abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21786766
quote:
Op maandag 6 september 2004 15:48 schreef MissX het volgende:
Het meeste herken ik wel, maar echt ergeren eraan doe ik niet. Heb meestal me discman op, lees een boek en zodra ik in het vliegtuig zit ga ik slapen.

Maar waar ik me altijd over verbaas is hoeveel mensen in de meest onmogelijke outfits vliegen. Echt 90% van de mensen op chartervluchts in de zomer zit in hun korte broek/rokje/hemd. Terwijl ik het echt nog nooit warm heb gehad in het vlieguig. Meestal is het behoorlijk fris. Of van die meisjes die in hun meest sexy erg oncomfertabel uitziende outfit met hogen hakjes gaan vliegen.
Zelf vlieg ik gewoon altijd in een trainingsbroek en trui. En met die trui ben ik echt altijd erg blij en dan zie je van die mensen om je heen echt zitten te bibberen. En dan heb ik echt iets van je kan toch wel nadenken dat het geen 30 graden gaat zijn in het vliegtuig.
Helemaalerg zijn dan die mensen die in november naar een zonnig oord gaan, in hun bikini op Amsterdam uit het vliegtuig stappen en dan klagen:"BRRR wat is het koud!!!"
JA wat denk je?? 't is fokking november!!!!

Zal wel door de lagere luchtdruk komen...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_21819730
Ik moet zeggen dat ik het ook vreemd vind dat mensen klappen na een landing, maargoed waarom geven we serveersters in een restaurant dan wel fooi??? die doen ook gewoon hun werk, ook dat vind ik vreemd en het liefst geef ik daar ook geen fooi aan, als ze geld nodig hebben moeten ze bij hun baas zijn.

In een vliegtuig erger ik met het meest aan de handbaggage die de meeste mensen bij zich hebben en dan vooral die fucking grote trolley's die bijna een heel bakje vullen. En dan is die ook nog meestal van iemand die achterin het vliegtuig zit en het dan nodig vindt om niet ver met zo'n ding te slepen en hem dan maar voorin ergens dropt.
pi_21819756
Dat TS nog een vliegtuig nodig heeft joh, hij is van zichzelf al zo erg verheven
  woensdag 8 september 2004 @ 11:02:30 #104
35446 NT-T.BartMan
voorgoed vertrokken
pi_21820641
Komende nacht te 02:00 'mag' ik inchecken voor de 04:40 charter naar Heraklion... Genieten...
pi_22626992
tvp
pi_22627356
Meesterlijke topic! Lekker herkenbaar allemaal...
pi_28661492
Deze verdient wel een schopje.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 9 juli 2005 @ 21:12:57 #108
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_28662339
Tja het dringen van mensen bij het eerste kraken van de microfoom voor het inchecken snap ik ook nooit... iedereen heeft al een stoel toegewezen hoor ;') , nou ja alleen niet als je met Easyjet vliegt ofzo

Wat ik doe, is gewoon lekker blijven zitten, ook al is het mijn rijen, sterket nog, ga vaak nog ff naar de WC en blijf rustig zitten tot er nog 4 mensen in de rij staan, dan sta ik ook eens op

Al is het alleen maar om de teleurstelling op de gezichten van de mensen te zien als je als laatste binnenkomt dat ik TOCH het plekje bij het raam c.q. gangpad heb
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_28680168
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 15:55 schreef Hik het volgende:
En als je niet gelooft dat businessclassers écht het állerergste publiek zijn moet je maar eens opletten op de onafzienbare teringzooi die deze mensen achterlaten bij het verlaten van het vliegtuig.... Maar ach, ze hebben ervoor betaald he?!
Haha, dat valt me ook op. Je loopt er langs en alles ligt helemaal bezaaid met rotzooi van ze. Ik leg m'n tijdschriften en ander gedoe tenminste nog netjes weg.
pi_28680424
ach ja wil je dit vermijden dan moet je lid worden van privium die grenspassage met irisscan, mag je ook busines class inchecken.

ben je voor 100 euro per jaar van het gezeur af
Even a broken clock is right twice a day.
pi_28680664
Ik ben zondag om 05.30 op Schiphol, hoe is het dan daar? Ga trouwens met een lijnvlucht, dus
  woensdag 13 juli 2005 @ 20:36:42 #112
123069 PowerPoes
LangePoodle
pi_28780071
Het handig opstellen bij 't inchecken is vaak ook een probleem voor de meeste. Lekker alles blokkeren zodat je niet je koffers op de weegband kan leggen als je aan de beurt bent!
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
pi_28783027
quote:
Op zondag 10 juli 2005 14:14 schreef danos het volgende:
ach ja wil je dit vermijden dan moet je lid worden van privium die grenspassage met irisscan, mag je ook busines class inchecken.

ben je voor 100 euro per jaar van het gezeur af
voor 100 mag je alleen gebruik maken van de irisscan.
business class inchecken kost je 120 per jaar. plus dat je een parkeerplek dichtbij krijgt.
  Moderator woensdag 13 juli 2005 @ 22:15:40 #114
9859 crew  Karina
Woman
pi_28783258
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2004 16:25 schreef BrauN het volgende:

[..]

Haha, dat laatste, heel herkenbaar. Dit jaar tijdens de terugreis vanaf Salou had elke stoere kneus een fake-Burberry petje, een plasticzilveren Rolex en de vrouwtjes nep-Louis Vuitton tasjes.
Of alle vrouwen hebben opeens van die vlechtjes in hun haar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_28783305
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:08 schreef Dizzee het volgende:

[..]

voor 100 mag je alleen gebruik maken van de irisscan.
business class inchecken kost je 120 per jaar. plus dat je een parkeerplek dichtbij krijgt.
Waar kan ik dat abonnement aanschaffen? Denk dat ik dat maar eens ga doen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28784496
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Waar kan ik dat abonnement aanschaffen? Denk dat ik dat maar eens ga doen.
hierzo
pi_28784560
Waarom hebben weinig mensen dit eigenlijk?
pi_28784694
denk dat ze zich nu nog vooral op de zakelijke markt richten.
pi_28785114
120 euro per jaar is anders niet veel geld. Zelfs voor de doorsnee Costa-klant is het betaalbaar.
  donderdag 14 juli 2005 @ 00:43:25 #120
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_28787878
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 23:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
120 euro per jaar is anders niet veel geld. Zelfs voor de doorsnee Costa-klant is het betaalbaar.
Maar als je alleen maar naar de costa's gaat, en je met Transavia vliegt heb je weer niks aan dat businessclass inchecken
pi_28791279
quote:
Op zaterdag 9 juli 2005 21:12 schreef ozzietukker het volgende:
Tja het dringen van mensen bij het eerste kraken van de microfoom voor het inchecken snap ik ook nooit... iedereen heeft al een stoel toegewezen hoor ;') , nou ja alleen niet als je met Easyjet vliegt ofzo

Wat ik doe, is gewoon lekker blijven zitten, ook al is het mijn rijen, sterket nog, ga vaak nog ff naar de WC en blijf rustig zitten tot er nog 4 mensen in de rij staan, dan sta ik ook eens op

Al is het alleen maar om de teleurstelling op de gezichten van de mensen te zien als je als laatste binnenkomt dat ik TOCH het plekje bij het raam c.q. gangpad heb
Dat laatste is idd het mooiste! En dan heel overdreven vrindelijk doen....
pi_29398583
Ik vertrek morgenochtend om 5.05 naar malaga. Nu moet je 3 uur van te voren aanwezig zijn om een of andere reden. Ik was van plan pas later te gaan maar hoorde verhalen dat er mensen niet meer mee mochten terwijl ze 2,5 uur van te voren aanwezig waren.

Wie heeft hier ook ervaring mee?
  woensdag 3 augustus 2005 @ 19:20:19 #123
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_29400981
quote:
Op woensdag 3 augustus 2005 17:51 schreef MarcdeS het volgende:
Ik vertrek morgenochtend om 5.05 naar malaga. Nu moet je 3 uur van te voren aanwezig zijn om een of andere reden. Ik was van plan pas later te gaan maar hoorde verhalen dat er mensen niet meer mee mochten terwijl ze 2,5 uur van te voren aanwezig waren.

Wie heeft hier ook ervaring mee?
Persoonlijk denk ik dat voor een charter vlucht wel meevalt, want je staat namelijk altijd in de rij met mensen die ook willen inchecken.. ze zeggen het waarschijnlijk opdat je niet 30 minuten van tevoren aankomt... Met andere woorden dat niet alle Johnny en Anita's net voor vertrek aankomen zodat het vliegtuig vertraging oploopt

De enige uitzondering is, als je met EL AL (Israel Airlines) Vliegt, daar wordt 3 uur aangeraden, temeer omdat het voor kan komen dat je eruitgepikt wordt door de veiligheidsdienst.. en DAN zit je wel even op een kantoortje voor een flinke tijd om vragen te beantwoorden (Gelukkig zelf niet meegemaakt, maar wel eens een keer gezien dat ze er één uitpikten welke pas 10 minuten voor vertrek bij de gate aankwam....
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')