Nee, het staat hier wel goed. Iemand die deze man kan helpen met z'n afwijking ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:11 schreef hellmondunited het volgende:
dit is niet bepaald een R&P geval is t wel?
Nee dan in V&A, daar gaat het er lekker aan toequote:De huidige manier van moderaten in DIG is onprofessioneel,
dude ik kan ook wel een betoog van 4500 woorden gaan typen over het vergassen van joden, het uitmoorden van negers en het stenigen van homo's maar dan wordt het toch ook dichtgetiefd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:07 schreef 1337Wolf het volgende:Het vorige topic ging op slot, gelieve vanaf nu eerst nadenken voordat je een topic sluit dat aanvangt met een betoog van 450 woorden
Wat jammer zou zijn. In jou geval danquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:14 schreef gfree het volgende:
maar dan wordt het toch ook dichtgetiefd.
Onreëel voorbeeld, omdat dat in strijd is met onze grondwet. Wanneer het beschouwend zou zijn is er trouwens niks mee.quote:dude ik kan ook wel een betoog van 4500 woorden gaan typen over het vergassen van joden, het uitmoorden van negers en het stenigen van homo's maar dan wordt het toch ook dichtgetiefd
(crew)-meets zijn verplicht voor modjes..quote:Een tweede, tevens laatste, reden om mij geen moderator te maken is dat ik lijd aan een sterke vorm van autisme. Enkele mensen die ik goed ken wil ik voor geen goud kwijtraken, terwijl ik sterke afkeur heb tot het leren kennen van nieuwe mensen
Dan zullen ze een uitzondering makenquote:(crew)-meets zijn verplicht voor modjes
Ik wil even van de mogelijkheid gebruik maken om Lucille, Slarioux en Quit_Guy heel veel sterkte toe te wensen de komende tijd.quote:Hiervoor heb ik na lang observeren gekozen voor DIG, en het is onmogelijk dit ooit uit mijn hoofd te praten.
Nee, Slarioux niet. Met die wil ik samen moderaten.quote:Ik wil even van de mogelijkheid gebruik maken om Lucille, Slarioux en Quit_Guy heel veel sterkte toe te wensen de komende tijd.
ik kom daar nooitquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:22 schreef 1337Wolf het volgende:
hellmondunited en DJKoster: ga TERUG naar ONZ.
[NDA] Leakenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:30 schreef Psycho_Flip het volgende:
Jij 37??
Je gedraagt je als iets (ja iets, niet iemand, maar iets..) van misschien net 12 jaar die al in een midlifecrisis zit..
En nu komt de TS met de smoes dat hij de vader is... wedden?quote:Maar ik vraag me af hoe geldig een NDA voor mij is. Volgens mij mag ik wettelijk doorvertellen wat ik wil, omdat ik toch minderjarig ben. Eigen schuld van degene die mij de NDA liet tekenen.
Aangenomen!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:31 schreef hellmondunited het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
word ik nu ook mod?
No shit sherlock....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:33 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[NDA] Leaken
[..]
En nu komt de TS met de smoes dat hij de vader is... wedden?
Ow ja.. dat topic was ik (gelukkig) al weer vergeten..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:33 schreef DJKoster het volgende:
[..]
[NDA] Leaken
[..]
En nu komt de TS met de smoes dat hij de vader is... wedden?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:34 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Aangenomen!!
Het plan was niet helemaal van mij, maar van mijn buurjongetje. Met hem mocht ik mee met de rondleiding. Ik had dat topic dan ook voor hem geopend.quote:Maar ik vraag me af hoe geldig een NDA voor mij is. Volgens mij mag ik wettelijk doorvertellen wat ik wil, omdat ik toch minderjarig ben. Eigen schuld van degene die mij de NDA liet tekenen.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:36 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Het plan was niet helemaal van mij, maar van mijn buurjongetje. Met hem mocht ik mee met de rondleiding. Ik had dat topic dan ook voor hem geopend.
pompiedomquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:36 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Het plan was niet helemaal van mij, maar van mijn buurjongetje. Met hem mocht ik mee met de rondleiding. Ik had dat topic dan ook voor hem geopend.
Wat doet een 37-jarige man alleen met een buurjongentje achter de pc?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:36 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:36 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Tot nu toe ben je de enige die dit vind. Ik lees regelmatig mee in DIG en post af en toe wat en ik vind juist dat het er prima aan toe gaat daar. Ik vind ook niet echt veel gegronde argumenten tegen de manier van modereren daar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:07 schreef 1337Wolf het volgende:
De huidige manier van moderaten in DIG is onprofessioneel, en ik ben de persoon die dit op één lijn zou kunnen brengen met de andere fora.
Jij komt anders best wel over als een onzin user.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:38 schreef hellmondunited het volgende:
laten we er een feest van maken!
BIER!
[afbeelding]
ik ben pas een goeie mod! ik zorg voor iedereen
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:38 schreef hellmondunited het volgende:
laten we er een feest van maken!
BIER!
[afbeelding]
ik ben pas een goeie mod! ik zorg voor iedereen
je gaat toch zeker niet serieus op hem in he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:43 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Tot nu toe ben je de enige die dit vind. Ik lees regelmatig mee in DIG en post af en toe wat en ik vind juist dat het er prima aan toe gaat daar. Ik vind ook niet echt veel gegronde argumenten tegen de manier van modereren daar.
Denk je nou nog werkelijk dat ik je serieus ga nemen??quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:37 schreef 1337Wolf het volgende:
Hij heeft uiteindelijk bij een concurrerend bedrijf gevraagd hoeveel ze hem boden, en hij heeft daar succesvol zaken mee gedaan. Tegenwoordig loopt hij met een laptop rond enzo. Het bedrijf bleek toch niet alleen daarvan af te hangen, dus het is nèt niet failliet gegaan omdat iemand een erfenis erin had gestopt. Niet zo netjes achteraf
dit is ook een onzin topic dus dan mag datquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:43 schreef Djaser het volgende:
[..]
Jij komt anders best wel over als een onzin user.
Ik heb niet veel beters te doenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:43 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je gaat toch zeker niet serieus op hem in he?
ok dan is t goedquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:44 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Ik heb niet veel beters te doen![]()
Dit is een topic van een man die duidelijk een probleem heeft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:44 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dit is ook een onzin topic dus dan mag dat
daarom staat het nu in onzinquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:46 schreef Djaser het volgende:
[..]
Dit is een topic van een man die duidelijk een probleem heeft.
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:07 schreef 1337Wolf het volgende:
Toch zijn er ook redenen mij links te laten liggen. Te beginnen met de belangrijkste, ben ik geestelijk labiel. In enkele real-life situaties reageer ik uitermate agressief op doodnormale dingen. Ik ben van mening dat dit voor dit forum niet van belang is, omdat dit soort vreemde situaties zich on-line nog niet hebben voorgedaan (en ik ben al on-line sinds de tijd van de BBS'en).
Insoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
Ik denk niet dat DE-tje en Frenkie hierop zitten te wachten.
Kortom, ik sleep dit topic naar het forum waar het hoort; ONZ!
dat gaat hard aankomen bij hemquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:49 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ken je de uitdrukking: de poten onder je eigen stoel wegzagen?
En van een aanstaand modje mag op zijn minst verwacht worden dat hij de wegen een klein beetje kent, en iemand die na een slotje doodleuk in een nog verkeerder forum hetzelfde bericht post...
Ik geef je een hele kleine kans. Of eigenlijk geen enkele kans.
Een nieuw topic openen heeft geen zin, lees mijn vorige post maar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:50 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik vind het niet aardig zoals jullie tegen mij praten.
Insomaniac: de intentie was niet om het in ONZ te krijgen, maar als het mag open ik een nieuw topic in een forum waar op dat moment een mod meeleest.
alweer?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:50 schreef 1337Wolf het volgende:
Insomaniac: de intentie was niet om het in ONZ te krijgen, maar als het mag open ik een nieuw topic in een forum waar op dat moment een mod meeleest.
Jij bent echt hardleersquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:50 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik zei toch dat ik daar online geen last van had?quote:Ken je de uitdrukking: de poten onder je eigen stoel wegzagen?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:54 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik daar online geen last van had?
Ohwjee ik voel dat er zich zo'n vreemde situatie gaat voordoen.......quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:50 schreef 1337Wolf het volgende:
Nee hoor, ik ben nog heel beheerstquote:Ohwjee ik voel dat er zich zo'n vreemde situatie gaat voordoen.......
waarom wil je WEER een topic openen als er geen mod nodig is?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:58 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben nog heel beheerst
Had dan op zijn minst zo slim geweest dit te verzwijgen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:54 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik daar online geen last van had?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:02 schreef GizartFRL het volgende:
OKay, geef nu maar toe, van welk crewlid is deze kloon?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:02 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Had dan op zijn minst zo slim geweest dit te verzwijgen.
"Ja hoi, ik wil graag kleuterleider worden. Ik heb alleen pedofiele neigingen. Maar op een kleuterschool heb ik daar geen last van hoor, er is nog nooit iets gebeurd, dus dat is geen probleem."
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
Waarschuwing! Onderstaand is een serieuze reactie!
Hoiiiiiii 1337wolf!
Heel leuk dat je FOK! wil helpen en modje wil worden. Echter is er een probleem, er zijn geen extra modjes nodig op DIG. Het enige wat je kan doen is afwachten tot een van de huidige modjes weggaat en dan een sollicitatiemailtje sturen naar forum@fok.nl.
Het heeft dus géén zin om tot die tijd dit soort topics te openen, doe dat dus ook niet..
Groetjes,
Inso.
Een kloontje met een minderwaardigheidscomplex.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:05 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik ben geen kloon.
een newbie die mod wil worden?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:05 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik ben geen kloon.
Ik gok op Sebbo of Yvonne.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:02 schreef GizartFRL het volgende:
OKay, geef nu maar toe, van welk crewlid is deze kloon?
als jij nou ff gaat knikkeren ofzoquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:08 schreef 1337Wolf het volgende:
Insomaniac: plaats kan er toch altijd gemaakt worden?
Ik vind dat je eerst beter moet onderbouwen waarom je moderator wil worden...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:08 schreef 1337Wolf het volgende:
Lees de topicstart eens door.quote:Ik vind dat je eerst beter moet onderbouwen waarom je moderator wil worden...
Ik stel voor om het userID 94863 plaats te laten maken voor een nieuwe user..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:08 schreef 1337Wolf het volgende:
die is niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:10 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Lees de topicstart eens door.
Zou je een goed voorbeeld kunnen sturen naar a1337wolf bijhotmailpuntkom?quote:die is niet goed genoeg.
nee want niks is goed genoeg, er zijn geen modjes nodigquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:14 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Zou je een goed voorbeeld kunnen sturen naar a1337wolf bijhotmailpuntkom?
Nope.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:08 schreef 1337Wolf het volgende:
Lot zoals userID 14?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:11 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Ik stel voor om het userID 94863 plaats te laten maken voor een nieuwe user..
Niet afdoende...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:10 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Lees de topicstart eens door.
-1+1=3quote:Nope.
Er zitten nu drie modjes op DIG en die redden het makkelijk. Als er een vierde mod fulltime komt helpen, wordt het forum overgemodereerd
Net of iemand jou ooit spam zou willen sturen....quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:14 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Zou je een goed voorbeeld kunnen sturen naar a1337wolf bijhotmailpuntkom?
-1+1= nog altijd 0quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:17 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
-1+1=3
goed ideequote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:16 schreef Bensel het volgende:
hee, het slaat ook in mijn kop *KLABAM* .. i'm off, ik wil ook modje worden, en ga dus ook maar even lekker spammen.. als ik het maar erg genoeg doe, dan word ik vanzelf aangenomen omdat ze anders teveel werk aan me hebben..
Van die neppillen kunnen ze bij mij veel verkopenquote:Net of iemand jou ooit spam zou willen sturen....
Neeeeeeeeeeh hij is 1337 dus dan mag je anders rekenen snap dat danquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:18 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
-1+1= nog altijd 0
![]()
Kortom, als er eentje weggaat, dan kan je solliciteren. Er wordt écht geen modje weggestuurd omdat jij perse modje wil worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:17 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
-1+1=3
Helaas zal -1 niet zo snel gebeuren en zal +1 in ieder geval iemand anders dan jou zijn...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:17 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
-1+1=3
Ahhhh krijg je hem ook al niet omhoog.......quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:19 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Van die neppillen kunnen ze bij mij veel verkopen
Okee, je bent aangenomen!!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:16 schreef Bensel het volgende:
hee, het slaat ook in mijn kop *KLABAM* .. i'm off, ik wil ook modje worden, en ga dus ook maar even lekker spammen.. als ik het maar erg genoeg doe, dan word ik vanzelf aangenomen omdat ze anders teveel werk aan me hebben..
Kunnen wij dan de afspraak maken dat ik nr1 op de wachtrij word? Ik weet bijna zeker dat er een mod vrijwillig weg wil gaan als hij weet dat ik daar ontzettend mee geholpen word.quote:Kortom, als er eentje weggaat, dan kan je solliciteren. Er wordt écht geen modje weggestuurd omdat jij perse modje wil worden.
Mag ik ook een forumquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:21 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Okee, je bent aangenomen!!
Wanneer kun je beginnen? Over een half uurtje word je blauw en krijg je je rechten, lees je wel even in voordat je slotjes gaat gooien? Ik open het welkomsttopic in het crewforum wel!
Van welk forum wil je trouwens mod worden? Kies maar.
Owja en admin rechten heb ik ook altijd al gewildquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Mag ik ook een forum
Kijk! dit soort users zo af en toe houden het forum leuk..quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:21 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Kunnen wij dan de afspraak maken dat ik nr1 op de wachtrij wordt? Ik weet bijna zeker dat er een mod vrijwillig weg wil gaan als hij weet dat ik daar ontzettend mee geholpen word.
Nee dat kan niet.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:21 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Kunnen wij dan de afspraak maken dat ik nr1 op de wachtrij word? Ik weet bijna zeker dat er een mod vrijwillig weg wil gaan als hij weet dat ik daar ontzettend mee geholpen word.
Aha. En even voor de duidelijkheid, maken anderen ook een kans, of is het zo dat echt een andere mod moet solliciteren om mij van mijn positie te houden?quote:Als er een plekje vrij komt, moet je gewoon solliciteren. Uit alle sollicitaties wordt dan de meest geschikte kandidaat gekozen.
Even goed opletten nu.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:25 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Aha. En even voor de duidelijkheid, maken anderen ook een kans, of is het zo dat echt een andere mod moet solliciteren om mij van mijn positie te houden?
Oh, sorry, WFL kan niet, die heb ik al aan Akkersloot beloofd.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:26 schreef Bensel het volgende:
Cool, ik word mod.. (houdt zch stil en wacht op de eerste lading slotjes die straks afgeleverd worden.) oh ja, WFL wil do.. lekker rustig..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:33 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik zal eerst Breuls eens mailen of het echt niet anders kan. Ik zit er namelijk echt mee (slecht slapen enzo).
Mijn naam zal er niet tussen staan.quote:Okay, ik ga Breuls nu ook mailen en vragen om een kloonscan.
Met mijn werk heb ik te maken met groepen tot 10 mensen.quote:Ik twijfel enigzins nog mbt het kunnen functioneren in teamverband
Kijk, met dit drammerige gedrag maak je dus nooit een kans.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:33 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik zal eerst Breuls eens mailen of het echt niet anders kan. Ik zit er namelijk echt mee (slecht slapen enzo).
Oh, dan is het maar goed dat fok maar 9 gebruikers heeft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:39 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Met mijn werk heb ik te maken met groepen tot 10 mensen.
Wat zou jij doen als je er slecht van sliep?quote:Kijk, met dit drammerige gedrag maak je dus nooit een kans
Ik zou iets anders zoeken om me druk over te maken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:41 schreef 1337Wolf het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je er slecht van sliep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |