Met een linkje naar mijn topic natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:35 schreef Falco het volgende:
Oeps! Ik ga hem nog meer veranderen. Het moet wel een mooie OP wezen he.
Ik vond die witte balk juist mooier dan die gele, deed zo meer aan het Bianchi-shirt van Ullrich denken, dát was nog eens een schitterend shirt!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:40 schreef Wombcat het volgende:
In die laatste etappe was die balk waarin T-Mobile staat opeens wit. Wel jammer, dat gele is mooier.
Te heet gewassen of zo?
Heras mag zich fijn op de Vuelta gaan richten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:35 schreef Leatherface het volgende:
Had hem toch eerder naar CA zien gaan. Ik ben erg benieuwd of het een beetje gaat klikken tussen Vino en de Spanjaarden. Heras en Beloki lijken me toch best wel baasjes. Vraag me af of die zich makkelijk bij het absolute kopmanschap van Vinokourov zullen neerleggen.
beloki gaat lekker genieten van het fietsenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heras mag zich fijn op de Vuelta gaan richten.
En Beloki, tja .....
Erg groot zijn de verschillen nog niet, dus hij heeft nog best kansen. Hij staat nu 1:38 achter op Valverde, dus dat is nog prima te overzien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef Gitanki het volgende:
Fikse schop.. was goed bezig afgelopen weekend in de vuelta![]()
Alleen jammer van z'n slechte dag eerder..
Dat wel, maar hij heeft vaker een door aan te vallen aan een achterstand geknabbeld, waarna hij een nieuwe slag kreeg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Erg groot zijn de verschillen nog niet, dus hij heeft nog best kansen. Hij staat nu 1:38 achter op Valverde, dus dat is nog prima te overzien.
Idd. Fantastisch mooi gereden weer.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef Arcee het volgende:
Vino leidt vanaf vandaag in de Ronde van Spanje.
Pure aanvalslust.
Wat een geweldenaar.Vino
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |