quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef SexyRomeo het volgende:
Whassup y'all? Romeo is in da house.
Heb jij vragen over een slotje weetje, of commentaar op de mods?
Of gewoon complimenten voor die vier lekkere honeyz? Dan kan je dat in dit topic kwijt, aaighht?
Kritiek geven is goed, weetje. Maar doe het met rezpect.
I luv y'all,
Romeo.
Yooooooo check die lekkere sexyyyyy koppies!!!!! I think I'm in luv!!!!!!!!!
Izzz die ladyyy met die bril nog vrijgezel?
Had ik het nou maar gewoon gedaan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:08 schreef Chriz2k het volgende:
Mag ik ''FiPo'' zeggen?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:09 schreef EL_REY het volgende:
jogy![]()
jankbakken of niet, ik vind het gewoon debiel omdan meteen zo stickypost te maken..
el rey, jong,quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:09 schreef EL_REY het volgende:
jogy![]()
jankbakken of niet, ik vind het gewoon debiel omdan meteen zo stickypost te maken..
Dat mag. Het is nu ter kennis aangenomen en ook het feit dat jij gewoon jaloers bent, als ie voor jou was geweest was je 2 dagen happy.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:09 schreef EL_REY het volgende:
jogy![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat mag. Het is nu ter kennis aangenomen en ook het feit dat jij gewoon jaloers bent, als ie voor jou was geweest was je 2 dagen happy.
Maakt niet uit hoor, voor de rest.
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:16 schreef EL_REY het volgende:
[..]
klopt ik denk wel 3 dagen!
Oke, goed nu is het klaar, ik heb even kunnen zeiken, lol is eraf!![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:20 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Ik voel geen liefde
al kan zo'n oppervlakkige relatie met je rechterhand ook heel belangrijk voor je zijn hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:27 schreef jogy het volgende:
[..]Je
Moet
ook
eerst
van
jezelf
houden
voordat
je
de
liefde
van
andere
kan
voelen
En dan bedoel ik niet rechterhand liefde.
Alleen als je niet wakker wilt worden in een plasje sperma door een natte droom ofzoquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:30 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
al kan zo'n oppervlakkige relatie met je rechterhand ook heel belangrijk voor je zijn hoor![]()
alleen van toepassing als je quotequote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef EL_REY het volgende:
;; ;;;;;;;;; ; ' ;;;;;;;;
;; ; ; ; ; ;
;; ; ; ; ; ;;;;;;;
;; ; ; ; ; ;
;;;;;;;;;; ;;;;;;;;; ; ;;;;;;;
![]()
Ik zou er bijna emotioneel van worden!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef EL_REY het volgende:
;; ; ; ; ; ;
;; ; ; ; ; ;;;;;;;
;; ; ; ; ; ;
![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:41 schreef CiQNiZ het volgende:
[..]
Ik zou er bijna emotioneel van worden!
Bijna...
Leuk gedaan! En jogy! Ikkuh... voel de liefde!quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:35 schreef EL_REY het volgende:
;; ; ; ; ; ;
;; ; ; ; ; ;;;;;;;
;; ; ; ; ; ;
![]()
Ik voel mijn neusquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 17:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Leuk gedaan! En jogy! Ikkuh... voel de liefde!![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:06 schreef HyperViper het volgende:
Ik heb speciaal voor jullie modjes dus allemaal! een rijmpje geschreven lees maar:
Inso, Jogy, PR, Knut, soms vind ik jullie een trut, meestal vinden jullie mij als user kut, maar dit maakt het helemaal goed, ik gedraag me zoals het moet, ik was insomaniac's voet, het brave user zijn zit in mijn bloed.
Voor een lange tijd baggerde ik veel, en jullie grepen mij bij de keel, meerdere bans heb ik gehad, en ik werd afgetekent als een rat, of als een sluwe kat, maar daamee heb ik het gehad, ik was het zat, vandaar dit rijmpje voor jullie vieren, zo lief en weerloos als onschuldige dieren.
HV is braaf, HV is gaaf, HV is cool, HV word weer helemaal old school, op mijn verjaardag geef ik geen blokjes kaas, met pasen eet ik geen haas, als ik drank op heb word ik geen dwaas, bloemen zet ik niet in een vaas, maar jullie blijven de baas.
Nee, dat is racistisch!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:21 schreef ModieusSpaFlesje het volgende:
'Foto's van Intelligente blanke mensen' mag dat wel?
Nee.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:21 schreef ModieusSpaFlesje het volgende:
'Foto's van Intelligente blanke mensen' mag dat wel?
Je hebt mn vraag over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:24 schreef ModieusSpaFlesje het volgende:
Ik vraag me toch echt af wie nu de racist is.
Adolf Hitlerquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:24 schreef ModieusSpaFlesje het volgende:
Ik vraag me toch echt af wie nu de racist is.
*zuchtje*quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Adolf Hitler
Geef dan gewoon antwoord!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:30 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Neuh , zag de vraag wel.
Ik stop maar met Fokken vandaag,quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:31 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
*zuchtje*
Chriz, je bent niet echt lekker bezig steeds.
Je hoeft niet te stoppen, je moet gewoon leuk meeposten in plaats van je steeds negatief in de kijker te spelen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik stop maar met Fokken vandaag,![]()
Dat kan ik ook wel, alleen vandaag lijkt het niet echt te lukken.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hoeft niet te stoppen, je moet gewoon leuk meeposten in plaats van je steeds negatief in de kijker te spelen.
Zelfs ik vond m niet grappig.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:33 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik heb trouwens al eens vaker van dat soort topics geopend.
En er was geen fuck rascistisch aan.
Geeft alleen maar de bekrompenheid van Gelly aan , die meteen hapt zodra er het woord zwart+mens in staat.
Dan moet je wat beter je best doen. Want het is niet alleen vandaag.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel, alleen vandaag lijkt het niet echt te lukken.
* Chriz2k doet beter zijn best.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan moet je wat beter je best doen. Want het is niet alleen vandaag.
Welk punt? *net wakker isquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:36 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Snap het wel Inso , maar ik had wel degelijk een punt.
Excuses in ieder geval voor mijn uitspatting.
![]()
Mooi zo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Chriz doet beter zijn best.
Waarom denk ik steeds dat cloaca iets met darmen te maken heeft?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:36 schreef Karboenkeltje het volgende:
Cloaca...
Hee Inso, kukelekuu.
Misschien omdat de cloaca een heel handig alles-in-één apparaat is waar ook de darmen op uitkomen?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat cloaca iets met darmen te maken heeft?
Vertel me méér Boenkel!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Misschien omdat de cloaca een heel handig alles-in-één apparaat is waar ook de darmen op uitkomen?
Er zijn maar weinig mensen die dat zullen snappen VAC. Helemaal nu niet met het huidige niveau in ONZ.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:42 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Nou , door opzettelijk zo'n TT te maken , terwijl het natuurlijk geen klote uitmaakt wat voor een kleur iemand heeft.
Dat is handig! 3 voor de prijs van één!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:44 schreef Karboenkeltje het volgende:
Vogels en andere beesten met cloaca's poepen, piesen en neuken met hun cloaca's.
Mja.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Dat is helaas waar Inso.
Where can I order Jim?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:47 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wauw! Ik lees zojuist dat de cloaca een rol speelt bij het terugresorberen van water! Dat ding doet zelfs wat een dikke darm doet, het is amazing Mike!
Alles is goed met mijn vormen. Dank je.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:50 schreef SuperWeber het volgende:
Inso
Je bent in vorm vandaag of niet??
Laat ik nou in reaïncarnatie geloven zeg!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:51 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik denk trouwens dat het krijgen van een cloaca slechts mogelijk is als de reïncarnatie-gelovers gelijk hebben. We zullen het maar met ons huidig leidingwerk moeten doen. Alhoewel, ze kunnen heel veel tegenwoordig...
Wat dat toneelstuk/die film met de titel te maken heeft weet ik ook niet.
Ik heb op je link gekliktquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Alles is goed met mijn vormen. Dank je..
quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:30 schreef Bosbeetle het volgende:
hey kijk daar een Kanarie
met een stijve lul
het nirwana der cloaca'squote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
Juist, nu weten we dus ook weer waar de hoogste incarnatie (daar is toch verdomme een woord voor!?) naar leidt, de cloaca.
Goed idee. Die reeks heeft onderhand lang genoeg gelopen.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:44 schreef Bosbeetle het volgende:
mag deze op slot : De GPD [Deel CCLXXII] - Zonder Olympische spelen !
idd nu zijn alle foutjes uit de oppo en bevat hij drie uitroeptekensquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
ook mooi, de laatste is t mooiste deel
een wereld zonder die kutreeksquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 20:45 schreef gfree het volgende:
Goed idee. Die reeks heeft onderhand lang genoeg gelopen.![]()
De niet op een homosexuele manier zijnde liefde is geheel wederzijds.quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
een wereld zonder die kutreeks
snif
ik hou van je gfree (uiteraard op een geheel non-erotische wijze, al maakt je icoon dat wel wat moeilijk)
quote:Op zondag 15 augustus 2004 15:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
een wereld zonder die kutreeks
Anders laat jij even het laatste topic van jou zien waarin je een leuke OP hebt en waarmee het niveau, waar jij het over hebt [edit] of waar je het juist niet over hebt, maar impliceert dat het er eerder wel was[/edit], gehaald wordt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 13:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die dat zullen snappen VAC. Helemaal nu niet met het huidige niveau in ONZ. :') .
Jouw talent tot onzin gaat er aan verloren.quote:Op zondag 15 augustus 2004 17:18 schreef Bosbeetle het volgende:![]()
![]()
boehoehoehoehoehoehoe
Ik vraag me eigenlijk af wat dames dan doenquote:Op maandag 16 augustus 2004 10:31 schreef Insomaniac het volgende:
Voor mooie dames hebben we B&H..
en voor mooie mannen?quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:31 schreef Insomaniac het volgende:
Voor mooie dames hebben we B&H..
Dat bedoel ikquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:20 schreef EL_REY het volgende:
[..]
en voor mooie mannen?
quote:Op maandag 16 augustus 2004 14:20 schreef Insomaniac het volgende:
Sorry, maar het was nogal een onorigineel kuttopic..
Als jij geen kuttopics meer maakt, zet ik geen slotjes meer. Deal?.
en voor lelijke mannenquote:Op maandag 16 augustus 2004 11:20 schreef EL_REY het volgende:
[..]
en voor mooie mannen
en voor lelijke vrouwenquote:Op maandag 16 augustus 2004 15:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
en voor lelijke mannen
quote:Op maandag 16 augustus 2004 15:17 schreef EL_REY het volgende:
wanneer zijn jullie verplicht om op FOK! te zijn..
Die is wel heel kapoet. Hij heeft ook 0 viewsquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:37 schreef Conflict het volgende:
De grote Fok! onzin etalage
Die is kapoet, ben zo vrij geweest het nog eens te proberen.
Ik heb een bug gevondenquote:Op maandag 16 augustus 2004 19:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Die is wel heel kapoet. Hij heeft ook 0 views.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, Conflict?
Goed trouwens dat je hem opnieuw hebt gemaakt, ontzettend leuke en actuele woordspeling!
Je kan wel gaan zeiken, maar ik zit al tijden in die reeks, als je me er niet wil hebben kan je dat ook gewoon op een nette manier zeggen hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
maak je eigen reeks mens!
loop hier niet zo te zeikenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Je kan wel gaan zeiken, maar ik zit al tijden in die reeks, als je me er niet wil hebben kan je dat ook gewoon op een nette manier zeggen hoor.
Zolang BB me aanspoort om in het GPD te komen ga ik daar niet weg. Jammer voor jou!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Zolang BB me aanspoort om in het GPD te komen
PP, je hebt me zelf binnengehaald, je krijgt me echt niet zomaar aan de kant gezet...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..],
,
,
Liefde of niet. Staat in de titel... Sorryquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:31 schreef EL_REY het volgende:
[..]
loop hier niet zo te zeikendit is bedoeld voor liefde hier
betuig hier je liefde voor een ander
Sjongejonge die mod's hebben het al zo druk tegenwoordig, ze zijn bijvoorbeeld nog niet eens op de hoogte van EL_REY komt op de fok! radio en jullie gaan hier een beetje lopen zeuren op elkaar! Niks dan liefde voor jullie
![]()
maakt niet uit, ik koester geen wrok, alleen liefdequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 10:33 schreef Troel het volgende:
[..]
Liefde of niet. Staat in de titel... Sorry
zanikertquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:06 schreef paarse_paashaas het volgende:
idd, t enige gpd topic op slot!
doe maarquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
tssk, ik open gewoon mn eigen deel!
voor de 2e keer
doe die ander dan dicht!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:09 schreef Knut het volgende:
Hoi, Ik heb totaal geen zin in gezeik over wie een topic opent en wie er dan niet in wil posten.
er wordt per reeks 1 deel geopend. Als er ruzie is onderling mogen jullie dat lekker uitzoeken maar ik wil er geen last van hebben.
Neequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:10 schreef jogy het volgende:
Steletje huillies, jullie gaan lekker door in het topic wat nu open is.
Okay.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Nee
ik weiger in een topic van "dat" te posten..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Okay.
niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:15 schreef jogy het volgende:
Owja, EL_REY, ga weg met die nietszeggende berichtjes van je.
Het is niet okay als 50% van de posts hier van 1 persoon afkomen.
Dat kan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik weiger in een topic van "dat" te posten..
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:16 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik weiger in een topic van "dat" te posten..
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:09 schreef Knut het volgende:
Als er ruzie is onderling mogen jullie dat lekker uitzoeken maar ik wil er geen last van hebben.
mag " dat" niet uit onze reeks verwijderd worden??quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat kan.
Behalve als de moderators het doen uiteraardquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:16 schreef EL_REY het volgende:
[..]
niet?![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:16 schreef jogy het volgende:
Ik dus, probeer je een beetje in te houden, qua posts, wevinden jou ook hartstikke lief enzo, maar djees..
je 2400e post!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:19 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hoe word ik mod, vertel HOE WORD IK MOD
![]()
![]()
Ga lekker achter hem aan wil jequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:20 schreef Troel het volgende:
en nou opbokken![]()
klikquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:19 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hoe word ik mod, vertel HOE WORD IK MOD
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
mag " dat" niet uit onze reeks verwijderd worden??
mooie tijdenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:20 schreef Bosbeetle het volgende:
whehe PP mischien wordt het tijd voor deel 2 van
De GSKGP'OE Topic [deel I]-eerste en laatste deel!
Als jullie kinderachtig gaan doen, doe dat dan op een manier dat we er geen last van hebben.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
mag " dat" niet uit onze reeks verwijderd worden??
Je reageerd echt dwangmatig hier he?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:26 schreef EL_REY het volgende:
if you have an issue, i've got a tissue
voel het verplicht aan mijn standquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je reageerd echt dwangmatig hier he?![]()
Je moet nu echt ff kappen met je irritante gedrag. We waarschuwen je continue en je blijft stug doorgaan. Dan kick je ook nog eens een topic uit 2001. Waarom?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:34 schreef EL_REY het volgende:
en ik heb gewoon iets speciaals met die modjes hier!
en ook hallo voor jouquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je moet nu echt ff kappen met je irritante gedrag. We waarschuwen je continue en je blijft stug doorgaan. Dan kick je ook nog eens een topic uit 2001. Waarom?
okay okay, ik doe alweer rustig aan..quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:43 schreef Insomaniac het volgende:
Dat is je vaak genoeg uitgelegd..
Beschouw dit gewoon als je laatste waarschuwing.
\\quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:46 schreef NiNi het volgende:
Wat een plorken hoerige kut-user ben jij zeg, EL_REY!
Lekker hè, andermans plezier in Fok! verknallen!
![]()
Er zit juist géén vooruitgang in.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:46 schreef EL_REY het volgende:
[..]
okay okay, ik doe alweer rustig aan..
Maaaarrrr.......geef toe, er zit vooruitgang in!![]()
Vaker doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:48 schreef NiNi het volgende:
Oh, sorry, ik liet me wat gaan.![]()
niet?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Er zit juist géén vooruitgang in.
precies, zulke dingen moet je niet opkroppen! Gooi het er allemaal maar uit!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vaker doen.
Smoel, plork.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 14:56 schreef EL_REY het volgende:
[..]
precies, zulke dingen moet je niet opkroppen! Gooi het er allemaal maar uit!
plork: prachtig lijf, ontzettende rotkop!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:02 schreef NiNi het volgende:
[..]
Smoel, plork.![]()
Deze topics zijn niet gratis EL_REY, dus wees er nou maar gewoon voorzichtig mee, het is niet erg om een keertje een beetje lol te heben in dit topic maar je moet het niet overdrijven, dit is gewoon irritant aan het worden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:04 schreef EL_REY het volgende:
[..]
plork: prachtig lijf, ontzettende rotkop!
met dat prachtige lijf zit je goed, alleen dat andere![]()
![]()
oke, sorry! je hebt gelijk! ik zal er opletten!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Deze topics zijn niet gratis EL_REY, dus wees er nou maar gewoon voorzichtig mee, het is niet erg om een keertje een beetje lol te heben in dit topic maar je moet het niet overdrijven, dit is gewoon irritant aan het worden.
Hé, dit kan ook via de mailquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:09 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg jogy,
wij hebben nog wat unfinished business..
Dat ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, dit kan ook via de mail
Ik zal wel een mailform sturenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:12 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat ook.
En nu optiefen.
Ik heb al meerdere keren in TRU gepost, dus op zich is het nu wel gefinished hoor.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:09 schreef Insomaniac het volgende:
Zeg jogy,
wij hebben nog wat unfinished business..
Egoist.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren in TRU gepost, dus op zich is het nu wel gefinished hoor..
IK. KON. NIET. SLAPEN. !quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Egoist..
Toch lief dat je me even belde.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:31 schreef jogy het volgende:
[..]
IK. KON. NIET. SLAPEN. !
Ik loop gelijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:37 schreef Croupouque het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is de tijdsaanduiding op FOK! opeens tien minuten versprongen?
Ik ben aan een nieuwe computer toe.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:38 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik loop gelijk.
Thnx!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:36 schreef Troel het volgende:
Oew, jogy, gefeliciteerd met je een jaar en heel wat dagen trouwensZie het net pas
Toen ik weg ging leek het erop dat je met Tijn bezig was hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 15:35 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Toch lief dat je me even belde.
Ik moest wel!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Toen ik weg ging leek het erop dat je met Tijn bezig was hoor.
Niet waar!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik moest wel!
Jij had me in de steek gelaten!
En hoe ga je dit goedmaken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet waar!
Het was allemaal Daggla's schuld!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 16:16 schreef PeterRabbit het volgende:
Kunnen al die zwaar irritante baggeraars niet gewoon oprotten ofzo!?
Ik irriteer me echt mateloos aan ze.
Zo. Dat wilde ik even zeggen. Ik had er ook een topic over kunnen openen, maar dat doen we niet.
IK?!?!?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En hoe ga je dit goedmaken?
Ik wacht...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:11 schreef jogy het volgende:
[..]
IK?!?!?.
jij durft, tsk!
Op de bus?quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik wacht...
ik veins(d/t*)e ook ! * doorstrepen wat niet van toepassing isquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:16 schreef JaWi het volgende:
Ik niet.
Toen wilde ik 'm helemaal niet kennenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hey kende jij FF een jaar geleden al
?
quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:18 schreef PeterRabbit het volgende:
[..]
Toen wilde ik 'm helemaal niet kennen
Oy! ik was al een kwartier aan het zoeken, lul!quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 05:57 schreef Dagonet het volgende:![]()
Mijn schuld.
Wilde opruimslotje wegens nachtbagger doen. Was delete![]()
Nah, iedereen sliep toch al
iig biedt die actie mogelijkheden voor een leuke sub :')quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 17:30 schreef Tiemie het volgende:
Oy! ik was al een kwartier aan het zoeken, lul!
Leuk, ik bied je de mogelijkheid om 5 minuten onder water te blijven voor een onderzoek dat ik wil uitvoerenquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 19:29 schreef HyperViper het volgende:
Ik bied jullie de mogelijkheid jezelf aan te passen.
Kroelquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:16 schreef Dagonet het volgende:
Ik kom mij even aan de liefde hier warmen.
[insert meel]
Wat jij zegt!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:19 schreef Insomaniac het volgende:
Ik heb je teruggemailed!
Maar nog geen nieuwe binnen!
Verzonden!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:30 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat jij zegt!
Het is inderdaad misschien maar beter dat het dicht blijft omdat anders half fok weer gaat lopen zeiken, maar toch denk ik dat het niet eens zo'n slecht idee is om de taboe rond hitler eens te doorbreken.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:51 schreef Insomaniac het volgende:
Hitler is en blijft een controversieel figuur. Het maakt niet uit hoe lang het terug is, maar voor sommige mensen is terug denken eraan erg genoeg.
Zelf kon ik wel gniffelen om de spitsvondige woordspelingen, maar de meerderheid van FOK! zou er niet om kunnen lachen.
Ik kan je nu al vertellen dat je dat taboe NOOIT zal kunnen doorbreken.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:58 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Het is inderdaad misschien maar beter dat het dicht blijft omdat anders half fok weer gaat lopen zeiken, maar toch denk ik dat het niet eens zo'n slecht idee is om de taboe rond hitler eens te doorbreken.
Das waarquote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En hey, ik heb weer even gegniffeld, dus het topic heeft zeker effect gehad..
oud nieuws, lees nou eens in manquote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:45 schreef EL_REY het volgende:
waarom reageert er hier ochtends geen hond in feedback?
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:51 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
oud nieuws, lees nou eens in man![]()
Goede vraag: Het antwoord is niet zomaar gegeven trouwens, het ligt aan meerdere dingen, zoals hoe de topicstarter zich profileert in deze subgemeenschap, of het topic de eerste keer al leuk was, hoe oud dat andere topic is, of het topic vol is of niet en of het lekker weer is.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 10:24 schreef EL_REY het volgende:
![]()
ik ben het!
He, even een vraagje zo in de ochtend... Wat ik me afvvroeg is het volgende: bijna alle topics zijn nl. al een keer hier de revue gepasseerd, dus het is blijkbaar onvermijdelijk dat een topic wordt herhaald. Hoe streng zijn jullie hierin? Ik zit er aan te denken om een topic die nu een half jaar oud is opnieuw aan te maken omdat ik denk dat er nu potentie inzit!! Maar als jullie meteen beginnen met te zeuren van : oud!!!, en slotje, of lees je in EL_REY, tsja daar pas ik vandaag voor!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 11:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Goede vraag:
Sodemieter op met je gekrijs.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:00 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dus het mag opzich, ik weet genoeg.. Joog bedankt weer!
[schreeuwmode] HE INSO! ZIE JE WEL DAT IK HET KAN[schreeuwmode]
[danfluisterikwelzeikerdmode] maar ik ga wel voorruit uit he?[danfluisterikwelzeikerdmode]quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Sodemieter op met je gekrijs.
Je verdient een eigen topic vanwege de icons die je maakt.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:43 schreef cerror het volgende:
Inso waarom mijn naamtopicdag![]()
jaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:43 schreef cerror het volgende:
Inso waarom mijn naamtopicdag![]()
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je verdient een eigen topic vanwege de icons die je maakt.. Maar 5 smileybaggertopics zijn niet nodig.
.
Hoorde te zijn: Waarom mijn naamtopicdag wegquote:Op woensdag 18 augustus 2004 12:46 schreef EL_REY het volgende:
[..]
jahij was met liefde gemaakt!!
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:51 schreef cerror het volgende:
Ik snap niet waarom sommige users jouw niet mogen
7 pt verdanaquote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zal ik het anders even op een A-4'tje zetten? Ik weet alleen niet of ik wel zo klein kan schrijven.
quote:Op woensdag 18 augustus 2004 22:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zal ik het anders even op een A-4'tje zetten? Ik weet alleen niet of ik wel zo klein kan schrijven.
Je hebt gelijk, ik pak wel een A-1quote:Op woensdag 18 augustus 2004 23:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]!
Waarom moet ik na het lezen van deze post opeens aan de jaarwisseling denken?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:29 schreef Croupouque het volgende:
Neem het me niet kwalijk, Dagonet.
Ik heb gedronken, en ik kan niet zo bijster goed tegen alcohol.
Ik zou nu ook eigenlijk niet moeten FOK!ken, uit zelfbescherming.
Morgen is alles weer okee.
Morgen is alles weer okee.
Oh ja. Dit is het Feedback-topic. Ik ben weg.
Dronken FOK!ken moet je gedaan hebbenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:29 schreef Croupouque het volgende:
Neem het me niet kwalijk, Dagonet.
Ik heb gedronken, en ik kan niet zo bijster goed tegen alcohol.
Ik zou nu ook eigenlijk niet moeten FOK!ken, uit zelfbescherming.
quote:Oh ja. Dit is het Feedback-topic. Ik ben weg.
Ja! Vind je dat sexy?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:34 schreef Insomaniac het volgende:
Hebje
gedronken
?
!
Heel sexyyyy. Ik wil jou wel eens door het lint mee maken.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:38 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja! Vind je dat sexy?
Ik ben niet dronken, nog nooit geweest ook. Ik ken mijn grenzen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dronken FOK!ken moet je gedaan hebben![]()
[..]
Nou, bel me op zou ik zeggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:39 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heel sexyyyy. Ik wil jou wel eens door het lint mee maken.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:35 schreef Muerte het volgende:
[..]
Waarom moet ik na het lezen van deze post opeens aan de jaarwisseling denken?![]()
Ik ken mijn grenzen ook, af en toe controleer ik alleen of ze niet stiekem verlegd zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:40 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben niet dronken, nog nooit geweest ook. Ik ken mijn grenzen.
Ik ben alleen wat......ja!
Kusknufkroelpouque!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:50 schreef Croupouque het volgende:
Inderdaad!
En nu ga ik slapen, dag! Ik hou van jullie. Kus!
Een goede nacht Croupouque!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 00:50 schreef Croupouque het volgende:
Inderdaad!
En nu ga ik slapen, dag! Ik hou van jullie. Kus!
Inderdaad. Ik snap er ook nix van. Al 3 topics van mij gesloten. Het topic van p-etr-a gesloten.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:46 schreef EL_REY het volgende:
inso! GVD! [MELD} Je raad NOOIT! wat ik vanochtend heb gedaan
waarom moest deze nou dicht! we zitten gewoon te praten en omdat jij 3fm kut vindt moet het topic dicht! heb je slecht geslapen ofzo!
Je hoeft sowieso niet te vloeken. En als je gewoon wil praten kan je wel gaan MSN-en. Ik heb niks tegen 3fm maar je topic was gewoon bagger.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:46 schreef EL_REY het volgende:
inso! GVD! [MELD} Je raad NOOIT! wat ik vanochtend heb gedaan
waarom moest deze nou dicht! we zitten gewoon te praten en omdat jij 3fm kut vindt moet het topic dicht! heb je slecht geslapen ofzo!
volgens mij heeft ze last van een rode zeequote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:48 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap er ook nix van. Al 3 topics van mij gesloten. Het topic van p-etr-a gesloten.![]()
Bagger, bagger en bagger.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:48 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap er ook nix van. Al 3 topics van mij gesloten. Het topic van p-etr-a gesloten.![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:50 schreef EL_REY het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze last van een rode zee![]()
oke. sorry voor het gvd! maar ik wou gewoon hier mijn ervaringen mededelen! Daar is toch niks mis mee, beetje lachen met zijn allen.. Er staat niks grof in, zo debiel stom is het ook weer niet en ik discrimineer niet! Wat is nou het probleem dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je hoeft sowieso niet te vloeken. En als je gewoon wil praten kan je wel gaan MSN-en. Ik heb niks tegen 3fm maar je topic was gewoon bagger..
Dit is je allerlaatste waarschuwingquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:50 schreef EL_REY het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze last van een rode zee![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:52 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dit is je allerlaatste waarschuwing
Het is een "kijk wat ik heb gedaan topic". Die zien we hier gewoon liever niet, omdat het 99 van de 100 keer gewoon niet grappig is. Leuk voor je dat je bij Giel Beelen bent geweest, maar het is gewoon geen ONZ-topic. Er wordt alleen een beetje gekletst, en er is al slowchat genoeg. Praten over 3fm en Giel Beelen kan in TV en SHO en opscheppen over dat je er geweest bent doe je maar bij je vriendjes.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:51 schreef EL_REY het volgende:
[..]
oke. sorry voor het gvd! maar ik wou gewoon hier mijn ervaringen mededelen! Daar is toch niks mis mee, beetje lachen met zijn allen.. Er staat niks grof in, zo debiel stom is het ook weer niet en ik discrimineer niet! Wat is nou het probleem dan?
Kijk dat is duidelijk, prima nu! Maar aangezien ik bijna alleen maar in ONZ zit(spijtig voor sommige) wou ik het hier gewoon posten.. Maar oke, ik weet het nu!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:55 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het is een "kijk wat ik heb gedaan topic". Die zien we hier gewoon liever niet, omdat het 99 van de 100 keer gewoon niet grappig is. Leuk voor je dat je bij Giel Beelen bent geweest, maar het is gewoon geen ONZ-topic. Er wordt alleen een beetje gekletst, en er is al slowchat genoeg. Praten over 3fm en Giel Bellen kan in TV en SHO en opscheppen over dat je er geweest bent doe je maar bij je vriendjes.
Troel.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:58 schreef Troel het volgende:
El_rey, kan jij misschien in het GPD-topic gaan baggeren? Dan weet je zeker dat er geen slotje op komt want dat mag niet van Knut.
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:58 schreef Troel het volgende:
El_rey, kan jij misschien in het GPD-topic gaan baggeren? Dan weet je zeker dat er geen slotje op komt want dat mag niet van Knut.
Sorry.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Troel..
Mail.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Sorry.
Maar het enige wat Knut doet is het slotje eraf halen en hij luistert werkelijk niet eens waarom het slotje erop stond.
Het is geen enkel probleem voor de GPD om een nieuw topic aan te moeten maken toch? Waarom moet een door mij geopend topic dan open blijven? Ik mag toch als TS wel een slotje aanvragen?
Welk leuke topic?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:02 schreef cerror het volgende:
Inso! [afbeelding]
Waarom sluit je allemaal leuke topics! [afbeelding]
Nu blijven er zo alleen reeksen over waar ik niet ik mag/getolereerd wordt in te posten [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
als je zo doorgaat met sluiten word het hier saai, net als ikquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Welk leuke topic?
En daarom bagger ik zoveelquote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:05 schreef cerror het volgende:
[..]
als je zo doorgaat met sluiten word het hier saai, net als ik
Juist door alle bagger wordt het saai. Users slopen ONZ uit hun AT vanwege alle bagger. Newbies krijgen het verkeerde voorbeeld en gaan ook baggeren. En voor je het weet is ONZ BAG geworden en worden er helemaal geen echt leuke originele topics meer geopend.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 13:05 schreef cerror het volgende:
[..]
als je zo doorgaat met sluiten word het hier saai, net als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |