abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1111708
Ibrahimovic weer negatief in het nieuws

Zlatan Ibrahimovic blijft de gemoederen bezighouden. De nieuwe Ajax-aanwinst is in Zweden door de politie opgepakt nadat hij met zijn Mercedes 110 kilometer per uur reed waar hij maar zeventig mocht rijden. Het leverde de negentienjarige spits een boete van 215 euro op.

Ibrahimovic miste afgelopen dinsdag het competitieduel van zijn club Malmö FF tegen Hamstads BK. Trainer Michael Andersson liet hem voor straf buiten de selectie. De negentienjarige aanvaller kreeg een dag eerder, op één van zijn laatste trainingen, ruzie met reservedoelman Lee Baxter. Ibrahimovic kan het blijkbaar niet kan vinden met doelverdedigers.Twee weken geleden was het enfant terrible van Zweden ook al betrokken bij een vechtpartij met Jonnie Fedel, eveneens doelwachter

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Te zien aan z'n rijstijl hebben de neusjes eindelijk de opvolger van Kluivert gevonden. Zo'n ontspoord hangend blijvend ongedisciplineerd pubertje wil je toch niet in je selectie, beetje ruzie makend met z'n eigen spelers en zo:?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 29 juni 2001 @ 03:17:09 #2
374 beelzebub
master of disaster
pi_1111719
Eindelijk iemand met kloten. Eentje die het vuurtje in en rondom het veld kan opstoken.
pi_1111787
1 voordeel daaraan , hij heeft blijkbaar vaak ruzie met keepers mischien stompt ie Grim het doel wel uit
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  vrijdag 29 juni 2001 @ 04:39:48 #4
13066 careless
 care don't just
pi_1111789
als voetballers in het nieuws komen dan betekent dat dat zij goed zijn en de focus van de media op zich hebben. bij sommige clubs valt er weinig te vertellen omdat het niveau warop zij voetballen al niet eens de moeite van het vermelden waard is behalve dan de stand op de ranglijst
pi_1111795
Aha , daarom is er dus zo weinig nieuws van ADO
Behalve de stand op de ranglijst
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 juni 2001 @ 06:15:02 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_1111822
Marcel Valk naar AGOVV.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_1111843
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 06:15 schreef tong80 het volgende:
Marcel Valk naar AGOVV.

En Stanley Menzo. Het wordt nog wat met AGOVV Voorbeeld voor Omniworld
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
  vrijdag 29 juni 2001 @ 07:24:34 #8
11502 nipeng
The last ride is free
pi_1111854
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 03:11 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Komkommertijd?

vrijdag 29 juni 2001 @ 08:19:19 #9
8369 speknek
Another day another slay
pi_1111934
haha die topictitel
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_1112109
haha...ajakkes lijkt patent op dat soort spitsen te hebben....Eerst Kluivert die iemand doodrijdt, nu weer een of andere Zweedse spits die te hard rijdt!

haha....hier kan ik alleen maar om lachen!

MC_White_Sheep! voor Feyenoord tegen A...X

ja, dat doen we dus niet!
  vrijdag 29 juni 2001 @ 09:48:52 #11
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_1112157
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 09:29 schreef MC_White_Sheep het volgende:
haha...ajakkes lijkt patent op dat soort spitsen te hebben....Eerst Kluivert die iemand doodrijdt, nu weer een of andere Zweedse spits die te hard rijdt!

Zweedse mag ik oversteken ja of nee?
Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 juni 2001 @ 12:41:45 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_1113213
quote:

De ex Feijemoorder Jantje Mulder, hoeveel jaar moest die ook alweer zitten, is die eigenlijk al vrij ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 29 juni 2001 @ 12:42:56 #13
7889 tong80
Spleenheup
pi_1113223
quote:

Pokeren met John de Wolf, schijnt ook heel erg lachen te zijn.

vrijdag 29 juni 2001 @ 12:59:49 #14
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_1113371
quote:

Wat zal ik een plezier hebben als ie de winnende scoort tegen Feyenoord yep wishfull thinkin'

Dat ie een x te hard gereden heeft zal me aan m'n reed roesten hoeft niet altijd roekeloos geweest te zijn. En je hebt ruzie en ruzie zolang t geen vechten is en alleen een xtje met een keeper boeie als ie maar ballen in de touwen achter de keeper van de tegenstander rost

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  vrijdag 29 juni 2001 @ 13:10:17 #15
8475 brainovic
Liberte toujours
pi_1113456
Ik kan me ook nog zo'n lelijke Feyenoorder (lees:Cruz) herinneren, ook een spits, en die had ook een neusje voor het neerleggen van keepers (lees:Waterreus). En dit was dan meestal ook nog omdat ie gefrustreerd was dat het allemaal niet zo goed ging.
Zeker niet van steen maar brain is wel een kei....
pi_1114064
Hehehe hebben ze weer een "Enfant Terrible" gekocht daarzo.
Zal het wel goed met Pipo Witschge kunnen vinden denk ik.

Cruz? Wat ben ik blij dat die weg is bij Feyenoord zeg!

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  vrijdag 29 juni 2001 @ 14:29:49 #17
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1114221
quote:
Zo'n ontspoord hangend blijvend ongedisciplineerd pubertje wil je toch niet in je selectie, beetje ruzie makend met z'n eigen spelers en zo:?
Ja natuurlijk wil je dat wel! Dat houdt ze scherp!
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
  vrijdag 29 juni 2001 @ 14:30:47 #18
10188 links234
Bill Cooper dude from hell
pi_1114232
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 13:10 schreef brainovic het volgende:
Ik kan me ook nog zo'n lelijke Feyenoorder (lees:Cruz) herinneren, ook een spits, en die had ook een neusje voor het neerleggen van keepers (lees:Waterreus). En dit was dan meestal ook nog omdat ie gefrustreerd was dat het allemaal niet zo goed ging.
Elke wedstrijd dus.
Hell hath no fury like a hippo with a machine gun! | Pim Fortuyn was een kale nicht, en ontken dat maar eens! | Thorazine: More addictive than heroin, more fun than crack. | I'm more punk than you and i'll kick your ass!
pi_1114832
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 14:29 schreef links234 het volgende:

[..]

Ja natuurlijk wil je dat wel! Dat houdt ze scherp!

Toch niet, daarom is mr. Dani er ook uitgewerkt.
Was ook een "Enfant Terrible".
Ik denk dat Ajakkes hier niet zo blij mee is...
Ach ja... shit happens...

Lijkt me leuk als hij een soort rode kaart collector blijkt te zijn.

"Als ik kon toveren, kwam alles voor elkaar. Als ik kon toveren, was niemand de sigaar. Als ik kon toveren, kon toveren, kon toveren, kon toveren, dan hielden alle mensen van elkaar!" -Herman van Veen-
  vrijdag 29 juni 2001 @ 16:04:52 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_1115012
quote:
Ibrahimovic weer negatief in het nieuws
Zo'n ontspoord hangend blijvend ongedisciplineerd pubertje wil je toch niet in je selectie, beetje ruzie makend met z'n eigen spelers en zo:?
Oeh oeh een 19-jarige jongen die net een auto onder z'n kont heeft die een keertje te hard rijdt is gelijk een reden om weer op 'de neuzen' af te geven, DIG? Tsjeum, je niveau zakt de laatste tijd wel drastisch, wat betreft creatieve Ajax-afzeikposts

vrijdag 29 juni 2001 @ 16:08:59 #21
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1115039
"Een speler naar mijn hart." zei Adriaanse na eerdergenoemd incident .....
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  vrijdag 29 juni 2001 @ 16:11:11 #22
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_1115047
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 16:04 schreef twi het volgende:

[..]

Oeh oeh een 19-jarige jongen die net een auto onder z'n kont heeft die een keertje te hard rijdt is gelijk een reden om weer op 'de neuzen' af te geven, DIG? Tsjeum, je niveau zakt de laatste tijd wel drastisch, wat betreft creatieve Ajax-afzeikposts

You're fully right Twi,maar ja het is ook komkommertijd.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  vrijdag 29 juni 2001 @ 16:15:25 #23
9987 KikkerBikker
Ontslag dreigt !
pi_1115067
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 16:08 schreef popolon het volgende:
Idd.

Eindelijk weer eens een speler die zich niet aan het spruitluchtigere "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" motto houdt.

Gewoon een speler die voor kleur zorgt op en rond het veld.

En zaterdagavond gewoon lekker matten op het Rembrandts.

vrijdag 29 juni 2001 @ 16:23:57 #24
374 beelzebub
master of disaster
pi_1115107
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 16:08 schreef popolon het volgende:
Neenee, Ibrahimovic was aan het cruisen toe hij een potentiele klant en een prostituee een deal zag maken (prostitutie is legaal in Zweden, betalen ervoor niet ofzoiets), en knipperde met lichten en zei dat hij van de politie was. Hij achter die gast aanrijden, totdat die door had dat hij niet van de politie was.

Naar aanleiding van die actie heeft Co dat gezegd.

maandag 27 augustus 2001 @ 12:48:04 #25
9987 KikkerBikker
Ontslag dreigt !
pi_1499288
Toch evengoed nog bedankt voor het plezier dat je ons hebt gewenst met deze speler, DIGGER.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')