Met een linkje naar mijn topic natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:35 schreef Falco het volgende:
Oeps! Ik ga hem nog meer veranderen. Het moet wel een mooie OP wezen he.
Ik vond die witte balk juist mooier dan die gele, deed zo meer aan het Bianchi-shirt van Ullrich denken, dát was nog eens een schitterend shirt!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:40 schreef Wombcat het volgende:
In die laatste etappe was die balk waarin T-Mobile staat opeens wit. Wel jammer, dat gele is mooier.
Te heet gewassen of zo?
Heras mag zich fijn op de Vuelta gaan richten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:35 schreef Leatherface het volgende:
Had hem toch eerder naar CA zien gaan. Ik ben erg benieuwd of het een beetje gaat klikken tussen Vino en de Spanjaarden. Heras en Beloki lijken me toch best wel baasjes. Vraag me af of die zich makkelijk bij het absolute kopmanschap van Vinokourov zullen neerleggen.
beloki gaat lekker genieten van het fietsenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Heras mag zich fijn op de Vuelta gaan richten.
En Beloki, tja .....
Erg groot zijn de verschillen nog niet, dus hij heeft nog best kansen. Hij staat nu 1:38 achter op Valverde, dus dat is nog prima te overzien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:48 schreef Gitanki het volgende:
Fikse schop.. was goed bezig afgelopen weekend in de vuelta![]()
Alleen jammer van z'n slechte dag eerder..
Dat wel, maar hij heeft vaker een door aan te vallen aan een achterstand geknabbeld, waarna hij een nieuwe slag kreeg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Erg groot zijn de verschillen nog niet, dus hij heeft nog best kansen. Hij staat nu 1:38 achter op Valverde, dus dat is nog prima te overzien.
Idd. Fantastisch mooi gereden weer.quote:Op woensdag 13 september 2006 17:33 schreef Arcee het volgende:
Vino leidt vanaf vandaag in de Ronde van Spanje.
Pure aanvalslust.
Wat een geweldenaar.Vino
Dat zei ik toch, dat 'ie vandaag gewoon weer zou aanvallen.quote:Op donderdag 14 september 2006 17:18 schreef du_ke het volgende:
Als leider gewoon keihard in de aanval
Mooi iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:41 schreef Arcee het volgende:
Vino wint ook de afsluitende tijdrit.
Moet volgend jaar dan maar.quote:Op zondag 17 september 2006 20:48 schreef Leatherface het volgende:
Grote erelijst heeft hij opgebouwd.
De Tour de France winnen zou de kers op de taart zijn.
Zal vermoedelijk zijn laatste kans zijn, alhoewel je nooit nooit moet zeggen.quote:
En het is 'm verdomme ook gelukt ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:11 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij heeft vaker een door aan te vallen aan een achterstand geknabbeld, waarna hij een nieuwe slag kreeg.
Maar ik zou het erg heldhaftig vinden mocht het 'm lukken![]()
Hangt er natuurlijk vanaf wat er ondertussen met Basso gebeurt, als die mag meerijden, dan lijkt Vino me kansloos. Maar op dat vlak is er nog veel onduidelijkheid, ik word het eigenlijk beu om steeds in voorwaardelijke en hypothetische termen te moeten denkenquote:
Dat heb ik dus ook.quote:Op zondag 17 september 2006 23:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wat er ondertussen met Basso gebeurt, als die mag meerijden, dan lijkt Vino me kansloos. Maar op dat vlak is er nog veel onduidelijkheid, ik word het eigenlijk beu om steeds in voorwaardelijke en hypothetische termen te moeten denken.
Ik zou het Vino iig. gunnen.
Bronquote:Vinokoerov 'wil deze sport niet meer'
Uitgegeven: 7 december 2007 08:37
Laatst gewijzigd: 7 december 2007 08:47
ALMATI - Aleksandr Vinokoerov stopt definitief met zijn carrière als profwielrenner. De Kazak liet donderdag na zijn schorsing door de Kazachse wielerbond al zo iets doorschemeren.
ANP
Vrijdag kondigde hij officieel zijn vertrek en zijn zoektocht naar eerherstel aan in een persconferentie in Almati.
"Ik wil deze sport niet meer... Ik gooi de deur dicht en ik vertrek", aldus Vinokoerov. De renner van Astana werd afgelopen zomer in de dertiende etappe van de Ronde van Frankrijk betrapt op bloeddoping. Astana moest zich terugtrekken uit de Tour en Vinokoerov werd ontslagen.
Donderdag legde de Kazachse wielerbond hem een schorsing van een jaar op. "Het is triest dat mijn carrière zo moet eindigen maar ik ga mijn eer herstellen. Ik ga bewijzen dat ik onschuldig ben en ik zal zorgen dat de testresultaten herroepen worden", kondigde de getergde wielrenner aan.
Lijkt me eerlijk gezegd een kansloze missie...quote:"Vinokoerov is weer aan het trainen"
vr 20/06/08 - Aleksandr Vinokoerov mag dan wel officieel gestopt zijn, volgens de Internationale Wielerunie (UCI) is de 34-jarige Kazakse renner in stilte aan zijn comeback aan het werken.
Aleksandr Vinokoerov kreeg van de Kazakse bond een schorsing van een jaar voor zijn positieve dopingtest tijdens de Tour van vorig jaar. (PhotoNews) De UCI ging niet akkoord met de milde straf en ging in beroep. Maar de UCI liet dit beroep vallen nadat Vinokoerov zijn afscheid had aangekondigd.
"Nu hebben we officieus vernomen dat Vinokoerov opnieuw traint", klinkt het bij de UCI. "Als dat zo is, zullen we de procedure weer opstarten."
De schorsing van Vinokoerov loopt normaal af op 21 juli. Kazachstan wil zijn gevallen ster graag zien schitteren op de Olympische Spelen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:55 schreef Tommeke het volgende:
Ik wil hem er ook wel bij, ondanks alles blijft hij voor mij een held.
Vinoquote:Vinokourov wil volgend jaar Tour rijden
Alexandre Vinokourov hoopt dat hij nog een keer de Tour de France kan rijden. Wanneer de Tour volgend jaar in Rotterdam start, wil Vino daarbij zijn. Dat vertelde hij aan de Franse krant L'Equipe. "Ik weet dat het moeilijk wordt om de organisatoren te overtuigen, maar ik zal er alles aan doen om de Tour 2010 te rijden," aldus Vinokourov.
Vinokourov werd in de Tour van 2007 betrapt op het gebruik van bloeddoping. Op 23 juni 2009 loopt zijn schorsing af. Hoewel hij aanvankelijk van plan was te stoppen met wielrennen, kondigde hij in september 2008 zijn rentree aan. "Ik ben realistisch, ik kan de Tour de France niet winnen, maar waarom niet de bolletjestrui ? "
Z'n ploeg is alweer welkom. Dus ze zijn hypocriet genoeg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |