Net als duizenden anderen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:40 schreef luckass het volgende:
Deze held had ik vandaag in m'n rondemaster team
Vooral dat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef Gitanki het volgende:
...ware het niet dat hij als enige Fuentesman nog mee mag fietsen, dat blijft bij mij toch altijd wat knagen.
Ik ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:31 schreef Bartoli het volgende:
Valverde kan nog steeds de Tour winnen. Zie hem liever dan Evans, Leipheimer, Moreau en Kloden
Ach, Vino is ook een fuentesman als je Jaksche mag geloven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:42 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Net als duizenden anderen...
Ik zie valverde op zich ook liever winnen dan Leip, Evans, Moroon en Klöter, ware het niet dat hij als enige Fuentesman nog mee mag fietsen, dat blijft bij mij toch altijd wat knagen.
Zou mij ook niets verbazen, wat de favorieten voor de eindwinst dit jaar betreft zitten we in de overgangsjaren naar nieuwe "helden".quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:50 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach, Vino is ook een fuentesman als je Jaksche mag geloven.
Wás goed op weg. Gaat 'm dit jaar niet worden en ik denk de komende jaren ook niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:04 schreef Arcee het volgende:
Misschien dit jaar wel de eerste keer. Hij is iig goed op weg.
En hij kan in veel WK's als kopman mee, al heeft hij dan altijd Freire naast zichquote:Op maandag 23 juli 2007 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Valverde is meer een man voor de kortere rondes en klassiekers.
Hij kan zich beter daar op blijven focussen + op ritzeges in grote rondes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |