abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21105673
Zoals jullie waarschijnlijk al is opgevallen, wil ik graag positief bijdragen aan fok alszijnde moderator. Hiervoor heb ik na lang observeren gekozen voor DIG, en het is onmogelijk dit ooit uit mijn hoofd te praten.

Om te beginnen zal ik duidelijk maken op basis van welke gronden ik mijn beslissing heb gemaakt. Zoals gezegd heb ik het forum al tijden geobserveerd. Hierbij is het mij opgevallen dat ik het meestal wel eens was met modjes uit verscheidene fora. De manier van moderaten in DIG echter, vind ik onbehoorlijk en getuigen van weinig inzicht. Doordat ik het met andere modjes wel eens ben, kan ik twee conclusies trekken. De huidige manier van moderaten in DIG is onprofessioneel, en ik ben de persoon die dit op één lijn zou kunnen brengen met de andere fora.
Naast dat ik beter zal kunnen moderaten, denk ik ook meer kennis van zaken te hebben. Ik ben 37 jaar oud en ongeveer 15 jaar werkzaam in (raakvlakken van) de ICT. Ik ben breed georiënteerd, en heb de middelen veel situaties na te bouwen. Dat lijkt mij een grote pre ten opzichte van de huidige moderators, die het antwoorden aan derden overlaten wanneer ze er zelf niet uitkomen. Door mijn sterk analytische vermogen trek ik snel heldere en juiste conclusies, en houd ik overzicht in lange threads. Vanuit het bedrijfsleven word ik vaak geprezen vanwege mijn snelle correcte beslissingen en mijn sterke gevoel voor rechtvaardigheid. Stuk voor stuk redenen om mij moderator te maken.
Toch zijn er ook redenen mij links te laten liggen. Te beginnen met de belangrijkste, ben ik geestelijk labiel. In enkele real-life situaties reageer ik uitermate agressief op doodnormale dingen. Ik ben van mening dat dit voor dit forum niet van belang is, omdat dit soort vreemde situaties zich on-line nog niet hebben voorgedaan (en ik ben al on-line sinds de tijd van de BBS'en). Een tweede, tevens laatste, reden om mij geen moderator te maken is dat ik lijd aan een sterke vorm van autisme. Enkele mensen die ik goed ken wil ik voor geen goud kwijtraken, terwijl ik sterke afkeur heb tot het leren kennen van nieuwe mensen. Ik zal daarom nooit hier mijn adres plaatsen uit angst dat iemand mij voor de gezelligheid op komt zoeken. Ook maak ik gebruik van proxies om opsporing door middel van IP-adres te voorkomen. Dit doe ik niet alleen op fok, maar ook op andere sites. Maar anonimiteit kan toch geen reden zijn om een moderator te weigeren?

Al met al zijn er genoeg redenen om mij moderator van DIG te maken. Het huidige beleid daar past niet bij de andere fora, en ik kan daar duidelijk verandering in brengen.
1337ness straal je uit....
pi_21105681
Ik ga het niet lezen.
Maar de opmaak ziet er niet prettig leesbaar uit.
slettebak [@] gmail.com
pi_21105700
JaWi: Maar moet want zijn, en die punt achter lezen moet weg. En voor en in de vorige zin hoort geen komma, dat weet ik zelf ook
pi_21105721
Veel succes. Dat zul je nodig hebben.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_21105723
Ik denk dat de boodschap wel duidelijk is.
De eerste zin is foutloos. De tweede zin houdt niet direct verband met de eerste.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 20:59:24 #6
13903 _van_puffelen
Wil je mijn tieten zien?
pi_21105746
Men ik denk dat hij een hard reset moet hebben
pi_21105747
EY ROT OP NIKS TEGEN DE DIG MODS HE !

Kutuser
pi_21105753
quote:
Veel succes.
Bedankt, serieus.
1337ness straal je uit....
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 20:59:48 #9
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_21105754
Ik stem voor.
pi_21105785
Ok nu serieus.
Er is geen vacature, doei.
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 21:02:16 #11
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_21105793
Dus een moderator in DIG moet alle vragen kunnen beantwoorden? Of is de primaire taak dat je het forum in goede banen leidt? Nogal een kutargument, wat mij betreft, dat je alle situaties kunt nabootsen. Je zou daarmee een waardevolle user zijn, maar een reden om je als moderator aan te stellen, vind ik het zeker niet.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_21105823
Kijk, en dit laten we dus ZELFS niet open in het kader van "losser modden"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')