Gehaat en geliefd, bij zowel de Ajacieden als de rest. Maar toch is hij momenteel topscorer van Ajax met 5 goals uit 9 wedstrijden.
Tevens heeft hij ook een scherpe elleboog.
Eer of haat hem hier.
Oke:
Ik haat dat tyfisch H&*#*$&*(@$jong
bah wat een arrogante kwal
zo dat is dr ook weer uit
owja soms heeft ie wel is leuke momentjes mag ook wel gezegd worden
quote:zlatan roeleert
Op maandag 27 oktober 2003 16:40 schreef keeper het volgende:
[afbeelding]
Vervolg van Zlatan Ibrahimovic, het topic.
Gehaat en geliefd, bij zowel de Ajacieden als de rest. Maar toch is hij momenteel topscorer van Ajax met 5 goals uit 9 wedstrijden.
Tevens heeft hij ook een scherpe elleboog.
Eer of haat hem hier.
Verder, Topspeler in wording
Kan dan wel "in het duel" gebeuren, maar dat kan ook wat voorzichtiger.
quote:dat kan ook wat voorzichtiger
Op maandag 27 oktober 2003 16:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind hem een eikel. Afgelopen zondag 2 mensen van PSV het veld uit geslagen.Kan dan wel "in het duel" gebeuren, maar dat kan ook wat voorzichtiger.
Moet Hofland hem maar niet duwen is er niets aan de hand. Moet Ooijer maar niet zo achterlijk laat het duel tussen Zlatan en Hofland komen verstoren...
quote:Wat er met Ooijer gebeurde was anders behoorlijk Ooijers eigen domme schuld
Ik vind hem een eikel. Afgelopen zondag 2 mensen van PSV het veld uit geslagen.Kan dan wel "in het duel" gebeuren, maar dat kan ook wat voorzichtiger.
Maar Zlatan heeft inmiddels het nadeel van de twijfel. Alles wat hij doet wordt onder een vergrootglas gelegd, zeker luchtduels.
quote:PSV watjes
quote:Heeft ie het zelf naar gemaakt, net als Cruz toendertijd met zijn valziekte!
Op maandag 27 oktober 2003 17:04 schreef keeper het volgende:Maar Zlatan heeft inmiddels het nadeel van de twijfel. Alles wat hij doet wordt onder een vergrootglas gelegd, zeker luchtduels.
quote:Dat zal ik niet ontkennen. Machlas en cruz en tomasson hadden er idd ook last van, dat áls ze een keer écht werden gepakt in het strafschopgebied, dat vaak ook als schwalbe werd weggewoven.
Op maandag 27 oktober 2003 17:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Heeft ie het zelf naar gemaakt, net als Cruz toendertijd met zijn valziekte!
quote:Je kunt ook gewoon toegeven dat je uitgeluld bent hoor, is helemaal niet erg
Op maandag 27 oktober 2003 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik maak er verder geen woorden aan vuilIk wist dat deze reacties zouden komen
quote:Er waren 11 PSVers uit het veld geslagen.
Afgelopen zondag 2 mensen van PSV het veld uit geslagen.
Plus 30 duizend toeschouwers.
quote:
Op maandag 27 oktober 2003 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik maak er verder geen woorden aan vuilIk wist dat deze reacties zouden komen
quote:Die krijgt er 3 wedstrijden voor. Zlatan komt er 2 keer mee weg.
Op maandag 27 oktober 2003 17:41 schreef DutchGooner het volgende:
Deze acties waren geen kaart waard in mijn ogen omdat deze manier van een luchtduel aangaan in zijn spel opgesloten zit,zeg maar net zoiets als Kezman
Ja, ik vind dat niet eerlijk. Ja, daar ben ik ook verbaasd, kwaad over Zeg wat je wilt, maar het slaat eigenlijk nergens op...
quote:Wiehoo! Iemand die het niet eerlijk vind!
Op maandag 27 oktober 2003 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Die krijgt er 3 wedstrijden voor. Zlatan komt er 2 keer mee weg.
Ja, ik vind dat niet eerlijk. Ja, daar ben ik ook verbaasd, kwaad over
Zeg wat je wilt, maar het slaat eigenlijk nergens op...
Weet je wat ik niet eerlijk vind? Dat die gore klerenazi van een Von Bommel nog in het veld stond gisteren en daardoor scoorde! Dat die schizo na zijn zoveelste beuk tegen een keeper er WEER mee weg komt...
zooooooo
quote:Het is een held, onze Mark
Op maandag 27 oktober 2003 18:29 schreef Da_Sandman het volgende:Wiehoo! Iemand die het niet eerlijk vind!
Weet je wat ik niet eerlijk vind? Dat die gore klerenazi van een Von Bommel nog in het veld stond gisteren en daardoor scoorde! Dat die schizo na zijn zoveelste beuk tegen een keeper er WEER mee weg komt...
zooooooo
Hij verdient een standbeeld en de eeuwige verering
quote:http://www.calimero.com/
Op maandag 27 oktober 2003 18:27 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Die krijgt er 3 wedstrijden voor. Zlatan komt er 2 keer mee weg.
Ja, ik vind dat niet eerlijk. Ja, daar ben ik ook verbaasd, kwaad over
Zeg wat je wilt, maar het slaat eigenlijk nergens op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |