toch jammer dat ze te lui zijn om een nieuwe engine te bouwen, want dit ziet er een beetje 1998 uitquote:Op maandag 3 mei 2004 14:07 schreef H.Y.L het volgende:
Goed nieuws voor alle Transport Tycoon fans!! Chris Sawyer, de maker van o.a. transport tycoon en rollercoaster tycoon, heeft in een interview met Gamespot verteld dat hij druk bezig is met een opvolging van Transport Tycoon! Het spel gaat hoogstwaarschijnlijk "Locomotion" heten.
Het spel is gebouwd op de grafische engine van RollercoasterTycoon 2, dus geen grafische hoogstandjes of 3D, maar in ieder geval een hele vooruitgang ten opzichte van Transport Tycoon! Het complete interview kan je hier lezen.
Screenshots:
[[url=http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/04/02/locomotion_thumb001.jpg\]afbeelding][/url]
[[url=http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/04/02/locomotion_thumb002.jpg\]afbeelding][/url]
[[url=http://image.com.com/gamespot/images/2004/news/04/02/locomotion_thumb003.jpg\]afbeelding][/url]
Geen idee wanneer het spel uitkomt! Iemand meer info??
De graphics zijn meer dan voldoende voor een spel als dit. Fancy 3D dingetjes leiden alleen maar af en voegen niets toe.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:08 schreef capibar het volgende:
[..]
toch jammer dat ze te lui zijn om een nieuwe engine te bouwen, want dit ziet er een beetje 1998 uit![]()
ik denk alleen dat dit niet echt handig is voor de verkoopcijfers, mensen zullen het zo zien als een halfgaar spel met een te oude engine.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
De graphics zijn meer dan voldoende voor een spel als dit. Fancy 3D dingetjes leiden alleen maar af en voegen niets toe.
Klopt, maar de kracht van transport tycoon zit hem ook in de gameplay. Ten opzcihte van de eerste versie uit 1993(?) is het wel een hele verbetering. Ikzelf ben blij dat het geen 3D-game word!quote:Op maandag 3 mei 2004 14:08 schreef capibar het volgende:
[..]
toch jammer dat ze te lui zijn om een nieuwe engine te bouwen, want dit ziet er een beetje 1998 uit![]()
Ik denk dat dat nogal meevalt. Het 3D-geile FPS-publiek is toch al niet geďnteresseerd in een spel als deze, ook niet als het wčl fancy pancy grafieken zou hebben.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk alleen dat dit niet echt handig is voor de verkoopcijfers, mensen zullen het zo zien als een halfgaar spel met een te oude engine.
Championship Manager en RCT2 is het ook gelukt....quote:Op maandag 3 mei 2004 14:13 schreef capibar het volgende:
[..]
ik denk alleen dat dit niet echt handig is voor de verkoopcijfers, mensen zullen het zo zien als een halfgaar spel met een te oude engine.
Ik vind het zelf ook wel fijn dat ze het in 2d doen, 3d is altijd gekut met het overzicht wat je hebt enz.quote:Op maandag 3 mei 2004 14:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat nogal meevalt. Het 3D-geile FPS-publiek is toch al niet geďnteresseerd in een spel als deze, ook niet als het wčl fancy pancy grafieken zou hebben.
Op screenshot 1 zie je ten hoogte van Station Bucklestone een schuin stukje rails. Dat kan dus nog steeds! Ik ben ook benieuwd hoe zijn tram omgaat met het overige verkeer. Zal deze zich misschien gewoon als normaal verkeer gedragen en dus ook last hebben van verkeer-opstoppingen? Geeft wel weer leuke extra probleempjesquote:Op maandag 3 mei 2004 14:53 schreef Skimmer het volgende:
Belangrijke verbeteringen die zo uit de screenshots te halen zijn:
- Stations hoeven niet meer op grond nivo gebouwd te worden... sterker nog, ze kunnen nu bove bestaande bouw geplaatst worden.
- Trein rails en wegen kunnen de zelfde hokjes gebruiken - realistische tram systeemen worden hierdoor mogelijk - ben wel benieuwd hoe dit opgelost wordt met het overige weg verkeer.
Ik zie alleen bochtige rails... ben benieuwd of je nog schuin kan bouwen...
quote:Op maandag 3 mei 2004 16:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als dit spel net zo verslavend wordt als zijn voorganger, dan bereid ik me nu alvast maar voor op nachtenlang nét even dat andere spoortje leggen en dat ene station net wat efficienter maken, terwijl buiten de vogeltjes alweer beginnen te fluiten..
Welk topic dan???quote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:10 schreef blieblie het volgende:
Hier is al een topic over.
Wel jammer dat er geen zak klopt van de screenshots.
Ze hebben iig nog een berg werk te verzetten daaro.
Geen ideequote:Op dinsdag 4 mei 2004 08:11 schreef H.Y.L het volgende:
[..]
Welk topic dan???
hey, linksboven staan nogsteeds de rollercoaster tycoon icoontjes.quote:Op maandag 3 mei 2004 15:56 schreef MrData het volgende:
Nieuwe screenshots (misschien niet allemaal nieuw):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben niet echt positief over het feit dat die ouwe engine weer gebruikt wordt, maar in deze screenshot ziet het er met die bomen toch wel weer aardig uit
Nogal logisch he! Aangezien deze game volledig op de grafische engine van RCT2 draait. Stond al eerder vermeld in dit topic. Beter lezenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:54 schreef capibar het volgende:
[..]
hey, linksboven staan nogsteeds de rollercoaster tycoon icoontjes.
als jij beter leest zie je dat ik zelfs op dat feit heb gereageertquote:Op dinsdag 4 mei 2004 13:18 schreef H.Y.L het volgende:
[..]
Nogal logisch he! Aangezien deze game volledig op de grafische engine van RCT2 draait. Stond al eerder vermeld in dit topic. Beter lezen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |