Zlatan Ibrahimovic blijft de gemoederen bezighouden. De nieuwe Ajax-aanwinst is in Zweden door de politie opgepakt nadat hij met zijn Mercedes 110 kilometer per uur reed waar hij maar zeventig mocht rijden. Het leverde de negentienjarige spits een boete van 215 euro op.
Ibrahimovic miste afgelopen dinsdag het competitieduel van zijn club Malmö FF tegen Hamstads BK. Trainer Michael Andersson liet hem voor straf buiten de selectie. De negentienjarige aanvaller kreeg een dag eerder, op één van zijn laatste trainingen, ruzie met reservedoelman Lee Baxter. Ibrahimovic kan het blijkbaar niet kan vinden met doelverdedigers.Twee weken geleden was het enfant terrible van Zweden ook al betrokken bij een vechtpartij met Jonnie Fedel, eveneens doelwachter
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Te zien aan z'n rijstijl hebben de neusjes eindelijk de opvolger van Kluivert gevonden. Zo'n ontspoord hangend blijvend ongedisciplineerd pubertje wil je toch niet in je selectie, beetje ruzie makend met z'n eigen spelers en zo:?
quote:En Stanley Menzo. Het wordt nog wat met AGOVV
Op vrijdag 29 juni 2001 06:15 schreef tong80 het volgende:
Marcel Valk naar AGOVV.
haha....hier kan ik alleen maar om lachen!
MC_White_Sheep! voor Feyenoord tegen A...X
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 09:29 schreef MC_White_Sheep het volgende:
haha...ajakkes lijkt patent op dat soort spitsen te hebben....Eerst Kluivert die iemand doodrijdt, nu weer een of andere Zweedse spits die te hard rijdt!haha....hier kan ik alleen maar om lachen!
quote:De ex Feijemoorder Jantje Mulder, hoeveel jaar moest die ook alweer zitten, is die eigenlijk al vrij ?
haha...ajakkes lijkt patent op dat soort spitsen te hebben....Eerst Kluivert die iemand doodrijdt, nu weer een of andere Zweedse spits die te hard rijdt!haha....hier kan ik alleen maar om lachen!
quote:Pokeren met John de Wolf, schijnt ook heel erg lachen te zijn.
quote:Wat zal ik een plezier hebben als ie de winnende scoort tegen Feyenoord
Dat ie een x te hard gereden heeft zal me aan m'n reed roesten hoeft niet altijd roekeloos geweest te zijn. En je hebt ruzie en ruzie zolang t geen vechten is en alleen een xtje met een keeper boeie als ie maar ballen in de touwen achter de keeper van de tegenstander rost
Cruz? Wat ben ik blij dat die weg is bij Feyenoord zeg!
quote:Ja natuurlijk wil je dat wel! Dat houdt ze scherp!
Op vrijdag 29 juni 2001 03:11 schreef DIGGER het volgende:
Zo'n ontspoord hangend blijvend ongedisciplineerd pubertje wil je toch niet in je selectie, beetje ruzie makend met z'n eigen spelers en zo:?
quote:Elke wedstrijd dus.
Op vrijdag 29 juni 2001 13:10 schreef brainovic het volgende:
Ik kan me ook nog zo'n lelijke Feyenoorder (lees:Cruz) herinneren, ook een spits, en die had ook een neusje voor het neerleggen van keepers (lees:Waterreus). En dit was dan meestal ook nog omdat ie gefrustreerd was dat het allemaal niet zo goed ging.
quote:Toch niet, daarom is mr. Dani er ook uitgewerkt.
Op vrijdag 29 juni 2001 14:29 schreef links234 het volgende:[..]
Ja natuurlijk wil je dat wel! Dat houdt ze scherp!
Lijkt me leuk als hij een soort rode kaart collector blijkt te zijn.
quote:Oeh oeh een 19-jarige jongen die net een auto onder z'n kont heeft die een keertje te hard rijdt is gelijk een reden om weer op 'de neuzen' af te geven, DIG? Tsjeum, je niveau zakt de laatste tijd wel drastisch, wat betreft creatieve Ajax-afzeikposts
Op vrijdag 29 juni 2001 03:11 schreef DIGGER het volgende:
Ibrahimovic weer negatief in het nieuws
Zo'n ontspoord hangend blijvend ongedisciplineerd pubertje wil je toch niet in je selectie, beetje ruzie makend met z'n eigen spelers en zo:?
quote:You're fully right Twi,maar ja het is ook komkommertijd.
Op vrijdag 29 juni 2001 16:04 schreef twi het volgende:[..]
Oeh oeh een 19-jarige jongen die net een auto onder z'n kont heeft die een keertje te hard rijdt is gelijk een reden om weer op 'de neuzen' af te geven, DIG? Tsjeum, je niveau zakt de laatste tijd wel drastisch, wat betreft creatieve Ajax-afzeikposts
quote:Idd.
Op vrijdag 29 juni 2001 16:08 schreef popolon het volgende:
"Een speler naar mijn hart." zei Adriaanse na eerdergenoemd incident .....
Eindelijk weer eens een speler die zich niet aan het spruitluchtigere "doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg" motto houdt.
Gewoon een speler die voor kleur zorgt op en rond het veld.
En zaterdagavond gewoon lekker matten op het Rembrandts.
quote:Neenee, Ibrahimovic was aan het cruisen toe hij een potentiele klant en een prostituee een deal zag maken (prostitutie is legaal in Zweden, betalen ervoor niet ofzoiets), en knipperde met lichten en zei dat hij van de politie was. Hij achter die gast aanrijden, totdat die door had dat hij niet van de politie was.
Op vrijdag 29 juni 2001 16:08 schreef popolon het volgende:
"Een speler naar mijn hart." zei Adriaanse na eerdergenoemd incident .....
Naar aanleiding van die actie heeft Co dat gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |