originele civic dxi uit '94, behalve de velgen (alu. OZ Superleggera zilver 7x16) en banden (Toyo Proxes T1-S 205/45/R16)

zonder powersteer...ken je nagaan

maar mooie civic heb je opgebouwd

was je trouwens ook op Pimp My Ride van 18 oktober j.l met je car?

[ Bericht 7% gewijzigd door BuBbliN op 30-11-2004 07:48:52 ]
Annedinsdag 30 november 2004 @ 12:09
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 00:35 schreef Tjabbo het volgende:

[..]

Het was tegen jou noch tegen je vriend bedoeld. Gewoon in het algemeen, niet meer niet minder.
Ik had de link met de auto van je vriend helemaal nog niet gelegd
Dat jij dat wel doet zegt misschien meer over jou dan ?

En geld speelt ook een rol he. niet alles kan in 1x. Kijk wat Jacco doet is ook niet echt mijn smaak, maar ieder zijn ding weet je. En hij is er serieus mee bezig, wat wil je nog meer! Ik heb daar echt respect voor, juist dat hij volhoudt terwijl het project 'al zo lang' loopt.

Geld speelt ook een rol weet je, en niet iedereen heeft zomaar een paar flinke duiten op de bank.
Misschien ligt dat wel aan mij ja
Máár, dat komt meestal doordat als we bijvoorbeeld zeggen dat we in een crx rijden er meteen van die vooroordelen worden gemaakt
Vandaar!

Maare, ik vind persoonlijk dat je dan niet aan je auto moet gaan beginnen als je het geld er niet voor hebt.
jacksondinsdag 30 november 2004 @ 14:59
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:09 schreef ijsmeis het volgende:


Maare, ik vind persoonlijk dat je dan niet aan je auto moet gaan beginnen als je het geld er niet voor hebt.
Ben ik het helemaal mee eens. En voordat ik dan zou zeggen van "kijk mij eens met mijn auto" zou ik wel een dikke 6 pitter onder de kap willen hebben of 4 cilinder met Turbo ofzo.

Nou moet ik ook zeggen dat ik warmer word van een witte golf 3 VR6 dan een prachtig uiterlijk getunede honda civic ofzo. Maar da's allemaal persoonlijk natuurlijk !!! )
chirendinsdag 30 november 2004 @ 18:45
Misschien kunnen we hem opgeven bij www.laughatrice.com
Pumatjedinsdag 30 november 2004 @ 19:01
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 12:09 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Misschien ligt dat wel aan mij ja
Máár, dat komt meestal doordat als we bijvoorbeeld zeggen dat we in een crx rijden er meteen van die vooroordelen worden gemaakt
Vandaar!

Maare, ik vind persoonlijk dat je dan niet aan je auto moet gaan beginnen als je het geld er niet voor hebt.
van wie is de auto als ik vragen mag, van jou of je vriend?
Annedinsdag 30 november 2004 @ 22:30
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 19:01 schreef Pumatje het volgende:

[..]

van wie is de auto als ik vragen mag, van jou of je vriend?
Oorspronkelijk van mijn vriend
Pumatjedinsdag 30 november 2004 @ 22:40
van wie is hij? Op zijn naam, en dergelijke?

want het valt me op dat je het steeds over " onze " auto hebt, maar zodra t stukje over uitgaves aan de auto ging kwam jij zelf niet in de post voor.
jacksondinsdag 30 november 2004 @ 23:05
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 22:40 schreef Pumatje het volgende:
van wie is hij? Op zijn naam, en dergelijke?

want het valt me op dat je het steeds over " onze " auto hebt, maar zodra t stukje over uitgaves aan de auto ging kwam jij zelf niet in de post voor.
Zo gaat dat met vrouwen... dat weet je toch ?
Fiets-toeterdinsdag 30 november 2004 @ 23:15
Mooie auto Jacco!
ThaFreakdinsdag 30 november 2004 @ 23:17
laatste waarschuwing, ontopic ander gaan er post verwijderd worden.....
zonder pardon zonder waarschuwing.....
KAPPEN DUS
jaccodonderdag 2 december 2004 @ 17:42
op zich wel gezellig hier hoe ging die gezegde ook alweer.

Rome is niet in 1 dag gebouwd.
Fugiedonderdag 2 december 2004 @ 18:40
quote:
Op donderdag 2 december 2004 17:42 schreef jacco het volgende:
Rome is niet in 1 dag gebouwd.


maar rome is dan ook een mooie stad

wanneer staan de volgende grote dingen geplanned? Anytime soon of gaat het nog ff duren ?
jaccovrijdag 3 december 2004 @ 17:43
Volgend jaar andere kleur en de NX set word ingebouwd. En de carbon motorkap moet er nog steeds aankomen. De andere spoiler is inmiddels wel binnen.
#ANONIEMvrijdag 3 december 2004 @ 17:56
1 vraag

Waarom wil je eigenlijk een Turbo op je auto, en blijf je alsmaar geld uitgeven aan andere dingen,m zodat dat Motorisch Tunen wat je wilt, geowon op die manier niet echt mogelijk is?
KeessieXvrijdag 3 december 2004 @ 18:06
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:56 schreef Estolan het volgende:
1 vraag

Waarom wil je eigenlijk een Turbo op je auto, en blijf je alsmaar geld uitgeven aan andere dingen,m zodat dat Motorisch Tunen wat je wilt, geowon op die manier niet echt mogelijk is?


Het gaat er toch om waar je prioriteiten liggen, kijk als dat ding optisch helemaal klaar is en hij ziet er super strak uit dan kan je daarna toch motorisch beginnen, en stel dat et nog 5 jaar duurt... Boeie ik neem aan dat ie em niet weg gaat doen binnen die tijd, toch Jacco?

Vd rest vin ik et wel een mooie bak, egt vet dat er zoveel werk in zit... Maar niet mijn stijl ik hou et bij franse autookes Maareh ga zo door zouk zeggen...
#ANONIEMvrijdag 3 december 2004 @ 18:07
ik vroeg het daarom ook aan Jacco he wijsneus
KeessieXvrijdag 3 december 2004 @ 18:12
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 18:07 schreef Estolan het volgende:
ik vroeg het daarom ook aan Jacco he wijsneus


Ohja ik weet et ook altijd weer
Jyrunzaterdag 4 december 2004 @ 11:29
quote:
Op dinsdag 30 november 2004 18:45 schreef chiren het volgende:
Misschien kunnen we hem opgeven bij www.laughatrice.com


eerlijk gezegd zijn de figuren die op die foto's staan kansloser dan diegenen van wie de auto's zijn.
jaccozondag 5 december 2004 @ 13:07
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 17:56 schreef Estolan het volgende:
1 vraag

Waarom wil je eigenlijk een Turbo op je auto, en blijf je alsmaar geld uitgeven aan andere dingen,m zodat dat Motorisch Tunen wat je wilt, geowon op die manier niet echt mogelijk is?
Ik koop eerst een ander blok. Maar dat gaat niet zo makkelijk ik wil een B18c6 maar dan wel een GSR uitvoering. En krijg misschien binnekort een optie op zo'n blok. Met turbo erbij. Dus even afwachten wat daar uitkomt.

En tot die tijd geef ik mijn geld uit aan andere leuke dingen.
#ANONIEMzondag 5 december 2004 @ 15:39
ok duidelijk
t0nzondag 5 december 2004 @ 15:48
quote:
Op zondag 5 december 2004 13:07 schreef jacco het volgende:

[..]

Ik koop eerst een ander blok. Maar dat gaat niet zo makkelijk ik wil een B18c6 maar dan wel een GSR uitvoering. En krijg misschien binnekort een optie op zo'n blok. Met turbo erbij. Dus even afwachten wat daar uitkomt.

En tot die tijd geef ik mijn geld uit aan andere leuke dingen.
Is er iets wat jij niet van eus overkoopt?
Henkmanzwoensdag 15 december 2004 @ 18:16
Kan het zijn dat ik je in Enschede heb zien rijden laatst? Ik zag een soortgelijke Civic als op jouw pics (ook zelfde kleur) maar met een raamband met StreetGlow erop in de buurt van het saxion..

Als jij het was zat je bijrijder een fietsende chickie op het fietspad na te schreeuwen
Delnoozdonderdag 16 december 2004 @ 11:08
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:16 schreef Henkmanz het volgende:
Als jij het was zat je bijrijder een fietsende chickie op het fietspad na te schreeuwen
en die vroeg vast de tijd
jaccodonderdag 16 december 2004 @ 17:14
Nee dat ben ik niet geweest heb weinig in Enschede te zoeken. En op het moment werken mijn electrische ramen niet. Omdat de aansluiting aan het verplaatsen ben.
furankuzondag 27 februari 2005 @ 22:53
*kick

Heb nu alle delen doorgelezen.. vind het wel fantastisch om zo'n leuk gedetaileerd verslag te lezen, maar ik heb geen foto's gezien hoe het er nu van binnen uitziet. Dat vind ik jammer
Oh ja, ik ben trouwens benieuwd hoeveel dit ongeveer gekost heeft
Just0donderdag 3 maart 2005 @ 00:06
Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe de zaken er nu voor staan 3 maanden na je laatste reactie zeg maar Dus laat ff wat horen als je wil
jaccodonderdag 3 maart 2005 @ 17:57
Uhm ben er nog. Heb inmiddels een carbon motorkap gemonteerd maar heb nu even andere prioriteiten. Wees gerust er word nog steeds hard aan gewerkt. Aankomende maandag gaat hij weg en word het onderstel vervangen eigenlijk alles wat niet meer goed was zoals ashoezen aandrijfassen en dergelijke.
xCRXDOHCxdonderdag 3 maart 2005 @ 19:14
Dit is mijn project,alleen doe k er verder nix meer aan.
Hij staat nu te koop,vandaar.



BazzoSdonderdag 3 maart 2005 @ 19:18
jammer dat ie zo hoog op de poten staat, voor de rest niks van te zeggen
Die motordemper heeft ook wel iets
jaccodonderdag 3 maart 2005 @ 19:37
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 19:14 schreef xCRXDOHCx het volgende:
Dit is mijn project,alleen doe k er verder nix meer aan.
Hij staat nu te koop,vandaar.

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooie CRX verkoop je de velgen ook los?
t0nvrijdag 4 maart 2005 @ 09:21
Kan ze erl wel onder uit schroeven voor je, ding staat bij mij in 't dorp.
Annevrijdag 4 maart 2005 @ 09:32
Patrick, je gaat voor de motoren? .
Remonmaandag 7 maart 2005 @ 11:08
nog updates?
xCRXDOHCxmaandag 7 maart 2005 @ 22:36
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 19:37 schreef jacco het volgende:

[..]

Mooie CRX verkoop je de velgen ook los?
Ik kijk eerst of ik de auto met velgen kan verkopen,is meer interesse voor, dan zonder 17 inch velgen.
Anders verkoop ik ze los,k neem aan dat je interesse in de velgen hebt?
xCRXDOHCxmaandag 7 maart 2005 @ 22:37
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:21 schreef t0n het volgende:
Kan ze erl wel onder uit schroeven voor je, ding staat bij mij in 't dorp.
haha,dat lukt je toch niet
xCRXDOHCxmaandag 7 maart 2005 @ 22:38
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
Patrick, je gaat voor de motoren? .
Vraag snap ik ff niet? je weet toch dat ik er al een heb ?
BazzoSmaandag 7 maart 2005 @ 23:19
quote:
Op maandag 7 maart 2005 22:38 schreef xCRXDOHCx het volgende:

[..]

Vraag snap ik ff niet? je weet toch dat ik er al een heb ?
Denk dat ze bedoelt dat je je auto weg doet, en nu helemaal voor de motoren gaat, qua tuning e.d.
Delnoozdinsdag 3 mei 2005 @ 11:30
Om maar eens een topic uit het stof te halen....

doe je er nog wat aan?

als ik even terug lees: een spoiler was er, carbon motorkap, andere kleur, nx-kit, geheel ander motorblok

ben benieuwd...
t0ndinsdag 3 mei 2005 @ 11:50
Dingetje komt te koop te staan.
Jofunu-kundinsdag 3 mei 2005 @ 12:00
Jacco doet m weg?
t0ndinsdag 3 mei 2005 @ 12:09
Ja.
Delnoozdinsdag 3 mei 2005 @ 12:11
huh. wrom?
t0ndinsdag 3 mei 2005 @ 12:17
School enzo. 't fijne weet ik er ook niet van, kzal hem er eens op wijzen als hij op msn is.
jaccodinsdag 3 mei 2005 @ 17:56
De auto staat idd te koop. Voor mensen die interesse hebben kunnen mailen naar jacco@fok.nl.

Heb ook nog een NX set te koop en een racespex spoiler.

De reden dat de auto weggaat is dat ik met een HBO opleiding Journalistiek ga beginnen. En dus weer student ga worden. En daar past deze auto helaas niet bij. Wil op den duur toch een RWD auto gaan rijden en dat word naar alle waarschijnlijkheid een nissan.

Ben nu erg druk met gofaster. Heb dus ook mijn oude baan opgezegd om me helemaal op deze richting te focussen.

voor vragen en/of opmerkingen laat ze maar komen

Hij staat er nu zo bij zonder modder en vleugel

noideadinsdag 3 mei 2005 @ 18:47
Nissan 200sx?
jaccodinsdag 3 mei 2005 @ 18:55
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:47 schreef noidea het volgende:
Nissan 200sx?
Nee minstens een S14
noideadinsdag 3 mei 2005 @ 19:04
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 18:55 schreef jacco het volgende:

[..]

Nee minstens een S14
Das toch ook een 200sx.

Of doe gewoon het beste, een s13 met s14 motor.
jaccodinsdag 3 mei 2005 @ 19:37
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:04 schreef noidea het volgende:

[..]

Das toch ook een 200sx.

Of doe gewoon het beste, een s13 met s14 motor.
S14 is volgens mij een 240sx. Vind het model van de S13 alleen niet mooi.

Maar eerst maar eens studeren en daarna zien we wel weer verder.
noideadinsdag 3 mei 2005 @ 19:46
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:37 schreef jacco het volgende:

[..]

S14 is volgens mij een 240sx. Vind het model van de S13 alleen niet mooi.

Maar eerst maar eens studeren en daarna zien we wel weer verder.
Haha idd eerst studeren, want een s14 is zeer zeker geen 240sx. Maar goed succes ermee en ik kijk uit naar een volgend project topic in de toekomst.
jaccodinsdag 3 mei 2005 @ 19:50
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:46 schreef noidea het volgende:

[..]

Haha idd eerst studeren, want een s14 is zeer zeker geen 240sx. Maar goed succes ermee en ik kijk uit naar een volgend project topic in de toekomst.
Heb me vergist,een 200sx is idd een S14 maar een S13 is dus ook een 200sx alleen dan een ouder type. En die 240sx is een amerikaanse uitvoering met een 2,4 liter blok.

Zo genoeg gestudeerd nu aan het bier
H3rt0gJ4ndinsdag 3 mei 2005 @ 20:29
en voor hoeveel staat tie nu eigenlijk te koop? ben wel erg benieuwd eigenlijk voor hoeveel je zoiets te koop zet na zoveel werk...

succes met je nieuwe studie iig.
Just0maandag 17 oktober 2005 @ 16:44
*schop*, ben ook wel benieuwd wat zo'n dingetje dan nu mag kosten
Jofunu-kunmaandag 17 oktober 2005 @ 22:11
Ik denk dat je zeker wel rond de 5000 mag verwachten..

Ik heb de auto vandaag nog gezien, en er ff in gezeten, wat een prachtding..
jaccodinsdag 18 oktober 2005 @ 18:50
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:29 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
en voor hoeveel staat tie nu eigenlijk te koop? ben wel erg benieuwd eigenlijk voor hoeveel je zoiets te koop zet na zoveel werk...

succes met je nieuwe studie iig.
bedankt, de auto staat voor 4500 euro te koop. Zou dus zeggen grijp je kans
firecowdinsdag 18 oktober 2005 @ 23:44
Ga wel voor de s14a die heeft teminsten een mooie front look.... de normale s14 kijkt zo sloom
Just0zaterdag 22 oktober 2005 @ 18:08
Binnenkort weer een nieuw project Jacco? Heb het de laatste tijd allemaal niet zo erg gevolgd, maar het is een beetje schaars met de leuke projectjes...
t0nwoensdag 26 oktober 2005 @ 10:55
echt helemaal lijp waarvoor je die motorkap verkocht hebt homo
jaccowoensdag 26 oktober 2005 @ 13:11
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 10:55 schreef t0n het volgende:
echt helemaal lijp waarvoor je die motorkap verkocht hebt homo
Voor meer krijg je hem toch niet kwijt, dan kan je net zo goed een nieuwe kopen
t0nwoensdag 26 oktober 2005 @ 14:07
en ik nog zeggen dat je 't tegen mij moest zeggen.. maar neeeeeee

nu moet ik 'n avond met je vriendin / ex? doen.
jaccowoensdag 26 oktober 2005 @ 18:29
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:07 schreef t0n het volgende:
en ik nog zeggen dat je 't tegen mij moest zeggen.. maar neeeeeee

nu moet ik 'n avond met je vriendin / ex? doen.
Hou dat soort dingen dan ook warm, ik vergeet dat altijd.

En pech voor jou want het is nog steeds mijn girl
t0ndonderdag 27 oktober 2005 @ 10:37
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 18:29 schreef jacco het volgende:

[..]

Hou dat soort dingen dan ook warm, ik vergeet dat altijd.
Ze zei idd dat je wat vergeet achtig bent af en toe.