geldt dat niet voor alle moderators ?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:01 schreef mitt het volgende:
je wordt voorspelbaar justmuts
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:22 schreef VoreG het volgende:
Avond.
Weeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend
dan ben ik dus toch een ideale vrouwquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:01 schreef mitt het volgende:
je wordt voorspelbaar justmuts
wat is die hitte dan die ik nu al een paar dagen voelquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:21 schreef The_BoezelaaR het volgende: laat die zomer maar komen!
Dat is een waanbeeld dat je ingeprent krijgt door de media. Tjiezzzquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
wat is die hitte dan die ik nu al een paar dagen voel![]()
4 nachten werkenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:22 schreef VoreG het volgende:
Avond.
Weeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend
Veel plezier MMquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 18:55 schreef methodmich het volgende:
Het VBL-columnhoekje deel 2
Rondje op kosten van het bruidspaar weer. Bruid zag er, eerlijk is eerlijk, lieflijk uit. Vanavond nog het feest, ben benieuwd.
Naar alles. Wie komen er, komt er onweer enzovoort...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:12 schreef pascalheister het volgende:
waar ben je benieuwd naar mm of het drinken goed smaakt, of de band goed is ?
zit je buiten dan?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:
[..]
Naar alles. Wie komen er, komt er onweer enzovoort...
daar is toch de huwelijksnacht voorquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:34 schreef methodmich het volgende:
Is de bruid al zwanger
Okee dank je. Jij ook!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:43 schreef pascalheister het volgende:
ik ben weg
de foto`s van de vakantie doornemen met vrienden
fijne avond
mm veel plezier
Typische hoofdklasser spits, kan je een hele goede aanhebben...quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:51 schreef methodmich het volgende:
Van Dik Hout blijft erg buiten schot altijd.
Zeg Sandman, Human is wel een goeie spits hoor. Tegen Dordt was ie ook goed.
100% Isis.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:54 schreef rubbereend het volgende:
zo en dat was tuintje die even binnen kwam razen
k zal even een lekker muziekje aanzetten, zijn er nog verzoekjes?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
100% Isis.
Cool!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]misschien dat k morgen ff bij dr ga kijken op DV
nou dat wordt t niet echt morgen, eerder erg hot......quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Cool!
Hier heb je een biertje om alvast wat vocht op te bouwen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou dat wordt t niet echt morgen, eerder erg hot......
dank u, neem er zelf ook één. Zal er morgen ook nog genoeg nemenquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hier heb je een biertje om alvast wat vocht op te bouwen.
* geeft biertje aan Rubbereend
Ik heb er al een paar op de golfclub achterover geslagen maar er kan er altijd nog wel eentje bij.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 21:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Biertje om af te koelen Golfer?
Kruising tussen civ en warcraft/starcraft.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:08 schreef pfaf het volgende:
Klinkt als een civ-kloon.
Je kan Alexander de Grote spelen, je kan de nieuwe wereld veroveren. (Waar ik mee bezig ben.), Je kan Napoleon spelen en de koude Oorlog in het voordeel van de Sovjetunie tikken.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik las ook dat er een betere storymode in zat, dat miste ik een beetje bij het origineel.
Klinkt goed! Ik denk dat ik morgen even naar de stad fiets en er eentje ga kopen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Je kan Alexander de Grote spelen, je kan de nieuwe wereld veroveren. (Waar ik mee bezig ben.), Je kan Napoleon spelen en de koude Oorlog in het voordeel van de Sovjetunie tikken.(Of in het voordeel van de Amerikanen.
)
* pfaf speelt al jaaaaaaaren fanatiek civ.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kruising tussen civ en warcraft/starcraft.
Ik wou dat het hier ook eens zou regenen. Sjesus wat benauwd hier.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:12 schreef just me het volgende:
het regent... het regent.. grote druppels nat
Heb het wel eens gezien, zag er leuk uit.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:12 schreef pfaf het volgende:
[..]
* Legolas_Greenleaf speelt al jaaaaaaaren fanatiek civ.
Mijn groet uit een mailtje naar iemand in Italië.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 22:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wou dat het hier ook eens zou regenen. Sjesus wat benauwd hier.
Welk programma ? Wel cool zeg.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:05 schreef golfer het volgende:
Worden we net gebeld door de zus van Bluezz met de mededeling dat haar huis uitgebreid te zien was bij SBS6, blijkt dat ze nu woont in het geboortehuis van Marco van Basten.
Iets van shownieuws ofzo. Ze schijnen vandaag overdag hier gefilmd te hebben toen Bluezz aan het werk was. Haar voordeur was gefilmd, haar ramen, haar balkon. Gelukkig was ze niet thuis, anders hadden die persmuskieten vast ook nog even gevraagd of ze binnen mochten filmen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:06 schreef tong80 het volgende:
Welk programma ? Wel cool zeg.
Krijgt ze allemaal Japannertjes voor haar raam die foto's maken.
Jij hebt ze zeker die tip gegeven, he?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:52 schreef SCH het volgende:
* persmuskiet meldt zich
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt ze zeker die tip gegeven, he?
Nou nog zien uit te vinden waar Marco zwemt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 23:58 schreef SCH het volgende:Ik weet waar het huis van Marco woont
Ik weet ook waar Marco squasht en douchetquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou nog zien uit te vinden waar Marco zwemt.
geslaagd?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:30 schreef mr_anonimous het volgende:
Biertje voor DG, Magic Frankie en mij om een geslaagde transfer te beklinken.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:32 schreef Magicfrankie het volgende:
is u niet tevreden?
Ik drink niet....quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Met hoeveel bier ben je tevreden DG?
Ik ook niet of ze moeten me dwingen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik drink niet....
We kunnen als nog een glaasje drinken natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:39 schreef Magicfrankie het volgende:
vlak voor het zetten van de handtekeningen is de ruil alsnog afgeblazen, de doppen kunnen weer op de flessen....
Lijkt me basis, dus lekker. Biertje voor mijquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 01:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
We kunnen als nog een glaasje drinken natuurlijk.
Amstel, het Kanon, HJ en jonge borrels jaquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 03:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
dus ...... Grolsch en Hertog Jan zijn goed
idd je bent bezopenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 03:50 schreef Vom het volgende:
[..]
Amstel, het Kanon, HJ en jonge borrels ja
Ik ben bezopen en ik heb morgen nog een feestje met 100 liter bier + wiskey
have funquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 10:11 schreef rubbereend het volgende:morgen hools, k kom ff zwaaien voordat k naar Dance Valley vertrek, fijne dag allemaal
ksal het nooit meer doen maar ik word agressief van menschen die zo vroeg al zo actief zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 11:26 schreef pfaf het volgende:
Mogguh.
Vannacht heeeeeeeerlijk gezwommen, komen we uit het zwembad, zijn alle fietsen in de bosjes gegooid en één helemaal kapot getrapt.
Valt mee dat de kleren er nog lagen.![]()
is niet erg voor de organisatie,ik ben DV van een paar jaar terug nog niet vergeten wat dat betrefd,in de stromende regen teruglopen naar de auto...quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:32 schreef manny het volgende:
. Dat zal voor de Dance-valley bezoekers wel balen zijn..
Was jij daar bij.... tering, dat was echt in het nieuws, ineens onwijs regen, taxi chauffeurs die in 1 keer 100 euro voor een ritje vroegen en complete bussen die bestormd werden, zelfs mensen met onderkoelingquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
is niet erg voor de organisatie,ik ben DV van een paar jaar terug nog niet vergeten wat dat betrefd,in de stromende regen teruglopen naar de auto...
Ik vond die xl-xtra strong roze condooms die her en der tussen de fietsen lagen al zo verdacht.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:08 schreef SCH het volgende:
[..]
ksal het nooit meer doen maar ik word agressief van menschen die zo vroeg al zo actief zijn
Te kleinquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
dat was ik niet![]()
In posititeve of negtieve zin?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
[..]
dat was ik niet![]()
Aan de andere kant ook niet:quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 12:32 schreef manny het volgende:
Het is hier ( Den Haag ) trouwens enorm k-weer, het regent en alles erbij. Dat zal voor de Dance-valley bezoekers wel balen zijn..
11:00 - 23:00quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:03 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook niet:
Geen gratis water tijdens Dance Valley
Hoe lang duurt dat feest? 21:00 - 07:00?
Ah.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:05 schreef Vom het volgende:
[..]
11:00 - 23:00
Is nu bezig
ze hebben toch 2 liter water p.p gerekend?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ah.
Stomme organisatie. 2 flesjes water p.p voor 12 uur. (Hebben ze gerekend.)
Er wordt je aangeraden om op een dag van 16 uur. (8 uur slapen.) Tussen de 1.5 en 2 liter water te drinken.
Nee, 2 flesjes.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:19 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze hebben toch 2 liter water p.p gerekend?
Het is ook wel lekker, maar om 3 uur moet het droog zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:36 schreef popolon het volgende:
Eindelijk regen, heerlijk
Werd ook wel tijd
Omgeving Utrecht, maar het is al weer droogquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:39 schreef PogueMahone het volgende:
potverdikkemme, het is hier nog steeds knetterwarm en al tijden droog
waar zit die regen van jullie?
die leg bij mijn op straatquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:39 schreef PogueMahone het volgende:
ja hier ook, heb incl. me vakantie al tijden geen regen meer gezienquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:39 schreef PogueMahone het volgende:
Succes. Ik ga de Nederlanders maar eens de Nieuwe Wereld laten veroveren.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 13:58 schreef manny het volgende:
ajuus, ik ga een multiplayer middagje houden. Lekker de nerd uithangen achter de PC
Puik plan!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:41 schreef Vom het volgende:
En ik ga maar eens bier drinken
Ook in Limburg staat de techniek voor niks.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:34 schreef methodmich het volgende:
Heeft Zjroen ook al MSN? Het wordt populair in Hools.
Zo zuidelijk toch nog?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:38 schreef methodmich het volgende:
Joh, serieus?
Ik dacht echt dat het bij Zaltbommel ophield...
quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Niet mijn vriendin, die trok ik gauw mee richting de andere kant...
We hebben de bruidegom wel een beetje plagend gezegd dat ie gisteravond eindelijk mocht en dat zijn bed niet op scherp stond. Daar was ie bang voor.
Vluchtgedrag noemen ze dat MM!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Niet mijn vriendin, die trok ik gauw mee richting de andere kant...
OK .. maar dan ben je na volgend jaar de lul!quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:59 schreef methodmich het volgende:
Ga jij eerst maar.
Wat ik wel ga doen is eten.
Tot merrege!![]()
Ik ben er. Pilsje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 20:00 schreef pascalheister het volgende:
rustig hier zeg, ligt iedereen in het water ofzo
En geen last gehad van de 8 uur downtijd van Fok!quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:05 schreef superjoden het volgende:
zo weer thuis van een dagje in het grote dorp beesd
das mooi..alleen last van de file gehad bij geldermalsenquote:Op zondag 8 augustus 2004 04:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
En geen last gehad van de 8 uur downtijd van Fok!
Da's hier om de hoek.quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:08 schreef superjoden het volgende:
[..]
das mooi..alleen last van de file gehad bij geldermalsen
je moet al je buren uit zaltbommel de weg niet opsturen als ik daar rijdtquote:Op zondag 8 augustus 2004 04:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da's hier om de hoek.
Al mijn buren ? De één is Chinees de ander Marokaan.quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:10 schreef superjoden het volgende:
[..]
je moet al je buren uit zaltbommel de weg niet opsturen als ik daar rijdt
laat die lekker naar den bosch gaan
quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al mijn buren ? De één is Chinees de ander Marokaan.
Snel quoten Tong.quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:31 schreef Vom het volgende:
Hoooi hollldd
Ik brn mr yovh k rrn osty brxopr
Rn motgeeree keihard werkebn heehtee
Jij kan noogg tyoenm tong, ik niet meerquote:Op zondag 8 augustus 2004 04:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snel quoten Tong.
Kan ie zich morgen schamen.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:37 schreef tong80 het volgende:
Wat een schatje ben je ook.
Slaap zacht..quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:40 schreef Vom het volgende:
ik ga maar een sklpaen
trsusten hioioolswwwwww
Dat werd het pas toen ik Brideyes in slaap moest praten.quote:Op zondag 8 augustus 2004 05:18 schreef Bluezz het volgende:
Eng he
Hoeveel biertjes heb je op? 15? 20?quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:35 schreef Vom het volgende:
[..]
Jij kan noogg tyoenm tong, ik niet meer
weet niet meerwwtt wat reichtzzz of linkggggggz is :S
Miss Delft?quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:06 schreef just me het volgende:
Eeeeej helemaal vergeten te vertellen dat ik gisteren de stad Delft Bokaal heb binnengesleept
wat was die irritant zeg, die Heleen van Royen. Die komt daat echt op haar bezem aanvliegen en gaat dan 2 uur lang zeer irritant lopen zijn met haar laffe "ik begrijp het ook allemaal niet" houding. Nee ik ben geen fan van Heleen. Sterker nog, ik mag haar niet zo.quote:Op zondag 8 augustus 2004 03:26 schreef tong80 het volgende:
en zit nu nog midden in Helen van Royen als zomergast.
Je komt nog eens ergens aan toe.
oei, die vond ik wel heel zwaar.quote:Op zondag 8 augustus 2004 10:45 schreef pascalheister het volgende:
mogge hoolies
gisteravond goede film gezien Amores Perros
Valt best mee jochhiequote:Op zondag 8 augustus 2004 11:55 schreef Vom het volgende:
Mgguh
Ben nog steedds bezpoen![]()
Nou het is indereddaaad mindder erg als gistere, maar alles draait nog steedsquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Valt best mee jochhie
Ik weet hoe het is, verleidelijk z'on tap en het wordt steeds verleidelijkerquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Nou het is indereddaaad mindder erg als gistere, maar alles draait nog steeds
Hele avand naast een tap staan is niet goed voor je![]()
Naja rond half 4 gistere middag stond ik naast de tap, dus gezope als eebn gekquote:Op zondag 8 augustus 2004 11:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik weet hoe het is, verleidelijk z'on tap en het wordt steeds verleidelijker. Verder nog rare dingen gedaan?
.
Slecht hequote:Op zondag 8 augustus 2004 12:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:06 schreef Vom het volgende:
[..]
Slecht he![]()
Maja dat is de enige zaal met krukken, staan ging niet echt meer...quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Staat wel leuk al die Ajax logo's onder elkaar
daar ga je al gauw lam van typen jaquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar ga je al gauw lam van typen ja
he zuiperdquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:14 schreef Vom het volgende:
[..]
![]()
![]()
en vanavond moet er ook weer een prijs(je) opgehaald wordenquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
DommelSCHquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
he zuiperd![]()
wat zat er trouwens in de tap? slootwater uit de amstel
Kloptquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:15 schreef manny het volgende:
[..]
en vanavond moet er ook weer een prijs(je) opgehaald worden
dat is nog is te doenquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:17 schreef Vom het volgende:
[..]
DommelSCH
Naja uit de tap is alles wel te doenquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is nog is te doen
prijsje oja hup Utrecht
What was I thinking?quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:37 schreef Vom het volgende:
vnhuiiern oo eebn ruh :'p
quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
prijsje oja hup Utrecht
ja als ik dan tussen die 2 moet kiezen dan maar utrecht hequote:Op zondag 8 augustus 2004 12:22 schreef manny het volgende:
[..]
![]()
LOM-school uurtje?quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:07 schreef VoreG het volgende:
idd of gewoon de bierfles in de handquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:25 schreef manny het volgende:
Ik ben overigens ook groot voorstander van Tapbier, dan maakt het merk me niet zoveel uit
glazen glazen is trouwens ook een must. Tegenwoordig toch ook te vaak plactic bekers bij allerlei evenementen / terrasjes / strandtenten
zekers, das het beste natuurlijk; na een verse tap, want dat is gewoon uber lekkerquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd of gewoon de bierfles in de hand
Doe is niet zo actiefquote:Op zondag 8 augustus 2004 12:56 schreef Eilanden het volgende:
Goedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemiddag
Katertje????quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:57 schreef Vom het volgende:
[..]
Doe is niet zo actief![]()
ah dat is klotequote:Op zondag 8 augustus 2004 13:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
De afgelopen tijd was hectisch. Eerst onderging m'n ma een op het oog routine-operatie, maar daar kwamen complicaties bij, maar inmiddels is alles naar omstandigheden in orde. De herstelperiode wordt wel langer en de komende maanden kan ze vrij weinig zelf. Daardoor heb ik besloten van studie te verwisselen zodat ik thuis meer kan doen. Zoiets kost wat tijd om alles te verwerken en om de knop om te draaien, vandaar dat ik minder aanwezig ben dan voorheen.
Voor de rest is alles nog steeds in orde en ben ik toe aan een bak koffie
dan maken tony en ik het wel wat PSVerig hierquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:41 schreef SCH het volgende:
fijn dat jer er weer meer bent tony, het werd wel erg ajaxxxxerig hier
Zou je niet iedereen over een kam willen scheren???quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:41 schreef SCH het volgende:
fijn dat jer er weer meer bent tony, het werd wel erg ajaxxxxerig hier
Jij bent toch de meest onzichtbare user hier.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zou je niet iedereen over een kam willen scheren???![]()
bedankt iedereenquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:46 schreef Eilanden het volgende:
Veel sterkte de komende periode Tony! Maar het in ieder geval goed te horen dat ze herstelt!
doe joe best ! sterktequote:Op zondag 8 augustus 2004 13:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Voor de rest is alles nog steeds in orde en ben ik toe aan een bak koffie
Nee, ik ben nog steeds bezopenquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:37 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Katertje????
Tsja ... moeders ....quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
bedankt iedereen
Uiteindelijk komt ze er wel bovenop, maar het duurt nu gewoon wat langer. Dat is een gegeven en daar moeten we nu mee leven en dat is ook verder geen probleem. Het is vooral voor haarzelf vervelend want nu moet ze allerlei klusjes uit handen geven en gebeurt het niet op haar manier
1e is net opquote:Op zondag 8 augustus 2004 13:53 schreef manny het volgende:
ik ben weer begonnen, de eerste twee flesjes zijn op. mmm lekker bier
En dat was de druppelquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
1e is net op. Gaat snel op een warme dag
.
Shit, de regenton is leeg, anders had ik je er even in onder willen dompelen.quote:Op zondag 8 augustus 2004 13:56 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds bezopen![]()
*teiltje pakt*quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:09 schreef Vom het volgende:
[..]
En dat was de druppel![]()
Neequote:Op zondag 8 augustus 2004 14:11 schreef SCH het volgende:
vinden jullie het nog interessant dat ik gisteren naast wim kieft stond om koffie te bestellen?
ik vertel het lekker toch - en howard komproe was zonder zijn blauwe pakje aan bij de thaquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:14 schreef Vom het volgende:
[..]
Nee![]()
De wat?quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:15 schreef SCH het volgende:
[..]
ik vertel het lekker toch - en howard komproe was zonder zijn blauwe pakje aan bij de tha
Koffie verkeerd?quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:11 schreef SCH het volgende:
vinden jullie het nog interessant dat ik gisteren naast wim kieft stond om koffie te bestellen?
ken je de tha niet?quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:17 schreef Vom het volgende:
[..]
De wat?
Dusquote:Op zondag 8 augustus 2004 14:23 schreef SCH het volgende:
[..]
ken je de tha niet?
de thai ---![]()
Hartstikke warm!! ben blij dat ik vandaag niet met het voetballen mee moest !quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:49 schreef methodmich het volgende:
Buiten is het warm he, JM?
crosspost:quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:54 schreef just me het volgende:
Hartstikke warm!! ben blij dat ik vandaag niet met het voetballen mee moest !
met de rondleiding had ik mijn tasje keurig tegen me aan, slot naar binnen, precies zoals Laffer gezegd had. ik heb even in de starlight mijn tasje op de bank gelegd (tussen fokkers) en daarna weer omgedaan. toen we in delft kwamen wilde ik de fietsenstalling betalen en toen merkte ik dat het klein geld eruit was en ook het papier geld. Toen ik eenmaal in bed lag bedacht ik me dat ik even mijn telefoon moest checken en die was toen ook weg en toen meteen mijn nummer laten blokkeren.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
crosspost:
JM je had je tas toch bij je tijdens de rondleiding?
Wanneer is het gebeurt dan?
Waarom op Van Stekelenburg?quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:43 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Stekelenburg.
Nou, dat worden dan weer strafschoppen zeker.quote:Op zondag 8 augustus 2004 16:09 schreef Eilanden het volgende:
Dan gooi ik er maar een rondje overheen namens Terol .. die houdt de 0 vandaag namelijk ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |