Ik ben minderjarig, dus misschien mag het dan wel.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:11 schreef Arjan het volgende:
LOL, maar het mag niet
Dus eigenlijk ben je een enorme egoistische kwal? Je wilt een ander financieel aan de grond nagelen alleen maar voor je eigen gewin? Omdat jij zo stom bent geweest om een enorme schuld op te bouwen? Je moet je flink schamen. Ik mag hopen dat je zo ontzettend genaaid wordt, mocht je dit in de openbaarheid brengen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:25 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik weet niet of jullie ervaring hebben met een belschuld, maar dat is echt geen pretje. Zeker als het om wat hogere bedragen gaat, bellen ze jou opeens ipv dat je uren in de wachtrij moet staan om te wachten voor de klantenservice.
En met werken deze belschuld wegwerken? Dream on...
Ik ben nu 18 en heb er bewust voor gekozen gewoon GEEN telefoon te nemen..quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:25 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik weet niet of jullie ervaring hebben met een belschuld, maar dat is echt geen pretje. Zeker als het om wat hogere bedragen gaat, bellen ze jou opeens ipv dat je uren in de wachtrij moet staan om te wachten voor de klantenservice.
scheelt mij weer typen.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:28 schreef ToBe het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een enorme egoistische kwal? Je wilt een ander financieel aan de grond nagelen alleen maar voor je eigen gewin? Omdat jij zo stom bent geweest om een enorme schuld op te bouwen? Je moet je flink schamen. Ik mag hopen dat je zo ontzettend genaaid wordt, mocht je dit in de openbaarheid brengen.
Je hebt echt een enorme plaat voor je kop, malloot. In de huidige economische situatie vind je niet zomaar ander werk. Niemand kan klagen... je spoort echt niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:30 schreef 1337Wolf het volgende:
Wie kent Nina Brink nou nog? Die was ooit ook flink in de schijnwerpers gezet. Tegen de tijd dat ik volwassen ben is iedereen mij ook vergeten.
Het gaat trouwens om een bedrijf, en dat is een rechtspersoon. Bedrijf gaat failliet, mensen vinden een andere baan, en niemand kan klagen.
Dus door je eigen schuld , idioot dat je bent, heb je een belschuld. En die probeer je op deze manier waar zeker een smerig luchtje aan zit ongedaan te maken.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:25 schreef 1337Wolf het volgende:
Tof man, iedereen moet een nieuwe baan zoeken. De eigenaar is het geld kwijt wat hij erin heeft gestopt, en jij hebt je rekening betaald, nou geweldig.quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:30 schreef 1337Wolf het volgende:
Wie kent Nina Brink nou nog? Die was ooit ook flink in de schijnwerpers gezet. Tegen de tijd dat ik volwassen ben is iedereen mij ook vergeten.
Het gaat trouwens om een bedrijf, en dat is een rechtspersoon. Bedrijf gaat failliet, mensen vinden een andere baan, en niemand kan klagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |