inscannen!quote:Op vrijdag 5 november 2004 18:33 schreef iDex het volgende:
kheb hem gekocht deze kalender
echt cool is hij, goede kwaliteit foto's![]()
![]()
Kathmandu? Heheh, vet dat ze in Nepal ook Offspring kennen.quote:Op maandag 1 november 2004 12:59 schreef avw1982 het volgende:
Gehaald in Kathmandu en is volgens mij ook geen officiele maar wel leuk om te hebben.
Ze hebben er een pub waar veel rock/punk wordt gedraaid. Offspring hadden ze daar op een bandje welk heel oud was volgens mij. Alle nummers klonken versneld. Ik had dus even die cd gekocht en meegenomen en ze de cd even laten draaien. Heel de tent uit zn dak.quote:Op zaterdag 6 november 2004 08:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Kathmandu? Heheh, vet dat ze in Nepal ook Offspring kennen.
LEUK!!!quote:Op zaterdag 6 november 2004 11:28 schreef NRK het volgende:
Nou, ik heb dus een emailtje van dexter gekregen8)
Hier het bewijs (email adres UITERAARD weggehaald).
[afbeelding]
gelukkig kunnen we jou nog wel mailenquote:Op zaterdag 6 november 2004 11:28 schreef NRK het volgende:
Nou, ik heb dus een emailtje van dexter gekregen8)
Hier het bewijs (email adres UITERAARD weggehaald).
[afbeelding]
Slecht is misschien het verkeerde woord, de andere albums zijn nóg beter.quote:Op zondag 7 november 2004 18:48 schreef avw1982 het volgende:
Ik snap niet waarom er heel veel zijn die Self Titled slecht vinden. Wat is hier de reden?
Staring At The Sunquote:Op zondag 7 november 2004 18:04 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik vind Americana ook heel goed, alleen jammer van die 2 nummers die net iets té commercieel zijn. Namelijk pretty fly en why don't you get a job.
The kids aren't allright, the end of the line en americana vind ik de beste nummers van het album.
Wat vinden jullie de beste nrs van Americana?
Self-Titled is een hele neutrale cd, dus daar kan weinig goed aan zijn, maar ook weinig slecht, en aangezien hier alleen maar fans ofzo posten, is een neutrale cd dus minder goed.quote:Op zondag 7 november 2004 18:48 schreef avw1982 het volgende:
Ik snap niet waarom er heel veel zijn die Self Titled slecht vinden. Wat is hier de reden?
Americana vind ik ook heel kewl.quote:Op zondag 7 november 2004 18:04 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik vind Americana ook heel goed, alleen jammer van die 2 nummers die net iets té commercieel zijn. Namelijk pretty fly en why don't you get a job.
The kids aren't allright, the end of the line en americana vind ik de beste nummers van het album.
Wat vinden jullie de beste nrs van Americana?
One fine dayquote:Op dinsdag 9 november 2004 15:00 schreef avw1982 het volgende:
One Hundred Punks
"I drink and drive, Feel so alive"
D.U.I.quote:Op dinsdag 9 november 2004 15:00 schreef avw1982 het volgende:
One Hundred Punks
"I drink and drive, Feel so alive"
Inderdaad, misschien binnenkort weer...of met het volgende album.quote:Op dinsdag 9 november 2004 21:26 schreef Ixnay het volgende:
Er zouden meer "Dexter On The Songs" moeten komen, is cool om te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |