Ze moeten een programma nou eenmaal vol krijgen.quote:Op zondag 15 augustus 2004 21:53 schreef gimme.shelter het volgende:
Nou ja, we beginnen weer met dat eeuwige scheidsrechtersgelul...die lui maken altijd fouten, dus daar hoeven we het niet meer over te hebben..
Je bent overal te laat meequote:Op zondag 15 augustus 2004 21:55 schreef FrankyMcG het volgende:
Waarom begint dit niet gewoon op het gebruikelijke tijdstip rond de klok van 11?
Kut Olympische Spelen!
Mogen wij ook eensquote:Op zondag 15 augustus 2004 21:57 schreef DutchGooner het volgende:
Koeman in de rol van Calimero :')
en op de Duitser en Eurosport is niets aan de gang?quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:03 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk dat dit programma wordt uitgezonden terwijl de OS bezig zijn. Alsof we niet zonder kunnen zend gvd America Puorto Rico uit bij het basketbal of de Hockey heren tegen India en niet te vergeten de Honkballers die aan het stunten zijn tegen Griekenland. Ik ben een voetballiefhebber maar is er nu echt niks anders op de wererld ?
Geen Nederlandse honkballers en Hockeyers.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en op de Duitser en Eurosport is niets aan de gang?
Nee hij zei niet aan NAC DEZE week. Want volgende week spelen ze tegen NAC. Maar Humberto de nitwit vroeg niet door over de weken erna.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:09 schreef VoreG het volgende:
Zei Koeman nou dat Boukhari niet verhuurd wordt?!
Jij bent gewoon weer aan het miereneukenquote:Op zondag 15 augustus 2004 22:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee hij zei niet aan NAC DEZE week. Want volgende week spelen ze tegen NAC. Maar Humberto de nitwit vroeg niet door over de weken erna.
Piep piep.quote:Op zondag 15 augustus 2004 22:43 schreef rattaplan het volgende:
zijn stuk voor stuk ajaxieden, niet leuk voor fans van andere clubs als feijenoord, psv, twente en ga zo maar door
Een lynx is een katachtige Tongquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:01 schreef tong80 het volgende:
En Jack die nooit meer mag juichen bij een Ajax doelpunt anders wordt ie gelynxt.
Ik hou van poesjes vandaar m'n tong.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een lynx is een katachtige Tong
Ja dat weet ik tong..... Je laat de poes van Bluezz wel met rust eh? Beide dus!quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik hou van poesjes vandaar m'n tong.
Ja dat kan je niet weten aan het begin van het seizoenquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:04 schreef Tyler..Durden het volgende:
Talenten die dit seizoen doorbreken, clubs die dit jaar mensen doen verbazen,
een katachtig beestquote:Op zondag 15 augustus 2004 23:02 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een lynx is een katachtige Tong
Dat weinig spelers beter van hem worden ben ik met je eens, maar Ridder is toch echt een 10. Net als dat Boukhari geen links buiten is. Sneijder praat voor zijn beurt. Wat ik veel erger vind is zijn aankoopbeleid. Met al die niet creatieve spelers. Soetears, Sikora, Anastasiou, Sonck, Grygera, Escudé en in mindere mate Boukhari (omdat ie altijd misbruikt word als linksbuiten). Mitea is een domme hardloper die zich tenminste nog wel kan ontwikkelen. Koeman heeft de helft nog op eigen titel gehaald ook.quote:Op zondag 15 augustus 2004 23:44 schreef tong80 het volgende:
Ja hij gad de Mul weer veel zelfvertrouwen door te zeggen dat ze blijven zoeken naar een rechtsbuiten. Ook leuk voor de Ridder.
Wanneer wordt Koeman de laan uit gestuurd hij maakt iedereen kleiner dan ie is. Hij neemt gvd de PSV mentaliteit mee naar Ajax./ Niet één speler wordt beter onder hem. In tegendeel iedereen gaat minder presteren. ij zit gvd in iedere talkshow morgen weer bij voetbal insite. Kan ie weer verder kankeren op z'n eigen selectie. Ik heb hem nog nooit iets positiefs horen zeggen. Mijn god ziet niemand dan in dat ie weg moet bij Ajax. Ik wil iemand die uitstraalt dat we kampieoen worden en zorgt dat vd Vaart en Sneyder en de Jong en Pienaar de besten worden met deze domme VMBOer wordt het niks kunnen we ruilen met RKC ?
Geweldig.. kijken wat ie nu voor belangrijke dingen te melden heeft met z'n frons.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:11 schreef Linz het volgende:
frank de boer vanavond
Zlatan.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zlatan
Dit was niet de primeur hoor, was al eerder bekend.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:08 schreef APK het volgende:
Leuke uitzending!
Ik ben blij dat het gelul over voetbal weer begonnen is.
Ook leuke onthulling voor Koeman dat Zlatan en vd Vaart helemaal niet bij elkaar op de kamer hebben geslapen.
Boete?![]()
Oops.quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:30 schreef TheGeneral het volgende:
Dit was niet de primeur hoor, was al eerder bekend.
haha jaa..........quote:Op maandag 23 augustus 2004 01:06 schreef Gtr28 het volgende:
uwahhahahagoeie proggramma
die stewardess
naja was weer leuk :p
en daarna begon hij ineens weer over De Jong. Daar ging zijn goedmaak verhaalquote:Op maandag 23 augustus 2004 09:52 schreef Eilanden het volgende:
Yupz ... was een grappige uitzending. Ook die kop van Hugo Borst toen ze hem aanvielen dat 'ie Frank Boer niet mee wilde hebben ..... als blikken konden doden
Dat moet jou als muziek in de oren klinken. Toch?quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
nu moet vriend Ooijer geselecteerd worden
Jawel, maar hij moet het afdwingen met z'n spel en niet vanwege een lobby.quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:07 schreef Bayer het volgende:
Dat moet jou als muziek in de oren klinken. Toch?
quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ooijer moet er ook in toch.. beetje ervaring.. mag die Hofland Kromkamp in Duitsland Alkmaar blijven..
En de boer een patatjequote:Op maandag 23 augustus 2004 16:02 schreef tong80 het volgende:
Borst wist zich geen houding te geven ten opzichte van de Boer. Het hele jaar heeft ie hem afgekraakt nu nam ie een lollie om zich achter te verbergen.
dan komt hij er dus niet in bij van basten.. want daar krijgen de jong en kromkamp voor alsnog het voordeel!quote:Op maandag 23 augustus 2004 13:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Jawel, maar hij moet het afdwingen met z'n spel en niet vanwege een lobby.
en nu had hij niet zo'n gelukkige tijdquote:Op zondag 5 september 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Zo hé van Hanegem is onderhuids op zijn manier zer kritisch tegenover Advocaat. Hij begreep niet dat Advocaat alles las, dat ie zo krampachtig deed op de persconferenties. En als toetje vind ie het belachelijk dat Advocaat niet mee terugreisde met de ploeg.
inderdaad, vooral Borst wist leuke dingen uit van Hanegem te trekken, jammer dat Jack van Gelder daar tussen kwam, t liep net zo mooiquote:Op maandag 6 september 2004 01:13 schreef tong80 het volgende:
Nee het begon juist heel fel. van gelder was erg terughoudend waardoor Borst en Mulder prikkelende vragen konden stellen. Van af het begin zat Willem erbij alsof ie eindelijk zijn verhaal kon vertellen. En dat deed ie ook. Advocaat eat your heart out.
welke transfer?quote:Op maandag 6 september 2004 13:34 schreef Moody het volgende:
krijgen het zelfs voor elkaar om geen niets over dé transfer van dit seizoen van Twente te hebben.
ik denk dat ie bedoeld dat Boschker terug is.. ik zou het anders ook niet weten.quote:Op maandag 6 september 2004 13:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
welke transfer?![]()
Precies wat ik bedoelquote:Op maandag 6 september 2004 13:39 schreef MaxPower het volgende:
[..]
welke transfer?![]()
Transfer van het jaar qua afkoopsom is hij nu al, qua spel zal dat snel genoeg duidelijk wordenquote:Op maandag 6 september 2004 13:47 schreef MaxPower het volgende:
Laat hem eerst maar een wedstrijd spelen voor hij tot transfer van het jaar wordt gebombardeerd..
wat heeft hij dan gekost en waar doet Twente dat van?quote:Op maandag 6 september 2004 13:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Transfer van het jaar qua afkoopsom is hij nu al, qua spel zal dat snel genoeg duidelijk worden![]()
lenen.nlquote:Op maandag 6 september 2004 13:57 schreef rubbereend het volgende:
wat heeft hij dan gekost en waar doet Twente dat van?
7 ton (voor Twente heel wat).quote:Op maandag 6 september 2004 13:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat heeft hij dan gekost en waar doet Twente dat van?
Ah, zo denk ik er dus niet alleen overquote:Op dinsdag 7 september 2004 18:15 schreef Grunner het volgende:
Wat vind ik dit een waardeloos programma. Wanneer je voor Ajax, Feyenoord of PSV bent is het nog wel te doen, maar voor de rest van de Nederlandse betaald voetbalclubs is geen aandacht. Studio-top3 kan het beter gaan heten. Vanwaar het woord voetbal in de titel? Voetbal is ook clubs als Utrecht, NEC en Groningen. Gadverdamme!!!
Ja, ik snap ook dat het gaat om de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:51 schreef S-Two het volgende:
tjah, er zijn in heel Nederland gewoon veel meer supporters voor 'de top 3' , vaak ben je wel fan van een plaatselijke/regionale club en dan erbij voor een van de drie ofso.. waar het gewoon om gaat is, dat er anders gewoon veel mensen afhaken en de kijkcijfers om laag gaan... en ja... dan word het ook van de buis gehaald...
haha.. interessante gedachte.. maar inderdaad.. dat gezeur over de problemen tussen Zlatan en van der Vaart.. dat heeft niets met voetbal te maken en als je er over door blijft zeuren gaat het nooit over natuurlijk.. maar goed, ik ben niet voor Ajax, dus mij maakt het niet veel uit, behalve dan dat ik liever heb dat ze het ergens anders over hebben..quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:13 schreef Moody het volgende:
Ik kan me ook niet voorstellen dat een Ajax-fan niet gek wordt van het continue doorzeuren over gigantisch oninteressant nieuws over zijn club.
Er was ook een programma waar ze begonnen met regionale analisten.. een Groninger en een Hagenees onder andere.. dat was wel lachen en dan heb je ook iets meer spreiding..quote:Op dinsdag 7 september 2004 22:13 schreef Moody het volgende:
Veel fans van niet-top-3-clubs haken bij bosjes af bij dit soort programma's.
Als je er iets meer andere clubs in stopt (zoals VI dat ook min of meer doet), zullen de kijkcijfers echt veel hoger worden.
Wat een arrogantie. Daarnaast ook voor een top3 club zijn? Zodat je toch na het weekend op school/werk de niet-gloryhunters kan uitlachen... Waarom ben je voor Ajax en niet voor Top Oss? Juist, omdat Top Oss geen prijzen haalt. Maar dat is allemaal off-topic.quote:Op dinsdag 7 september 2004 20:51 schreef S-Two het volgende:
tjah, er zijn in heel Nederland gewoon veel meer supporters voor 'de top 3' , vaak ben je wel fan van een plaatselijke/regionale club en dan erbij voor een van de drie ofso..
tjah, ik kan er ook nix aan doen, je hebt nou eenmaal genoeg van dat soort mensen... je zult mij ook wel een watje vinden omdat ik voor Ajax ben en in het noorden woon maar goed...quote:Op zondag 12 september 2004 20:07 schreef Grunner het volgende:
[..]
Wat een arrogantie. Daarnaast ook voor een top3 club zijn? Zodat je toch na het weekend op school/werk de niet-gloryhunters kan uitlachen... Waarom ben je voor Ajax en niet voor Top Oss? Juist, omdat Top Oss geen prijzen haalt. Maar dat is allemaal off-topic.
saai dusquote:Op zondag 12 september 2004 20:28 schreef VoreG het volgende:
Gerard van de Lem vanavond
het is niet de Gerard van der Lem die wij denken, want op Teletekst stond: te gast is de voetballer/trainer/coach Gerard van der Lem.. dus ik ben benieuwd..quote:Op zondag 12 september 2004 20:28 schreef VoreG het volgende:
Gerard van de Lem vanavond
hij is toch assistent trainer bij ajax en barca geweestquote:Op zondag 12 september 2004 20:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
het is niet de Gerard van der Lem die wij denken, want op Teletekst stond: te gast is de voetballer/trainer/coach Gerard van der Lem.. dus ik ben benieuwd..
ja joh.. hoezo?quote:Op zondag 12 september 2004 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij is toch assistent trainer bij ajax en barca geweest
Jaquote:Op zondag 12 september 2004 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij is toch assistent trainer bij ajax en barca geweest
waarom stel je die vraag danquote:Op zondag 12 september 2004 20:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
ja joh.. hoezo?
En dat zegt een Feyenoorderquote:Op zondag 12 september 2004 23:05 schreef bier04 het volgende:
v. Gelder
Dat ajax zijn supporters moet verbieden om zich met de David Ster,Joden etc. te associerenquote:Op zondag 12 september 2004 23:23 schreef VoreG het volgende:
Wat zei hij eigenlijk? Ik was op C+ naar het voetbal aan het kijken.
Nee hij bedoelde dat ajax niet moet janken als ze uitgescholden worden voor Joden als ze zelf met Joodse vlaggen e.d. aankomen.quote:Op zondag 12 september 2004 23:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat ajax zijn supporters moet verbieden om zich met de David Ster,Joden etc. te associeren
Vandaag wel bij Ado-Ajax bij een blessurebehandeling iedere keer een melodietje die ze o.a gebruiken bij het ijshockeyquote:Op zondag 12 september 2004 23:28 schreef xJapser het volgende:
Nou jongens, jullie hebben allemaal gezien waar ik me over heb opgewonden en me nog steeds enorm kwaad over maak. Ik vind dat er iets aan gedaan moet worden aan het falende scheidsrechtersapparaat. Wat kan je doen eigenlijk? Ik heb echt een machteloos gevoel en als wij op t einde van de rit degraderen op 3 punten...waar heb je het dan nog over. Ik pleit bij deze voor het NHL systeem met het stilleggen van het spel om dit te gaan beoordelen. Echt...mijn club is bestolen en het is de enige manier waarop het opgelost kan worden.
Jup, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik wel eens betere afleveringen heb gezien.quote:Op zondag 12 september 2004 23:34 schreef Moody het volgende:
[..]
Oeps ja
Er werd ook zoveel over Ajax geluld...en alles was slaapverwekkend voor 90% van de Nederlandse voetbalfan....
maarre Loek,kon je ons niet missen?quote:Op zondag 12 september 2004 23:42 schreef bier04 het volgende:
Het ging idd een beetje teveel over Ajax vandaag.
quote:Op zondag 12 september 2004 23:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
maarre Loek,kon je ons niet missen?
Ik mag toch wel lief lachen ?quote:Op zondag 12 september 2004 23:48 schreef bier04 het volgende:
[..]
Ben jij mod!!!?
LoekB,Loek-B,Viper-X,RuudGullit....zeg het maarquote:Op zondag 12 september 2004 23:47 schreef bier04 het volgende:
Ben Loek nietLeuk dat iedereen dat denkt. Denk maar even na en je weet wie ik wel ben!!
ik denk dat ik voor die club ga worden,stoer manquote:Op maandag 13 september 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
-Arsnela
Hugo vond een nulletje of 3 een goed resultaat tegen Arsenal komende week. Hij kan wel eens gelijk hebben vrees ik voor PSV.quote:Op maandag 13 september 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
En nu gaan we het over PSV-Arsnela hebben.
Geen woord over PSV. Alleen over Bergkamp. Heerlijk.
14.09.2004 CL 1R Arsenal v PSV <-- daar kan je verder over Bergkamp pratenquote:Op maandag 13 september 2004 00:02 schreef tong80 het volgende:
En nu gaan we het over PSV-Arsnela hebben.
Geen woord over PSV. Alleen over Bergkamp. Heerlijk.
Dat is toch overal zo? Als Kezman werd uitgescholden hoorde je daar psv over klagen, maar tijdens hun thuiswedstrijden werden spelers van de tegenpartij ook het graf in gewenst.quote:Op maandag 13 september 2004 00:00 schreef rubbereend het volgende:
die koemant gebeurt ook in andere stadions zegt hij dan, ipv dat hij gewoon eerlijk zegt dat het ook in de Arena gebeurt en dat dat maar afgelopen moet zijn etc. etc. nee hij houdt t altijd van ajax af. Hetzelfde als hij wint is het we en hij verliest is het "ze" vandaag ook weer
Is aan te radenquote:Op maandag 13 september 2004 00:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
ik denk dat ik voor die club ga worden,stoer man
klopt en als hiddink het dan ook vooral over anderen zou hebben zou ik me daar ook aan ergeren.quote:Op maandag 13 september 2004 00:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is toch overal zo? Als Kezman werd uitgescholden hoorde je daar psv over klagen, maar tijdens hun thuiswedstrijden werden spelers van de tegenpartij ook het graf in gewenst.
Zelfde gezeur nu als met Feyenoord-Twente: die vuurwerkgeluiden hoorde je twee seizoenen geleden ook in Amsterdam ()
Het valt mij wel op dat het wel erg hip is om Van der Vaart + aanhang te beschimpen. Het blijkt wel weer dat Nederlanders niet houden van mensen die opvallen.
Duh heel Midden-Noord zou dat ook wel willen!quote:Op maandag 13 september 2004 00:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt en als hiddink het dan ook vooral over anderen zou hebben zou ik me daar ook aan ergeren.
En die spreekkoren over Silvie zijn echt onzin, ben blij voor Rafael dat hij erop mag kruipen elke avond, zou k ook wel willen
dan moet je zingen "Silvie trekt nu dr truitje uit"quote:Op maandag 13 september 2004 00:18 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Duh heel Midden-Noord zou dat ook wel willen!
Het is gewoon om van der Vaart zenuwachting te maken zodat ie fouten gaat maken.
Youri Mulder zag er de humor nog wel van in... van die vuurwerkgeluiden......quote:Op maandag 13 september 2004 00:23 schreef Erasmusch het volgende:
Vind vuurwerkgeluiden wel een stukkie onbeschofer dan het beledigen van Meis.
Dan spreekt ie waarschijnlijk voor zichzelf.quote:Op maandag 13 september 2004 09:02 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Youri Mulder zag er de humor nog wel van in... van die vuurwerkgeluiden......
Nou, hij vertelde dat hij zelf slechts een paar honder meter van het rampgebied woont... En hij dacht serieus dat ook de mensen in Enschede er op zich wel de humor van inzagenquote:Op maandag 13 september 2004 09:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan spreekt ie waarschijnlijk voor zichzelf.
Zoals al eerder aangehaald in dit topic heeft hij waarschijnlijk geen directe familie of bekenden die bij de ramp betrokken waren.
Ik weet zeker dat die vuurwerkgeluiden echte enschedeers raakt.
Hugo Borst ruled inderdaad !!!quote:Op maandag 13 september 2004 10:11 schreef Martineke het volgende:
Die 020 voorzitter die zielig opbelt en dan hugo borst heee jakk, hoe zit het met de stadionveboden betreffende jong neus - jong feyenoord
Geweldig![]()
als 020 eens niet wint staan ajax, de knvb en de nos op hun achteste poten
Ik heb het gezien en ik vond het een waardeloze opmerking van Youri.quote:Op maandag 13 september 2004 11:49 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Nou, hij vertelde dat hij zelf slechts een paar honder meter van het rampgebied woont... En hij dacht serieus dat ook de mensen in Enschede er op zich wel de humor van inzagen![]()
Ik kon het me ook niet voorstellen moet ik zeggen.. maja
Ach. Wat er bij Feyenoord gebeurde vond ik persoonlijk meer een geval van voetbalhumor.quote:Op maandag 13 september 2004 11:52 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb het gezien en ik vond het een waardeloze opmerking van Youri.
Hij, als Enschedeër, zou juist 100% achter zijn stadsgenoten moeten staan in dit soort programma's waar een pro-top-3 en pro-Randstad mentaliteit heerst.
Als zijn eigen huis zou zijn verwoest had hij deze uitspraak nooit gedaan. Ik denk ook wel dat hij op zijn donder heeft gekregen van zijn buurtgenoten.
Inderdaad, dat vond jij persoonlijk...quote:Op maandag 13 september 2004 16:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ach. Wat er bij Feyenoord gebeurde vond ik persoonlijk meer een geval van voetbalhumor.
Elke 22 doden zijn er 22 teveel. Dat het niet dicht bij jouw woonplaats is gebeurd, maakt het niet minder erg voor de mensen die er mee te maken hebben gekregen hoorquote:Kut voor die mensen dat het gebeurd is, maar het zei zo.
goeie post !!quote:Op maandag 13 september 2004 16:59 schreef rubbereend het volgende:
kijk nu verzanden we dus weer in discussies wat erger is, dat gaat nergens meer over. DIt is erger dan dat, nee dit is weer erger. Kun je nagaan als wij t hier t al niet eens zijn wie moet dan bepalen of een wedstrijd stilgelegd moet worden?
potver JustMe, nu klikte ik omdat ik toch dacht dat je inhoudelijk ging postenquote:Op maandag 13 september 2004 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
goeie post !!
Euh, daar ging de hele discussie bij Studio Voetbal over hoorquote:Op maandag 13 september 2004 16:59 schreef rubbereend het volgende:
kijk nu verzanden we dus weer in discussies wat erger is, dat gaat nergens meer over. DIt is erger dan dat, nee dit is weer erger. Kun je nagaan als wij t hier t al niet eens zijn wie moet dan bepalen of een wedstrijd stilgelegd moet worden?
Kanker-Wesley vind ik dus veel erger dan die vuurwerkramp in Enschede.quote:Op maandag 13 september 2004 16:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vond jij persoonlijk...
Ik vind het persoonlijk minder erg voor die Meis, ze geilt toch op publiciteit.
[..]
Elke 22 doden zijn er 22 teveel. Dat het niet dicht bij jouw woonplaats is gebeurd, maakt het niet minder erg voor de mensen die er mee te maken hebben gekregen hoor
Mitt ik had een giga inhoudelijke post in gedachten maar die rubbereend was me voor!quote:Op maandag 13 september 2004 17:15 schreef mitt het volgende:
[..]
potver JustMe, nu klikte ik omdat ik toch dacht dat je inhoudelijk ging posten
nou daar ging de discussie nou ook weer niet de hele tijd over, zelfs maar voor een klein beetje, maar k wil ook een beetje de nutteloosheid van de discussie aanhalen. we herhalen hier nu alle pagina's lang wat iedereen wel en niet erg vind. Tis gewoon of alles aanpakken of volkomen willekeur.quote:Op maandag 13 september 2004 17:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh, daar ging de hele discussie bij Studio Voetbal over hoor![]()
Dus helaas niet zo'n goede post...
Er wordt gediscussiëerd over de inhoud van het programma dus die post van eend was gewoon flut hoorquote:Op maandag 13 september 2004 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Mitt ik had een giga inhoudelijke post in gedachten maar die rubbereend was me voor!
quote:Op maandag 13 september 2004 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
Mitt ik had een giga inhoudelijke post in gedachten maar die rubbereend was me voor!
quote:Op maandag 13 september 2004 17:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kanker-Wesley vind ik dus veel erger dan die vuurwerkramp in Enschede.
Ook iets meer mensen overleden aan kanker dan dat vuurwerk
quote:Op maandag 13 september 2004 17:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er wordt gediscussiëerd over de inhoud van het programma dus die post van eend was gewoon flut hoor
Dat is jouw mening en die respecteer ikquote:Op maandag 13 september 2004 17:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er wordt gediscussiëerd over de inhoud van het programma dus die post van eend was gewoon flut hoor
Wat is er mis met de bovenste?quote:Op maandag 13 september 2004 17:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
"kanker" is een schutting woord en geen directe belediging zoals vuurwerkgeluid.quote:Op maandag 13 september 2004 17:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kanker-Wesley vind ik dus veel erger dan die vuurwerkramp in Enschede.
Ook iets meer mensen overleden aan kanker dan dat vuurwerk
als we dan gaan mieren; over wesley ging t niet. maargoed misschien is t makkelijker om dit alles in een apart topic te bespreken. Nu wordt hier een beetje herhaling van zetten en een spelletje wat is ergerquote:Op maandag 13 september 2004 17:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat is er mis met de bovenste?
Op Radio 1 zei men dat er 'Kanker-Wesley je moeder is een hoer' werd geroepen zodra Sonck of Sneijder aan de bal kwam.quote:Op maandag 13 september 2004 17:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als we dan gaan mieren; over wesley ging t niet
dus nu is kaner ook weer afhankelijk van voor wie t geroepen wordt, want toen het ten opzichte van van Gaal ging was dat echt te ver. Dus wordt t dan een kwestie van voor de wedstrijd checken wie welke ziektes in de familie heeft?quote:Op maandag 13 september 2004 17:37 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
"kanker" is een schutting woord en geen directe belediging zoals vuurwerkgeluid.
TUurlijk heeft het een negatieve lading, maar 'kanker' of 'kankâh" is een stopwoordje bij veel hagenezen. Het wordt in veel gevallen als een normaal woord beschouwd.
"Hey kankâhwaus, alles goed?"
"Ja man, net een kankâhlekker wijf geneukt!!!"
(bijvoorbeeld)
Wij spelen thuis, dus moet je je aanpassen. Integratie!quote:Op maandag 13 september 2004 17:39 schreef Sloggi het volgende:
Misschien vindt men dat in de Randstad een normaal woord, maar hier in het Zuiden is het nog steeds een dodelijke ziekte
ja, ik kwam niet met het argument dat we t hier alleen maar over dingen uit Studio Voetbal haddenquote:Op maandag 13 september 2004 17:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op Radio 1 zei men dat er 'Kanker-Wesley je moeder is een hoer' werd geroepen zodra Sonck of Sneijder aan de bal kwam.
Onzin. Sonck's moeder is niet uitgescholden. Wel hijzelf toen hij een schwalbe maakte.quote:Op maandag 13 september 2004 17:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Op Radio 1 zei men dat er 'Kanker-Wesley je moeder is een hoer' werd geroepen zodra Sonck of Sneijder aan de bal kwam.
Lekker non-argument.quote:Op maandag 13 september 2004 17:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ik kwam niet met het argument dat we t hier alleen maar over dingen uit Studio Voetbal hadden
is ook een non argument; mijn post was onzin omdat dat niet uit de discussie bij SV. k ben voor een brede discussie over dit onderwerp. k trok misschien een beetje breder dan de discussie tijdens SV maar k vond t wel relevant en k geef toe dat daarna wat non argumenten over en weer zijn gevlogenquote:Op maandag 13 september 2004 17:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lekker non-argument.
Dus nu mogen we alleen nog maar argumenten gebruiken die ook al in SV genoemd zijn
Mij heb je ook niet horen zeggen dat Twente-fans lieverdjes zijn.quote:Op maandag 13 september 2004 21:43 schreef Erasmusch het volgende:
Stroeve vond sommige spreekkoren ook wel grappig
Volgens mij waren die 'massale' vuurwerk geluiden ook een reactie op "Rotterdam kankerstad..." uit het uitvak. Das dus en een dodelijke ziekte en ook nog eens tig x meer slachtoffers. Dubbel fout.
Tegenstrijdig met wat? Ze hebben het toch ook niet over Twente's spreekkoren. Ligt eraan dat ze daar uberhaupt geen zendtijd willen verspillen aan Feyenoord-Twente... Net bij voetbal insite ook. 30 sec over Kalou en dan: 'Na de reclame weer verder over ajax' Geen idee of ze het er daarna nog over hebben gehad.quote:Op maandag 13 september 2004 22:20 schreef Moody het volgende:
Lekker tegenstrijdig dat (in dit voorbeeld) vuurwerkgeluiden doodgezwegen worden, terwijl die al 4 jaar aan de gang zijn.
net zo'n dood onderwerp.quote:Op maandag 13 september 2004 22:38 schreef xJapser het volgende:
Ja!! Laten we t hebben over scheidsrechterlijke dwalingen
Leve de moderne journalistiek. Ergens direct opspringen, uitmelken en eindeloos herhalen. Volgende week is het de beurt aan de grensrechter of fraude bij grote infrastructurele projectenquote:Op maandag 13 september 2004 22:37 schreef popolon het volgende:
Dat geleuter over spreekkoren komt nu ook m'n neus uit.
Voetbal Insite had Koeman, B&vD hebben Jaakke, dus dat valt wel mee..quote:Op maandag 13 september 2004 23:04 schreef popolon het volgende:
Wat een armzaligheid weer. Zit die pop van Ajax er alweer.
pah
En Voetbal Insite Ronald Koeman, valt dus niet mee.quote:Op maandag 13 september 2004 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voetbal Insite had Koeman, B&vD hebben Jaakke, dus dat valt wel mee..
En nu wordt de Ajax-elf beticht van onprofessioneel gedrag omdat ze zich van de wijs laten brengen door die spreekkoren.quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Toen Kezman's moeder vorig jaar voor hoer werd uitgemaakt in Den Haag werd hij beschuldigd van onprofessioneel gedrag door de media omdat hij een rode kaart pakte![]()
Gewoon terecht want het gaat nergens over met die Van der Kruis, Bot en nu weer die Sander Duits...quote:Op zondag 19 september 2004 23:19 schreef xJapser het volgende:
Wel godverdomme...vieze j***honden daar. FF de overtredingkjes van de Graafschap eruit lichten!!! Wat er verder allemaal gebeurd op de overige velden doet er niet toe....klootzakken. En de rest word maar genegeerd. Zo worden de mindere clubs dus behandeld, want van der Vaart die hands maakt word maar goed gevonden. Klassejustitie...en hielenlikkerij bij de topclubs.
Volslagen idioot inderdaad, niet nog maar een keer uitnodigen..quote:Op zondag 19 september 2004 23:24 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is die Riemer lomp zeg, kolere.
Zelf ook nooit blij geweest met dat armenwerk, maar Riemer heeft 100% gelijk. Als ze precies zouden fluiten zoals jij wilt, haalt geen wedstrijd het einde. En die kans is toch alweer kleiner ...quote:Op zondag 19 september 2004 23:23 schreef tong80 het volgende:
Riemer zit even de ellebogen te verdedigen.
Wat een sufkut.
Bleeeeeeeeeeeeeeeeeegrhquote:Op zondag 19 september 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
En Kluivert ook terecht natuurlijk.
Zeker ja, Die van der Kruis vind ik zo'n smerige hond. Ook al de laatste keer dat ie in de eredivisie zat (voordat ze de laatste keer degradeerden) zat ie alleen maar kaarten aan te smeren, ook vieze overtredingen te maken.quote:Op zondag 19 september 2004 23:27 schreef Reddiablo het volgende:
Van der Kruis is al jaren een smerige pisvlek. En De Graafschap speelt als een stelletje hakkers.... maar inderdaad, ze zijn niet de enigen
Zeker, alleen snap ik niet dat Seedorf niet geselecteerd is..quote:Op zondag 19 september 2004 23:27 schreef tong80 het volgende:
En Kluivert ook terecht natuurlijk.
we kunnen niet beter. Helaas.quote:Op zondag 19 september 2004 23:35 schreef tong80 het volgende:
Niet huilen de Graafschap. Jullie spelen nu eenmaal een vuil spelletje.
Nee, vraag maar aan Peter Bosz.quote:Op zondag 19 september 2004 23:37 schreef manny het volgende:
[..]
we kunnen niet beter. Helaas.
Dat vinden we zwaar klote en volkomen debiel dat Vite$$e zich weer drie slagen in de rondte mag kopen en dat wij bij Milan Berk-Beelenstakker moeten bedelen of ie alstjeblieft nog een seizoen wil meeballen.quote:Op maandag 20 september 2004 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Kan je me trouwens vertellen wat Graafschap supporters ervan vinden dat ze nu een Vitesse voorhoede hebben?
Jawel, dat zijn ze wel.quote:Op maandag 20 september 2004 18:30 schreef Grunner het volgende:
Daar mag je nog wel een paar meer bij zetten. RBC en RKC zijn echt niet beter dan de clubs die jij noemt.
Spreek lekker voor jezelf? Jhonie v Beukering is ongeveer de publieksheld bij ons, en ook over Zongo heb ik op de tribunes nog weinig wanklanken gehoord dus dat valt allemaal best mee hoor.quote:Op maandag 20 september 2004 16:28 schreef manny het volgende:
[..]
Dat vinden we zwaar klote en volkomen debiel dat Vite$$e zich weer drie slagen in de rondte mag kopen en dat wij bij Milan Berk-Beelenstakker moeten bedelen of ie alstjeblieft nog een seizoen wil meeballen.
Je hebt wel gelijk, t'is een rat. Ook iet veel goodwill binnen de supporterskern van de Graafschap voor deze speler, temeer omdat ie niet eens fatsoenlijk een bal kan passen en de opbouw bagger is en verdedigend is ie gewoon zwak.quote:Op zondag 19 september 2004 23:30 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zeker ja, Die van der Kruis vind ik zo'n smerige hond. Ook al de laatste keer dat ie in de eredivisie zat (voordat ze de laatste keer degradeerden) zat ie alleen maar kaarten aan te smeren, ook vieze overtredingen te maken.
Dit is de speler die ik het minst mag uit het betaald voetbal.
wie ben jij nou dan ? Iedereen is zwaar ontevreden dat we met die afdanker van een Zongo zijn opgescheept. Beukering is na vorig jaar en ons feestje bij het Gemeentehuis zeker de publieksheld, maar het is toch helemaal nix dat we met afdankers van het tweede van Vite$ lopen.quote:Op maandag 20 september 2004 19:17 schreef xJapser het volgende:
[..]
Spreek lekker voor jezelf? Jhonie v Beukering is ongeveer de publieksheld bij ons, en ook over Zongo heb ik op de tribunes nog weinig wanklanken gehoord dus dat valt allemaal best mee hoor.
Wat betretf de ongelijke behandeling van Vitesse, daar heb je wel volkomen gelijk in btw
Doe jij dat maar voor Den Ouden.quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:45 schreef Reddiablo het volgende:
Zongo is een prima speler, daar mogen jullie voor op de kniëen gaan en je mondje vast opendoen...
Ik vind Zongo toch wel een maatje beter. Maar goed als Den Ouden er minstens 10 inknalt, is het een goede aankoop.quote:Op dinsdag 21 september 2004 19:35 schreef manny het volgende:
[..]
Doe jij dat maar voor Den Ouden.
"ja eh.. die Bot maakt zich gewoon breed en die speler van Twente loopt er tegenaan" , "het is een hetze van de media"quote:Op zondag 26 september 2004 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag in Studio Voetbal is de Graafschap-trainer Gert Kruys te gast.
Kippenvel zo met die muziek van Hazes eronder..quote:Op zondag 26 september 2004 23:22 schreef VoreG het volgende:
1988
en terecht.quote:Op zondag 26 september 2004 23:07 schreef okee6 het volgende:
Geweldig die Bot, "hij is twee koppen groter als mij" (dus een elleboog uitgedeeld)
Kruys verdedigt hem heel lief
Een trainer hoort zijn spelers altijd in het openbaar te verdedigen, ook al weet hij dat ze fout waren.quote:Op zondag 26 september 2004 23:07 schreef okee6 het volgende:
Geweldig die Bot, "hij is twee koppen groter als mij" (dus een elleboog uitgedeeld)
Kruys verdedigt hem heel lief
Yup.quote:Op zondag 26 september 2004 23:31 schreef Heero87 het volgende:
Die reclamespot na Studio Voetbal? Wat was dat voor een programma? Een zoektocht naar een voetbalcommentator ofzo?.
Ja jammer.quote:Op maandag 27 september 2004 00:30 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond Hugo vandaag irritant...
Oliebolletjequote:Op maandag 27 september 2004 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Leverde wel leuke tv op, hoe hij Youri probeerde te overschreeuwen.
Atlético Madrid heeft geïnformeerd naar Kuyt, maar hij is niet te koop heeft Feyenoord gemeld.quote:Op maandag 27 september 2004 10:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maar verder geen transfer- of Oranje nieuwtjes?
Ik heb het niet gezien, maar de leader leek was amusant met Youri die Borst aanviel op z'n integriteit.quote:Op zondag 3 oktober 2004 20:08 schreef -Hans- het volgende:
Hoop op een betere aflevering, vorige week vond ik het maar matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |