quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Godskolere.. vergeet ik zelf de tag..
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:05 schreef ElisaB het volgende:
En je weet het altijd zo goed![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:06 schreef -Xerxes- het volgende:
Nee jij weet het goed muts. Er staat duidelijk GEZOCHT in de titel, en wat zet jij er voor tag bij???
[TK]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:12 schreef -Xerxes- het volgende:
A_N? Ik denk dat ze dat deed puur om je te kloten, aangezien ze het niet veranderd in [GEZ]
Of zou ze echt zo een dikke plank voor haar harses hebben?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:15 schreef American_Nightmare het volgende:
LOL ik denk dat ze niet meer terug durft te komen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:47 schreef Brennie het volgende:
Zag het toevallig.. tag veranderd.
Meestal heb je zelf een dikke vinger in die pap, maar deze keer is het écht helemaal mijn schuld!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Waarom ontaarden mijn topics altijd in een chaos.. :')
Ja ze mag blijven.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 03:04 schreef -Xerxes- het volgende:
Toch stoer dat je zelf schuld bekend, absoluut!
Vergeten & Afgedaan.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 02:12 schreef ElisaB het volgende:![]()
![]()
Goeie grap hè!
Was ie leuk of was ie leuk
Owkee, ik beken: heb zitten suffen toen ik de tag zette en ben daarna een filmpje gaan kijken
[..]
Meestal heb je zelf een dikke vinger in die pap, maar deze keer is het écht helemaal mijn schuld!
Sorry A_N
Opgeschoond, game on!
Groot als in 'geen satellieten'. Wat heb je precies staan, welke types?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 03:09 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is groot en hoeveel wil je er voor geven?
Ik heb er nog een paar staan... heerlijk geluid...
euhmz...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Groot als in 'geen satellieten'. Wat heb je precies staan, welke types?
thumbnailen ook goed?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:57 schreef ElisaB het volgende:
Kun je die bovenste foto ff een meter kleiner maken?
Er is GEEN excuus meer: plaatjes-resizer!
Deze lijken exact op die van miij, alleen dan is bij mij 1 speaker, 2 speakers van jou op elkaar.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:32 schreef HostiMeister het volgende:
[[url=http://home.tiscali.nl/guusmartens/images/thumb_speaker1.jpg]afbeelding][/url]
Van voren zonder beschermhoes
[[url=http://home.tiscali.nl/guusmartens/images/thumb_speaker2.jpg]afbeelding][/url]
Zijkant met beschermhoes
die van mij staat ook 202 op de achterkant, en die van jouw stond toch 203?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:00 schreef pimpin het volgende:
[..]
Deze lijken exact op die van miij, alleen dan is bij mij 1 speaker, 2 speakers van jou op elkaar.
Ik heb geen idee, heb er 4 allemaal gekregenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
die van mij staat ook 202 op de achterkant, en die van jouw stond toch 203?
dan zullen die van jou wel de 'duurdere' uitvoering in dezelfde serie zijn....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |