abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21402575

Geniaal voetballer en bij vlagen soms last van een kleine storing in de bovenkamer.

Vervolg van
Zlatan Ibrahimovic, het topic
Het grote Zlatan Ibrahimovic topic, deel 2
Het grote Zlatan Ibrahimovic topic, deel 3
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 19 augustus 2004 @ 16:54:12 #2
21066 Potter
At your service
pi_21402594
Die gozer zal een warm welkom krijgen wanneer hij de Nederlandse velden weer betreed.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_21402596
't is gewoon een stakker...
gisteren kwam z'n ware aard weer boven...

donderdag 19 augustus 2004 @ 16:57:34 #4
48651 RJensen
Ik geef hem door....
pi_21402691
Van de vaart wil met hem om de tafel.. (klein oorlogje)

Ik vind het maar een irritante, etterende kwal.. Die elleboog gister bij Giovanni is niet normaal bij 'friendly match'
Mexico met de dobbels!!
pi_21402812
Groot qua lengte, maar meer niet

Zlatan
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:03:53 #6
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_21402846
Godverdomme wat een klootzak!
Meest irritante speler die ooit in Nederland heeft gevoetbald wat ik me kan herinneren...
pi_21402879
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:57 schreef RJensen het volgende:
Van de vaart wil met hem om de tafel.. (klein oorlogje)

Ik vind het maar een irritante, etterende kwal.. Die elleboog gister bij Giovanni is niet normaal bij 'friendly match'
Ik heb medelijden met Koeman als psv-er zijnde, Enerzijds moet hij denken aan het teambelang (voorkomen en in de kiem smoren van relletjes) en vind ik dt hij Zlatan moet schorsen. Anderzijds is het wel de doelgevaarlijkste speler van ajax en een echt alternatief heeft hij niet.
Zlatan is een beetje wereldvreemd als je het mij vraagt en heeft de ware bedoeling van het woord sport nog niet begrepen, hij is een schande voor zijn volk, ajax en zijn supporters.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:07:00 #8
68638 Zwansen
pi_21402914
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:05 schreef Elgigante het volgende:

[..]

hij is een schande voor zijn volk, ajax en zijn supporters.
pi_21402926
Wat een klasbak.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:07:59 #10
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_21402928
Ik op hem.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:08:13 #11
48651 RJensen
Ik geef hem door....
pi_21402934
Ja, vind het ook jammer, 't is wel een aanwinst zo'n voetballer op de Nederlandse velden .( ben zelf Feyenoorder) Maar eentje die zo speelt, en zo te zien er ook nog van geniet met dat vieze lachje van hem, mag van mij de via de achterdeur richting Belgie ofso.
Mexico met de dobbels!!
pi_21402942
SlaDan, misselijk figuur! Ik hoop op een dag dat ie een speler tegen komt die gelijk een paar beuken terug geeft!!

Goed voor de sfeer in Snavelcity.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:09:02 #13
80382 manny
30 is best veel
pi_21402949
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef Potter het volgende:
Die gozer zal een warm welkom krijgen wanneer hij de Nederlandse velden weer betreed.
zeker weten. Zo'n briljant voetballer verdient een warm aplaus.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_21403026
Een leuk stukje op VI.nl
quote:
Ibrahimovic: kroniek van een Zweedse elleboog

19/8/2004 17:01

Buiten Amsterdam wisten ze het al langer en zijn de grappen (Sla dan) niet van de lucht: de losse ellebogen van Zlatan Ibrahimovic. 'Overdreven, al die aandacht', vond Ronald Koeman vorig jaar nog. 'Het is totaal uit zijn verband getrokken.' Woensdag zag de Ajax-coach tijdens Zweden-Nederland zijn spits Ajax-verdediger John Heitinga in de rug trappen én z'n aanvoerder Rafael van der Vaart uit de wedstrijd schoppen.
Koeman zei vorig jaar bovendien dat 'Zlatan een stempeltje heeft gekregen.' Is hier sprake van een hetze tegen de pas 22-jarige Zweed? Of hebben we hier te maken met een onverbeterlijke recidivist? 'Het lijkt wel alsof-ie zich af en toe op een verkeerde manier wil laten gelden', vond Van dert Vaart woensdagavond. Bijgaand een overzicht van de vijf meest in het oog springende elleboog-incidenten rond Zlatan Ibrahimovic.

* 30 september 2001
FC Groningen-Ajax
Slachtoffer: Melchior Schoenmakers
De verdediger van FC Groningen belet zijn tegenstander te springen na een hoge voorzet. Ibrahimovic reageert door zijn linkerelleboog in het achterhoofd van Schoenmakers te zetten. Arbiter Dick Jol ziet niets, maar op basis van tv-beelden wordt de Zweed voor vijf wedstrijden geschorst. Schoenmakers moet twee dagen platliggen en zegt: 'Blijkbaar zit er iets in z'n hoofd dat ze niet in bedwang kunnen houden.'

* 2 oktober 2002
Ajax-Rosenborg BK
Slachtoffer: Erik Hoftun
Ibrahimovic krijgt in het Champions League-treffen drie goede mogelijkheden om de score te openen, maar mist keer op keer. Terwijl de bal onbereikbaar is, maakt hij na dik een kwartier een dwaze overtreding op zijn directe tegenstander Hoftun. Na rust scoort de Zweed alsnog, maar hij blijft Hoftun bestoken met irritante overtredingen. Waarna Koeman niets anders rest dan de spits voortijdig naar de kant te halen.

* 16 april 2003
Feyenoord-Ajax
Slachtoffer: Gérard de Nooijer
In het Amstel Cup-duel in de Kuip leidt Feyenoord met 1-0 als Ibrahimovic zijn linkerelleboog in het gezicht van Gérard de Nooijer zet. Het ontgaat scheidsrechter Roelof Luinge, maar andermaal op basis van tv-beelden moet de spits vijf wedstrijden toekijken. 'Het is opvallend dat Zlatan er telkens bij betrokken is en dat zegt misschien wel iets over hem', aldus De Nooijer. De Zeeuw vindt niet dat er sprake is van een hetze. 'Want het is toch gewoon gebeurd?'

* 17 augustus 2003
Vitesse-Ajax
Slachtoffer: Bert Konterman
Het is de eerste wedstrijd van het seizoen dat het opnieuw raak is: de rechterelleboog van Ibrahimovic komt in het gezicht van Vitesse-verdediger Konterman, die bloedend als een rund het veld verlaat en later geconfronteerd wordt met een gebroken neus. Scheidsrechter Dick Jol ziet het gebeuren, maar geeft slechts geel, wegens 'onbeheerst spel'. 'Laat ik het er maar ophouden dat hij het niet met opzet deed', aldus Konterman. 'Plotseling zag ik een elleboog voor me opdoemen en brak ik mijn neus.'

* 19 augustus 2004
Zweden-Nederland
Slachtoffers: Rafael van der Vaart, Giovanni van Bronckhorst, John Heitinga.
Tijdens de oefeninterland gaat de Zweed maar liefst drie keer over de schreef: hij geeft Giovanni van Bronckhorst een elleboogstoot, hij trapt John Heitinga in diens rug en komt met gestrekt been in op de enkel van Rafael van der Vaart. De Ajax-captain is er het ergst aan toe: hij blesseert zijn enkel en moet het veld al snel verlaten. 'Teleurstellend,' vindt Van der Vaart, nog los van het feit of er sprake was van opzet.

Eenmaal terug in Amsterdam is Van der Vaart nog altijd not amused over the night before. De aanvoerder wil een gesprek met Ibrahimovic, die in de Zweedse pers aangaf zich nauwelijks van enig kwaad bewust te zijn. En Ronald Koeman? Die betracht vooralsnog radiostilte. Hij treedt pas naar buiten tot hij met beide spelers heeft gesproken
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:12:46 #15
80382 manny
30 is best veel
pi_21403030
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:08 schreef Marihuanas het volgende:
SlaDan, misselijk figuur! Ik hoop op een dag dat ie een speler tegen komt die gelijk een paar beuken terug geeft!!

Goed voor de sfeer in Snavelcity.
Ik weet het nog goed. jullie hadden De Wolf en oh wat was het toch tof dattie iedereen intimideerde en schoppen uitdeelde. En toen kwam ie Couto tegen: lagtie knock - out op de grond. Schitterend.

Zo zal Zlatan ook wel iemand tegenkomen die hem een beuk gaat geven. Prima toch !

Selectieve verontwaardiging.

Zlatan
pi_21403067
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:09 schreef manny het volgende:

[..]

zeker weten. Zo'n briljant voetballer verdient een warm aplaus.
Fluitconcert(en) en spreekkoren bedoel je zeker???
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:14:49 #17
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21403080
Tegen je eigen ploeggenoten ja

en dan niet eens even vragen hoe het is, gewoon weglopen alsof hij tegen Duitsland aan het voetballen is..

dat is zielig
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:15:50 #18
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_21403102
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 16:54 schreef realist_ik het volgende:
't is gewoon een stakker...
gisteren kwam z'n ware aard weer boven...

Helemaal mee eens.
Die gast heeft echt een steekje los zitten
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_21403140
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:14 schreef mitt het volgende:
gewoon weglopen alsof hij tegen Duitsland aan het voetballen is..
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_21403223
Ik ben echt ajax fan hoor maar ik snap eerlijk gezegd neit waarom zlatan zo opgehemeld wordt. Zo'n briljante spits vind ik het sowieso niet maar nog erger zijn die ellebeoogjes continu van hem, die idioot moet hier echt eens mee ophouden, wat mij betreft schorst koeman hem voor 3 of 4 wedstrijden.
pi_21403309
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:12 schreef manny het volgende:

[..]

Ik weet het nog goed. jullie hadden De Wolf en oh wat was het toch tof dattie iedereen intimideerde en schoppen uitdeelde. En toen kwam ie Couto tegen: lagtie knock - out op de grond. Schitterend.

Zo zal Zlatan ook wel iemand tegenkomen die hem een beuk gaat geven. Prima toch !

Zlatan
Dat jij een dag na deze wedstrijd nog dergelijke smileys plaatst voor een voetballer die het niet waard is om voor professional te worden aangezien zegt iets over je bekrompenheid.
Tuurlijk is het af en toe een geweldige voetballer en in het veld heeft hij gisteren goede dingen laten zien, alleen deze stonden totaal in de schaduw van het eerderbesprokene...
Yeah baby Yeah!
pi_21403443
ik zie die gast maar weinig mooie en geweldinge dingen doen, die ook echt nut hebben. ik vind ook dat hij veel te weinig scoort voor een "ajax-spits"

btw. ik ben 100% ajaxsupporter
pi_21403472
Erg jammer van een in potentie toch wel erg goede voetballer. Maar het ergste was die scheidsrechter, helemaal geen kaart(en) voor Ibrahimovic
"Who's General Failure and why's he reading my disk?"
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:37:10 #24
68638 Zwansen
pi_21403568
quote:

[..]

Zlatan
De Wolf was idd keihard maar toch meestal ook fair! Kunnen we van deze meneer niet zeggen....

En zulke dingen doen tegenover ploeggenoten?
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:40:16 #25
80382 manny
30 is best veel
pi_21403619
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:37 schreef Zwansen het volgende:

[..]

De Wolf was idd keihard maar toch meestal ook fair!
Je hebt gelijk. Je hebt me overtuigd.

pi_21403644
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:20 schreef erikh het volgende:
Ik ben echt ajax fan hoor maar ik snap eerlijk gezegd neit waarom zlatan zo opgehemeld wordt. Zo'n briljante spits vind ik het sowieso niet maar nog erger zijn die ellebeoogjes continu van hem, die idioot moet hier echt eens mee ophouden, wat mij betreft schorst koeman hem voor 3 of 4 wedstrijden.
maak er maar 8 wedstrijden van. Hij is al 2x voor 5 wedstrijden geschorst heb ik net gelezen.
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:42:13 #27
68638 Zwansen
pi_21403659
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:40 schreef manny het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Je hebt me overtuigd.

Je kunt toch ook keihard zijn maar tegelijkertijd ook fair? Stam bv. is een keiharde verdediger maar smerige overtredingen zie je hem niet maken.
pi_21403693
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:17 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ken je dat spandoek niet met "Joden lopen altijd weg"??? Dit past perfect bij die SlaDan!!
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:46:13 #29
80382 manny
30 is best veel
pi_21403731
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:44 schreef Marihuanas het volgende:

[..]

Ken je dat spandoek niet met "Joden lopen altijd weg"??? Dit past perfect bij die SlaDan!!
waar heb je het over ?
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:49:03 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21403766
Met VdVaart en Zlatan komt het niet meer goed
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 17:53:26 #31
68638 Zwansen
pi_21403855
Verstuikte enkel Van der Vaart

Amsterdam, 19 augustus 2004
Rafael van der Vaart heeft aan de oefeninterland Zweden - Nederland een verstuikte enkel overgehouden. Hoe lang het herstel van deze blessure zal gaan duren, is nog niet bekend.

De wedstrijd tegen NAC Breda van aanstaande zondag komt waarschijnlijk te vroeg voor Van der Vaart, die na een duel met Zlatan Ibrahimovic het veld moest verlaten. Dat was al na zes minuten van de oefenwedstrijd in Zweden.

bron: www.ajax.nl
pi_21403924
Van der Vaart is gewoon verworden tot een zielige jankerd. Dat baart me meer zorgen dan de soms wat al te grote winnaarsmentaliteit van Ibrahimovic.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 augustus 2004 @ 18:01:22 #33
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21404016
Ach, eigenlijk kunnen we maar 1 juiste conclusie trekken gezien dit soort gedrag, en z'n geniale ingevingen:

"Je kunt beter met, dan tegen Ibrahimovic spelen"
pi_21404109
binnenkort weer in het zuiderpark,kunnen we weer een lief liedje voor hem zingen,mr gokko
Refuse/Resist/Innerself
  donderdag 19 augustus 2004 @ 18:07:47 #35
80382 manny
30 is best veel
pi_21404152
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:56 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart is gewoon verworden tot een zielige jankerd. Dat baart me meer zorgen dan de soms wat al te grote winnaarsmentaliteit van Ibrahimovic.
amen. 200% mee eens
pi_21404165
Hypocriet gezemel ... toen Jantje Wouters z'n ellebogen liet spreken hoorde je nooit iemand klagen. Het lijkt wel of iedereen gelijk die simpele SBS verslaggever nalult
  donderdag 19 augustus 2004 @ 18:09:04 #37
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21404178
Och, de sterallures van Z. steigen ook tot eenzame hoogte.

Ook bij Zweden.

Vraag me alleen af waarom ie denkt dat ie de ster is
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21404282
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 18:08 schreef sol1tair het volgende:
Hypocriet gezemel ... toen Jantje Wouters z'n ellebogen liet spreken hoorde je nooit iemand klagen. Het lijkt wel of iedereen gelijk die simpele SBS verslaggever nalult
Dus als jantje het doet mag zlatannetje het ook doen?

Beetje simpele redenatie. Het was gewoon een smerige overtreding en voor de rest was hij ook bijzonder negatief bezig, ik hoop dat Heitinga op de training zijn verdiende revanche haalt
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21404307
* Eensch met alle negatieve reacties
pi_21404372
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 18:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Beetje simpele redenatie. Het was gewoon een smerige overtreding en voor de rest was hij ook bijzonder negatief bezig, ik hoop dat Heitinga op de training zijn verdiende revanche haalt
Het feit dat ie niet eens z'n excuses aan heeft geboden aan z'n ploeggenoten zegt genoeg over Zlatan: Hij geeft niets om voetbal, hij geeft niets om ploeggenoten, hij geeft alleen maar om zichzelf; Totaal niet passend in de HCE, zulk soort spelers kom je meestal alleen in Italië tegen (Totti, Cassano etc.).
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21404434
Nu zijn ook de tegenargumenten flink aan geloofwaardigheid aan het verliezen.

De Wolf, fair...

Vroeger gebeurde dit ook, maar stonden er geen 34 camera's rond het veld en werden de dingen niet waargenomen. Als IJzeren Rinus een beuk uitdeelde was het goed, als Zlatan een beuk uitdeeld is het smerig. Dat snap ik niet en heb ik nooit gesnapt.

Ik keur zijn gedrag niet goed, zeker niet t.o.v. zijn ploeggenoten bij Ajax. Maar het tekent hem wel dat hij altijd wil winnen en in principe ten koste van alles. Dat hij dat niet altijd op een 'normale' manier gebeurt (want wat is immers normaal?) keur ik af, maar die hetze tegen hem is belachelijk.

Zlatan
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21404454
Wat een gezeur idd. Hij haalt een paar keer fors uit. Erg dom en valt ook niet goed te praten, maar daarmee is de kous toch af lijkt me.
pi_21404480
Op 1 lijn zitten met een Limbo is soms wel okay
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_21404517
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 17:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Een leuk stukje op VI.nl
[..]
Heitinga in zijn rug trappen...maar toen Zlatan viel sloeg hij OOK met zijn arm naar beneden, en echt niet om zichzelf op te vangen. Gelukkig voor hem en Heitinga sloeg hij alleen tegen het gras, maar wat mij betreft mogen ze hem lang schorsen voor dit soort wangedrag. Hij kreeg dan geen rood, maar gelukkig ook geen geel.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
  donderdag 19 augustus 2004 @ 18:35:14 #45
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_21404712
quote:

[..]

AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_21404756
quote:

[..]

Ik als PSV'er zeg: Ga nu niet de internet hoolie spelen, als ik ergens een hekel aan heb, dan is dat 't wel
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_21405086
Je moet de volstrekt af te keuren elleboog tegen Joey loskoppelen van die actie met vdV. Die kon Zlatan niet eens zien.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 augustus 2004 @ 19:02:31 #48
50936 The_Hives
pi_21405422
het is een optel som, samen met Hofland en Heitinga erbij
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_21405480
Wat deed die arme jongen dan weer bij Hofland?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 augustus 2004 @ 19:08:49 #50
50936 The_Hives
pi_21405575
ach persoonlijk vond ik het niet zo veel. Liep een beetje te schelden enzo nadat hij gescoort had. Zijn teamgenoten moesten hem meenemen.
Fok! Federatie
pi_21405578
Ik vond Zlatan op het afgelopen EK ok en ik dacht dat hij zn vieze streekjes wel verleerd had...nou niet dus. Wat een enorme loser is die kerel zeg...

Ibrahimovich
pi_21405681
Dat schelden was tegen Davids, toch? Een dolletje.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 19 augustus 2004 @ 19:13:10 #53
7889 tong80
Spleenheup
pi_21405683
Een held is het. Niemand die zoveel teweeg brengt als Zlatan.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21405848
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:

Als je een held bent wanneer je veel teweeg brengt lopen er rare helden rond op deze wereld.

donderdag 19 augustus 2004 @ 19:27:05 #55
50936 The_Hives
pi_21405974
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Dat schelden was tegen Davids, toch? Een dolletje.
ben ik abuis?
Fok! Federatie
pi_21406009
Staat in dat bericht op VI.nl
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 augustus 2004 @ 19:36:10 #57
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21406187
Wat mij betreft strik er omheen en voor een flinke zak duiten naar Juve. Hij scoort m.i. veel te weinig. Proberen we het wel met Sonck in de spits.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_21406212
Sonck... Jij wilt nooit meer een goal maken?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 augustus 2004 @ 19:39:03 #59
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21406244
Ik heb wel vertrouwe in die jongen, als hij maar een paar wedstrijdjes de kans krijgt. Of zie jij liever Jannes in de spits?
pi_21406284
Eigenlijk wel dan. Of RYAN BABEL.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 augustus 2004 @ 19:41:56 #61
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21406308
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 19:41 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk wel dan. Of RYAN BABEL.
Da's wel een goed idee. Maar ik blijf er bij dat ik Zlatan ietsjes gehypet vind.
pi_21406325
Dat mag, maar dat ie 233,4 x beter is dan Sonck, is wetenschappelijk berekend.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 19 augustus 2004 @ 19:43:26 #63
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_21406345
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Dat mag, maar dat ie 233,4 x beter is dan Sonck, is wetenschappelijk berekend.
Door die Groningers?
pi_21406466
Nee, door de Ajax-rekenmeesters. Boeiend collectief wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_21407197
quote:

[..]

Is dat juist niet tekenend voor de voetbalwereld? Juichen als een speler het van jou doet, en hem doodwensen als hij jou club naait. Toen Machlas ging liggen tijdens de klassieker wisten ze niet hoe blij ze moesten kijken in 020, maar o wee als Tomasson naar de grond ging dan werd ie meteen uitgekotst.

Ik moet die zlatan niet, vind het een k****rjong met irritante trekjes. Wat mij betreft eindigen wij de volgende klassieker met 10 man, alleen al om die gozer een dubbele beenbreuk te trappen.
"..and in my brain it's going wrong.."
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:44:51 #66
50936 The_Hives
pi_21407268
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:41 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Is dat juist niet tekenend voor de voetbalwereld? Juichen als een speler het van jou doet, en hem doodwensen als hij jou club naait. Toen Machlas ging liggen tijdens de klassieker wisten ze niet hoe blij ze moesten kijken in 020, maar o wee als Tomasson naar de grond ging dan werd ie meteen uitgekotst.

Ik moet die zlatan niet, vind het een k****rjong met irritante trekjes. Wat mij betreft eindigen wij de volgende klassieker met 10 man, alleen al om die gozer een dubbele beenbreuk te trappen.
jij bent echt sneu
Fok! Federatie
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:46:34 #67
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21407313
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:44 schreef The_Hives het volgende:

[..]

jij bent echt sneu
waarom,zo is het toch?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:50:38 #68
50936 The_Hives
pi_21407406
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:46 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

waarom,zo is het toch?
ik heb het over het laatste gedeelte. Vind ik altijd weer een typische rotterdamse of den haagse reactie.

En dan het zonder over de clubs te hebben: vind ik je sneu als je een speler een dubbele beenbreuk toewenst in bijvoorbeeld een wedstrijd.
Fok! Federatie
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:51:29 #69
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21407431
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:50 schreef The_Hives het volgende:

[..]

ik heb het over het laatste gedeelte. Vind ik altijd weer een typische rotterdamse of den haagse reactie.

En dan het zonder over de clubs te hebben: vind ik je sneu als je een speler een dubbele beenbreuk toewenst in bijvoorbeeld een wedstrijd.
OK,op die manier.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21407520
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 18:13 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Het gaat niet om wat ie wel of niet mag doen, maar meer om het hypocriete gezeik van iedereen ... ow ja, dat had ik ook geschreven d8 ik.
Let jij als PSV'er maar eens een jaartje op vriend van Bommel ... die kan er ook wat van. Maar dan is het ineens wedstrijdmentaliteit.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:57:04 #71
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21407585
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:54 schreef sol1tair het volgende:

[..]

die kan er ook wat van. Maar dan is het ineens wedstrijdmentaliteit.
elleboogjes geven is idd wedstrijdmentaliteit....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21407592
quote:

[..]

Het gaat niet om wat ie wel of niet mag doen, maar meer om het hypocriete gezeik van iedereen ... ow ja, dat had ik ook geschreven d8 ik.
Let jij als PSV'er maar eens een jaartje op vriend van Bommel ... die kan er ook wat van. Maar dan is het ineens wedstrijdmentaliteit.
En jij wil toch niet beweren dat je boven dat 'hypocriete gezeik' staat? Toen Kuijt Van der Vaart aftrapte had je ze is moeten horen..
pi_21407613
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:50 schreef The_Hives het volgende:

[..]

Mooi hè,
  donderdag 19 augustus 2004 @ 20:59:59 #74
50936 The_Hives
pi_21407659
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 20:58 schreef Staanplaats het volgende:

[..]

Mooi hè,
ieder zijn mening
Fok! Federatie
pi_21407670
Dat er mensen zijn die het voor die tyfusmalloot opnemen zeg
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_21407724
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:00 schreef Zapper het volgende:
De ene noemt hem een tyfusmalloot, de ander noemt hem een geniale voetballer
pi_21407737
Maar het was helemaal geen ellenboogstoot gister, hij wilde van Bronckhorst gewoon een klopje op de schouder geven. Kan hij er wat aan doen dat die jongen wat klein is?
pi_21408012
en maar huilen als er een tegenstander op rageert,of als er verbaal op gereageerd wordt door het publiek.
Refuse/Resist/Innerself
pi_21408089
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:00 schreef Zapper het volgende:
...en met zulke sterke argumenten: ".... [insert naam van willekeurige speler die weleens overtreding maakt] is ook weleens fel in een duel (waarbij wèl een bal in de buurt is) en daarom mag Zlatan het ook drie keer in één wedstrijd"
Terwijl de bal in 2 v/d 3 gevallen niet eens in de buurt was en hij ook nog eens de spelers van zijn eigen club uitzocht waarmee hij vier dagen later weer moet voetballen... en btw er stond ook niets op het spel

Zijn acties leken ook niet echt op uitingen van een winnaarsmentaliteit, volgens mij had hij een slecht humeur of wil hij een breuk met Ajax forceren.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_21408245
Van der Vaart lek trappen verdient op zich een gouden medaille natuurlijk
pi_21408310
quote:

[..]

Als je een beetje opgelet had, weet je dat ik dat soort acties bij Held Van Bommel ook afkeur. Een elleboogstoot hoort niet en als je een ploeggenoot de vernieling in schopt hoop ik dat Held van Bommel zijn excuses aanbiedt, want zo hoort dat gewoon
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21408388
Zo'n elleboogstoot kan toch nooit bij de wedstrijdmentaliteit horen???

Die twee trappen kun je nog over discussieren, maar als je zo'n elleboogstoot geeft: wees een kerel en vraag zelf om rood.
pi_21408413
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:30 schreef SCH het volgende:
Zo'n elleboogstoot kan toch nooit bij de wedstrijdmentaliteit horen???

Die twee trappen kun je nog over discussieren, maar als je zo'n elleboogstoot geeft: wees een kerel en vraag zelf om rood.
Hij had z'n lichaam niet onder controle en raakte uit balans zo verklaarde hij
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21408434
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Dan is ie niet geschikt voor het spel
pi_21408563
heeft nou niemand die klap die hij Heitinga probeerde te verkopen niet gezien
Hij schopt hem, hij valt, en slaat nogal wild naar beneden. Raakt Heitinga niet, maar dat was alleen omdat hij niet precies wist waar die lag...volgens mij dan he.
War is not about who's right, it's about who's left
fok! fotoboek
pi_21408605
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:36 schreef egilio het volgende:
heeft nou niemand die klap die hij Heitinga probeerde te verkopen niet gezien
Hij schopt hem, hij valt, en slaat nogal wild naar beneden. Raakt Heitinga niet, maar dat was alleen omdat hij niet precies wist waar die lag...volgens mij dan he.
Hij zal wel last hebben gehad van een vlieg ofzo
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21410318
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Als je een beetje opgelet had, weet je dat ik dat soort acties bij Held Van Bommel ook afkeur. Een elleboogstoot hoort niet en als je een ploeggenoot de vernieling in schopt hoop ik dat Held van Bommel zijn excuses aanbiedt, want zo hoort dat gewoon
Opgelet, waarop ... op jou posts? Je mag het dus wel doen als het geen ploeggenoot is. Waar het mij om gaat is dat als er voor iedere voetballer die dergelijke overtredingen maakt een topic geopend werd Fok extra opslagcapaciteit nodig heeft. Iedereen (lees veel personen) loopt die SBS verslaggever achterna.
pi_21410413
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

slechte motoriek hè
pi_21410792
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 22:35 schreef sol1tair het volgende:

Opgelet, waarop ... op jou posts? Je mag het dus wel doen als het geen ploeggenoot is. Waar het mij om gaat is dat als er voor iedere voetballer die dergelijke overtredingen maakt een topic geopend werd Fok extra opslagcapaciteit nodig heeft. Iedereen (lees veel personen) loopt die SBS verslaggever achterna.
Jij meent mij te kennen en wijst me op Held Van Bommel...

anders sloeg je eerdere post nergens op eigenlijk.

Over de afschuwelijke tackle van Totti (die ik als voetballer bijzonder hoog heb zitten) zijn ook terecht enkele topics geopend. Iemand die zich zo gedraagd kan op veel kritiek rekenen, ook vanuit eigen ajaxhoek, zoals te lezen valt op het ajaxnetwerk

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum11/2705-13.php
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21411110
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 22:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Jij meent mij te kennen en wijst me op Held Van Bommel...

anders sloeg je eerdere post nergens op eigenlijk.
Pure onzin, jij reageerde eerst op mijn post ... waarin ik volgens jou de acties van Zlatan goedkeurde, maar dat staat nergens. Maar goed, we schrijven in cirkels.
  donderdag 19 augustus 2004 @ 23:40:24 #91
80382 manny
30 is best veel
pi_21412422
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 19:13 schreef tong80 het volgende:

eens
pi_21416408
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 18:01 schreef twi het volgende:

"Je kunt beter met, dan tegen Ibrahimovic spelen"
zelfs dat is niet voldoende
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 08:49:12 #93
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21417433
Wat een ophef nog steeds over Zlatan Ibrahimovic, maar naar mijn mening is het een uiterst technische spits, die op 22-jarige leeftijd al zó ver is, dat hij de absolute top ZEKER gaat halen. Dat hij daarbij (wederom op 22-jarige leeftijd) wat last heeft van “losse handjes” moet je daarbij op de koop toenemen, velen hebben mensen al herinnerd aan Roy Keane, Zinedine Zidane, Fernando Couto, Dennis Bergkamp, Jan Wouters en Marco van Basten himself, die jongens worden (in ieder geval bij hun club) nog steeds aanbeden...

Het enige verschil is dan ook dat zij niet hun eigen club-genoten blesseerde, maar is dit nou zo’n belangrijk gegeven??? Zlatan wilde zich gisteren dubbel bewijzen, voor het Zweedse (gemiste penalty) en Nederlandsche (nog steeds niet definitief doorgebroken, daardoor vroegtijdig gewisseld tegen FCT) volk, dat hij dan wat onbehouden inkomt (en daarbij TOEVALLIG zijn eigen ploeggenoten blesseert) is een standje/waarschuwing waard, niet meer. Als hij er zondag tegen NAC en die week daarna tegen FCU “gewoon” twee keer scoort, is hij weer een held...

Dat de supporters van alle andere 36 BVO’s hem nu (weer) veroordelen, lijkt mij niet belangrijk. Zlatan is nooit populair geweest, aangezien hij van nature al “arrogant” overkomt, vol Amsterdamsche bluf. Wat ik al eerder heb aangegeven, deze uiting van angst is het mooiste compliment voor een superspits in wording, zoals Zlatan Ibrahimovic! Om er maar een Latijnse spreuk tegenaan te gooien ‘Oderint, dum metuant!’ wat zoveel betekent als ‘Ze mogen ons haten, zolang ze ons maar vrezen!’ en dat is het...
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_21418040
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 08:49 schreef P0RN0STAR het volgende:

Dat de supporters van alle andere 36 BVO’s hem nu (weer) veroordelen, lijkt mij niet belangrijk.

Binnen het ajaxkamp is men ook niet blij met hem
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21418059
Ik zit hier wel van te genieten eigenlijjk Go, zlatan go
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 09:39:53 #96
82154 P0RN0STAR
Fluffers gezocht...
pi_21418108
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 09:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Binnen het ajaxkamp is men ook niet blij met hem
Weet ik, maar de gemiddelde voetbalsupporter (ook AJAX) kan snel omslaan, daarom zei ik eerder al "Als hij er zondag tegen NAC en die week daarna tegen FCU “gewoon” twee keer scoort, is hij weer een held..."
Waarom heeft Noach die twee kakkerlakken niet doodgetrapt???
pi_21418114
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 09:39 schreef P0RN0STAR het volgende:

[..]

Weet ik, maar de gemiddelde voetbalsupporter (ook AJAX) kan snel omslaan, daarom zei ik eerder al "Als hij er zondag tegen NAC en die week daarna tegen FCU “gewoon” twee keer scoort, is hij weer een held..."
Triest eigenlijk, maar je hebt wel gelijk, vrees ik.
pi_21418174
Daar zit een pijnlijke kern van waarheid in. Wanneer is dat gesprek tusssen Koeman en de 2 kemphaantjes eigenlijk?
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21418186
Vandaag volgens mij .
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 10:36:53 #100
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21418856
Eerst heeft Koeman een gesprekje met VDV, daarna met Zlatan en daarna (daarrr komt ie weerrr) een gesprek met de hele groep.

Koeman
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_21418944
Als Koeman een held is mept ie Zlatan vol op zijn neus.

Maar ja, het is geen held. Sneijder zal wel de dupe worden...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 10:45:47 #102
20593 elpatsjieno
Make Way for the Bad Guy...
pi_21419006
Grapjes gevonden over het incident (bron: vi.nl)

•Zlatan op ippon langs Van der Vaart.
Ahmed Boudra

• Heitinga: 'Zlatan kan m'n rug op'.
Jos Rijff

• Satan Ibrahimovic
Ingo Stakenborg

• Die jongens van Oranje leren zo wel het klappen van de Zweed kennen.
Ernst de Man

• Is Van der Vaart eindelijk afgevallen, wordt z'n enkel weer dik.
Kenneth de Haan

Wisdom begins in wonder. Socrates
pi_21419058
quote:
20/8/2004 - "Van der Vaart accepteert excuses Zlatan"
(Van onze verslaggever RvN/P., met dank aan forumlid StarMaker)

BRON: Algemeen Dagblad

Ronald Koeman lijkt de onrust in de Ajax selectie gesmoord te hebben. Bij terugkomst van de internationals sprak hij eerst afzonderlijk met zowel Van der Vaart als Zlatan Ibrahimovic. Tegenover De Telegraaf wilde hij niet ingaan op de inhoud van die gesprekken. Vandaag gaat hij een en ander met de gehele spelersgroep bespreken alvorens op het wekelijkse perspraatje in te gaan op de hele zaak.

Volgens het Algemeen Dagblad is de hele zaak al gesust. Zlatan zou Van der Vaart en Heitinga woensdagnacht al hebben gebeld via het mobieltje van Nigel de Jong en de aanvoerder zou de excuses van de spits inmiddels hebben geaccepteerd. "Zlatan en ik moeten toch samen verder bij Ajax. We willen allebei graag een succesvol seizoen. Daarom doe ik niet moeilijk." zegt Van der Vaart in het AD, waarin hij ook min of meer zijn woorden terugneemt dat er wellicht opzet in het spel was. "Ik geloof nog steeds dat het geen opzet was. Maar dat je je eigen ploeggenoot niet eens even opzoekt terwijl hij zichtbaar veel pijn heeft, daar begrijp ik helemaal niets van."

Ondanks het opklaren van de lucht tussen de internationals willen Ronald Koeman en Louis van Gaal met de betrokken spelers praten, volgens het Algemeen Dagblad. Zlatan Ibrahimovic schijnt een goede praatsessie te kunnen verwachten, omdat hij na een valse start bij Ajax voor wat betreft sportief gedrag juist op de goede weg was. De Zweed leek dit te beseffen naar aanleiding van televisiebeelden: "Je ziet jezelf dingen doen die belachelijk zijn. Agressie met agressie beantwoorden is een domme manier van energie verspillen. Ik voel nu sterker de drang om met een doelpunt te reageren. Niet met een klap of een schop terug.", aldus Zlatan Ibrahimovic in het AD.
Hij geeft nu dus wel toe dat hij zwaar asociaal is bezig geweest
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21419231
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 10:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Hij geeft nu dus wel toe dat hij zwaar asociaal is bezig geweest
Ik heb dat stuk nu 16 keer doorgelezen, maar ik zie nergens staan dat Zlatan toegeeft dat hij zwaar asociaal bezig is geweest. Misschien kan je het ff voor me highlighten.
pi_21419252
De Zweed leek dit te beseffen naar aanleiding van televisiebeelden: "Je ziet jezelf dingen doen die belachelijk zijn. Agressie met agressie beantwoorden is een domme manier van energie verspillen. Ik voel nu sterker de drang om met een doelpunt te reageren. Niet met een klap of een schop terug.", aldus Zlatan Ibrahimovic in het AD.
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21419335
"Leek" dus nog niet helemaal, mja zal wel komen dat hij nu weer de draadjes vast heeft
pi_21419378
Wat een machootjes zijn het toch
Nooit een keer volmondig toegeven dat je enorm stom bezig bent geweest
pi_21419401
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De Zweed leek dit te beseffen naar aanleiding van televisiebeelden: "Je ziet jezelf dingen doen die belachelijk zijn. Agressie met agressie beantwoorden is een domme manier van energie verspillen. Ik voel nu sterker de drang om met een doelpunt te reageren. Niet met een klap of een schop terug.", aldus Zlatan Ibrahimovic in het AD.
Nergens dus zwaar asociaal
Bovendien lijkt dit stukje tekst een combinatie van vroeger activiteiten en de j.l. wedstrijd tegen Zweden samen te voegen. Stemmingmakerij dus.
pi_21419432
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:08 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Bovendien lijkt dit stukje tekst een combinatie van vroeger activiteiten en de j.l. wedstrijd tegen Zweden samen te voegen. Stemmingmakerij dus.
Wat wil jij dan horen?

Ik lees eigenlijk ook niet dat hij echt vindt dat hij fout bezig is geweest. Dat tekent hem.
pi_21419709
Sol1tair wil horen dat ie de volgende wedstrijd weer iemand op zijn tokus mept, en dat onder het mom van 'Alles doen om te winnen'.
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 11:26:18 #111
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21419745
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:08 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Pff, je snapt toch wel wat ie bedoelt neem ik aan??

Steeds maar weer in de verdediging terwijl het overduidelijk is dat hij het zelf ook belachelijk vind is een beetje dom...
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 11:49:53 #112
44561 ikmoi
Met heel veel dank
pi_21420232
Van mij mag hij zo door voetballen, iedere ajaxcied die getrapt wordt is er 1 te weinig
Ik heb er geen verstand van, maar jullie wel ;)
pi_21420239
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Sol1tair wil horen dat ie de volgende wedstrijd weer iemand op zijn tokus mept, en dat onder het mom van 'Alles doen om te winnen'.
Daar zijn toch andere sporten voor?
pi_21420310
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:26 schreef Noca het volgende:

[..]

Pff, je snapt toch wel wat ie bedoelt neem ik aan??

Steeds maar weer in de verdediging terwijl het overduidelijk is dat hij het zelf ook belachelijk vind is een beetje dom...
Tuurlijk begrijp ik wat hij bedoelt, hij heeft een vooroordeel ten opzichte van Ibrahimovic. Ik verdedig het gedrag van Zlatan niet, maar wij weten niet wat er allemaal gebeurd in zo'n wedstrijd. Zlatan heeft het over agressie met agressie beantwoorden. Verder waren er ook woorden tussen hen en Davids. Wij weten dus gewoon niet alles, dus mogen daar eigenlijk ook geen oordeel over vellen ... zo simpel is het.
En zoals al eerder gezegd, als we over iedere speler die zich een keer misdraagt zo'n discussie voeren is Fok heel snel toe aan meer opslagcapaciteit.
pi_21420339
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Goed van jou dat jij weet wat ik wil horen ... ik wist het zelf niet eens.
pi_21420340
Over zo'n elleboogstoot hoef ik geen discussie te voeren hoor. Diepdiepdiepdonkerrood en opzouten.
pi_21420659
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:54 schreef sol1tair het volgende:

[..]

Goed van jou dat jij weet wat ik wil horen ... ik wist het zelf niet eens.
Blij dat ik je van dienst heb kunnen zijn...
Wat een vrouw!
spits!
pi_21420756
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:53 schreef sol1tair het volgende:

En zoals al eerder gezegd, als we over iedere speler die zich een keer misdraagt zo'n discussie voeren is Fok heel snel toe aan meer opslagcapaciteit.
Bleef het maar bij één keer...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21420794
zladan grijpt gewoon elke wedstrijd aan om ze basisplaats bij ajax veilig te stellen
professioneel zo kun je t ook noemen
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 12:21:10 #120
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21420803
quote:

Dan ontgaat je toch een hele hoop. Zlatan wheeft al vaker op negatieve manier van zich doen spreken en daarvoor zijn excuses aangeboden. En nu doet hij het weer voor de zoveelste keer, conclusie: hij leert niet van zijn fouten. Het lijkt dus een structuele karakter-flaw van Zlatan en daar mag wel even flink over gediscuzeurd worden, helemaal in het zatan ibrahimovic topic.

Wat dit nog raarder maakt is dat het z'n eigen teamgenoten zijn die hij mishandelde. Misschien heeft het iets te maken met de opmerking die vdv maakte nadat zlatan werd gewisseld tegen twente. Maar goed dat blijft speculeren.

Fijn dat hij z'n excuses aanbood, maar veel waarde hecht ik er niet aan.
pi_21420833
Een geweldige speler; altijd bloedzuigen altijd gemene overtredingen... tja had je het zelf maar moeten doen. Zlatan rules!!!!!!
pi_21421502
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:06 schreef SCH het volgende:
Wat een machootjes zijn het toch
Nooit een keer volmondig toegeven dat je enorm stom bezig bent geweest
dat zou zijn sportive einde kunnen betekenen en dan komt een transfer ook op de tocht te staan.
Bovendien is hij dan helemaal de lul bij het scheidsrechterkorps en de KNVB-tuchtcomissie.
Wie had wel verwacht dat hij alles volmondig toe zou geven dan?
Yeah baby Yeah!
pi_21421560
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 12:22 schreef Enemyforce het volgende:
Een geweldige speler; altijd bloedzuigen altijd gemene overtredingen... tja had je het zelf maar moeten doen. Zlatan rules!!!!!!
zijn de middelbare scholen nog niet begonnen of heb je pauze?
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:00:15 #124
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21421572
quote:

[..]

Tuurlijk begrijp ik wat hij bedoelt, hij heeft een vooroordeel ten opzichte van Ibrahimovic. Ik verdedig het gedrag van Zlatan niet, maar wij weten niet wat er allemaal gebeurd in zo'n wedstrijd. Zlatan heeft het over agressie met agressie beantwoorden. Verder waren er ook woorden tussen hen en Davids. Wij weten dus gewoon niet alles, dus mogen daar eigenlijk ook geen oordeel over vellen ... zo simpel is het.
Met iemand woorden hebben of iemand hard aanpakken is iets anders dan een vieze elleboog imo..
pi_21421673
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 11:01 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wiens agressie beantwoordde hij dan met zijn agressie
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21421889
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:05 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Waarschijnlijk die van z'n alter-ego ofzo
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21422090
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk die van z'n alter-ego ofzo
Zlatan het spookje
pi_21422708
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Zlatan het spookje
Zlatan den Ellbog-phantom?
Yeah baby Yeah!
pi_21422855
Die Zweedse SnavelT komt nog wel een keer aan de beurt.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 14:20:45 #130
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_21423209
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:03 schreef Marihuanas het volgende:
Die Zweedse SnavelT komt nog wel een keer aan de beurt.
Psies!

Iedereen moet een keer afwassen
pi_21423646
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 13:05 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Heb je die knipoog van Hofland niet gezien?
pi_21423706
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 14:40 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Heb je die knipoog van Hofland niet gezien?
Die klootzak!
Wat een vrouw!
spits!
pi_21427251
Wat een storm in een glas water weer zeg...
www.thuisuiteten.nl
pi_21427627
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:01 schreef methodmich het volgende:
Vind je????????
pi_21427686
quote:
hier spreekt een Ajax-voor alles-supporter?
Yeah baby Yeah!
pi_21427730
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Vind je????????
Ja. Iedereen is het erover eens dat die elleboog versus Joey niet kon en iedereen kan ook zien dat die actie met Raffie een stom ongeluk is en dat Raffie een zielige jankerd is. Dus ja, een storm in een glas water.
www.thuisuiteten.nl
pi_21427752
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ja. Iedereen is het erover eens dat die elleboog versus Joey niet kon en iedereen kan ook zien dat die actie met Raffie een stom ongeluk is en dat Raffie een zielige jankerd is. Dus ja, een storm in een glas water.
Wat een sukkel ben je toch ook
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 17:26:50 #138
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21427773
quote:
Kun je ook van dit topic zeggen tot nu toe.

Wat een geleuter
pi_21427780
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:24 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt kan ik je wel volgen, maar als je de context kijkt waarin de wedstrijd werd gespeeld en het verleden van Ibrahimovich bekijkt, kom je tot een andere conclusie..
Yeah baby Yeah!
pi_21427793
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:25 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een sukkel ben je toch ook
Als jij mensen die helder analyseren zo omschrijft, graag dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_21427819
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ik ga er steeds meer aan twijfelen of je wel van voetbal houdt. Probeer het anders eens bij karate joh.

Praat je in je eigen leven ook altijd recht wat krom is?

Ja elleboogstoten en matennaaien is voor jou heel normaal natuurlijk.

Fukking unbelievable dat je zo'n loser gaat steunen en het goed gaat praten.
pi_21427831
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:

[..]

het lijk er op alsof jij je column over Wesley aan het verdedigen bent ipv naar de feiten van woensdagavond kijkt.
Yeah baby Yeah!
pi_21427857
Ik keur die elleboog toch af? En die "overtreding" op Rafael, het is pas fucking unbelievable als je denkt dat dat bewust was. Dan kan je geen voetbal meer kijken. Ik ga er steeds meer aan twijfelen of jij niet beter naar zaalvoetbal of korfbal kunt gaan kijken.
www.thuisuiteten.nl
pi_21427873
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:29 schreef Elgigante het volgende:

[..]

het lijk er op alsof jij je column over Wesley aan het verdedigen bent ipv naar de feiten van woensdagavond kijkt.
Nou, dat staat er los van natuurlijk.... Lijkt me logisch. En de feiten, die heb ik al 3 of 4 x vermeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_21427905
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
Ik keur die elleboog toch af? En die "overtreding" op Rafael, het is pas fucking unbelievable als je denkt dat dat bewust was. Dan kan je geen voetbal meer kijken. Ik ga er steeds meer aan twijfelen of jij niet beter naar zaalvoetbal of korfbal kunt gaan kijken. [afbeelding]
Volgens Zlatan was die elleboog niet zo erg, volgens jij ook niet want je vindt het allemaal maar een storm in een glas water en kan het niet laten om iemand die zo'n gore overtreding maakt ook nog te verdedigen.
pi_21427914
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, dat staat er los van natuurlijk.... Lijkt me logisch. En de feiten, die heb ik al 3 of 4 x vermeld.
Jouw feiten ja. Niet de feiten van de meesten.
pi_21427937
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:33 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens Zlatan was die elleboog niet zo erg, volgens jij ook niet want je vindt het allemaal maar een storm in een glas water en kan het niet laten om iemand die zo'n gore overtreding maakt ook nog te verdedigen.
Waarom zou je zo iemand niet mogen verdedigen? We hebben het over topvoetbal en iedereen kan fouten maken. Krijgt ie rood, moet ie een schorsing accepteren. Geen rood, dan heeft ie geluk. We zijn geen korfballers hoor.... Je bent zeker ook geen fan van mensen als Bergkamp en van Basten dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_21427956
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:34 schreef SCH het volgende:

[..]

Jouw feiten ja. Niet de feiten van de meesten.
De meesten die negatief zijn, zijn voor PSV of Feyenoord en dus bij voorbaat al niet objectief.
www.thuisuiteten.nl
pi_21427964
quote:
Ik keur die elleboog toch af? En die "overtreding" op Rafael, het is pas fucking unbelievable als je denkt dat dat bewust was. Dan kan je geen voetbal meer kijken. Ik ga er steeds meer aan twijfelen of jij niet beter naar zaalvoetbal of korfbal kunt gaan kijken. [afbeelding]
het is natuurlijk niet te bewijzen of de charges op Heitinga of Vaart bewust of onbewust waren, maar ik vind dat je in een oefenpotje, wat de kroon op een gedenkwaardige avond (voor de zweden) moet zijn, jezelf inhoudt en niet tot op het bot doorgaat alsof je tegen je aartsvijand speelt in een krtitieke wedstrijd..
dat vind ik ongepast.
Yeah baby Yeah!
pi_21427969
Me vader is ajacied en die is ook negatief
pi_21427989
Het is gewoon een wereldvoetballer met erg vervelende trekjes.

Slotje.
pi_21428002
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

De meesten die negatief zijn, zijn voor PSV of Feyenoord en dus bij voorbaat al niet objectief.
Als dat de reden zou moeten zijn, ben je zelf natuurlijk ook niet objectief, het ajax-belang is niet een ondergeschikte namelijk.
Yeah baby Yeah!
pi_21428007
Zlatan is gemeen,Zlatan is stout...laten we hem gaan uitfluiten en daarna verkopen,kopen we een spits die lief is en verdedigers van de tegenpartij een handje geeft en als hij dan scoort,wat eigenlijk heeeeel gemeen is voor de tegenstander,dan zegt hij sorry.Met zo'n spits komen we vast heel ver en winnen we de CL,anders iig de Fair Play Cup!!

Pleur toch op met jullie gejank over Zlatan..eindelijk een karakter in het elftal.Hadden we er maar meer van.
Een ECHTE PERSOONLIJKHEID pakt Zlatan op de training en corrigeert hem daar,NIET in de pers!

Vroeger hadden we persoonlijkheden op het veld:van Vasovic tot Chivu,van Cruijff tot en met Van Basten,ook zij waren niet makkelijk voor hun medespelers:lees irritant,maar wel persoonlijkheden.
Maar ja,vroeger hadden we ook nog supporters,maar als ik sommige postings lees....dan zakt m'n broek echt af!

NO SURRENDER!!!
pi_21428026
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:38 schreef zjroentje het volgende:
Het is gewoon een wereldvoetballer met erg vervelende trekjes.

Slotje.
Laat dat wereld maar weg en vervang vervelend door kinderachtige, onvolwassene en a-professionele en dan klopt het wel.
Yeah baby Yeah!
pi_21428038
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Laat dat wereld maar weg en vervang vervelend door kinderachtige, onvolwassene en a-professionele en dan klopt het wel.
Dat vind jij.
pi_21428043
Het ergste vind ik nog hoe Zlatan zelf reageert. Hij heeft blijkbaar geen enkel inzicht en geen zelfkritiek. Dat vind ik triest. Volgens mij word je dan ook niet echt een grote voetballer. Als hij zijn fouten echt inziet en daar iets mee doet dan is hij een bikkel - natuurlijk kun je fouten maken. Maar keer op keer zo in de fout gaan -
pi_21428046
quote:

Ook op het ajaxnetwerk wordt er schande over gesproken...
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21428053
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:40 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat valt onder vervelende trekjes.
pi_21428072
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:41 schreef SCH het volgende:
Het ergste vind ik nog hoe Zlatan zelf reageert. Hij heeft blijkbaar geen enkel inzicht en geen zelfkritiek. Dat vind ik triest. Volgens mij word je dan ook niet echt een grote voetballer. Als hij zijn fouten echt inziet en daar iets mee doet dan is hij een bikkel - natuurlijk kun je fouten maken. Maar keer op keer zo in de fout gaan -
Tja, dat heb je al gauw met dat soort verwende ego's. Dat verander je gewoon niet, en je moet je dus daaraan ook niet ergeren.
pi_21428081
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:39 schreef Scarface_ het volgende:
Zlatan is gemeen,Zlatan is stout...laten we hem gaan uitfluiten en daarna verkopen,kopen we een spits die lief is en verdedigers van de tegenpartij een handje geeft en als hij dan scoort,wat eigenlijk heeeeel gemeen is voor de tegenstander,dan zegt hij sorry.Met zo'n spits komen we vast heel ver en winnen we de CL,anders iig de Fair Play Cup!!

Pleur toch op met jullie gejank over Zlatan..eindelijk een karakter in het elftal.Hadden we er maar meer van.
Een ECHTE PERSOONLIJKHEID pakt Zlatan op de training en corrigeert hem daar,NIET in de pers!

Vroeger hadden we persoonlijkheden op het veld:van Vasovic tot Chivu,van Cruijff tot en met Van Basten,ook zij waren niet makkelijk voor hun medespelers:lees irritant,maar wel persoonlijkheden.
Maar ja,vroeger hadden we ook nog supporters,maar als ik sommige postings lees....dan zakt m'n broek echt af!

NO SURRENDER!!!
Karakter heeft niets met onsportief gedrag te maken.
Je mag hard voetballen, maar hoeft niet over de schreef te gaan. Hij heeft een gebrek aan persoonlijkheid, daarom probeert hij zich met grove charges een machtspositie binnen ajax en op de velden te veroveren
Je snapt weing van sport jongen...
Yeah baby Yeah!
pi_21428111
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:41 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

Ook op het ajaxnetwerk wordt er schande over gesproken...
Ja, het Rafael-kampje. Letterlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_21428114
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tja, dat heb je al gauw met dat soort verwende ego's. Dat verander je gewoon niet, en je moet je dus daaraan ook niet ergeren.
Als mijn lievelingsvoetballer een paar keer zulk soort overtredingen maakt,d an is het mijn lievelingsvoetballer niet meer. Het gaat er ook niet om waar hij speelt. Ik vind Zlatan een geweldige voetballer, een kunstenaar met streken - en daar is op zich niks mis mee.

Voetballers met gebruiksaanwijzingen zijn leuk. Maar er zijn wel grenzen. En met zo'n stoot als woensdag en dan niet het fatsoen en het inzicht hebben om daar volwassen op te reageren - dan blijft er voor mij weinig over.
pi_21428120
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:39 schreef Scarface_ het volgende:
eindelijk een karakter in het elftal.Hadden we er maar meer van.
Absoluut, ik zou die neuzen graag wedstrijden zien eindigen met 7 man.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_21428129
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:41 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat vind jij.
Dat klopt inderdaad.
Ik vind Zlatan een goede voetballer die het in zich heeft om het verschil te maken bij Ajax. Of dat ook in echt goede teams zal zijn is nog maar de vraag, pas dan kun je hem een wereldspeler noemen, eerder niet.
Zijn grootste taak in het veld is namelijk goals maken en dat is vooralsnog zijn grootste handicap.
Yeah baby Yeah!
pi_21428164
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:45 schreef SCH het volgende:
Voetballers met gebruiksaanwijzingen zijn leuk. Maar er zijn wel grenzen. En met zo'n stoot als woensdag en dan niet het fatsoen en het inzicht hebben om daar volwassen op te reageren - dan blijft er voor mij weinig over.
Die stoot hoort inderdaad niet, en hij had er mijns inziens ook zijn excuses voor kunnen (moeten) aanbieden. Maar dat doet Zlatan niet, want zo is hij niet, dus ik ga me daarover ook niet liggen ergeren.
pi_21428188
Precies Zjroentje. Laat Zlatan Zlatan zijn. Die jongen heeft een hard van goud.
www.thuisuiteten.nl
pi_21428198
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:43 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Iedereen haalt Bergkamp en van basten aan, omdat zij ook weleens schofterige overtredingen hebben begaan, dat klopt.
Het vesrchil is dat deze spelers bijna uitgevoetbalt zijn en hun charges op een hand te tellen zijn.
Zlatan heeft net haar op zijn pik, zijn carriere is net begonnen en hij heeft nu al een palmares waar justitie de term draaideur-elleboog aan zou geven..
Yeah baby Yeah!
pi_21428206
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Die jongen heeft een hard van goud.
En dat voor een leraar .
pi_21428230
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

En dat voor een leraar .
pi_21428235
quote:
Wat nou niet wil zeggen dat ik het helemaal met jou eens ben hoor.
pi_21428246
quote:
Yeah right, is zijn hartje tijdelijk vervangen door dat van Fräser ofzo?
Yeah baby Yeah!
pi_21428255
quote:

[..]

Jij bent met jou clubvoorkeur ook niet objectief..
pi_21428256
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:49 schreef VoreG het volgende:

[..]

En dat voor een leraar .
Beetje slordig. Weekend.
www.thuisuiteten.nl
pi_21428264
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:52 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Yeah right, is zijn hartje tijdelijk vervangen door dat van Fräser ofzo?
Hee, wie is er de eerste om een journalist te bellen met kaartjes voor diens gehandicapte broer??? Slechts één voorbeeldje.
www.thuisuiteten.nl
pi_21428287
Ik geloof best dat Zlatan een goede jongen is - die indruk heb ik ook altijd gehad.

Dat maakt dit soort gedrag des te merkwaardiger. Hij moet dat goede hart niet verstoppen.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 17:54:40 #176
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21428290
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:47 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Die stoot hoort inderdaad niet, en hij had er mijns inziens ook zijn excuses voor kunnen (moeten) aanbieden. Maar dat doet Zlatan niet, want zo is hij niet, dus ik ga me daarover ook niet liggen ergeren.
en het is het goedrecht van anderen om dat wel te doen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21428305
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:54 schreef SCH het volgende:
Ik geloof best dat Zlatan een goede jongen is - die indruk heb ik ook altijd gehad.

Dat maakt dit soort gedrag des te merkwaardiger. Hij moet dat goede hart niet verstoppen.
Dat is nu eenmaal voetbal. Voetbal is een jungle. Legio voorbeelden van aardige en zeer goede mensen die binnen de lijnen 90 minuten doorslaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_21428327
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hee, wie is er de eerste om een journalist te bellen met kaartjes voor diens gehandicapte broer??? Slechts één voorbeeldje.
Ik geloof best dat het prive een toffe gozer is hoor, maar Saddam kon af en toe ook erg barmhartig om de hoek komen, dus het zegt vrij weinig en vooraslnog bespreken we zijn acties op het veld.
Misschien heeft hij gewoon een hekel aan collega's dat kan ook. Mido kan er over meepraten.
Yeah baby Yeah!
pi_21428330
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:54 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

en het is het goedrecht van anderen om dat wel te doen
Tuurlijk.

Ik geef alleen mijn mening.
pi_21428346
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:56 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik geloof best dat het prive een toffe gozer is hoor, maar Saddam kon af en toe ook erg barmhartig om de hoek komen, dus het zegt vrij weinig en vooraslnog bespreken we zijn acties op het veld.
Misschien heeft hij gewoon een hekel aan collega's dat kan ook. Mido kan er over meepraten.
Nou, volgens de verhalen gooide Mido naar Zlatan hoor.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 17:58:58 #181
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21428374
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:56 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Tuurlijk.

Ik geef alleen mijn mening.
Dat mag,en ik de mijne
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21428378
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is nu eenmaal voetbal. Voetbal is een jungle. Legio voorbeelden van aardige en zeer goede mensen die binnen de lijnen 90 minuten doorslaan.
Misschien was Gandhi ook een schenenschopper als ie voetbal speelde, maar we hebben het over de voetballer zlatan en de randverschijnselen in het veld, niet over Zlatan die in zijn vrije tijd daklozenkranten staat te verkopen.
Yeah baby Yeah!
pi_21428380
Iedereen de zijne en alleen Cruijff heeft gelijk!
www.thuisuiteten.nl
pi_21428444
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, volgens de verhalen gooide Mido naar Zlatan hoor.
Circustraining? vast niet..
Maar ik vind Zlatan ook een erg goede voetballer en daarmee heeft ie op voorhand al meer krediet dan een John van Loen, maar ook voor deze jongen zijn er grenzen. Hij is er al meermaals op gewezen en dat vind ik het rare aan de zaak.
Misschien dat er onderhuids wat spanningen leven tussen wat ajacieden enerzijds en Zlatan anderzijds en dat dat de reden van zijn vurige spel was, maar dat weten we vooralsnog niet. Misschien is het voor de rust beter dat hij een ajacied geblesseerd heeft, want als dit bij een Feyenoorder (Castelen) of een PSV-er (van Bommel) was gebeurd waren de rapen helemaal gaar geweest waarschijnlijk bij de supporters.
Yeah baby Yeah!
pi_21428459
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Behalve als het om spelling en taalgebruik gaat natuurlijk..

prettig weekend mannen!
Yeah baby Yeah!
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:05:45 #186
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21428464
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
niet waar
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21428471
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

niet waar
Je icoon is al een tijdje foetsie
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 18:07:51 #188
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21428487
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:06 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Je icoon is al een tijdje foetsie
I know en ben te lam om er iets aan te veranderen,misschien heeft Yeahinho tijd over subtiele hint
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21428519
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 17:55 schreef methodmich het volgende:

[..]

Vind ik ook achterlijk en daar ageer ik ook tegen. En ik ben het er niet mee eens dat dat nu eenmaal voetbal is.
pi_21428589
mensjes mensjes toch..het is al weer goed tussen de 2 helden van onze Ajax....So Keep it down..

http://ajax.netwerk.to/ni...20excuses%20Zlatan%22.php
pi_21429268
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Vind ik ook achterlijk en daar ageer ik ook tegen. En ik ben het er niet mee eens dat dat nu eenmaal voetbal is.
Dus jij denkt dat dat niet zo is? Seedorf vs Davids in 1998? Koeman vs Koeman?
www.thuisuiteten.nl
pi_21429350
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Is geen kwestie van denken. Jij zegt het normaal te vinden en ik niet.
pi_21429394
Okee. Maar ik denk dat jij dan het voetbal te veel eigenschappen van de "wereld" wilt toedichten.
www.thuisuiteten.nl
pi_21429433
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Okee. Maar ik denk dat jij dan het voetbal te veel eigenschappen van de "wereld" wilt toedichten.
Gewoon van mensen. En als mensen elkaar op straat een elleboogstoot geven ben ik ook not amused.
pi_21429457
Vind ik toch niet te vergelijken, eigenlijk.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 19:04:43 #196
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21429485
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dat is een voorbeeld van dingen die 1 keer gebeuren. Dat kun je van Zlatan nou niet echt zeggen...dat het maar één keer is voorgekomen..
pi_21429529
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:03 schreef methodmich het volgende:
Vind ik toch niet te vergelijken, eigenlijk.
Oh? Leg uit.
pi_21429550
Het is een recidivist ja. Maar dan nog... Het gaat steeds beter, het was al weer tijden geleden. Nog even en het is er helemaal uit. Of wellicht niet. Accepteer dat dan, iedereen is anders. Het is aan arbiters om hem dan terug te fluiten, niet aan ons.
www.thuisuiteten.nl
pi_21429579
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Oh? Leg uit.
Sport is toch totaal niet te vergelijken met iets wat op straat gebeurt man... Dat hoef ik toch niet uit te leggen zeker?
www.thuisuiteten.nl
pi_21429693
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Het is een recidivist ja. Maar dan nog... Het gaat steeds beter, het was al weer tijden geleden.
Wat een lievie is het toch eigenlijk.
Kom op, hij knalt iemand met een weergaloze elleboogstoot tegen de vlakte en wij moeten blij zijn om dat het al weer zo lang geleden is. Om over die andere fouten van woensdag maar niet te spreken. Hij schopt Rafael misschien per ongeluk maar dat hij dan niet even naar hem toeloopt. Dat soort dingen. Hij is erg hardleers.
quote:
Nog even en het is er helemaal uit. Of wellicht niet. Accepteer dat dan, iedereen is anders. Het is aan arbiters om hem dan terug te fluiten, niet aan ons.
Onzin, supporters beoordelen voetballers op hun goede en slechte kwaliteiten.
pi_21429811
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:08 schreef methodmich het volgende:

[..]

Sport is toch totaal niet te vergelijken met iets wat op straat gebeurt man... Dat hoef ik toch niet uit te leggen zeker?
Je moet het toch wel even uitleggen. Het gaat om mensen die met elkaar omgaan. En voetbal is geen jungle, je hebt iets teveel naar tarzan gekeken
pi_21429874
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Je moet het toch wel even uitleggen. Het gaat om mensen die met elkaar omgaan. En voetbal is geen jungle, je hebt iets teveel naar tarzan gekeken
Bij sport strijden mensen tegen elkaar met als doel een wedstrijd te winnen. Een scheidsrechter is dan de baas en bepaalt tot hoe ver de sporters mogen gaan. Daar hebben de normen en waarden van de supporters geen invloed op.

Op straat is er niks te winnen en gelden hele andere omgangsregels.
www.thuisuiteten.nl
pi_21429907
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:22 schreef methodmich het volgende:

[..]

Bij sport strijden mensen tegen elkaar met als doel een wedstrijd te winnen. Een scheidsrechter is dan de baas en bepaalt tot hoe ver de sporters mogen gaan. Daar hebben de normen en waarden van de supporters geen invloed op.
Wat een onzin zeg, alsof je dan geen eigen verantwoordelijkheid meer hebt. Dus jij vindt dat je iemand hersendood mag schoppen zolang de scheids het maar niet ziet.
pi_21429924
quote:
Jezus, hoe naïef kun je zijn als je denkt dat dat een ongelukje was. Hij gaat echt niet per ongeluk met gestrekt been richting een enkel terwijl de bal twee meter verder is. Dan heb je wel erg weinig vertrouwen in Zlatan's techniek. Zijn acties in de rest van de wedstrijd spreken bovendien ook niet echt in zijn voordeel.
Voor welke club iemand is doet er in deze totaal niet toe. Het waren lompe acties (twee zonder bal in de buurt) en bovendien leek hij het vooral op ploeggenoten voorzien te hebben, wat het nog vreemder maakt...niet dat het anders wel normaal zou zijn geweest om zulke acties te maken
pi_21430178
Hoe weinig inzicht in voetbal kun je hebben als je denkt dat dat een bewuste overtreding was....
www.thuisuiteten.nl
pi_21430189
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, alsof je dan geen eigen verantwoordelijkheid meer hebt. Dus jij vindt dat je iemand hersendood mag schoppen zolang de scheids het maar niet ziet.
Kom op, je begrijpt het heus wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_21430214
Het punt is volgens mij dat eigenlijk niemand Zlatan nog serieus neemt. Ook de mensen die hem verdedigen niet. Die schilderen hem ook af als een soort gekkie henkie met onhandelbare gedragsstoornissen. Dus maar een beetje laten aanmodderen die jongen.

Dat is vrij tragisch
pi_21430264
Punt is ook dat niemand hier straks nog over praat als ie Milan velt in de CL.
www.thuisuiteten.nl
pi_21430370
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:35 schreef methodmich het volgende:
Hoe weinig inzicht in voetbal kun je hebben als je denkt dat dat een bewuste overtreding was....
Dan heb je - zoals ik al zei - weinig vertrouwen in zijn techniek als je dat een voetbalongelukje wilt noemen. Dat zou misschien bij amateurs zonder techniek die in de 6e klasse spelen kunnen gebeuren. Maar ik dicht Zlatan toch iets meer techniek toe, dus eigenlijk is het een compliment.
pi_21430373
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:39 schreef methodmich het volgende:
Punt is ook dat niemand hier straks nog over praat als ie Milan velt in de CL.
Dan blijft het een speler die hele akelige klote overtredingen heeft gemaakt.
pi_21430397
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:44 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Dan heb je - zoals ik al zei - weinig vertrouwen in zijn techniek als je dat een voetbalongelukje wilt noemen. Dat zou misschien bij amateurs zonder techniek die in de 6e klasse spelen kunnen gebeuren. Maar ik dicht Zlatan toch iets meer techniek toe, dus eigenlijk is het een compliment.
Je hebt de "overtreding" wel gezien?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 19:50:06 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21430502
Jeetje zijn jullie nou nog aan het neuzelen over die overtredingen van hem van afgelopen woensdag?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21430558
Over die zogenaamde briljante goal van Van der Vaart wordt toch ook nog steeds gesproken?
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 augustus 2004 @ 19:53:19 #214
7889 tong80
Spleenheup
pi_21430582
Ja zuster nee zuster.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 19:54:49 #215
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_21430614
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:50 schreef golfer het volgende:
Jeetje zijn jullie nou nog aan het neuzelen over die overtredingen van hem van afgelopen woensdag?
U bent blind?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_21430645
Danny Blind, die maakte zelden een overtreding.
www.thuisuiteten.nl
pi_21430662
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:56 schreef methodmich het volgende:
Danny Blind, die maakte zelden een overtreding.
Slechte voetballer zeker?
pi_21430691
Met wat meer egoïsme had ie wellicht meer caps gehaald, maar dat is een ander verhaal.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 19:58:45 #219
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21430711
Dames.

Ik bewonder jullie nutteloze tijd maar ...........

Waar moet dat heen met VBL
pi_21430719
Popolon, vat jij alles dan eens kernachtig samen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:00:56 #221
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21430758
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Popolon, vat jij alles dan eens kernachtig samen.
Bull.
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:01:39 #222
7889 tong80
Spleenheup
pi_21430775
Shit

vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:03:10 #223
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21430811
Maar even, ik verwonder mij soms om het aantal topics, reacties etc.

Daarom bemoei ik me er wederom niet mee, teveel tijd, nutteloos en te herhalend als langdradig.

Have fun

Ik ben weg naar het Libelle forum.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:03:41 #224
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21430821
GA je mee tong?
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:03:50 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_21430827
I agree

Maar ik ga naar de VIVA

vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:04:08 #226
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21430831
  Trouwste user 2022 vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:06:19 #227
7889 tong80
Spleenheup
pi_21430886
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 20:04 schreef popolon het volgende:
Ik postte het voordat jij de vraag stelde. Natuurlijk ga ik mee naar de Libelle.

Die leest Silvie Meis immers ook.

vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:07:05 #228
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21430903
Ok, dan zijn we hier weg.

Rock on ladies.
pi_21430920
Popolon, wat ben je toch een apekop.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:11:43 #230
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21431020
Ik heb 't in me, snotneus.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 20:52:18 #231
80382 manny
30 is best veel
pi_21432094
nix aan het handje, hij kon het niet zien en dattie v Bronckhorst een tikkie gaf dat vind toch niemand echt erg.

Over tot de orde van de dag, hoeveel zal ie er aanstaande zondag maken ?
pi_21432453
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:

[..]

Je hebt de "overtreding" wel gezien?
Ja.
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 21:10:54 #233
8369 speknek
Another day another slay
pi_21432569
In een wedstrijd van der Vaart EN Heitinga onderuit schoppen.

Zlatan.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_21433901
Nou zeggen ze (VDV en Zlatan) ineens weer dat ze geen problemen met elkaar hebben, geloven ze het zelf? Van der Vaart was volgens mij duidelijk geinstreerd, dat hij niet meer zoiets mocht zoals woensdag.
...drop it like it's hot...
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 22:11:24 #235
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21433941
Als Zlatan echt Raffie wil "pakken" dan neukt ie Sylvie een keer helemaal suf
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 00:05:04 #236
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_21436926
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 22:11 schreef HarigeKerel het volgende:
Als Zlatan echt Raffie wil "pakken" dan neukt ie Sylvie een keer helemaal suf
Ja wordt ze tenminste een keer goed geneukt.
Feyenoord!!! * Barça
pi_21437051
Wel heerlijk hoe Koeman reageerde - hij weet zich duidelijk geen raad met dit soort gasten.

"De volgende keer dan zwaait er wat"
  zaterdag 21 augustus 2004 @ 00:58:26 #238
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21437957
Het is potverdikkeme ook nooit goed met jou. Geeft 'ie een boete, dan is het verkeerd, geeft 'ie niks dan is 't ook niet goed.
pi_21438098
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2004 00:58 schreef twi het volgende:
Het is potverdikkeme ook nooit goed met jou.
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:45:23 #240
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21467014
De 5-1 van vandaag tegen NAC (Divx 5.11 / +/- 7 MB)
pi_21467053
Ja, twi, avi doet het hier nie.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:48:56 #242
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21467097
oe, dat is inderdaad gruwelijk zeg
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:49:04 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:50:11 #244
30919 mitt
Michael Corleone
pi_21467119
en dat hoofd van van der Vaart he
pi_21467121
Twi, mpeg is veel leuker.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 augustus 2004 @ 16:52:59 #246
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21467175
En groter Kijk wel even wat ik kan doen, meester mich
pi_21467198
Of doe een .wmv
www.thuisuiteten.nl
pi_21467251
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 16:46 schreef methodmich het volgende:
Ja, twi, avi doet het hier nie.
http://www.download.com/3120-20-0.html?qt=avi+player&tg=dl-2001

keuze te over aan avi players
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_21467349
Wat een goal van Zlatan. , en niet om het een of ander maar het loopt beter zonder v/d Vaart.
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:08:33 #250
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21467457
Over een klein minuutje http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.mpg

Is wel 12 MB ofzo
pi_21467556
Zo, da's een hoop. Tof van je!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:13:23 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21467570
Ben nog niet zo'n expert in het klein maken van zulke filmpjes Maar we hebben allemaal toch breedband tegenwoordig?
pi_21467603
Kabel, met datalimiet. Maar goed...
www.thuisuiteten.nl
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:18:40 #254
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21467693
Dan moet je Divx maar installeren Bijna eind van de maand, zal wel los lopen
pi_21467698
Hehehe tijd voor ADSL
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:18:58 #256
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21467705
Moet gezegd worden dat dat wel een erg knappe goal is...
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:22:27 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21467791
Prachtig doelpunt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_21468007
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:18 schreef twi het volgende:
Dan moet je Divx maar installeren Bijna eind van de maand, zal wel los lopen
Gaat per 2 maanden. Ik ben bang dat we er al over zijn, vriendin heeft van een slome site 4 Portugese cd's zitten downen. Maar goed, mooie goal!
www.thuisuiteten.nl
pi_21468304
Zlatan is vanmiddag ook weer wat miljoentjes meer waard geworden.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:45:33 #260
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21468317
Ik vond het niet eens een prachtige goal, mooi gedaan, maar niet prachtig.

Maar Zlatan speelde helaas wel goed, toch mag hij een doodschop krijgen vanwege die elleboog tegen Gio.
The Most Incredible, Baby
pi_21468324
Mendes da Silva wordt gewoon 3x gepakt .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_21468346
Ja keeper, we hebben hier niet over Diego Mendes da Silva.
www.thuisuiteten.nl
pi_21468395
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:45 schreef RedGuy het volgende:

Maar Zlatan speelde helaas wel goed, toch mag hij een doodschop krijgen vanwege die elleboog tegen Gio.
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:51:38 #264
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21468431
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:45 schreef RedGuy het volgende:

Maar 't is al langer bekend dat wij F'noorders niet van voetbal houden
pi_21468456
Jij ziet liever Kuijt die al vallend en stoempend na een scrimmage toevallig zijn knie tegen de bal krijgt.
Dat mag.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:53:31 #266
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21468486
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:52 schreef Suijk het volgende:
Jij ziet liever Kuijt die al vallend en stoempend na een scrimmage toevallig zijn knie tegen de bal krijgt.
Dat mag.
Ik zie liever een mooi geplaatst schot zoals die van Ono vanmiddag.
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:53:57 #267
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21468494
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ik zie liever een mooi geplaatst schot zoals die van Ono vanmiddag.
Of Sneijder
  zondag 22 augustus 2004 @ 17:57:59 #268
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_21468579
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:53 schreef twi het volgende:

[..]

Of Sneijder
Ja, dat vond ik een mooiere goal dan die van Zlatan. En niet alleen omdat ik Zlatan een waardeloze speler vind.
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:08:53 #269
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_21468784
Schitterende goal. Er is ook niemand die er aan twijfelt of Zlatan een goede voetballer is (met echt een fabelachtig techniek, blijf me erover verbazen...)
Maar een tikkende tijdbom ishet wel. Per seizoen standaard enkele wedstrijden geschorst wegens verwerpelijk gedrag.
Kortom, meer van dit soort goals en minder ellebogen en het zou een spits van wereldklasse kunnen worden.
pi_21469185
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:08 schreef twi het volgende:
Over een klein minuutje http://www.cybercomm.nl/~twi/zlatan-5-1.mpg

Is wel 12 MB ofzo
die kop van vd vaart ook
pi_21469201
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:18 schreef Chadi het volgende:
Hehehe tijd voor ADSL
er is ook adsl met datalimiet
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:45:32 #273
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_21469540
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:41 schreef jimjim1983 het volgende:
ik hou weer van zlatan
  zondag 22 augustus 2004 @ 18:46:09 #274
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21469554
Ik heb altijd van Zlatan gehouden

zondag 22 augustus 2004 @ 18:49:14 #275
80382 manny
30 is best veel
pi_21469606
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:08 schreef Stpan het volgende:

Kortom, meer van dit soort goals en minder ellebogen en het zou een spits van wereldklasse kunnen worden.
Dat is hij dus al.

Als je op het EK en in de CL beslissende goals kan maken dan ben je al die grote wereldspits.

dat neemt niet weg dat ie wat minder lompe acties zou kunnen maken. Daar schiet ie niets mee op.
pi_21469610
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 17:22 schreef golfer het volgende:
Prachtig doelpunt.
Idd, dit is de 1e keer dat ook ik zie waarom zlatan een enorm goede spits wordt genoemd, wat een actie zeg hoeveel kapbewegingen maakt ie wel niet? stuk of 8?

Prachtig gedaan
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:28 schreef pascalheister het volgende:

[..]

die kop van vd vaart ook
Die was inderdaad geweldig en dat commentaar erbij precies op het moment dat v/d Vaart laten zien. Bij ajax alleen maar lachende gezichten

[ Bericht 18% gewijzigd door erikh op 22-08-2004 18:56:15 ]
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:34:43 #277
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21470531
Prachtig die kop
wat zal die boos zijn want Zlatan is dit jaar de ster en v/d Vaart kennen we over 2 niet meer als ie wegrot bij de Graafschap ofoz
  zondag 22 augustus 2004 @ 19:36:04 #278
80382 manny
30 is best veel
pi_21470564
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:34 schreef HarigeKerel het volgende:
Prachtig die kop
wat zal die boos zijn want Zlatan is dit jaar de ster en v/d Vaart kennen we over 2 niet meer als ie wegrot bij de Graafschap ofoz
respect voor Vd Vaart en De Graafschap svp
pi_21470569
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 18:45 schreef Zapper het volgende:

[..]

zondag 22 augustus 2004 @ 19:37:48 #280
80382 manny
30 is best veel
pi_21470599
dr circuleren via Kazaa overigens ook wat zlatan filmpjes. Echt super acties...
pi_21470642
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 19:37 schreef manny het volgende:
dr circuleren via Kazaa overigens ook wat zlatan filmpjes. Echt super acties...
http://www.zlatanmovie.tk/
pi_21472206
Hij is weer lekker iritant in dit interview Joep Schreuder ook trouwens
...drop it like it's hot...
  Moderator zondag 22 augustus 2004 @ 20:43:26 #283
9859 crew  Karina
Woman
pi_21472252
Top interview met Zlatan! Irritant ja, maar wel leuk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 22 augustus 2004 @ 20:45:00 #284
8369 speknek
Another day another slay
pi_21472290
Nou ik heb weggezapt, wat een onuitstaanbare kwal blijft het.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 22 augustus 2004 @ 20:51:29 #285
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_21472484
Geweldig interview. Elke keer na een antwoord een grote grijns neerzetten. Geweldig!
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_21472545
Zlatan was onuitstaanbaar, maar deze keer had hij een excuus, Joep Schreuder is de slechtste verslaggever in dienst van Studio Sport. Stel die vragen op een prikkelende manier waardoor je een uitspraak ontlokt, beiden zetten zichzelf voor lul met dank aan Joep
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:12:12 #287
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21472950
Staat dat interview ook online?
pi_21473152
Wil je niet lezen. Kutvragen, echt waar, voor een interviewer! Zou direct ontslagen moeten worden
Phenethylamines I Have Known And Loved
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:25:55 #289
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_21473264
Kut, heb ik het gemist Ik dacht juist dat 't pas erg laat zou komen?
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:34:48 #290
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_21473474
Zlatan was echt onuitstaanbaar droog. Maar wat een boutvragen van iemand die bijna geen engels woord fatsoenlijk uit izjn bek kreeg.

Zlatan zat hem daar gewoon in zijn gezicht uit te lachen.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:36:47 #291
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_21473517
Zlatan is ook niet erg sterk in Engels praten. Een soort Blof engels.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  zondag 22 augustus 2004 @ 21:39:25 #292
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_21473576
Oké, maar Zlatan is dan ook geen verslaggever.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_21473718
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 21:34 schreef Tyler..Durden het volgende:
Zlatan was echt onuitstaanbaar droog. Maar wat een boutvragen van iemand die bijna geen engels woord fatsoenlijk uit izjn bek kreeg.

Zlatan zat hem daar gewoon in zijn gezicht uit te lachen.
Inderdaad en van zo'n verslaggever zou ik ook geirriteerd raken, wat een onkundig persoon zeg. Misschien moet ie het nog leren ofzo maar zijn engels was bagger en zijn vragen ook
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 augustus 2004 @ 22:07:30 #294
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_21474181
Wat een goal .... !!!
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:10:49 #295
82589 S-Two
barba macacu
pi_21474257
zlatan!!!!!!!!!!!!!!!! you´re my hero
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  zondag 22 augustus 2004 @ 22:18:43 #296
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_21474462
Ik blijf bij mijn eerdere uitlatingen over wat een eikel Zlatan soms kan zijn, maar mijn god...wat een doelpunt!

Erg mooie goal hoor...
pi_21475137
Fantastisch dat ik de mensen achter mij al hoorde beginnen met het wederom verrot schelden van Zlatan............ Totdat de bal in het netje lag
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_21475197
Leuke goal wel - jammer voor hem dat Klaas Jan gisteren een nog mooier doelpunt maakte
pi_21476148
Damn Super goal!! Zlatan the man!!!!
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:37:56 #300
100401 roxor
AC Jong Fok! United bankzitter
pi_21476680
Wat een goal. Hopelijk zien we zo nog veel meer van hem dit seizoen.
Zlatan .
Ik dacht dat jij koffie zou gaan halen.. Ruud
Gamezooi
  zondag 22 augustus 2004 @ 23:51:32 #301
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_21476751
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 20:53 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zlatan was onuitstaanbaar, maar deze keer had hij een excuus, Joep Schreuder is de slechtste verslaggever in dienst van Studio Sport. Stel die vragen op een prikkelende manier waardoor je een uitspraak ontlokt, beiden zetten zichzelf voor lul met dank aan Joep
Ik zou graag zien dat Zlatan die Schreuder eens een elleboog gaf, dan zou hij gelijk een stuk in mijn achting stijgen
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')