abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19253540
Om te beginnen: Ik heb een NDA ondertekend. Dit is een briefje waarin staat dat ik niks door mag vertellen over wat ik gezien heb.

Maar ik vraag me af hoe geldig een NDA voor mij is. Volgens mij mag ik wettelijk doorvertellen wat ik wil, omdat ik toch minderjarig ben. Eigen schuld van degene die mij de NDA liet tekenen.

Hetgene waarover ik een NDA heb ondertekend is heel geheim. Degene die mij het project liet zien is een kennis van mijn vader. Ik denk dat hij niet blij is als ik dit doorvertel. Het is geen bedreiging voor de wereldvrede, of iets in die aard, maar ik denk dat de kans groot is dat het bedrijf waar die kennis werkt failliet gaat, omdat hier veel R&D kosten inzitten, en iemand anders het makkelijk na kan maken.

waarom ik dit wil weten? Ik ben van plan naar een krant te stappen, want ik weet zeker dat ze mij hier geld voor willen betalen, en ik heb nog een exhorbitant schuld door mijn GSM abonnement
1337ness straal je uit....
pi_19253580
Gewoon doen! Zolang het maar niet duidelijk wordt dat jij het hebt geleaked

[ Bericht 43% gewijzigd door ToBe op 19-05-2004 21:20:14 ]
pi_19253640
Zo denk ik dus ook. Dit forum is aardig anoniem, dus ik heb het alvast in V&A gepost.
pi_19253657
LOL, maar het mag niet
pi_19253681
Maar aan de andere kant heb ik het dan wel op mijn geweten dat ik een bedrijf naar de ******* heb geholpen.
Ik kan dus kiezen tussen 2 dingen:
- slecht slapen door mijn belschuld
- slecht slapen doordat ik een bedrijf failliet heb laten gaan
pi_19253695
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:11 schreef Arjan het volgende:
LOL, maar het mag niet
Ik ben minderjarig, dus misschien mag het dan wel.
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:15:30 #7
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_19253766
Nou vooruit, een schopje WGR dan als het idd om de rechtsgeldigheid van een NDA gaat.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_19253825
Je kan em ook afpersen natuurlijk
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_19253843
moeilijke zaak 1337Wolf.... Als je flink geld kan vangen (wat vaak zo is net NDA's) gewoon doen en zorgen dat ze niet achter je naam komen
pi_19253848
Maar dan weet hij dat ik het ben
pi_19253887
nee bij de krant gewoon zorgen dat ze hun mond houden
pi_19253888
En je weet hoe het met afpersers afloopt.....
pi_19253977
Ga werken voor je geld ipv mensen erbij naaien je vergeeft het jezelf nooit en kan zelfs in levensgevaar komen.
pi_19254016
Ik zou het niet doen...als je een geweten hebt...
pi_19254095
Ik weet niet of jullie ervaring hebben met een belschuld, maar dat is echt geen pretje. Zeker als het om wat hogere bedragen gaat, bellen ze jou opeens ipv dat je uren in de wachtrij moet staan om te wachten voor de klantenservice.
En met werken deze belschuld wegwerken? Dream on...
pi_19254153
Waarom zou een NDA niet geldig zijn als je minderjarig bent?
Je weet blijkbaar heel goed wat het betekent, dus op een misverstand kun je het niet gooien. En als uitkomt dat jij erachter zit dan heb je een probleem dat veel groter is dan die belschuld.
pi_19254163
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:25 schreef 1337Wolf het volgende:
Ik weet niet of jullie ervaring hebben met een belschuld, maar dat is echt geen pretje. Zeker als het om wat hogere bedragen gaat, bellen ze jou opeens ipv dat je uren in de wachtrij moet staan om te wachten voor de klantenservice.
Dus eigenlijk ben je een enorme egoistische kwal? Je wilt een ander financieel aan de grond nagelen alleen maar voor je eigen gewin? Omdat jij zo stom bent geweest om een enorme schuld op te bouwen? Je moet je flink schamen. Ik mag hopen dat je zo ontzettend genaaid wordt, mocht je dit in de openbaarheid brengen.
pi_19254183
quote:
Ik ben nu 18 en heb er bewust voor gekozen gewoon GEEN telefoon te nemen..
Als ik mensen wil spreken doe ik het wel met de huistelefoon, internet of ga ik naar ze toe..
Ik WIL niet een bereikbaar zijn.. verschikkelijk zeg..
Zelf sta ik ook wel in het rood en ik moet de hele zomervakantie werken om het terug te verdienen. En dat heb ik er best voor over.
pi_19254242
Wie kent Nina Brink nou nog? Die was ooit ook flink in de schijnwerpers gezet. Tegen de tijd dat ik volwassen ben is iedereen mij ook vergeten.
Het gaat trouwens om een bedrijf, en dat is een rechtspersoon. Bedrijf gaat failliet, mensen vinden een andere baan, en niemand kan klagen.
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:30:59 #20
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_19254257
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:28 schreef ToBe het volgende:

[..]

Dus eigenlijk ben je een enorme egoistische kwal? Je wilt een ander financieel aan de grond nagelen alleen maar voor je eigen gewin? Omdat jij zo stom bent geweest om een enorme schuld op te bouwen? Je moet je flink schamen. Ik mag hopen dat je zo ontzettend genaaid wordt, mocht je dit in de openbaarheid brengen.
scheelt mij weer typen.
Oh ja, leaken is voor de grootste sukkels op deze aardbol.
pi_19254267
De wet geldt ook voor minderjarigen hoor. Contracten ook.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_19254288
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:30 schreef 1337Wolf het volgende:
Wie kent Nina Brink nou nog? Die was ooit ook flink in de schijnwerpers gezet. Tegen de tijd dat ik volwassen ben is iedereen mij ook vergeten.
Het gaat trouwens om een bedrijf, en dat is een rechtspersoon. Bedrijf gaat failliet, mensen vinden een andere baan, en niemand kan klagen.
Je hebt echt een enorme plaat voor je kop, malloot. In de huidige economische situatie vind je niet zomaar ander werk. Niemand kan klagen... je spoort echt niet.
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:32:13 #23
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_19254291
quote:
Dus door je eigen schuld , idioot dat je bent, heb je een belschuld. En die probeer je op deze manier waar zeker een smerig luchtje aan zit ongedaan te maken.

Een schuld kan altijd via de schuldsanering vereffend worden, ook belschulden. Maar wat jij nu wil gan doen is gewoon verwerpelijk. Je weet dat je fout zit, en toch ga je het proberen. Dat is een smerig zaakje, een zeer smerig zaakje
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:32:29 #24
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_19254298
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 21:30 schreef 1337Wolf het volgende:
Tof man, iedereen moet een nieuwe baan zoeken. De eigenaar is het geld kwijt wat hij erin heeft gestopt, en jij hebt je rekening betaald, nou geweldig.
Als jij in 1940-45 leefde had je vast ook wel wat joden aangegeven voor een paar tientjes .
  woensdag 19 mei 2004 @ 21:33:39 #25
64019 crew  foton
__--*--__
pi_19254340
Je bent een rat!
Je maakt misbruik van het vertrouwen van anderen. En behalve dat je een bedrijf kapot zou maken, help je waarschijnlijk ook een aantal mensen van hun baan af!
Ga je schamen en geld verdienen om je rekeningen te betalen. Bloedzuiger!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')