abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 juli 2006 @ 20:46:31 #201
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_40332286
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Boogerd deed het idd prima dit jaar. Maar hij was er heilig van overtuigd dat Valverde nog niet ver genoeg was voor een overwinning.

Ik zoek nu nog mn post waarin ik begin van het jaar voorspelde dat het het jaar van Freire zou worden
Dan moet 'ie nog P-T en het WK winnen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_40339598
Dat moet toch wel lukken
  maandag 31 juli 2006 @ 00:22:33 #203
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_40339614
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:21 schreef twisteddlogic het volgende:
Dat moet toch wel lukken
ProTour.
sig verwijderd door FA
pi_40339926
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:22 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

ProTour.
Dat moet toch wel lukken
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 juli 2006 @ 11:24:38 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40346815
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef -skippybal- het volgende:

[..]

Dan moet 'ie nog P-T en het WK winnen
WK lijkt me iig een zekerheidje
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 31 juli 2006 @ 11:41:50 #206
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_40347345
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

WK lijkt me iig een zekerheidje
Waarom zou Freire geen kopman zijn? Hij is intrinsiek toch net nog wat sneller dan Valverde.
sig verwijderd door FA
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 31 juli 2006 @ 13:27:47 #207
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_40350388
quote:
Op maandag 31 juli 2006 11:41 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Waarom zou Freire geen kopman zijn? Hij is intrinsiek toch net nog wat sneller dan Valverde.
daar heb ik het ook over, lees maar even de post waar de quote van komt
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 1 september 2006 @ 17:41:46 #208
862 Arcee
Look closer
pi_41399854
Wint vandaag een etappe in de Vuelta met een machtige sprint bergop.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 september 2006 @ 18:35:12 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41401064
indrukwekkend
DeLuna vindt me dik ;(
pi_41402256
Toen Vino op 200 meter was, had Valverde nog bijna 100 meter achterstand. Echt indrukwekkende sprint gereden.
  vrijdag 1 september 2006 @ 19:20:37 #211
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_41402402
Vino liet het ook meteen maar lopen toen die Valverde voorbij zag sprinten. Mooie overwinning.
pi_41402683
Echt ongelooflijk, dat eindschot.
pi_41404733
Maar Vino stond ook wel enorm geparkeerd zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  zaterdag 2 september 2006 @ 09:50:28 #214
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_41417387
Gaat deze Vuelta dan de grote doorbraak worden van Valverde als ronderenner?
Het wordt tijd
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_41417439
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 09:50 schreef ErikT het volgende:
Gaat deze Vuelta dan de grote doorbraak worden van Valverde als ronderenner?
Het wordt tijd
Dat had in de Tour al gekunnen.

Je had het nooit zeker kunnen weten natuurlijk, maar Valverde stond volgens echt vreselijk op scherp daar.
  zaterdag 2 september 2006 @ 10:07:52 #216
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_41417536
Dat dacht ik ook ja. Ik heb ook flink staan schelden toen hij viel.
Ook mn manager naar de kloten toen...
pi_41417932
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat Valverde tot nu toe bijna al zijn bergritten heeft gewonnen door gewoon in de groep van de sterksten mee te rijden en dan in de laatste 200 meter weg te sprinten. Zo deed hij dat gisteren dus, maar ook in de Tour toen hij Armstrong klopte.

Ik heb hem nog geen indrukwekkende rush zien maken bergop, waarin hij al zijn concurrenten op meer dan een minuut rijdt.

Maar wat niet is kan nog komen.
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:39:11 #218
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_41419000
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:38 schreef Leatherface het volgende:
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat Valverde tot nu toe bijna al zijn bergritten heeft gewonnen door gewoon in de groep van de sterksten mee te rijden en dan in de laatste 200 meter weg te sprinten. Zo deed hij dat gisteren dus, maar ook in de Tour toen hij Armstrong klopte.

Ik heb hem nog geen indrukwekkende rush zien maken bergop, waarin hij al zijn concurrenten op meer dan een minuut rijdt.

Én de Waalse Pijl én Luik-Bastenaken-Luik ook op die manier. En als Boonen niet wist aan te klampen vorig jaar, was Valverde waarschijnlijk ook op die manier wereldkampioen geworden. het is gewoon een erg passieve renner.

Zo win je tegenwoordig grote rondes. Nou ja, als we Heras en Landis bekijken, is het een combo van factoren, maar daar is Valverde ook druk aan het werken, al wordt hij voorlopig nog de hand boven het hoofd gehouden.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:40:17 #219
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_41419028
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou ja, als we Heras en Landis bekijken, is het een combo van factoren, maar daar is Valverde ook druk aan het werken, al wordt hij voorlopig nog de hand boven het hoofd gehouden.
Je bedoelt doping?
  zaterdag 2 september 2006 @ 11:48:45 #220
67640 SaintOfKillers
pi_41419195
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:40 schreef ErikT het volgende:

[..]

Je bedoelt doping?
Duh.

Ik vond het al bijzonder vreemd dat bij die eerste geruchten rond Fuentes werd gezegd dat er een lange lijst was, dat er grote namen tussen stonden, maar dat ze nog niet wilden zeggen wie. Maar Valverde was er ZEKER NIET bij. En dan dat hele Piti-gedoe. Komaan zeg .

Als hij echt Piti is en als hij wél werd beschermd wanneer de anderen werden geofferd, dan hoop ik toch wel dat ze hem zo snel mogelijk betrappen en voor 4 jaar schorsen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_41420026
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Duh.

Ik vond het al bijzonder vreemd dat bij die eerste geruchten rond Fuentes werd gezegd dat er een lange lijst was, dat er grote namen tussen stonden, maar dat ze nog niet wilden zeggen wie. Maar Valverde was er ZEKER NIET bij. En dan dat hele Piti-gedoe. Komaan zeg .

Als hij echt Piti is en als hij wél werd beschermd wanneer de anderen werden geofferd, dan hoop ik toch wel dat ze hem zo snel mogelijk betrappen en voor 4 jaar schorsen.
Wat is Piti
pi_41421230
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 12:27 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Wat is Piti
Valv. piti van de lijst

en piti zou dus zijn hond zijn (net als Birillo bij Basso)
pi_41506179
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 10:38 schreef Leatherface het volgende:

Geen indrukwekkende rushes idd, maar in de laatste kilometers neemt hij wel steeds het voortouw.
  dinsdag 5 september 2006 @ 10:04:30 #224
67640 SaintOfKillers
pi_41508273
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 07:30 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Geen indrukwekkende rushes idd, maar in de laatste kilometers neemt hij wel steeds het voortouw.
Maar toch.... in de koninginnerit zat hij na het kraken van Brajkovic hoofdzakelijk in het wiel bij Di Luca en Sastre, wanneer Valverde op dat moment toch dé man was voor het klassement. De keren dat hij op kop kwam, kwam steeds Marchante terug, dus hij ging op die momenten blijkbaar nauwelijks voluit. Pas toen Sastre/Di Luca begonnen te kraken in de achtervolging op Vino, ging hij zelf eens wat doen.

Ik ben geen fan van die mentaliteit. Dat een Landis zo rijdt was nog vrij logiisch, die had de leiderstrui en moest als tijdrijder de klimmers bergop enkel volgen. Maar Valverde ís de klimmer, moet tijd terughalen op tijdrijder Brajkovic en op het moment dat die breekt nog altijd lafjes in het wiel blijven hangen om enkel nog een jumpke te doen om een ritzege te pikken -> . Dan is zijn Italiaanse equivalent Cunego (nou ja, min of meer equivalent) een veel leukere renner.

Valverde is (op dit moment toch) gewoon een aangepaste versie van Landis/Evans/Leipo, eentje met een sterke eindjump. En daarom blijkbaar een held waar die anderen laffe honden zijn .
pi_41509410
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Maar toch.... in de koninginnerit zat hij na het kraken van Brajkovic hoofdzakelijk in het wiel bij Di Luca en Sastre, wanneer Valverde op dat moment toch dé man was voor het klassement. De keren dat hij op kop kwam, kwam steeds Marchante terug, dus hij ging op die momenten blijkbaar nauwelijks voluit. Pas toen Sastre/Di Luca begonnen te kraken in de achtervolging op Vino, ging hij zelf eens wat doen.

Ik ben geen fan van die mentaliteit. Dat een Landis zo rijdt was nog vrij logiisch, die had de leiderstrui en moest als tijdrijder de klimmers bergop enkel volgen. Maar Valverde ís de klimmer, moet tijd terughalen op tijdrijder Brajkovic en op het moment dat die breekt nog altijd lafjes in het wiel blijven hangen om enkel nog een jumpke te doen om een ritzege te pikken -> . Dan is zijn Italiaanse equivalent Cunego (nou ja, min of meer equivalent) een veel leukere renner.

Valverde is (op dit moment toch) gewoon een aangepaste versie van Landis/Evans/Leipo, eentje met een sterke eindjump. En daarom blijkbaar een held waar die anderen laffe honden zijn .
Ik ben ook geen liefhebber van Valverde, maar je moet niet verwachten dat hij meteen in de eerste bergrit alle registers opentrekt (als hij zoveel overheeft als lijkt), zeker niet met nog diverse bergritten op komst. Hij zal trouwens ook zo uitgerust mogelijk aan het WK willen beginnen...
  dinsdag 5 september 2006 @ 11:04:14 #226
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41509700
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef wimderon het volgende:

[..]

zeker niet met nog diverse bergritten op komst.
Dat valt helaas ook nog flink tegen.
pi_41522883
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 10:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Cunego ging in de Giro die hij won ook pas in een van de latere etappes in aanval.
En de Vuelta wordt denk ik ook pas in de laatste week beslist. Heeft ook met het parkoers te maken. Een paar verspreide bergritten in het begin. Vrij korte tijdritten. Dit betekent dat de favorieten weliswaar eerder op het voorplan komen dan in de Tour, maar dat er nog geen beslissende verschillen ontstaan. In de Tour zouden ze morgen pas de eerste bergrit krijgen, dus wat dat betreft hebben we in de Vuelta al een stuk meer gezien.

De boni's konden wel eens bepalend worden trouwens.

Maar Valverde springt er idd niet uit door aanvalslust, maar hij heeft wat dat betreft al wel een stuk meer laten zien dan Landis in zijn Tour (tot de etappe naar Morzine). Valverde heeft al wel een paar keer geprobeerd, maar bleef toen niet weg (was in de eerste bergrit geloof ik), dus misschien is hij ook wel niet goed genoeg op dit moment. Vergeet ook niet dat hij nog maar kort geleden zijn sleutelbeen gebroken heeft.

Eigenlijk geef ik Vinokourov ook nog wel een goede kans op de eindwinst. Waar is diens topic eigenlijk? (Er is er al eentje, maar ik kon 't gisteren niet vinden).
pi_41524964
Het grote Alexander Vinokourov-topic deel II

Ik zocht er gisteren toevallig ook naar..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_41891111
Valv. Piti ineens wel verdacht?
quote:
[Ook Valverde wordt genoemd in het Fuentes-dopingschandaal.
De Spanjaard en ProTour-leider Alejandro Valverde (Illes Balears) zou dan toch op de zwarte lijst staan van de dopingdokter Eufemiano Fuentes. Dat werd door het parket, die het onderzoek naar de verdachten leidt, bevestigd. 'Valv. Piti' zou de codenaam van de 23-jarige Valverde zijn. Uiteraard komt de Valv. overeen met zijn achternaam, Piti is dan weer de naam van zijn huisdier, namelijk een hond. Het lijkt er dus sterk op dat ook deze ster in het wielrennen betrokken is in de bloeddoping-affaire van Fuentes. Erg ongewoon is dat niet, want toen Valverde nog actief was bij Kelme kreeg hij al de verzorging toegediend van Fuentes als ploegverzorger. Als deze bewijzen blijven staan komt de deelname van Valverde aan het komende wereldkampioenschap wielrennen te Salzburg drastisch in gevaar. Naar alle waarschijnlijk zal hij dan op non-actief worden gezet door de ploegleiding van Illes Balears. Momenteel rijdt Valverde rond in de Vuelta, waar hij tweede staat in het algemene klassement. Voor Spanje kan dit alweer een klap betekenen, want ook namen zoals Roberto Heras en Marcos Serrano staan op de beruchte zwarte lijst, net zoals de Italiaan Ivan Basso. (8106)
Bron.. verschillende sites

Nu ineens wel dus?
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_41892158
Valverde is 26, niet 23. Daarnaast is dit oud nieuws. Het is al maanden bekend dat de codenaam Valv op de lijst staat, dit verhinderde hem niet om in de Tour en de Vuelta te starten, dus dat hij nu ineens niet op het WK zou mogen starten lijkt me onwaarschijnlijk. Bij de start van de Tour werd afgesproken dat renners die niet na 1 januari 2005 op de lijst voorkwamen (voorlopig) vrijuit gingen. De kans is groot dat dat ook voor Valverde gaat, die in zijn Kelme tijd wel contact had met Fuentes, maar daarna niet meer.
pi_41892319
quote:
Op zondag 17 september 2006 15:58 schreef Gitanki het volgende:
Valv. Piti ineens wel verdacht?
[..]

Bron.. verschillende sites

Nu ineens wel dus?
Welke sites?

//Edit: Iets als deze bijvoorbeeld:
http://www.eurosport.de/r(...)port_sto965372.shtml
  zondag 17 september 2006 @ 17:19:00 #232
67640 SaintOfKillers
pi_41893634
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef Ereinion het volgende:
Valverde is 26, niet 23. Daarnaast is dit oud nieuws. Het is al maanden bekend dat de codenaam Valv op de lijst staat, dit verhinderde hem niet om in de Tour en de Vuelta te starten, dus dat hij nu ineens niet op het WK zou mogen starten lijkt me onwaarschijnlijk. Bij de start van de Tour werd afgesproken dat renners die niet na 1 januari 2005 op de lijst voorkwamen (voorlopig) vrijuit gingen. De kans is groot dat dat ook voor Valverde gaat, die in zijn Kelme tijd wel contact had met Fuentes, maar daarna niet meer.
Zou ook terecht zijn natuurlijk, het verschil tussen zich doperen op 31 december 2004 en 1 januari 2005 is hemelsbreed, het is het verschil tussen de onschuld zelve of een achterbakse bedrieger zijn. Ook vooral gevoelsmatig. Gerechtigheid zal geschieden .
  woensdag 9 mei 2007 @ 15:34:22 #233
40566 Ericr
Livewrong
pi_49187317
Woef.
pi_49187998

woensdag 9 mei 2007 @ 16:00:46 #235
40566 Ericr
Livewrong
pi_49188598
Pitti!
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:07:35 #236
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_49188911
Misschien is het wel bloed van zijn hond. Hij houdt zoveel van hem dat hij er alles aan wil doen om hen te genezen als hij ziek is. Wat een lieve jongen is het toch.
pi_49189409
Dat beest wil ik niet proberen van me afslaan in een sprint!
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:21:20 #238
11102 knep
Mountainfreak
pi_49189553
VDB had niet gedacht dat het nog zover zou komen met honden en dope .
pi_49189839
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:21 schreef knep het volgende:
VDB had niet gedacht dat het nog zover zou komen met honden en dope .
Ik geloofde toen dat het voor zijn hond was! De kast van een villa dat door die hond in zijn eentje moest bewaakt worden!
  woensdag 9 mei 2007 @ 16:28:18 #240
40566 Ericr
Livewrong
pi_49189866
Wat hebben die gasten toch met honden, Hamilton ook al met zijn hond Tugboat waar hij op zweerde dat hij nooit iets gebruikt had.
  woensdag 9 mei 2007 @ 21:24:28 #241
2764 Trainspotter
Nu mčt goedkope zonnebril
pi_49201335
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef Ericr het volgende:
Wat hebben die gasten toch met honden

COLORADO STATE UNIVERSITY’S CANINE OPEN HEART SURGERY TEAM RELEASES ARMSTRONGS DOG IN GOOD HEALTH

"He will remain on blood thinners for the next three months and will undergo several checkups by a veterinary cardiologist."
pi_49201486
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef Trainspotter het volgende:

[..]

[afbeelding]

COLORADO STATE UNIVERSITY’S CANINE OPEN HEART SURGERY TEAM RELEASES ARMSTRONGS DOG IN GOOD HEALTH

"He will remain on blood thinners for the next three months and will undergo several checkups by a veterinary cardiologist."

Ze moeten natuurlijk enorme sterke honden hebben, om hun eigendommen te bewaken.
  donderdag 10 mei 2007 @ 20:18:43 #243
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_49239372
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef Ericr het volgende:
Wat hebben die gasten toch met honden, Hamilton ook al met zijn hond Tugboat waar hij op zweerde dat hij nooit iets gebruikt had.
De bijen waren na museeuw niet meer geloofwaardig.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_49274134
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 15:48 schreef Gitanki het volgende:
[afbeelding]

deze is gewoon geniaal
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 9 juni 2007 @ 15:48:59 #245
862 Arcee
Look closer
pi_50271180
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 00:10 schreef Arcee het volgende:
Wordt de opvolger van Lance Armstrong en gaat meerdere malen de Tour winnen.
Als-ie mee mag doen...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 juli 2007 @ 17:04:02 #246
862 Arcee
Look closer
pi_51564023
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 00:10 schreef Arcee het volgende:
Wordt de opvolger van Lance Armstrong en gaat meerdere malen de Tour winnen.
Misschien dit jaar wel de eerste keer. Hij is iig goed op weg.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:05:15 #247
67640 SaintOfKillers
pi_51564059
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:04 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hij kan wel steekjes uitdelen, maar ze zijn wel erg kort van duur, lijkt Mancebo wel .
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 juli 2007 @ 17:05:54 #248
862 Arcee
Look closer
pi_51564083
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij kan wel steekjes uitdelen, maar ze zijn wel erg kort van duur, lijkt Mancebo wel .
Ja, het zal van de tijdritten moeten komen. En van de boniseconden.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:06:11 #249
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_51564092
Wie zeiden ook alweer allemaal dat Valverde een luie plakker was......... Mooi in de aanval vandaag, jammer dat hij niet goed genoeg was.
pi_51566750
Valverde heeft alleen een versnelling in huis jammer genoeg is die niet sterk genoeg om door te trekken
pi_51570687
Valverde kan nog steeds de Tour winnen. Zie hem liever dan Evans, Leipheimer, Moreau en Kloden
pi_51571038
Deze held had ik vandaag in m'n rondemaster team
pi_51571139
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef luckass het volgende:
Deze held had ik vandaag in m'n rondemaster team
Net als duizenden anderen...

Ik zie valverde op zich ook liever winnen dan Leip, Evans, Moroon en Klöter, ware het niet dat hij als enige Fuentesman nog mee mag fietsen, dat blijft bij mij toch altijd wat knagen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 20:45:29 #254
67640 SaintOfKillers
pi_51571239
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef Gitanki het volgende:
...ware het niet dat hij als enige Fuentesman nog mee mag fietsen, dat blijft bij mij toch altijd wat knagen.
Vooral dat.

Alleen een blinde, demente kleuter kon niet uitvissen wie Valv. Piti was, maar blijkbaar hadden ze er in Spanje toevallig een dozijn in dienst.
pi_51574283
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef Bartoli het volgende:
Valverde kan nog steeds de Tour winnen. Zie hem liever dan Evans, Leipheimer, Moreau en Kloden
Ik ook.
Hoewel Evans vandaag ook zowaar in de aanval was.
pi_51586124
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef Gitanki het volgende:

[..]

Net als duizenden anderen...

Ik zie valverde op zich ook liever winnen dan Leip, Evans, Moroon en Klöter, ware het niet dat hij als enige Fuentesman nog mee mag fietsen, dat blijft bij mij toch altijd wat knagen.
Ach, Vino is ook een fuentesman als je Jaksche mag geloven.
pi_51586261
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ach, Vino is ook een fuentesman als je Jaksche mag geloven.
Zou mij ook niets verbazen, wat de favorieten voor de eindwinst dit jaar betreft zitten we in de overgangsjaren naar nieuwe "helden".
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 juli 2007 @ 16:42:18 #258
862 Arcee
Look closer
pi_51721736
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:04 schreef Arcee het volgende:
Wás goed op weg. Gaat 'm dit jaar niet worden en ik denk de komende jaren ook niet.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 juli 2007 @ 18:53:43 #259
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51756176
Valverde is 2 weken goed daarna is het op, dat heeft hij nu een aantal keren laten zien.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_51756224
Valverde is meer een man voor de kortere rondes en klassiekers.

Hij kan zich beter daar op blijven focussen + op ritzeges in grote rondes.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 23 juli 2007 @ 19:18:23 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_51757038
quote:
Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Valverde is meer een man voor de kortere rondes en klassiekers.

Hij kan zich beter daar op blijven focussen + op ritzeges in grote rondes.
En hij kan in veel WK's als kopman mee, al heeft hij dan altijd Freire naast zich
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')