Is soms toch wel heel ver te zoeken hoor.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:10 schreef Ericr het volgende:
Het blijven saaie lullen, of ze nou winnen of niet. Valverde heeft tenminste aanvallersbloed. Een aderlating voor de Tour.
Vind ik ook. Want Leipheimer en Menchov hebben natuurlijk een uitstraling van 0,0. En dat zijn nu wel de grootste favorieten imo.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:10 schreef Ericr het volgende:
Het blijven saaie lullen, of ze nou winnen of niet. Valverde heeft tenminste aanvallersbloed. Een aderlating voor de Tour.
Wanneer heeft hij dan aangevallen? Zijn overwinningen in de klassiekers en grote rondes kwamen er voor zover ik me kan herinneren allemaal in een sprint na het vakkundig zuigen van het wiel.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 21:10 schreef Ericr het volgende:
ja so dat hoort er ook bij dat moet je kunnen. Het is een kunst om zo lang mogelijk te wachten en dan zelf te gaan of het in de sprint af te maken. Die aanvallen alla types Durand en Diercksens zijn leuk om te zien en daar hebben ze een hoop publiciteit doorgekregen maar 9 van de 10 keer rendeert het niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wanneer heeft hij dan aangevallen? Zijn overwinningen in de klassiekers en grote rondes kwamen er voor zover ik me kan herinneren allemaal in een sprint na het vakkundig zuigen van het wiel.
Ja ok daar heb je deels gelijk in maar vind Valverde toch een kleurrijker coureur dan ik noem Leipheimer en Landis. Hincapie geef ik nog de voordeel van de twijfel omdat die 7 jaar lang de waakhond van Lance was. Alhoewel Leipheimer in de Dauphine liet zien toch meer te kunnen dan alleen te volgen idem voor Landis in P-Nice en Georgiaquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik zeg niet dat het een slechte renner is. Verre van. Maar Voigt en Vino, die hebben aanvallersbloed. Bettini en Boogerd. Dat zijn aanvallers
Ik zou niet argumenteren dat het verlies van Valverde een serieuze aderlating is voor het aanvallende gedeelte van de tour, want daar doet hij toch nauwelijks aan mee.
Derhalve vind ik het vreemd om te kotsen op de passieve Amerikanen maar dan wel aan de mannelijkheid van Alejandro te liggen lebberen omwille van zijn aanvalslust.
Boogerd vind ik een schoolvoorbeeld van hoe het niet moet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Boogerd.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:46 schreef Ereinion het volgende:
Er zal dit jaar in de bergen maar 1 echte aanvaller zijn, en dat is Iban Mayo(nou ja, een fan mag toch hopen
)
Ja, hij heeft sowieso ook nog wat punten nodig om zijn Pro Tour - eindzege veilig te stellen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:54 schreef Zwansen het volgende:
Valverde zal in het najaar wel sterk terugkomen. Lombardije, Vuelta, WK.
En als ie dan daar goed presteert heeft ie alsnog een zeer goed jaar gekend. Ik moet nog zien wie hem op het WK kan kloppen. Boonen en zn teammaat Freire misschien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:18 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, hij heeft sowieso ook nog wat punten nodig om zijn Pro Tour - eindzege veilig te stellen.
In de Dauphine liet Mayo in ieder geval veelbelovende dingen zien. Hoop dat hij weer kan vlammen in de bergen.quote:
Nou ja, op zo;n WK weet je het nooit. Er kan altijd een aanvaller zijn die op het juiste moment de juiste demarrage weet te plaatsen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En als ie dan daar goed presteert heeft ie alsnog een zeer goed jaar gekend. Ik moet nog zien wie hem op het WK kan kloppen. Boonen en zn teammaat Freire misschien.
Ik ook. En als je in de Giro zag hoe hij in 1 à 2 km Valverde er anderhalve minuut afreed, mogen we toch wat vuurwerk verwachten.quote:
Dat mocht je zekerquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:46 schreef Ereinion het volgende:
Er zal dit jaar in de bergen maar 1 echte aanvaller zijn, en dat is Iban Mayo(nou ja, een fan mag toch hopen
)
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef rubbereend het volgende:
volgend jaar gaat hij toeslaan in Luik! anders eet Zwansen zn hoed op
vooral de discussie daarnaquote:
Boogerd viel toch niet tegen dit jaar. Of geloofde zwansen er heilig in dat Boogerd een klassieker zou winnen?quote:Op zondag 30 juli 2006 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral de discussie daarnadat heilige geloof in Boogerd
![]()
Boogerd deed het idd prima dit jaar. Maar hij was er heilig van overtuigd dat Valverde nog niet ver genoeg was voor een overwinning.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:10 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Boogerd viel toch niet tegen dit jaar. Of geloofde zwansen er heilig in dat Boogerd een klassieker zou winnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |