De eerste ronde van het Tournement is bijna voorbij! We wachten in spanning op de stem van Tom_Tom-!! Op wie zal hij stemmen? Wie gaat er door en wie blijft achter? We zien het volgende week, in ShowChat!!quote:Maaltijdsalade a la Dizer voor 2 á 3 personen.
met 1000 Islands dressing a la Dizer
Sla benodigheden:
Wilde Sla
Zon gedroogde tomaten
1 rode Paprika
Groene Knoflook Olijven
Geraspte jonge kaas
Kipfilet (2 stuks)
1 bakje champignons
1 bakje pijnboomnoten
Dressing benodigheden
1 eetlepel olijfolie
2 eetlepels azijn
1 eetlepel mosterd
3 eetlepels ketchup
1 theelepel sambal
1 theelepel honing
Half theekopje magere yoghurt
Overige benodigdheden
Halve theelepel boter
2 eetlepels olijfolie
1 ciabatta brood vers uit de oven
Bereiding:
Verhit de wok met de twee eetlepels olijfolie en voeg de in kleine stukjes gesneden kipfilet toe tot half gaar. Bij bereik van half gaar, voeg de in dunne plakjes gesneden champignons toe. Roerbak dit toe tot gaar en bijna goudbruin. Laat dit goed afkoelen tot een lekkere lauwe temperatuur.
Verhit een klein pannetje met het halve theelepel boter en voeg de pijmboomnoten toe. Bak deze 5 minuten op een gemiddeld temperatuur goudbruin. Laat dit afkoelen tot een lauwe temperatuur.
Was de wilde sla en laat dit voldoende uitlekken. Leg de wilde sla in een grote slakom en voeg de in kleine gesneden rode paprika toe. Voeg daarbij de zongedroogde tomaten toe en uiteindelijk ook de knoflookolijven.
In de tussenteid dat de kipfilet met champignons afkoelt, maken we de dressing. In een kommetje, voegen we de 1 eetlepel mosterd, 1 theelepel sambal en de 3 eetlepels ketchup en deze roeren we goed om. Daarna voegen we de 1 eetlepel olijfolie en de 2 eetlepels azijn toe samen met de halve theekopje magere yoghurt en roeren we deze goed om tot een rozig sausje. Op het laatst voegen we de 1 theelepel honing om de smaak te verzachten. Dressing is klaar.
Nu voegen we de kipfilet en de champignons in het midden van het slakom en strooien de pijnboomnoten over de sla heen. Serveer de ciabatta brood in lange stukken bij en de dressing apart in een schaaltje. Serveer de geraspte kaas apart in een schaaltje.
Mocht je iets niet lekker vinden:
- Vervang de champignons door uienringen
- Vervang de kipfilet door krieltjes
- Vervang de paprika door wortels
- Vervang de pijnboomnoten door walnoten of kashewnoten
- Vervang de zongedroogde tomaten door gewoon tomaten of rode bieten
Gezond?
Dit is zeer goed vullend maar dan op een gezonde manier. Alles is vers en de olieën zijn tot een minimum. Gebruik geen volle yoghurt, want dat maakt de saus te dik en te vet. De enige echte kaloriemakende ingredienten, zijn de olijfen, zongedroogde tomaten, ciabatta brood, kipfilet en geraspte kaas. Ga er uit van, per bord dat dit ongeveer 300 tot 400 kaloriën is. Voor een avondmaaltijd, lijkt mij dat absoluut niet veel. En nogmaals, het zijn wel "gezonde" caloriën! Voor het minderen van de caloriën, vervang de zongedroogde tomaten met gewonen tomaten en laat de geraspte kaas weg.
Tips:
Een glaasje Rosé erbij is zeer lekker, maar voor de nonalcoholisten is een glas water met ijsklontjes ook zeer aangenaamd. Wil je toch wat meer smaak, is een grote glas cola light met citroen en ijsklontjes ook goed te doen.
Achtergrond tips:
Een donkere omgeving met een aantal kaarsjes en een lekkere muziek voor op de achtergrond maakt het extra heerlijk. Muziektips:
Will Young - Leave Right Now
Matchbox Twenty - You Won't Be Mine
Norah Jones - Don't Know Why
Lifehouse - Everything
Coldplay - Amsterdam
Nelly Furtado - Try
Plaatjes:
Op tafel:
Op eigen bord:
Eet Smakelijk![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:15 schreef Dizer het volgende:Ik hou van koken!! Ik kook zo veel mogelijk, maar meestal kookt mams thuis
Dit is een van mijn favoriete gerechten. Hoewel het is ook tegelijk een van de duurste.
Ik kook graag Mihoen singapore met hete sambal
Ik kook ook griekse kofta's
Lekkere Lasagne
en nog veeeeeeel meer
Dan moet ik maar eens een keertje voor je kokenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:18 schreef niksan het volgende:
[..].... goh
behalve dat laatste komen mij die gerechten totaal niet bekend voor.....
ben alleen nl'se hap gewend![]()
mannen die kunnen koken
Ik was al bang dat je zo ging reagerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:20 schreef Svensational het volgende:Je eigen naamtopic openen. Ach, heb ik net ook gedaan
quote:Trouwens die e in tournement doe je expres he?.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:16 schreef niksan het volgende:
eeehmm.... wie heeft GTA Vice city??heb een klein probleempje....
Tomb Raider.... ben aan alle spellen weleens begonnenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:18 schreef Dizer het volgende:
Computer spelletjes? Dat speel ik nou nooit
Vind er geen bal aan. En als ik het een keertje wel speel, dan is het TombRaider 2 en Warcraft 2 of Starcraft, meer niet
Gewoon de menu's doorspittenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:22 schreef niksan het volgende:
[..]
Tomb Raider.... ben aan alle spellen weleens begonnen...maar nooit uitgespeeld
Racespellen zoals NFS en de oude GTA-spellen zijn gewoon verslavend!![]()
btw Command & Conquer is ook leuk
Mijn broer heeft net GTA Vice City gekochtt....probleempje is dat mijn score staat niet meer rechtsboven in beeld staat...
ik zou niet weten hoe ik dat terug moet toveren...hoe ik het er heb weggekregen weet ik ook niet
...ach zusjes![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je zo ging reageren
[..]
Het is tournament!! Dat is je ook al verteld toen je die collage van GTST-Tournament verkeerd had gemaaktquote:
Het is best aso om mijn eigen naam erin te houden, toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:26 schreef Svensational het volgende:Dus daarom wil je ineens een andere titel??? Doe normaal joh
Gaan we te snel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:32 schreef Christine het volgende:
Dit hou je toch niet bij
Ja, zo goed houd ik het ook weer niet bij vandaag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:34 schreef Dizer het volgende:
Gaan we te snel?
Ik moet het hele huis nog opruimenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:38 schreef Riann het volgende:
TVP
ik kom net uit de douche en ik heb mijn hele kamer al gepoetst het blinktennuh nu ga ik schapjes doen voor vanavond broodje gezond
![]()
ah! heb het gevonden! ik had de hud mode uit staan.. thanks!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:23 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gewoon de menu's doorspitten
Nee hoor, dat heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is best aso om mijn eigen naam erin te houden, toch?
Alstuquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:48 schreef niksan het volgende:
[..]
ah! heb het gevonden! ik had de hud mode uit staan.. thanks!![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Alstu
Heb jij bij dat spel ook dat je nooit de hele tijd braaf de opdrachtjes doet? Ik ga na een tijdje altijd flink dood en verderf zaaien.![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik net dus naar de kapper, heeft die trut mn haar veel te kort geknipt! Ik zei: Een klein stukje er af. Nou echt een heel stuk er af halen die muts. Ja, en toen ik het zag was het natuurlijk al te laat
. En ze heeft het niet een gefohnd ofzo of iets erin dus nu zit het nog dom ook
.
Dat ziet er lekker uit Dizer!![]()
na nog een keer in de spiegel gekeken te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik echt geen foto ervan op het forum ga zettenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:01 schreef niksan het volgende:
[..]
he! wat vervelend!!
kun je er een foto van maken!
quote:ik moet morgenvroeg naar de kapper![]()
* ZOWIEE bang is
Heb het een keer meegemaakt dat een kapper mijn haar verklootte. Dat was toen ik 10 of 11 was. Zo’n verknipte Oost Europese hoer met Russisch accent knipte mijn haar veeeel te kort. Ik wilde een kuif en verder de rest wat korter, werd ik godverredomme bijna kaal geknipt met een plukje haar (dus geen kuif) aan de voorkant. Ik durfde alleen niet te klagen maar thuis was ik boos hoor. Dat mens daar later nooit meer gezien, ze zal wel illegaal in Nederland geweest zijn.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik net dus naar de kapper, heeft die trut mn haar veel te kort geknipt! Ik zei: Een klein stukje er af. Nou echt een heel stuk er af halen die muts. Ja, en toen ik het zag was het natuurlijk al te laat
. En ze heeft het niet een gefohnd ofzo of iets erin dus nu zit het nog dom ook
.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb het een keer meegemaakt dat een kapper mijn haar verklootte. Dat was toen ik 10 of 11 was. Zo’n verknipte Oost Europese hoer met Russisch accent knipte mijn haar veeeel te kort. Ik wilde een kuif en verder de rest wat korter, werd ik godverredomme bijna kaal geknipt met een plukje haar (dus geen kuif) aan de voorkant. Ik durfde alleen niet te klagen maar thuis was ik boos hoor. Dat mens daar later nooit meer gezien, ze zal wel illegaal in Nederland geweest zijn.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:18 schreef Tania18 het volgende:
Wat een rotweer is het hier zeg, ik heb het koud![]()
* ZOWIEE mist de zon, de zee, het zwembad bij het hotel, de winkeltjes en kroegjes![]()
hoe lang is je haar nu dan?? op je schouders er net boven?? hoeveel cm te kort??quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
na nog een keer in de spiegel gekeken te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat ik echt geen foto ervan op het forum ga zettenHet is echt te dom op dit moment
![]()
[..]
Hou dr maar goed in de gaten dan!
Ja, halfquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
Had je nou al gestemd in het tournament=
Zo'n toetsenbord hebben wij ook, erg leuk als je nog een half uur hebt om een verslag af te makenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:20 schreef ZOWIEE het volgende:
/edit/ Godver stom toetsenbord ik wou vraagteken en heb nu is/teken en streepje doet ook al raar
Nog boven mn schoudersquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:21 schreef niksan het volgende:
[..]
hoe lang is je haar nu dan?? op je schouders er net boven?? hoeveel cm te kort??
ik heb het ook een keer gehad...ik heb dan het geluk dat mijn haar vrij snel groeit![]()
Mijn toetsenbord is het oudste onderdeel van mn computer, nog het enige originele onderdeelquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:23 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zo'n toetsenbord hebben wij ook, erg leuk als je nog een half uur hebt om een verslag af te maken![]()
Ja, ik zal er van de week wel een paar in mijn fotoboek zetten. Er zitten trouwens niet echt hele boeiende bijquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord is het oudste onderdeel van mn computer, nog het enige originele onderdeel
Heb je trouwens foto's??
Jaaaaa, dat had ik ook, we hadden 300 foto's gemaakt en als je ze dan thuis op de computer bekijkt denk je echt: Goh, leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:27 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja, ik zal er van de week wel een paar in mijn fotoboek zetten. Er zitten trouwens niet echt hele boeiende bij![]()
och.... ik denk dat het je wel zal staan...al ben je er zelf niet tevreden meequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nog boven mn schoudershet was eindelijk een beetje lang dus ik zei: een klein stukje eraf, maar ze ging helemaal uit dr dak.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:28 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaaaaa, dat had ik ook, we hadden 300 foto's gemaakt en als je ze dan thuis op de computer bekijkt denk je echt: Goh, leuk![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Christine het volgende:
Speciaal voor de Showchatters ben ik weer eens crea-bea geweest...
[afbeelding]
Welkom terug Tania. Je hebt dus een leuke vakantie gehad? Ging je samen met je vriend? Eigenlijk best domme vragen, nou jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:18 schreef Tania18 het volgende:
Wat een rotweer is het hier zeg, ik heb het koud![]()
* Dada mist de zon, de zee, het zwembad bij het hotel, de winkeltjes en kroegjes![]()
Ooh, ik heb ook van die suffe filmpjes, van het opstijgen en landen vh vliegtuig enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier! We hebben ook nog iets van 20 korte filmpjes gemaakt, maar die slaan al helemaal nergens op
Ik vind dat wel mooi hoor ZOWIEE. Zo boven de schouders. Wat vinden de mensen die het hebben gezien ervan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:23 schreef ZOWIEE het volgende:
Nog boven mn schoudershet was eindelijk een beetje lang dus ik zei: een klein stukje eraf, maar ze ging helemaal uit dr dak.
Dank je Dada! Ik was samen met mijn vriend op vakantie ja en het was heel leuk. Het hotel was al superdeluxe met een heel groot zwembad, we zaten aan het strand, vlak bij de winkeltjes en het uitgaansstraatje en het was er nooit bloedheet omdat er altijd een beetje wind stondquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Welkom terug Tania. Je hebt dus een leuke vakantie gehad? Ging je samen met je vriend? Eigenlijk best domme vragen, nou ja
Fooootooooquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
O ja en we hadden twee hele lieve piepkleine katjes in het hotel (van net een paar weken oud)![]()
Ik heb ook hele fotosessies + filmpjes van kleine Griekse katjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
O ja en we hadden twee hele lieve piepkleine katjes in het hotel (van net een paar weken oud)![]()
Alleen mn moeder en mn vader hebben het gezien, mn moeder vond het leuk en mn vader zag het geloof ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik vind dat wel mooi hoor ZOWIEE. Zo boven de schouders. Wat vinden de mensen die het hebben gezien ervan?
How very crea-bea!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Leuk. Katjes hm, heb het niet zo op katjes/katten wel op hondjes/honden, maar een foto van die katjes lijkt me wel leuk. Dieren zijn gewoon altijd leuk. Van mijn pups staat er een foto in mijn fotoboek, spammmmm.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
Dank je Dada! Ik was samen met mijn vriend op vakantie ja en het was heel leuk. Het hotel was al superdeluxe met een heel groot zwembad, we zaten aan het strand, vlak bij de winkeltjes en het uitgaansstraatje en het was er nooit bloedheet omdat er altijd een beetje wind stond![]()
Hij is alleen iets te breed. 580 pixels breed was leuker geweestquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:32 schreef Christine het volgende:
Nu nog van alle showchatters een foto die erbij gesoept kan worden
De deur uit en wat bouwvakkers opzoeken ZOWIEE, je zal ervan opfleuren als je er tenminste van houdt om een beetje als lustobject behandelt te worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Alleen mn moeder en mn vader hebben het gezien, mn moeder vond het leuk en mn vader zag het geloof ik niet![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:41 schreef Dada het volgende:
[..]
De deur uit en wat bouwvakkers opzoeken ZOWIEE, je zal ervan opfleuren als je er tenminste van houdt om een beetje als lustobject behandelt te worden.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Fooootoooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hier! We hebben ook nog iets van 20 korte filmpjes gemaakt, maar die slaan al helemaal nergens op
Hij resized he?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hij is alleen iets te breed. 580 pixels breed was leuker geweest
Moet je ff alle fotoboeken bij langs gaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij resized he?
Ik werk nog aan een verbeterde versieMét theater en mogelijkheid om foto's van Showchatters erbij te soepen.
Net als tijdens Big Brother in de clib!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Moet je ff alle fotoboeken bij langs gaan.En dan kunnen we die voortaan in de OP zetten
Leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Jaa die swat en FBI auto's schoppen echt grote kontquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:59 schreef niksan het volgende:
[..]ja!! eerst de politie en dan de swat achter je aan
en geld stelen van de mensen die je overreden hebt
en wanneer ik een opdracht uitvoer schiet ik meestal de verkeerde mensen dood
![]()
![]()
![]()
Coolquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:30 schreef Christine het volgende:
[afbeelding]
Die beesten hebben het ook koudquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
wat lief, hij heeft een sjaal om![]()
Ik wil 'm wel laten zien, maar de animaties staan te snel, dus nu lijkt het alsof sommige fok!kers onbehoorlijke handelingen aan het uitvoeren zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaah, nu ben ik benieuwd hoe het eruit ziet![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil 'm wel laten zien, maar de animaties staan te snel, dus nu lijkt het alsof sommige fok!kers onbehoorlijke handelingen aan het uitvoeren zijn![]()
Van dit poesje heb ik ongeveer 10 foto's en een filmpje en het enige wat hij deed was verbaasd kijkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit is een van de twee katjes![]()
Was wel een van de laatste dagen, de eerste dag waren ze nog kleiner![]()
Cutequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:46 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Van dit poesje heb ik ongeveer 10 foto's en een filmpje en het enige wat hij deed was verbaasd kijken
[afbeelding]
580 om precies te zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:19 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Leuk
Als je het plaatje 550 breed maakt, dan krijg je geen resize raster eromheen.
Het zit bij photoshopquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:17 schreef Svensational het volgende:
christiine, kun je dat Image Ready ook ergens downloaden?
Dank jequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:48 schreef _bigmac_ het volgende:
Dat eten ziet er lekker uit Diz hmmn .
Dank jequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 16:39 schreef ZOWIEE het volgende:
Dat ziet er lekker uit Dizer!![]()
Wat?! Je gaat je haar niet kort knippen hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:01 schreef niksan het volgende:
ik moet morgenvroeg naar de kapper![]()
* niksan bang is
En kun je dat downloaden?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Het zit bij photoshop
Je kan het kopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
En kun je dat downloaden?
daarom ben ik ook bang......ik wil niet dat ze het te kort kniptquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 21:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat?! Je gaat je haar niet kort knippen hoor
Hoe lang is je haar nu dan? Mijn haar was al niet zo heel langquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:46 schreef niksan het volgende:
[..]
daarom ben ik ook bang......ik wil niet dat ze het te kort knipt
ik zal wel een before & after foto in fotoboek plakken...morgen dan![]()
ach er zal wel niet zoveel vanaf gaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoe lang is je haar nu dan? Mijn haar was al niet zo heel lang![]()
Het begon al wat zwaar te worden als ik er een staart in deed, dus naar de kapperquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Aan je foto te zien, kan je wel wat haar missen![]()
niet jaloers zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Bij mij valt er niks uit te dunnen
* niksan jaloers is
Je zal zeker veel klitten hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:34 schreef niksan het volgende:
[..]
niet jaloers zijn
het heeft weinig voordeel..... met uitkammen bijvoorbeeld![]()
we moeten zo langzamerhand een haartopic openen
%#&$ gemistquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:43 schreef Svensational het volgende:
Wat is Studio Sportzomer toch een geweldig programma!Vooral met de familie van der Geest en VDH als gasten. Wat heb ik gelachen zeg
Wat is dat voor sexueel getinte opmerking?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je zal zeker veel klitten hebben
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is dat voor sexueel getinte opmerking?
VDH ging opdezelfde voet verder als zijn reacties na de 100 en 50 vrij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:44 schreef niksan het volgende:
[..]
%#&$ gemist
vertel vertel!!
Dat haartopic zou wel een goed idee zijn, want mijn haar is ook niet ideaal hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:34 schreef niksan het volgende:
[..]
niet jaloers zijn
het heeft weinig voordeel..... met uitkammen bijvoorbeeld![]()
we moeten zo langzamerhand een haartopic openen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, het topic viel weer eens spontaan dood na mijn reactie![]()
issie alleen met twee vrouwenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:18 schreef Svensational het volgende:
Tja, als het zo'n vrouwentopic wordt dan doe ik niet meer mee hoor
Weet je niet wat klitten zijn?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat is dat voor sexueel getinte opmerking?
Ik heb niks gezegd over slapenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:34 schreef niksan het volgende:
[..]
issie alleen met twee vrouwenwil hij slapen.....
Heus welquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:36 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Weet je niet wat klitten zijn?![]()
yep!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 01:09 schreef Svensational het volgende:
Ik ga ook zo. Doei niksan!! Slaap zacht Heb je eigenlijk ook een echte naam?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 11:34 schreef Svensational het volgende:
Mag ik iedereen welkom heten op deze saaie zaterdagochtend![]()
.
Yepquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:15 schreef Svensational het volgende:
En dada zit met niksan in de auto?
Ja maar heb je dat nog?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:27 schreef Christine het volgende:
Een theater
Ja, hebben?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja maar heb je dat nog?
Nou die heb je mooi bewerktquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:39 schreef Christine het volgende:
Svurno: http://www.photo.net/photo/pcd3255/strand-theatre-7.4.jpg
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:42 schreef Svensational het volgende:
Het mooiste vind ik toch wel dansende BVO
idd, die is aan het gabberen lijkt het.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:42 schreef Svensational het volgende:
Het mooiste vind ik toch wel dansende BVO
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk gedaan Christine!
Hahaha die smilie!quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:29 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding]
Leuk gedaan Christine!
_bigmac_quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:33 schreef niksan het volgende:
wie is nou die zwarte schim?![]()
Ik denk eigenlijk dat je Niksan bedoelt want die ging vandaag naar de kapperquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:35 schreef Christine het volgende:
ZOWIEE hoe is je haar geworden?
ha, ik heb geen fotoquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 16:28 schreef Duiveltja het volgende:
Foto!!
Ja dat ken ik wel. Nichtjes die je na jaren ziet en het jammer vind dat het familie is
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:20 schreef Riann het volgende:
Sven waar blijft mijn icoontje???
BVO waar blijft dat filmpje???
ben dus vanmorgen naar de kapper geweest en ....quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 15:39 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je Niksan bedoelt want die ging vandaag naar de kapper, maar even over mijn haar:
Te kort, en vanochtend had ik het gewassen en toen was het nog ongelijk ook
! Maar ja ik had geen zin om terug te gaan dus heeft mn moeder het bijgeknipt. En straks ga ik het verven in een poging het nog leuk te maken.
Ow maakt niet uit wie uit the bold en wie uit gtst en wie uit onm en doe die foto van gister er ook nog maar bij dat is wel leukquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 17:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie uit the bold? Wie uit GTST? Wie uit ONM? Moet die foto van gister ernog in? Zoveel vragen....
BVO is zich aan het bezatten dit weekend met z'n nieuwe studiegenoten
Geweldig!!!quote:
Als het tournament is afgelopenquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:20 schreef _bigmac_ het volgende:
En wanneer is de Showchat meet?
Dan geef ik jou een dikke hug.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als het tournament is afgelopen
Nee, wij zijn de bodyguards dus hebben geen tijd voor meisjesquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:37 schreef Dizer het volgende:
En waarom zit niksan bij Dada in de auto? Kon niksan niet naast mij staan![]()
Felicitaties zijn natuurlijk van harte welkom, zelfs van jou.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:39 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dan geef ik jou een dikke hug.
Geweldig Christinequote:
Niksan gaat er echt niet vandoor met mij hoor. En trouwens dat zou ik Dizer nooit aandoen. Of wie dan ook.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:40 schreef Svensational het volgende:
Nee, wij zijn de bodyguards dus hebben geen tijd voor meisjesJe liefje gaat er daarom vandoor emt een ander
He Dizer wie is dat in jouw avatar? Is dat Rob Thomas ofzo?quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:37 schreef Dizer het volgende:
Jij bent een echte FOK!Vriendquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Niksan gaat er echt niet vandoor met mij hoor. En trouwens dat zou ik Dizer nooit aandoen. Of wie dan ook.
Nee, das Rob Thomas niet. Maar je brengt me wel op een idee.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:46 schreef Dada het volgende:
[..]
He Dizer wie is dat in jouw avatar? Is dat Rob Thomas ofzo?
Ben ik het gedeeltelijk mee eens. Dat ontevreden bedoel je zeker niet he? Nu leest het alsof je een hekel hebt aan verwende kinderen in plaats van aan het onrecht dat kinderen aan wordt gedaan waardoor ze geen goede jeugd hebben. Een slechte jeugd betekent niet perse dat het later slecht met je gaat denk ik. Sommige mensen hebben echt een rotjeugd, groeien bijv. op met verslaafde ouders. Krijgen niets te eten, moeten over besmette naalden stappen enz. En toch gaat het dan later goed met die mensen. Gewoon omdat ze toch IETS hebben wat ze zo heeft gemaakt. Wat dat dan is, aangezien ze niet echt zijn opgevoed? Tja wie weet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 22:51 schreef Dizer het volgende:
Das gewoon een kind uit de googlemachine die reageert heeft op de zoektocht zielig kind.
Als er iets wat ik niet tegen kan, is een ontevreden kind!
Als kind moet je een leuke jeugd hebben gehad!! Zonder leuke jeugd, kan het later niet goed gaan met je!! Daarom ben ik ook een hele grote en vaste voorstander en lid van WarChild!!!
Weet ik. Ik laat hem keuren in ONZ. tis een van de mooiste icons die ik ooit heb gehadquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:32 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF is er aan de hand met jou usericon? Het is nog lang geen winter hoor
Eey niet zeuren he! Ik heb jou icon een 9 gegeven netquote:
quote:
Ja, is bij iedereen zo. Dat was ook toen fok de hele dag offline wasquote:Op zondag 22 augustus 2004 00:43 schreef Svensational het volgende:
Ik was trouwens net door mijn avatar-list aan het kijken en zag dat ze op 6 augustus allemaal opnieuw zijn upgeload.. Is er toen iets gebeurd ofzo met Fok?
RealSteviow was toch jouw maatje??quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:45 schreef _bigmac_ het volgende:
Mooi opgetieft met mensen die komen rellen in het gtst topic.
hmmn was dat niet met Frey?quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:54 schreef Svensational het volgende:
Ik heb nog een keer ge-msn't met jou dizer en die realsteviow...
Ooh dat ja dat weet ik nog maar dan heeft Frey hem waarschijnlijk toegevoegt.quote:Op zondag 22 augustus 2004 13:58 schreef Svensational het volgende:
ja frey was er ook nog bij. moesten we stemmen over de gtstfilmpjes. Maar RealSteviow dus ook...
En door je eigen opmerkingen daar kun je hem niet volspammenquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:30 schreef Dizer het volgende:
Damn, nou heb ik dus ee nieuwe topique van GTST klaar staan en de huidige blijft hangen op 296 posts
volspammen doe ik al heel lang niet meerquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
En door je eigen opmerkingen daar kun je hem niet volspammen
quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:39 schreef Dizer het volgende:
Ik ben bijna jarig
op kazaa is het wel te vindenquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:35 schreef Svensational het volgende:
Duiveltja, hoe zit dat precies met Photoshop? Hoeveel kost het ongeveer en waar kan je het krijgen? Op bol.com kon ik em niet vinden namelijk..
* Svensational heeft nog wat verjaardagscadeautjes tegoed
cadeau's kopen... ik weet echt nooit wat ik moet kopen! Het ergste vind ik mijn eigen verjaardag, huis vol mensen... die er een maand eerder ook al waren bij een andere verjaardag en dan weer over een maand komen omdat er dan weer iemand anders jarig isquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:58 schreef Duiveltja het volgende:
Hoezo niet?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:11 schreef BVO het volgende:
Wat gaat dat allemaal snel hier.. Té snel voor mij op dit moment iig
.
Hooooiiquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Kater is niet leukquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Hooooii![]()
.
* Tania18 heeft zo'n hoofdpijn..
Maar het was wel erg leuk, vooral gisteravond..
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:13 schreef BVO het volgende:
[..]. Heel mooi
.
Toen hing zijn tong waarschijnlijk ook nog uit zijn mondquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuk dansje he?
Ging het in het echt ook ongeveer zo?
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Toen hing zijn tong waarschijnlijk ook nog uit zijn mond![]()
Zaten een aantal hele leuke mensen tussenquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Kater is niet leuk![]()
Al nieuwe vrienden gemaakt??
Je hoeft ons niet voor de gek te houden hoor. Wij weten echt wel waar jij dinsdag zitquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:50 schreef BVO het volgende:
Ik twijfel alleen nog erg waar ik dinsdagavond heen zal gaan. Op het ene feest draait Ferry Corsten, die ik wel graag wil horen optreden, maar op het andere komt Hind. Dus...
Dat is idd een moeilijke keuzequote:Op zondag 22 augustus 2004 17:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Zaten een aantal hele leuke mensen tussen.
Nu van morgen tot en met donderdag Eurekaweek (introductieweek dus), maar dan slaap ik goddank wel thuis.. (eindelijk een echt bed
)
Ik twijfel alleen nog erg waar ik dinsdagavond heen zal gaan. Op het ene feest draait Ferry Corsten, die ik wel graag wil horen optreden, maar op het andere komt Hind. Dus...
Heel leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Leuk dansje he?
Ging het in het echt ook ongeveer zo?
Die waren dit weekend ja.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is idd een moeilijke keuze![]()
Moest je ook allemaal van die stomme spelletjes doen? Of komt dat van de week pas?
Het certificaat bosmaaien is een belangrijke stap om bij het werken met de bosmaaier aan uw ARBO verplichtingen te voldoen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef Svensational het volgende:
Weet iemand hier trouwens wat bosmaaien is?
O ja, wij hadden alleen dat laatste. Gingen we ook Utrecht verkennenquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Die waren dit weekend ja.. Dit weekend was voor de economie-eerstejaars, om elkaar te leren kennen enzo. Deze week (lees: 4 dagen) is voor alle Erasmus Universiteit-eerstejaars, om niet alleen elkaar maar vooral Rotterdam (ken ik allang
) en de school enzo te leren kennen.
.
Hind blijft het waarschijnlijkste ja.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hoeft ons niet voor de gek te houden hoor. Wij weten echt wel waar jij dinsdag zit![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Sowieso zal het daar niet superdruk zijn
Ja, liefde maakt blind, maar zo blind nou ook weer niet.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee, ik heb Bas Muijs gezien op Rhodos, leuk he?!?quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, liefde maakt blind, maar zo blind nou ook weer niet..
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee, ik heb Bas Muijs gezien op Rhodos, leuk he?!?
Nee hoor, ik vond hem nog steeds niks, maar wel leuk om te vertellenquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. dus jij zat gelijk weer achter andere mannen aan?
.
Één keer pas.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:07 schreef Duiveltja het volgende:
BVO ga naar Ferry Corsten, hoe vaak heb je Hind nou wel niet zien optreden.
Heb jij nou al gestemd?quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:08 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond hem nog steeds niks, maar wel leuk om te vertellen
Ja, dat kon ik dus ook vindenquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:55 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het certificaat bosmaaien is een belangrijke stap om bij het werken met de bosmaaier aan uw ARBO verplichtingen te voldoen.
Doel: Het leren op een veilige en verantwoorde manier kruidachtige en houtige gewassen met de bosmaaier af te zetten.![]()
Ja.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Een maar?
Welquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:11 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heb jij nou al gestemd?
Kiezen tussen Tommerd en mij is toch niet zo'n heel moeilijke keuze [afbeelding]
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat kon ik dus ook vinden.
Morgen om 7 uur moet ik gaan bosmaaien, heb dus alleen geen idee wat ik moet doen...
Tom_Tom- stemt toch wel op jou hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel
En ik moet natuurlijk ook wel een beetje strategisch stemmen. Jij hebt al gestemd, Tom moet nog stemmen, dus als ik wil dat hij op mij stemt moet ik ook op hem stemmen, behalve als jij dan weer jouw stem gaat veranderen... pff veel te ingewikkeld![]()
Ik hoop hetquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Tom_Tom- stemt toch wel op jou hoor..
Gebeurt denk ik ook niet.. en als je dunn0w kan verslaan, kan je iedereen verslaanquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
* BVO wil er niet al in de eerste ronde uitvliegen![]()
Ik vertrek 25 oktober naar Australie en heb nog geld nodig. Pak dus al het werk aan wat op m'n pas komt. Heb me ingeschreven bij een uitzendburo en toen kwam dit er uit.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan dat baantje dan??
Ow in dat geval, zou ik als ik een Hindfan zou zijn, voor Hind kiezen.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:12 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja.. Ok, het was wel gelijk raak, maar het is de enige keer dat ik d'r gezien heb hoor
.
Nope hoeft niet. Er hebben op mij ook mensen gestemd waarop ik niet heb gestemd.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:13 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wel
En ik moet natuurlijk ook wel een beetje strategisch stemmen. Jij hebt al gestemd, Tom moet nog stemmen, dus als ik wil dat hij op mij stemt moet ik ook op hem stemmen, behalve als jij dan weer jouw stem gaat veranderen... pff veel te ingewikkeld![]()
Het zou eigenlijk ook niet eerlijk zijn als ik van dunn0w zou winnen, zij is hier al veel langerquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Gebeurt denk ik ook niet.. en als je dunn0w kan verslaan, kan je iedereen verslaan.
Ja maar ik vind jullie allebei even liefquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:18 schreef Duiveltja het volgende:
Maar goed je moet zelf ff afwegen wie je nou het leukst vind
Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk ook niet eerlijk zijn als ik van dunn0w zou winnen, zij is hier al veel langer![]()
Het gaat om de leukste, niet wie hier het langste zit. Dan zouden Dizer en static in de finale zitten met ik als bronzen medaillewinnaarquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het zou eigenlijk ook niet eerlijk zijn als ik van dunn0w zou winnen, zij is hier al veel langer![]()
Wat voor film wil je kijken. Comedy, drama, thriller chickflick... ?quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:15 schreef Tania18 het volgende:
We gaan vanavond een DVD huren. Iemand nog een suggestie? (niet dat ik niet bijna alles al gezien heb)
aawwquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind jullie allebei even lief![]()
Voor-aperquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:19 schreef Duiveltja het volgende:
Het gaat erom wie de leukste/populairste user is, niet wie er hier het langste zit
Dat is waarquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:19 schreef Duiveltja het volgende:
Het gaat erom wie de leukste/populairste user is, niet wie er hier het langste zit
[inkop]quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor-aper![]()
We wilden eerst Cabin Fever, maar die is heel erg slecht las ik al. Ik wil wel een thriller of horrorquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wat voor film wil je kijken. Comedy, drama, thriller chickflick... ?
[..]
aaww
Ik zit trouwens ook al best wel lang op Fok! zie ik nu opeensquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het gaat om de leukste, niet wie hier het langste zit. Dan zouden Dizer en static in de finale zitten met ik als bronzen medaillewinnaar![]()
Ik denk dat als je Shymalan's vorige films goed vind (- Sixth Sense, Unbreakable, Signs) dat je deze ook wel ok zal vinden.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is waar
Weet iemand trouwens wat meer over die nieuwe film die binnenkort draait, 'The Village'?
Lijkt me leuk![]()
Idd langer dan mij.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:24 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik zit trouwens ook al best wel lang op Fok! zie ik nu opeens![]()
Dat is waar, Sixth sense vond ik in ieder geval erg goed, unbreakable en signs allebei iets minder.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat als je Shymalan's vorige films goed vind (- Sixth Sense, Unbreakable, Signs) dat je deze ook wel ok zal vinden.
Nee, is die goed? Heeft veel prijzen gewonnen toch?quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:28 schreef Duiveltja het volgende:
Heb je The pianist gezien?
Horror??quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
We wilden eerst Cabin Fever, maar die is heel erg slecht las ik al. Ik wil wel een thriller of horror![]()
O ja, die wilden we ook nog een keer zienquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Horror??
28 days later is een hele goede film
Huur deze film dan meteen!! Die moet je echt zien, het is echt een hele mooie film van Roman Polanski.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nee, is die goed? Heeft veel prijzen gewonnen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |