Ik heb het gehoordquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:37 schreef EL_REY het volgende:
Je raadt het nooooooit! daarom zeg ik het maar.
Ik was vanochtend bij Giel beelen op bezoekmet de wedstrijd moorkoppen eten! Een vriend van mij(benno) heeft uiteindelijk gewonnen. Lachen dat het was! Je kan volgens mij op die site van giel het stukje terugluisteren en dan hoor je mij ook lachen
... Ook heb ik de eer gehad om lange frans
te mogen ontmoeten! Super gerapt gozer
![]()
daarom ben ik nu zo laat pas op fok, dus sorry dat ik niet eerder hier was!![]()
hij heeft die gozer even gezegd waar het op staat!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:39 schreef MR.JAY het volgende:
Ik vond de rap van lange frans idd erg goed!
Nee man, ik heb niet meegedaan ik was gewoon meegegaan! Die ene die heel netjes deed dacht dat ie gewonnen had! ik ga zo dat stukje terugluisteren! Van het weekend ben ik backstage bij Faithlessquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:40 schreef R-AdIoAcTiVe het volgende:
[..]
Ik heb het gehoord![]()
![]()
Jij was toch niet die ene die netjes deed he.
eindelijk weer een bagger topic![]()
ik heb die restantjes opgegeten maar oh wat was het veel! die vriend van mij had dus die suikervrije moorkoppen! gatverdamme wat waren die smerig!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:40 schreef cerror het volgende:cool!
ik wil ook moorkoppen eten! [afbeelding]
Ik vond het wel leukquote:Op donderdag 19 augustus 2004 12:42 schreef EL_REY het volgende:
[..]
Nee man, ik heb niet meegedaan ik was gewoon meegegaan! Die ene die heel netjes deed dacht dat ie gewonnen had! ik ga zo dat stukje terugluisteren! Van het weekend ben ik backstage bij Faithless
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |