Ze kunnen allebei niet goed zingenquote:Op woensdag 18 augustus 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
Een meidengroep met Elisaar is bij voorbaat bijzonder en de moeite waard..
Elisaar moet gewoon in de Playboy. En dan moet je BN'er zijn om te kunnen hypen,quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Meike is best goed hoor
Elisaar is weer een ander verhaal![]()
Wat zij zegt.....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:08 schreef Tania18 het volgende:
Wie? O ja, die![]()
'Let's daaahaaance the last daaaaaahaaance tooooni%^ght'
hahahahahahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:08 schreef Tania18 het volgende:
Wie? O ja, die![]()
Dat zong Hind toch een stuk beter he? Die had ook wel erg leuk gezelschap op het podium, dat scheelt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:08 schreef Tania18 het volgende:
Wie? O ja, die![]()
Het verbaast me echt dat BVO er niet als de kippen bij was om wat pics te posten...quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:14 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Hoe ziet die Elisaar eruit dan?
Dat plaatje is nou net wat minder.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Het verbaast me echt dat BVO er niet als de kippen bij was om wat pics te posten...
Maar zie hier..
[afbeelding]
o kan je een linkje posten BVO? (lang leve de luiheid.........)quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat plaatje is nou net wat minder..
Ik had trouwens Elisaars topic naar SHO laten schoppen..
...want je hebt nog maar 10 jaar te leven?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:49 schreef Tom_Tom- het volgende:.
In Idols Magazine riep ze dat ze Nederland eens gaat laten zien wat ze allemaal kan. Laat dat alsjeblieft niet de komende 10 jaar zijn.
Als Meike een ster wordt wel.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:54 schreef R_ON het volgende:
...want je hebt nog maar 10 jaar te leven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |