Het is gewelidigquote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:59 schreef Ixnay het volgende:
Zo, is dat geen mooie OP?
Tja, logisch, de beste band heeft de meeste topics.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:10 schreef Nitro_YE het volgende:
prachtige OP. Trouwens volgens mij is The Offspring de band met de meeste topics![]()
Zou eens tijd worden....quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 14:02 schreef avw1982 het volgende:
Zo heb eindelijk alle cd's binnen. Nu mag ik hier legaal posten toch.
Rolling Stones heb ik niet eens aan gedachtquote:Nog beter(nou ja...) de Rolling Stones.
Wie weet gaan ze nog erg lang door, misschien ook niet. Zolang ze nog goede albums maken ben ik wel tevreden.
Idd, maar dan moet 'ie zich hier eerst gaan registreren...quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 16:07 schreef Ixnay het volgende:
Dan zou alleen All_I_Want van het Dutch Offspring forum hier mogen posten, want die heeft een exemplaar ervan.
Ik zie al sinds februari hetzelfde Noodles Journal staan, nu net ff gekeken, nog steeds dezelfde....quote:Links onderin op de officiële site staat heel sneaky een Noodles Journal die ik nog nooit gelezen had.
Die krijg ik binnenkort, ook Self Esteem op blauw vinyl.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:32 schreef Ixnay het volgende:
Heb je ook het Baghdad EP'tje?
Hoop het ook, want de site verwijst nog heel veel naar oude pagina's e.d. Het forum daar mogen ze dan ook wel in de lucht gooien.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:26 schreef Nitro_YE het volgende:
ben trouwens benieuwd of er echt een nieuwe webdude komt, want de huidige is echt 3x niks
Jah maar het is toch wel leuk als je naar de goeie links verwijst en niet naar ouwe rommel enzo.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:50 schreef Ixnay het volgende:
Dat interesseert me eerlijk gezegd helemaal niks of het er mooi uitziet.
Als er maar goeie informatie opkomt.
Maakt toch niks uit?quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Jah maar het is toch wel leuk als je naar de goeie links verwijst en niet naar ouwe rommel enzo.
Vind de nieuwe site 3x nix.
Hoofdpagina is best aardig enzo, maar de links naar andere pagina's zijn gewoon klote omdat ze nog naar ouwe pagina's verwijzen.
Neej maar ik vind het gewoon netjes als je een site goed onderhoudt.quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 19:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maakt toch niks uit?
Als je maar op de goeie info krijgt.
Als je een tekst wilt opzoeken van een nummer bijvoorbeeld, die is echt niet veranderd ofzo hoor.
Al kreeg ik een witte pagina met zwarte tekst, als ik maar de juiste info krijg.
Het maakt opzich ook niet uit hoe een site eruit ziet, maar als band moet je wel op internet wel 'n beetje representatief zijn, niet dat Offspring nou nog echt z'n naam waar moet maken, maar goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:50 schreef Ixnay het volgende:
Dat interesseert me eerlijk gezegd helemaal niks of het er mooi uitziet.
Als er maar goeie informatie opkomt.
Why Don't You Get A Job staat er niet bij, en When You're In Prison ook niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:48 schreef Sjonnie_Santos het volgende:
playlist (de volgende dag nog geprobeerd in chronologisch volgorde te herinneren)
1. kids aren't alright
2. the noose
3. all i want
4. come out and play
5. long way home
6. gone away
7. hit that
8. bad habit
9. have you ever
10. gotta get away
11. da hui
12. want you bad
13. starring at the sun
14. pretty fly
15. can't get my head around you
16. self esteem
klopt nie helemaal geloof ik, maar corrigeer mij als het niet klopt
Ik stond in de voorste rij, recht voor Noodles.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:56 schreef avw1982 het volgende:
Klonk inderdaad helemaal niet verkeerd. Heb me alleen lopen ergeren aan mensjes die eerst je omver duwen om zo ver mogelijk vooraan te gaan staan, en bij de eerste nood weer zo snel mogelijk probeerde weg te komen. Het ging wel meteen helemaasl los. GEWELDIG
Ik had wel het gevoel dat ze er stonden van dit moeten we doen en dan gaan we weer. Dexter keek niet zo als in Amsterdam dat hij voor zn plezier er stond te spelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 15:07 schreef .Pas het volgende:
Hier staan nog een paar foto's en een "report"
http://194.7.45.68/nl/report.php?id=29549
Volgens mij is The Offspring niet haar favoriete band..
De helft van het report klopt gewoon niet!
Dan zou ik toch eens wat beter naar de nummers luisteren, en verder kijken dan alleen Pretty Fly en Self Esteem.quote:Ook al is The Offspring een punkband, je zal ze zelden of nooit op een politieke, dan wel anti-mainstream uitspraak betrappen.
Is waar. Maar toch vind ik dat ze tijdens concerten zoals in de HMH dit jaar waar toch (bijna) alleen maar gerichte fans op af komen ook wat oudere en originele nummers zouden moeten spelen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 19:25 schreef Komakie het volgende:
Een set op een festival hoeft niet vernieuwend te zijn, er moeten veel bekende nummers zijn om ook de wat mindere fans te kunnen vermaken. Herkenning!
Ik zal Dirty Magic wel eens live willen horen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:38 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Is waar. Maar toch vind ik dat ze tijdens concerten zoals in de HMH dit jaar waar toch (bijna) alleen maar gerichte fans op af komen ook wat oudere en originele nummers zouden moeten spelen.
Het hoeven van mij niet allemaal hits te zijn, ik vind elk nummer van the offspring wel goed (hgghmm van voor 2000 dan)
Ik vind bijna elk nummer van Offspring in het algemeen goed!quote:Op maandag 23 augustus 2004 21:38 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Is waar. Maar toch vind ik dat ze tijdens concerten zoals in de HMH dit jaar waar toch (bijna) alleen maar gerichte fans op af komen ook wat oudere en originele nummers zouden moeten spelen.
Het hoeven van mij niet allemaal hits te zijn, ik vind elk nummer van the offspring wel goed (hgghmm van voor 2000 dan)
Ohja getver stom gedoe altijd!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 13:40 schreef Gijserman het volgende:
en ze verlagen zich niet tot het niveau dat ze iets voorzingen en dat het publiek het dan na moet doen.
Ja hey dat viel mij ook op, ach ze worden ook een jaartje ouder he'quote:Op vrijdag 3 september 2004 01:00 schreef crN het volgende:
Toch spelen ze een aantal nummers langzamer sinds Atom erbij is gekomen.
Bijvoorbeeld All I Want of Self Esteem
Denk dat het daar ook door komt, aangezien Atom wel rete snel kan drummen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 07:37 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Ja hey dat viel mij ook op, ach ze worden ook een jaartje ouder he'![]()
Bij Pukkelpop stond ik ook recht vooraan, maar 1 nummer later was dat allang niet meer zo.quote:Op vrijdag 3 september 2004 07:45 schreef purk het volgende:
op Lowlands stond ik rechtvooraan
Volgens mij klopt dat niet helemaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 21:33 schreef marruuuk het volgende:
ze mochten op de 3fm site zelfs hun optreden op lowlands niet uitzenden, wat normaal alleen bij verwaande artiesten zoals lenny kravitz op pinkpop is
dat valt toch beetje tegen
ik ook!! mijn heldenquote:Op vrijdag 3 september 2004 07:45 schreef purk het volgende:
op Lowlands stond ik rechtvooraan
quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:36 schreef Ixnay het volgende:
Offspring gaat een Greatest Hits album uitbrengen:
http://www.rollingstone.c(...)490&has-player=false
En ze hebben al nieuwe nummers opgenomen deze zomer, dat wist ik niet eens.
En volgend jaar komt weer een nieuw album.
Maar een nadeel is, als een band een greatest hits album uitbrengt, dan zijn ze eigenlijk al aan het einde.
En Dirty Magic opnieuw opnemen lijkt me ook wel een goed plan.
Kijk, dit is goed nieuws. Wie weet hoe lang ze nog doorgaan, zoalng de nieuwe nummers maar goed blijven.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:36 schreef Ixnay het volgende:
Offspring gaat een Greatest Hits album uitbrengen:
http://www.rollingstone.c(...)490&has-player=false
En ze hebben al nieuwe nummers opgenomen deze zomer, dat wist ik niet eens.
En volgend jaar komt weer een nieuw album.
Maar een nadeel is, als een band een greatest hits album uitbrengt, dan zijn ze eigenlijk al aan het einde.
The Offspring are also anxious to record another album of new material. "People think of greatest hits like, 'Oh, does that mean you're going into acting?'" Holland says. "But I really want to put out another record next year. All the new songs feel pretty good."quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:36 schreef Ixnay het volgende:Maar een nadeel is, als een band een greatest hits album uitbrengt, dan zijn ze eigenlijk al aan het einde.
Van mij hoeven ze hem niet opnieuw te maken, ik vind het prima zo. Als het nu weer tegenvalt en dat zal wel omdat we het origineel gewent zijn kijken we voortaan heel anders aan tegen Dirty magicquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:13 schreef Ixnay het volgende:
Hopelijk is het een akoestische versie van Dirty Magic, en als dat niet zo is hoop ik dat ie zoveel mogelijk op het orgineel lijkt.
Anders horen ze er niet meer bijquote:Op donderdag 30 september 2004 18:16 schreef Bak_Beest het volgende:
Cool nieuws!! Dat Greatest Hits gedoe is natuurlijk wel een beetje geldklopperij maar natuurlijk onmisbaar voor een band die al zo lang bestaat.
Enige nadeel van Splinter was dat hij kort was, ik ben er niet op uitgekeken... Ik verwacht ook echt niet dat het nieuwe album zo kort wordt, anders hadden ze de albums net zo goed op één cd kunnen zetten.quote:En hopelijk is dat nieuwe album dan wel wat langer dan Splinter want die was ik al vrij snel zat eigenlijk, terwijl ik het oude werk nog wel regelmatig luister.
Het was niet echt een logische redenatie nee: hij was kort dus was ik er snel op uitgekekenquote:Op donderdag 30 september 2004 19:10 schreef Tackleberry het volgende:
Enige nadeel van Splinter was dat hij kort was, ik ben er niet op uitgekeken... Ik verwacht ook echt niet dat het nieuwe album zo kort wordt, anders hadden ze de albums net zo goed op één cd kunnen zetten.
samen met Britneyquote:Op maandag 4 oktober 2004 19:37 schreef NRK het volgende:
http://www.eareye-hoofddorp.nl/binnenkortmuziek.html
De plaat geeft zo een goed beeld van waar het misgegaan is met The Offspring.quote:Op maandag 4 oktober 2004 19:21 schreef Ixnay het volgende:
Als dit de playlist wordt hoop ik dat ie slecht verkocht gaat worden.
Dit geeft een zeer verkeerd beeld van wat voor muziek Offspring maakt.
Die komt ook ooit nog wel, of een live DVDtje.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:55 schreef iDex het volgende:
khad liever een orrigineel live cdtje gehad.
Welke dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:02 schreef Komakie het volgende:
Er staan te veel nummers op die nergens op slaan.
Bijvoorbeeld Come Out Swinging ????quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:37 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Welke dan?
Wheheh, laat ik dat nou het beste nr vinden van die cd, als die zou uitkomen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:35 schreef Komakie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Come Out Swinging ????
Das weer wat anders.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:19 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wheheh, laat ik dat nou het beste nr vinden van die cd, als die zou uitkomen.
Samen met All I Want dan.
kheb hem gekocht deze kalenderquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:28 schreef Ha_pper het volgende:
http://secure2.venus.co.uk/bluemask/calendar_offspring.html
blijkbaar wel dus
hijs idd niet officieel denk ik, maar staan niet alleen maar oude foto's in, ook foto's met atomquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:48 schreef Ixnay het volgende:
Kewle kalender.
Maar ik denk niet dat ie officieel van Offspring is, anders zouden ze er niet zo'n oude foto voor gebruiken. Eerder gemaakt door iemand die winst wil maken.
inscannen!quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:33 schreef iDex het volgende:
kheb hem gekocht deze kalender
echt cool is hij, goede kwaliteit foto's![]()
![]()
Kathmandu? Heheh, vet dat ze in Nepal ook Offspring kennen.quote:Op maandag 1 november 2004 12:59 schreef avw1982 het volgende:
Gehaald in Kathmandu en is volgens mij ook geen officiele maar wel leuk om te hebben.
Ze hebben er een pub waar veel rock/punk wordt gedraaid. Offspring hadden ze daar op een bandje welk heel oud was volgens mij. Alle nummers klonken versneld. Ik had dus even die cd gekocht en meegenomen en ze de cd even laten draaien. Heel de tent uit zn dak.quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Kathmandu? Heheh, vet dat ze in Nepal ook Offspring kennen.
LEUK!!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:28 schreef NRK het volgende:
Nou, ik heb dus een emailtje van dexter gekregen8)
Hier het bewijs (email adres UITERAARD weggehaald).
[afbeelding]
gelukkig kunnen we jou nog wel mailenquote:Op zaterdag 6 november 2004 11:28 schreef NRK het volgende:
Nou, ik heb dus een emailtje van dexter gekregen8)
Hier het bewijs (email adres UITERAARD weggehaald).
[afbeelding]
Slecht is misschien het verkeerde woord, de andere albums zijn nóg beter.quote:Op zondag 7 november 2004 18:48 schreef avw1982 het volgende:
Ik snap niet waarom er heel veel zijn die Self Titled slecht vinden. Wat is hier de reden?
Staring At The Sunquote:Op zondag 7 november 2004 18:04 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik vind Americana ook heel goed, alleen jammer van die 2 nummers die net iets té commercieel zijn. Namelijk pretty fly en why don't you get a job.
The kids aren't allright, the end of the line en americana vind ik de beste nummers van het album.
Wat vinden jullie de beste nrs van Americana?
Self-Titled is een hele neutrale cd, dus daar kan weinig goed aan zijn, maar ook weinig slecht, en aangezien hier alleen maar fans ofzo posten, is een neutrale cd dus minder goed.quote:Op zondag 7 november 2004 18:48 schreef avw1982 het volgende:
Ik snap niet waarom er heel veel zijn die Self Titled slecht vinden. Wat is hier de reden?
Americana vind ik ook heel kewl.quote:Op zondag 7 november 2004 18:04 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik vind Americana ook heel goed, alleen jammer van die 2 nummers die net iets té commercieel zijn. Namelijk pretty fly en why don't you get a job.
The kids aren't allright, the end of the line en americana vind ik de beste nummers van het album.
Wat vinden jullie de beste nrs van Americana?
One fine dayquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:00 schreef avw1982 het volgende:
One Hundred Punks
"I drink and drive, Feel so alive"
D.U.I.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:00 schreef avw1982 het volgende:
One Hundred Punks
"I drink and drive, Feel so alive"
Inderdaad, misschien binnenkort weer...of met het volgende album.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:26 schreef Ixnay het volgende:
Er zouden meer "Dexter On The Songs" moeten komen, is cool om te lezen.
Maar het is dezelfde band.quote:
Jep, de drums had ik het over, gitaren lijken ook niet verder. maar de drum is op 'n soortgelijke manier gespeeld.quote:Op maandag 6 december 2004 23:12 schreef Ixnay het volgende:
Ik hoor geen enkele overeenkomst.
Eerst hadden ze het over een nummer dat The Roof Is Falling ging heten, dat is volgens mij The Noose geworden, en dat was ook al een vrij snel nummer zeiden ze.
Race Against Myself hoor ik ook dat stukje niet in, misschien kan het met die drums wel kloppen.
Da Hui en The Noose zingen ze mee.quote:Op maandag 6 december 2004 23:39 schreef Ixnay het volgende:
In welke nummers zingen Jack Grisham en Jim Lindberg nou? Weet ik nog steeds niet.
Het zullen wel gewoon alle backup vocals zijn
Kijk anders hier even. http://www.theoffspring.w6.ru/live%20vids.htmquote:Op maandag 6 december 2004 20:01 schreef Ixnay het volgende:
Jammer dat er zo weinig live beelden zijn te downloaden van de optredens uit de Smash era, toen Dexter die braids nog had enzo.
Toen ging hij echt ook stagediven en meer van dat, zelfs Greg sprong mee enzo.
Is echt het tegengestelde van hoe ze nu zijn.
Wel cool, die oude beelden, had ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 7 december 2004 22:50 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Kijk anders hier even. http://www.theoffspring.w6.ru/live%20vids.htm
Je moet ze wel downloaden met een downloadmanager want ze willen nogal eens even stoppen.
Leuk!quote:Op vrijdag 10 december 2004 08:11 schreef NRK het volgende:
http://www.mtv.com/news/a(...)jhtml?headlines=true
hehe die gast heeft echt van die heerlijk flauwe grapjesquote:"It'll be like a Paul Simon album," he laughed. "Like world music. But we'll call it 'world punk.' "
Acoustic!quote:
Dan hebben ze op een later tijdstip weer een reden om een nieuw of verbeterd best of album te producerenquote:Op dinsdag 25 januari 2005 23:13 schreef Ixnay het volgende:
Ja, stel dat ze op de volgende cd weer een nr. 1 hit maken ofzo, dan zou die niet op de best of staan.
Dan krijg je een "best of onze laatste 2 albums" en om nou voor een paar albumpjes een best of cd te maken is meer iets voor BR..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 14:10 schreef .Pas het volgende:
[..]
Dan hebben ze op een later tijdstip weer een reden om een nieuw of verbeterd best of album te produceren![]()
Dat eerste ben ik niet echt met je eens.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:17 schreef JeroenV het volgende:
Ik denk dat als ze in deze tijd nog een nummer 1 hit willen scoren je meer aan een Pretty Fly prt 2 moet denken dan aan een Self Esteem prt 2...
En nog een Pretty fly hoeft niet van me..
Het wordt dus een Greatest Hits album met wat extra materiaal. Maar dat kan dus nieuw en vérnieuwd materiaal zijn.quote:In The Studio
(03/09/05) The Offspring are wrapping up sessions with producer Jerry Finn who also produced the band‘s version of “I Wanna Be Sedated“ for the We‘re A Happy Family Ramones tribute album. They have been working on new songs, covers and even reworked older songs. The plan is to add one of these tracks to a “greatest hits“ collection due later this year.
Dexter says the new stuff is “rockin‘“ and “the sessions with Jerry are working out great.”
Dexter also joined up with members of other 2005 Warped Tour bands recently for an Alternative Press cover shoot in LA. The issue will hit news stands in May. Warped Tour dates should be announced soon so check back here for the latest news.
Jeujquote:Punk-O-Rama 10 is the latest installment in the largest punk rock compilation series of all time! This album features unreleased tracks from The Offspring, Bad Religion, Rancid, Pulley, Hot Water Music, Bouncing Souls, The Matches, Scatter The Ashes, The Special Goodness and Danger Doom plus songs from Pennywise, NOFX, Matchbook Romance, Motion City Soundtrack, Sage Francis, Youth Group, Millencolin, Tiger Army and more! The record also includes a bonus DVD featuring 17 music videos from your favorite Epitaph artists!
of het is een nummer wat nog niet op internet te vinden is omdat het nooit is uitgegeven.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:16 schreef Ixnay het volgende:
Het is een nummer dat we al kennen helaas, of denk je echt dat Offspring nog een nieuw nummer maakt voor Epitaph?
nee dat denk ik ook niet maar ik denk dat het een nummer is dat ze niet hebben uitgebracht dat van toen ze nog bij dat label zaten, dus een nummer wat eigenlijk daar op de plank ligtquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:16 schreef Ixnay het volgende:
Het is een nummer dat we al kennen helaas, of denk je echt dat Offspring nog een nieuw nummer maakt voor Epitaph?
Hmm het zijn dus hoofdzakelijk de nummers die ze ook wel live spelen.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:27 schreef crN het volgende:
Tracklist:
1-Come Out And Play (Keep ’Em Separate)
2-Self Esteem’
3-Gotta Get Away’
4-All I Want’
5-Gone Away’
6-Pretty Fly (For A White Guy)
7-‘Why Don’t You Get A Job?
8-The Kids Aren’t Alright’
9-Original Prankster’
10-Want You Bad’
11-Defy You’
12-Hit That’
13-‘(Can’t Get My) Head Around You
14-Can’t Repeat’ (nieuw nummer)
+ Bonus DVD met Dirty Magic akoestisch en meer!
Komt uit op 27 juni
bron: www.totalrock.com
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:27 schreef crN het volgende:
+ Bonus DVD met Dirty Magic akoestisch en meer!
dat meer is dus een babbeltje over de verschillende tracks...quote:plus a track-by-track explanation form Dexter Holland and Noodles
Mja, ik was er wel voor geweest om minimaal 2 of 3 nummers aan die 2 albums te wijden.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:53 schreef Nitro_YE het volgende:
erg jammer dat er niets van Self Titled en Ignition tussen zit, maar toch wel leuk dat er ook wat extra's bij zitten
mooie verzameling!quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:49 schreef avw1982 het volgende:
Die moet in de verzameling. Die wordt dan als volgt:
Alle 8 cd's + 1 aziatische best of
Bagdad 7"
Self Esteem 7" blue vinyl sealed
6 gesigneerde foto's
Ja precies, voor één nieuwe track ga ik geen 17 euro (oid) neerleggen... Dan moet de DVD wel erg de moeite waard zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:16 schreef Ixnay het volgende:
Ik weet nog niet of ik de cd koop. Eerst kijken of die bonus DVD de moeite waard is.
Voor dat ene nieuwe nummer koop ik em iig niet.
Ik ben wel benieuwd naar dat nieuwe nummer en ook Mission From God.
mee eens..quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mja, ik was er wel voor geweest om minimaal 2 of 3 nummers aan die 2 albums te wijden.
Maar ze dan ook gewoon nieuw opnemen. Moeten ze trouwens met alle nummers doen vind ik.
Of met de nummers van Splinter en Co1 niet maar de rest wel.
Zoals ze bij Beheaded gedaan hebben. Vond dat best gaaf gedaan
Ze moeten serieus echt Kick him when he's down overdoen, vind ik nog steeds het beste nummer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:12 schreef Rnej het volgende:
[..]
mee eens..
Jennifer lost the war en LAPD zijn toch ook wel offspring-klassiekers....
ben ik helemaal met je eens!quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:29 schreef Jim.Beam het volgende:
[..]
Ze moeten serieus echt Kick him when he's down overdoen, vind ik nog steeds het beste nummer.
Het is ze geraaiequote:Op woensdag 4 mei 2005 18:04 schreef iDex het volgende:
ze maken heus nog wel een album, green day heeft ook een greatest hits album gemaakt, en daarna kwam american idiot (dus het kan goed komen)..... de dvd ben ik eigenlijk benieuwd naar.
Mee eens, de basis is vrijwel identiek. Maar het nummer is zeker goed.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:46 schreef Ixnay het volgende:
Nou de basis van het nummer is gewoon The Kids.
Die intro is vervangen door een bass-intro.
Dan komt dat deuntje, dat later terugkomt, net als in The Kids, dat ook nog eens nogal lijkt op dat van The Kids alleen wat hoger.
Dan begint de eerste verse die verdacht veel lijkt op The Kids, inclusief het "whoho"
Dan de chorus, lijkt ook duidelijk op The Kids.
Het hele nummer is er gewoon op gebaseerd, maar het is wel goed.
okequote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:44 schreef crN het volgende:
DVD met alle videos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |