Een beetje meer tekst mag best.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:12 schreef Darklight het volgende:
Alone in the Dark, 1 van de eerste spelletjes die ik speelde op de pc:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij is dat al een re-make/ode aan de rest van de serie als ik het goed heb..quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:29 schreef neffu het volgende:
Ik weet het wel : doom 3.
Behalve een film komt daarvan ook een nieuwe game uit had ik ergens gelezen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:09 schreef wadgem het volgende:
Final Fantasy VII, met een leuke engine.
Die heb ik nog orinineel liggen hierquote:Op zondag 8 augustus 2004 20:43 schreef 1750GTV het volgende:
Sam & Max.
[afbeelding]
Ze waren er mee bezig, maar hebben em gecancelled...
Godver...
Ja de film heet Advent Children, hele coole trailers zijn er op internet van te vinden.quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Behalve een film komt daarvan ook een nieuwe game uit had ik ergens gelezen.
idd Airborne Ranger was goddelijk en speelde heerlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:35 schreef MarkzMan_X het volgende:
Airborne Ranger natuurlijk. Lekker veel spelmogelijkheden. Bepalen wat je dropzone is. Bunkers onschadelijk maken, mijnenvelden ontwijken, in loopgraven struinen. Heerlijk gewoon. Uiteraard nu in 3d.
[afbeelding]
Intro screen!
[afbeelding]
De programmeurs. Drie man, 1 vrouw sterk.
die 2e lijkt trouwens op Rudi Völler
[afbeelding]
Vergeet je objective niet of anders zou het fout af kunnen lopen.![]()
[afbeelding]
Je wordt gedropt! Zorg ervoor dat je niet in een mijnenveld terechtkomt.
[afbeelding]
Hot 2-d action!
super spel!!quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:49 schreef neffu het volgende:
Stunts, een race game waar je je eigen baan kan maken en landschap.
[afbeelding]
[afbeelding]
Oe! Die was ook erg vet ja!quote:Op zondag 8 augustus 2004 21:49 schreef neffu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
juist ! stuntsquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:49 schreef neffu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:43 schreef 1750GTV het volgende:
Sam & Max.
[afbeelding]
Ze waren er mee bezig, maar hebben em gecancelled...
Godver...
Volgens mij waren Sam & Max 2 en Full Throttle 2 toch echt vervolgen en geen remakesquote:Op zondag 8 augustus 2004 21:45 schreef numero_uno het volgende:
[..]
idd Airborne Ranger was goddelijk en speelde heerlijk.ik ga m weer opsnorren hij moet er nog zijn
en natuurlijk deze
[afbeelding]
ze waren er mee bezig maar volgens mij zijn ze er mee gekapt eeuwig zonde
stfuquote:Op maandag 9 augustus 2004 02:01 schreef PDOA het volgende:
Doom!
Ja, dat was ook een leuk spel. Volgens mij was er ook een soortgelijk spel waarbij je allemaal achtbanen kon ontwerpen, dat was ook wel leuk.quote:Op maandag 9 augustus 2004 03:01 schreef sebaz het volgende:
Van Stunts wordt geloof ik al een remake/nieuw spel gemaakt....
quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:53 schreef Tijn het volgende:
Ik had willen zeggen "Pirates!", maar gelukkig zijn ze daar al mee bezig.
Dus dan zeg ik maar Elite
Ik weet niet of het daadwerkelijk zo is, maar ik zie Eagles Nest als de voorloper van Wolfenstein 3Dquote:Op zondag 8 augustus 2004 22:36 schreef pandemon het volgende:
welk spel van mij echt ge remaked mag worden als 3D shooter is eagle's nest van pandora op de commodore![]()
dat spel was echt uber spannend toen die tijd.
[afbeelding]
[afbeelding]
zit je daar een kwartier naar te staren en ondertussen alle kleurtjes voorbij zien komen en maar hopen dat het niet vast liep
[afbeelding]
het begin kamertje
[afbeelding]
word wel emotioneel van deze plaatjes hoor lol
dit was een van de eerste spelletjes die ik speelde, toen was ik 6 ofzo![]()
![]()
Ja, Another World (aka "Out of this World") was echt wel de shit. Ook qua graphics en geluid trouwens.quote:Op maandag 9 augustus 2004 03:22 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zou van deze wel een remake willen zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De tering, wat was dat een ubervet spel destijds op de Amiga![]()
![]()
Misschien is het maar beter als ze er gewoon geen remake van maken
Another World en Flashbackquote:Op maandag 9 augustus 2004 03:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, Another World (aka "Out of this World") was echt wel de shit. Ook qua graphics en geluid trouwens.
Alleen jammer dat 'ie nogal kort was en een heel vaag einde had
Ik heb 'em een paar jaar geleden opnieuw uitgespeeld op de PC en het was gewoon weer vet. Kmoet Flashback ook nog eens scoren trouwens.
idd ja. Die van ons is volgens mij hartstikke overledenquote:Op maandag 9 augustus 2004 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Another World en FlashbackJe zou toch spontaan terug naar je Amiga verlangen.
quote:Op maandag 9 augustus 2004 02:53 schreef Tijn het volgende:
Ik had willen zeggen "Pirates!", maar gelukkig zijn ze daar al mee bezig.
Dus dan zeg ik maar Elite
yup, niet officieel, maargoed.quote:Op maandag 9 augustus 2004 03:03 schreef YubYub het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een leuk spel. Volgens mij was er ook een soortgelijk spel waarbij je allemaal achtbanen kon ontwerpen, dat was ook wel leuk.
Jazeker, zie ook dit topic: Pirates! The remakequote:Op maandag 9 augustus 2004 11:32 schreef 8op het volgende:
[..]![]()
Echt?! Da's mijn nummer 1.
Die mensen zijn puik bezig, huldequote:WHAT IS AGD INTERACTIVE?
Anonymous Game Developers Interactive, AGDI for short, is a group of highly motivated individuals determined to revive the adventure game genre. Our aim is to remake classic adventure games, enhance them to modern standards, and then offer them as free downloads. We believe that adventure games must not be forgotten, and this is our attempt to keep the classics alive in a gaming market that is dominated by violent first person shooter and arcade shooter games.
AGDI has the drive, talent, project management skills, and motivation to accomplish all that we set out to do. We take our work seriously and believe that teamwork, willpower and motivation are the three most important keys to success. The proof of our claims? In the time of a few short years AGDI has released two highly successful remakes and is now working on our most anticipated project yet. Visit our Games page to find out what all the hype is about.
En dan zoals in Duke Nukem: Manhattan Project.quote:Op maandag 9 augustus 2004 11:42 schreef p-etr-a het volgende:Keen
quote:Op maandag 9 augustus 2004 03:22 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik zou van deze wel een remake willen zien:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De tering, wat was dat een ubervet spel destijds op de Amiga![]()
![]()
Misschien is het maar beter als ze er gewoon geen remake van maken
'quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En dan zoals in Duke Nukem: Manhattan Project.
[afbeelding]
[afbeelding]
3D maar nog wel een scroll game zoals die oude 2D platform games.![]()
Er zijn volgens mij ook geen modifications. Een Duke 3D mod voor Doom 3 zou geweldig zijn. Alleen ik weet niet of de engine daarvoor geschikt is. En ik weet zeker dat ze moeilijk gaan doen met rechten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 12:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
'
whehehehehehe
Duke wants you!
to stop stealing our bandwidt
een echte pure duke 3d remake zou ik trouwens graag zien (dus niet duke 4 ever die nooit uitkomt)
Die zag ik gisteravond met mn zatte klote al aankomenquote:Op maandag 9 augustus 2004 12:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Best.Game.Ever!
Dude, dat spel is net een jaar oud ofzoquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
C&C Generals moet een vervolg krijgen
Wat een stoer spel en prachtige graphics.. Speel het nu nog![]()
![]()
Dan nog liever een remake van C&C Tiberium Dawn.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:33 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[afbeelding]
C&C Generals moet een vervolg krijgen
Wat een stoer spel en prachtige graphics.. Speel het nu nog![]()
![]()
Daar is een remake van gemaakt, getiteld C&C Goldquote:Op maandag 9 augustus 2004 13:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan nog liever een remake van C&C Tiberium Dawn.
C&C '95 is niet echt de remake waarop ik nu wacht.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar is een remake van gemaakt, getiteld C&C GoldTis eigenlijk gewoon een Windows-versie van hetzelfde spel, er is verder niks anders. Maar toch, daardoor issie opeens wel weer speelbaar.
STreedrod!quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:34 schreef Lircky het volgende:
kent iemand het spel streetrod ook nog, was ok een deel twee van gekomen.
kon je oude auto's kopen ombouwen tot race monsters en dan scheuren met die zooi, er moet een race game komen met klassieke auto's
Ja, dat was zeker vetquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:34 schreef Lircky het volgende:
kon je oude auto's kopen ombouwen tot race monsters en dan scheuren met die zooi, er moet een race game komen met klassieke auto's
Streetrod is toch dat je Elvis moet verslaan in een porsche? Dat je moet scheuren en geld of auto's kunt verdienen en een super auto moet bouwen. Je kon kiezen tussen drag-race en nog meer races. Spel heb ik uitgespeeld en de auto van Elvis had ik gewonnenquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:34 schreef Lircky het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:48 schreef Lircky het volgende:
ja met streetrod 1 moets je de 1963 corvette winnen van zo'n vetkuif!
Hij zat volgens mij in een Ford Shelby GT of een Corvettequote:Op maandag 9 augustus 2004 14:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Streetrod is toch dat je Elvis moet verslaan in een porsche?
Een Corvette Stingray om precies te zijn, uit 1963.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij zat volgens mij in een Ford Shelby GT of een Corvette
Corvette kan ook heel goedquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hij zat volgens mij in een Ford Shelby GT of een Corvette
Gelukkig staat 'ie op de planning.quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:59 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Van Transport Tycoon mag ook wel een moderne versie uitkomen.
Kyokushinkaiquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:58 schreef Lircky het volgende:
zie ik in een keer dieze link, ben nu ff kijken wat het is
http://www.streetrod3.com/sr3.php
Dit is echt hele vette shit!quote:Op maandag 9 augustus 2004 14:58 schreef Lircky het volgende:
zie ik in een keer dieze link, ben nu ff kijken wat het is
http://www.streetrod3.com/sr3.php
Verdomd ja, die heb ik nog voorbij zien komen ook.quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:01 schreef Tijn het volgende:
Gelukkig staat 'ie op de planning.
Daar heb ik thuis op mijn computer nog 2 remakes van liggen.quote:Op maandag 9 augustus 2004 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
Maniac Mansion
[afbeelding]
Zak McCracken
Laatste 2 mogen wat mij betreft opnieuw worden uitgebracht met betere graphics, nog liever een 2e deel van beiden. Maniac Mansion is al een 2e deel van uit ? The day of the tentacle
Kickstart!!!!quote:Op maandag 9 augustus 2004 15:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet iemand hoe dat spel heette met die motorfiets? Ben ff de naam kwijt, je zat op een motor fiets en moest over balken rijden en jumpen over schansen en nog meer. Damn ik ben de naam kwijt
Is goed!!! Ik ben benieuwd, zitten daar ook de cracks in verwerkt? De laatste keer dat ik zak mc cracken wilde spelen belandde ik voor de grap in de gevangenis.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:48 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Daar heb ik thuis op mijn computer nog 2 remakes van liggen.
Beide met iets opgepoetste graphics en geluid, rond de paar mb per stuk.
Heb ik ooit eens ergens gratis gedownload, legaal ook, beetje zelfde verhaal als van Kings Quest.
Ze hadden ook toestemming zolang ze er maar niks aan verdienen.
Link weet ik niet meer.
Ik mail je straks wel ff als ik weer thuis ben (als je tenminste je mailadres in je profiel hebt staan)
=edit=
en met iets opgepoetst bedoel ik ook iets, niet te veel van voorstellen
Maargoed, het is iig leuk om weer eens te spelen en ze werken gewoon onder XP
ghostbusters heb ik wel uitgespeeld gnagnaquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb de naam![]()
En dan zeggen ze dat bier de hersencellen aantast
[afbeelding]
[afbeelding]
Kickstart dus!!!! Je zit op een motor en kunt alleen of met 2 tegen elkaar spelen. Je moet goed timen op de dunne balken en hard racen op de schanzen. Je moet over hekken stuiteren en zo snel mogelijk de finish halen.
Er zijn vele parcours die je moet/moest afleggen. Echt weer zo'n spel waar ik uren mee zoet kon zijn.
[afbeelding]
Nog een spel die ik maar niet kreeg uitgespeeldGhostbusters!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh fuck, nu ik deze screenshots zie van california games, komen flashbacks terug van hier tot Tokyo. Super spel!!! Stukken beter dan Summer of Winter games. Hoewel Winter games ook super was. Dat screenshotje met dat menneke met die kleine bal, dat spel was super, je moest proberen om het balletje hoog te houden en allemaal trucen uithalen. Er was ook een level waar je van een hoge rots moest afspringen en zoveel mogelijk salto's en kunsten moest vertonen.
Er was ook een spel dat heette declaton, de bedoeling was om alleen maar snel op de knop te drukken en met de joystick te bewegen. Pokke-spel, totaal niet boeiend en om de maand kon je de joystick bij het grof-vuil zetten.
De meeste spellen kregen we via via, en via computer-clubs. Een soort Lan party alleen waren de computers niet aangesloten bij elkaar. Het ging wel om illegale praktijken, spellen enzo uitwisselen. Was altijd lachen, mensen die je moest die gaf je wat en kreeg je wat voor terug. En de anderen zeiden je niets.
Ging daar met mijn broer vaak naartoe a long time ago
Ik heb hem nog op originele CD-ROM als het goed is. als je interesse hebt, mail staat in mijn profiel!quote:Op maandag 9 augustus 2004 03:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb 'em een paar jaar geleden opnieuw uitgespeeld op de PC en het was gewoon weer vet. Kmoet Flashback ook nog eens scoren trouwens.
Nee, ik heb nog geen g-mail en de hotmail 2 GB ook niet per ongeluk gekregen. Ik heb nog maar 2 mb inbox. Ik heb bij zonnet een account lopen maar principieel gebruik ik die niet meer.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:00 schreef -Xerxes- het volgende:
dromenvanger?
Die zijn 5,6 en 7 mb groot, ken jij die wel ontvangen in je mailbox?
quote:Op zondag 8 augustus 2004 22:58 schreef -Evert- het volgende:
Supaplex
Ja! Tornado was de hit game van Digital Integration!quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:35 schreef DzjieDub het volgende:
Tornado! van Digital Integration. Zo'n hele missie plannen, dan uitvoeren, tot op de seconde nauwkeurig... da's sindsdien - 1989 - niet meer gedaan.
[afbeelding]
Nooit Neverwinter Nights gespeeld?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 02:54 schreef RaGNaRoK-GoaT het volgende:
Final fantasy 7 - verdient een vette graphic update + bonus disc - beste rpg aller tijden period
Raptorquote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:11 schreef Djeez het volgende:
He, weet iemand trouwens of 'Apogee' nog bestaat ? Die hadden begin jaren negentig echt hele mooie spellen. Zoals Duke Nukem 1 en 2, Commander Keen, Hocus Pocus etc. Want van al die spellen zag ik graag een remake.
Al die Apogee games (fullware) had ik ooit gehaald 5 gulden per stuk (op cd) bij de Kruidvat. Kon ze uit nostalogie niet laten staan.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 13:11 schreef Djeez het volgende:
He, weet iemand trouwens of 'Apogee' nog bestaat ? Die hadden begin jaren negentig echt hele mooie spellen. Zoals Duke Nukem 1 en 2, Commander Keen, Hocus Pocus etc. Want van al die spellen zag ik graag een remake.
Ik heb niet niet over een remake, maar over een vervolg.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:11 schreef Tijn het volgende:
Ik vind 3D-games die gewoon onder Windows draaien en van DirectX en alles gebruik maken uberhaupt niet in aanmerking komen voor remakes.
dit topic gaat over remakesquote:Op donderdag 12 augustus 2004 16:20 schreef s0d het volgende:
[..]
Ik heb niet niet over een remake, maar over een vervolg.
Het spel kende immers een spannend open einde.
waarom er een vervolg op moet komen heb ik gezegd, open einde en goede gameplay.quote:Op zondag 8 augustus 2004 20:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vertel hier van welke game je een remake wil zien of waarom er een vervolg op moet komen. Dus niet gewoon alleen een game roepen....
Zie ook deze oude topic:
Van welke game wil je een remake zien?
Ze zag er in de game beter uit dan getekend.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:05 schreef s0d het volgende:
Heavy Metal: F.A.K.K 2 ...
Toevallig vorige week nog een keer gespeeld, heerlijk spel !
.. alleen te kort, en het spel kende een open einde.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog meer mensen die dit spel goed vonden ?
Ik liet een groooote ooooooooooooooohhhhhhhhhhhooooo vallen ..jezus wat een spel was dat zeg, hij aws al ver bij me weggezakt... maar briljant...quote:
En in het echt ziet ze er nog beter uitquote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ze zag er in de game beter uit dan getekend.
Wat Tijn zegt!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 15:11 schreef Tijn het volgende:
Ik vind 3D-games die gewoon onder Windows draaien en van DirectX en alles gebruik maken uberhaupt niet in aanmerking komen voor remakes.
Ik maakte gewoon floppies voor aparte spellen, wat dat betreft is het nu toch wat... handiger. Maar het was wel romantisch...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:54 schreef -Xerxes- het volgende:
De tijd waarin je met QEMM moest lopen friemelen om die magistrale 634kb vrij te krijgen om het spel uberhaupt te kunnen starten
Nee, maar van Comix Zone moet zeker een remake gemaakt worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:00 schreef Praag het volgende:
Heeft iemand Toejam & Earl van de Sega Mega Drive genoemd? Wat een humor!
Ik streefde immer naar de perfecte configuratie waarin ik EN m'n mouse-driver EN m'n soundblaster-driver EN doskey EN himem kon draaien en TOCH genoeg upper memory vrij had om elke game ever te spelen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik maakte gewoon floppies voor aparte spellen, wat dat betreft is het nu toch wat... handiger. Maar het was wel romantisch...
Ze verschillen eigenlijk ook nauwelijks van elkaar hoor. Alleen de graphics, geluid en interface zijn ge-update, maar de inhoud is praktisch hetzelfde. Ik heb zelf ook QfG meer gespeeld dan HQ.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:36 schreef livEliveD het volgende:
Yep maar het origineel heb ik nooit gespeeld. Die remake echt uren en uren achter elkaar
Ik vind dat de engine van unreal 1 nog steeds prachtig is. Eerste met full lighting based engine..krijg nog kippevel als ik eerste level doorloop..haha had em laatst om nostalgische redenen weer geinstalleerd. heb ik mij 3dfx nog voor gekocht unrealquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 00:50 schreef spawnagain het volgende:
Unreal #1... Betere graphics & llightning. Zoiets als Doom3/Far Cry.![]()
Zo herkenbaar. En toch telkens proberen die alien bij te benen achter die deur.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:09 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik vind dat de engine van unreal 1 nog steeds prachtig is. Eerste met full lighting based engine..krijg nog kippevel als ik eerste level doorloop..haha had em laatst om nostalgische redenen weer geinstalleerd. heb ik mij 3dfx nog voor gekocht unreal :')
Dat was echt een enorme stap voor de game ontwikkeling ja,,op grafisch gebied dan.. idd altijd die alien achterna rennen..unreal was zijn tijd VER vooruitquote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. En toch telkens proberen die alien bij te benen achter die deur.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had ook zo'n Diamond Monster 3D FX kaart gekocht, maar dat was echt voor MDK. Voor mij was die kaart pas echt een revolutie, textures waren opeens niet meer blokkerig maar echt smooth... geweldig gewoon.![]()
Oh ja, dat was altijd leuk ja, hehe.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 23:54 schreef -Xerxes- het volgende:
De tijd waarin je met QEMM moest lopen friemelen om die magistrale 634kb vrij te krijgen om het spel uberhaupt te kunnen starten
MDK maakt niet eens gebruik van 3DFX.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 01:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. En toch telkens proberen die alien bij te benen achter die deur.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik had ook zo'n Diamond Monster 3D FX kaart gekocht, maar dat was echt voor MDK. Voor mij was die kaart pas echt een revolutie, textures waren opeens niet meer blokkerig maar echt smooth... geweldig gewoon.![]()
Ja, er waren heel veel spellen waar patches voor werden uitgebracht in die tijd zodat het in Glide kon draaien. Lekker handig met je inbelinternetquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:23 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
MDK maakt niet eens gebruik van 3DFX.
Daar is later pas een of andere vage patch voor uitgebracht die niet eens ideaal werkte.
Haha, heel toevallig heb ik dit gister nog zitten spelen op mijn NES, idd leukquote:Op maandag 9 augustus 2004 20:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh fuck, nu ik deze screenshots zie van california games, komen flashbacks terug van hier tot Tokyo. Super spel!!! Stukken beter dan Summer of Winter games. Hoewel Winter games ook super was. Dat screenshotje met dat menneke met die kleine bal, dat spel was super, je moest proberen om het balletje hoog te houden en allemaal trucen uithalen. Er was ook een level waar je van een hoge rots moest afspringen en zoveel mogelijk salto's en kunsten moest vertonen.
Er was ook een spel dat heette declaton, de bedoeling was om alleen maar snel op de knop te drukken en met de joystick te bewegen. Pokke-spel, totaal niet boeiend en om de maand kon je de joystick bij het grof-vuil zetten.
De meeste spellen kregen we via via, en via computer-clubs. Een soort Lan party alleen waren de computers niet aangesloten bij elkaar. Het ging wel om illegale praktijken, spellen enzo uitwisselen. Was altijd lachen, mensen die je moest die gaf je wat en kreeg je wat voor terug. En de anderen zeiden je niets.
Ging daar met mijn broer vaak naartoe a long time ago
Die was ik dus vergeten!quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 00:52 schreef mschol het volgende:
starcraft (ook met een nieuwe GFX eninge...)
Ik vond Keen 4 juist de beste uit de serie.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:10 schreef Djaser het volgende:
Commander Keen trilogie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Opgelost, slotje [afbeelding]
Commander Keen is veeeeeeeeetquote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:10 schreef Djaser het volgende:
Commander Keen trilogie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Opgelost, slotje [afbeelding]
Dan ga ik toch liever voor Keen 6.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik vond Keen 4 juist de beste uit de serie.
[afbeelding]
Keendreams was helemaal een nachtmerrie. Die vond ik het minst boeiend.
stoer plaatje...quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik vond Keen 4 juist de beste uit de serie.
[afbeelding]
Keendreams was helemaal een nachtmerrie. Die vond ik het minst boeiend.
Dat spel was echt fantastisch.quote:Op maandag 9 augustus 2004 16:46 schreef kingmob het volgende:
Ik ben blij om te zien dat vele mensen al mijn favorieten hebben opgenoemd (maar 1 elite, tsss). Maar 1tje heb ik nog niet gezien, Mega 'Lo Mania toch een beetje de moeder van de rts'en, al is het nog flink anders dan dune2. Wel zat er al een verloop in, zodat je steeds modernere technologie kon gebruiken.
Hiero wat plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keen 6 was best wel saai, met al die paarse steentjes. Was dat niet 'Aliens stole my babysitter' ? Deel 5 was ook erg goed, samen met deel 4 mijn favoriet. Deel 5 was in de ruimte iig. Deel 1 t/m 3 wel leuk, alleen grafisch een stuk minder dan 4 t/m 6. Keen dreams was gewoon klote, vond ik heel saai, met al die groenten. Ohja, ook zo droog met Keen: als je een tijdje niks doet, gaat hij vanzelf een boekje lezen. En als je even geen zin had in Keen, kon je altijd nog Paddle war spelen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2004 18:28 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dan ga ik toch liever voor Keen 6.
Er is toch een Dungeon Keeper 2 gemaakt? Die was volgens mij ook best tof.quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:45 schreef mschol het volgende:
ook nog een goeie voor een remake:
Dungeon Keeper 1
met dat spel heb ik echt tot in de late uurtjes gespeeld...
die is idd gemaakt en die was idd best tof maar die toch niet de echte DK feeling, was toch anders...quote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er is toch een Dungeon Keeper 2 gemaakt? Die was volgens mij ook best tof.
bron: Atlas Filmquote:directed by: Michael Keusch
produced by: Oliver Berben, Robert Kulzer, Herman Weigel
starring: Luke J. Wilkins, Niels Bruno Schmidt, Alexandra Neldel, Thomas Heinze
Feature, Dolby Digital
Based on the extremely successful videogame "A2 RACER" by Dutch software company Davilex, which has sold millions of copies in Germany and other countries, Constantin Film, in cooperation with MOOVIE – the art of entertainment and Delux Productions, produced this Action-Comedy filled to the rim with Adrenaline and Gasoline.
Synopsis:
A group of young speed-freaks with supercharged cars, organize secret high-speed races on the autobahn. These adrenaline loaded, illegal events have lately been disturbed by regular police raids, actually aimed at a group of high-tech Car Thieves, who are stealing expensive sports-cars from transporters driving along the autobahn.
After weeks of intense surveillance, the cops have little to show for it other than masses of destroyed police vehicles and a lot of frustration. Centering all available forces on this case, the investigating inspector assigns Carl, a young rookie officer, to the illegal car races.
Carl has a problem: his sub-compact car is a rusty old piece of junk and he quickly falls for the beautiful Nicki, a young girl co-piloting a lightning-fast BMW M3. Carl is quickly drawn into this world of cool guys, fast cars and beautiful girls and after a high speed cruise with Nicki in a souped-up Mustang, Carl is hooked.
The car thieves strike again: Ferrari, Maserati, Lamborghini and Viper - a million Dollars on wheels. Now there are cops everywhere. No chance for another race. Carl and his new friends take action: They need to catch the car thieves or they will never be able to burn rubber without being hassled by the Police - they need to defend the very last resort of freedom and individualism - the German AUTOBAHN - the one and only HIGHWAY without a speed limit...
--------------------------------------------------------------------------------
© MMIV · atlas international Film GmbH · last updated on 10/02/04
Ik ook!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:22 schreef Insjah het volgende:
ik wil een remake van Keen zien
Toch wel humor, een film af laten spelen op de Duitse Autobahn, en hem dan A2Racer noemen, hehe.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 20:22 schreef Insjah het volgende:
ik wil een remake van Keen zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |