Maar dat is voor mij geen optie.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:16 schreef Christine het volgende:
BVO, je hebt niet een optie "Geen Hind-avatar" in de poll gezet... nu kan ik niet op mijn favoriet stemmen
Dan stem ik ook niet hoorquote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Maar dat is voor mij geen optie..
Nee.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:26 schreef BVO het volgende:
Het is ook slechts een adviserende poll,... het resultaat is niet bindend....
Zit er echt geen een bij die je wel leuk vindt?.
Het zit je wel hoog he, van die fansite?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee.
Ik vind ze allemaal te ver af... ik houd zelf meer van "dichtbij-avatars".
Maarja, dan nog... het blijft hind
Wacht maar af...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 14:37 schreef BVO het volgende:
Het zit je wel hoog he, van die fansite?.
.
Ik geloof nog steeds niet dat ik mijn tijd heb verdaan met die onzinquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:08 schreef Christine het volgende:
Oké BVO... ik ben ook even creabea geweest:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
En dan mijn persoonlijke favorieten:
Soulmates?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 16:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[afbeelding]
Ik zou deze nemen
He! Christine en ik hebben dezelfde smaak!
de onderstequote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:07 schreef BVO het volgende:
Het wordt een van deze 4..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
positief blijven...genoeg zilver voor NL....we gaan voor goudquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:20 schreef BVO het volgende:
Straks trouwens van den Hoogenband..
Ik denk zilver...
19:20quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:49 schreef Dizer het volgende:
Wanneer begint Pieter vd Hoogeband?
Dank uquote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:50 schreef niksan het volgende:
[..]
19:20daarvoor de halve finales van 100 meter vrije slag/vlinderslag...iig Inge de Bruijn...
quote:Poll: Welk avatar is het leukst?
Je hebt gestemd op: Avatar 4
Welkom terug Svensational. Heb je het leuk gehad?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:04 schreef Svensational het volgende:
Ik ben weer thuis![]()
Avatar 1 is van jou.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 17:44 schreef Dizer het volgende:
Beev, en ik heb al die moeite voor je gedaan en je neemt niet een van mijn avatars
Ga jij eens even stemmenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:36 schreef Svensational het volgende:
hiep hoi!
Zeker wetenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Welkom terug Svensational. Heb je het leuk gehad?
Zijn Tom_Tom- en Tania18 nog steeds op vakantie? Tssk...aso..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:40 schreef BVO het volgende:
Svurno, Anita en Tommerd moeten nog stemmen..
Drie duels zijn beslist, die andere vijf zijn nog érg spannend.
Oh ennuh Welkom terugquote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeker weten
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:25 schreef Dizer het volgende:PIETER
PIETER
PIETER
PIETER
PIETER
PIETER
Ik heb Bupatih verslagen hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:40 schreef BVO het volgende:
Svurno, Anita en Tommerd moeten nog stemmen..
Drie duels zijn beslist, die andere vijf zijn nog érg spannend.
Je doet het goed ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb Bupatih verslagen he
Vier.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:46 schreef Svensational het volgende:
Dus door mijn stemmen heb ik twee extra duels beslist?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:30 schreef Svensational het volgende:
zijn Hind-obsessie.
Die vond ik ook zo moeilijk.quote:Tania18 - dunn0w Deze vond ik nog moeilijker, voor Emma gekozen puur omdat ze de laatste tijd (voor mijn vakantie) veel vaker online was dan Evelien en het toen gewoon erg gezellig in SC was.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:35 schreef BVO het volgende:
Op dit moment zijn 7 van de 8 duels beslist, Anita en Tommerd beslissen het laatste duel..
Jij gaat het tournament makkelijk winnen.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:47 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik ben door
Dequote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:47 schreef BVO het volgende:
.
Jij jah!!! Ikke...tssk..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij gaat het tournament makkelijk winnen..
Dequote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dewas voor het totaal, niet alleen voor je obsessie
![]()
Kunnen is 1 dingen, er ook zin in hebben is een tweede.quote:Maar wij kunnen zelf ook wel tellen, dus ik ga eens kijken welk duel nog beslist moet worden. Ik denk dat dat duel nog maar 1 stem kan krijgen![]()
Ik zie Jou, Svurno, dunn0w en Anita nog steeds als de grootste kanshebbersquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij jah!!! Ikke...tssk..
Ik ben nu SC # 24 aan het nalezen, hierna nog 3 te gaanquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:52 schreef BVO het volgende:
Kunnen is 1 dingen, er ook zin in hebben is een tweede..
Finale wordt tussen jou en svurnoquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie Jou, Svurno, dunn0w en Anita nog steeds als de grootste kanshebbers.
En Tommerd beslist dus of Evelien of Emma doorgaat?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik zie Jou, Svurno, dunn0w en Anita nog steeds als de grootste kanshebbers.
Ben je dat echt aan het doen?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben nu SC # 24 aan het nalezen, hierna nog 3 te gaanDan hou ik meteen ff de tussenstand bij
Sssstt..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
En Tommerd beslist dus of Evelien of Emma doorgaat?
Die ik dan waarschijnlijk dan met 15-0 verlies. Maar hou op joh! Ik kom nooit in de finalequote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Finale wordt tussen jou en svurno
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben je dat echt aan het doen?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die ik dan waarschijnlijk dan met 15-0 verlies. Maar hou op joh! Ik kom nooit in de finale
Jij hebt de loting gedaan!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Sssstt...
Eigenlijk is dus ook dat duel al beslist..
Maar ik gun ze allebei meer dan de eerste ronde, minstens een halve finale iig..
Je bent gemeenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 20:46 schreef Svensational het volgende:
Dus door mijn stemmen heb ik twee extra duels beslist?
Jouw Olympische droom is alweer voorbij.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bent gemeen
Mij eruit stemmen...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het komt nooit meer goedquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Jouw Olympische droom is alweer voorbij..
Haal dat bijna maar weg.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij hebt de loting gedaan!!!Ik weet bijna al zeker op wie Tom stemt...
Dit is nog uit Idols 2002-2003quote:Ik denk dat Dewi als eerst weggestemd zal worden. Zo goed kan ze nou ook niet zingen. Dan zal Jim eruitgaan, omdat Jamai gewoon veel beter kan zingen en hij is gewoon lachen!! En uiteindelijk wint Hind het!! Zij is gewoon mooi leuk super en kan gewoon prachtig zingen en ook nog veeel beter zingen dan minimaal de helft aan "al" bekende artisten op deze wereld!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:24 schreef Avani het volgende:
Nou laat ik hier ook maar ff kijken dan
Dit schijnt het gezelligste topic op fok te zijn
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:24 schreef Avani het volgende:
Dit schijnt is het gezelligste topic op fok te zijn
Mooie lijst, vooral Maroon5 en Nelly Furtadoquote:Wat voor muziek luister je dan?
Nou.. hier dan een lijstje:
Jason Mraz
Nelly Furtado
Beyoncé
Justin Timberlake
Incubus
Prince
Coldplay
Queen
Counting Crows
DJ Tiesto
Enya
Evanescence
Gary Jules
Janet Jackson
Michael Jackson
Joss Stone
Kelis
Madonna
Maroon 5
Michelle Branch
N.E.R.D.
No Doubt
Norah Jones
Outkast
RHCP
Hoobastank
Yellowcard
Daft Punk
Gezien het subforum zou dat wel moeten hequote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:38 schreef Avani het volgende:
Hallo allemaal
Is het de bedoeling dat we nu over Showbizz praten? Vertel eens
Showbizz? Uuh, wat is dat?quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:38 schreef Avani het volgende:
Hallo allemaal
Ik vond haar muzieksmaak ook al zo goed..quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:38 schreef Dizer het volgende:
@ Avani
[..]
Mooie lijst, vooral Maroon5 en Nelly Furtado
En de rest wat hierboven staan =
Ooh en ik zie dat je Maroon5 goed vindt.... psst.. http://www.maroon5.nl (heb ik gemaakt)quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:38 schreef Avani het volgende:
Hallo allemaal
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:43 schreef BVO het volgende:
Ik ga 'ns een topic openen voor het paard van Idols 2..
Meike Deel 3.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die is zóóóóó oud, bedoel je soms deze link: http://stream.2003.02.garnierprojects.com/hind ??quote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
Ik heb trouwens net een film gehad van een optreden van Hind, duurt 58 minuten en 52 seconden.
Als iemand hem wil hebben zeg het maar, dan post ik het even..
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die is zóóóóó oud, bedoel je soms deze link: http://stream.2003.02.garnierprojects.com/hind ??
Die heb ik echt al zooo lang
Jongen, ik was er zelf bijquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:01 schreef BVO het volgende:
[..]. Je moet er echt naar kijken.. geweldig
.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jongen, ik was er zelf bij
Dat was van mij al zeker voor dat het stemmen begonquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:37 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik lig eruit
aaawwwquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar ik stem wel op je hoor!
Truequote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je bent niet voor niks mn favo user hier![]()
Wat een watjes zijn er hier verder zeg. Ik heb een busreis van 22 uur achter de rug en ben ook nog opquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nope
Ik ben er ook nog!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een watjes zijn er hier verder zeg. Ik heb een busreis van 22 uur achter de rug en ben ook nog op
Het was voor mij ook de laatste keerquote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:50 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog!![]()
Ben je met de bus gegaan? Dat heb ik 1 keer gedaan en daarna echt nooit meer, wat was dat kut zeg!
Ja, toen zei ze zoiets als: 'Mn kop spat uit elkaar ik heb overal pijn!' En toen zei Jack: 'Heb je hoofdpijn?'quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:04 schreef BVO het volgende:
Pieter was ook geweldig. Maar van Leontien kkreeg ik echt een brok in m'n keel... wat zij allemaal al niet heeft meegemaakt in haar leven, wat ze allemaal gewonnen heeft, wat ze er allemaal voor doet en dat ze dan nu zo haar carriere afsluit... prachtig moment toen ze bij Jack van Gelder stond
.
Oh jaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:06 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, toen zei ze zoiets als: 'Mn kop spat uit elkaar ik heb overal pijn!' En toen zei Jack: 'Heb je hoofdpijn?'![]()
Ik heb van maandag tot donderdag kennismakingsweekquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:24 schreef Svensational het volgende:
ja ik dacht dat ie maandag terugkwam. En zelfs als jij zegt dat je niet online komt kom je dat toch wel
viel wel mee.... een te vroege morgenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 10:33 schreef timbob het volgende:
[..]
late avond gehad?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:20 schreef Svensational het volgende:
Hola!.
Jij met je H ervoor, timbob met z'n Sjonboer, ik snap ze nietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:33 schreef BVO het volgende:
Welke humor?.
Dat was ook niet grappig bedoeld.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij met je H ervoor, timbob met z'n Sjonboer, ik snap ze niet
Oh vandaar, ik schrijf altijd in spreektaalquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was ook niet grappig bedoeld.. Je schrijft het namelijk als Hola.
.
Aha, vandaarquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:40 schreef timbob het volgende:
[..]
bonjour
In Spanje sliep ik tot drie uur uit. Zat ik om half vijf aan m'n ontbijtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:45 schreef timbob het volgende:
[..]
het is nog vroeg he..
Ik heb echt zo weinig gedronken daar, dat viel me wel tegen van mezelfquote:Op donderdag 19 augustus 2004 11:59 schreef BVO het volgende:
Als je zoveel zuipt als Svurno wordt je sowieso niet zo snel wakker, hitte of niet..
Nee, ik kwam daar echtr alleen maar voor het uitgaan, had geen plannen om ergens heen te gaan ofzo. In mijn vorige vakantie sliep ik hooguit tot 10 uur, toen ging ik nog wel eens ergens heenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Vond je dat niet zonde?? Ik probeerde altijd voor 11 uur mn bed uit te zijn, tja probeerde
.
Ik vind bier sowieso vaakquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb echt zo weinig gedronken daar, dat viel me wel tegen van mezelfNa twee blikjes San Miguel (
) Had ik al weer genoeg van bier. In de discotheken daar schonken ze bier in een longdrinkglas dus dat was ook niet te zuipen. Heb nog even Smirnoff Ice geprobeerd maar daar werd ik ook neit dronken van
Laat ik zeggen dat ik mij daar prima heb vermaaktquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:04 schreef Duiveltja het volgende:
Heb je trouwens nog leuke senorita's ontmoet?
Ja, ik ook wel... dan slaap je wel wat minder, maar die slaap haal ik nu in Nederland ruimschoots in.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Vond je dat niet zonde?? Ik probeerde altijd voor 11 uur mn bed uit te zijn, tja probeerde
.
Een Spaanse?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik mij daar prima heb vermaakt
Ik heb het dus precies andersomquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind bier sowieso vaak. Al is dat San Miguel nog wel te drinken.
.
Ahaquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik kwam daar echtr alleen maar voor het uitgaan, had geen plannen om ergens heen te gaan ofzo. In mijn vorige vakantie sliep ik hooguit tot 10 uur, toen ging ik nog wel eens ergens heen
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Een Spaanse?.
.
Ik heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:26 schreef Duiveltja het volgende:
Mia wint wel
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:19 schreef Svensational het volgende:
Ik ga misschien mijn tournament wijzigen. Ik zie nu dat ik voor heel wat beslissingen heb gezorgd
Ik vind het zo sneu voorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:20 schreef BVO het volgende:
[..].
Voor beslissingen zorgen is oke..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu voorEn aan mij wordt niet gedacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind het sneuer voor niksan, die staat tegen de grote favoriet.
Bupatih is pas sneu, die staat tegenover jou..
Ach, ik krijg toch nog wel een stem van Tom_Tom-.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
Tom_Tom- heeft daar geen belang meer bij.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:34 schreef Svensational het volgende:
Trouwens, het zou juist tactisch heel slim zijn om jou er uit te stemmen
Ik ga even overleggen met Emma en Tommerd
Die mag toch nog wel stemmen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Tom_Tom- heeft daar geen belang meer bij..
Jawel, maar die heeft geen belang om mij er uit te stemmen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die mag toch nog wel stemmen?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 14:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lief!
Neem dan de avatar die je in den beginne had.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:34 schreef Svensational het volgende:
Wie weet er nog een leuke avatar voor mij? Ik ben deze zat.
offtopic gaan kan niet in SCquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:42 schreef niksan het volgende:
offtopic:
Ik wou dat nog achter mijn bericht plakken dat ik geen interesse had in een H.-avatar. Je reactie was voorspelbaarquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:37 schreef BVO het volgende:
Neem Hind Svurno, altijd leuk..
offsubject wel??quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:43 schreef BVO het volgende:
[..]
offtopic gaan kan niet in SC.
Ik ben voorspelbaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wou dat nog achter mijn bericht plakken dat ik geen interesse had in een H.-avatar. Je reactie was voorspelbaar
Wat gebruik jij dan dat je normaal nooit reclame hebt?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:42 schreef niksan het volgende:
offtopic: WHAAAAAA ik wordt gek van die reclame... per ongeluk op explorer geklikt en ja hoor, mijn hele balk VOL met reclame![]()
![]()
Nee we hebben hier geen onderwerpquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:46 schreef niksan het volgende:
[..]
offsubject wel??![]()
Mozilla Firefoxquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan dat je normaal nooit reclame hebt?
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nee we hebben hier geen onderwerp
* ook heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:50 schreef niksan het volgende:
[..]
Mozilla Firefox
Die weet en heb ik niet meerquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Neem dan de avatar die je in den beginne had.
Nou de andere 9 nogquote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:57 schreef _bigmac_ het volgende:
auw me ontstoken teen prikt!
terugprikken!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:57 schreef _bigmac_ het volgende:
auw me ontstoken teen prikt!
Drink terpetinequote:Op donderdag 19 augustus 2004 16:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou de andere 9 nog![]()
Zeg als we lelijk gaan doen in ShowChat ga dan alstjeblieft weg. Het is hier een grote vrolijke familiequote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:17 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Drink terpetine
Helaas ben jij het zwarte schaap van de familiequote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg als we lelijk gaan doen in ShowChat ga dan alstjeblieft weg. Het is hier een grote vrolijke familie
Jij begon!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg als we lelijk gaan doen in ShowChat ga dan alstjeblieft weg. Het is hier een grote vrolijke familie
Ik had een post-icon!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij begon!.
Oftewel een slap excuus om een kutopmerking te maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik had een post-icon!
*Probeert niet voorspelbaar te zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:09 schreef niksan het volgende:
berichtje over Idols:
Nederland wantrouwt Idols
Meer dan de helft van de Nederlanders heeft ernstige twijfels bij de eerlijkheid van Idols, blijkt uit een onderzoek van het tijdschrift Quest naar bekende complottheorieen en broodje-aap verhalen. Maar liefst 40% denkt dat er waarschijnlijk gesjoemeld wordt en 17% weet het zelfs zeker.
tvgids.nl
maar dit was zeker al bekend
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:30 schreef BVO het volgende:
[..]
*Probeert niet voorspelbaar te zijn..*
Ik bedoelde dat ik niet voorspelbaar wilde zijn door over jeweetwel te beginnen (dat ze had moeten winnenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:14 schreef niksan het volgende:
[..]
zegt al niets meer
Veel plezier op je intro-week! Dat je maar veel vriendjes mag makenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik niet voorspelbaar wilde zijn door over jeweetwel te beginnen (dat ze had moeten winnen)
Ik ga zo denk ik... Jullie zullen het de komende week zonder me moeten doen... ben er alleen even zondagmiddag ofzo
..
Voila: Toepen op een tietquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:19 schreef timbob het volgende:
[..]
TIET!
mooi woord, tiet
Hehe ja! Net alsof zilver niet goed isquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:04 schreef Duiveltja het volgende:
Vonden jullie de verslaggever die Inge interviewde ook zo'n eikel?
Nou al?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:06 schreef timbob het volgende:
tevens
ik ga maar even slapen denkik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |