abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 augustus 2004 @ 23:27:16 #1
78500 Strijkplank
Houd je vuurwerk in de hand!
pi_21088882
Mijn vorige post werd weggehaald dus zal ik me wat inhouden en meer beargumenteren..

Had het er dus over mijn ergenis over de Gay Pride. Ik ben zelf homo en dat is ook de reden dat ik me er aan erger. Dit omdat er een vertekend beeld wordt geschetst van homo's. We zijn niet allemaal "zo".. waarom dan wel zoveel aandacht naar z'on feest? Ik vind het gewoon niet representatief. Er wrodt simpelweg geen rekening gehouden met de meerderheid.. Voor hetero's is het misschien makkelijk om te zeggen: "laat ze toch hun feestje vieren". Maar kun je je ook indenken dat juist veel homo's zich er aan ergeren, zich niet serieus voelen genomen (kom maar op met die grappen) en zelfs gekwetst voelen. Ok dat laatste gaat wel errug ver, maar toch..

Het is verder ok dat iedereen die dag "vrij" kan zijn, maar waarom gaat het gepaard met al die boten?? Waarom heet dat Gay Pride en niet Pride??

Ik ben in ieder geval niet de enige die zich er aan ergert. Het is al jaren een discussie en ik ken ook genoeg " normale" homo's die zich er dood aan ergeren.

Reacties?
Sommige dingen zijn moeilijk te voorspellen, met name de toekomst..
http://youtube.com/watch?v=DUf32hm8FRM
http://icecast.freeteam.nl:8000/repo
  donderdag 5 augustus 2004 @ 23:44:18 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_21089424
Ik ben zowiezo tegen die samenscholing van allerlei SOA's bij elkaar. Dan zie je nog elke homo zo goed als naakt of in roze kleding, kom op zeg. Dat je homo bent en je er niet aan overgeeft dus geen sex hebt met dezelfde sexe is ok, een homo die af en toe kijkt naar hetzelfde geslacht is tot daaraantoe. Maar dit slaat echt alles. Ik heb volgens mij ook het gevoel dat echte homo's hier niet blij mij zijn.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_21089438
Je hebt toch al een topic in KLB?
pi_21089476
Het is trouwens vooral een hetero-feest, die komen er op af.
Ik vind het allemaal best trouwens en snap je punt niet zo. Ga lekker doen waar je goed in bent en laat deze mensen hun ding doen.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 23:47:59 #5
13462 BansheeBoy
pi_21089524
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 23:46 schreef SCH het volgende:
Ik vind het allemaal best trouwens en snap je punt niet zo. Ga lekker doen waar je goed in bent en laat deze mensen hun ding doen.
Mee eens

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 23:49:21 #6
78500 Strijkplank
pi_21089566
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 23:45 schreef SCH het volgende:
Je hebt toch al een topic in KLB?
oh, dan hebben ze hem verplaatst.. moet ik op 2 plaatsen gaan reageren verwijs ze daar wel ff door
  donderdag 5 augustus 2004 @ 23:50:17 #7
13462 BansheeBoy
pi_21089611
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 23:49 schreef Strijkplank het volgende:

[..]

oh, dan hebben ze hem verplaatst.. moet ik op 2 plaatsen gaan reageren verwijs ze daar wel ff door
Crossposten, bijna even erg als Gay(parades)

donderdag 5 augustus 2004 @ 23:54:49 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_21089743
ben ik net verhuist naar de prinsengracht krijg ik dit weer op mijn dak . Er zijn genoeg gasten die het blijkebaar wel lekker vinden om uit hun dak te gaan op een bootje, laat ze lekker zou ik zeggen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 5 augustus 2004 @ 23:56:07 #9
78500 Strijkplank
pi_21089786
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 23:46 schreef SCH het volgende:
Het is trouwens vooral een hetero-feest, die komen er op af.
Hetero feest.. ze komen voor de GAY pride. Wil deze mensen wel hun ding laten doen, maar noem het dan geen GAY pride, maar laat gay weg!!! Zei ik ook al in mn post trouwens, LEZEN!
  Overall beste user 2022 donderdag 5 augustus 2004 @ 23:56:16 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_21089793
da's overal een bekend gegeven.
quote:
Gay-Pride Parade Sets Mainstream Acceptance Of Gays Back 50 Years

Posted on 05/04/2002 4:48:50 PM PDT by Tomalak

WEST HOLLYWOOD, CA—The mainstream acceptance of gays and lesbians, a hard-won civil-rights victory gained through decades of struggle against prejudice and discrimination, was set back at least 50 years Saturday in the wake of the annual Los Angeles Gay Pride Parade.

"I'd always thought gays were regular people, just like you and me, and that the stereotype of homosexuals as hedonistic, sex-crazed deviants was just a destructive myth," said mother of four Hannah Jarrett, 41, mortified at the sight of 17 tanned and oiled boys cavorting in jock straps to a throbbing techno beat on a float shaped like an enormous phallus. "Boy, oh, boy, was I wrong."

The parade, organized by the Los Angeles Gay And Lesbian And Bisexual And Transvestite And Transgender Alliance (LAGALABATATA), was intended to "promote acceptance, tolerance, and equality for the city's gay community." Just the opposite, however, was accomplished, as the event confirmed the worst fears of thousands of non-gay spectators, cementing in their minds a debauched and distorted image of gay life straight out of the most virulent right-wing hate literature.

Among the parade sights and sounds that did inestimable harm to the gay-rights cause: a group of obese women in leather biker outfits passing out clitoris-shaped lollipops to horrified onlookers; a man in military uniform leading a submissive masochist, clad in diapers and a baby bonnet, around on a dog leash; several Hispanic dancers in rainbow wigs and miniskirts performing "humping" motions on a mannequin dressed as the Pope; and a dozen gyrating drag queens in see-through dresses holding penis-shaped beer bottles that appeared to spurt ejaculation-like foam when shaken and poured onto passersby.

Timothy Orosco, 51, a local Walgreens manager whose store is on the parade route, changed his attitude toward gays as a result of the event.

"They kept chanting things like, 'We're here, we're queer, get used to it!' and 'Hey, hey, we're gay, we're not going to go away!'" Orosco said. "All I can say is, I was used to it, but now, although I'd never felt this way before, I wish they would go away."

Allison Weber, 43, an El Segundo marketing consultant, also had her perceptions and assumptions about gays challenged by the parade.

"My understanding was that gay people are just like everybody else—decent, hard-working people who care about their communities and have loving, committed relationships," Weber said. "But, after this terrifying spectacle, I don't want them teaching my kids or living in my neighborhood."

The parade's influence extended beyond L.A.'s borders, altering the attitudes of straight people across America. Footage of the event was featured on telecasts of The 700 Club as "proof of the sin-steeped world of homosexuality." A photo spread in Monday's USA Today chronicled many of the event's vulgar displays—understood by gays to be tongue-in-cheek "high camp"—which horrified previously tolerant people from coast to coast.

Dr. Henry Thorne, a New York University history professor who has written several books about the gay-rights movement, explained the misunderstanding.

"After centuries of oppression as an 'invisible' segment of society, gays, emboldened by the 1969 Stonewall uprising, took to the streets in the early '70s with an 'in-your-face' attitude. Confronting the worst prejudices of a world that didn't accept them, they fought back against these prejudices with exaggeration and parody, reclaiming their enemies' worst stereotypes about them and turning them into symbols of gay pride," Thorne said. "Thirty years later, gays have won far greater acceptance in the world at large, but they keep doing this stuff anyway."

"Mostly, I think, because it's really fun," Thorne added.

The Los Angeles Gay Pride Parade, Thorne noted, is part of a decades-old gay-rights tradition. But, for mainstream heterosexuals unfamiliar with irony and the reclamation of stereotypes for the purpose of exploding them, the parade resembled an invasion of grotesque outer-space mutants, bent on the destruction of the human race.

"I have a cousin who's a gay, and he seemed like a decent enough guy to me," said Iowa City, IA, resident Russ Linder, in Los Angeles for a weekend sales seminar. "Now, thanks to this parade, I realize what a freak he's been all along. Gays are all sick, immoral perverts."

Parade organizers vowed to make changes in the wake of the negative reaction among heterosexuals.

"I knew it. I said we needed 100 dancers on the 'Show Us Your Ass' float, but everybody insisted that 50 would be enough," said Lady Labia, spokesperson for LAGALABATATA. "Next year, we're really going to give those breeders something to look at."
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 5 augustus 2004 @ 23:57:26 #11
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_21089831
Hier nog maar een keer een bloemlezing van m'n mening dan...

Serieus, ik heb een paar vrienden en kennissen die homo zijn en allemaal ergeren ze zich kapot aan die provinciaaltjes die 1 dag in het jaar in een leren string in Amsterdam staan te dansen om het imago van de homo's voor de rest van het jaar te verpesten. Dit geeft alleen maar een verkeerd beeld van homoseksualiteit. Als je geaccepteerd wil worden (waar dit toch op gericht is) probeer je dan eens op een volwassen manier te manifesteren als homo's. Het uitdagende en uitlokkende effect van dit soort manifestaties is allang voorbij, tijd voor de volgende stap in de homo-scene.

Mensen die toch al wantrouwend tegenover homoseksualiteit staan op deze manier nog verder in dit wantrouwen gedrukt worden. Door dit soort dingen wordt een volkomen onjuist beeld geschetst van homo's en lesbiennes. En natuurlijk zijn er veel mensen die dit beeld kunnen relativeren, maar er zijn ook veel mensen die dit niet kunnen.
Daardoor wordt het moeilijker voor jonge mensen, die hier toch al tegenaan hikken, uit de kast te komen of openlijk uit te komen voor hun seksualiteit.

De mensen die meedoen staan wel sterk genoeg in hun schoenen om om te gaan met problemen en vooroordelen die homo's tegenkomen. Het probleem is alleen dat ze voor een groep spreken, terwijl een groot deel van die groep zich helemaal niet herkend in het beeld dat zij schetsen.

Ik persoonlijk ken geen enkele homo die blij is met de Gay Parade
pi_21089832
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 23:56 schreef Strijkplank het volgende:

[..]

Hetero feest.. ze komen voor de GAY pride. Wil deze mensen wel hun ding laten doen, maar noem het dan geen GAY pride, maar laat gay weg!!! Zei ik ook al in mn post trouwens, LEZEN!
blijkbaar vinden homo's het leuk

weet je wat strijkie: we gaan volgend jaar meedoen met een huiskamerbootje....deal?
laten we ze zien hoe we echt zijn
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 00:09:35 #13
78500 Strijkplank
pi_21090191
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 23:57 schreef SCH het volgende:

[..]

blijkbaar vinden homo's het leuk

weet je wat strijkie: we gaan volgend jaar meedoen met een huiskamerbootje....deal?
laten we ze zien hoe we echt zijn
Op zich wel goed idee, alleen moet je toch opvallende boot hebben, want zullen wel meer doorsnee mensen in bootjes zitten die dag...
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:13:44 #14
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_21093111
Ik snap dat hele gezeur echt niet hoor. Heb ik ook al in het andere topic gezegd.

Als mensen zo uitbundig homo willen zijn met tierlanteintjes laat ze dan lekker.

Homo' s die niet zo zijn doen het niet, homo' s die het wel willen doen het wel.
Laat iedereen toch eens in zn waarde.
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:43:56 #15
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_21093609
Hoezo geen werkelijkheid? Zijn die dansende heren dan hologrammen ofzo?

Laat ze lekker. Zij beleven hun homo-zijn op die manier (misschien zelfs wel het hele jaar door, misschien ook niet, boeien) en anderen doen het weer anders.
  † In Memoriam † vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:54:53 #16
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_21093800
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 23:27 schreef Strijkplank het volgende:

Had het er dus over mijn ergenis over de Gay Pride. Ik ben zelf homo en dat is ook de reden dat ik me er aan erger.
Ik ben in ieder geval niet de enige die zich er aan ergert. Het is al jaren een discussie en ik ken ook genoeg " normale" homo's die zich er dood aan ergeren.

Reacties?
Klaagbaak is een prima plaats om je ergernissen te uiten en te delen met je oververhitte medemens.

nws-kb
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 11:38:40 #17
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_21094625
ja, nu staan er dus 2
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 12:46:01 #18
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21117443
Dit heeft ook niks met homoseksualiteit te maken.

Dit zijn gewoon freaks die aandacht tekort komen, zowel hetero's als homo's.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21117521
Ik ga lekker even kijken zo, ben dol op freaks
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 12:53:28 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21117584
Ik sla het over, puberende volwassenen in hun blote piemeloris kijken boeit me niet echt.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_21117631
ben het helemaal eens met TS maar dat had ik ook al in andere topic over de gay pride gezegd, mensen die zich zo profileren roepen vooroordelen op en helaas zijn de mensen (het grootste gedeelte) wat gewoon lekker hun eigen leven wil leiden en niemand in de weg staat, daar ook de dupe van...

ik ben zelf bi en ik moet niets hebben van dat overdreven gedoe...

hoezo stempel op jezelf plakken... daar zijn ze wel mee bezig op die manier..

jammer
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 12:57:52 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_21117666
Soit, het is geen representatief beeld van de homosexuele nederlander. Maar ken er zat die er heen gaan, ik zelf zou er nog niet dood over het hek willen hangen, maar dat geld voor amsterdam sowieso.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_21117681
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 10:13 schreef Silmarwen het volgende:
Ik snap dat hele gezeur echt niet hoor. Heb ik ook al in het andere topic gezegd.

Als mensen zo uitbundig homo willen zijn met tierlanteintjes laat ze dan lekker.

Homo' s die niet zo zijn doen het niet, homo' s die het wel willen doen het wel.
Laat iedereen toch eens in zn waarde.
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 13:03:58 #24
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_21117788
Hadden ze hat niet samen kunnen doen met Dance Valley?

Zelfde soort volk.
pi_21127954
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 12:53 schreef popolon het volgende:
Ik sla het over, puberende volwassenen in hun blote piemeloris kijken boeit me niet echt.
waren er maar blote piemeloris het is eigenlijk van een enorme truttigheid en voorspelbaarheid, ik had het na een uurtje wel weer gezien en ben in het park gaan liggen.

leer, matrozen en travestieten - ieder jaar weer
pi_21128024
Het feit dat ik hetero ben hoeft er nog niet toe te leiden dat ik ook over straat ga elk jaar met alle andere heteros...
Wees eens stil...
pi_21128047
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 10:55 schreef Mosselman het volgende:
Het feit dat ik hetero ben hoeft er nog niet toe te leiden dat ik ook over straat ga elk jaar met alle andere heteros...
jij gaat sowieso niet naar buiten?
pi_21128685
Ik heb gisteren op een boot staan dansen. Echt prachtig te zien hoe 350 duizend mensen met je meefeesten en meedansen. Prachtig.
quote:
Ik ben zelf homo en dat is ook de reden dat ik me er aan erger. Dit omdat er een vertekend beeld wordt geschetst van homo's
Het is maar 3,5 uur hoor. Je hebt nog de andere 364 dagen en zoveel uren om 'representatief' te doen.Ach ja en wat is representatief? Ik zie het gedrag van Nederlanders op Koninginnendag met al dat oranje ook niet echt representatief! Maar dat betekend niet dat Nederlanders altijd met oranje geverfd haar en vlaggetjes op hun wangen rondlopen. Of doe jij dat wel?
pi_21128947
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:57 schreef xman het volgende:
Ik heb gisteren op een boot staan dansen.
Ah...was jij dat
pi_21129575
Gisteren was het weer op het NOS-journaal. Volgensmij kunnen ze het beter de Randdebielen-pride noemen
  zondag 8 augustus 2004 @ 13:12:01 #31
78500 Strijkplank
pi_21130194
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 11:57 schreef xman het volgende:
Ik heb gisteren op een boot staan dansen. Echt prachtig te zien hoe 350 duizend mensen met je meefeesten en meedansen. Prachtig.
[..]

Het is maar 3,5 uur hoor. Je hebt nog de andere 364 dagen en zoveel uren om 'representatief' te doen.Ach ja en wat is representatief? Ik zie het gedrag van Nederlanders op Koninginnendag met al dat oranje ook niet echt representatief! Maar dat betekend niet dat Nederlanders altijd met oranje geverfd haar en vlaggetjes op hun wangen rondlopen. Of doe jij dat wel?
Ik loop die andere dagen zoals ik altijd loop, maar heb dan geen tig camara's op me gericht en ik noem mezelf geen Gay Pride, omdat ook ik niet het beeld wil bepalen.

en bij koninginnendag wordt er geen bepaalde groep uitgelicht.
pi_21130501
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:12 schreef Strijkplank het volgende:

[..]

Ik loop die andere dagen zoals ik altijd loop, maar heb dan geen tig camara's op me gericht en ik noem mezelf geen Gay Pride, omdat ook ik niet het beeld wil bepalen.

en bij koninginnendag wordt er geen bepaalde groep uitgelicht.
Ach ja het is jouw probleem. 350 duizend mensen hebben er WEL van genoten.
pi_21130577
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:28 schreef xman het volgende:

[..]

En miljoenen mensen hebben op tv gezien wat een randdebielen het allemaal zijn!

(met randdebielen bedoel ik dus niet homo's, maar de mensen op die boten(volgens veel mensen dus 'de homo's'))
pi_21130756
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:33 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

En miljoenen mensen hebben op tv gezien wat een randdebielen het allemaal zijn!

(met randdebielen bedoel ik dus niet homo's, maar de mensen op die boten(volgens veel mensen dus 'de homo's'))
Da's dan het probleem van de mensen die denken dat dit de homo's zijn. Waar maakt u zich eigenlijk zo druk om???

Welke boot zat je xman?
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:07:55 #35
78500 Strijkplank
pi_21131218
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:44 schreef SCH het volgende:

[..]

Da's dan het probleem van de mensen die denken dat dit de homo's zijn. Waar maakt u zich eigenlijk zo druk om???

Welke boot zat je xman?
Het gaat niet alleen om ons, ook om de nieuwe generatie. Wordt voor hen niet makkelijker om er voor hun vriendjes en vriendinnetjes voor uit te komen. Je moet je verplaatsen in een 12/13 jarige die die beelden ziet. Die bedenkt zich wel 100 keer voordat hij of zij het zal durven zeggen.
pi_21131241
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:07 schreef Strijkplank het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om ons, ook om de nieuwe generatie. Wordt voor hen niet makkelijker om er voor hun vriendjes en vriendinnetjes voor uit te komen. Je moet je verplaatsen in een 12/13 jarige die die beelden ziet. Die bedenkt zich wel 100 keer voordat hij of zij het zal durven zeggen.
Dat moet je ook weer niet overdrijven. Toen ik voor het eerst op zo'n grote bijeenkomst kwam, vond ik dat geweldig - zoveel homo's. En dat er dan een deel in jurken en leren pakjes rondloopt, so what
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:16:00 #37
78500 Strijkplank
pi_21131352
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat moet je ook weer niet overdrijven. Toen ik voor het eerst op zo'n grote bijeenkomst kwam, vond ik dat geweldig - zoveel homo's. En dat er dan een deel in jurken en leren pakjes rondloopt, so what
Niet iedereen gaat of wil naar die bijeenkomsten en op je 12e hou je je daar toch meestal niet mee bezig?
pi_21131379
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:16 schreef Strijkplank het volgende:

[..]

Niet iedereen gaat of wil naar die bijeenkomsten en op je 12e hou je je daar toch meestal niet mee bezig?
Nee, maar alles draait ook niet om homo's van 12. Het is ook weer niet zo dat zij in de hel leven door dit soort feesten.
pi_21131402
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:07 schreef Strijkplank het volgende:

[..]

Ik ben meer bang voor de kortzichtigheid van homos zoals jij. Een echte homo is niet bang om te laten zien wie hij is. Als je normaal wil zijn dan moet dat kunnen, maar als je extravaganter bent moet dat ook kunnen. Ik ga me niet anders gedragen voor anderen, omdat ze dan 'een verkeerde beeld' zouden krijgen.
Dan krijgen ze dat toch! Dan rotten ze maar lekker in hun beperkte levensvisie!
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:18:59 #40
78500 Strijkplank
pi_21131404
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:17 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, maar alles draait ook niet om homo's van 12. Het is ook weer niet zo dat zij in de hel leven door dit soort feesten.
nee heb je mij ook niet horen zeggen. maar het begint wel bij de jeugd!
pi_21131449
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:18 schreef xman het volgende:

[..]

Ik ben meer bang voor de kortzichtigheid van homos zoals jij. Een echte homo is niet bang om te laten zien wie hij is. Als je normaal wil zijn dan moet dat kunnen, maar als je extravaganter bent moet dat ook kunnen. Ik ga me niet anders gedragen voor anderen, omdat ze dan 'een verkeerde beeld' zouden krijgen.
Nou ga je wel weer heel kort door de bocht. Ik kan me wel wat voorstellen bij die kritiek van strijkplank maar ben met jou eens dat ieder zijn ding moet doen.

Ik vind het alleen jammer dat die gaypride zo ontzettend weinig creatief is, de boten zijn altijd het zelfde, nauwelijks leuk aangekleed, er wordt weinig werk van gemaakt en dat voor zoveel publiek. Of ben je dat niet met me eens?
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:22:29 #42
78500 Strijkplank
pi_21131472
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:18 schreef xman het volgende:

[..]

Stja, maar zo werkt het niet bij iedereen. Vooral niet als je jong bent. En ik 'wil' niet normaal zijn, ik bén het. Als jij je niet anders gedraagt geef je een goed beeld af van jezelf ja. Maar waarom moet er dan een groot festival komen dat Gay Pride heet? Noem het dan gewoon Pride!! Homo is geen levensstijl maar een geaardheid..
pi_21131539
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou ga je wel weer heel kort door de bocht. Ik kan me wel wat voorstellen bij die kritiek van strijkplank maar ben met jou eens dat ieder zijn ding moet doen.

Ik vind het alleen jammer dat die gaypride zo ontzettend weinig creatief is, de boten zijn altijd het zelfde, nauwelijks leuk aangekleed, er wordt weinig werk van gemaakt en dat voor zoveel publiek. Of ben je dat niet met me eens?
Er worden prijzen uitgerijkt voor de meest creatieve boten en het staat voor jou altijd vrij om zelf een boot huren en ook iets aparts te verzinnen. Een SCH of FOK! boot misschien?
Of een Strijkplank boot om te laten zien dat.."homo's ook normale mensen zijn".

Misschien kwam ik een beetje kort door de bocht, maar mensen die alleen maar kritiek leveren en zelf niets organiseren, daar heb ik zo'n hekel aan.
Verzin zelf dan wat leuks. Wedden dat hij helemaal niks heeft gedaan voor homointegratie in de samenleving?
pi_21131544
Als carnaval-hatende homo uit Brabant, heb ik er een hekel aan dat niet-brabanders denken dat alle brabanders carnaval vieren, en dat hetero's denken dat de extravagant Gay Pride representatief is voor de homo's.

Waar ik me echter nog meer aan stoor, is dat men hier in Brabant er óók vanuit gaat dat je carnaval viert en wordt je meewarig aan gekeken als je laat merken dat je er een hekel aan hebt. En ik stoor me daarom ook aan homo's die het min of meer een vanzelfsprekendheid vinden dat je als homo het homowereldje van de de regulierdwarsstraat, 't Bölke en de Wolkenkrabbar geweldig moet vinden, met de Gay Pride en Roze Maandag als hoogtepunten. Homo's zijn mensen die op het zelfde geslacht vallen, en die hele opgeblazen roze zuurstok lifestyle, dat heeft er niets mee te maken. En als je die lifestyle niet bevalt, dan ben je "kennelijk nog niet 'out' genoeg" en moet je daar overheen geholpen worden, door toch een keer mee te doen. En dat opdringerige, wat je in ultieme vorm terug ziet bij de Gay Pride, daar stoor ik me aan.
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:27:55 #45
78500 Strijkplank
pi_21131573
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:25 schreef xman het volgende:

[..]

Er worden prijzen uitgerijkt voor de meest creatieve boten en het staat voor jou altijd vrij om zelf een boot huren en ook iets aparts te verzinnen. Een SCH of FOK! boot misschien?
Of een Strijkplank boot om te laten zien dat.."homo's ook normale mensen zijn".

Misschien kwam ik een beetje kort door de bocht, maar mensen die alleen maar kritiek leveren en zelf niets organiseren, daar heb ik zo'n hekel aan.
Verzin zelf dan wat leuks. Wedden dat hij helemaal niks heeft gedaan voor homointegratie in de samenleving?
In mijn vorige topic hierover heb ik al het idee gelanceerd voor een eigen boot.. dus maak je geen zorgen. Én, ben jij de organisator van Gay Pride dan ofzo??
pi_21131579
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 13:28 schreef xman het volgende:

[..]

je negeert het feit dat hij zei dat er geen groep wordt uitgelicht bij koninginnendag, waar hij een heel goed punt mee maakte
Wees eens stil...
pi_21131594
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:26 schreef G_E het volgende:
Als carnaval-hatende homo uit Brabant, heb ik er een hekel aan dat niet-brabanders denken dat alle brabanders carnaval vieren, en dat hetero's denken dat de extravagant Gay Pride representatief is voor de homo's.

Waar ik me echter nog meer aan stoor, is dat men hier in Brabant er óók vanuit gaat dat je carnaval viert en wordt je meewarig aan gekeken als je dat laat merken. En ik stoor me daarom ook aan homo's die het min of meer een vanzelfsprekendheid vinden dat je als homo het homowereldje van de de regulierdwarsstraat, 't Bölke en de Wolkenkrabbar geweldig moet vinden, met de Gay Pride en Roze Maandag als hoogtepunten. Homo's zijn mensen die op het zelfde geslacht vallen, en die hele opgeblazen roze zuurstok lifestyle, dat heeft er niets mee te maken. En als je die lifestyle niet bevalt, dan ben je "kennelijk nog niet 'out' genoeg" en moet je daar overheen geholpen worden, door toch een keer mee te doen. En dat opdringerige, wat je in ultieme vorm terug ziet bij de Gay Pride, daar stoor ik me aan.
Ja maar G_E..ehm.. jij stoort je overal aan..zelfs naar hoe ik naar je kijk!
  zondag 8 augustus 2004 @ 14:29:57 #48
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_21131613
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:26 schreef G_E het volgende:

Waar ik me echter nog meer aan stoor, is dat men hier in Brabant er óók vanuit gaat dat je carnaval viert en wordt je meewarig aan gekeken als je laat merken dat je er een hekel aan hebt. En ik stoor me daarom ook aan homo's die het min of meer een vanzelfsprekendheid vinden dat je als homo het homowereldje van de de regulierdwarsstraat, 't Bölke en de Wolkenkrabbar geweldig moet vinden, met de Gay Pride en Roze Maandag als hoogtepunten. Homo's zijn mensen die op het zelfde geslacht vallen, en die hele opgeblazen roze zuurstok lifestyle, dat heeft er niets mee te maken. En als je die lifestyle niet bevalt, dan ben je "kennelijk nog niet 'out' genoeg" en moet je daar overheen geholpen worden, door toch een keer mee te doen. En dat opdringerige, wat je in ultieme vorm terug ziet bij de Gay Pride, daar stoor ik me aan.
Hear Hear
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_21131623
niets tegen homo's, maar die gasten die door amsterdam varen mogen ze van mij de gracht in schoppen...
pi_21131624
quote:
Op zondag 8 augustus 2004 14:27 schreef Strijkplank het volgende:

[..]

In mijn vorige topic hierover heb ik al het idee gelanceerd voor een eigen boot.. dus maak je geen zorgen. Én, ben jij de organisator van Gay Pride dan ofzo??
Nee maar ik heb de boot wel mee helpen organiseren en we hebben een 9 gehad van de organisatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')