Ik heb medelijden met Koeman als psv-er zijnde, Enerzijds moet hij denken aan het teambelang (voorkomen en in de kiem smoren van relletjes) en vind ik dt hij Zlatan moet schorsen. Anderzijds is het wel de doelgevaarlijkste speler van ajax en een echt alternatief heeft hij niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:57 schreef RJensen het volgende:
Van de vaart wil met hem om de tafel.. (klein oorlogje)
Ik vind het maar een irritante, etterende kwal.. Die elleboog gister bij Giovanni is niet normaal bij 'friendly match'
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:05 schreef Elgigante het volgende:
[..]
hij is een schande voor zijn volk, ajax en zijn supporters.
zeker weten. Zo'n briljant voetballer verdient een warm aplaus.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef Potter het volgende:
Die gozer zal een warm welkom krijgen wanneer hij de Nederlandse velden weer betreed.
quote:Ibrahimovic: kroniek van een Zweedse elleboog
19/8/2004 17:01
Buiten Amsterdam wisten ze het al langer en zijn de grappen (Sla dan) niet van de lucht: de losse ellebogen van Zlatan Ibrahimovic. 'Overdreven, al die aandacht', vond Ronald Koeman vorig jaar nog. 'Het is totaal uit zijn verband getrokken.' Woensdag zag de Ajax-coach tijdens Zweden-Nederland zijn spits Ajax-verdediger John Heitinga in de rug trappen én z'n aanvoerder Rafael van der Vaart uit de wedstrijd schoppen.
Koeman zei vorig jaar bovendien dat 'Zlatan een stempeltje heeft gekregen.' Is hier sprake van een hetze tegen de pas 22-jarige Zweed? Of hebben we hier te maken met een onverbeterlijke recidivist? 'Het lijkt wel alsof-ie zich af en toe op een verkeerde manier wil laten gelden', vond Van dert Vaart woensdagavond. Bijgaand een overzicht van de vijf meest in het oog springende elleboog-incidenten rond Zlatan Ibrahimovic.
* 30 september 2001
FC Groningen-Ajax
Slachtoffer: Melchior Schoenmakers
De verdediger van FC Groningen belet zijn tegenstander te springen na een hoge voorzet. Ibrahimovic reageert door zijn linkerelleboog in het achterhoofd van Schoenmakers te zetten. Arbiter Dick Jol ziet niets, maar op basis van tv-beelden wordt de Zweed voor vijf wedstrijden geschorst. Schoenmakers moet twee dagen platliggen en zegt: 'Blijkbaar zit er iets in z'n hoofd dat ze niet in bedwang kunnen houden.'
* 2 oktober 2002
Ajax-Rosenborg BK
Slachtoffer: Erik Hoftun
Ibrahimovic krijgt in het Champions League-treffen drie goede mogelijkheden om de score te openen, maar mist keer op keer. Terwijl de bal onbereikbaar is, maakt hij na dik een kwartier een dwaze overtreding op zijn directe tegenstander Hoftun. Na rust scoort de Zweed alsnog, maar hij blijft Hoftun bestoken met irritante overtredingen. Waarna Koeman niets anders rest dan de spits voortijdig naar de kant te halen.
* 16 april 2003
Feyenoord-Ajax
Slachtoffer: Gérard de Nooijer
In het Amstel Cup-duel in de Kuip leidt Feyenoord met 1-0 als Ibrahimovic zijn linkerelleboog in het gezicht van Gérard de Nooijer zet. Het ontgaat scheidsrechter Roelof Luinge, maar andermaal op basis van tv-beelden moet de spits vijf wedstrijden toekijken. 'Het is opvallend dat Zlatan er telkens bij betrokken is en dat zegt misschien wel iets over hem', aldus De Nooijer. De Zeeuw vindt niet dat er sprake is van een hetze. 'Want het is toch gewoon gebeurd?'
* 17 augustus 2003
Vitesse-Ajax
Slachtoffer: Bert Konterman
Het is de eerste wedstrijd van het seizoen dat het opnieuw raak is: de rechterelleboog van Ibrahimovic komt in het gezicht van Vitesse-verdediger Konterman, die bloedend als een rund het veld verlaat en later geconfronteerd wordt met een gebroken neus. Scheidsrechter Dick Jol ziet het gebeuren, maar geeft slechts geel, wegens 'onbeheerst spel'. 'Laat ik het er maar ophouden dat hij het niet met opzet deed', aldus Konterman. 'Plotseling zag ik een elleboog voor me opdoemen en brak ik mijn neus.'
* 19 augustus 2004
Zweden-Nederland
Slachtoffers: Rafael van der Vaart, Giovanni van Bronckhorst, John Heitinga.
Tijdens de oefeninterland gaat de Zweed maar liefst drie keer over de schreef: hij geeft Giovanni van Bronckhorst een elleboogstoot, hij trapt John Heitinga in diens rug en komt met gestrekt been in op de enkel van Rafael van der Vaart. De Ajax-captain is er het ergst aan toe: hij blesseert zijn enkel en moet het veld al snel verlaten. 'Teleurstellend,' vindt Van der Vaart, nog los van het feit of er sprake was van opzet.
Eenmaal terug in Amsterdam is Van der Vaart nog altijd not amused over the night before. De aanvoerder wil een gesprek met Ibrahimovic, die in de Zweedse pers aangaf zich nauwelijks van enig kwaad bewust te zijn. En Ronald Koeman? Die betracht vooralsnog radiostilte. Hij treedt pas naar buiten tot hij met beide spelers heeft gesproken
Ik weet het nog goed. jullie hadden De Wolf en oh wat was het toch tof dattie iedereen intimideerde en schoppen uitdeelde. En toen kwam ie Couto tegen: lagtie knock - out op de grond. Schitterend.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:08 schreef Marihuanas het volgende:
SlaDan, misselijk figuur! Ik hoop op een dag dat ie een speler tegen komt die gelijk een paar beuken terug geeft!!
Goed voor de sfeer in Snavelcity.
Fluitconcert(en) en spreekkoren bedoel je zeker???quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:09 schreef manny het volgende:
[..]
zeker weten. Zo'n briljant voetballer verdient een warm aplaus.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef realist_ik het volgende:
't is gewoon een stakker...
gisteren kwam z'n ware aard weer boven...
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef mitt het volgende:
gewoon weglopen alsof hij tegen Duitsland aan het voetballen is..
Dat jij een dag na deze wedstrijd nog dergelijke smileys plaatst voor een voetballer die het niet waard is om voor professional te worden aangezien zegt iets over je bekrompenheid.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:12 schreef manny het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed. jullie hadden De Wolf en oh wat was het toch tof dattie iedereen intimideerde en schoppen uitdeelde. En toen kwam ie Couto tegen: lagtie knock - out op de grond. Schitterend.
Zo zal Zlatan ook wel iemand tegenkomen die hem een beuk gaat geven. Prima toch !
Selectieve verontwaardiging.
Zlatan
De Wolf was idd keihard maar toch meestal ook fair! Kunnen we van deze meneer niet zeggen....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:12 schreef manny het volgende:
[..]
Ik weet het nog goed. jullie hadden De Wolf en oh wat was het toch tof dattie iedereen intimideerde en schoppen uitdeelde. En toen kwam ie Couto tegen: lagtie knock - out op de grond. Schitterend.
Zo zal Zlatan ook wel iemand tegenkomen die hem een beuk gaat geven. Prima toch !
Zlatan
Je hebt gelijk. Je hebt me overtuigd.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De Wolf was idd keihard maar toch meestal ook fair!
maak er maar 8 wedstrijden van. Hij is al 2x voor 5 wedstrijden geschorst heb ik net gelezen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef erikh het volgende:
Ik ben echt ajax fan hoor maar ik snap eerlijk gezegd neit waarom zlatan zo opgehemeld wordt. Zo'n briljante spits vind ik het sowieso niet maar nog erger zijn die ellebeoogjes continu van hem, die idioot moet hier echt eens mee ophouden, wat mij betreft schorst koeman hem voor 3 of 4 wedstrijden.
Je kunt toch ook keihard zijn maar tegelijkertijd ook fair? Stam bv. is een keiharde verdediger maar smerige overtredingen zie je hem niet maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:40 schreef manny het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Je hebt me overtuigd.
![]()
Ken je dat spandoek niet met "Joden lopen altijd weg"??? Dit past perfect bij die SlaDan!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
waar heb je het over ?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:44 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
Ken je dat spandoek niet met "Joden lopen altijd weg"??? Dit past perfect bij die SlaDan!!
amen. 200% mee eensquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart is gewoon verworden tot een zielige jankerd. Dat baart me meer zorgen dan de soms wat al te grote winnaarsmentaliteit van Ibrahimovic.
Dus als jantje het doet mag zlatannetje het ook doen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:08 schreef sol1tair het volgende:
Hypocriet gezemel ... toen Jantje Wouters z'n ellebogen liet spreken hoorde je nooit iemand klagen. Het lijkt wel of iedereen gelijk die simpele SBS verslaggever nalult![]()
Het feit dat ie niet eens z'n excuses aan heeft geboden aan z'n ploeggenoten zegt genoeg over Zlatan: Hij geeft niets om voetbal, hij geeft niets om ploeggenoten, hij geeft alleen maar om zichzelf; Totaal niet passend in de HCE, zulk soort spelers kom je meestal alleen in Italië tegen (Totti, Cassano etc.).quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dus als jantje het doet mag zlatannetje het ook doen?
Beetje simpele redenatie. Het was gewoon een smerige overtreding en voor de rest was hij ook bijzonder negatief bezig, ik hoop dat Heitinga op de training zijn verdiende revanche haalt
Heitinga in zijn rug trappen...maar toen Zlatan viel sloeg hij OOK met zijn arm naar beneden, en echt niet om zichzelf op te vangen. Gelukkig voor hem en Heitinga sloeg hij alleen tegen het gras, maar wat mij betreft mogen ze hem lang schorsen voor dit soort wangedrag. Hij kreeg dan geen rood, maar gelukkig ook geen geel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een leuk stukje op VI.nl
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:44 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
Ken je dat spandoek niet met "Joden lopen altijd weg"??? Dit past perfect bij die SlaDan!!
Ik als PSV'er zeg: Ga nu niet de internet hoolie spelen, als ik ergens een hekel aan heb, dan is dat 't welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:44 schreef Marihuanas het volgende:
[..]
Als je een held bent wanneer je veel teweeg brengt lopen er rare helden rond op deze wereld.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:
Een held is het. Niemand die zoveel teweeg brengt als Zlatan.
ben ik abuis?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Dat schelden was tegen Davids, toch? Een dolletje.
Da's wel een goed idee. Maar ik blijf er bij dat ik Zlatan ietsjes gehypet vind.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk wel dan. Of RYAN BABEL.
Door die Groningers?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Dat mag, maar dat ie 233,4 x beter is dan Sonck, is wetenschappelijk berekend.
Is dat juist niet tekenend voor de voetbalwereld? Juichen als een speler het van jou doet, en hem doodwensen als hij jou club naait. Toen Machlas ging liggen tijdens de klassieker wisten ze niet hoe blij ze moesten kijken in 020, maar o wee als Tomasson naar de grond ging dan werd ie meteen uitgekotst.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:12 schreef manny het volgende:
[..]
jij bent echt sneuquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:41 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Is dat juist niet tekenend voor de voetbalwereld? Juichen als een speler het van jou doet, en hem doodwensen als hij jou club naait. Toen Machlas ging liggen tijdens de klassieker wisten ze niet hoe blij ze moesten kijken in 020, maar o wee als Tomasson naar de grond ging dan werd ie meteen uitgekotst.
Ik moet die zlatan niet, vind het een k****rjong met irritante trekjes. Wat mij betreft eindigen wij de volgende klassieker met 10 man, alleen al om die gozer een dubbele beenbreuk te trappen.
waarom,zo is het toch?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij bent echt sneu
ik heb het over het laatste gedeelte. Vind ik altijd weer een typische rotterdamse of den haagse reactie.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
waarom,zo is het toch?
OK,op die manier.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb het over het laatste gedeelte. Vind ik altijd weer een typische rotterdamse of den haagse reactie.
En dan het zonder over de clubs te hebben: vind ik je sneu als je een speler een dubbele beenbreuk toewenst in bijvoorbeeld een wedstrijd.
Het gaat niet om wat ie wel of niet mag doen, maar meer om het hypocriete gezeik van iedereen ... ow ja, dat had ik ook geschreven d8 ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dus als jantje het doet mag zlatannetje het ook doen?
Beetje simpele redenatie. Het was gewoon een smerige overtreding en voor de rest was hij ook bijzonder negatief bezig, ik hoop dat Heitinga op de training zijn verdiende revanche haalt
elleboogjes geven is idd wedstrijdmentaliteit....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:54 schreef sol1tair het volgende:
[..]
die kan er ook wat van. Maar dan is het ineens wedstrijdmentaliteit.
En jij wil toch niet beweren dat je boven dat 'hypocriete gezeik' staat? Toen Kuijt Van der Vaart aftrapte had je ze is moeten horen..quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:54 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat ie wel of niet mag doen, maar meer om het hypocriete gezeik van iedereen ... ow ja, dat had ik ook geschreven d8 ik.
Let jij als PSV'er maar eens een jaartje op vriend van Bommel ... die kan er ook wat van. Maar dan is het ineens wedstrijdmentaliteit.
Mooi hè,quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb het over het laatste gedeelte. Vind ik altijd weer een typische rotterdamse of den haagse reactie.
En dan het zonder over de clubs te hebben: vind ik je sneu als je een speler een dubbele beenbreuk toewenst in bijvoorbeeld een wedstrijd.
ieder zijn meningquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:58 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Mooi hè,![]()
De ene noemt hem een tyfusmalloot, de ander noemt hem een geniale voetballerquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:00 schreef Zapper het volgende:
Dat er mensen zijn die het voor die tyfusmalloot opnemen zeg
...en met zulke sterke argumenten: ".... [insert naam van willekeurige speler die weleens overtreding maakt] is ook weleens fel in een duel (waarbij wèl een bal in de buurt is) en daarom mag Zlatan het ook drie keer in één wedstrijd"quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:00 schreef Zapper het volgende:
Dat er mensen zijn die het voor die tyfusmalloot opnemen zeg
Als je een beetje opgelet had, weet je dat ik dat soort acties bij Held Van Bommel ook afkeur. Een elleboogstoot hoort niet en als je een ploeggenoot de vernieling in schopt hoop ik dat Held van Bommel zijn excuses aanbiedt, want zo hoort dat gewoonquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:54 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat ie wel of niet mag doen, maar meer om het hypocriete gezeik van iedereen ... ow ja, dat had ik ook geschreven d8 ik.
Let jij als PSV'er maar eens een jaartje op vriend van Bommel ... die kan er ook wat van. Maar dan is het ineens wedstrijdmentaliteit.
Hij had z'n lichaam niet onder controle en raakte uit balans zo verklaarde hijquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:30 schreef SCH het volgende:
Zo'n elleboogstoot kan toch nooit bij de wedstrijdmentaliteit horen???
Die twee trappen kun je nog over discussieren, maar als je zo'n elleboogstoot geeft: wees een kerel en vraag zelf om rood.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hij had z'n lichaam niet onder controle en raakte uit balans zo verklaarde hij
Hij zal wel last hebben gehad van een vlieg ofzoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:36 schreef egilio het volgende:
heeft nou niemand die klap die hij Heitinga probeerde te verkopen niet gezien![]()
Hij schopt hem, hij valt, en slaat nogal wild naar beneden. Raakt Heitinga niet, maar dat was alleen omdat hij niet precies wist waar die lag...volgens mij dan he.
Opgelet, waarop ... op jou posts? Je mag het dus wel doen als het geen ploeggenoot is. Waar het mij om gaat is dat als er voor iedere voetballer die dergelijke overtredingen maakt een topic geopend werd Fok extra opslagcapaciteit nodig heeft. Iedereen (lees veel personen) loopt die SBS verslaggever achterna.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als je een beetje opgelet had, weet je dat ik dat soort acties bij Held Van Bommel ook afkeur. Een elleboogstoot hoort niet en als je een ploeggenoot de vernieling in schopt hoop ik dat Held van Bommel zijn excuses aanbiedt, want zo hoort dat gewoon
slechte motoriek hèquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hij had z'n lichaam niet onder controle en raakte uit balans zo verklaarde hij
Jij meent mij te kennen en wijst me op Held Van Bommel...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:35 schreef sol1tair het volgende:
Opgelet, waarop ... op jou posts? Je mag het dus wel doen als het geen ploeggenoot is. Waar het mij om gaat is dat als er voor iedere voetballer die dergelijke overtredingen maakt een topic geopend werd Fok extra opslagcapaciteit nodig heeft. Iedereen (lees veel personen) loopt die SBS verslaggever achterna.
Pure onzin, jij reageerde eerst op mijn post ... waarin ik volgens jou de acties van Zlatan goedkeurde, maar dat staat nergens. Maar goed, we schrijven in cirkels.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Jij meent mij te kennen en wijst me op Held Van Bommel...
anders sloeg je eerdere post nergens op eigenlijk.
eensquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:
Een held is het. Niemand die zoveel teweeg brengt als Zlatan.
zelfs dat is niet voldoendequote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:01 schreef twi het volgende:
"Je kunt beter met, dan tegen Ibrahimovic spelen"
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/2705-13.phpquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 08:49 schreef P0RN0STAR het volgende:
Dat de supporters van alle andere 36 BVO’s hem nu (weer) veroordelen, lijkt mij niet belangrijk.
Weet ik, maar de gemiddelde voetbalsupporter (ook AJAX) kan snel omslaan, daarom zei ik eerder al "Als hij er zondag tegen NAC en die week daarna tegen FCU “gewoon” twee keer scoort, is hij weer een held..."quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/2705-13.php
Binnen het ajaxkamp is men ook niet blij met hem
Triest eigenlijk, maar je hebt wel gelijk, vrees ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:39 schreef P0RN0STAR het volgende:
[..]
Weet ik, maar de gemiddelde voetbalsupporter (ook AJAX) kan snel omslaan, daarom zei ik eerder al "Als hij er zondag tegen NAC en die week daarna tegen FCU “gewoon” twee keer scoort, is hij weer een held..."
Hij geeft nu dus wel toe dat hij zwaar asociaal is bezig geweestquote:20/8/2004 - "Van der Vaart accepteert excuses Zlatan"
(Van onze verslaggever RvN/P., met dank aan forumlid StarMaker)
BRON: Algemeen Dagblad
Ronald Koeman lijkt de onrust in de Ajax selectie gesmoord te hebben. Bij terugkomst van de internationals sprak hij eerst afzonderlijk met zowel Van der Vaart als Zlatan Ibrahimovic. Tegenover De Telegraaf wilde hij niet ingaan op de inhoud van die gesprekken. Vandaag gaat hij een en ander met de gehele spelersgroep bespreken alvorens op het wekelijkse perspraatje in te gaan op de hele zaak.
Volgens het Algemeen Dagblad is de hele zaak al gesust. Zlatan zou Van der Vaart en Heitinga woensdagnacht al hebben gebeld via het mobieltje van Nigel de Jong en de aanvoerder zou de excuses van de spits inmiddels hebben geaccepteerd. "Zlatan en ik moeten toch samen verder bij Ajax. We willen allebei graag een succesvol seizoen. Daarom doe ik niet moeilijk." zegt Van der Vaart in het AD, waarin hij ook min of meer zijn woorden terugneemt dat er wellicht opzet in het spel was. "Ik geloof nog steeds dat het geen opzet was. Maar dat je je eigen ploeggenoot niet eens even opzoekt terwijl hij zichtbaar veel pijn heeft, daar begrijp ik helemaal niets van."
Ondanks het opklaren van de lucht tussen de internationals willen Ronald Koeman en Louis van Gaal met de betrokken spelers praten, volgens het Algemeen Dagblad. Zlatan Ibrahimovic schijnt een goede praatsessie te kunnen verwachten, omdat hij na een valse start bij Ajax voor wat betreft sportief gedrag juist op de goede weg was. De Zweed leek dit te beseffen naar aanleiding van televisiebeelden: "Je ziet jezelf dingen doen die belachelijk zijn. Agressie met agressie beantwoorden is een domme manier van energie verspillen. Ik voel nu sterker de drang om met een doelpunt te reageren. Niet met een klap of een schop terug.", aldus Zlatan Ibrahimovic in het AD.
Ik heb dat stuk nu 16 keer doorgelezen, maar ik zie nergens staan dat Zlatan toegeeft dat hij zwaar asociaal bezig is geweest. Misschien kan je het ff voor me highlighten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hij geeft nu dus wel toe dat hij zwaar asociaal is bezig geweest
Nergens dus zwaar asociaalquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De Zweed leek dit te beseffen naar aanleiding van televisiebeelden: "Je ziet jezelf dingen doen die belachelijk zijn. Agressie met agressie beantwoorden is een domme manier van energie verspillen. Ik voel nu sterker de drang om met een doelpunt te reageren. Niet met een klap of een schop terug.", aldus Zlatan Ibrahimovic in het AD.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:08 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Nergens dus zwaar asociaal
Bovendien lijkt dit stukje tekst een combinatie van vroeger activiteiten en de j.l. wedstrijd tegen Zweden samen te voegen. Stemmingmakerij dus.
Pff, je snapt toch wel wat ie bedoelt neem ik aan??quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:08 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Nergens dus zwaar asociaal
Bovendien lijkt dit stukje tekst een combinatie van vroeger activiteiten en de j.l. wedstrijd tegen Zweden samen te voegen. Stemmingmakerij dus.
Daar zijn toch andere sporten voor?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Sol1tair wil horen dat ie de volgende wedstrijd weer iemand op zijn tokus mept, en dat onder het mom van 'Alles doen om te winnen'.
Tuurlijk begrijp ik wat hij bedoelt, hij heeft een vooroordeel ten opzichte van Ibrahimovic. Ik verdedig het gedrag van Zlatan niet, maar wij weten niet wat er allemaal gebeurd in zo'n wedstrijd. Zlatan heeft het over agressie met agressie beantwoorden. Verder waren er ook woorden tussen hen en Davids. Wij weten dus gewoon niet alles, dus mogen daar eigenlijk ook geen oordeel over vellen ... zo simpel is het.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:26 schreef Noca het volgende:
[..]
Pff, je snapt toch wel wat ie bedoelt neem ik aan??
Steeds maar weer in de verdediging terwijl het overduidelijk is dat hij het zelf ook belachelijk vind is een beetje dom...
Goed van jou dat jij weet wat ik wil horen ... ik wist het zelf niet eens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Sol1tair wil horen dat ie de volgende wedstrijd weer iemand op zijn tokus mept, en dat onder het mom van 'Alles doen om te winnen'.
Blij dat ik je van dienst heb kunnen zijn...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:54 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Goed van jou dat jij weet wat ik wil horen ... ik wist het zelf niet eens.
Bleef het maar bij één keer...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:53 schreef sol1tair het volgende:
En zoals al eerder gezegd, als we over iedere speler die zich een keer misdraagt zo'n discussie voeren is Fok heel snel toe aan meer opslagcapaciteit.
Dan ontgaat je toch een hele hoop. Zlatan wheeft al vaker op negatieve manier van zich doen spreken en daarvoor zijn excuses aangeboden. En nu doet hij het weer voor de zoveelste keer, conclusie: hij leert niet van zijn fouten. Het lijkt dus een structuele karakter-flaw van Zlatan en daar mag wel even flink over gediscuzeurd worden, helemaal in het zatan ibrahimovic topic.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:53 schreef sol1tair het volgende:
En zoals al eerder gezegd, als we over iedere speler die zich een keer misdraagt zo'n discussie voeren is Fok heel snel toe aan meer opslagcapaciteit.
dat zou zijn sportive einde kunnen betekenen en dan komt een transfer ook op de tocht te staan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:06 schreef SCH het volgende:
Wat een machootjes zijn het toch
Nooit een keer volmondig toegeven dat je enorm stom bezig bent geweest
zijn de middelbare scholen nog niet begonnen of heb je pauze?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef Enemyforce het volgende:
Een geweldige speler; altijd bloedzuigen altijd gemene overtredingen... tja had je het zelf maar moeten doen. Zlatan rules!!!!!!
Met iemand woorden hebben of iemand hard aanpakken is iets anders dan een vieze elleboog imo..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:53 schreef sol1tair het volgende:
[..]
Tuurlijk begrijp ik wat hij bedoelt, hij heeft een vooroordeel ten opzichte van Ibrahimovic. Ik verdedig het gedrag van Zlatan niet, maar wij weten niet wat er allemaal gebeurd in zo'n wedstrijd. Zlatan heeft het over agressie met agressie beantwoorden. Verder waren er ook woorden tussen hen en Davids. Wij weten dus gewoon niet alles, dus mogen daar eigenlijk ook geen oordeel over vellen ... zo simpel is het.
Wiens agressie beantwoordde hij dan met zijn agressiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De Zweed leek dit te beseffen naar aanleiding van televisiebeelden: "Je ziet jezelf dingen doen die belachelijk zijn. Agressie met agressie beantwoorden is een domme manier van energie verspillen. Ik voel nu sterker de drang om met een doelpunt te reageren. Niet met een klap of een schop terug.", aldus Zlatan Ibrahimovic in het AD.
Waarschijnlijk die van z'n alter-ego ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wiens agressie beantwoordde hij dan met zijn agressie
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk die van z'n alter-ego ofzo
Zlatan den Ellbog-phantom?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:27 schreef SCH het volgende:
[..]Zlatan het spookje
![]()
Psies!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:03 schreef Marihuanas het volgende:
Die Zweedse SnavelT komt nog wel een keer aan de beurt.
Heb je die knipoog van Hofland niet gezien?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:05 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wiens agressie beantwoordde hij dan met zijn agressie
Die klootzak!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 14:40 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heb je die knipoog van Hofland niet gezien?
Vind je????????quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
Wat een storm in een glas water weer zeg...
hier spreekt een Ajax-voor alles-supporter?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
Ja. Iedereen is het erover eens dat die elleboog versus Joey niet kon en iedereen kan ook zien dat die actie met Raffie een stom ongeluk is en dat Raffie een zielige jankerd is. Dus ja, een storm in een glas water.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je????????
Wat een sukkel ben je toch ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja. Iedereen is het erover eens dat die elleboog versus Joey niet kon en iedereen kan ook zien dat die actie met Raffie een stom ongeluk is en dat Raffie een zielige jankerd is. Dus ja, een storm in een glas water.
Kun je ook van dit topic zeggen tot nu toe.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
Als je het zo bekijkt kan ik je wel volgen, maar als je de context kijkt waarin de wedstrijd werd gespeeld en het verleden van Ibrahimovich bekijkt, kom je tot een andere conclusie..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ja. Iedereen is het erover eens dat die elleboog versus Joey niet kon en iedereen kan ook zien dat die actie met Raffie een stom ongeluk is en dat Raffie een zielige jankerd is. Dus ja, een storm in een glas water.
Als jij mensen die helder analyseren zo omschrijft, graag dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een sukkel ben je toch ook![]()
Ik ga er steeds meer aan twijfelen of je wel van voetbal houdt. Probeer het anders eens bij karate joh.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als jij mensen die helder analyseren zo omschrijft, graag dan.
het lijk er op alsof jij je column over Wesley aan het verdedigen bent ipv naar de feiten van woensdagavond kijkt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als jij mensen die helder analyseren zo omschrijft, graag dan.
Nou, dat staat er los van natuurlijk.... Lijkt me logisch. En de feiten, die heb ik al 3 of 4 x vermeld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:29 schreef Elgigante het volgende:
[..]
het lijk er op alsof jij je column over Wesley aan het verdedigen bent ipv naar de feiten van woensdagavond kijkt.
Volgens Zlatan was die elleboog niet zo erg, volgens jij ook niet want je vindt het allemaal maar een storm in een glas water en kan het niet laten om iemand die zo'n gore overtreding maakt ook nog te verdedigen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Ik keur die elleboog toch af? En die "overtreding" op Rafael, het is pas fucking unbelievable als je denkt dat dat bewust was. Dan kan je geen voetbal meer kijken. Ik ga er steeds meer aan twijfelen of jij niet beter naar zaalvoetbal of korfbal kunt gaan kijken. [afbeelding]
Jouw feiten ja. Niet de feiten van de meesten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, dat staat er los van natuurlijk.... Lijkt me logisch. En de feiten, die heb ik al 3 of 4 x vermeld.
Waarom zou je zo iemand niet mogen verdedigen? We hebben het over topvoetbal en iedereen kan fouten maken. Krijgt ie rood, moet ie een schorsing accepteren. Geen rood, dan heeft ie geluk. We zijn geen korfballers hoor.... Je bent zeker ook geen fan van mensen als Bergkamp en van Basten dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens Zlatan was die elleboog niet zo erg, volgens jij ook niet want je vindt het allemaal maar een storm in een glas water en kan het niet laten om iemand die zo'n gore overtreding maakt ook nog te verdedigen.
De meesten die negatief zijn, zijn voor PSV of Feyenoord en dus bij voorbaat al niet objectief.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Jouw feiten ja. Niet de feiten van de meesten.
het is natuurlijk niet te bewijzen of de charges op Heitinga of Vaart bewust of onbewust waren, maar ik vind dat je in een oefenpotje, wat de kroon op een gedenkwaardige avond (voor de zweden) moet zijn, jezelf inhoudt en niet tot op het bot doorgaat alsof je tegen je aartsvijand speelt in een krtitieke wedstrijd..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Ik keur die elleboog toch af? En die "overtreding" op Rafael, het is pas fucking unbelievable als je denkt dat dat bewust was. Dan kan je geen voetbal meer kijken. Ik ga er steeds meer aan twijfelen of jij niet beter naar zaalvoetbal of korfbal kunt gaan kijken. [afbeelding]
Als dat de reden zou moeten zijn, ben je zelf natuurlijk ook niet objectief, het ajax-belang is niet een ondergeschikte namelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
De meesten die negatief zijn, zijn voor PSV of Feyenoord en dus bij voorbaat al niet objectief.
Laat dat wereld maar weg en vervang vervelend door kinderachtige, onvolwassene en a-professionele en dan klopt het wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:38 schreef zjroentje het volgende:
Het is gewoon een wereldvoetballer met erg vervelende trekjes.![]()
Slotje.
Dat vind jij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Laat dat wereld maar weg en vervang vervelend door kinderachtige, onvolwassene en a-professionele en dan klopt het wel.
Ook op het ajaxnetwerk wordt er schande over gesproken...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
De meesten die negatief zijn, zijn voor PSV of Feyenoord en dus bij voorbaat al niet objectief.
Dat valt onder vervelende trekjes.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:40 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Laat dat wereld maar weg en vervang vervelend door kinderachtige, onvolwassene en a-professionele en dan klopt het wel.
Tja, dat heb je al gauw met dat soort verwende ego's. Dat verander je gewoon niet, en je moet je dus daaraan ook niet ergeren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:41 schreef SCH het volgende:
Het ergste vind ik nog hoe Zlatan zelf reageert. Hij heeft blijkbaar geen enkel inzicht en geen zelfkritiek. Dat vind ik triest. Volgens mij word je dan ook niet echt een grote voetballer. Als hij zijn fouten echt inziet en daar iets mee doet dan is hij een bikkel - natuurlijk kun je fouten maken. Maar keer op keer zo in de fout gaan -
Karakter heeft niets met onsportief gedrag te maken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:39 schreef Scarface_ het volgende:
Zlatan is gemeen,Zlatan is stout...laten we hem gaan uitfluiten en daarna verkopen,kopen we een spits die lief is en verdedigers van de tegenpartij een handje geeft en als hij dan scoort,wat eigenlijk heeeeel gemeen is voor de tegenstander,dan zegt hij sorry.Met zo'n spits komen we vast heel ver en winnen we de CL,anders iig de Fair Play Cup!!
Pleur toch op met jullie gejank over Zlatan..eindelijk een karakter in het elftal.Hadden we er maar meer van.
Een ECHTE PERSOONLIJKHEID pakt Zlatan op de training en corrigeert hem daar,NIET in de pers!
Vroeger hadden we persoonlijkheden op het veld:van Vasovic tot Chivu,van Cruijff tot en met Van Basten,ook zij waren niet makkelijk voor hun medespelers:lees irritant,maar wel persoonlijkheden.
Maar ja,vroeger hadden we ook nog supporters,maar als ik sommige postings lees....dan zakt m'n broek echt af!
NO SURRENDER!!!
Ja, het Rafael-kampje. Letterlijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ook op het ajaxnetwerk wordt er schande over gesproken...
Als mijn lievelingsvoetballer een paar keer zulk soort overtredingen maakt,d an is het mijn lievelingsvoetballer niet meer. Het gaat er ook niet om waar hij speelt. Ik vind Zlatan een geweldige voetballer, een kunstenaar met streken - en daar is op zich niks mis mee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tja, dat heb je al gauw met dat soort verwende ego's. Dat verander je gewoon niet, en je moet je dus daaraan ook niet ergeren.
Absoluut, ik zou die neuzen graag wedstrijden zien eindigen met 7 man.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:39 schreef Scarface_ het volgende:
eindelijk een karakter in het elftal.Hadden we er maar meer van.
Dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat vind jij.
Die stoot hoort inderdaad niet, en hij had er mijns inziens ook zijn excuses voor kunnen (moeten) aanbieden. Maar dat doet Zlatan niet, want zo is hij niet, dus ik ga me daarover ook niet liggen ergeren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:45 schreef SCH het volgende:
Voetballers met gebruiksaanwijzingen zijn leuk. Maar er zijn wel grenzen. En met zo'n stoot als woensdag en dan niet het fatsoen en het inzicht hebben om daar volwassen op te reageren - dan blijft er voor mij weinig over.
Iedereen haalt Bergkamp en van basten aan, omdat zij ook weleens schofterige overtredingen hebben begaan, dat klopt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:43 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tja, dat heb je al gauw met dat soort verwende ego's. Dat verander je gewoon niet, en je moet je dus daaraan ook niet ergeren.
En dat voor een leraarquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Die jongen heeft een hard van goud.
Wat nou niet wil zeggen dat ik het helemaal met jou eens ben hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Precies Zjroentje. Laat Zlatan Zlatan zijn. Die jongen heeft een hard van goud.
Yeah right, is zijn hartje tijdelijk vervangen door dat van Fräser ofzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Precies Zjroentje. Laat Zlatan Zlatan zijn. Die jongen heeft een hard van goud.
Jij bent met jou clubvoorkeur ook niet objectief..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:
[..]
Beetje slordig. Weekend.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
En dat voor een leraar.
Hee, wie is er de eerste om een journalist te bellen met kaartjes voor diens gehandicapte broer??? Slechts één voorbeeldje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:52 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Yeah right, is zijn hartje tijdelijk vervangen door dat van Fräser ofzo?
en het is het goedrecht van anderen om dat wel te doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Die stoot hoort inderdaad niet, en hij had er mijns inziens ook zijn excuses voor kunnen (moeten) aanbieden. Maar dat doet Zlatan niet, want zo is hij niet, dus ik ga me daarover ook niet liggen ergeren.
Dat is nu eenmaal voetbal. Voetbal is een jungle. Legio voorbeelden van aardige en zeer goede mensen die binnen de lijnen 90 minuten doorslaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:54 schreef SCH het volgende:
Ik geloof best dat Zlatan een goede jongen is - die indruk heb ik ook altijd gehad.
Dat maakt dit soort gedrag des te merkwaardiger. Hij moet dat goede hart niet verstoppen.
Ik geloof best dat het prive een toffe gozer is hoor, maar Saddam kon af en toe ook erg barmhartig om de hoek komen, dus het zegt vrij weinig en vooraslnog bespreken we zijn acties op het veld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hee, wie is er de eerste om een journalist te bellen met kaartjes voor diens gehandicapte broer??? Slechts één voorbeeldje.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en het is het goedrecht van anderen om dat wel te doen
Nou, volgens de verhalen gooide Mido naar Zlatan hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:56 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik geloof best dat het prive een toffe gozer is hoor, maar Saddam kon af en toe ook erg barmhartig om de hoek komen, dus het zegt vrij weinig en vooraslnog bespreken we zijn acties op het veld.
Misschien heeft hij gewoon een hekel aan collega's dat kan ook. Mido kan er over meepraten.
Dat mag,en ik de mijnequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:56 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ik geef alleen mijn mening.
Misschien was Gandhi ook een schenenschopper als ie voetbal speelde, maar we hebben het over de voetballer zlatan en de randverschijnselen in het veld, niet over Zlatan die in zijn vrije tijd daklozenkranten staat te verkopen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal voetbal. Voetbal is een jungle. Legio voorbeelden van aardige en zeer goede mensen die binnen de lijnen 90 minuten doorslaan.
Circustraining? vast niet..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, volgens de verhalen gooide Mido naar Zlatan hoor.
Behalve als het om spelling en taalgebruik gaat natuurlijk..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Iedereen de zijne en alleen Cruijff heeft gelijk!
niet waarquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Iedereen de zijne en alleen Cruijff heeft gelijk!
Je icoon is al een tijdje foetsiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
niet waar
I know en ben te lam om er iets aan te veranderen,misschien heeft Yeahinho tijd over subtiele hintquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je icoon is al een tijdje foetsie
Vind ik ook achterlijk en daar ageer ik ook tegen. En ik ben het er niet mee eens dat dat nu eenmaal voetbal is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal voetbal. Voetbal is een jungle. Legio voorbeelden van aardige en zeer goede mensen die binnen de lijnen 90 minuten doorslaan.
Dus jij denkt dat dat niet zo is? Seedorf vs Davids in 1998? Koeman vs Koeman?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind ik ook achterlijk en daar ageer ik ook tegen. En ik ben het er niet mee eens dat dat nu eenmaal voetbal is.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat dat niet zo is? Seedorf vs Davids in 1998? Koeman vs Koeman?
Gewoon van mensen. En als mensen elkaar op straat een elleboogstoot geven ben ik ook not amused.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Okee. Maar ik denk dat jij dan het voetbal te veel eigenschappen van de "wereld" wilt toedichten.
Dat is een voorbeeld van dingen die 1 keer gebeuren. Dat kun je van Zlatan nou niet echt zeggen...dat het maar één keer is voorgekomen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat dat niet zo is? Seedorf vs Davids in 1998? Koeman vs Koeman?
Oh? Leg uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Vind ik toch niet te vergelijken, eigenlijk.
Sport is toch totaal niet te vergelijken met iets wat op straat gebeurt man... Dat hoef ik toch niet uit te leggen zeker?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh? Leg uit.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Het is een recidivist ja. Maar dan nog... Het gaat steeds beter, het was al weer tijden geleden.
Onzin, supporters beoordelen voetballers op hun goede en slechte kwaliteiten.quote:Nog even en het is er helemaal uit. Of wellicht niet. Accepteer dat dan, iedereen is anders. Het is aan arbiters om hem dan terug te fluiten, niet aan ons.
Je moet het toch wel even uitleggen. Het gaat om mensen die met elkaar omgaan. En voetbal is geen jungle, je hebt iets teveel naar tarzan gekekenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sport is toch totaal niet te vergelijken met iets wat op straat gebeurt man... Dat hoef ik toch niet uit te leggen zeker?
Bij sport strijden mensen tegen elkaar met als doel een wedstrijd te winnen. Een scheidsrechter is dan de baas en bepaalt tot hoe ver de sporters mogen gaan. Daar hebben de normen en waarden van de supporters geen invloed op.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Je moet het toch wel even uitleggen. Het gaat om mensen die met elkaar omgaan. En voetbal is geen jungle, je hebt iets teveel naar tarzan gekeken
Wat een onzin zeg, alsof je dan geen eigen verantwoordelijkheid meer hebt. Dus jij vindt dat je iemand hersendood mag schoppen zolang de scheids het maar niet ziet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:22 schreef methodmich het volgende:
[..]
Bij sport strijden mensen tegen elkaar met als doel een wedstrijd te winnen. Een scheidsrechter is dan de baas en bepaalt tot hoe ver de sporters mogen gaan. Daar hebben de normen en waarden van de supporters geen invloed op.
Jezus, hoe naïef kun je zijn als je denkt dat dat een ongelukje was. Hij gaat echt niet per ongeluk met gestrekt been richting een enkel terwijl de bal twee meter verder is. Dan heb je wel erg weinig vertrouwen in Zlatan's techniek. Zijn acties in de rest van de wedstrijd spreken bovendien ook niet echt in zijn voordeel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Kom op, je begrijpt het heus wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, alsof je dan geen eigen verantwoordelijkheid meer hebt. Dus jij vindt dat je iemand hersendood mag schoppen zolang de scheids het maar niet ziet.
Dan heb je - zoals ik al zei - weinig vertrouwen in zijn techniek als je dat een voetbalongelukje wilt noemen. Dat zou misschien bij amateurs zonder techniek die in de 6e klasse spelen kunnen gebeuren. Maar ik dicht Zlatan toch iets meer techniek toe, dus eigenlijk is het een compliment.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
Hoe weinig inzicht in voetbal kun je hebben als je denkt dat dat een bewuste overtreding was....
Dan blijft het een speler die hele akelige klote overtredingen heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
Punt is ook dat niemand hier straks nog over praat als ie Milan velt in de CL.
Je hebt de "overtreding" wel gezien?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:44 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Dan heb je - zoals ik al zei - weinig vertrouwen in zijn techniek als je dat een voetbalongelukje wilt noemen. Dat zou misschien bij amateurs zonder techniek die in de 6e klasse spelen kunnen gebeuren. Maar ik dicht Zlatan toch iets meer techniek toe, dus eigenlijk is het een compliment.
U bent blind?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:50 schreef golfer het volgende:
Jeetje zijn jullie nou nog aan het neuzelen over die overtredingen van hem van afgelopen woensdag?
Slechte voetballer zeker?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Danny Blind, die maakte zelden een overtreding.
Bull.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Popolon, vat jij alles dan eens kernachtig samen.
Ik postte het voordat jij de vraag stelde. Natuurlijk ga ik mee naar de Libelle.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:04 schreef popolon het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je hebt de "overtreding" wel gezien?
Ja wordt ze tenminste een keer goed geneukt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Als Zlatan echt Raffie wil "pakken" dan neukt ie Sylvie een keer helemaal suf![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:58 schreef twi het volgende:
Het is potverdikkeme ook nooit goed met jou.
http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=avi+player&tg=dl-2001quote:Op zondag 22 augustus 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Ja, twi, avi doet het hier nie.
Gaat per 2 maanden. Ik ben bang dat we er al over zijn, vriendin heeft van een slome site 4 Portugese cd's zitten downen. Maar goed, mooie goal!quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:18 schreef twi het volgende:
Dan moet je Divx maar installerenBijna eind van de maand, zal wel los lopen
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:45 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond het niet eens een prachtige goal, mooi gedaan, maar niet prachtig.
Maar Zlatan speelde helaas wel goed, toch mag hij een doodschop krijgen vanwege die elleboog tegen Gio.
quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:45 schreef RedGuy het volgende:
Ik vond het niet eens een prachtige goal, mooi gedaan, maar niet prachtig.
Maar 't is al langer bekend dat wij F'noorders niet van voetbal houden
Ik zie liever een mooi geplaatst schot zoals die van Ono vanmiddag.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:52 schreef Suijk het volgende:
Jij ziet liever Kuijt die al vallend en stoempend na een scrimmage toevallig zijn knie tegen de bal krijgt.
Dat mag.
Of Sneijderquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik zie liever een mooi geplaatst schot zoals die van Ono vanmiddag.
Ja, dat vond ik een mooiere goal dan die van Zlatan. En niet alleen omdat ik Zlatan een waardeloze speler vind.quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef twi het volgende:
[..]
Of Sneijder
die kop van vd vaart ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:08 schreef twi het volgende:
Over een klein minuutje http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.mpg
Is wel 12 MB ofzo
er is ook adsl met datalimietquote:Op zondag 22 augustus 2004 17:18 schreef Chadi het volgende:
Hehehe tijd voor ADSL
quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hou weer van zlatan![]()
Dat is hij dus al.quote:Op zondag 22 augustus 2004 18:08 schreef Stpan het volgende:
Kortom, meer van dit soort goals en minder ellebogen en het zou een spits van wereldklasse kunnen worden.
Idd, dit is de 1e keer dat ook ik zie waarom zlatan een enorm goede spits wordt genoemd, wat een actie zeg hoeveel kapbewegingen maakt ie wel niet? stuk of 8?quote:Op zondag 22 augustus 2004 17:22 schreef golfer het volgende:
Prachtig doelpunt.
Die was inderdaad geweldigquote:Op zondag 22 augustus 2004 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die kop van vd vaart ook![]()
respect voor Vd Vaart en De Graafschap svpquote:Op zondag 22 augustus 2004 19:34 schreef HarigeKerel het volgende:
Prachtig die kop![]()
wat zal die boos zijn want Zlatan is dit jaar de ster en v/d Vaart kennen we over 2 niet meer als ie wegrot bij de Graafschap ofoz![]()
![]()
http://www.zlatanmovie.tk/quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:37 schreef manny het volgende:
dr circuleren via Kazaa overigens ook wat zlatan filmpjes. Echt super acties...
Inderdaad en van zo'n verslaggever zou ik ook geirriteerd raken, wat een onkundig persoon zeg. Misschien moet ie het nog leren ofzo maar zijn engels was bagger en zijn vragen ookquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zlatan was echt onuitstaanbaar droog. Maar wat een boutvragen van iemand die bijna geen engels woord fatsoenlijk uit izjn bek kreeg.
Zlatan zat hem daar gewoon in zijn gezicht uit te lachen.
Ik zou graag zien dat Zlatan die Schreuder eens een elleboog gaf, dan zou hij gelijk een stuk in mijn achting stijgenquote:Op zondag 22 augustus 2004 20:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zlatan was onuitstaanbaar, maar deze keer had hij een excuus, Joep Schreuder is de slechtste verslaggever in dienst van Studio Sport. Stel die vragen op een prikkelende manier waardoor je een uitspraak ontlokt, beiden zetten zichzelf voor lul met dank aan Joep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |