zie jij geblindeerde ramen?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:00 schreef Dr.No het volgende:
Dit is gewoon een prototype foute auto.
vandaar dat die gasten hun ramen blinderen want ik zou me ook kapot schamen om hier in te rijden.
mocht ie t bovengenoemde setje hebben dan heeft de wing wel enigzins nut ....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:53 schreef Conflict het volgende:
Afgezien van die vleugel is het een vette bak!
nee ....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:44 schreef method21 het volgende:
[..]
mocht ie t bovengenoemde setje hebben dan heeft de wing wel enigzins nut ....
Wat zijn de verschillen met je huidige blok?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 19:04 schreef jacco het volgende:
En ga idd voor een B18c1 motorblok uit een ITR. Hier een foto van een soortgelijk blok. Ben al druk zoekende naar een goed en exemplaar met alles erop en eraan
[afbeelding]
En jij kan japans? maar het probleem is vaak dat de blokken idd niet veel kosten maar het reansport naar Nederland kost dan wel klauwen vol met geldquote:Op zondag 22 augustus 2004 11:30 schreef noidea het volgende:
Je moet gewoon zoeken op http://auctions.yahoo.co.jp daar is ook het sr20 blok in het topic Project Nissan 200sx vandaan, blokken kosten daar echt niks.
En daarom ga ik juist naar Amerika. Voer b18c1 maar eens in op yahoo daar kom ik echt niet uit.quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:54 schreef noidea het volgende:
Nee ik kan geen japans, je moet een tussenpersoon hebben in japan. En gewoon het bloktype intypen bij de search krijg je al resultaten.
Gewoon naar http://www.worldlingo.com(...)ingo_translator.html gaan. De website invullen. Bon-taal en doel-taal en hij gaat de complete website voor je vertalen. Super handig!quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:54 schreef noidea het volgende:
Nee ik kan geen japans, je moet een tussenpersoon hebben in japan. En gewoon het bloktype intypen bij de search krijg je al resultaten. (en een vertaalprogramma wil ook weleens helpen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |