Is van voor de tijd van de meeste fokkers, incluis ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:31 schreef Georges het volgende:
Verbaast me dat er zo weinig reacties zijn. Pirates! is een echte klassieker.
het is ook voor mijn tijdquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:34 schreef Piro het volgende:
[..]
Is van voor de tijd van de meeste fokkers, incluis ik.
Edit: Die kerel op de laatste foto doet me denken aan Guybrush Threepwood, of ben ik gewoon scheel?
Free-roaming zoals je het noemt, zal zeker weer aanwezig zijn. Waar ik vooral bang voor ben is dat ze dat concept niet verder doorgevoerd hebben.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:28 schreef PBateman1978 het volgende:
Pirates!
The memories...
Op mijn C64 als Nederlandse piraat ALLES en IEDEREEN plunderen, en dan tussendoor wat gouverneurs-dochters scoren
Ik kan niet wachten op deze remake in ieder geval...
edit : Pirates! wordt trouwens gezien als de grondlegger van het ''free-roaming'' spelconcept, ik hoop dat ze dat in deze remake behouden..!!
Vergeet Elite niet, deze space game uit '84 is volledig gebouwd op het free-roaming conceptquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:28 schreef PBateman1978 het volgende:
edit : Pirates! wordt trouwens gezien als de grondlegger van het ''free-roaming'' spelconcept, ik hoop dat ze dat in deze remake behouden..!!
Waarom zou dat gebeuren? Hij wordt gemaakt door Sid Meijer zelf.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:10 schreef Fathom het volgende:
Ik had het al gehoord dat hij er aan kwam. Ik hoop alleen niet dat dit de naam van deze geweldige classic niet zal verpesten...
Dat maakt niet uit. De meeste die het orgineel gespeeld hebben vonden het een meesterlijk spel. Als dit nou een zware domper word dan brengt dit toch een smet over de naam.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou dat gebeuren? Hij wordt gemaakt door Sid Meijer zelf.
Wat een onzin. Het originele spel blijft gewoon bestaan en blijft gewoon briljant. En de remake uit begin jaren '90 was ook al briljant (zo niet leuker dan het origineel). Ik zie het helemaal niet gebeuren dat dit spel een domper op wat voor manier dan ook wordtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 16:57 schreef Fathom het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. De meeste die het orgineel gespeeld hebben vonden het een meesterlijk spel. Als dit nou een zware domper word dan brengt dit toch een smet over de naam.
Op de E3 volgende week veel meer info....!quote:Is er al meer bekend over deze release? Op de site van Firaxis gebeurt al maanden geen zak en ik kan nergens anders previews of dingen vinden.
Ah, dat is heel goed!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Op de E3 volgende week veel meer info....!
Nou, ik vond het wel een beetje flauw worden toen me dat eenmaal zonder uitzondering lukte.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:19 schreef Bijsmaak het volgende:
Was een leuk spel voor de amiga. Ik vond het vroeger geweldig als ik met een kleine pinnace visserbootje een hele Galleon of frigate kon veroveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |