Dan moet 'ie nog P-T en het WK winnenquote:Op zondag 30 juli 2006 20:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Boogerd deed het idd prima dit jaar. Maar hij was er heilig van overtuigd dat Valverde nog niet ver genoeg was voor een overwinning.
Ik zoek nu nog mn post waarin ik begin van het jaar voorspelde dat het het jaar van Freire zou worden
WK lijkt me iig een zekerheidjequote:Op zondag 30 juli 2006 20:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan moet 'ie nog P-T en het WK winnen![]()
Waarom zou Freire geen kopman zijn? Hij is intrinsiek toch net nog wat sneller dan Valverde.quote:
daar heb ik het ook over, lees maar even de post waar de quote van komtquote:Op maandag 31 juli 2006 11:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom zou Freire geen kopman zijn? Hij is intrinsiek toch net nog wat sneller dan Valverde.
Dat had in de Tour al gekunnen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:50 schreef ErikT het volgende:
Gaat deze Vuelta dan de grote doorbraak worden van Valverde als ronderenner?
Het wordt tijd
Én de Waalse Pijl én Luik-Bastenaken-Luik ook op die manier. En als Boonen niet wist aan te klampen vorig jaar, was Valverde waarschijnlijk ook op die manier wereldkampioen geworden. het is gewoon een erg passieve renner.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:38 schreef Leatherface het volgende:
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat Valverde tot nu toe bijna al zijn bergritten heeft gewonnen door gewoon in de groep van de sterksten mee te rijden en dan in de laatste 200 meter weg te sprinten. Zo deed hij dat gisteren dus, maar ook in de Tour toen hij Armstrong klopte.
Ik heb hem nog geen indrukwekkende rush zien maken bergop, waarin hij al zijn concurrenten op meer dan een minuut rijdt.
Maar wat niet is kan nog komen.
Je bedoelt doping?quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nou ja, als we Heras en Landis bekijken, is het een combo van factoren, maar daar is Valverde ook druk aan het werken, al wordt hij voorlopig nog de hand boven het hoofd gehouden.
Duh.quote:
Wat is Pitiquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Duh.
Ik vond het al bijzonder vreemd dat bij die eerste geruchten rond Fuentes werd gezegd dat er een lange lijst was, dat er grote namen tussen stonden, maar dat ze nog niet wilden zeggen wie. Maar Valverde was er ZEKER NIET bij. En dan dat hele Piti-gedoe. Komaan zeg.
Als hij echt Piti is en als hij wél werd beschermd wanneer de anderen werden geofferd, dan hoop ik toch wel dat ze hem zo snel mogelijk betrappen en voor 4 jaar schorsen.
Geen indrukwekkende rushes idd, maar in de laatste kilometers neemt hij wel steeds het voortouw.quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:38 schreef Leatherface het volgende:
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat Valverde tot nu toe bijna al zijn bergritten heeft gewonnen door gewoon in de groep van de sterksten mee te rijden en dan in de laatste 200 meter weg te sprinten. Zo deed hij dat gisteren dus, maar ook in de Tour toen hij Armstrong klopte.
Ik heb hem nog geen indrukwekkende rush zien maken bergop, waarin hij al zijn concurrenten op meer dan een minuut rijdt.
Maar wat niet is kan nog komen.
Maar toch.... in de koninginnerit zat hij na het kraken van Brajkovic hoofdzakelijk in het wiel bij Di Luca en Sastre, wanneer Valverde op dat moment toch dé man was voor het klassement. De keren dat hij op kop kwam, kwam steeds Marchante terug, dus hij ging op die momenten blijkbaar nauwelijks voluit. Pas toen Sastre/Di Luca begonnen te kraken in de achtervolging op Vino, ging hij zelf eens wat doen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 07:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geen indrukwekkende rushes idd, maar in de laatste kilometers neemt hij wel steeds het voortouw.
Ik ben ook geen liefhebber van Valverde, maar je moet niet verwachten dat hij meteen in de eerste bergrit alle registers opentrekt (als hij zoveel overheeft als lijkt), zeker niet met nog diverse bergritten op komst. Hij zal trouwens ook zo uitgerust mogelijk aan het WK willen beginnen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar toch.... in de koninginnerit zat hij na het kraken van Brajkovic hoofdzakelijk in het wiel bij Di Luca en Sastre, wanneer Valverde op dat moment toch dé man was voor het klassement. De keren dat hij op kop kwam, kwam steeds Marchante terug, dus hij ging op die momenten blijkbaar nauwelijks voluit. Pas toen Sastre/Di Luca begonnen te kraken in de achtervolging op Vino, ging hij zelf eens wat doen.
Ik ben geen fan van die mentaliteit. Dat een Landis zo rijdt was nog vrij logiisch, die had de leiderstrui en moest als tijdrijder de klimmers bergop enkel volgen. Maar Valverde ís de klimmer, moet tijd terughalen op tijdrijder Brajkovic en op het moment dat die breekt nog altijd lafjes in het wiel blijven hangen om enkel nog een jumpke te doen om een ritzege te pikken ->. Dan is zijn Italiaanse equivalent Cunego (nou ja, min of meer equivalent) een veel leukere renner.
Valverde is (op dit moment toch) gewoon een aangepaste versie van Landis/Evans/Leipo, eentje met een sterke eindjump. En daarom blijkbaar een held waar die anderen laffe honden zijn.
Dat valt helaas ook nog flink tegen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
zeker niet met nog diverse bergritten op komst.
Cunego ging in de Giro die hij won ook pas in een van de latere etappes in aanval.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar toch.... in de koninginnerit zat hij na het kraken van Brajkovic hoofdzakelijk in het wiel bij Di Luca en Sastre, wanneer Valverde op dat moment toch dé man was voor het klassement. De keren dat hij op kop kwam, kwam steeds Marchante terug, dus hij ging op die momenten blijkbaar nauwelijks voluit. Pas toen Sastre/Di Luca begonnen te kraken in de achtervolging op Vino, ging hij zelf eens wat doen.
Ik ben geen fan van die mentaliteit. Dat een Landis zo rijdt was nog vrij logiisch, die had de leiderstrui en moest als tijdrijder de klimmers bergop enkel volgen. Maar Valverde ís de klimmer, moet tijd terughalen op tijdrijder Brajkovic en op het moment dat die breekt nog altijd lafjes in het wiel blijven hangen om enkel nog een jumpke te doen om een ritzege te pikken ->. Dan is zijn Italiaanse equivalent Cunego (nou ja, min of meer equivalent) een veel leukere renner.
Valverde is (op dit moment toch) gewoon een aangepaste versie van Landis/Evans/Leipo, eentje met een sterke eindjump. En daarom blijkbaar een held waar die anderen laffe honden zijn.
Bron.. verschillende sitesquote:[Ook Valverde wordt genoemd in het Fuentes-dopingschandaal.
De Spanjaard en ProTour-leider Alejandro Valverde (Illes Balears) zou dan toch op de zwarte lijst staan van de dopingdokter Eufemiano Fuentes. Dat werd door het parket, die het onderzoek naar de verdachten leidt, bevestigd. 'Valv. Piti' zou de codenaam van de 23-jarige Valverde zijn. Uiteraard komt de Valv. overeen met zijn achternaam, Piti is dan weer de naam van zijn huisdier, namelijk een hond. Het lijkt er dus sterk op dat ook deze ster in het wielrennen betrokken is in de bloeddoping-affaire van Fuentes. Erg ongewoon is dat niet, want toen Valverde nog actief was bij Kelme kreeg hij al de verzorging toegediend van Fuentes als ploegverzorger. Als deze bewijzen blijven staan komt de deelname van Valverde aan het komende wereldkampioenschap wielrennen te Salzburg drastisch in gevaar. Naar alle waarschijnlijk zal hij dan op non-actief worden gezet door de ploegleiding van Illes Balears. Momenteel rijdt Valverde rond in de Vuelta, waar hij tweede staat in het algemene klassement. Voor Spanje kan dit alweer een klap betekenen, want ook namen zoals Roberto Heras en Marcos Serrano staan op de beruchte zwarte lijst, net zoals de Italiaan Ivan Basso. (8106)
Welke sites?quote:Op zondag 17 september 2006 15:58 schreef Gitanki het volgende:
Valv. Piti ineens wel verdacht?
[..]
Bron.. verschillende sites
Nu ineens wel dus?
Zou ook terecht zijn natuurlijk, het verschil tussen zich doperen op 31 december 2004 en 1 januari 2005 is hemelsbreed, het is het verschil tussen de onschuld zelve of een achterbakse bedrieger zijn. Ook vooral gevoelsmatig. Gerechtigheid zal geschiedenquote:Op zondag 17 september 2006 16:31 schreef Ereinion het volgende:
Valverde is 26, niet 23. Daarnaast is dit oud nieuws. Het is al maanden bekend dat de codenaam Valv op de lijst staat, dit verhinderde hem niet om in de Tour en de Vuelta te starten, dus dat hij nu ineens niet op het WK zou mogen starten lijkt me onwaarschijnlijk. Bij de start van de Tour werd afgesproken dat renners die niet na 1 januari 2005 op de lijst voorkwamen (voorlopig) vrijuit gingen. De kans is groot dat dat ook voor Valverde gaat, die in zijn Kelme tijd wel contact had met Fuentes, maar daarna niet meer.
Ik geloofde toen dat het voor zijn hond was! De kast van een villa dat door die hond in zijn eentje moest bewaakt worden!quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:21 schreef knep het volgende:
VDB had niet gedacht dat het nog zover zou komen met honden en dope.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef Ericr het volgende:
Wat hebben die gasten toch met honden
quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:24 schreef Trainspotter het volgende:
[..]
[afbeelding]
COLORADO STATE UNIVERSITY’S CANINE OPEN HEART SURGERY TEAM RELEASES ARMSTRONGS DOG IN GOOD HEALTH
"He will remain on blood thinners for the next three months and will undergo several checkups by a veterinary cardiologist."![]()
De bijen waren na museeuw niet meer geloofwaardig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 16:28 schreef Ericr het volgende:
Wat hebben die gasten toch met honden, Hamilton ook al met zijn hond Tugboat waar hij op zweerde dat hij nooit iets gebruikt had.
Als-ie mee mag doen...quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:10 schreef Arcee het volgende:
Wordt de opvolger van Lance Armstrong en gaat meerdere malen de Tour winnen.
Misschien dit jaar wel de eerste keer. Hij is iig goed op weg.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:10 schreef Arcee het volgende:
Wordt de opvolger van Lance Armstrong en gaat meerdere malen de Tour winnen.
Hij kan wel steekjes uitdelen, maar ze zijn wel erg kort van duur, lijkt Mancebo welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:04 schreef Arcee het volgende:
[..]
Misschien dit jaar wel de eerste keer. Hij is iig goed op weg.
Ja, het zal van de tijdritten moeten komen. En van de boniseconden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hij kan wel steekjes uitdelen, maar ze zijn wel erg kort van duur, lijkt Mancebo wel.
Net als duizenden anderen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef luckass het volgende:
Deze held had ik vandaag in m'n rondemaster team
Vooral dat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef Gitanki het volgende:
...ware het niet dat hij als enige Fuentesman nog mee mag fietsen, dat blijft bij mij toch altijd wat knagen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef Bartoli het volgende:
Valverde kan nog steeds de Tour winnen. Zie hem liever dan Evans, Leipheimer, Moreau en Kloden
Ach, Vino is ook een fuentesman als je Jaksche mag geloven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Net als duizenden anderen...
Ik zie valverde op zich ook liever winnen dan Leip, Evans, Moroon en Klöter, ware het niet dat hij als enige Fuentesman nog mee mag fietsen, dat blijft bij mij toch altijd wat knagen.
Zou mij ook niets verbazen, wat de favorieten voor de eindwinst dit jaar betreft zitten we in de overgangsjaren naar nieuwe "helden".quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, Vino is ook een fuentesman als je Jaksche mag geloven.
Wás goed op weg. Gaat 'm dit jaar niet worden en ik denk de komende jaren ook niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:04 schreef Arcee het volgende:
Misschien dit jaar wel de eerste keer. Hij is iig goed op weg.
En hij kan in veel WK's als kopman mee, al heeft hij dan altijd Freire naast zichquote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Valverde is meer een man voor de kortere rondes en klassiekers.
Hij kan zich beter daar op blijven focussen + op ritzeges in grote rondes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |